abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 december 2016 @ 12:42:58 #251
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_167231506
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Kleine landen liggen in een houdgreep. Als ze een eigen competitie zouden oprichten, zouden daar minder inkomsten uit vloeien dan nu uit de CL.

Ik zie niets wat er tegen deze trend gedaan kan worden. Helaas.
Ik betwijfel het. SBS betaalt slechts 15 miljoen per jaar voor de Champions League
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 10 december 2016 @ 12:59:22 #252
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_167231862
Zo langzamerhand ben je op het punt aanbeland dat je als Nederlandse club(en veel clubs uit andere kleine voetballanden) behoudens de startpremie helemaal geen CL meer wilt spelen.

In pakweg 10 jaar tijd heeft alleen PSV 1 keer de groepsronde overleefd, voor de kijker is er ook niks meer aan zo.

Wat mij betreft komt er gewoon een splitsing, de top 5 landen sturen hun clubs de CL in en de rest van de landen doet mee aan de EL. In de praktijk komt het daar toch al bijna op neer. En daar komt nog bij dat clubs uit de grote landen helemaal geen zin hebben in de EL(Zie de poule van Inter en Southampton dit jaar).
pi_167232996
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 11:04 schreef Klopkoek het volgende:
Kijkcijfers zijn in Groot Brittannië helemaal ingestort. Dat is interessant.
Beter gaan de kleine landen zich nu afscheiden en kijken allemaal niet meer naar die Superleague, kijk nog maar hoe leuk de UEFA dat vindt.
Oh.
pi_167233019
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo langzamerhand ben je op het punt aanbeland dat je als Nederlandse club(en veel clubs uit andere kleine voetballanden) behoudens de startpremie helemaal geen CL meer wilt spelen.

In pakweg 10 jaar tijd heeft alleen PSV 1 keer de groepsronde overleefd, voor de kijker is er ook niks meer aan zo.

Klopt, altijd al een paar groepsduels waar je van tevoren weet dat je kansloos bent en alleen kijkt hoe hoog de uitslag gaat worden. Af en toe een stuntje en eindig je eens tweede (waarna je in de tweede ronde alleen met enorm antivoetbal nog een resultaatje kan halen) of gewoon alsnog derde.

Laat lekker gaan die hele CL joh
Oh.
pi_167236765
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja. De kijkcijfers van de Champions League zijn daar compleet ingestort.

Ligt ook aan de prestaties van de Engelse clubs
Groepsfase CL is ook nooit interessant. Vanaf de knockout fase wordt het leuk.
  zaterdag 10 december 2016 @ 20:15:52 #256
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_167240089
Je ziet ook dat een 'toptalent' als Bazoer naar de vijftiende club van Duitsland gaat. Tsja
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_167248442
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:15 schreef Klopkoek het volgende:
Je ziet ook dat een 'toptalent' als Bazoer naar de vijftiende club van Duitsland gaat. Tsja
Niet slecht voor een reservespeler van Ajax. Mag van geluk spreken.
pi_167252220
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 17:33 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Groepsfase CL is ook nooit interessant. Vanaf de knockout fase wordt het leuk.
Meh, dat is ook elk jaar meer van hetzelfde. Uit verveling kijk ik het nogal eens, maar de Europa League vind ik interessanter. Al begint dat ook minder te worden nu de afvallers van de CL ook al een tijdje richting EL gaan.
pi_167252224
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, altijd al een paar groepsduels waar je van tevoren weet dat je kansloos bent en alleen kijkt hoe hoog de uitslag gaat worden. Af en toe een stuntje en eindig je eens tweede (waarna je in de tweede ronde alleen met enorm antivoetbal nog een resultaatje kan halen) of gewoon alsnog derde.

Laat lekker gaan die hele CL joh
Eigen toernooi zonder Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Duitsland gaarne.
pi_167252699
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo langzamerhand ben je op het punt aanbeland dat je als Nederlandse club(en veel clubs uit andere kleine voetballanden) behoudens de startpremie helemaal geen CL meer wilt spelen.

In pakweg 10 jaar tijd heeft alleen PSV 1 keer de groepsronde overleefd, voor de kijker is er ook niks meer aan zo.

Wat mij betreft komt er gewoon een splitsing, de top 5 landen sturen hun clubs de CL in en de rest van de landen doet mee aan de EL. In de praktijk komt het daar toch al bijna op neer. En daar komt nog bij dat clubs uit de grote landen helemaal geen zin hebben in de EL(Zie de poule van Inter en Southampton dit jaar).
Plus nog het feit dat na vier van de zes wedstrijden al teveel ploegen zijn geplaatst.
  zondag 11 december 2016 @ 11:01:18 #261
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_167252963
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 12:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo langzamerhand ben je op het punt aanbeland dat je als Nederlandse club(en veel clubs uit andere kleine voetballanden) behoudens de startpremie helemaal geen CL meer wilt spelen.

In pakweg 10 jaar tijd heeft alleen PSV 1 keer de groepsronde overleefd, voor de kijker is er ook niks meer aan zo.

Wat mij betreft komt er gewoon een splitsing, de top 5 landen sturen hun clubs de CL in en de rest van de landen doet mee aan de EL. In de praktijk komt het daar toch al bijna op neer. En daar komt nog bij dat clubs uit de grote landen helemaal geen zin hebben in de EL(Zie de poule van Inter en Southampton dit jaar).
Anders ga je gewoon lekker FC Klundert kijken op zaterdagmiddag met een broodje bal in je jatten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 11 december 2016 @ 11:42:04 #262
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_167253512
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 11:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Anders ga je gewoon lekker FC Klundert kijken op zaterdagmiddag met een broodje bal in je jatten.
Mensen kijken ook voetbal voor het entertainment en de (vlekkeloze) uitvoering van het spel an sich. Natuurlijk weten de Aziaten ook wel dat Barcelona met twee vingers in de neus wint. Sterker: dat verlangen ze ook en de scheidsrechter helpt graag een handje mee met 'the show must go on'.

Bij een gemiddelde Hollywood film kun je de verhaalboog en einde ook wel verzinnen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 11 december 2016 @ 12:39:30 #263
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_167254298
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 11:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Anders ga je gewoon lekker FC Klundert kijken op zaterdagmiddag met een broodje bal in je jatten.
Daar beleeft de gemiddelde voetballiefhebber meer plezier aan als voor het twaalfde jaar op rij Barcelona-Chelsea in de kwartfinale.
  zondag 11 december 2016 @ 13:46:17 #264
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_167255404
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 12:39 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Daar beleeft de gemiddelde voetballiefhebber meer plezier aan als voor het twaalfde jaar op rij Barcelona-Chelsea in de kwartfinale.
Oke man
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_167255834
De enige oplossing is Champions league met niveau's invoeren . geen EL meer.

De best presterende land promoveert een klasse hoger/ de slechtst presterende land degradeert een klasse lager.

Champions League Klasse A-> teams uit landen zoals: (32 teams)

Spain 5
Germany 5
England 5
Italy 5
France 4
Portugal 4
Russia 4

Champions League Klasse B-> teams uit landen zoals: (32 teams)

Ukraine 5
Belgium 5
Turkey 5
Czech Republic 5
Switzerland 4
Netherlands 4
Greece 4

Champions League Klasse C-> teams uit landen zoals: (32 teams)

Austria 5
Croatia 5
Romania 5
Denmark 5
Belarus 4
Sweden 4
Poland 4

Champions League klasse D-> teams uit landen zoals: (32 teams)

Israel 5
Scotland 5
Norway 5
Cyprus 5
Azerbaijan 4
Bulgaria 4
Serbia 4

Champions League klasse E-> teams uit landen zoals: (16 teams)

Kazakhstan 3
Slovenia 3
Slovakia 3
Liechtenstein 1(cup winner only)
Hungary 2
Moldova 2
Iceland 2

Champions League klasse F-> teams uit landen zoals: (16 teams)

Finland 3
Ireland 3
Albania 3
Bosnia-Herzegovina 3
Georgia 2
Latvia 2
Macedonia 2

Champions League klasse G-> teams uit landen zoals: (16 teams)

Estonia 3
Montenegro 3
Armenia 3
Luxembourg 3
Northern Ireland 2
Lithuania 2

Champions League klasse H-> teams uit landen zoals: (16 teams)

Malta 3
Wales 3
Faroe Islands 3
Gibraltar 3
Andorra 2
San Marino 2

De toernooien bestaan uit 32 teams of 16 teams.

Nieuw concept Uefa supercup! de 8 Winnaars van al die Champions League klasses strijden in een kwartfinale tegen elkaar tot er een winnaar is. Door dat de voorrondes wegvallen is er plaats vrij op de kalender!

Zo krijgt de kampioen van Malta de kans om eens tegen Real Madrid te spelen ofzo.

Opgelost, slotje
pi_167255979
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
De enige oplossing is Champions league met niveau's invoeren . geen EL meer.

De best presterende land promoveert een klasse hoger/ de slechtst presterende land degradeert een klasse lager.

Champions League Klasse A-> teams uit landen zoals: (32 teams)

Spain 5
Germany 5
England 5
Italy 5
France 4
Portugal 4
Russia 4

Champions League Klasse B-> teams uit landen zoals: (32 teams)

Ukraine 5
Belgium 5
Turkey 5
Czech Republic 5
Switzerland 4
Netherlands 4
Greece 4

Champions League Klasse C-> teams uit landen zoals: (32 teams)

Austria 5
Croatia 5
Romania 5
Denmark 5
Belarus 4
Sweden 4
Poland 4

Champions League klasse D-> teams uit landen zoals: (32 teams)

Israel 5
Scotland 5
Norway 5
Cyprus 5
Azerbaijan 4
Bulgaria 4
Serbia 4

Champions League klasse E-> teams uit landen zoals: (16 teams)

Kazakhstan 3
Slovenia 3
Slovakia 3
Liechtenstein 1(cup winner only)
Hungary 2
Moldova 2
Iceland 2

Champions League klasse F-> teams uit landen zoals: (16 teams)

Finland 3
Ireland 3
Albania 3
Bosnia-Herzegovina 3
Georgia 2
Latvia 2
Macedonia 2

Champions League klasse G-> teams uit landen zoals: (16 teams)

Estonia 3
Montenegro 3
Armenia 3
Luxembourg 3
Northern Ireland 2
Lithuania 2

Champions League klasse H-> teams uit landen zoals: (16 teams)

Malta 3
Wales 3
Faroe Islands 3
Gibraltar 3
Andorra 2
San Marino 2

De toernooien bestaan uit 32 teams of 16 teams.

Nieuw concept Uefa supercup! de 8 Winnaars van al die Champions League klasses strijden in een kwartfinale tegen elkaar tot er een winnaar is. Door dat de voorrondes wegvallen is er plaats vrij op de kalender!

Zo krijgt de kampioen van Malta de kans om eens tegen Real Madrid te spelen ofzo.

Opgelost, slotje
Gooi jezelf weg

Opgelost, slotje
pi_167256067
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:15 schreef Klopkoek het volgende:
Je ziet ook dat een 'toptalent' als Bazoer naar de vijftiende club van Duitsland gaat. Tsja
Aan de andere kant wordt er wel gewoon 10+ miljoen betaald voor een bankzitter..
#12 is not for sale!
  zondag 11 december 2016 @ 14:53:15 #268
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_167256574
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 12:39 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Daar beleeft de gemiddelde voetballiefhebber meer plezier aan als voor het twaalfde jaar op rij Barcelona-Chelsea in de kwartfinale.
Tsja, zo zitten de kijkcijfers niet in elkaar. Men wil ook geen hotseknotsbegonia voetbal zien.

Toeschouwersaantallen in de Eredivisie lopen al een tijdje terug, en dat ondanks het cooken van de books.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 11 december 2016 @ 14:54:39 #269
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_167256604
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 14:26 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Aan de andere kant wordt er wel gewoon 10+ miljoen betaald voor een bankzitter..
Klopt. Absoluut. Ik vind het wel erg zonde trouwens. Ik vind hem in wezen een veel betere voetballer (en 'winnaar) dan die droeftoeter van een Klaassen met zijn sigaret en opgefokte gedrag.

Klaassen, de gebroeders De Jong... daar win je de toeschouwers en coefficienten niet mee.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 11 december 2016 @ 16:32:46 #270
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_167258688
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Tsja, zo zitten de kijkcijfers niet in elkaar. Men wil ook geen hotseknotsbegonia voetbal zien.

Toeschouwersaantallen in de Eredivisie lopen al een tijdje terug, en dat ondanks het cooken van de books.
Het publiek is niet gek. Altijd dezelfde tegenstanders en spelers binnen je eigen favoriete club waar je geen enkele binding mee hebt lijdt op de duur tot een soort verzadiging wat mensen er van weerhoudt een veel te duur kaartje te kopen of zelfs nog maar om een wedstijd op TV te volgen. In het ene land is de gemiddelde supporter wat trouwer als in het andere, maar als men zelfs al in Engeland thuisblijft voor een CL- wedstrijd moeten bij de UEFA toch alle alarmbellen gaan rinkelen. Maar nee, nu komt men met een plan om meer teams uit dezelfde landen tot de CL toe te laten. Je wint er niks mee, de kleine landen haken helemaal af en de teams uit de grote landen spelen alleen nog maar tegen elkaar waardoor op den duur ook de fans uit de grote landen afhaken.

Over een jaar of 10 stort het hele systeem in elkaar vanwege desinteresse va het publiek. Wat mij betreft mag het vandaag nog gebeuren.
pi_167259189
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 14:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Toeschouwersaantallen in de Eredivisie lopen al een tijdje terug, en dat ondanks het cooken van de books.
Volgens mij zijn bezoekersaantallen laatste 10 jaar behoorlijk stabiel.
  zondag 11 december 2016 @ 17:49:21 #272
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_167260267
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Volgens mij zijn bezoekersaantallen laatste 10 jaar behoorlijk stabiel.
Ik heb toch wel het idee dat ik de laatste paar seizoenen vaker en meer lege plekken zie.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 11 december 2016 @ 18:01:24 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167260553
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik heb toch wel het idee dat ik de laatste paar seizoenen vaker en meer lege plekken zie.
Volgens mij liepen ze tot 2 seizoen geleden nog op, maar afgelopen 2 jaar zie ik ook steeds meer lege plekken.
pi_167260558
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 17:49 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ik heb toch wel het idee dat ik de laatste paar seizoenen vaker en meer lege plekken zie.
Als ik dit als bron neem dan vind ik het toch stabiel:
http://www.transfermarkt.(...)aison_id/2016/plus/1
  zondag 11 december 2016 @ 18:07:36 #275
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_167260704
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 18:01 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Als ik dit als bron neem dan vind ik het toch stabiel:
http://www.transfermarkt.(...)aison_id/2016/plus/1
Ja, dan valt het wel mee allemaal.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')