geen antwoord dus.quote:
Legt prima uit hoe het met die lantaarnpalen is gegaan.quote:
http://11-settembre.blogs(...)os-clearly-show.htmlquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:34 schreef oompaloompa het volgende:
555 km/u is ongeveer 155 meter per seconde.
Als we dan weten hoeveel fps de cameras maakten, dan weten we welke afstanden door de cameras waargenomen hadden moeten kunnen worden.
Kleine toevoeging: het vliegtuig vloog dus 858 kilometer per uur, geen 555. 555 is wellicht het aantal mijl per uur.quote:As reported by Popular Mechanics, therefore, the aircraft was flying at approximately 780 feet per second, which is 237.9 meters per second or 858 kilometers per hour.
The Pentagon security cameras that took the videos used the NTSC standard and accordingly generated 29.97 frames per second in 60i mode, i.e., by capturing 60 fields per second (each frame of a television picture consists of two fields).
Maak je handjes eens vies en zoek zelf anders ook eens wat op zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:23 schreef ChrisCarter het volgende:
En LK, hoeveel van de benodigde data voor berekenen van de frames heb je al? Dit is je moment to shine! Stap af van de simpele rol van mediaconsument (al de youtubejes, bijna affiliated ) en word de lichtkogel die je roept te zijn.
Snelheid van het vliegtuit zagen we al gemeld met 555 km/u zoiets. Dat is alvast makkelijk cashen!
het is geen antwoord op de video.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:45 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Legt prima uit hoe het met die lantaarnpalen is gegaan.
Dat is het wel, kijk 'm maar eens.quote:
Er wordt eenvoudig weg om een antwoord gevraagd, en die komt vervolgens niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is het wel, kijk 'm maar eens.
Jullie verwachten dat ik jullie vids kijk, en als ik er dan 1 plaats waarin de uitleg volgt, dan kijken jullie niet. Lekker is dat.
Ik heb net jullie vids zitten bekijken, zitten zoeken en kwam iets tegen wat nogal merkwaardig is m.b.t. de taxichauffeur die daar bij het pentagon ter plaatse was en de omgevallen lantaarnpaal wat je zelf ff zou moeten kijken. Kleine moeite lijkt me.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er wordt eenvoudig weg om een antwoord gevraagd, en die komt vervolgens niet.
Het is jouw bewering. Ik ga echt niet meer moeite nemen dan ik al heb gedaan om jouw bewering te staven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:46 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Maak je handjes eens vies en zoek zelf anders ook eens wat op zou ik zeggen
Ik heb al genoeg bij elkaar gezocht dacht ik zo.
Waar jouw video aan voorbij gaat is dat die taxi niet eenzaam en alleen op de weg was toen het pentagon geraakt werd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:56 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik heb net jullie vids zitten bekijken, zitten zoeken en kwam iets tegen wat nogal merkwaardig is m.b.t. de taxichauffeur die daar bij het pentagon ter plaatse was en de omgevallen lantaarnpaal wat je zelf ff zou moeten kijken. Kleine moeite lijkt me.
Heb echt even geen zin om hier uiteen te zetten wat je allemaal in de vid ziet.
Dan komt de volgende video die van het onderwerp afwijkt...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:57 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat als uit de berekening bijkt dat we idd vliegtuig niet konden zien? Welke bliksemafleider krijgen we dan?
Die berekening gaat dat niet aan kunnen tonen. Tevens is het niet te achterhalen wat de framerate was van de camera's op het pentagon. Indien je vindt van wel... nou, doe eens een keertje wat moeite zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:57 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het is jouw bewering. Ik ga echt niet meer moeite nemen dan ik al heb gedaan om jouw bewering te staven.
Wat als uit de berekening bijkt dat we idd vliegtuig niet konden zien? Welke bliksemafleider krijgen we dan?
Lees je posts hier eigenlijk wel? Hoe de mods dit verdedigen als inhoudelijk reageren van jouw kant daar kan ik echt met mijn verstand niet bij met dit soort posts.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Die berekening gaat dat niet aan kunnen tonen. Tevens is het niet te achterhalen wat de framerate was van de camera's op het pentagon. Indien je vindt van wel... nou, doe eens een keertje wat moeite zou ik zeggen.
Dat is wel te achterhalen en achterhaald.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:03 schreef Lichtkogel het volgende:
Tevens is het niet te achterhalen wat de framerate was van de camera's op het pentago
Ach, eerder linkte hij naar een bron die aantoonde dat het vliegtuig met een snelheid van 800+km/u kon vliegen op zeeniveau als bewijs dat het vliegtuig dat niet kon.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:04 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Lees je posts hier eigenlijk wel?
Ah ja dat zou overeen komen, ok dan dus 238 meter per secondequote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
http://11-settembre.blogs(...)os-clearly-show.html
uitleg over de videobeelden..
[..]
Kleine toevoeging: het vliegtuig vloog dus 858 kilometer per uur, geen 555. 555 is wellicht het aantal mijl per uur.
Ok...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ah ja dat zou overeen komen, ok dan dus 238 meter per seconde
Yep, en inderdaad wat je zegt met 'ten minste', want jouw berekening geldt dan voor een camera die het vliegtuig van de zijkant opgenomen zou hebben toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 06:12 schreef oompaloompa het volgende:
Ok met een framerate van 30 frames per seconde
En een snelheid met ongeveer 240 meter per seconde
Zou dus op een camera die (conservatief) 8 meter of meer van het vliegpad beslaat ten minste 1 frame te zien moeten zien waarop tekenen van een vliegtuig staan.
Na een uur al...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Lichtkogel het volgende:
Grappig trouwens, het schijnt dat het Pentagon geraakt was, maar pas na een uur de gevel instortte:
Wil je nu beargumenteren dat een gebouw onmiddellijk hoort in te storten als er een vliegtuig in vliegt?quote:Hier stond ie gewoon nog overeind, terwijl het een complete Boeing 757 naar binnen gevlogen zou zijn??
Tja de rode lijn geeft al aan welke schade het vliegtuig heeft aangericht. Dat het gat iets kleiner is dan de spanwijdte van het vliegtuig klopt, de vleugeleinden zijn niet door de muur heen gegaan. Wel is op close-ups te zien dat de vleugeleinden het pleisterwerk hebben vernield.quote:
Had het gat exact overeen gekomen met de contouren van het vliegtuig, dan werd dat weer als verdacht gezien....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef ChrisCarter het volgende:
Het lijkt mij dat met die snelheid en zo'n impact de vleugeleinden gewoon afbreken/verpulveren. Dat kan in theorie zelfs in de lucht gebeuren al bij extreme snelheden en dus krachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |