Als je ook nog post krijgt voor lantaarnpalen en verdeelstations van elektriciteit wordt het leukquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:49 schreef Globetrottertje het volgende:
Vandaag, daldag, hadden we bij ons depot post van de Gemeente, aan de bewoners van dit pand. Huis aan huis, ook voor gestickerde brievenbussen.
Dat zet nog eens zoden aan de dijk. We wisten niet wat we zagen. Daldag werd opeens een piekdag!
Misschien is dat de reden dat het ze teveel kost? Te star vasthouden aan suffe regeltjes? Een band moet je vervangen als íe versleten is, niet omdat er zus en zoveel km op de teller staat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:06 schreef bikkie het volgende:
[..]
Ik heb nu rond de 8000 op de teller staan. Tot nu toe nog niets eraan gehad, alleen de onderhoudsbeurten op 1000 en 6000 km . Nieuwe achterband erop gekregen, deze was nog in prima staat maar moest volgens het beleid vervangen worden na 6000 km.
Oja? Kan dat nog? En hoe kan ik dat nog doen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:12 schreef Thomas-sama het volgende:
@Globetrottertje: je mag een nieuwe titel verzinnen als je een nieuw deel opent
Wel voor allerlei al in 2008 afgebroken panden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je ook nog post krijgt voor lantaarnpalen en verdeelstations van elektriciteit wordt het leuk
Zou PostNL dat zelf wel weten? Als je die routekaarten op Mijn Werk ziet lig je ook dubbel. Daar staan soms nog straten op die al 10 jaar geleden zijn afgebroken. PostNL kon zeker ergens voor een dumpprijs een softwarepakketje kopen...quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:40 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Wel voor allerlei al in 2008 afgebroken panden.
Mijn route ligt dwars over de begraafplaatsquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zou PostNL dat zelf wel weten? Als je die routekaarten op Mijn Werk ziet lig je ook dubbel. Daar staan soms nog straten op die al 10 jaar geleden zijn afgebroken. PostNL kon zeker ergens voor een dumpprijs een softwarepakketje kopen...
even een modje vragenquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:39 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Oja? Kan dat nog? En hoe kan ik dat nog doen?
Als je op 'wijzig' drukt, kun je het nog veranderen geloof ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:39 schreef Globetrottertje het volgende:
[..]
Oja? Kan dat nog? En hoe kan ik dat nog doen?
Neen. Dat zeg ik omdat ik hier op het forum modrechten heb gehadquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:49 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Als je op 'wijzig' drukt, kun je het nog veranderen geloof ik.
Klopt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:28 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat het ze teveel kost? Te star vasthouden aan suffe regeltjes? Een band moet je vervangen als íe versleten is, niet omdat er zus en zoveel km op de teller staat.
Bij ons hebben ze ook van die rare afspraken met de gecontracteerde brommerboer. Per reparatie mag er niet meer dan ik meen EUR 250 worden uitgegeven. Het zou echter beter zijn om een jaarbudget te hanteren. Nu gebeurt het vaak dat je met meerdere mankementen bij de bromboer staat, dat íe er maar 1 of 2 verhelpt, en je voor de rest later nog een keer moet terugkomen. Waardoor je meer tijd kwijt bent, en het het bedrijf uiteindelijk meer geld kost. Zeker omdat die bromboer een behoorlijk eind van mijn huis zit.
Reservescooters? Wat zijn dat? De vorige keer wilde de bromboer mij niet eens een leenfiets meegeven, zodat ik met de bus naar huis moest. Zijn argument was dat hij die fiets anders te lang kwijt was. Mijn antwoord dat hij dan maar een beetje moest voortmaken met de reparatie viel niet in goede aarde. Erbij staan wachten is geen optie, ik ben m'n scooter al gauw een week kwijt, zeker als onderdelen niet op voorraad zijn. Op de vestiging hebben ze soms wel reservescooters, maar dat is echt rommel. Vaak zitten ze vol stof en spinnewebben en willen ze niet starten omdat ze te lang stil hebben gestaan.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:07 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Klopt.
En dat ophalen willen ze er ook uit hebben want dat blijkt Postnl/brommerboer voor rekening te moeten nemen.Hoe ver je ook van de brommerboer woont. In mijn geval 45-60 minuten rijden... dan nog eens wachten op onderhoud/reparatie(want vaak zijn de reservescooters schaars) of je krijgt er wel 1 mee. Laatste keer met rijtijd een uurtje of 5! zoet geweest. Wel betaald, maar dat was wel op.een vrije dag omdat ik er van uit ging, en mijn toenmalige TC ook, dat ik binnen een halfuurtje wel weer buiten zou staan. Ook de band vernieuwen heb ik zelf het wiel gedemonteerd en daar naartoe gebracht. Ook toen moest ik nog een uurtje wachten. Slaat nergens op. Met dat maar voor een bepaald budget iets mogen doen, ben ik dus ook de dupe geweest met dat licht-verhaal. Het was kiezen: of werkende.knippers of een werkende koplamp. Te gek voor.woorden!!
Ja dat had ik dus ook waarom ik zo lang op de reparatie moest wachten: omdat er geen reservescooters waren. Nu heb ik dus al 3weken ene leenscooter gehad. Daar was de brommerboer niet blij mee. Niet mijn probleemquote:Op woensdag 2 maart 2016 19:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Reservescooters? Wat zijn dat? De vorige keer wilde de bromboer mij niet eens een leenfiets meegeven, zodat ik met de bus naar huis moest. Zijn argument was dat hij die fiets anders te lang kwijt was. Mijn antwoord dat hij dan maar een beetje moest voortmaken met de reparatie viel niet in goede aarde. Erbij staan wachten is geen optie, ik ben m'n scooter al gauw een week kwijt, zeker als onderdelen niet op voorraad zijn. Op de vestiging hebben ze soms wel reservescooters, maar dat is echt rommel. Vaak zitten ze vol stof en spinnewebben en willen ze niet starten omdat ze te lang stil hebben gestaan.
Waar het allemaal om draait is een zeer gebrekkige communicatie. Enige duidelijke feit is dat er proeven worden gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 06:15 schreef Pietertje71 het volgende:
Mbt de smartphone via een ander forum:
En hoe zeer PostNL zegt zich daar in te verbeteren is en blijft het naar mijn mening nog veel te veel regeltjes mbt 'communicatie' binnen PostNL.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:29 schreef zombo het volgende:
[..]
Waar het allemaal om draait is een zeer gebrekkige communicatie. Enige duidelijke feit is dat er proeven worden gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron:http://uglybelgianhouses.tumblr.com/page/26
Dat is inderdaad lastig. Daarom laat ik bij voorkeur niet-acute mankementen aan de scooter verhelpen tijdens mijn vakantie. Op de vestiging staan vaak nog wel wat leenscooters, maar die hebben vaak mankementen, en de sleuteltjes zijn ze ook altijd kwijt. Ik heb in zo'n geval al eens geweigerd bepaalde wijken te lopen, en wel aangeboden een gewone fietswijk te doen met m'n eigen fiets.quote:Op donderdag 3 maart 2016 06:11 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
[..]
Ja dat had ik dus ook waarom ik zo lang op de reparatie moest wachten: omdat er geen reservescooters waren. Nu heb ik dus al 3weken ene leenscooter gehad. Daar was de brommerboer niet blij mee. Niet mijn probleem
Pas toen ik aangaf en bij de brommerboer en bij mijn TC dat dit niet zo langer kon, en een beetje let doorschemeren dat ik mijn werk niet goed kon uitvoeren is het balletje heeeel snel gaan rollen. Overigens moest ik er telkens wel zelf achteraan(na het laatste incident vertik ik het gewoon om er zelf achter aan te gaan en mag de TC/AdMi of wie dan ook het uitzoeken qua planning voor onderhoud).
Qua leenscooter!!??: hoe heb je je werk dan kunnen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |