Heb ik ook. Alhoewel ik het wel kicken vind om een volledig zelfvoorzienend defensie-systeem te hebben. Muren en gates die door bots worden gerepareerd, automatische wapens, etc.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:03 schreef Teeno het volgende:
[..]
Boeiend ik speel op laffe peaceful mode. Voor de volgende map wil ik wat mods gaan proberen waaronder ook die om alien artifacts te craften. Vind dat aspect van het spel totaal niet belangrijk.
Daar heb je mods voorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:47 schreef Bart het volgende:
Je moet toch sowieso actief op jacht naar nesten, je hebt die paarse shit nodig voor je research en modules.
En anders wel wat trucjes, zeker op peaceful.quote:
Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:14 schreef Teeno het volgende:
[..]
En anders wel wat trucjes, zeker op peaceful.
20 laser turrets eromheen zetten, solar panels ernaast, even die verbindende electricity pole ertussen en je kan artifacts gaan rapen
als je het zelf gaat afslachten wordt jezelf gemiddeld omgelegdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
Blueprints Alleen het plaatsen van de turrets doe je met de hand, de rest doen jouw robots in je portable roboport voor je.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
Ahaa blueprints heb ik nog niet naar gekeken en miste het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:41 schreef Teeno het volgende:
[..]
Blueprints Alleen het plaatsen van de turrets doe je met de hand, de rest doen jouw robots in je portable roboport voor je.
Wat kunnen we dan in 0.13 verwachten? De highlights:quote:After some discussions, we decided that our goal of 0.13.0 release date is 1. June
een mooi vooruitzicht, alleen jammer wat het nog even duurt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:46 schreef Bart het volgende:
Van de recentste FFF:
Het slechte nieuws: het duurt nog wel even voordat we 0.13 kunnen verwachten .
[..]
Wat kunnen we dan in 0.13 verwachten? De highlights:
Tech tree
Additional train conditions
Turrets revisit - Minimised to flame thrower turret and fire system.
Better rail building
Achievements
Multiplayer matching server - more about it in future FFF
Better train management possibilities.
Modules in blueprints.
Power switch.
Blueprint book
Search field (recipes, technologies, filters, stations and maybe more)
Circuit network additions
Redo of the train graphics and fixing the train distances, so they are whole tiles and vertical and horizontal distances are the same.
Graphical gui redesign - one of the big things that just had to be done sooner or later, we will definitely talk about it in detail in the future FFF
Native mod portal integration
Resource generation overhaul.
The loader.
Maar daarnaast ook wat makkelijker gebruik van modules:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel sneller modules vervangen dus .
[ afbeelding ]
En modules worden dus mee-gekopieerd in blueprints .
En hier zat ik zelf al heel lang op te wachten:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Underground belts en pipes slepen, net als dat nu al kan bij elektriciteitsmasten .
Was dacht ik een mod voor, ooit. Maar zonder mods kan het in ieder geval niet in één keer.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:20 schreef hiddit het volgende:
[..]
een mooi vooruitzicht, alleen jammer wat het nog even duurt.
is er trouwens een mogelijkheid om bv transportbanden 1x te laten vervangen?
ik rij altijd met een tank rondjes er omheen en dan een zooitje destroyer capsules die doen eigenlijk alles, zo lang je niet stil komt te staan over leef je het denk ik wel. en anders snel terug rijden/rennnen naar je base hahaquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:34 schreef Cowamundo het volgende:
Nabij mijn base zitten een paar alien bases die ik wil killen om meer ruimte te krijgen ivm polution alleen maken de medium en large biters mij vrij snel dood voordat ik hun kan killen.
Toen dacht ik, TANKS! maar ik heb de research gedaan maar kan ze nog steeds niet maken.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen of is er een andere manier om deze alien bases plat te krijgen?
Tegen early access zijn en dan toch een early access game willen kopen.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:50 schreef JaimyLee het volgende:
Heyo!
De laatste dagen heb ik een aantal Factorio filmpjes gekeken en word wel heel enthousiast.
Nou ben ik tegen pre-orderen en early access games dus twijfel ik om het te kopen. Ik lees soms dat er weinig bugs in zitten en het niet als early access voelt, maar toch, het is niet voor niets een early access lijkt me.
Vinden jullie het nog erg op een early access lijken en hebben jullie enig idee wanneer de full release moeten komen?
Het is al meer een volledige game dan menig andere game die al wel officieel uit is. Kan dit absoluut geen beta meer noemen. Full release wordt volgens mij begin volgend jaar. Nu is 0.14 net uit. Daarna komt nog 0.15 uit met de laatste nieuwe features, en het idee is dat de laatste stable van 0.15 de 1.0 gaat worden.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:50 schreef JaimyLee het volgende:
Heyo!
De laatste dagen heb ik een aantal Factorio filmpjes gekeken en word wel heel enthousiast.
Nou ben ik tegen pre-orderen en early access games dus twijfel ik om het te kopen. Ik lees soms dat er weinig bugs in zitten en het niet als early access voelt, maar toch, het is niet voor niets een early access lijkt me.
Vinden jullie het nog erg op een early access lijken en hebben jullie enig idee wanneer de full release moeten komen?
nicequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef Bart het volgende:
Gisteren binnen 8 uur raketlancering voor de een na laatste achievement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |