Beginnen met 14 boilers per 10 steam engines en dat in losse modules. Dus niet 28 boilers achter elkaar met 20 engines er aan vast, dan krijg je gedonder met water doorvoer.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:34 schreef hiddit het volgende:
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
Gewoon genoeg bouwen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:34 schreef hiddit het volgende:
hoe bouwen jullie de energie voorziening? ik krijg hem niet goed stabiel.
vind dat ik al best wel wat heb staan maar blijkbaar niet genoeg zit nu op 584 energie opslag en 707 zonnepanelenquote:
Je weet hoe je kunt zien wat je verbruik is?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:56 schreef hiddit het volgende:
[..]
vind dat ik al best wel wat heb staan maar blijkbaar niet genoeg zit nu op 584 energie opslag en 707 zonnepanelen
op een elektrischetijds paal klikken tochquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet hoe je kunt zien wat je verbruik is?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef hiddit het volgende:
[..]
op een elektrischetijds paal klikken toch
waarom concrete eronder? voor de looks of is het ook nog nuttig?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:48 schreef Teeno het volgende:
Even een nieuwe smelterij gebouwd voor iron
[ afbeelding ]
Voor de looks, je loopt 140% op concrete maar zovaak loop je ook niet tussen die furnaces door.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom concrete eronder? voor de looks of is het ook nog nuttig?
Boeiend ik speel op laffe peaceful mode. Voor de volgende map wil ik wat mods gaan proberen waaronder ook die om alien artifacts te craften. Vind dat aspect van het spel totaal niet belangrijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:58 schreef Jump het volgende:
Vergeet ook niet dat de pollution verder gaat als je concrete gebruikt als ondergrond.
Op 1 april snel downloaden danquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:16 schreef Teeno het volgende:
Vanilla finished, nu op zoek naar wat leuke mods. Welke mods gebruiken jullie?
De devs mogen wel een beter hostingpakket nemen van hun steam-opbrengsten, 509 bandwidth limit exceeded op het forum
Schijnt de hosting van bob te zijn.. juist de mods die ik wil
Heb ik ook. Alhoewel ik het wel kicken vind om een volledig zelfvoorzienend defensie-systeem te hebben. Muren en gates die door bots worden gerepareerd, automatische wapens, etc.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:03 schreef Teeno het volgende:
[..]
Boeiend ik speel op laffe peaceful mode. Voor de volgende map wil ik wat mods gaan proberen waaronder ook die om alien artifacts te craften. Vind dat aspect van het spel totaal niet belangrijk.
Daar heb je mods voorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:47 schreef Bart het volgende:
Je moet toch sowieso actief op jacht naar nesten, je hebt die paarse shit nodig voor je research en modules.
En anders wel wat trucjes, zeker op peaceful.quote:
Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:14 schreef Teeno het volgende:
[..]
En anders wel wat trucjes, zeker op peaceful.
20 laser turrets eromheen zetten, solar panels ernaast, even die verbindende electricity pole ertussen en je kan artifacts gaan rapen
als je het zelf gaat afslachten wordt jezelf gemiddeld omgelegdquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
Blueprints Alleen het plaatsen van de turrets doe je met de hand, de rest doen jouw robots in je portable roboport voor je.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:26 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ben je niet net zo lang bezig met het neer zetten en afbreken als het afschieten er van?
Ahaa blueprints heb ik nog niet naar gekeken en miste het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:41 schreef Teeno het volgende:
[..]
Blueprints Alleen het plaatsen van de turrets doe je met de hand, de rest doen jouw robots in je portable roboport voor je.
Wat kunnen we dan in 0.13 verwachten? De highlights:quote:After some discussions, we decided that our goal of 0.13.0 release date is 1. June
een mooi vooruitzicht, alleen jammer wat het nog even duurt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:46 schreef Bart het volgende:
Van de recentste FFF:
Het slechte nieuws: het duurt nog wel even voordat we 0.13 kunnen verwachten .
[..]
Wat kunnen we dan in 0.13 verwachten? De highlights:
Tech tree
Additional train conditions
Turrets revisit - Minimised to flame thrower turret and fire system.
Better rail building
Achievements
Multiplayer matching server - more about it in future FFF
Better train management possibilities.
Modules in blueprints.
Power switch.
Blueprint book
Search field (recipes, technologies, filters, stations and maybe more)
Circuit network additions
Redo of the train graphics and fixing the train distances, so they are whole tiles and vertical and horizontal distances are the same.
Graphical gui redesign - one of the big things that just had to be done sooner or later, we will definitely talk about it in detail in the future FFF
Native mod portal integration
Resource generation overhaul.
The loader.
Maar daarnaast ook wat makkelijker gebruik van modules:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel sneller modules vervangen dus .
[ afbeelding ]
En modules worden dus mee-gekopieerd in blueprints .
En hier zat ik zelf al heel lang op te wachten:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Underground belts en pipes slepen, net als dat nu al kan bij elektriciteitsmasten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |