abonnement Unibet Coolblue
pi_160006075
HET IS DE SCHULD VAN DE KLANTEN!!!!
pi_160006098
Vejecement.
pi_160006127
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:49 schreef utrecht1970 het volgende:
De toilet juf zit er ook
LOL en wat een fucking ophef over een winkeltje |:(

Nu de Hema nog :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160006145
quote:
10s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE KLANTEN!!!!
Nee maar echt. Ik heb 2 sluitingsn meegemaakt. De eerste bleef 3 maanden open. Wat voor tokkie volk erop af komt joh :')

De tweede was per direct dicht.
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:52:58 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_160006162
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Welke nog meer? Welke is devolgende?
Financiële sector ook alweer een tijd stil.... Verzekeraars binnenkort aan de beurt?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_160006167
Weet iemand al wanneer de Stille tocht is :W
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160006172
Ik kocht er eigenlijk alleen horloge bandjes en verder eigenlijk niets.
  woensdag 17 februari 2016 @ 22:56:48 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_160006276
Passie en liefde bij V&D?
Weet niet waar hij geweest is, maar die was in die troosteloze toko hier ver te zoeken.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_160006325
Nou, niks wijzer geworden van Kahn.
pi_160006379
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij lult makkelijk maar zegt niks.
Weet je wat het is Roel, als ik jou nou steeds bij je voornaam noem Roel, dan denk jij: die man kent mij, die man heeft passie, hij houdt van mensen. Er waren allerlei goede ideeën Roel, ze hebben daar met een heel team over bij elkaar gezeten. En dat zijn mensen met verstand van zaken Roel, dat zijn toppers.
pi_160006401
Wat ik hoor is dat iedereen die voor Hudson Bay is eigenlijk ook gewoon hoopt op niets als het echt zo slecht is qua omzet per m2 als Kahn zegt.

Daarbij geloof ik zeker wél dat Kahn samen met de familie van Eerd iets had kunnen neerzetten. Ik geloof ook zeker dat het mooi had kunnen worden.

Waar ik mijn twijfels bij heb:
-Hoeveel geld had erin gemoeten
-Kun je opboksen tegen de viezige gierige internetshoppers die het voor 50 cent goedkoper online gaan bestellen
-Heeft Kahn écht het zo goed voor met het personeel als hij in Late Night doet voorkomen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160006413
Wat wilde Kahn nou precies? Hij had het over koffers, hotdogs, reizen. Hij praatte veel maar vertelde weinig bij Humberto.
pi_160006436
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:53 schreef MMXMMX het volgende:
Weet iemand al wanneer de Stille tocht is :W
Nee, maar je kunt natuurlijk altijd een boeketje achterlaten voor de winkel. Of een knuffelbeertje, een kaarsje, of iets anders om uiting te geven aan je emoties, aan je medeleven. Never forget!
pi_160006442
quote:
6s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Weet je wat het is Roel, als ik jou nou steeds bij je voornaam noem Roel, dan denk jij: die man kent mij, die man heeft passie, hij houdt van mensen. Er waren allerlei goede ideeën Roel, ze hebben daar met een heel team over bij elkaar gezeten. En dat zijn mensen met verstand van zaken Roel, dat zijn toppers.
Ik moest lachen _O- het lijkt wel een outbound callcenter.
pi_160006449
Nu kan het topic wel dicht.

Ben alleen nog benieuwt naar de datum van de stille tocht maar dat kan ook wel in de overlijdens advertenties vermeld worden ^O^

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160006501
Laat ik positief zijn en hopen op alsnog een plan namens die 10 vastgoedmannen. Ook al zie ik dat het zo'n wissel op Kahn heeft getrokken dat hij er eigenlijk niet veel meer in ziet.

En hij heeft gelijk wanneer hij zegt dat de hoogleraren mooi lullen hebben maar zelf geen winkels hebben te runnen. Die wetenschappelijke onderzoeken zijn niet altijd de waarheid.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:05:14 #117
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_160006534
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:00 schreef Nia het volgende:
Wat wilde Kahn nou precies? Hij had het over koffers, hotdogs, reizen. Hij praatte veel maar vertelde weinig bij Humberto.
passie blablablabla mensen verbinden blablablabla....
Kofferafdeling. En dan in maart een Amerikamaand, waarbij Jumbo voor de hotdogs zou zorgen...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_160006592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:00 schreef W00fer het volgende:
Wat ik hoor is dat iedereen die voor Hudson Bay is eigenlijk ook gewoon hoopt op niets als het echt zo slecht is qua omzet per m2 als Kahn zegt.

Daarbij geloof ik zeker wél dat Kahn samen met de familie van Eerd iets had kunnen neerzetten. Ik geloof ook zeker dat het mooi had kunnen worden.

Waar ik mijn twijfels bij heb:
-Hoeveel geld had erin gemoeten
-Kun je opboksen tegen de viezige gierige internetshoppers die het voor 50 cent goedkoper online gaan bestellen
-Heeft Kahn écht het zo goed voor met het personeel als hij in Late Night doet voorkomen.
- Er had veel geld in gemoeten, honderden miljoenen euro's lijkt me niet onwaarschijnlijk.
- Internet is aanzienlijk goedkoper, op een duur artikel gaat het al snel om tientallen euro's.
- Daarnaast is er concurrentie van winkels die enorm goedkoop zijn, de Aldi, Lidl, Action en andere voordeelreuzen.
- Een goede ondernemer is in mijn ogen spijkerhard. Een goede ondernemer houdt geen personeel in dienst omdat het zo zielig is om mensen te ontslaan.
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:07:15 #119
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160006598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zit te denken....

Dixons, schoenenreus, scapino. V&D. Mijn eigen werk een maand geleden ( franchise van een tuincentrum concern welke alleen bestaat uit franchise) halfords,

Welke nog meer? Welke is devolgende?
Er zullen er dit jaar vast nog wel meer omvallen. Ik denk dat aan het einde van jaar duidelijk is welke retailer met zijn tijd is meegegaan en welke niet.

Misschien ook wel boontje komt om zijn loontje, jarenlang deed de detailhandel neerbuigend over de "postorders". Want wie koopt er nou iets van een plaatje? Je wil het toch kunnen zien? Aanraken? Proberen? Maar diezelfde postorders van toen trekken nu wel aan het langste eind.
(Ok, bij Neckermann hadden ze niet helemaal begrepen hoe het spelletje werkt, maar Wehkamp doet wel degelijk goede zaken)
So we just called him Fred
pi_160006603
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:05 schreef matthijst het volgende:

[..]

passie blablablabla mensen verbinden blablablabla....
Kofferafdeling. En dan in maart een Amerikamaand, waarbij Jumbo voor de hotdogs zou zorgen...
Experience marketing is zeker wel iets waar je wat mee kunt, sterker nog de pretparken draaien er miljardenomzetten op. Beleving kun je zeker wel wat mee.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160006635
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]

- Er had veel geld in gemoeten, honderden miljoenen euro's lijkt me niet onwaarschijnlijk.
- Internet is aanzienlijk goedkoper, op een duur artikel gaat het al snel om tientallen euro's.
- Daarnaast is er concurrentie van winkels die enorm goedkoop zijn, de Aldi, Lidl, Action en andere voordeelreuzen.
- Een goede ondernemer is in mijn ogen spijkerhard. Een goede ondernemer houdt geen personeel in dienst omdat het zo zielig is om mensen te ontslaan.
Prijs is niet alles. Ik blijf het roepen. Er is meer dan alleen prijs. Als iets kapot is mag je het weer terug gaan sturen met de kans op transportschade.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:09:30 #122
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_160006667
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef W00fer het volgende:

[..]

Experience marketing is zeker wel iets waar je wat mee kunt, sterker nog de pretparken draaien er miljardenomzetten op. Beleving kun je zeker wel wat mee.
Vast, maar het is allemaal een zweverig verhaal.
Hoe vaak koop je een koffer? 1x per 2-3 jaar en dan wacht je niet op de hotdogmaand van Kahn.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:10:24 #123
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160006689
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:08 schreef W00fer het volgende:

[..]

Prijs is niet alles. Ik blijf het roepen. Er is meer dan alleen prijs. Als iets kapot is mag je het weer terug gaan sturen met de kans op transportschade.
Kans op transportschade heb je ook als je het naar de winkel moet brengen en na reparatie weer op moet halen.
So we just called him Fred
pi_160006721
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef W00fer het volgende:

[..]

Experience marketing is zeker wel iets waar je wat mee kunt, sterker nog de pretparken draaien er miljardenomzetten op. Beleving kun je zeker wel wat mee.
Ik heb de uitzending niet gezien, maar was Kahn dan van plan geweest om van V&D echt een experience-bedrijf te maken? Was die Amerikamaand alleen een voorbeeld daarvan?

Want anders... Ik kan me voorstellen dat ING geen groot miljoenenbedrag wil uitlenen alleen maar om in een warenhuis een hotdogmaand te organiseren.
pi_160006745
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:11 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik heb de uitzending niet gezien, maar was Kahn dan van plan geweest om van V&D echt een experience-bedrijf te maken? Was die Amerikamaand alleen een voorbeeld daarvan?

Want anders... Ik kan me voorstellen dat ING geen groot miljoenenbedrag wil uitlenen alleen maar om in een warenhuis een hotdogmaand te organiseren.
De redding van V&D? De hotdogmaand, DE HOTDOGMAAND!!1
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:13:12 #126
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_160006780
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:08 schreef W00fer het volgende:
Prijs is niet alles. Ik blijf het roepen. Er is meer dan alleen prijs. Als iets kapot is mag je het weer terug gaan sturen met de kans op transportschade.
Prijs en gemak. Voorheen moest je wel naar de winkel als je iets snel wilt hebben. Nu kun je het online bestellen en dan heb je het dezelfde avond in huis.
Komt bij dat winkels steeds vaker niet hebben wat je online simpel kunt bestellen.
En die verrekte parkeerkosten: 5 euro is niks....
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:13:28 #127
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160006792
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef W00fer het volgende:

[..]

Experience marketing is zeker wel iets waar je wat mee kunt, sterker nog de pretparken draaien er miljardenomzetten op. Beleving kun je zeker wel wat mee.
Je zegt het goed, voor een belevenis ga je naar een pretpark. Als je iets praktisch wil hebben zoals een koffer, een broodmes, een tas of een dekbedovertrek dan wil je gewoon dat ding hebben zonder gedoe voor een goede prijs.
Vroeger ging voor een ervaring naar een warenhuis. Maar tegenwoordig heeft een consument daar geen tijd voor, die staat liever in een pretpark op zaterdag, de miljardenomzet aldaar te spekken.
So we just called him Fred
pi_160006844
Kahn is vast een prima man en vader, maar als zakenman moet je toch veel concreter je verhaal presenteren dan hij dat deed.
pi_160006846
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Je zegt het goed, voor een belevenis ga je naar een pretpark. Als je iets praktisch wil hebben zoals een koffer, een broodmes, een tas of een dekbedovertrek dan wil je gewoon dat ding hebben zonder gedoe voor een goede prijs.
Vroeger ging voor een ervaring naar een warenhuis. Maar tegenwoordig heeft een consument daar geen tijd voor, die staat liever in een pretpark op zaterdag, de miljardenomzet aldaar te spekken.
De pretparken hebben het de afgelopen jaren het ook niet zo fantastisch gedaan.
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:15:59 #130
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160006883
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef matthijst het volgende:

[..]

Prijs en gemak. Voorheen moest je wel naar de winkel als je iets snel wilt hebben. Nu kun je het online bestellen en dan heb je het dezelfde avond in huis.
Komt bij dat winkels steeds vaker niet hebben wat je online simpel kunt bestellen.
En die verrekte parkeerkosten: 5 euro is niks....
Daar kan je hier in de straat net 1,5 uur voor staan...
En dan zit je in het provinciestadje Gouda, met een gesloten IT's, Block, Paradigit, V&D, Klein, Steps, Schoenenreus en nog een zooitje winkels waar ik de naam niet eens meer van weet.
So we just called him Fred
pi_160006917
quote:
6s.gif Op woensdag 17 februari 2016 22:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Weet je wat het is Roel, als ik jou nou steeds bij je voornaam noem Roel, dan denk jij: die man kent mij, die man heeft passie, hij houdt van mensen. Er waren allerlei goede ideeën Roel, ze hebben daar met een heel team over bij elkaar gezeten. En dat zijn mensen met verstand van zaken Roel, dat zijn toppers.
:D.
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:17:54 #132
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160006941
Ik bedenk me nu eindelijk wat ik aan de V&D ga missen: hun huismerkkoffers.

Niet vanwege de kwaliteit, maar omdat ze daar hele lelijke koffers verkochten. Waarom ik een lelijke koffer wil? Die koopt niemand, dus heb je nooit het probleem dat iemand met dezelfde koffer zich vergist en jouw koffer meeneemt van de bagageband.
So we just called him Fred
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:19:28 #133
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160006990
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De pretparken hebben het de afgelopen jaren het ook niet zo fantastisch gedaan.
Vorig jaar was dan ook een jaar met heel veel herfst, een tikketje lente en een paar verdwaalde zomerdagen. Maar dan nog deden die parken het beter dan de retail.
So we just called him Fred
pi_160006991
Het enige huismerk dat ik me nog kan herinneren is Vendomatic. Mams had zo'n naaimachine van de V&D.
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:19:32 #135
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_160006992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:17 schreef FredvZ het volgende:
Ik bedenk me nu eindelijk wat ik aan de V&D ga missen: hun huismerkkoffers.

Niet vanwege de kwaliteit, maar omdat ze daar hele lelijke koffers verkochten. Waarom ik een lelijke koffer wil? Die koopt niemand, dus heb je nooit het probleem dat iemand met dezelfde koffer zich vergist en jouw koffer meeneemt van de bagageband.
koop een lelijke kofferband :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_160007000
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:10 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Kans op transportschade heb je ook als je het naar de winkel moet brengen en na reparatie weer op moet halen.
Zeker, maar in de winkel kan ik direct een ander exemplaar uit het rek of magazijn trekken en huiswaards keren.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:19:59 #137
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160007006
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:19 schreef matthijst het volgende:

[..]

koop een lelijke kofferband :)
Die zit er ook nog om :D :')
So we just called him Fred
pi_160007031
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:09 schreef matthijst het volgende:

[..]

Vast, maar het is allemaal een zweverig verhaal.
Hoe vaak koop je een koffer? 1x per 2-3 jaar en dan wacht je niet op de hotdogmaand van Kahn.
Niet elk beroep is exact. Kijk naar festivals die verkopen ook voor grof geld een beleving, en steevast uitverkocht. Terwijl je een week later ook op Youtube kan zien in 4K kwaliteit.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:21:38 #139
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160007049
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zeker, maar in de winkel kan ik direct een ander exemplaar uit het rek of magazijn trekken en huiswaards keren.
Dan moet je nog wel het geluk hebben dat hetzelfde exemplaar nog op voorraad is. In de tijd dat ik dingen nog in de winkel kocht was de voorraad meestal zo belabberd dat van het gene wat ik wilde hebben er maar 1 op voorraad was en als het stuk was moest het weer van een ander filiaal komen. Hoop gedoe en gereis.
So we just called him Fred
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:21:50 #140
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_160007053
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:19 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zeker, maar in de winkel kan ik direct een ander exemplaar uit het rek of magazijn trekken en huiswaards keren.
Daarom twee paar bestellen online :)
Doe ik altijd met schoenen...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_160007058
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:11 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik heb de uitzending niet gezien, maar was Kahn dan van plan geweest om van V&D echt een experience-bedrijf te maken? Was die Amerikamaand alleen een voorbeeld daarvan?

Want anders... Ik kan me voorstellen dat ING geen groot miljoenenbedrag wil uitlenen alleen maar om in een warenhuis een hotdogmaand te organiseren.
Het is maar een slecht voorbeeld, onder zeer grote tijdsdruk snel in elkaar geflanst voor de TV. Dit soort marketing concepten kosten tijd om ontwikkeld te worden. Als Coca Cola volgende week ophoud met marketing is het einde van het jaar ook afgelopen....
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160007077
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef matthijst het volgende:

[..]

Prijs en gemak. Voorheen moest je wel naar de winkel als je iets snel wilt hebben. Nu kun je het online bestellen en dan heb je het dezelfde avond in huis.
Komt bij dat winkels steeds vaker niet hebben wat je online simpel kunt bestellen.
En die verrekte parkeerkosten: 5 euro is niks....
Parkeerkosten wegen niet op tegen de extra tijd en verzendkosten die nodig zijn om iets te retourneren als het kapot aankomt of niet past of niet je smaak is.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:23:03 #143
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_160007081
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:20 schreef W00fer het volgende:

[..]

Niet elk beroep is exact. Kijk naar festivals die verkopen ook voor grof geld een beleving, en steevast uitverkocht. Terwijl je een week later ook op Youtube kan zien in 4K kwaliteit.
Hoe zie jij een beleving in een warenhuis voor je?

De drie dwaze dagen is ook een belevenis, maar of je daar nou echt blij van wordt als dat 365 dwaze dagen worden?
So we just called him Fred
pi_160007088
RTL Late Night met Roland Kahn: http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1455744900/1
pi_160007113
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:13 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Je zegt het goed, voor een belevenis ga je naar een pretpark. Als je iets praktisch wil hebben zoals een koffer, een broodmes, een tas of een dekbedovertrek dan wil je gewoon dat ding hebben zonder gedoe voor een goede prijs.
Vroeger ging voor een ervaring naar een warenhuis. Maar tegenwoordig heeft een consument daar geen tijd voor, die staat liever in een pretpark op zaterdag, de miljardenomzet aldaar te spekken.
Als dat zo zou zijn dan zou de Bijenkorf niet zo goed draaien. Die draaien zeker ook op beleving. Kijk naar House of Pertijs in Breda welke sierraden verkoopt, een groot gedeelte van die aankoop is ook beleving.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160007182
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:21 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dan moet je nog wel het geluk hebben dat hetzelfde exemplaar nog op voorraad is. In de tijd dat ik dingen nog in de winkel kocht was de voorraad meestal zo belabberd dat van het gene wat ik wilde hebben er maar 1 op voorraad was en als het stuk was moest het weer van een ander filiaal komen. Hoop gedoe en gereis.
Dan heb je jaren onder een steen gezeten want je kunt tegenwoordig van elke winkel met goede click n brick integratie zien wat de winkelvoorraad is. Althans bij Paradigit (doorstart) en Bijenkorf wel, H&M en die andere hipsterzaken durf ik het niet van te zeggen maar ze zouden er beter aan doen van wel, en anders even een telefoontje plegen, belminuten zijn tegenwoordig haast gratis in een abo.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160007194
Het idee van beleving is i.i.g. niet nieuw. In 1992 schijnt er in Duitsland al een toonaangevend boek te zijn uitgegeven over 'de belevingsmaatschappij'.

En bijv. de Aldi is ook ingericht op de beleving. Het ziet er lullig en goedkoop uit en dat is ook precies de bedoeling.
pi_160007195
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:21 schreef matthijst het volgende:

[..]

Daarom twee paar bestellen online :)
Doe ik altijd met schoenen...
En het terugsturen van het tweede paar kost je geen tijd en geld?
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:26:27 #149
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_160007207
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:22 schreef W00fer het volgende:
Parkeerkosten wegen niet op tegen de extra tijd en verzendkosten die nodig zijn om iets te retourneren als het kapot aankomt of niet past of niet je smaak is.
Dan woon je waarschijnlijk buitenaf :D
Heb hier twee postkantoortjes zitten waar ik elke week twee keer langs kom als ik boodschappen ga doen.

En niet alles is in de winkel te koop: zou bv. graag de plaatselijke Footlocker sponsoren maar die verkopen niet alles, dus dan maar online...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_160007229
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:23 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Hoe zie jij een beleving in een warenhuis voor je?

De drie dwaze dagen is ook een belevenis, maar of je daar nou echt blij van wordt als dat 365 dwaze dagen worden?
Ga maar eens wat dingen lezen over experience marketing, je mond valt open van wat er mogelijk is en vooral van de omzetten die het genereert. Als je de goede bedrijven en mensen erop zet kan het groot worden.
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')