abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 maart 2016 @ 06:59:02 #226
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_160535420
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:58 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

@jaargetijden, 29 december waren er geruchten dat het uit was tussen Christie en Rafaël. Vorige week al een bericht dat de pers nu achter Estavana aanzit. Die hartjes verwijderen, ja .Estavana heeft net weer een nieuw Deens jaarcontract. Hoe nu verder. Christie heeft dus geen trek meer in Rafaël. Die zie ik nog wel een boek schrijven over de zes maanden met Raf.

Morgen de Story kopen.
[ afbeelding ]

Estavana.
[ afbeelding ]

Sabia: ”Estavana is niet de eerste en ook zeker niet de laatste met wie Rafaël flikflooit. Rafaël staat altijd wel open voor een leuke tijd met een vrouw. Totdat hij weer iets anders spannends tegenkomt."Daarom neem ik Estavana Polman niet serieus, net als dat ik Christie Bokma, niet serieus heb genomen.".
Bron: Duitse blad Closer.
Als Rafael geen voetballer geweest was, was het gewoon een loser geweest met een te hoog libido. Maarja, hij heeft geld en bekendheid, dus hollen deze golddiggers er als een stel domme geiten achteraan :')
With love :*
pi_160535988
Gisteren, dinsdag 8 maart, waren Barbara Barend en Frits Barend in Sevilla bij Rafael.
Ben benieuwd wie ze nu weer in de aanbieding hadden.
Ga er toch vanuit dat Estavana Inmiddels heeft bedankt.
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:38:18 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160536000
'Sabia was niet zwanger'
Waar die uitspraak op gebaseerd is, daar ben ik nu benieuwd naar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160536014
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:38 schreef Copycat het volgende:
'Sabia was niet zwanger'
Waar die uitspraak op gebaseerd is, daar ben ik nu benieuwd naar.
gelukkig, jij zag het ook staan :D
...
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:42:41 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160536041
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:38 schreef Copycat het volgende:
'Sabia was niet zwanger'
Waar die uitspraak op gebaseerd is, daar ben ik nu benieuwd naar.
Ik gok dat Christie dat in het interview verteld heeft.
En zij kan het weten, want Rafael vertelde haar altijd de waarheid.

Overigens snap ik zelfs niet waarom je zo'n "in de badkamer terwij Sylvie thuis was" verhaal aan je verse verkering zou vertellen.
Het maakt je toch een compleet onbetrouwbare hufter?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 9 maart 2016 @ 08:45:08 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160536057
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:42 schreef Leandra het volgende:

Ik gok dat Christie dat in het interview verteld heeft.
En zij kan het weten, want Rafael vertelde haar altijd de waarheid.

Maar als Raf dat haar heeft verteld, moet dat, ongeacht waar de waarheid ligt, toch wel een enorme klap in het gezicht van Sabia zijn. Maar misschien is die klap juist de beste remedie tegen haar hoop op een verzoening met haar soulmate.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160536098
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik gok dat Christie dat in het interview verteld heeft.
En zij kan het weten, want Rafael vertelde haar altijd de waarheid.

Overigens snap ik zelfs niet waarom je zo'n "in de badkamer terwij Sylvie thuis was" verhaal aan je verse verkering zou vertellen.
Het maakt je toch een compleet onbetrouwbare hufter?
Veel vrouwen (willen) geloven dat een man bij hen echt anders zal zijn. Ze zei vorige week in dat interview dat het feit dag Raf eerlijk was over zijn eerdere slippertjes, haar deed denken dat het verleden tijd was.

Als ik een vriendin van Christie was, zou ik toch echt proberen te verhoeden dat ze zichzelf zo te kakken zet. Gewoon lekker privé laten uithuilen met thee en chocola en niet bij een Evert.

Gekrenkt ego, rancune, ik snap het helemaal en het zal best wel lekker voelen voor even. Maar het komt heel triest over en op lange termijn bereik je er niks mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 09-03-2016 08:57:32 ]
pi_160536115
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar als Raf dat haar heeft verteld, moet dat, ongeacht waar de waarheid ligt, toch wel een enorme klap in het gezicht van Sabia zijn. Maar misschien is die klap juist de beste remedie tegen haar hoop op een verzoening met haar soulmate.
Raf is van meerdere vrouwen de soulmate hè. En misschien van Estevena ook al na drie weken.
  woensdag 9 maart 2016 @ 09:00:09 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160536143
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:54 schreef letmehearyouscream het volgende:

Raf is van meerdere vrouwen de soulmate hè. En misschien van Estevena ook al na drie weken.
Dat weet jij, dat weet ik. Misschien dat nu Sabia's ogen ook geopend worden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160536170
Christie ziet haar opstapje naar het leven van een bekende Nederlander voor haar ogen instorten.. Wat kansloos echt al die exlovers die dan ff een boekje open doen. Als het aan is hoor je ze niet dus ze weten heus wel dat het niet normaal is om te delen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 09:10:47 #236
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_160536234
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2016 08:38 schreef Copycat het volgende:
'Sabia was niet zwanger'
Waar die uitspraak op gebaseerd is, daar ben ik nu benieuwd naar.
http://www.beaumonde.nl/c(...)ia-was-niet-zwanger/
  woensdag 9 maart 2016 @ 09:13:57 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160536279
quote:
“De naam, datum en het aantal weken waren van de echo geknipt. En de baby op de echo was ook wel erg groot voor het aantal maanden dat Sabia beweerde zwanger te zijn. ‘Het is de echo van Solana’, riep Rafael verbijsterd uit. ‘Ik weet het zéker’.”

Volgens Christie was de zwangerschap van Sabia een grote leugen. En toen half december bekend gemaakt werd dat de baby stil geboren was, bekende Rafael aan Christie een dubbel gevoel te hebben. Aan de ene kant opluchting, maar aan de andere kant kwam het verlies van Solana weer boven. Rafael: “Als ze écht een kind zou hebben verloren, dan zou ik toch iets gehoord moeten hebben over de begrafenis. We hebben Solana ook begraven.”
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160537925
T verhaal is voor ons als buitenstaander bijzonder smakelijk. ....maar ik heb wel medelijden met Damien en de kinderen van Sabia..t zullen je ouders naar zijn zeg, die zichzelf zo publiekelijk laten gaan.
pi_160538101
Tja, Christie is 23. Ik gooi het dan maar op leeftijd, dat ze alles bij de pers neerkwakt.
Sabia is bijna 40. Die zou toch beter moeten weten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_160540143
Christie is vast ingehuurd om deze smeuïge details bij Rafael los te peuteren.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160540203
Dit is echt de meest gênante gate ooit. Wie er nou de waarheid spreekt over de scheiding, de ontrouw en de zwangerschap; geen idee en daar komen we wellicht nooit achter. Maar hoe al deze mensen met kinderen zichzelf publiekelijk voor schut zetten, is echt absurd. Ook al is die Christie nog jong; ze is wel moeder. En met 24 jaar ook wel volwassen genoeg om dit even binnenshuis te houden.
pi_160540263
Christie voelt zich gewoon heel erg bedrogen en in de zeik genomen. Ze is kwaad, zo niet woedend, heel verdrietig en uit op wraak.
Mijn ding zou het ook niet zijn, maar ik denk dat heel veel vrouwen hetzelfde zouden doen. Als ik tenminste om me heen kijk wat vrouwen soms uithalen in echtscheidingssituaties e.d....
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:03:55 #243
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_160541037
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Christie voelt zich gewoon heel erg bedrogen en in de zeik genomen. Ze is kwaad, zo niet woedend, heel verdrietig en uit op wraak.
Mijn ding zou het ook niet zijn, maar ik denk dat heel veel vrouwen hetzelfde zouden doen. Als ik tenminste om me heen kijk wat vrouwen soms uithalen in echtscheidingssituaties e.d....
Gebeurt zo vaak helaas.. Maar ik denk denk in godsnaam aan je kinderen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_160541145
Christie is een kutwijf. Dit gaat echt te ver.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:12:41 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160541236
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Christie voelt zich gewoon heel erg bedrogen en in de zeik genomen. Ze is kwaad, zo niet woedend, heel verdrietig en uit op wraak.
Mijn ding zou het ook niet zijn, maar ik denk dat heel veel vrouwen hetzelfde zouden doen. Als ik tenminste om me heen kijk wat vrouwen soms uithalen in echtscheidingssituaties e.d....
Maar na een fling van een paar maanden is het wel erg overdreven.
Desalniettemin spoor ik haar aan vooral die vuile was lekker zichtbaar buiten te hangen :Y) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160541391
Precies. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee hoor!
pi_160541409
:D
Is dat zo?
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2016 @ 14:42:09 #248
43556 miss_dynastie
pi_160541899
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:23 schreef Franny_G het volgende:
Christie is vast ingehuurd om deze smeuïge details bij Rafael los te peuteren.
Oh mooie manier om Onnogate er ook even in te fietsen... zou Powned erachter zitten? 8-)
pi_160542191
Ik verdenk eerder een paar fanatieke users hier.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160542529
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Tja, Christie is 23. Ik gooi het dan maar op leeftijd, dat ze alles bij de pers neerkwakt.
Sabia is bijna 40. Die zou toch beter moeten weten.
Wat een slap gezwam.

Fijn dat ze allemaal gewoon doorgaan.
Mams die constant geilt op zichzelf, paps op alles, de ex-en verbitterd en zuur. Vanaf de trouwerij op SBS met van der Ven is dit toch fantastisch, jongens! *O*
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')