abonnement Unibet Coolblue
pi_159912435
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

sorry, geprobeerd te linken maar lukt me niet. Post 299 vorige topic. Quoten lukt me ook niet, zit mobiel.
Thanks.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 14 februari 2016 @ 16:39:23 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159913183
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

sorry, geprobeerd te linken maar lukt me niet. Post 299 vorige topic. Quoten lukt me ook niet, zit mobiel.
En post #2 in dit topic ;)
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:11 schreef Nia het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)tepiet-als-vd-omvalt

Wie krijgt de zwartepiet als V&D omvalt?

Zondag (14 februari) moet Roland Kahn weten of hij genoeg huurcontracten heeft binnengehengeld voor een succesvolle doorstart met V&D. Als hij niet minstens 35 panden kan huren, gaat het geplaagde warenhuis woensdag dicht en staan 8000 werknemers op straat. Bij wie kan de zwartepiet dan terecht komen?

De curatoren
Sinds V&D eind december uitstel van betaling aanvroeg, werken curatoren Kees van de Meent en Hanneke de Coninck aan een doorstart, waarbij zoveel mogelijk werkgelegenheid wordt gespaard. De groep geïnteresseerden kromp in januari van 70 naar 2. Na het afhaken van de Britse winkelinvesteerder Opcapita onderhandelden de curatoren de afgelopen weken exclusief met Kahn, eigenaar van CoolCat, MS Mode en America Today. Als het plan faalt, rijst de vraag of zij niet beter met Opcapita of een andere geïnteresseerde in zee hadden kunnen gaan.

Roland Kahn
Afgelopen week kreeg Kahn veel kritiek te verduren. Zijn ontkenning dat hij V&D wilde overnemen, nadat RTL Z dat had gemeld, was al geen lekker begin. Ook zou hij een duidelijk plan met V&D en ervaring met warenhuizen ontberen. Ten slotte wordt hij omschreven als een lastige persoonlijkheid, die zijn gesprekspartners soms tegen de haren instrijkt. Overigens kwam die kritiek deels uit het kamp van zijn belangrijkste opponent, Hudson’s Bay Company. Of Kahn financieel sterk genoeg is om V&D te redden is eveneens onduidelijk. Bij de Kamer van Koophandel heeft een aantal van zijn bedrijven recente jaarverslagen gedeponeerd. Maar er bestaat geen openbaar verslag dat een overzicht geeft van het geheel. (doorlezen onder het reclameblok)

Hudson’s Bay Company
De Canadezen hebben alles op alles gezet om het reddingsplan van Kahn en de curatoren te torpederen. Via advocaat Stibbe probeerden zij verhuurders met mooie beloftes voor de toekomst te bewegen om niet met Kahn in zee te gaan. Donderdag kwam daar een media-offensief bij, waarin werd geschermd met 60 winkels in Nederland en 9000 banen. Dat Hudson’s Bay in 2013 nog een verlies van 165 miljoen euro maakte, bleef onderbelicht.

De huisbank van Kahn
Als Kahn wil doorstarten met V&D heeft hij daarvoor de goedkeuring en de financiering van zijn huisbank ING nodig. Donderdag stelde de ondernemer dat de financiering bijna rond was, maar ING wilde dat niet bevestigen. Als de deal strandt omdat de bank de geldkraan dichthoudt, kan ING de schuld voor de mislukking van de doorstart in de schoenen geschoven krijgen.

De verhuurders

De 62 panden van V&D zijn in handen van tientallen vastgoedeigenaren van divers pluimage. De grote jongens, als verzekeraars, pensioenfondsen en vastgoedfondsen, bezitten een groot aantal panden op toplocaties. Maar er zijn ook kleintjes, met één enkel warenhuis in een provinciestadje. Vastgoedeigenaren die hun handtekening niet onder het plan van Kahn en de curatoren zetten, lopen het risico dat zij straks te boek staan als de schuldigen aan het verlies van duizenden banen.

RTL Z
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159913290
Ik hoop nog steeds op de Canadezen. Waarom zou iemand dadelijk wel ineens iets bij V&D gaan kopen?
pi_159913508
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop nog steeds op de Canadezen. Waarom zou iemand dadelijk wel ineens iets bij V&D gaan kopen?
Ze hebben winstgevende winkels, Kahn zal daar de focus wel op leggen waarschijnlijk.
pi_159913965
In Groningen komt naast een Primark ook een TK Maxx http://www.tkmaxx.com/ in de Guldenstraat. Da's gelukkig een stap in de goede richting.
  zondag 14 februari 2016 @ 17:12:16 #56
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_159914165
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 15:59 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Al die Randstedelingen worden helemaal wild als beetje ijs ligt in Friesland, want denken ze dat er Elfstedentocht komt :')
er was vandaag zelfs een elfstedentocht, http://www.lc.nl/frieslan(...)rcours-21136556.html
pi_159914301
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 14:54 schreef computergirl het volgende:

[..]

maar willen de mensen in die leuke stad wel geld uitgeven aan design meubels en tassen
Kennelijk niet. Er zat wel een enorm design woonwarenhuis (Maupertuus), maar dat wordt drastisch verkleind. De bovenste drie verdiepingen komen vrij voor de verhuur.
pi_159914608
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Kennelijk niet. Er zat wel een enorm design woonwarenhuis (Maupertuus), maar dat wordt drastisch verkleind. De bovenste drie verdiepingen komen vrij voor de verhuur.
Het Amsterdamse woonwarenhuis Metz & Co (sinds 1890) moest naar een kleiner pand verhuizen. Het lijkt erop dat de designmeubelen de strijd verloren hebben van de namaakmeubelen en de goedkope woonwinkels.
  zondag 14 februari 2016 @ 17:46:53 #59
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_159915060
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

En post #2 in dit topic ;)

[..]

Dank je, maar daarin zie ik juist dat rijtje niet staan... Misschien kijk ik er overheen.

Ik bedoelde deze (inmiddels zit ik ff niet mobiel):

quote:
Welke warenhuizen gaan dicht?
Maandag is voor een aantal, in het ergste geval álle, V&D-medewerkers, de laatste werkdag. Klappen de onderhandelingen, dan sluiten dinsdag alle filialen. Slaagt Kahn, dan sluiten minimaal 14 en maximaal 27 vestigingen. Welke dat zijn, hangt puur van de winstgevendheid van elk filiaal af.

De grote steden in de Randstad zijn veilig. Hetzelfde geldt voor belangrijke steden daarbuiten als Eindhoven, Breda, Maastricht en Groningen. In de gevarenzone zitten kleine vestigingen als Oosterhout, Bergen op Zoom, Rijswijk, Hilversum. Toch is niets wat het lijkt. Zo is het vorig jaar geopende Uden een van de best presterende V&D's.
pi_159915177
http://www.telegraaf.nl/b(...)rs_VD-panden___.html
zo 14 feb 2016, 14:58 uur
'Kahn rond met genoeg verhuurders V&D-panden'

Zakenman Roland Kahn is met genoeg verhuurders van panden van V&D rond om een doorstart mogelijk te maken. Dat zegt een bron die nauw bij de besprekingen is betrokken tegen nieuwszender RTLZ.

Kahn onderhandelt al twee weken exclusief met de curatoren over een doorstart van het failliete V&D. Als die slaagt, kunnen veel van de 8000 werknemers aan de slag blijven. Donderdag kondigde Kahn aan dat hij door wil met zo'n 45 winkels. Als hij vóór zondagavond echter geen akkoord heeft over 35 winkels, gaat de doorstart niet door.

Maar Kahn is inmiddels met genoeg pandeigenaren rond, aldus de bron. "Het is zelfs mogelijk dat er al iets meer dan 35 panden binnen zijn. Wel staan soms nog kleine vragen open, over een kelderverdieping of een roltrap. Strikt genomen is het dan de vraag of je het contract al mag afvinken."


Oorspronkelijke persbericht van zondagmiddag 14 februari: http://www.rtlnieuws.nl/e(...)rs-voor-doorstart-vd

'Kahn heeft genoeg verhuurders voor doorstart V&D'

Zakenman Roland Kahn is met genoeg verhuurders van panden van V&D rond om een doorstart mogelijk te maken. Dat zegt een bron, die nauw bij de besprekingen is betrokken.

Kahn onderhandelt al twee weken exclusief met de curatoren over een doorstart van het failliete V&D. Als die slaagt, kunnen veel van de 8000 werknemers aan de slag blijven. Donderdag kondigde Kahn aan dat hij door wil met zo'n 45 winkels. Als hij vóór vanavond echter geen akkoord heeft over 35 winkels, gaat de doorstart niet door.

Genoeg
Kahn zou inmiddels met genoeg pandeigenaren rond zijn, aldus de bron die bij de onderhandelingen is betrokken. "Het is zelfs mogelijk dat er al iets meer dan 35 panden binnen zijn. Wel staan soms nog kleine vragen open, over een kelderverdieping of een roltrap. Strikt genomen is het dan de vraag of je het contract al mag afvinken."

Een officiële mededeling wordt desondanks vandaag niet verwacht. "Het moet eerst allemaal goed gedocumenteerd zijn. Het spel is pas gespeeld als alle handtekeningen er staan." Volgens de bron is vandaag een mooie dag om de "puntjes op de i te zetten. Het is logisch om op maandag het net op te halen."

Financiering
Zelfs al er een deal met voldoende verhuurders ligt, is het nog niet zeker dat een doorstart kan plaatsvinden. Ook ING, de huisbank van Roland Kahn, moet akkoord zijn en financiering willen regelen. Donderdag stelde Kahn al de financiering bijna rond te hebben. Maar een definitief akkoord ligt er vandaag nog niet.

Ook de leveranciers moeten nog achter het plan gaan staan, en toezeggen dat zij V&D zullen bevoorraden. Ten slotte speelt SUN Capital nog een rol, omdat de voormalige eigenaar de huidige voorraden van V&D in onderpand heeft.

'Flink aantal verhuurders door bocht'
Woordvoerder Edwin van Wijk van de curatoren wil niet bevestigen dat het minimum aantal panden binnen is. Wel is volgens hem "een flink aantal verhuurders door de bocht. Maar soms moet er nog een definitieve paraaf worden gezet door de eindbelegger." Een aantal V&D-panden wordt beheerd door vastgoedfondsen, die optreden voor professionele beleggers als pensioenfondsen en verzekeraars.

Vastgoedadviseur Jeroen Lokerse van Cushman & Wakefield, die optreedt als intermediair tussen V&D en de verhuurders, wil niet zeggen hoe groot hij de kans acht dat Kahn met voldoende verhuurders rond komt. "Maar iedereen werkt hard aan een oplossing, en er wordt grote voortgang geboekt."

Kahn zelf nam vandaag en gisteren de telefoon niet op, en reageerde niet op voicemailberichten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nia op 14-02-2016 17:58:01 ]
pi_159920754
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:05 schreef Nia het volgende:
In Groningen komt naast een Primark ook een TK Maxx http://www.tkmaxx.com/ in de Guldenstraat. Da's gelukkig een stap in de goede richting.
Dat zou ik zeker niet te hard roepen. Ik ben er geweest en je wordt er zeker niet vrolijk van hoe het eruit ziet. Ik dacht nou topmerken voor lage prijzen maar het is echt een troosteloze uitstraling. Net iets boven het niveau van Bristol en net onder V&D.

Er zijn internationaal 145 Coolcat winkels, 55 van America Today en naast 400 (!!) M&S nog een zwik Sapph. Daar zouden dan ineens 35 V&D's bijkomen? Waar haalt Kahn ineens het volk vandaan wat op bestuurlijk niveau zoveel winkels gaat bestieren, incl het personeel voor de DC's enz.

Overigens zei hij eerder nog:

quote:
"De modeketens van de Excellent Retail Brands Group zetten gezamenlijk zo'n zeshonderd miljoen euro om. Eerder liet Kahn nog weten autonoom en via overnames de magische omzetgrens van één miljard euro te willen bereiken. Daar is hij nu van afgestapt. "De groei van onlineverkopen maakt het bereiken van dit doel nog makkelijker", vertelde hij. "We hoeven niet langer winkeltje voor winkeltje te openen."

Volgens RetailNews ziet Kahn de miljoenenomzet uit onlineverkopen vooral uit samenwerking met bestaande e-commerce spelers komen. Zo beschikken America Today en Coolcat weliswaar over een eigen webshop, maar de collecties zijn sinds februari dit jaar ook te koop op Wehkamp.nl. Kahn: "Samen met Sapph en MS Mode zijn deze modeketens inmiddels goed voor tien procent van de fashionomzet van Wehkamp."


[ Bericht 13% gewijzigd door W00fer op 14-02-2016 21:29:53 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_159920854
eerst failliet, personeel naar UWV, dan verder :Y
...
pi_159925002
Laatste persbericht uit de Volkskrant van 22:57 uur http://www.volkskrant.nl/(...)tplan-vend~a4244721/

[ Bericht 85% gewijzigd door Leandra op 14-02-2016 23:29:50 (Quote uit VK verwijderd) ]
pi_159925067
Hup, Hudson!
pi_159925747
quote:
14s.gif Op zondag 14 februari 2016 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hup, Hudson!
Dit.

:P
pi_159926201
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:22 schreef W00fer het volgende:
Er zijn internationaal 145 Coolcat winkels, 55 van America Today en naast 400 (!!) M&S nog een zwik Sapph. Daar zouden dan ineens 35 V&D's bijkomen? Waar haalt Kahn ineens het volk vandaan wat op bestuurlijk niveau zoveel winkels gaat bestieren, incl het personeel voor de DC's enz.
Voor zover ik weet had V&D al personeel. En het aantal winkels van Kahn neemt dus met zo'n 5% toe...
pi_159926364
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:29 schreef k_man het volgende:

[..]

Voor zover ik weet had V&D al personeel. En het aantal winkels van Kahn neemt dus met zo'n 5% toe...
Er is nog nergens informatie over enige gesprekken met de vakbonden oid. Lijkt me cruciaal onder welke arbeidsvoorwaarden iemand woensdag komt werken....

quote:
Kahn eist van de vastgoedeigenaren dat de huurtarieven de komende twee jaar worden gehalveerd ten opzichte van het bedrag dat zij in januari vorig jaar nog kregen. Daarnaast moeten ze zelf investeren in het inrichten en opknappen van de panden. Veel panden zien er slecht uit.
Waarom zou een vastgoedeigenaar mee willen doen al hij maar de helft opstrijkt EN voor kapitalen moet verbouwen terwijl ze bij Hudson een andere deal incl grondige verbouwing konden bewerkstelligen?

Jort bij Jinek over Roland Kahn.

http://www.npo.nl/jinek/08-02-2016/KN_1678106

Kahn heeft ongeveer helft vd panden in eigen bezit, onderhandelde al eens de & uit M & S mode (van Marks & Spencers). Dus slim is ie zeker. Nu nog zo slim zijn om het personeel een goede baan te bieden, want van de deal via het ministerie hoor je maar bar weinig.

[ Bericht 16% gewijzigd door W00fer op 15-02-2016 02:07:15 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 15 februari 2016 @ 04:21:39 #68
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_159928297
iedergeval in het zuiden krimpgebieden Sittard en Heerlen doen niet mee met Kahn.
pi_159928335
Ik voel nu al dat het V&D-imperium binnen een paar jaar opnieuw in elkaar stort als die Kahn ermee gaat lopen klooien; en het lijkt erop dat hij het wordt en níet die Canadezen. Als je daar qua kleding voornamelijk kunt kiezen uit M&S, Coolcat, Sapph en America Today, laat maar. Ikzelf vind alleen de laatste enigszins pruimbaar. En bij geen van de vier is een duidelijke 'buzz' gaande, wat bij bijvoorbeeld Primark wel het geval is.

Hopelijk is 'ie verstandig genoeg om z'n eigen rommel te combineren met andere merken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 05:34:04 ]
pi_159928345
quote:
6s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:24 schreef sacha het volgende:
eerst failliet, personeel naar UWV, dan verder :Y
Goeie samenvatting van de afgelopen 6 weken.
pi_159928457
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef W00fer het volgende:
Waarom zou een vastgoedeigenaar mee willen doen al hij maar de helft opstrijkt EN voor kapitalen moet verbouwen terwijl ze bij Hudson een andere deal incl grondige verbouwing konden bewerkstelligen?
Jij weet wat het voorstel van de Canadezen inhoudt? Die zijn bereid om twee jaar lang het oude huurtarief te betalen, terwijl de winkels gesloten zijn? En ze gaan zelf alle verbouwingen en achterstallig onderhoud te betalen? Waar las je dat? :?
  maandag 15 februari 2016 @ 07:23:34 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159928477
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef W00fer het volgende:
Kahn heeft ongeveer helft vd panden in eigen bezit, onderhandelde al eens de & uit M & S mode (van Marks & Spencers).
Niet helemaal...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/MS_Mode
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159928943
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 05:48 schreef Soho het volgende:

[..]

Goeie samenvatting van de afgelopen 6 weken.
ik bedoel geen doorstart, het personeel moet weg :)
...
  maandag 15 februari 2016 @ 08:45:31 #74
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_159928998
de media noemt het vandaag D-Day maak het nu niet erger dat het al is
pi_159929057
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 08:39 schreef sacha het volgende:

[..]

ik bedoel geen doorstart, het personeel moet weg :)
Een deel zal sowieso weg moeten, als mr. Coolcat filialen overneemt zal een groot deel van dat personeel kunnen blijven.
  maandag 15 februari 2016 @ 08:54:15 #76
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_159929068
Coolcat wil alleen jong personeel.
je moet toch wat te kijken hebben in een winkel of bij de kassa.
pi_159929085
Curatoren vragen drie dagen uitstel...

http://www.nu.nl/algemeen(...)huurders-panden.html

Is dit niet een doorzichtige truc om van al het personeel af te komen en dan door te starten? En waarom zou het over drie dagen wel rond zijn?
  maandag 15 februari 2016 @ 09:07:32 #78
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159929172
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Curatoren vragen drie dagen uitstel...

http://www.nu.nl/algemeen(...)huurders-panden.html

Is dit niet een doorzichtige truc om van al het personeel af te komen en dan door te starten? En waarom zou het over drie dagen wel rond zijn?
Het is vervelend voor de mensen die het betreft, maar ik denk dat het lozen van de vastgeroeste oude garde de enige manier is om er nog iets van te maken wat enigszins levensvatbaar is anno 2016.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 15 februari 2016 @ 09:10:20 #79
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159929204
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Curatoren vragen drie dagen uitstel...

http://www.nu.nl/algemeen(...)huurders-panden.html

Is dit niet een doorzichtige truc om van al het personeel af te komen en dan door te starten? En waarom zou het over drie dagen wel rond zijn?
Als iemand van het personeel af wil komen, vraag je niet om uitstel. Dan zegt de curator: "we komen er niet uit", slingeren ze iedereen naar het UWV en laten ze de huidige geïnteresseerden de brokstukken oprapen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 15 februari 2016 @ 09:13:11 #80
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_159929234
personeel komen dus zeker op straat te staan
pi_159929268
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 08:54 schreef KingRadler het volgende:
Coolcat wil alleen jong personeel.
je moet toch wat te kijken hebben in een winkel of bij de kassa.
Ik heb liever een ervaren vriendelijke dame/meneer dan een of ander grietje dat je niet eens aankijkt.
Tap tap tap
pi_159929335
quote:
15s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:10 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Als iemand van het personeel af wil komen, vraag je niet om uitstel. Dan zegt de curator: "we komen er niet uit", slingeren ze iedereen naar het UWV en laten ze de huidige geïnteresseerden de brokstukken oprapen.
Klopt, maar nu tillen ze het sws over morgen (laatste dag dat UWV salarissen betaalt) heen. Wat levert het de curatoren (financieel) op als ze er niet uitkomen? Voor hen is deal met Kahn meest interessante, lijkt me. Maar op lange termijn.....
  maandag 15 februari 2016 @ 09:22:54 #83
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_159929348
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb liever een ervaren vriendelijke dame/meneer dan een of ander grietje dat je niet eens aankijkt.
daar geef ik je gelijk in.

ik was eens een keer bij de C&A en had bijna een klacht ingediend omdat de cassière,
naar mij keek of ik een ziekte had. Had het toch niet gedaan.
Liever iemand die met mensen kan omgaan.
pi_159929356
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb liever een ervaren vriendelijke dame/meneer dan een of ander grietje dat je niet eens aankijkt.
Dit

De curatoren willen zoveel mogelijk van v&d verkopen om de schuldeisers te betalen, daarom dat ze in zee gaan met Kahn
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_159929375
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:23 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Dit

De curatoren willen zoveel mogelijk van v&d verkopen om de schuldeisers te betalen, daarom dat ze in zee gaan met Kahn
Ja, maar de vastgoedeigenaren geven de doorslag.
pi_159929425
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb liever een ervaren vriendelijke dame/meneer dan een of ander grietje dat je niet eens aankijkt.
...of het slag volk waarvan je direct voelt dat ze zichzelf verheven voelen boven jou (Men At Work-types). Jong, mooi, vlot en wél kundig, en ondertussen toch niet te pruimen.
pi_159929587
quote:
Daardoor is er ook ruimte voor het Canadese warenhuisbedrijf Hudson's Bay dat de komende jaren zestig winkels in ons land wil openen. Zij houden verschillende vastgoedeigenaren een vette worst voor, in de vorm van lucratieve langlopende huurcontracten.
bron

[ Bericht 6% gewijzigd door Leandra op 15-02-2016 10:25:27 (bron aangepast) ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 februari 2016 @ 09:50:28 #88
862 Arcee
Look closer
pi_159929600
http://nos.nl/artikel/208(...)n-dinsdag-dicht.html

De V&D blijft maandag en dinsdag gesloten. Dat melden de curatoren.
pi_159929603
Winkels vanaf vandaag dicht. Personeel gaat inventariseren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roel_Jewel op 15-02-2016 09:59:46 ]
pi_159929610
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Winkeks vanaf vandaag dicht. Personeel gaat inventariseren.
wat is een winkek xd
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 15 februari 2016 @ 09:52:41 #91
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_159929616
maar dan blijven ze woensdag ook dicht en de rest van de week.
als er nog altijd geen akkoord is
pi_159929620
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:52 schreef KingRadler het volgende:
maar dan blijven ze woensdag ook dicht en de rest van de week.
als er nog altijd geen akkoord is
ze gaan sowieso dicht deze week. volgens mij zouden ze vandaag voor het laatst open zijn ivm loonuitbetaling van UWV
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_159929692
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

wat is een winkek xd
Da's een nieuwe formule :P
pi_159929701
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:52 schreef KingRadler het volgende:
maar dan blijven ze woensdag ook dicht en de rest van de week.
als er nog altijd geen akkoord is
Yup. Inventarisatie is sws nodig, akkoord of niet.
  maandag 15 februari 2016 @ 10:09:19 #95
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159929811
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:49 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Het is maar de vraag hoe lucratief een dertigjarig contract is als je eerst twee jaar geen inkomsten krijgt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_159929820
quote:
15s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het is maar de vraag hoe lucratief een dertigjarig contract is als je eerst twee jaar geen inkomsten krijgt.
De schijn van zekerheid is ook veel waard.
Met Kahn moet je nog maar zien of je binnen 2 jaar niet in hetzelfde schuitje zit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 15 februari 2016 @ 10:16:45 #97
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159929895
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De schijn van zekerheid is ook veel waard.
Met Kahn moet je nog maar zien of je binnen 2 jaar niet in hetzelfde schuitje zit.
Het is ook maar de vraag of HBC aanslaat na die 2 jaar verbouwing.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 15 februari 2016 @ 10:17:27 #98
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159929899
quote:
15s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:16 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het is ook maar de vraag of HBC aanslaat na die 2 jaar verbouwing.
Hoe doen die het in België?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 15 februari 2016 @ 10:27:19 #99
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_159930030
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hoe doen die het in België?
Overgenomen 1-10-2015.
Iets te vroeg om te zeggen of HBC er een kwaliteitsimpuls aan heeft gegeven.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_159930067
quote:
15s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:16 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het is ook maar de vraag of HBC aanslaat na die 2 jaar verbouwing.
Klopt, maar je hebt dan wel de zekerheid van 2 jaar inkomsten *tijdens* de verbouwing, plus in ieder geval nog wat maanden/jaren nadien.
Bij Kahn en het beschadigde V&D-merk durf ik m'n hand niet in het vuur te steken dat die langer dan 2 jaar mee gaan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')