abonnement Unibet Coolblue
pi_159741912
Een lief-dagboek-topic plek om even te kunnen klagen over je kreupele lijf dat weer eens niet wilde wat jij wilde.

Of het klagen helpt weten we niet, dat kan twee kanten op, maar dat zien we vanzelf wel ;)


Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in le lijstje? Stuur houdjemond dan even een PM :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door caroro op 08-02-2016 08:41:23 ]
pi_159741993
Ik heb alleen geen idee hoe ik de op kan aanpassen(newbie that's me). Dus saar je staat er nog ff een deeltje in :P .
  maandag 8 februari 2016 @ 00:34:12 #3
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159744782
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 23:01 schreef caroro het volgende:
Ik heb alleen geen idee hoe ik de op kan aanpassen(newbie that's me). Dus saar je staat er nog ff een deeltje in :P .
Geen probleem!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159746443
Ik wou het vorige topic niet sluiten maar bij deze een dikke knuf en mentale ondersteuning voor HJM!!!
pi_159746989
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 23:01 schreef caroro het volgende:
Ik heb alleen geen idee hoe ik de op kan aanpassen(newbie that's me). Dus saar je staat er nog ff een deeltje in :P .
gewoon editen met knop links van quote?
  maandag 8 februari 2016 @ 08:29:36 #6
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159747449
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 03:21 schreef vannelle het volgende:
Ik wou het vorige topic niet sluiten maar bij deze een dikke knuf en mentale ondersteuning voor HJM!!!
:@ O+ lief!

Nog meer frusties, bel je om 08.00 scherp naar de huisarts, is het al "goedemorgen Rianne" en weet ze mijn geboortedatum uit haar hoofd.

"Heb nog een plekje om half 3 OF kwart over 4"
-ik wil niet brutaal zijn Tanja (ik mag Tanja zeggen) maar als ik door moet naar de SEH.. heb je stiekem niet iets eerder?
"10.10? *diepe zucht*"
-dankjewel.

Aparte gang van zaken weer, maargoed kan dus over anderhalf uur terecht.

Nieuwe week nieuwe kansen dus hoop dat het met jullie allemaal een beetje beter gaat dan de ellende in huize HJM
:* *deelt rondje koffie en thee uit, en dan niet die vieze ziekenhuis-bakkies maar gewoon goede lekkere warme dampende kopjes :D *
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159747561
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 06:36 schreef computergirl het volgende:

[..]

gewoon editen met knop links van quote?
Volgens mij is het gelukt! Thanks namens deze 40+ :'( digitale nitwit.
Maar ik heb dan weer heel andere kwaliteiten *) .
  maandag 8 februari 2016 @ 08:45:09 #8
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159747592
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:42 schreef caroro het volgende:

[..]

Volgens mij is het gelukt! Thanks namens deze 40+ :'( digitale nitwit.
Maar ik heb dan weer heel andere kwaliteiten *) .
*O* trots op je!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159747648
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:29 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:@ O+ lief!

Nog meer frusties, bel je om 08.00 scherp naar de huisarts, is het al "goedemorgen Rianne" en weet ze mijn geboortedatum uit haar hoofd.

"Heb nog een plekje om half 3 OF kwart over 4"
-ik wil niet brutaal zijn Tanja (ik mag Tanja zeggen) maar als ik door moet naar de SEH.. heb je stiekem niet iets eerder?
"10.10? *diepe zucht*"
-dankjewel.

Aparte gang van zaken weer, maargoed kan dus over anderhalf uur terecht.

Nieuwe week nieuwe kansen dus hoop dat het met jullie allemaal een beetje beter gaat dan de ellende in huize HJM
:* *deelt rondje koffie en thee uit, en dan niet die vieze ziekenhuis-bakkies maar gewoon goede lekkere warme dampende kopjes :D *
Nou, da's tenminste lekker vlot!
Hopelijk kunnen ze je medisch ook goed helpen, ik ben heel benieuwd.
Meld je hier maar weer met goed nieuws. ;)
pi_159747752
En ik heb mijn 1e keer revalidatie (zou aanstaande woensdag zijn) af moeten zeggen.
Mijn auto is namelijk zo mogelijk nog brakker dan ikzelf en ik durf er echt geen lange afstanden meer mee te rijden.
Hij produceert geluiden waar ik gewoon bang van word.....

Ik heb al wel een andere auto gekocht maar die is nog niet klaar, zal pas in de loop van de week afgeleverd worden.

Mijn nieuwe afspraak bij revalidatie is de 23e.
Hartstikke jammer natuurlijk maar aan de andere kant scheelt het maar 2 weekjes.
Én nu kunnen ze mss. iemand anders indelen op de 10e.
Dit is balen maar volgens mij wel zo verstandig.
  maandag 8 februari 2016 @ 09:06:43 #11
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159747808
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:01 schreef vannelle het volgende:
En ik heb mijn 1e keer revalidatie (zou aanstaande woensdag zijn) af moeten zeggen.
Mijn auto is namelijk zo mogelijk nog brakker dan ikzelf en ik durf er echt geen lange afstanden meer mee te rijden.
Hij produceert geluiden waar ik gewoon bang van word.....

Ik heb al wel een andere auto gekocht maar die is nog niet klaar, zal pas in de loop van de week afgeleverd worden.

Mijn nieuwe afspraak bij revalidatie is de 23e.
Hartstikke jammer natuurlijk maar aan de andere kant scheelt het maar 2 weekjes.
Én nu kunnen ze mss. iemand anders indelen op de 10e.
Dit is balen maar volgens mij wel zo verstandig.
Oh my, je zag er zo naar uit, balen dat je dan zo'n stomme factor van buiten tegenkomt die weer roet in het eten gooit.
Maar verstandig inderdaad, als je straks op de snelweg stilstaat of je auto ontploft ( doemscenario, sorry..) of iets anders naars ben je verder van huis.
Heb je geen recht op een regio-taxi oid? Dat hebben wij hier wel voor chronisch zieke mensen die naar revalidatie of ziekenhuis moeten en zelf niet kunnen rijden of geen geld hebben voor vervoer..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159748005
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:06 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oh my, je zag er zo naar uit, balen dat je dan zo'n stomme factor van buiten tegenkomt die weer roet in het eten gooit.
Maar verstandig inderdaad, als je straks op de snelweg stilstaat of je auto ontploft ( doemscenario, sorry..) of iets anders naars ben je verder van huis.
Heb je geen recht op een regio-taxi oid? Dat hebben wij hier wel voor chronisch zieke mensen die naar revalidatie of ziekenhuis moeten en zelf niet kunnen rijden of geen geld hebben voor vervoer..
Ik keek er inderdaad naar uit maar 2 weken extra wachten is ook niet onoverkomelijk.
Het alternatief zou zijn met die brakke, (gevaarlijke?) auto de snelweg opgaan en dan niet zeker weten of je er komt of weer thuis komt.
Als je de geluiden die mijn auto maakt zou kennen zou je me gelijk geven, weet ik zeker. :+

Taxi heb ik me eerlijk gezegd nog nooit in verdiept, geen idee waarom niet. Is gewoon nooit in me op gekomen.
Maar aangezien ik zelf dat stukje wel kan rijden denk ik niet dat ze er erg scheutig mee zullen zijn.
Maar als revalidatie eenmaal is begonnen zou de terugweg lastiger zijn dan de heenweg.
Heb eerder zoiets gedaan en na een aantal oefeningen stopt mijn linkerbeen er mee, kan er dan totaal niet op staan en al helemaal niet mee lopen.
Oftewel: Ik zal de zorgverzekeraar eens bellen over die taxi, goede tip. Thanks! :*

Enneuh.... Jij succes straks!
  maandag 8 februari 2016 @ 09:28:33 #13
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159748062
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik keek er inderdaad naar uit maar 2 weken extra wachten is ook niet onoverkomelijk.
Het alternatief zou zijn met die brakke, (gevaarlijke?) auto de snelweg opgaan en dan niet zeker weten of je er komt of weer thuis komt.
Als je de geluiden die mijn auto maakt zou kennen zou je me gelijk geven, weet ik zeker. :+

Taxi heb ik me eerlijk gezegd nog nooit in verdiept, geen idee waarom niet. Is gewoon nooit in me op gekomen.
Maar aangezien ik zelf dat stukje wel kan rijden denk ik niet dat ze er erg scheutig mee zullen zijn.
Maar als revalidatie eenmaal is begonnen zou de terugweg lastiger zijn dan de heenweg.
Heb eerder zoiets gedaan en na een aantal oefeningen stopt mijn linkerbeen er mee, kan er dan totaal niet op staan en al helemaal niet mee lopen.
Oftewel: Ik zal de zorgverzekeraar eens bellen over die taxi, goede tip. Thanks! :*

Enneuh.... Jij succes straks!
Ik geloof je wel hoor, als je het niet vertrouwt gewoon niet doen want je hebt al zat ellende.

Precies, een vriendin van mij doet ook revalideren en had de auto van haar ouders geleend, ging prima tot ze inderdaad terug moest rijden :') kon pedaal niet meer intrappen en kon alleen schakelen met links :D

Heb geen idee hoe dat verder zit/moet worden geregeld, sorry, maar het bestaat in ieder geval :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159748204
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:28 schreef houdjemond het volgende:

Heb geen idee hoe dat verder zit/moet worden geregeld, sorry, maar het bestaat in ieder geval :Y
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen?
Je hebt me ergens op gewezen waar ik zelf niet aan had gedacht en dat vind ik tof. ^O^
En ik heb nu tot de 23e om dat uit te zoeken, duidelijkheid zal ik dus wel op tijd hebben. :+
  maandag 8 februari 2016 @ 09:48:56 #15
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159748397
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen?
Je hebt me ergens op gewezen waar ik zelf niet aan had gedacht en dat vind ik tof. ^O^
En ik heb nu tot de 23e om dat uit te zoeken, duidelijkheid zal ik dus wel op tijd hebben. :+
:D zit wat in, nog niet helemaal wakker.
Kom op Rian " een vriendin doet ook revalideren" is toch geen Nederlands :')
Anyhow off we go, doe even duimen dat ik niet naar het AMC moet want daar heb ik echt geen zin in :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 8 februari 2016 @ 09:50:01 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159748410
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:48 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:D zit wat in, nog niet helemaal wakker.
Kom op Rian " een vriendin doet ook revalideren" is toch geen Nederlands :')
Anyhow off we go, doe even duimen dat ik niet naar het AMC moet want daar heb ik echt geen zin in :(
Duimt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159748500
* vannelle duimt mee
  maandag 8 februari 2016 @ 10:49:50 #18
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159749372
Amateurs qua duimen zijn jullie :D

Nee geintje wordt gewaardeerd maar word zo gebeld voor, jawel, een poli afspraak bij het AMC want er zit blijkbaar een *insert moeilijk woord* onder mijn wond waar dus pus en troep inzit, waarschijnlijk nog dankzij die fijne ontsteking. -O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 8 februari 2016 @ 11:02:42 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159749619
Leuk toch, Amsterdam?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:08:25 #20
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159749685
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Leuk toch, Amsterdam?
Ruilen? :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159749844
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:49 schreef houdjemond het volgende:
Amateurs qua duimen zijn jullie :D

Nee geintje wordt gewaardeerd maar word zo gebeld voor, jawel, een poli afspraak bij het AMC want er zit blijkbaar een *insert moeilijk woord* onder mijn wond waar dus pus en troep inzit, waarschijnlijk nog dankzij die fijne ontsteking. -O-
Dus toch....... :( Jakkes denk ik dan.
Hopen dat ze op de poli iets voor je kunnen doen.
pi_159749932
He bah HJM.. waardeloos weer dit :{w Wel goed dat je op een eerdere afspraak hebt aangedrongen, anders had je er vanavond gezeten.
Kop op en sterkte :*

Vannelle; Nee toch.. Dat zo'n stom iets als een auto al je plannen in de war gooit.. Goede tip van HJM om eens naar taxivervoer te informeren ^O^ Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_159749968
Ik voel me ook niet helemaal happy -O-
Werd gisteren gebeld door een goede vriendin, ze komt deze week langs.
En ik durfde geen nee te zeggen.. soms verdraag ik haar niet, is het gewoon té veel gevraagd om met haar in 1 ruimte te zitten.
Ik voel me daar dan weer zo schuldig over, want ze is er wel altijd voor mij geweest!

Andere vrienden zie ik ook weinig. Twee stressvolle weken achter de rug, met energydrain als gevolg, waardoor ik het niet kan opbrengen om iemand te bellen of naar iemand toe te gaan.

Meh.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:49:27 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159750309
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:08 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ruilen? :*
Ja, zonder het polibezoek. :7
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 8 februari 2016 @ 11:53:19 #25
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159750372
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:49 schreef houdjemond het volgende:
Amateurs qua duimen zijn jullie :D

Nee geintje wordt gewaardeerd maar word zo gebeld voor, jawel, een poli afspraak bij het AMC want er zit blijkbaar een *insert moeilijk woord* onder mijn wond waar dus pus en troep inzit, waarschijnlijk nog dankzij die fijne ontsteking. -O-
Getver! hopelijk kan je snel terecht
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 11:54:36 #26
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159750397
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik voel me ook niet helemaal happy -O-
Werd gisteren gebeld door een goede vriendin, ze komt deze week langs.
En ik durfde geen nee te zeggen.. soms verdraag ik haar niet, is het gewoon té veel gevraagd om met haar in 1 ruimte te zitten.
Ik voel me daar dan weer zo schuldig over, want ze is er wel altijd voor mij geweest!

Andere vrienden zie ik ook weinig. Twee stressvolle weken achter de rug, met energydrain als gevolg, waardoor ik het niet kan opbrengen om iemand te bellen of naar iemand toe te gaan.

Meh.
Ken dat ja, soms kan je het gewoon ff niet hebben. Maar denk dat je wel blij bent als ze geweest is ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159750560
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:54 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ken dat ja, soms kan je het gewoon ff niet hebben. Maar denk dat je wel blij bent als ze geweest is ;)
Maar het er tegen aan hikken alleen al, zo frustrerend.. Dat ik nú al weet dat ik het niet ga trekken ;(
Maar aan de andere kant is het goed dat ze komt, anders zie ik niemand meer :@
  maandag 8 februari 2016 @ 12:39:44 #28
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159751161
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar het er tegen aan hikken alleen al, zo frustrerend.. Dat ik nú al weet dat ik het niet ga trekken ;(
Maar aan de andere kant is het goed dat ze komt, anders zie ik niemand meer :@
Hoop voor je dat ze een beetje rustig doet als ze bij je is ;) komt vast goed!

Hier eens positief nieuws, mijn talgbulten zijn weg *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 12:40:00 #29
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159751172
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 11:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, zonder het polibezoek. :7
Meanie! ;) je hebt tot 15.15 om je te bedenken (pluspunt van het AMC, ze zijn vrij vlot nu ze mijn naam helaas kennen :') )
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 8 februari 2016 @ 12:41:49 #30
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159751214
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:04 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar het er tegen aan hikken alleen al, zo frustrerend.. Dat ik nú al weet dat ik het niet ga trekken ;(
Maar aan de andere kant is het goed dat ze komt, anders zie ik niemand meer :@
Ik ken je gevoel, ik ben ook heel erg van het geen zin in mensen, maar merkte dat ik beetje in een sociaal isolementje kwam en daar word je ook sipjes van..
Gewoon eerlijk aangeven als je het niet meer trekt? Echte vrienden snappen dan wel..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 8 februari 2016 @ 12:42:05 #31
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159751220
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:40 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Meanie! ;) je hebt tot 15.15 om je te bedenken (pluspunt van het AMC, ze zijn vrij vlot nu ze mijn naam helaas kennen :') )
Fijn dat je zo snel terecht kan! succes straks!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 12:46:18 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159751329
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:40 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Meanie! ;) je hebt tot 15.15 om je te bedenken (pluspunt van het AMC, ze zijn vrij vlot nu ze mijn naam helaas kennen :') )
Woon je eigenlijk wel een beetje in de buurt? :)


Ik ben er één keer geweest, in het AMC. Slechts op bezoek. Was een hele reis. Mijn broer was er geopereerd.

Het UMC Groningen ken ik vrij goed, onderhand. Voelt vrij vertrouwd. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_159751349
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoop voor je dat ze een beetje rustig doet als ze bij je is ;) komt vast goed!

Hier eens positief nieuws, mijn talgbulten zijn weg *O*
Ja hoop het ook, we zien wel :)
En hoera! *O*

quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:41 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik ken je gevoel, ik ben ook heel erg van het geen zin in mensen, maar merkte dat ik beetje in een sociaal isolementje kwam en daar word je ook sipjes van..
Gewoon eerlijk aangeven als je het niet meer trekt? Echte vrienden snappen dan wel..
Ja daar zit ik nu ook wel in hoor :@ Maar het lukt gewoon even niet..

Succes bij je afspraak straks!
  maandag 8 februari 2016 @ 12:47:06 #34
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159751352
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Fijn dat je zo snel terecht kan! succes straks!
Pff, ben beetje zenuwachtig/opgefokt.. ben als de dood dat ze weer gaan snijden.. Niet zo zeer voor het snijden zelf maar het litteken is al zo lelijk aan het worden en als we voor de 3de keer erin gaan lopen frutten..
:(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 8 februari 2016 @ 12:48:11 #35
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159751375
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Woon je eigenlijk wel een beetje in de buurt? :)


Ik ben er één keer geweest, in het AMC. Slechts op bezoek. Was een hele reis. Mijn broer was er geopereerd.

Het UMC Groningen ken ik vrij goed, onderhand. Voelt vrij vertrouwd. :')
Als we heel vlot rijden is het 12 minuten, vriend van m'n ma kan het in 8 toen ze gebeld werden dat ik die maagcomplicatie kreeg :7
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 8 februari 2016 @ 12:48:12 #36
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159751376
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Woon je eigenlijk wel een beetje in de buurt? :)

Ik ben er één keer geweest, in het AMC. Slechts op bezoek. Was een hele reis. Mijn broer was er geopereerd.

Het UMC Groningen ken ik vrij goed, onderhand. Voelt vrij vertrouwd. :')
Haha ja, ik ken het Martini ook van binnen en buiten ;p zelfs het UMCG begin ik te leren nu :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 12:49:18 #37
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159751403
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:47 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Pff, ben beetje zenuwachtig/opgefokt.. ben als de dood dat ze weer gaan snijden.. Niet zo zeer voor het snijden zelf maar het litteken is al zo lelijk aan het worden en als we voor de 3de keer erin gaan lopen frutten..
:(
hmm ja dat is niet fijn.. hopelijk kan het anders opgelost worden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 12:51:35 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159751465
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:48 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Als we heel vlot rijden is het 12 minuten, vriend van m'n ma kan het in 8 toen ze gebeld werden dat ik die maagcomplicatie kreeg :7
Dat is dan wel weer prettig.

Ik hoop dat het straks meevalt. :*
The love you take is equal to the love you make.
pi_159751578
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:47 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Pff, ben beetje zenuwachtig/opgefokt.. ben als de dood dat ze weer gaan snijden.. Niet zo zeer voor het snijden zelf maar het litteken is al zo lelijk aan het worden en als we voor de 3de keer erin gaan lopen frutten..
:(
had je een carrière als topmodel dan in de planning? Als die ontsteking er in blijft kan het heel vervelend worden
  maandag 8 februari 2016 @ 13:00:18 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159751666
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha ja, ik ken het Martini ook van binnen en buiten ;p zelfs het UMCG begin ik te leren nu :P
27 jaar geleden ben ik in het Martini geopereerd aan mijn schildklier. Was een heel fijne chirurg. Martini heette toen misschien nog wel RKZ. Het was in ieder geval in het inmiddels oude gebouw aan Van Swieten. Ben twee keer bij een KNO-arts in het oude Diakonessen geweest: dat is volgens mij inmiddels al weg en opnieuw bebouwd. Eén keer in het nieuwe Martini geweest.

UMCG heette eerst nog Academisch Ziekenhuis Groningen (AZG) en mijn opname daar was nog in een van de oude gebouwen. Was echt heel ouderwets. Is toch inmiddels wel veel prettiger geworden. Ga er in ieder geval jaarlijks heen ivm schildklier, maar mag ook wel eens naar een andere poli. :')
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 8 februari 2016 @ 13:01:13 #41
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159751685
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:56 schreef computergirl het volgende:

[..]

had je een carrière als topmodel dan in de planning? Als die ontsteking er in blijft kan het heel vervelend worden
Nee :') :D ! Maar wou er heel graag een tattoo overheen maar als het lelijk geneest wordt dat ook niet mooi.. beetje first world problem, maar toch..

Je hebt gelijk hoor, als het eronder gaat lopen broeien en etteren ben ik veel verder van huis..
Maar wat ik gisteren al schreef er lijkt geen eind aan te komen en dat is zo frustrerend..
Ben opzich heel sterk en totaal geen zeikerd in de "echte" wereld, daar heb ik dit topic voor, maar dat begint nu ook langzaam af te brokkelen..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 13:05:46 #42
137949 Disana
pi_159751783
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

27 jaar geleden ben ik in het Martini geopereerd aan mijn schildklier. Was een heel fijne chirurg. Martini heette toen misschien nog wel RKZ. Het was in ieder geval in het inmiddels oude gebouw aan Van Swieten. Ben twee keer bij een KNO-arts in het oude Diakonessen geweest: dat is volgens mij inmiddels al weg en opnieuw bebouwd. Eén keer in het nieuwe Martini geweest.

UMCG heette eerst nog Academisch Ziekenhuis Groningen (AZG) en mijn opname daar was nog in een van de oude gebouwen. Was echt heel ouderwets. Is toch inmiddels wel veel prettiger geworden. Ga er in ieder geval jaarlijks heen ivm schildklier, maar mag ook wel eens naar een andere poli. :')
Ik ben kind aan huis in het UMCG, maar was onlangs in het Martini bij de orthopedist omdat het UMCG een wachttijd van een paar maanden had. Ik vond het een plezierige ervaring en het Martini doet niet onder voor het UMCG in vriendelijkheid. Maar ja, het UMCG zit praktisch om de hoek dus dat blijft mijn stekkie.
pi_159751818
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:01 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee :') :D ! Maar wou er heel graag een tattoo overheen maar als het lelijk geneest wordt dat ook niet mooi.. beetje first world problem, maar toch..

Je hebt gelijk hoor, als het eronder gaat lopen broeien en etteren ben ik veel verder van huis..
Maar wat ik gisteren al schreef er lijkt geen eind aan te komen en dat is zo frustrerend..
Ben opzich heel sterk en totaal geen zeikerd in de "echte" wereld, daar heb ik dit topic voor, maar dat begint nu ook langzaam af te brokkelen..
ik snap de frustratie, maar vooral als je niet goed tegen antibiotica kan moet je dit niet licht opnemen.
  maandag 8 februari 2016 @ 13:22:30 #44
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159752141
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik snap de frustratie, maar vooral als je niet goed tegen antibiotica kan moet je dit niet licht opnemen.
Nee zijn inderdaad niet echt mijn favoriete medicijnen.. reageer er meestal vrij heftig op, misselijk, algehele malaise etc maar ik denk dat ik het toch even ga vragen aangezien het weer of misschien nogsteeds een ontsteking is..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 8 februari 2016 @ 13:28:28 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159752284
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben kind aan huis in het UMCG, maar was onlangs in het Martini bij de orthopedist omdat het UMCG een wachttijd van een paar maanden had. Ik vond het een plezierige ervaring en het Martini doet niet onder voor het UMCG in vriendelijkheid. Maar ja, het UMCG zit praktisch om de hoek dus dat blijft mijn stekkie.
Martini staat heel goed bekend. UMCG is voor mij ook lekker dichtbij.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159752690
Goedemiddag, jeetje wat ging het topic hard van het weekend.

HJM wat gaat het ontzettend klote bij jou zeg :(
Hopelijk kun je snel op de poli terecht dan :*
Edit: oh 15.15 uur al, succes zo! :*
Vannelle echt balen dat je auto er zo aan toe is dat je eerste keer revalidatie niet door kan gaan :(
Kan niemand je brengen?

Verder wel snel bijgelezen maar het was teveel om alles te onthouden. Dikke knuffel voor iedereen iig :*

Ik had 2 verjaardagen, waarvan 1 ook nog 1.5 uur enkele reis met OV was.
En gisteren had ik verjaardag van mn neefje die 2 werd O+

Op kaartje stond dat van 13 tot 17 uur zou duren, maar toen werd er opeens ook meegegeten met nog een gedeelte van de visite. En het was echt druk en ook nog 3 kinderen onder de 4. Na het eten was ik echt op, maar het duurde en het duurde maar nadat ik al had gevraagd of we naar huis konden (we reden met anderen mee) Uiteindelijk waren we pas om 22 uur thuis ipv 17 uur -O-
Dus ik ben echt helemaal gesloopt nu -O-
Lig zelfs nog in bed, ben pas net wakker.
Het was wel gezellig allemaal, maar gewoon frustrerend dat ik hier nu dan ook 2 dagen van bij moet komen -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 08-02-2016 13:53:36 ]
pi_159754258
Jeetje Sylvana :o Ik word al moe als ik het lees!
Jammer dat je dan ook nog afhankelijk bent van anderen (vervoer)..

Kalm aan en rust goed uit :*
  maandag 8 februari 2016 @ 15:45:19 #48
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159756025
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

27 jaar geleden ben ik in het Martini geopereerd aan mijn schildklier. Was een heel fijne chirurg. Martini heette toen misschien nog wel RKZ. Het was in ieder geval in het inmiddels oude gebouw aan Van Swieten. Ben twee keer bij een KNO-arts in het oude Diakonessen geweest: dat is volgens mij inmiddels al weg en opnieuw bebouwd. Eén keer in het nieuwe Martini geweest.

UMCG heette eerst nog Academisch Ziekenhuis Groningen (AZG) en mijn opname daar was nog in een van de oude gebouwen. Was echt heel ouderwets. Is toch inmiddels wel veel prettiger geworden. Ga er in ieder geval jaarlijks heen ivm schildklier, maar mag ook wel eens naar een andere poli. :')
Haha dat is dan idd heel lang geleden :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159756040
Succes HJM! Sterkte Sylvana! Voor iedereen een liefdevolle knuffel!

Zojuist de operatie voor morgen wederom telefonische bevestigd.. Ben er weer klaar voor ^O^. Ga mij om 09:00 melden bij het Radboud, ken ik op mijn duimpje daar :o

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2016 15:46:05 ]
  maandag 8 februari 2016 @ 15:46:20 #50
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159756058
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben kind aan huis in het UMCG, maar was onlangs in het Martini bij de orthopedist omdat het UMCG een wachttijd van een paar maanden had. Ik vond het een plezierige ervaring en het Martini doet niet onder voor het UMCG in vriendelijkheid. Maar ja, het UMCG zit praktisch om de hoek dus dat blijft mijn stekkie.
Er was laatst een ziekenhuis top 100. Martini stond op 22 en UMCG op 83. Ik vind het Martini ook erg fijn, zit er al mijn hele leven. Ben er ook geboren. Baal al dat ik voor als ik een nieuwe nier krijg naar het UMCG moet haha.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 15:47:15 #51
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159756092
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Succes HJM! Sterkte Sylvana! Voor iedereen een liefdevolle knuffel!

Zojuist de operatie voor morgen wederom telefonische bevestigd.. Ben er weer klaar voor ^O^. Ga mij om 09:00 melden bij het Radboud, ken ik op mijn duimpje daar :o
Succes!!! moet gewoon nu door gaan hoor!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 15:50:52 #52
137949 Disana
pi_159756219
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:46 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Er was laatst een ziekenhuis top 100. Martini stond op 22 en UMCG op 83. Ik vind het Martini ook erg fijn, zit er al mijn hele leven. Ben er ook geboren. Baal al dat ik voor als ik een nieuwe nier krijg naar het UMCG moet haha.
Ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat ze bij nefrologie op de afdeling erg aardig en zorgzaam zijn, dus maak je maar niet bezorgd.
  maandag 8 februari 2016 @ 15:53:05 #53
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159756266
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan je uit persoonlijke ervaring vertellen dat ze bij nefrologie op de afdeling erg aardig en zorgzaam zijn, dus maak je maar niet bezorgd.
Oh nee doe ik ook niet! Maar lig liever in het Martini omdat ik daar veel mensen ken. Ik kom om de 3 maanden in het UMCG om mijn gewicht te bespreken. ( is een goeie stok achter de deur) bij de desbetreffende chirurg van niertransplantaties en kan goed met hem opschieten. Hij vind het ook erg leuk om mij om de 3 maand te zien. Kwam er vorige keer en eerste wat hij zei wat ben jij afgevallen! Helemaal trots hahah.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 15:53:56 #54
137949 Disana
pi_159756285
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh nee doe ik ook niet! Ik kom om de 3 maanden in het UMCG om mijn gewicht te bespreken. ( is een goeie stok achter de deur) bij de desbetreffende chirurg van niertransplantaties en kan goed met hem opschieten. Hij vind het ook erg leuk om mij om de 3 maand te zien. Kwam er vorige keer en eerste wat hij zei wat ben jij afgevallen! Helemaal trots hahah.
Dat is fijn, dan weet je dat ze daar goed voor je zullen zorgen als het zover is.
  maandag 8 februari 2016 @ 15:54:11 #55
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159756293
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is fijn, dan weet je dat ze daar goed voor je zullen zorgen als het zover is.
Idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 15:58:44 #56
137949 Disana
pi_159756421
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:54 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Idd.
Ik heb trouwens vorige week enorme mazzel gehad: het leek erop dat ik geopereerd zou moeten worden aan mijn bijschildklier, en dat is voor iemand met een slecht hart riskant. Maar mijn nefroloog wilde nog even medicijnen proberen. Die sloegen godzijdank aan dus de operatie gaat niet door.
  maandag 8 februari 2016 @ 16:07:01 #57
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159756660
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb trouwens vorige week enorme mazzel gehad: het leek erop dat ik geopereerd zou moeten worden aan mijn bijschildklier, en dat is voor iemand met een slecht hart riskant. Maar mijn nefroloog wilde nog even medicijnen proberen. Die sloegen godzijdank aan dus de operatie gaat niet door.
Gelukkig!!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 16:29:04 #58
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159757336
Gvd.. wondje op mijn arm is ALWEER aan het bloeden -O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 16:46:53 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159757862
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb trouwens vorige week enorme mazzel gehad: het leek erop dat ik geopereerd zou moeten worden aan mijn bijschildklier, en dat is voor iemand met een slecht hart riskant. Maar mijn nefroloog wilde nog even medicijnen proberen. Die sloegen godzijdank aan dus de operatie gaat niet door.
Oh, mooi!
The love you take is equal to the love you make.
pi_159757869
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Succes HJM! Sterkte Sylvana! Voor iedereen een liefdevolle knuffel!

Zojuist de operatie voor morgen wederom telefonische bevestigd.. Ben er weer klaar voor ^O^. Ga mij om 09:00 melden bij het Radboud, ken ik op mijn duimpje daar :o
Ja! Succes morgen!! Ik ga weer voor je duimen ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb trouwens vorige week enorme mazzel gehad: het leek erop dat ik geopereerd zou moeten worden aan mijn bijschildklier, en dat is voor iemand met een slecht hart riskant. Maar mijn nefroloog wilde nog even medicijnen proberen. Die sloegen godzijdank aan dus de operatie gaat niet door.
Wat een opluchting! Houden zo hè :*
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:29 schreef LPFAN het volgende:
Gvd.. wondje op mijn arm is ALWEER aan het bloeden -O-
Tuurlijk... Sterkte :*
  maandag 8 februari 2016 @ 17:06:37 #61
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159758349
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Tuurlijk... Sterkte :*
Thanks, word er niet goed van... lijkt ff dicht te zijn en dan ga ik mijn arm weer insmeren en bam weer open :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159758452
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks, word er niet goed van... lijkt ff dicht te zijn en dan ga ik mijn arm weer insmeren en bam weer open :(
Heb je enig idee hoe dat kan??

(Krijgt Toto69 ideeën hiervan :@ )
pi_159758651
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Thanks, word er niet goed van... lijkt ff dicht te zijn en dan ga ik mijn arm weer insmeren en bam weer open :(
isschien ligt het aan het smeersel? Doe dat eens een poos niet?
  maandag 8 februari 2016 @ 17:20:28 #64
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159758666
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:10 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe dat kan??

(Krijgt Toto69 ideeën hiervan :@ )
Hahah zo erg is het niet. Ik zit aan de bloedverdunners waardoor het zowiezo langzamer gaat voor er een wondje dicht is, Mijn huid is daar ontzettend gevoelig en dun en ik zit de hele tijd daar met pleisters te auwhoeren waardoor het steeds weer open getrokken wordt. Maar dat kan helaas niet anders :( En ik moet mijn huid blijven insmeren anders heb ik weer enorm last er van, maar dat wondje zit enorm dicht op het prikgaatje dus kom er zowiezo langs met de zalf en daardoor gaat het korstje er weer af... Heel irritant iig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 17:20:42 #65
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159758673
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

isschien ligt het aan het smeersel? Doe dat eens een poos niet?
Kan niet, heb dat echt nodig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159758718
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahah zo erg is het niet. Ik zit aan de bloedverdunners waardoor het zowiezo langzamer gaat voor er een wondje dicht is, Mijn huid is daar ontzettend gevoelig en dun en ik zit de hele tijd daar met pleisters te auwhoeren waardoor het steeds weer open getrokken wordt. Maar dat kan helaas niet anders :( En ik moet mijn huid blijven insmeren anders heb ik weer enorm last er van, maar dat wondje zit enorm dicht op het prikgaatje dus kom er zowiezo langs met de zalf en daardoor gaat het korstje er weer af... Heel irritant iig.
Gelukkig doe je geen Totootje :@
Een gaasje een optie? Stomme vraag misschien, je zult vast wel van alles hebben geprobeerd..
  maandag 8 februari 2016 @ 17:25:16 #67
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159758772
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:22 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Gelukkig doe je geen Totootje :@
Een gaasje een optie? Stomme vraag misschien, je zult vast wel van alles hebben geprobeerd..
Geen stomme vraag hoor, tijdens dialyse zit er nu idd wel een gaasje in plaats van een pleister. Maar thuis kan er geen gaasje op, dan moet er echt een pleister op helaas :( het is compleet open namelijk onder de pleister. Met een gaasje er over heen, dicht het niet genoeg en is er teveel kans op infectie.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159758883
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:25 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geen stomme vraag hoor, tijdens dialyse zit er nu idd wel een gaasje in plaats van een pleister. Maar thuis kan er geen gaasje op, dan moet er echt een pleister op helaas :( het is compleet open namelijk onder de pleister. Met een gaasje er over heen, dicht het niet genoeg en is er teveel kans op infectie.
En een zwaluwstaartje-pleister?
  maandag 8 februari 2016 @ 17:32:23 #69
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159758940
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

En een zwaluwstaartje-pleister?
Heeft ook geen zin helaas. Maar goed komt vast wel een oplossing ;p Zal morgen eens vragen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159759004
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Heeft ook geen zin helaas. Maar goed komt vast wel een oplossing ;p Zal morgen eens vragen.
Dan weet ik het ook niet meer -O-
Maar goed, daar zijn artsen voor gelukkig!
  maandag 8 februari 2016 @ 17:37:42 #71
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159759039
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Dan weet ik het ook niet meer -O-
Maar goed, daar zijn artsen voor gelukkig!
Haha ja thnx voor de tips hoor! Maar ik heb nou eenmaal een enorme gevoelige rot huid die nergens tegen kan helaas ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159759093
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:37 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha ja thnx voor de tips hoor! Maar ik heb nou eenmaal een enorme gevoelige rot huid die nergens tegen kan helaas ;p
Mooi kut is dat als je dan ook nog aan de bloedverdunners zit.
Ik hoop dat er morgen iemand een oplossing voor je heeft!
pi_159759124
Oh en ego;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 februari 2016 @ 17:42:14 #74
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159759136
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:39 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Mooi kut is dat als je dan ook nog aan de bloedverdunners zit.
Ik hoop dat er morgen iemand een oplossing voor je heeft!
Ja, hoop ik ook. Ja kan ik ook niet zonder , is om vernauwing van de shunt tegen te gaan.

Echt soms wou ik dat nooit voor deze priktechniek had gekozen... Als ik gewoon bij de oude was gebleven hoefde ik nu niet elke keer mijn arm af te plakken met douchen en zwemmen, had ik niet zulke huidproblemen. Alleen zit ik dan weer pijn bij aanprikken en op lang afdrukken en dat ie dan nog steeds openspringt, dus ik blijf maar bij deze toch ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 17:42:49 #75
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159759155
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh en ego;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! veel plezier alvast!

Ik heb geen vrienden hier wonen in Groningen dus voel me soms best eenzaam, dus ben allang blij dat ik 3 keer in de week ff kan kletsen in het ziekenhuis ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159759160
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Jeetje Sylvana :o Ik word al moe als ik het lees!
Jammer dat je dan ook nog afhankelijk bent van anderen (vervoer)..

Kalm aan en rust goed uit :*
Dankjewel! :*

Helemaal kalm aan kan ik helaas niet doen, moest wel boodschappen doen en (af)wassen enzo. Maar verder morgen weer een dag.

quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Succes HJM! Sterkte Sylvana! Voor iedereen een liefdevolle knuffel!

Zojuist de operatie voor morgen wederom telefonische bevestigd.. Ben er weer klaar voor ^O^. Ga mij om 09:00 melden bij het Radboud, ken ik op mijn duimpje daar :o
Dankjewel! Ik ga weer voor je duimen morgen, en nou niet eerder weggaan dan dat je geopereerd bent he?!
pi_159759172
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, hoop ik ook. Ja kan ik ook niet zonder , is om vernauwing van de shunt tegen te gaan.

Echt soms wou ik dat nooit voor deze priktechniek had gekozen... Als ik gewoon bij de oude was gebleven hoefde ik nu niet elke keer mijn arm af te plakken met douchen en zwemmen, had ik niet zulke huidproblemen. Alleen zit ik dan weer pijn bij aanprikken en op lang afdrukken en dat ie dan nog steeds openspringt, dus ik blijf maar bij deze toch ;p
Ja je hebt moeten kiezen tussen twee kwaden..
pi_159759181
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Leuk! veel plezier alvast!

Ik heb geen vrienden hier wonen in Groningen dus voel me soms best eenzaam, dus ben allang blij dat ik 3 keer in de week ff kan kletsen in het ziekenhuis ;p
Ik woon op de grens met Grunn, binnenkort maar eens een bakje doen? c_/
pi_159759204
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb trouwens vorige week enorme mazzel gehad: het leek erop dat ik geopereerd zou moeten worden aan mijn bijschildklier, en dat is voor iemand met een slecht hart riskant. Maar mijn nefroloog wilde nog even medicijnen proberen. Die sloegen godzijdank aan dus de operatie gaat niet door.
Wat super ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:29 schreef LPFAN het volgende:
Gvd.. wondje op mijn arm is ALWEER aan het bloeden -O-
Ahh wat ontzettend balen zeg! Kan me voorstellen dat je er nu dan van baalt dat je deze prikmethode hebt en hij daarom steeds weer open gaat :(

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:41 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh en ego;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn van haar zeg! En ook mooi dat je hier niet tegenop ziet :) Ook met vriendschappen is het helaas goed op je grenzen letten en toch proberen vooral met mensen af te spreken waar je wel energie van krijgt ipv dat het energie kost zoals bij die andere. En sterkte met je moeheid :*

Ik heb helaas maar 1 vriendin en die is ook nog eens verhuisd naar de andere kant van het land. Dus zie haar helaas nog minder vaak nu ;(
  maandag 8 februari 2016 @ 17:47:05 #80
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159759219
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:44 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik woon op de grens met Grunn, binnenkort maar eens een bakje doen? c_/
Haha ik vind het goed ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 17:47:59 #81
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159759237
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat super ^O^

[..]

Ahh wat ontzettend balen zeg! Kan me voorstellen dat je er nu dan van baalt dat je deze prikmethode hebt en hij daarom steeds weer open gaat :(

[..]

Wat fijn van haar zeg! En ook mooi dat je hier niet tegenop ziet :) Ook met vriendschappen is het helaas goed op je grenzen letten en toch proberen vooral met mensen af te spreken waar je wel energie van krijgt ipv dat het energie kost zoals bij die andere. En sterkte met je moeheid :*

Ik heb helaas maar 1 vriendin en die is ook nog eens verhuisd naar de andere kant van het land. Dus zie haar helaas nog minder vaak nu ;(
Ja idd, nog een groot nadeel van ziek zijn, sociale contanten zijn een stuk minder. :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159759253
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd, nog een groot nadeel van ziek zijn, sociale contanten zijn een stuk minder. :(
Ja idd :(
Al heb ik nooit veel vrienden gehad. Maar bij therapie moet ik elk jaar een netwerkcirkel maken en elk jaar wordt die weer leger en staan mensen verderaf ;(
Veel mensen begrijpen gewoon niet helaas dat je soms geen tijd hebt om sociale contacten te onderhouden en dat het gewoon veel energie kost allemaal.
  maandag 8 februari 2016 @ 17:51:55 #83
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159759299
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd :(
Al heb ik nooit veel vrienden gehad. Maar bij therapie moet ik elk jaar een netwerkcirkel maken en elk jaar wordt die weer leger en staan mensen verderaf ;(
Veel mensen begrijpen gewoon niet helaas dat je soms geen tijd hebt om sociale contacten te onderhouden en dat het gewoon veel energie kost allemaal.
Nee idd, ik heb ook echt leren kennen wie mijn echte vrienden zijn. Ik denk maar zo als ze het niet snappen zijn ze je niet waard! ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159759304
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd :(
Al heb ik nooit veel vrienden gehad. Maar bij therapie moet ik elk jaar een netwerkcirkel maken en elk jaar wordt die weer leger en staan mensen verderaf ;(
Veel mensen begrijpen gewoon niet helaas dat je soms geen tijd hebt om sociale contacten te onderhouden en dat het gewoon veel energie kost allemaal.
Heel frustrerend..
Ik mag me gelukkig prijzen met lieve, begripvolle vrienden. Wil niet wegnemen dat ik me enorm schuldig voel! Kan er niks aan doen, maar toch..
Ze doen zoveel voor mij en ik kan het niet opbrengen om wat terug te doen. ;(

Edit; heb dat ook in het interview gezegd. Altijd maar energie moeten doseren, plannen, vooruit kijken etc etc.. Zoon staat op nr1, ik op nr2, huishouden op nr3 en daarna pas sociale contacten.

@LP; durf je het aan? Kneusjesmeet in Grunn :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2016 17:54:22 ]
pi_159759419
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee idd, ik heb ook echt leren kennen wie mijn echte vrienden zijn. Ik denk maar zo als ze het niet snappen zijn ze je niet waard! ;)
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar meeste vrienden woonden ook op afstand, dus dat maakte het sowieso al wat moeilijker. En hier in de buurt vrienden maken is lastig. Ik onderneem wel dingen, zoals naar een atelier om te knutselen, ben lid van een politieke partij waar ik wel eens naar bijeenkomsten van ga enzo. Maar echt nieuwe vriendschappen opbouwen vind ik lastig.

quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Heel frustrerend..
Ik mag me gelukkig prijzen met lieve, begripvolle vrienden. Wil niet wegnemen dat ik me enorm schuldig voel! Kan er niks aan doen, maar toch..
Ze doen zoveel voor mij en ik kan het niet opbrengen om wat terug te doen. ;(

Edit; heb dat ook in het interview gezegd. Altijd maar energie moeten doseren, plannen, vooruit kijken etc etc.. Zoon staat op nr1, ik op nr2, huishouden op nr3 en daarna pas sociale contacten.

@LP; durf je het aan? Kneusjesmeet in Grunn :+
Daar mag je je zeker gelukkig mee prijzen, al snap ik je schuldgevoel idd ook heel goed. En zoals je in het interview gezegd hebt klopt helemaal helaas. Wanneer komt ie nou uit? Ik ben erg benieuwd!
pi_159759498
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar meeste vrienden woonden ook op afstand, dus dat maakte het sowieso al wat moeilijker. En hier in de buurt vrienden maken is lastig. Ik onderneem wel dingen, zoals naar een atelier om te knutselen, ben lid van een politieke partij waar ik wel eens naar bijeenkomsten van ga enzo. Maar echt nieuwe vriendschappen opbouwen vind ik lastig.

[..]

Daar mag je je zeker gelukkig mee prijzen, al snap ik je schuldgevoel idd ook heel goed. En zoals je in het interview gezegd hebt klopt helemaal helaas. Wanneer komt ie nou uit? Ik ben erg benieuwd!
Klinkt als een luxeprobleem; wel vrienden hebben, maar geen tijd/puf :@

Maandag fotoshoot, ik denk de week er op in de winkel! Zodra ik bevestiging heb stuur ik wel een rondje dm's ;)
  maandag 8 februari 2016 @ 18:09:52 #87
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159759637
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Heel frustrerend..
Ik mag me gelukkig prijzen met lieve, begripvolle vrienden. Wil niet wegnemen dat ik me enorm schuldig voel! Kan er niks aan doen, maar toch..
Ze doen zoveel voor mij en ik kan het niet opbrengen om wat terug te doen. ;(

Edit; heb dat ook in het interview gezegd. Altijd maar energie moeten doseren, plannen, vooruit kijken etc etc.. Zoon staat op nr1, ik op nr2, huishouden op nr3 en daarna pas sociale contacten.

@LP; durf je het aan? Kneusjesmeet in Grunn :+
Haha ja hoor ;p gezellig toch? :P en snap dat schuldig voelen maar je kan er niks aan doen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 18:11:14 #88
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159759666
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar meeste vrienden woonden ook op afstand, dus dat maakte het sowieso al wat moeilijker. En hier in de buurt vrienden maken is lastig. Ik onderneem wel dingen, zoals naar een atelier om te knutselen, ben lid van een politieke partij waar ik wel eens naar bijeenkomsten van ga enzo. Maar echt nieuwe vriendschappen opbouwen vind ik lastig.
Ja, ik heb het zelfde. Ik heb mijn vrienden allemaal online ontmoet, en ze wonen allemaal richting rotjeknor en die kant op. Hier ken ik niemand, maar ben wel aan het kijken voor vrijwilligerswerk of andere dingen om te kijken of ik mensen kan ontmoeten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 8 februari 2016 @ 18:27:02 #89
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159759979
Pff thuis ( al gegeten dat dan weer wel)

Ik had een hele knappe chirurg :D.

Anyway die heeft weer flink lopen duwen,porren, prikken en doen dus auw, maar die kan dus geen een open plek vinden.
Zijn conclusie was dat het geen onderliggende ellende is maar dat, omdat mijn wond nog boos is door die ontsteking, mijn lichaam als een gek bind en littekenweefsel aan het maken is, daar dus die blaasjes vandaan komen en die zelf het laatste restje troep hebben afgevoerd gisteren en vandaag.
Ben uitgelekt dus als het goed is, wond was verder mooi rustig en aan de "goede" kant al mooi aan het genezen.

Wel goed beurs en helemaal kapot,moe,gaar nu.

Sterkte iedereen O+ en jij vooral weethetevennietmeer, gewoon blijven liggen tot ze eens gaan opereren hoor deze keer, heel veel succes :*

[ Bericht 1% gewijzigd door houdjemond op 08-02-2016 18:30:35 (Medicijnen hé :')) ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 8 februari 2016 @ 18:39:24 #90
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159760230
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Pff thuis ( al gegeten dat dan weer wel)

Ik had een hele knappe chirurg :D.

Anyway die heeft weer flink lopen duwen,porren, prikken en doen dus auw, maar die kan dus geen een open plek vinden.
Zijn conclusie was dat het geen onderliggende ellende is maar dat, omdat mijn wond nog boos is door die ontsteking, mijn lichaam als een gek bind en littekenweefsel aan het maken is, daar dus die blaasjes vandaan komen en die zelf het laatste restje troep hebben afgevoerd gisteren en vandaag.
Ben uitgelekt dus als het goed is, wond was verder mooi rustig en aan de "goede" kant al mooi aan het genezen.

Wel goed beurs en helemaal kapot,moe,gaar nu.

Sterkte iedereen O+ en jij vooral weethetevennietmeer, gewoon blijven liggen tot ze eens gaan opereren hoor deze keer, heel veel succes :*
Gelukkig goed nieuws!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159760348
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha ja hoor ;p gezellig toch? :P en snap dat schuldig voelen maar je kan er niks aan doen!
Gaan we dat binnenkort doen :Y Leuk!

Mooi dat de prut er uit is HJM! En nu moet het gauw opknappen :( Ben erg nieuwsgierig naar de mooie tattoo die er overheen komt!
  maandag 8 februari 2016 @ 18:51:27 #92
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159760493
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:45 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Gaan we dat binnenkort doen :Y Leuk!
Leuk!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 19:02:02 #93
137949 Disana
pi_159760767
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:42 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, hoop ik ook. Ja kan ik ook niet zonder , is om vernauwing van de shunt tegen te gaan.

Echt soms wou ik dat nooit voor deze priktechniek had gekozen... Als ik gewoon bij de oude was gebleven hoefde ik nu niet elke keer mijn arm af te plakken met douchen en zwemmen, had ik niet zulke huidproblemen. Alleen zit ik dan weer pijn bij aanprikken en op lang afdrukken en dat ie dan nog steeds openspringt, dus ik blijf maar bij deze toch ;p
Wat vervelend voor je. Dus ook hierbij moet je maar hopen dat een donornier niet al te lang op zich laat wachten. Ik hoor tenminste dat de meesten met zo'n nier niet meer hoeven te dialyseren.
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 19:03:56 #94
137949 Disana
pi_159760820
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, ik heb het zelfde. Ik heb mijn vrienden allemaal online ontmoet, en ze wonen allemaal richting rotjeknor en die kant op. Hier ken ik niemand, maar ben wel aan het kijken voor vrijwilligerswerk of andere dingen om te kijken of ik mensen kan ontmoeten.
Heb je wel eens aan activiteiten in je buurtcentrum gedacht? Ikzelf zit op een schildercursus en een computerclub, dat is zowel een sociaal als een nuttig en creatief gebeuren. De Nierstichting trekt geld uit voor cursussen voor nierpatiënten, informeer maar eens.
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 19:04:46 #95
137949 Disana
pi_159760845
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:02 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Klinkt als een luxeprobleem; wel vrienden hebben, maar geen tijd/puf :@

Maandag fotoshoot, ik denk de week er op in de winkel! Zodra ik bevestiging heb stuur ik wel een rondje dm's ;)
Leuk, ben benieuwd!
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 19:07:29 #96
137949 Disana
pi_159760935
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 17:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd :(
Al heb ik nooit veel vrienden gehad. Maar bij therapie moet ik elk jaar een netwerkcirkel maken en elk jaar wordt die weer leger en staan mensen verderaf ;(
Veel mensen begrijpen gewoon niet helaas dat je soms geen tijd hebt om sociale contacten te onderhouden en dat het gewoon veel energie kost allemaal.
Een sociogram?

Ook ik ben mensen kwijtgeraakt, eerst door de ziekte van mijn man en toen mijn eigen ziektes. Het is heel moeilijk uit te leggen dat je mogelijkheden beperkt zijn geworden. Er zijn mensen die dat ondanks je uitleg persoonlijk op blijven vatten.
  maandag 8 februari 2016 @ 19:15:33 #97
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159761246
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb je wel eens aan activiteiten in je buurtcentrum gedacht? Ikzelf zit op een schildercursus en een computerclub, dat is zowel een sociaal als een nuttig en creatief gebeuren. De Nierstichting trekt geld uit voor cursussen voor nierpatiënten, informeer maar eens.
thanks voor de tip! zal eens kijken! en ja hoop dat ik snel een donornier heb! maar goed zal over een half jaar ongeveer pas die lijst opkomen en dan nog wel ff wachten. helaas is het ook nooit zeker of ie aanslaat ja of nee. iemand ook weer bij dialyse, heeft hem een half jaar gehad en de hele tijd moeten door dialyseren en nu moest de nier er uit. :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159761265
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Een sociogram?

Ook ik ben mensen kwijtgeraakt, eerst door de ziekte van mijn man en toen mijn eigen ziektes. Het is heel moeilijk uit te leggen dat je mogelijkheden beperkt zijn geworden. Er zijn mensen die dat ondanks je uitleg persoonlijk op blijven vatten.
Nee een sociogram ziet er net iets anders uit zo te zien. Een netwerkcirkel is zoiets:



Ik heb hier in de stad wel eens gekeken naar activiteiten in een buurthuis, maar het meeste is voor kinderen of ouderen :( Heb er wel eens over zitten denken om een indicatie voor een DAC te vragen, maar dat voelt toch nog wel als een brug te ver :@

HJM, fijn dat er geen open plek is en dat je lichaam het toch zelf aan het genezen is en het niet nog een keer open hoeft! :*
pi_159761302
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:15 schreef LPFAN het volgende:

[..]

thanks voor de tip! zal eens kijken! en ja hoop dat ik snel een donornier heb! maar goed zal over een half jaar ongeveer pas die lijst opkomen en dan nog wel ff wachten. helaas is het ook nooit zeker of ie aanslaat ja of nee. iemand ook weer bij dialyse, heeft hem een half jaar gehad en de hele tijd moeten door dialyseren en nu moest de nier er uit. :(
Oh wat verschrikkelijk! Het zal je maar overkomen..

Bij jou gaan we gewoon uit van een goede match :Y En hopelijk snel ook..
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 19:19:54 #100
137949 Disana
pi_159761383
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:15 schreef LPFAN het volgende:

[..]

thanks voor de tip! zal eens kijken! en ja hoop dat ik snel een donornier heb! maar goed zal over een half jaar ongeveer pas die lijst opkomen en dan nog wel ff wachten. helaas is het ook nooit zeker of ie aanslaat ja of nee. iemand ook weer bij dialyse, heeft hem een half jaar gehad en de hele tijd moeten door dialyseren en nu moest de nier er uit. :(
Blijf hopen dat er licht is aan het eind van de tunnel. Het gaat ook voor veel mensen goed en ik hoop dat jij er een van zult zijn.

Als je een maatschappelijk werker heb in het ziekenhuis, kan h/zij je waarschijnlijk wel verder helpen met het aanvragen van vergoedingen bij de Nierstichting.
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 19:21:27 #101
137949 Disana
pi_159761436
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee een sociogram ziet er net iets anders uit zo te zien. Een netwerkcirkel is zoiets:

[ afbeelding ]

Ik heb hier in de stad wel eens gekeken naar activiteiten in een buurthuis, maar het meeste is voor kinderen of ouderen :( Heb er wel eens over zitten denken om een indicatie voor een DAC te vragen, maar dat voelt toch nog wel als een brug te ver :@

Het lijkt er wel een beetje op.

Jammer dat je niets interessants kunt vinden om te doen in de buurt. Wat een DAC is weet ik niet, is dat dagbesteding?
  maandag 8 februari 2016 @ 19:22:08 #102
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159761455
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Blijf hopen dat er licht is aan het eind van de tunnel. Het gaat ook voor veel mensen goed en ik hoop dat jij er een van zult zijn.

Als je een maatschappelijk werker heb in het ziekenhuis, kan h/zij je waarschijnlijk wel verder helpen met het aanvragen van vergoedingen bij de Nierstichting.
Ja, weet ik ;) heb al een aantal vergoedingen gekregen van hun. Tandartskosten, een nieuwe accu voor mijn fiets en een zwemabonnement ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159762601
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Het lijkt er wel een beetje op.

Jammer dat je niets interessants kunt vinden om te doen in de buurt. Wat een DAC is weet ik niet, is dat dagbesteding?
Ja, dat is idd dagbesteding (dac=dagactiviteitencentrum) Dat hebben ze wel van de GGZ-instelling van mijn stad (dus dat is anders dan een dagbesteding voor verstandig gehandicapten)
Maar toch, ondanks dat ik al 10 jaar psychiatrisch patiënt ben, voelt dat toch als een te hoge drempel :@
  † In Memoriam † maandag 8 februari 2016 @ 20:00:39 #104
137949 Disana
pi_159762782
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, dat is idd dagbesteding (dac=dagactiviteitencentrum) Dat hebben ze wel van de GGZ-instelling van mijn stad (dus dat is anders dan een dagbesteding voor verstandig gehandicapten)
Maar toch, ondanks dat ik al 10 jaar psychiatrisch patiënt ben, voelt dat toch als een te hoge drempel :@
Het klinkt niet direct verkeerd, maar iets houdt je dus tegen. Zou je er niet eens mogen gaan kijken?
pi_159762903
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 20:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Het klinkt niet direct verkeerd, maar iets houdt je dus tegen. Zou je er niet eens mogen gaan kijken?
Ik heb geen idee. Ik zit zelf nu bij een GGZ-instelling in een andere stad. Maar ik kan eens vragen idd.
pi_159765275
Wat gaan jullie hard vandaag!!
Hjm, gelukkig geen nieuwe ontsteking, wel balen van het geduw en getrek!
Weethetevennietmeer, keten jezelf vast aan dat bed morgen!!! Sterkte!!
En verder lufforeveriebodie hierro(rotterdamse hé,dan krijggie dat).
Wbt vriendschappen, ik heb een stuk of 2 echte vriendinnen waar ik alles aan kwijt kan, en dan nog 2 die ook een peuter hebben en dat zijn dan vnl playdates voor de kinderen.
Vandaag weer een lading medicijnen opgehaald, andere klanten in de apotheek waren danig onder de indruk van de grote van de tas met pillen :') .
Verder heb ik mijn tapijt(wie neemt er dan ook cremekleurig) vernield vanochtend, had blijkbaar vannacht aan mijn voet gepulkt en dat was gaan bloeden(voel ik niet natuurlijk) dus ik stap vanochtend mijn bed uit, loop naar de badkamer, en heb een spoor van bloeddruppels achtergelaten :'( .
  maandag 8 februari 2016 @ 21:52:44 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159766886
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Succes HJM! Sterkte Sylvana! Voor iedereen een liefdevolle knuffel!

Zojuist de operatie voor morgen wederom telefonische bevestigd.. Ben er weer klaar voor ^O^. Ga mij om 09:00 melden bij het Radboud, ken ik op mijn duimpje daar :o
Nogmaals succes!!
The love you take is equal to the love you make.
pi_159772257
Succes weethetevennietmeer.
HJM Goesso.
Sylvana en LPFAN, weer iets meer meemaken is wel fijn, maar je moet het wel vinden en aankunnen.
Caroro als die grote zak medicijnen je maar wat brengt.

Dikke knus voor iedereen.
Ik lig al uren wakker omdat ik veel moest zitten ivm verslag maken. Maar dat is morgenavond wel weer beter.
pi_159772998
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 02:21 schreef -sabine- het volgende:
Succes weethetevennietmeer.

Ook namens mij uiteraard, veel sterkte!
  dinsdag 9 februari 2016 @ 08:02:54 #110
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159773029
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 02:21 schreef -sabine- het volgende:
Succes weethetevennietmeer.
Dat dus. Duimpjes draaien overuren hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 08:59:06 #111
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159773383
Succes weethetevennietmeer!!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159774783
WHENM; Succes!
We hopen hier met z'n allen op een geslaagde operatie ^O^
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2016 @ 10:45:13 #113
137949 Disana
pi_159774804
Ik vind het zelf een beetje zoetig, maar misschien kan iemand hier zijn voordeel nog mee doen:

http://boek-en-steun.nl/kun-jij-betekenen-iemand-chronische-pijn/
pi_159776347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:45 schreef Disana het volgende:
Ik vind het zelf een beetje zoetig, maar misschien kan iemand hier zijn voordeel nog mee doen:

http://boek-en-steun.nl/kun-jij-betekenen-iemand-chronische-pijn/
Ik heb zelf wel hun boek "lieve help". Heeft wel voor wat eye-openers gezorgd. Want hulp vragen blijft idd lastig.

Ik ben benieuwd hoe het met weethetevennietmeer gegaan is ^O^
pi_159777935
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:45 schreef Disana het volgende:
Ik vind het zelf een beetje zoetig, maar misschien kan iemand hier zijn voordeel nog mee doen:

http://boek-en-steun.nl/kun-jij-betekenen-iemand-chronische-pijn/
Dankjewel.👍
Besteld voor mijn docenten en de decanen.
pi_159778360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 10:45 schreef Disana het volgende:
Ik vind het zelf een beetje zoetig, maar misschien kan iemand hier zijn voordeel nog mee doen:

http://boek-en-steun.nl/kun-jij-betekenen-iemand-chronische-pijn/
ik ben lid van de fb pagina komen af en toe best goeie tips voorbij!
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2016 @ 14:17:37 #117
137949 Disana
pi_159779276
Ah mooi dat jullie het nuttig vinden, mogelijk oordeelde ik te snel.
pi_159779630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:17 schreef Disana het volgende:
Ah mooi dat jullie het nuttig vinden, mogelijk oordeelde ik te snel.
Ik heb vooral wat aan het serieus nemen gedeelte.
Ik word moe van het altijd weer voor mijzelf op moeten komen. Als ik vertel dat ik aanpassingen nodig heb, hoop ik dat ik ze krijg. En ben ik teleurgesteld als ik ze niet krijg. En als dan iemand anders ze wel krijgt doordat ze stennis geschopt heeft, valt mij dat zwaar. Ik ben geen herrieschopper, geen janker. Ik vraag het normaal.

De buuf met een bakje eten kan mij ook gestolen worden. Ik eet nog liever brood. c_/
  dinsdag 9 februari 2016 @ 14:33:22 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159779640
Prikken ging goed vandaag! Alleen stond er nog een klemmetje open tijdens het afsluiten dus ben wel weer wat bloed kwijt. Kan gebeuren. Heb wel last van een dialysekater.. maanden geleden voor het laatst gehad :( eerste paracetemol zit er weer in iig :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2016 @ 14:37:03 #120
137949 Disana
pi_159779726
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:33 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik heb vooral wat aan het serieus nemen gedeelte.
Ik word moe van het altijd weer voor mijzelf op moeten komen. Als ik vertel dat ik aanpassingen nodig heb, hoop ik dat ik ze krijg. En ben ik teleurgesteld als ik ze niet krijg. En als dan iemand anders ze wel krijgt doordat ze stennis geschopt heeft, valt mij dat zwaar. Ik ben geen herrieschopper, geen janker. Ik vraag het normaal.

De buuf met een bakje eten kan mij ook gestolen worden. Ik eet nog liever brood. c_/
Ik snap wat je bedoelt. Je bent bescheiden, en daardoor loop je wel eens dingen mis. Zelf worstel ik al anderhalve maand met de gemeente die maar geen thuiszorg voor me regelt. Pas toen mijn maatschappelijk werkster boos belde, ondernamen ze actie. Dus ja, het is wel herkenbaar.

De buurvrouw die eten komt brengen, dat lijkt me een lastige. Je voelt je dan zo verplicht iets terug te doen, of heel aardig te doen. Gewoon omdat het zo dichtbij komt.

Ik zal het artikel nog een keer lezen.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2016 @ 14:37:35 #121
137949 Disana
pi_159779740
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:33 schreef LPFAN het volgende:
Prikken ging goed vandaag! Alleen stond er nog een klemmetje open tijdens het afsluiten dus ben wel weer wat bloed kwijt. Kan gebeuren. Heb wel last van een dialysekater.. maanden geleden voor het laatst gehad :( eerste paracetemol zit er weer in iig :P
Wat is een dialysekater?
pi_159779812
Ik kruip op bed, stort een beetje in hier ;(
  dinsdag 9 februari 2016 @ 14:41:43 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159779843
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat is een dialysekater?
Dat je je beroerd voelt na dialyse, bijna alsof je een kater hebt. Bij mij uit dat zich in hele vervelende hoofdpijn achterin mijn hoofd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 9 februari 2016 @ 14:41:55 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159779848
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kruip op bed, stort een beetje in hier ;(
truste!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 9 februari 2016 @ 14:44:19 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159779896
dubbel
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2016 @ 14:47:06 #126
137949 Disana
pi_159779962
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat je je beroerd voelt na dialyse, bijna alsof je een kater hebt. Bij mij uit dat zich in hele vervelende hoofdpijn achterin mijn hoofd.
Dat klinkt niet fijn, goed dat je paracetamol hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2016 @ 14:47:25 #127
137949 Disana
pi_159779971
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kruip op bed, stort een beetje in hier ;(
Ik hoop dat je een beetje bijkomt.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 14:51:12 #128
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159780047
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat klinkt niet fijn, goed dat je paracetamol hebt.
Nee idd, begint gelukkig al wat weg te trekken. Heb ff wat zout gegeten. Helpt ook altijd wel.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159780425
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:33 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik heb vooral wat aan het serieus nemen gedeelte.
Ik word moe van het altijd weer voor mijzelf op moeten komen. Als ik vertel dat ik aanpassingen nodig heb, hoop ik dat ik ze krijg. En ben ik teleurgesteld als ik ze niet krijg. En als dan iemand anders ze wel krijgt doordat ze stennis geschopt heeft, valt mij dat zwaar. Ik ben geen herrieschopper, geen janker. Ik vraag het normaal.

De buuf met een bakje eten kan mij ook gestolen worden. Ik eet nog liever brood. c_/
Zo herkenbaar! Je kunt aan de buitenkant niet altijd zien, wat ik voel. Ik vind het lastig uit te leggen dat ik die hulpmiddelen echt nodig heb. Ik wil niet dat ze mij een aansteller vinden.
pi_159780438
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat je je beroerd voelt na dialyse, bijna alsof je een kater hebt. Bij mij uit dat zich in hele vervelende hoofdpijn achterin mijn hoofd.
pi_159780457
Vervelend! Fijne dat het al beter gaat
pi_159780514
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik kruip op bed, stort een beetje in hier ;(
Even bijtanken.
pi_159783368
Geen update van WHENM, geen nieuws is goed nieuws? :)
pi_159784216
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Geen update van WHENM, geen nieuws is goed nieuws? :)
Laten we het hopen ^O^
  dinsdag 9 februari 2016 @ 18:11:34 #135
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159784583
Hoop het!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 9 februari 2016 @ 18:34:08 #136
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159785135
Ziek, zwak en misselijk meldt zich :(
Als ik griep krijg ga ik echt huilen, maar weet 't wel zeker, halve dag geslapen, alles doet zeer, hele hoofd zit dicht, geen honger..

Niks van weethetevennietmeer? Dan gaan we nu duimen voor een goed herstel!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159785258
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:34 schreef houdjemond het volgende:
Ziek, zwak en misselijk meldt zich :(
Als ik griep krijg ga ik echt huilen, maar weet 't wel zeker, halve dag geslapen, alles doet zeer, hele hoofd zit dicht, geen honger..

Niks van weethetevennietmeer? Dan gaan we nu duimen voor een goed herstel!
Beterschap meis, doe rustig aan :*
  dinsdag 9 februari 2016 @ 18:42:53 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159785355
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:34 schreef houdjemond het volgende:
Ziek, zwak en misselijk meldt zich :(
Als ik griep krijg ga ik echt huilen, maar weet 't wel zeker, halve dag geslapen, alles doet zeer, hele hoofd zit dicht, geen honger..

Niks van weethetevennietmeer? Dan gaan we nu duimen voor een goed herstel!
Getver alles komt ook tegelijk bij je he :( Beterschap! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159786033
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:34 schreef houdjemond het volgende:
Ziek, zwak en misselijk meldt zich :(
Als ik griep krijg ga ik echt huilen, maar weet 't wel zeker, halve dag geslapen, alles doet zeer, hele hoofd zit dicht, geen honger..

Niks van weethetevennietmeer? Dan gaan we nu duimen voor een goed herstel!
Ja hoor.. dat klinkt als de griep :X
Heb onlangs zelf anderhalf week plat gelegen.. Dus bereid je voor op het ergste, het heerst verschrikkelijk momenteel!
Beterschap :*
pi_159787524
Bah ziek.
Meer bah griep.

Beterschap! ^O^
  dinsdag 9 februari 2016 @ 20:00:35 #141
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159787813
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:34 schreef houdjemond het volgende:
Ziek, zwak en misselijk meldt zich :(
Als ik griep krijg ga ik echt huilen, maar weet 't wel zeker, halve dag geslapen, alles doet zeer, hele hoofd zit dicht, geen honger..
Beterschap!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159789040
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:34 schreef houdjemond het volgende:
Ziek, zwak en misselijk meldt zich :(
Als ik griep krijg ga ik echt huilen, maar weet 't wel zeker, halve dag geslapen, alles doet zeer, hele hoofd zit dicht, geen honger..

Niks van weethetevennietmeer? Dan gaan we nu duimen voor een goed herstel!
Beterschap!
pi_159790657
Nog niks gehoord van weethetevennietmeer?

Beterschap Houdjemond!!
  dinsdag 9 februari 2016 @ 22:09:58 #144
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159792897
Die zal wel lekker aan het uitslapen zijn nu.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159793634
Wat een dag was en is dit.. Operatie begon pas om 14:00 ipv 11:00. Operatie zelf is goed gegaan, wel lichte complicaties welke weg zouden moeten trekken.

Wond is erg vervelend, morfine draait overuren. Een half uur na de operatie al gegeten, zo fijn!
  dinsdag 9 februari 2016 @ 22:34:43 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159793676
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een dag was en is dit.. Operatie begon pas om 14:00 ipv 11:00. Operatie zelf is goed gegaan, wel lichte complicaties welke weg zouden moeten trekken.

Wond is erg vervelend, morfine draait overuren. Een half uur na de operatie al gegeten, zo fijn!
Jaaaa, het was dus drie keer is scheepsrecht!

Sterkte met je herstel. :)
The love you take is equal to the love you make.
pi_159793699
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een dag was en is dit.. Operatie begon pas om 14:00 ipv 11:00. Operatie zelf is goed gegaan, wel lichte complicaties welke weg zouden moeten trekken.

Wond is erg vervelend, morfine draait overuren. Een half uur na de operatie al gegeten, zo fijn!
Jammer van de vertraging.. maar; je hebt het nu gehad! *O*

Een spoedig herstel gewenst :*
  dinsdag 9 februari 2016 @ 22:35:58 #148
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159793705
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een dag was en is dit.. Operatie begon pas om 14:00 ipv 11:00. Operatie zelf is goed gegaan, wel lichte complicaties welke weg zouden moeten trekken.

Wond is erg vervelend, morfine draait overuren. Een half uur na de operatie al gegeten, zo fijn!
Hee! das wel balen dat het zo laat begon maar gelukkig begon het! fijn dat je alweer gegeten hebt! Nu herstellen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159795800
Ik wens je een voorspoedig herstel en hopelijk is de operatie ook erg nuttig geweest.
Sterkte!
  woensdag 10 februari 2016 @ 00:09:40 #150
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159796134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een dag was en is dit.. Operatie begon pas om 14:00 ipv 11:00. Operatie zelf is goed gegaan, wel lichte complicaties welke weg zouden moeten trekken.

Wond is erg vervelend, morfine draait overuren. Een half uur na de operatie al gegeten, zo fijn!
^O^ beterschap en spoedig herstel!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159797576
Dank allemaal ^O^. Lig hier gewoon klaarwakker te wezen :'( -O-
pi_159798315
O dat is zo balen, wakker liggen in het ziekenhuis, en de nacht duurt daar altijd al zolang! Hopelijk ben je toch nog een beetje weggedommeld!

Ik heb daarentegen voor het eerst in weken een nacht doorgeslapen. Lekker is dat toch!
pi_159798317
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 02:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Dank allemaal ^O^. Lig hier gewoon klaarwakker te wezen :'( -O-
Fijn dat de operatie zelf wel goed is gegaan. Wel balen dat het weer zo lang duurde voor je aan de beurt was. Maar nu is het achter de rug ^O^
Ik hoop dat de pijn snel minder wordt en je nog een beetje hebt kunnen slapen vannacht.
Een voorspoedig herstel gewenst! :*
pi_159798698
Beterschap! Whenm.
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:06:45 #155
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159799632
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een dag was en is dit.. Operatie begon pas om 14:00 ipv 11:00. Operatie zelf is goed gegaan, wel lichte complicaties welke weg zouden moeten trekken.

Wond is erg vervelend, morfine draait overuren. Een half uur na de operatie al gegeten, zo fijn!
Vervelend allemaal.. Maar then again je hebt de operatie nu gehad dus kan alleen maar beter worden!
Hoop dat je wat rust krijgt, en een heel goed herstel uiteraard! :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:30:52 #156
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159799988
Hier trouwens alles bleh en bah, geen idee of het griep is want ik hoest niet en geen koorts ( wel wat hoog voor mijn doen, normaal 36.5 en nu rond de 37.2) alles doet zeer.. en ik barst van de honger maar als ik wat eet word ik kotsmisselijk :(

Wond ziet er wel minder ranzig uit, lekt ook niet meer maar mijn huid is nu weer geïrriteerd door die tape.

Morgen is trouwens die uitvaart, is ruim half uur met de auto dus ik twijfel of ik mee kan/wil/ga.. :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:32:17 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159800009
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:30 schreef houdjemond het volgende:
Hier trouwens alles bleh en bah, geen idee of het griep is want ik hoest niet en geen koorts ( wel wat hoog voor mijn doen, normaal 36.5 en nu rond de 37.2) alles doet zeer.. en ik barst van de honger maar als ik wat eet word ik kotsmisselijk :(

Wond ziet er wel minder ranzig uit, lekt ook niet meer maar mijn huid is nu weer geïrriteerd door die tape.

Morgen is trouwens die uitvaart, is ruim half uur met de auto dus ik twijfel of ik mee kan/wil/ga.. :'(
Ik zou het niet doen. Je zou het jezelf niet kwalijk hoeven nemen als je thuis bleef.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † woensdag 10 februari 2016 @ 11:12:39 #158
137949 Disana
pi_159800633
Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een dag was en is dit.. Operatie begon pas om 14:00 ipv 11:00. Operatie zelf is goed gegaan, wel lichte complicaties welke weg zouden moeten trekken.

Wond is erg vervelend, morfine draait overuren. Een half uur na de operatie al gegeten, zo fijn!
[/quote]

Ah mooi, eindelijk was het dus zover. Geniet maar van de morfine en eet smakelijk!
pi_159802764
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:30 schreef houdjemond het volgende:
Hier trouwens alles bleh en bah, geen idee of het griep is want ik hoest niet en geen koorts ( wel wat hoog voor mijn doen, normaal 36.5 en nu rond de 37.2) alles doet zeer.. en ik barst van de honger maar als ik wat eet word ik kotsmisselijk :(

Wond ziet er wel minder ranzig uit, lekt ook niet meer maar mijn huid is nu weer geïrriteerd door die tape.

Morgen is trouwens die uitvaart, is ruim half uur met de auto dus ik twijfel of ik mee kan/wil/ga.. :'(
Fijn dat de wond er beter uit ziet, maar balen dat je huid nou geïrriteerd is. Ik hoop echt voor je dat het snel rustig wordt.
En succes met het maken van een beslissing, voel je niet schuldig over welke keuze je maakt :*
pi_159802792
Hadden jullie deze video van Omdenken over chronisch ziek zijn al gezien? Wel weer ff een goede reminder. Alleen met jezelf vergelijken schiet ook niet altijd op want dan kijk ik nog steeds naar wat ik vroeger wel kon.

https://m.facebook.com/st(...)6&id=133734906680203

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 10-02-2016 13:21:10 ]
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:28:57 #161
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159803924
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:30 schreef houdjemond het volgende:
Hier trouwens alles bleh en bah, geen idee of het griep is want ik hoest niet en geen koorts ( wel wat hoog voor mijn doen, normaal 36.5 en nu rond de 37.2) alles doet zeer.. en ik barst van de honger maar als ik wat eet word ik kotsmisselijk :(

Wond ziet er wel minder ranzig uit, lekt ook niet meer maar mijn huid is nu weer geïrriteerd door die tape.

Morgen is trouwens die uitvaart, is ruim half uur met de auto dus ik twijfel of ik mee kan/wil/ga.. :'(
Kijk eerst anders morgenochtend aan hoe je je voelt. Misschien voel je je dan een stukje beter ;) wel irritant dat je huid zo geirriteerd is!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159815573
Inmiddels weer thuis, wel een flinke bloeding gehad bij het verwijderen van de wonddrain, hele bed lag vol :'(. Drain zat net naast een bloedvat en door het verwijderen ervan ging deze open :X
  woensdag 10 februari 2016 @ 20:15:04 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159815702
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Inmiddels weer thuis, wel een flinke bloeding gehad bij het verwijderen van de wonddrain, hele bed lag vol :'(. Drain zat net naast een bloedvat en door het verwijderen ervan ging deze open :X
Ah gatver das minder :( Wel lekker dat je weer thuis bent!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159819749
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Inmiddels weer thuis, wel een flinke bloeding gehad bij het verwijderen van de wonddrain, hele bed lag vol :'(. Drain zat net naast een bloedvat en door het verwijderen ervan ging deze open :X
Fijn dat je weer thuis bent! Nu genezen en bijkomen!! En balen van die drain :{ .

Ik had eigenlijk best een goede dag(op de regen na dan). Het revalidatiecentrum belde of ik al qeet wanneer ze me kunnen inplannen, ehhhh nee, ik moet eerst een OK datum hebben en dan zou ik toch zoals afgesproken laten weten wanneer de revalidatie kan starten :? . Ze waren bang dat ik door mijn oxy-brein ze vergeten was te bellen. Gelukkig is het zo erg nog nét niet.
  woensdag 10 februari 2016 @ 21:42:18 #165
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159820311
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:30 schreef caroro het volgende:

[..]

Fijn dat je weer thuis bent! Nu genezen en bijkomen!! En balen van die drain :{ .

Ik had eigenlijk best een goede dag(op de regen na dan). Het revalidatiecentrum belde of ik al qeet wanneer ze me kunnen inplannen, ehhhh nee, ik moet eerst een OK datum hebben en dan zou ik toch zoals afgesproken laten weten wanneer de revalidatie kan starten :? . Ze waren bang dat ik door mijn oxy-brein ze vergeten was te bellen. Gelukkig is het zo erg nog nét niet.
Wel goed dat ze er ff achter aan gaan, meestal moet je dat allemaal zelf doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:17:06 #166
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159822038
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Inmiddels weer thuis, wel een flinke bloeding gehad bij het verwijderen van de wonddrain, hele bed lag vol :'(. Drain zat net naast een bloedvat en door het verwijderen ervan ging deze open :X
Dat is snel! Dat je al thuis bent bedoel ik, wauw!
Vind je dat ergens niet "eng"?
Of word er goed voor je gezorgd en heb je goede medicatie?
Heel veel succes met je herstel :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:19:46 #167
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159822178
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Inmiddels weer thuis, wel een flinke bloeding gehad bij het verwijderen van de wonddrain, hele bed lag vol :'(. Drain zat net naast een bloedvat en door het verwijderen ervan ging deze open :X
:* ik wens je heel veel beterschap!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159827334
Thuis is het lekkerst, 👍 Als alles goed gaat.

Ik haat de nachten. Iedere nacht minstens twee keer wakker van de pijn. Pillen slikken en weer wachten tot ze werken. Bah!
pi_159831114
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 20:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Inmiddels weer thuis, wel een flinke bloeding gehad bij het verwijderen van de wonddrain, hele bed lag vol :'(. Drain zat net naast een bloedvat en door het verwijderen ervan ging deze open :X
Beterschap!
pi_159831155
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 02:34 schreef -sabine- het volgende:
Thuis is het lekkerst, 👍 Als alles goed gaat.

Ik haat de nachten. Iedere nacht minstens twee keer wakker van de pijn. Pillen slikken en weer wachten tot ze werken. Bah!
Bah! De nacht kan zo lang duren.
pi_159831292
Hier ook bah! Vandaag meer pijn in mijn rug dan gewoonlijk, inclusief uitstraling naar rechterbeen.

De pijnstillers werken redelijk. Ik heb afgelopen dagen teveel gedaan. Het voelde fijn om wat actiever te zijn. En dan valt het tegen om weer teruggefloten te worden.
pi_159833507
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dat is snel! Dat je al thuis bent bedoel ik, wauw!
Vind je dat ergens niet "eng"?
Of word er goed voor je gezorgd en heb je goede medicatie?
Heel veel succes met je herstel :*
Is ook snel, maar ben ik goede handen thuis. Ben niet zo snel bang aangelegd. Heb een halve apotheek hier liggen, dus dat red ik wel!

Inmiddels de morfine wel opgehoogd, duurt altijd even voor het werkt.

Dank jullie wel allemaal, gaat lukken O+
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:29:00 #173
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159833812
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Is ook snel, maar ben ik goede handen thuis. Ben niet zo snel bang aangelegd. Heb een halve apotheek hier liggen, dus dat red ik wel!

Inmiddels de morfine wel opgehoogd, duurt altijd even voor het werkt.

Dank jullie wel allemaal, gaat lukken O+
daar ben ik heel zeker van.

ik hoest me de pleuris.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159833855
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:41 schreef Adriane het volgende:
Hier ook bah! Vandaag meer pijn in mijn rug dan gewoonlijk, inclusief uitstraling naar rechterbeen.

De pijnstillers werken redelijk. Ik heb afgelopen dagen teveel gedaan. Het voelde fijn om wat actiever te zijn. En dan valt het tegen om weer teruggefloten te worden.
Klopt, de ene keer kun je het goed aan, die tegenslag, maar soms hakt ie er weer flink in.

WHENM, je klinkt opgewekt. Voel je je ook zo?

Beterschap Saar.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:32:35 #175
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159833899
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:30 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Beterschap Saar.
dank je maar dat houdt me niet tegen om vandaag heel veel te doen hehe. gelukkig kan ik morgen uitslapen hahaha.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159834246
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:30 schreef -sabine- het volgende:

[..]

WHENM, je klinkt opgewekt. Voel je je ook zo?
Ben bijna in jubelstemming ja *O*. Ben blij dat ik nu met 2 a 3 weken weer verder kan ipv weer een traject van 2 jaar. En de benen doen het nog ^O^
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:47:37 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159834298
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ben bijna in jubelstemming ja *O*. Ben blij dat ik nu met 2 a 3 weken weer verder kan ipv weer een traject van 2 jaar. En de benen doen het nog ^O^
Houden zo. ^O^
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:57:19 #178
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159834516
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ben bijna in jubelstemming ja *O*. Ben blij dat ik nu met 2 a 3 weken weer verder kan ipv weer een traject van 2 jaar. En de benen doen het nog ^O^
Kijk dit lees ik nou graag *O* .

Hier er toch maar voor gekozen om thuis te blijven, mams brengt uiteraard mijn condoleance over.

Heb voor de "gein" eens zo'n calorieën-tel-app op mijn telefoon gezet, blijkbaar eet ik structureel veels te weinig, vind die app mijn gewicht gevaarlijk laag :') en verbrand je met slapen/rusten ongeveer 1000 kcal per dag :{ ;( :(.
Als ik op gewicht wil blijven eet ik ongeveer al 900kcal structureel te weinig, plus die 1000 die je blijkbaar verbrand met niks doen *zucht* alles ligt als een blok op mijn maag maar ga straks toch maar weer nutridrinkjes koud zetten denk, blijf nu op de 46 schommelen en dat is niks :(.

Oh en buren hebben een pakje voor me aangenomen, ik HOOR ze en de kinderen dus ze zijn gewoon thuis, ik bellen en kloppen en doen, weigeren open te doen, teringhonden :(

[ Bericht 0% gewijzigd door houdjemond op 11-02-2016 14:04:35 ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 14:51:00 #179
137949 Disana
pi_159835792
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ben bijna in jubelstemming ja *O*. Ben blij dat ik nu met 2 a 3 weken weer verder kan ipv weer een traject van 2 jaar. En de benen doen het nog ^O^
Mooi, en fijn dat je nu eindelijk bent geholpen.
  donderdag 11 februari 2016 @ 15:48:24 #180
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159837232
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:57 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Kijk dit lees ik nou graag *O* .

Hier er toch maar voor gekozen om thuis te blijven, mams brengt uiteraard mijn condoleance over.

Heb voor de "gein" eens zo'n calorieën-tel-app op mijn telefoon gezet, blijkbaar eet ik structureel veels te weinig, vind die app mijn gewicht gevaarlijk laag :') en verbrand je met slapen/rusten ongeveer 1000 kcal per dag :{ ;( :(.
Als ik op gewicht wil blijven eet ik ongeveer al 900kcal structureel te weinig, plus die 1000 die je blijkbaar verbrand met niks doen *zucht* alles ligt als een blok op mijn maag maar ga straks toch maar weer nutridrinkjes koud zetten denk, blijf nu op de 46 schommelen en dat is niks :(.

Oh en buren hebben een pakje voor me aangenomen, ik HOOR ze en de kinderen dus ze zijn gewoon thuis, ik bellen en kloppen en doen, weigeren open te doen, teringhonden :(
Ik heb ook zo'n app. Volgens dat ding mag ik maar 1300 calorieen per dag. Ik eet ongeveer 1500 per dag en val ook nog af. ( weer een halve kilo kwijt vandaag *O* ) dus niet gelijk geloven wat dat ding zegt hoor!

En stom van je buren zeg! neem dan geen pakket aan.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:26:11 #181
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159838056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n app. Volgens dat ding mag ik maar 1300 calorieen per dag. Ik eet ongeveer 1500 per dag en val ook nog af. ( weer een halve kilo kwijt vandaag *O* ) dus niet gelijk geloven wat dat ding zegt hoor!

En stom van je buren zeg! neem dan geen pakket aan.
Yaaay voor jouw afvallen, hoeveel moet je nog voor je op de donor-lijst mag? Volgens mij ga je supersnel!

Ik neem die app ook niet tot op de calorie serieus maar het verbranden van kcal in rust komt wel overeen met wat internet zegt en zoveel te weinig binnen krijgen schrok ik wel van, bedoel t zijn honderden calorieen, niet een paar :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:28:56 #182
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159838112
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:26 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Yaaay voor jouw afvallen, hoeveel moet je nog voor je op de donor-lijst mag? Volgens mij ga je supersnel!

Ik neem die app ook niet tot op de calorie serieus maar het verbranden van kcal in rust komt wel overeen met wat internet zegt en zoveel te weinig binnen krijgen schrok ik wel van, bedoel t zijn honderden calorieen, niet een paar :')
Nog 8 kilo. En ja ik ga op het moment best snel ;p Hmm ja, moet je weer aan die vieze drank ;( ruilen? :P (kon dat maar haha)

[ Bericht 5% gewijzigd door LPFAN op 11-02-2016 16:34:59 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159838728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:28 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nog 8 kilo. En ja ik ga op het moment best snel ;p Hmm ja, moet je weer aan die vieze drank ;( ruilen? :P (kon dat maar haha)
Goedzo!

Als er kilo's in de herverdeling gaan, doe ik mee.
Ik ben een deal aangegaan met een vastende leerling. In vijftig dagen mag zij drie kilo en ik zeven afvallen.
Diep respect voor je, LPFAN.


Mooi zo WHENM. Genieten nu.

En HJM zet hem op, dan maar met die drankjes. Doe alsof het shotjes zijn.
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:56:23 #184
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159838754
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:55 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Goedzo!

Als er kilo's in de herverdeling gaan, doe ik mee.
Ik ben een deal aangegaan met een vastende leerling. In vijftig dagen mag zij drie kilo en ik zeven afvallen.
Diep respect voor je, LPFAN.

Mooi zo WHENM. Genieten nu.

En HJM zet hem op, dan maar met die drankjes. Doe alsof het shotjes zijn.
vind ik wel heel wat 7 kilo in 50 dagen! ik val ongeveer 5 kilo per 3/4 maand af. maar succes! hopelijk het lukt je ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159838760
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Mooi, en fijn dat je nu eindelijk bent geholpen.
Het boek was gisteren al binnen. Heel toegankelijk geschreven 😉
Je had gelijk.
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 16:58:29 #186
137949 Disana
pi_159838798
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:56 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Het boek was gisteren al binnen. Heel toegankelijk geschreven 😉
Je had gelijk.
Ah goed zo. Veel leesplezier.
pi_159838823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

vind ik wel heel wat 7 kilo in 50 dagen! ik val ongeveer 5 kilo per 3/4 maand af. maar succes! hopelijk het lukt je ;)
De helft ben ik ook blij mee.
Ik lag tot voor kort veel plat (bijna alle uren behalve de uren dat ik werk, en dat zijn er negen per week) en hoop dat dat binnenkort anders is. De massages doen hun werk. De gesprekken helpen. Ik bouw weer wat wandelen op enz enz. Het gaat ''goed"komen.
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:01:14 #188
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159838842
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:00 schreef -sabine- het volgende:

[..]

De helft ben ik ook blij mee.
Ik lag tot voor kort veel plat (bijna alle uren behalve de uren dat ik werk, en dat zijn er negen per week) en hoop dat dat binnenkort anders is. De massages doen hun werk. De gesprekken helpen. Ik bouw weer wat wandelen op enz enz. Het gaat ''goed"komen.
*O* fijn!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:25:17 #189
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159839306
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:28 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nog 8 kilo. En ja ik ga op het moment best snel ;p Hmm ja, moet je weer aan die vieze drank ;( ruilen? :P (kon dat maar haha)
Echt he, jij op de lijst en ik een normaal gewicht *O* .
Ah well dromen mag..

Morgen huisarts bellen want ik wil weten hoe we verder gaan afbouwen, doe nu nog de 5 om 10 en dat gaat wel goed zonder extreem chagga meer te zijn.. weet iemand of er 7.5 bestaat? Zal wel niet dus wordt of 5 om 5 of zelf vijfjes breken?
Oh en ik vraag mooi of ze het weer even bezorgen, ben nogsteeds niks waard en ziek en bleh.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 17:25:49 #190
137949 Disana
pi_159839319
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:00 schreef -sabine- het volgende:

[..]

De helft ben ik ook blij mee.
Ik lag tot voor kort veel plat (bijna alle uren behalve de uren dat ik werk, en dat zijn er negen per week) en hoop dat dat binnenkort anders is. De massages doen hun werk. De gesprekken helpen. Ik bouw weer wat wandelen op enz enz. Het gaat ''goed"komen.
Wandelen is zo gezond voor lichaam en geest ^O^
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:26:59 #191
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159839343
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:00 schreef -sabine- het volgende:

[..]

De helft ben ik ook blij mee.
Ik lag tot voor kort veel plat (bijna alle uren behalve de uren dat ik werk, en dat zijn er negen per week) en hoop dat dat binnenkort anders is. De massages doen hun werk. De gesprekken helpen. Ik bouw weer wat wandelen op enz enz. Het gaat ''goed"komen.
En yay voor nog meer goed nieuws! Misschien wordt 2016 eindelijk "ons" jaar :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:27:27 #192
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159839351
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:25 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Echt he, jij op de lijst en ik een normaal gewicht *O* .
Ah well dromen mag..

Morgen huisarts bellen want ik wil weten hoe we verder gaan afbouwen, doe nu nog de 5 om 10 en dat gaat wel goed zonder extreem chagga meer te zijn.. weet iemand of er 7.5 bestaat? Zal wel niet dus wordt of 5 om 5 of zelf vijfjes breken?
Oh en ik vraag mooi of ze het weer even bezorgen, ben nogsteeds niks waard en ziek en bleh.
Kunnen ze dat niet standaard doen? bezorgen? is wel handig!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:28:21 #193
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159839375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Wandelen is zo gezond voor lichaam en geest ^O^
Ja idd, als het wat beter weer wordt, wil ik gaan proberen om te wandelen. Ook om mijn voeten sterker te maken zodat ik steeds meer kan lopen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 17:29:50 #194
137949 Disana
pi_159839413
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:28 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd, als het wat beter weer wordt, wil ik gaan proberen om te wandelen. Ook om mijn voeten sterker te maken zodat ik steeds meer kan lopen.
Lekker, dan hoop ik voor jou dat het snel lente wordt. Al vind ik dit weer ook niet echt vervelend voor februari.
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:31:24 #195
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159839447
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Lekker, dan hoop ik voor jou dat het snel lente wordt. Al vind ik dit weer ook niet echt vervelend voor februari.
Nee idd. ze verwachten alleen sneeuw weer van het weekend helaas.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 17:32:01 #196
137949 Disana
pi_159839461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee idd. ze verwachten alleen sneeuw weer van het weekend helaas.
Oh, daar baal ik van. Als het veel is kan ik er met mijn scootmobiel niet meer uit. Weet je dat ook, of het veel wordt?
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:35:15 #197
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159839526
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh, daar baal ik van. Als het veel is kan ik er met mijn scootmobiel niet meer uit. Weet je dat ook, of het veel wordt?
Geen idee. hoop het niet. edit: volgens buienradar komt er iig in groningen niet veel zo te zien!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 17:50:22 #198
137949 Disana
pi_159839884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geen idee. hoop het niet. edit: volgens buienradar komt er iig in groningen niet veel zo te zien!
Ah mooi, ik zag het alweer duister in. Bedankt voor het opzoeken!
pi_159846414
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:25 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Echt he, jij op de lijst en ik een normaal gewicht *O* .
Ah well dromen mag..

Morgen huisarts bellen want ik wil weten hoe we verder gaan afbouwen, doe nu nog de 5 om 10 en dat gaat wel goed zonder extreem chagga meer te zijn.. weet iemand of er 7.5 bestaat? Zal wel niet dus wordt of 5 om 5 of zelf vijfjes breken?
Oh en ik vraag mooi of ze het weer even bezorgen, ben nogsteeds niks waard en ziek en bleh.
Niet breken zonder advies van een arts.

*duimt voor wandelweer en wandelvoeten.
pi_159848783
Hoi lieve chronisch zieken ( ;( ), wie van jullie wil er een leuke valentijnskaart ontvangen?!

FHF / Valentijnsactie met kaartjes
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:39:35 #201
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159849157
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 21:25 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Niet breken zonder advies van een arts.

*duimt voor wandelweer en wandelvoeten.
Nee daarom eerst overleg, op eigen houtje prutsen met medicatie staat niet in het woordenboek hier :D

@toots; kom je nu mee :'( had dat wat eerder bedacht gekkie dan had ik wel meegedaan!
Sturen mag altijd *)
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159849285
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:39 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nee daarom eerst overleg, op eigen houtje prutsen met medicatie staat niet in het woordenboek hier :D

@toots; kom je nu mee :'( had dat wat eerder bedacht gekkie dan had ik wel meegedaan!
Sturen mag altijd *)
Als je er een wil ontvangen dan ontvang ik graag een DM met je adres :) krijg je er een!
  donderdag 11 februari 2016 @ 22:45:32 #203
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159849344
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:43 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Als je er een wil ontvangen dan ontvang ik graag een DM met je adres :) krijg je er een!
Pmmetje geworden :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159849395
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:45 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Pmmetje geworden :*
Komt goed :*
Mochten er meer mensen een kaartje willen, laat u horen!
  donderdag 11 februari 2016 @ 23:22:17 #205
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159850392
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Komt goed :*
Mochten er meer mensen een kaartje willen, laat u horen!
Je hebt een DM
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159850665
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:25 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Echt he, jij op de lijst en ik een normaal gewicht *O* .
Ah well dromen mag..

Morgen huisarts bellen want ik wil weten hoe we verder gaan afbouwen, doe nu nog de 5 om 10 en dat gaat wel goed zonder extreem chagga meer te zijn.. weet iemand of er 7.5 bestaat? Zal wel niet dus wordt of 5 om 5 of zelf vijfjes breken?
Oh en ik vraag mooi of ze het weer even bezorgen, ben nogsteeds niks waard en ziek en bleh.
Nutri, Nutri everywhere :') ...zorg ervoor dat je dat je daar nog even niet aan hoeft! Wellicht heb ik wat gemist, maar word je begeleid door een diëtist?

Afbouwen! Ik ben te dom en lui bovendien, maar ik neem aan dat het om oxycodon gaat? Afgaande van de getallen die jij noemt...oxy komt alleen in hele getallen, geen komma's. De tabletten met gereguleerde afgifte zou je nog kunnen breken. De laagste dosering is 5 mg. Breek je die, kom je aan jouw gewenste 2.5 mg. Kun je mooi met je doseringen spelen!
pi_159850700
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 22:29 schreef Toto69 het volgende:
Hoi lieve chronisch zieken ( ;( ), wie van jullie wil er een leuke valentijnskaart ontvangen?!

FHF / Valentijnsactie met kaartjes
Lief zoals altijd! :* .
  vrijdag 12 februari 2016 @ 01:17:41 #208
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159852480
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:31 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Nutri, Nutri everywhere :') ...zorg ervoor dat je dat je daar nog even niet aan hoeft! Wellicht heb ik wat gemist, maar word je begeleid door een diëtist?

Afbouwen! Ik ben te dom en lui bovendien, maar ik neem aan dat het om oxycodon gaat? Afgaande van de getallen die jij noemt...oxy komt alleen in hele getallen, geen komma's. De tabletten met gereguleerde afgifte zou je nog kunnen breken. De laagste dosering is 5 mg. Breek je die, kom je aan jouw gewenste 2.5 mg. Kun je mooi met je doseringen spelen!
Yaaay, daar was je!
Nee ik heb nog een hele voorraad dus knal er af en toe maar eentje tussendoor, omdat ziekjes eet ik nu al helemaal slecht, vandaar, kan geen kwaad een paar extra kcal.

En yep Oxy, zal morgen wel even hoe of wat in overleg met huisarts, lijk inmiddels zelf wel een apotheker cq drugsdealer met al die verschillende doosjes :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159853731
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:31 schreef Skeletor. het volgende:

De tabletten met gereguleerde afgifte zou je nog kunnen breken. De laagste dosering is 5 mg. Breek je die, kom je aan jouw gewenste 2.5 mg. Kun je mooi met je doseringen spelen!
Tabletten met verlengde afgifte moet je niet breken, die zijn filmomhuld waardoor die gereguleerde afgifte mogelijk is.
Als je die breekt zit je direct aan de "kern" waardoor heel het effecht van de geruguleerde afgifte verdwenen is.

En verder: Goedemorgen! :W
  vrijdag 12 februari 2016 @ 08:56:24 #210
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159853816
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:50 schreef vannelle het volgende:

[..]

Tabletten met verlengde afgifte moet je niet breken, die zijn filmomhuld waardoor die gereguleerde afgifte mogelijk is.
Als je die breekt zit je direct aan de "kern" waardoor heel het effecht van de geruguleerde afgifte verdwenen is.

En verder: Goedemorgen! :W
Morguh!

Ik ga zo eens bellen, ik moet ook Googlen afleren want alles op internet is zo tegenstrijdig..
Moet toegeven dat toen ik nog ECHT pijn had die retards wel eens kapot heb gebeten, gaat als een speer :@

Hoe is het in huize vannelle op deze koud ochtend? :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159855404
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:56 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Morguh!

Ik ga zo eens bellen, ik moet ook Googlen afleren want alles op internet is zo tegenstrijdig..
Moet toegeven dat toen ik nog ECHT pijn had die retards wel eens kapot heb gebeten, gaat als een speer :@

Hoe is het in huize vannelle op deze koud ochtend? :*
Specialist kan idd het beste een antwoord geven, tegenstrijdigheid heb je niks aan.
Heb een maat van me ook wel eens oxy kapot zien bijten, hij was snel van z'n pijn af maar een goed gesprek was niet meer mogelijk. _O-

Hier alles, op vermoeidheid na, wel goed hoor.
Alleen sinds een week veel pijn aan mijn linkerbovenbeen, vooral als ik hoest.
Voel het af en toe gewoon nog doortrekken naar mijn kont! }:|
Maar ik weet waar het van komt gelukkig, vorige week een auto gekocht en dus veel gereden, gestaan en gelopen.
En dat ga ik morgen waarschijnlijk weer doen om em op te halen. :Y
pi_159855953
Hier gaat het best goed, ze hadden mij al ingepland voor de revalidatie de komende week, stel grapjassen. De hechtingen zitten er nog in en langer zitten dan 15 min is niet fijn, laat staan een taxi rit van 1,5 uur :X
pi_159856021
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hier gaat het best goed, ze hadden mij al ingepland voor de revalidatie de komende week, stel grapjassen. De hechtingen zitten er nog in en langer zitten dan 15 min is niet fijn, laat staan een taxi rit van 1,5 uur :X
Is de wachtlijst es een keer kort, is het wéér niet goed. Tssss........ ;)
Heb je al een nieuwe datum gekregen?
pi_159856685
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 11:22 schreef vannelle het volgende:

[..]

Is de wachtlijst es een keer kort, is het wéér niet goed. Tssss........ ;)
Heb je al een nieuwe datum gekregen?
Hahaha, zul je altijd zien ;). Ik heb het nu een week opgeschoven, zo fijn zelf dingen regelen ^O^

Top dat je een andere auto hebt, kun je lekker rond rijden. Weet je al wanneer jij mag beginnen met de revalidatie? Heb inmiddels ook een Oxy-hoofd >:)
pi_159857436
De 23e mag ik me voor de 1e keer melden, ben benieuwd!
Leuk he zo'n oxyhoofd? :P
Voordeel is wel dat als er iets fout gaat je altijd het pilletje de schuld kan geven. >:)
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:12:27 #216
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159858247
Pfffff dacht ik ff lekker een uur te gaan zwemmen, liet mijn douchepleister al los na 2 baantjes :( snel nieuwe op gedaan, liet die ook weer los, 3e pleister opgedaan en die heeft het ff volgehouden dus totaal 40 minuten kunnen zwemmen iig... maar BLEGH. Zit soms echt te denken waarom ik nog die priktechniek hou bah.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:54:14 #217
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159859173
Vanaf morgen over op de 2x5mg, tres spannend.

Weethetevennietmeer; dat is wel heul vlot :') en oxy-hoofdje hoort er helaas bij, maar het is soms een prima excuus *kuchmisbruikmakenvandesituatieisleuksomskuch*

Vannelle ; jaaaa auto! En top dat je alsnog snel kan beginnen met revalideren *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:10:01 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159859503
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:54 schreef houdjemond het volgende:
Vanaf morgen over op de 2x5mg, tres spannend.
Spannend! Ben benieuwd hoe het gaat.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:16:22 #219
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159859655
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Spannend! Ben benieuwd hoe het gaat.
Houden jullie nog van me als ik hier fulltime in de klaag en zeur modus ga? :P
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:18:06 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159859687
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:16 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Houden jullie nog van me als ik hier fulltime in de klaag en zeur modus ga? :P
Ja hoor, daarvoor is dit topic er toch? :P Ik zat net ook in klaagmodus hier ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159859690
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:16 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Houden jullie nog van me als ik hier fulltime in de klaag en zeur modus ga? :P
Tuurlijk! Maar je krijgt wel tegengas wanneer je echt een ouwe zeikerd word >:)
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:19:28 #222
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159859718
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:18 schreef caroro het volgende:

[..]

Tuurlijk! Maar je krijgt wel tegengas wanneer je echt een ouwe zeikerd word >:)
Graag :D

Oh LPFAN; lees je zwemdrama net.. heb je dan keuzes tussen de manieren van prikken? Of ductape.. *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159859754
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 08:50 schreef vannelle het volgende:

[..]

Tabletten met verlengde afgifte moet je niet breken, die zijn filmomhuld waardoor die gereguleerde afgifte mogelijk is.
Als je die breekt zit je direct aan de "kern" waardoor heel het effecht van de geruguleerde afgifte verdwenen is.

En verder: Goedemorgen! :W
Klopt, ik heb'm even grondig bestudeerd gisteravond voor inname en kwam tot dezelfde conclusie :') .
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:26:00 #224
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159859892
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Graag :D

Oh LPFAN; lees je zwemdrama net.. heb je dan keuzes tussen de manieren van prikken? Of ductape.. *O*
Hahah ductape doet zo'n zeer om het er weer af te halen :P Ja heb keuze tussen 2 prik manieren maar allebei hebben ze grote nadelen dus ja moeilijk! :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159859897
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 01:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Yaaay, daar was je!
Nee ik heb nog een hele voorraad dus knal er af en toe maar eentje tussendoor, omdat ziekjes eet ik nu al helemaal slecht, vandaar, kan geen kwaad een paar extra kcal.

En yep Oxy, zal morgen wel even hoe of wat in overleg met huisarts, lijk inmiddels zelf wel een apotheker cq drugsdealer met al die verschillende doosjes :D
Yes, alive and kicking :D .

Heel goed dat je zelfs vrijwillig Nutri neemt. Hie komt het dat het eten niet zo wil?

Whaha, bij mij op het doosje staat dat de inhoud in zijn volledigheid onder de opiumwetgeving valt en geregistreerd moet worden bij ontvangst.

Niks breken aan pillen dus, afblijven. Sommige apotheken zijn we erg relaxed en hulpvaardig...ze kunnen medicatie "customizen". Bijvoorbeeld door capsules oxy 5 mg uit elkaar te halen en over twee nieuwe capsules verdelen. Zo kan de dosis aangepast worden. Je specialist en/of je huisarts kunnen een beetje meezeulen zodat de animo om dit te doen wat groter wordt...
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 14:41:43 #226
137949 Disana
pi_159860229
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:26 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahah ductape doet zo'n zeer om het er weer af te halen :P Ja heb keuze tussen 2 prik manieren maar allebei hebben ze grote nadelen dus ja moeilijk! :P
Balen is dat nou weer. Nou ja, veertig minuten zwemmen is altijd nog beter dan niets, moet je dan maar weer denken.

Ik heb trouwens iemand op Facebook die met een donornier toch weer aan de dialyse is gegaan. Dat lijkt me zo'n grote teleurstelling.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 14:43:09 #227
137949 Disana
pi_159860249
Echt goed nieuws: na bijna twee maanden zonder krijg ik volgende week donderdag eindelijk weer een huishoudelijke hulp over de vloer. Die was dit jaar stopgezet door allerlei vage fouten van de gemeente en de leverancier van de zorg. Met veel bellen en aandringen is het nu dan eindelijk geregeld met een andere zorgaanbieder.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:07:33 #228
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159860766
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Balen is dat nou weer. Nou ja, veertig minuten zwemmen is altijd nog beter dan niets, moet je dan maar weer denken.

Ik heb trouwens iemand op Facebook die met een donornier toch weer aan de dialyse is gegaan. Dat lijkt me zo'n grote teleurstelling.
Ja, zo denk ik gelukkig nu ook, maar net baalde ik er wel ff van. En ja lijkt me idd erg zo balen! Heeft diegene lang de nier gehad? Iemand bij dialyse waar ik goed mee op kan schieten is zijn nier ook weer kwijt, had hem pas sinds juli. Hij kan nu nooit een nieuwe nier meer krijgen door teveel aan antistoffen :(

Fijn dat je huishoudelijke hulp krijgt *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 15:13:53 #229
137949 Disana
pi_159860948
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, zo denk ik gelukkig nu ook, maar net baalde ik er wel ff van. En ja lijkt me idd erg zo balen! Heeft diegene lang de nier gehad? Iemand bij dialyse waar ik goed mee op kan schieten is zijn nier ook weer kwijt, had hem pas sinds juli. Hij kan nu nooit een nieuwe nier meer krijgen door teveel aan antistoffen :(

Fijn dat je huishoudelijke hulp krijgt *O*
Ja, ik ben er heel blij mee.

Wat lijkt me dat akelig, weten dat je voorgoed afhankelijk van dialyse bent.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:42:22 #230
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159863029
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, ik ben er heel blij mee.

Wat lijkt me dat akelig, weten dat je voorgoed afhankelijk van dialyse bent.
Ja idd mij ook. hij is nog maar 63 ook ;( en kan me voorstellen dat je er blij mee bent! Ik ben er ook erg blij mee. bij mij komen ze 1 keer in de 2 week.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159867605
Het laat goed zien hoe het leven in elkaar zit vind ik.
Ups en downs al zijn die niet altijd gelijk verdeeld. Maar ook iemand die veel tegenslag heeft kan een keer geluk hebben ook al heeft het misschien niets te maken met de downs tot nu toe.

Heb bijvoorbeeld naast mijn zenuwschade en alle ellende er omheen ook nu genoeg problemen (gehad).
Maar ken ik ook goede/leuke momenten? Absoluut!
En dat zal voor iedereen gelden, ook voor de mensen die daar niet echt in geloven. ;)
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:04:31 #232
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159867791
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:57 schreef vannelle het volgende:
Het laat goed zien hoe het leven in elkaar zit vind ik.
Ups en downs al zijn die niet altijd gelijk verdeeld. Maar ook iemand die veel tegenslag heeft kan een keer geluk hebben ook al heeft het misschien niets te maken met de downs tot nu toe.

Heb bijvoorbeeld naast mijn zenuwschade en alle ellende er omheen ook nu genoeg problemen (gehad).
Maar ken ik ook goede/leuke momenten? Absoluut!
En dat zal voor iedereen gelden, ook voor de mensen die daar niet echt in geloven. ;)
Ja maar het is "makkelijker" om te klagen. Is geen aanval, ik ben zelf net zo.
Je hebt een punt, iets meer naar de goede dingen kijken zouden we eigenlijk allemaal moeten doen, chronisch ziek of niet.

Realiseer me net dat concert waar ik al ruim een half jaar naar uitkijk over een kleine 4 weken is, fingers crossed :D.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159867972
Hoe gaat het met de wond?
pi_159868017
Weethetevennietmeer, dat is idd wel erg snel om al te beginnen met revalideren ja. Fijn dat je het zelf een week kon opschuiven! ^O^

Vannelle, yay voor je nieuwe auto *O* En ook al bijna beginnen met revalideren ^O^

Houdjemond, veel succes met afbouwen! ^O^ En ik duim voor je dat je naar dat concert kunt ^O^

LPFAN, balen dat die pleisters steeds loslieten. Maar wel goed dat je uiteindelijk 40 minuten gezwommen hebt hoor ^O^
En dat lijkt mij idd ook een tegenvaller voor die man die toch weer moet dialyseren :{

Disana, fijn dat je weer huishoudelijke hulp krijgt *O*

Hier gaat het psychisch gezien even wat minder ;(
Gisteren behandelplanbespreking gehad omdat ik terugga naar de deeltijdgroep waar ik mee ben gestopt na het ongeluk van mn vriend vorig jaar. Ik hoop echt dat ik snel kan beginnen ( ze weet nog geen datum helaas) omdat het nogal bergafwaarts gaat hier qua depressie ;(
Komt ook gewoon omdat het zolang duurt allemaal. Heb in augustus al aangegeven dat ik weer terug wilde en waarschijnlijk dat het dus pas maart/april wordt. En hoe langer ik thuis zit, hoe depressiever ik toch weer word :( En er is naast het ongeluk van mn vriend gewoon weer teveel gebeurd afgelopen jaar waar ik dus niet echt wat mee heb kunnen doen om het te verwerken.
Maar we blijven vechten en morgen ga ik lekker cheesecake bakken om wat positiefs te doen :9
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:21:19 #235
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159868300
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:10 schreef computergirl het volgende:
Hoe gaat het met de wond?
Ja, specialisten vinden het er allemaal mooi uit zien en normaal afgezien van dat overenthousiaste weefsel, maar zolang ik geen koorts krijg en het niet rood word moet het allemaal goed gaan.
Pijn is ook nagenoeg niet aanwezig, alleen als ik net wakker ben ( maar ik slaap raar :') ) en als ik te lang in een houding zit/lig/hang.
Vandaar ook het afbouwen naar de 2x 5mg, ben benieuwd..
Enige wat heel heel HEEL erg irritant is, is dat elke keer als ik denk dat die blaasjes klaar zijn met lekken en ik het lekker open laat om te luchten omdat ik ZEKER weet dat er al uren geen drupje uit is gekomen, binnen 1 minuut weer een vlek heb op mijn uiteraard net schone shirt, dus ik slijt een shirt of 3 per dag want ben bang voor infecties.
Het is echt minimaal, letterlijk een druppeltje of 2, maar blegh.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:31:15 #236
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159868669
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:21 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja, specialisten vinden het er allemaal mooi uit zien en normaal afgezien van dat overenthousiaste weefsel, maar zolang ik geen koorts krijg en het niet rood word moet het allemaal goed gaan.
Pijn is ook nagenoeg niet aanwezig, alleen als ik net wakker ben ( maar ik slaap raar :') ) en als ik te lang in een houding zit/lig/hang.
Vandaar ook het afbouwen naar de 2x 5mg, ben benieuwd..
Enige wat heel heel HEEL erg irritant is, is dat elke keer als ik denk dat die blaasjes klaar zijn met lekken en ik het lekker open laat om te luchten omdat ik ZEKER weet dat er al uren geen drupje uit is gekomen, binnen 1 minuut weer een vlek heb op mijn uiteraard net schone shirt, dus ik slijt een shirt of 3 per dag want ben bang voor infecties.
Het is echt minimaal, letterlijk een druppeltje of 2, maar blegh.
hmm das irritant ja!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 20:33:30 #237
137949 Disana
pi_159868764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:11 schreef Sylvana het volgende:

Hier gaat het psychisch gezien even wat minder ;(
Gisteren behandelplanbespreking gehad omdat ik terugga naar de deeltijdgroep waar ik mee ben gestopt na het ongeluk van mn vriend vorig jaar. Ik hoop echt dat ik snel kan beginnen ( ze weet nog geen datum helaas) omdat het nogal bergafwaarts gaat hier qua depressie ;(
Komt ook gewoon omdat het zolang duurt allemaal. Heb in augustus al aangegeven dat ik weer terug wilde en waarschijnlijk dat het dus pas maart/april wordt. En hoe langer ik thuis zit, hoe depressiever ik toch weer word :( En er is naast het ongeluk van mn vriend gewoon weer teveel gebeurd afgelopen jaar waar ik dus niet echt wat mee heb kunnen doen om het te verwerken.
Maar we blijven vechten en morgen ga ik lekker cheesecake bakken om wat positiefs te doen :9
Wat vervelend dat het zo lang duurt voor je er weer terecht kunt. Ik kan me voorstellen dat je daar niet vrolijker van wordt. Je moet het nog even uitzingen, maar maart en april zijn niet zo heel ver weg meer. Neem in de tussentijd maar geen zware dingen op je, als het kan. Het is moeilijk als je je verhaal niet kwijt kunt, zeker als er ook nog ingrijpende dingen gebeuren. Ik hoop dat het weer goed gaat met je vriend?
pi_159868812
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:04 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja maar het is "makkelijker" om te klagen. Is geen aanval, ik ben zelf net zo.
Je hebt een punt, iets meer naar de goede dingen kijken zouden we eigenlijk allemaal moeten doen, chronisch ziek of niet.

Realiseer me net dat concert waar ik al ruim een half jaar naar uitkijk over een kleine 4 weken is, fingers crossed :D.
Och, potje klagen ben ik ook expert in hoor!
Kost wat oefening om een topniveau te halen maar dan heb je ook wat. :+

Sterk voorbeeld van naar goede dingen kijken vind ik het volgende verhaal. Ik was er bij en zal het nooit vergeten:
We waren op een begrafenis en ergens begon een baby te huilen.
Iemand zei: "Luister, nieuw leven! Het is echt een komen en gaan hier."
Zat waarheid én best wel humor in vind ik. :)

Veel plezier bij het concert over 4 weken! Waar ga je heen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:11 schreef Sylvana het volgende:

Vannelle, yay voor je nieuwe auto *O* En ook al bijna beginnen met revalideren ^O^
Al kan ik em morgen nog niet ophalen, ding was nog niet klaar. :(
Zal dus wel volgende week zaterdag worden. Maar ach, wat is nou een weekje in zo'n geval? :)

Revalidatie ben ik heel benieuwd naar, vooral hoe ze het aan willen gaan pakken.
Woon zelf in Assen en die kliniek zit in Haren, da's bijna een half uur rijden.
Lijkt me stug dat ze me een uur reistijd geven om een paar oefeningen te doen....
Misschien willen ze me ook wel intern hebben, meerdere malen per dag oefeningen doen. Ik weet het gewoonweg niet.
Maar dat hoor ik de 23e wel.
Als het een opname wordt (wat ik erg betwijfel) kom ik mss nog es van het roken af! :+
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 20:36:08 #239
137949 Disana
pi_159868877
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:57 schreef vannelle het volgende:
Het laat goed zien hoe het leven in elkaar zit vind ik.
Ups en downs al zijn die niet altijd gelijk verdeeld. Maar ook iemand die veel tegenslag heeft kan een keer geluk hebben ook al heeft het misschien niets te maken met de downs tot nu toe.

Heb bijvoorbeeld naast mijn zenuwschade en alle ellende er omheen ook nu genoeg problemen (gehad).
Maar ken ik ook goede/leuke momenten? Absoluut!
En dat zal voor iedereen gelden, ook voor de mensen die daar niet echt in geloven. ;)
Ik doe altijd zoveel mogelijk moeite om ook de mooie dingen van het leven te zien, en ik ben heel gelukkig als ik eens een meevaller heb. Geniet ook meer van het weer dan vroeger, zoals vanochtend toen het buiten lekker fris en crispy was. Je leven is met beperkingen draaglijker als je ook nog kunt genieten.
pi_159868991
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat vervelend dat het zo lang duurt voor je er weer terecht kunt. Ik kan me voorstellen dat je daar niet vrolijker van wordt. Je moet het nog even uitzingen, maar maart en april zijn niet zo heel ver weg meer. Neem in de tussentijd maar geen zware dingen op je, als het kan. Het is moeilijk als je je verhaal niet kwijt kunt, zeker als er ook nog ingrijpende dingen gebeuren. Ik hoop dat het weer goed gaat met je vriend?
Dankjewel en ja precies. Maar ik heb nu al 5 weken geen therapie gehad, dus als dat dan nog 4-6 weken duurt dan zit ik wel erg lang zonder. Want zelfs voor de wachtlijstgroep is een wachtlijst :{
Mn vriend is nog niet helemaal hersteld, is ook nog aan het revalideren. Maar het gaat al wel een stuk beter gelukkig :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159869025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:11 schreef Sylvana het volgende:

Hier gaat het psychisch gezien even wat minder ;(
Gisteren behandelplanbespreking gehad omdat ik terugga naar de deeltijdgroep waar ik mee ben gestopt na het ongeluk van mn vriend vorig jaar. Ik hoop echt dat ik snel kan beginnen ( ze weet nog geen datum helaas) omdat het nogal bergafwaarts gaat hier qua depressie ;(
Komt ook gewoon omdat het zolang duurt allemaal. Heb in augustus al aangegeven dat ik weer terug wilde en waarschijnlijk dat het dus pas maart/april wordt. En hoe langer ik thuis zit, hoe depressiever ik toch weer word :( En er is naast het ongeluk van mn vriend gewoon weer teveel gebeurd afgelopen jaar waar ik dus niet echt wat mee heb kunnen doen om het te verwerken.
Maar we blijven vechten en morgen ga ik lekker cheesecake bakken om wat positiefs te doen :9
Soms duren dingen idd onnodig lang en dat kan erg frustrerend zijn.
Ik hoop dat je tóch oog voor de toekomst kunt houden want dát is belangrijk.
Het vooruitzicht ergens op is toch ook wel fijn?
Al had je het uiteraard liever direct gehad.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 20:41:51 #242
137949 Disana
pi_159869101
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankjewel en ja precies. Maar ik heb nu al 5 weken geen therapie gehad, dus als dat dan nog 4-6 weken duurt dan zit ik wel erg lang zonder. Want zelfs voor de wachtlijstgroep is een wachtlijst :{
Mn vriend is nog niet helemaal hersteld, is ook nog aan het revalideren. Maar het gaat al wel een stuk beter gelukkig :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou jezelf dan maar zo kalm mogelijk tot er weer een plekje voor je is.

Wat een verhaal. Geweldig dat je vriend er weer zo bovenop is geklommen, en dat hij zelfs weer werkt. Ik hoop voor jullie dat hij nog verder vooruit blijft gaan.
pi_159869126
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik doe altijd zoveel mogelijk moeite om ook de mooie dingen van het leven te zien, en ik ben heel gelukkig als ik eens een meevaller heb. Geniet ook meer van het weer dan vroeger, zoals vanochtend toen het buiten lekker fris en crispy was. Je leven is met beperkingen draaglijker als je ook nog kunt genieten.
Psies.
Al kan dat nog knap lastig zijn en je (algemeen bedoeld) hebt daar ook niet altijd zin in.
Hoeft ook niet, baaldagen horen er ook bij vind ik.
Heb er al weer aardig wat gebruikt dit jaar. :+
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 20:43:09 #244
137949 Disana
pi_159869160
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Psies.
Al kan dat nog knap lastig zijn en je (algemeen bedoeld) hebt daar ook niet altijd zin in.
Hoeft ook niet, baaldagen horen er ook bij vind ik.
Heb er al weer aardig wat gebruikt dit jaar. :+
Mijn ervaring is dat ik me niet beter ga voelen als ik kanker en klaag. Dus dat doe ik zo min mogelijk.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:44:35 #245
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159869225
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Och, potje klagen ben ik ook expert in hoor!
Kost wat oefening om een topniveau te halen maar dan heb je ook wat. :+

Sterk voorbeeld van naar goede dingen kijken vind ik het volgende verhaal. Ik was er bij en zal het nooit vergeten:
We waren op een begrafenis en ergens begon een baby te huilen.
Iemand zei: "Luister, nieuw leven! Het is echt een komen en gaan hier."
Zat waarheid én best wel humor in vind ik. :)

Veel plezier bij het concert over 4 weken! Waar ga je heen?

[..]

Al kan ik em morgen nog niet ophalen, ding was nog niet klaar. :(
Zal dus wel volgende week zaterdag worden. Maar ach, wat is nou een weekje in zo'n geval? :)

Revalidatie ben ik heel benieuwd naar, vooral hoe ze het aan willen gaan pakken.
Woon zelf in Assen en die kliniek zit in Haren, da's bijna een half uur rijden.
Lijkt me stug dat ze me een uur reistijd geven om een paar oefeningen te doen....
Misschien willen ze me ook wel intern hebben, meerdere malen per dag oefeningen doen. Ik weet het gewoonweg niet.
Maar dat hoor ik de 23e wel.
Als het een opname wordt (wat ik erg betwijfel) kom ik mss nog es van het roken af! :+
Heel treffend voorbeeld inderdaad, letterlijk life goes on.

Nee het lijkt mij ook sterk dat je een uur moet rijden voor drie hupjes en een kniebuiging.
Wel spannend ergens dat je eigenlijk niet eens weet in wat voor avontuur je je gaat storten. Je zal vast ook wel "huiswerk" meekrijgen, zorg maar dat je goed uitgerust begint voor zover mogelijk.
Als je de auto verder nog niet echt nodig hebt kan dat ook nog wel even wachten, beter voor het milieu en wat je daaraan bespaart kan je weer oproken, eh nee, ik bedoel roken is slecht, foei * moffelt pakje peuken weg* ;)

Oh en ik ga naar Muse _O_ *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:46:28 #246
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159869326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankjewel en ja precies. Maar ik heb nu al 5 weken geen therapie gehad, dus als dat dan nog 4-6 weken duurt dan zit ik wel erg lang zonder. Want zelfs voor de wachtlijstgroep is een wachtlijst :{
Mn vriend is nog niet helemaal hersteld, is ook nog aan het revalideren. Maar het gaat al wel een stuk beter gelukkig :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwieh wat een ellende :(
Stomme vraag misschien maar ze hebben vast geen vervangend of aanvullende therapie?
Belachelijk dat je zo lang moet wachten, kan je nagaan hoeveel mensen er OOK met ellende lopen, maar eerlijk is het allemaal niet *knuf*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159869404
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat ik me niet beter ga voelen als ik kanker en klaag. Dus dat doe ik zo min mogelijk.
Soms floept het er gewoon uit, bij een pijnscheut bijvoorbeeld.
Ik zal zelf nooit in alle kalmte uit gaan leggen hoe "slecht" ik het wel niet heb want zoals je zelf zegt: schiet je niks mee op.
Maar als ik serieus pijn heb kan ik dat niet verbergen en (slechte eigenschap van me) produceer ik vloeken van meer dan 25 lettergrepen.
Had ook wel in 10 gekund maar ben nogal grofgebekt van mezelf. :P
pi_159869414
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

Soms duren dingen idd onnodig lang en dat kan erg frustrerend zijn.
Ik hoop dat je tóch oog voor de toekomst kunt houden want dát is belangrijk.
Het vooruitzicht ergens op is toch ook wel fijn?
Al had je het uiteraard liever direct gehad.......
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je hebt gelijk. Het is alleen gewoon rot dat het gewoon elke keer een patroon is dat ik tussen 2 behandelingen in weer depressief wordt en door die stomme wachtlijsten het dus steeds erger wordt. Maar je hebt gelijk dat ik iig weet dat het eraan zit te komen en dat is wel fijn (al had ik liever gehad dat ik het gewoon zelf kon redden en het niet meer nodig was natuurlijk ;) )

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Hou jezelf dan maar zo kalm mogelijk tot er weer een plekje voor je is.

Wat een verhaal. Geweldig dat je vriend er weer zo bovenop is geklommen, en dat hij zelfs weer werkt. Ik hoop voor jullie dat hij nog verder vooruit blijft gaan.
Dankjewel en ja dat hoop ik ook! Want hij werkt wel weer dus, maar kan bijv in het huishouden nog niks. Dus ook al ben ik heel blij dat het zoveel beter gaat, voor mezelf zou het wel een stuk fijner zijn als ik niet meer alles zelf hoef te doen, helemaal als ik straks met therapie weer bezig ben. Maar hij kan gelukkig wel weer wat kleine dingetjes (zoals helpen met de was ophangen) Dus hope dat hij ook vooruit blijft gaan en steeds meer kan weer ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 20:49:32 #249
137949 Disana
pi_159869476
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:47 schreef vannelle het volgende:

[..]

Soms floept het er gewoon uit, bij een pijnscheut bijvoorbeeld.
Ik zal zelf nooit in alle kalmte uit gaan leggen hoe "slecht" ik het wel niet heb want zoals je zelf zegt: schiet je niks mee op.
Maar als ik serieus pijn heb kan ik dat niet verbergen en (slechte eigenschap van me) produceer ik vloeken van meer dan 25 lettergrepen.
Had ook wel in 10 gekund maar ben nogal grofgebekt van mezelf. :P
Hoe is dat dan voor je omgeving? Schrikken ze daar niet van? Of zijn ze het wel gewend.
pi_159869529
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Mwieh wat een ellende :(
Stomme vraag misschien maar ze hebben vast geen vervangend of aanvullende therapie?
Belachelijk dat je zo lang moet wachten, kan je nagaan hoeveel mensen er OOK met ellende lopen, maar eerlijk is het allemaal niet *knuf*
Nee ik heb tot mn keelamandelenoperatie wel 1x in de week 3 kwartier PMT gehad, maar dat moest toen stoppen vanwege de operatie en omdat ze wilden dat we los van elkaar kwamen als individueel cliënt en therapeut omdat ik haar straks weer in de groep heb en het dan voor scheve blikken kan zorgen.
En voor de wachtlijstgroep is dus zelfs een wachtlijst :{
En ja, het is idd gewoon naar dat er zoveel mensen zijn die hulp nodig hebben, maar door alle bezuinigingen is er gewoon veel te weinig plek :(
Dankje! :*
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 20:51:29 #251
137949 Disana
pi_159869582
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]

Dankjewel en ja dat hoop ik ook! Want hij werkt wel weer dus, maar kan bijv in het huishouden nog niks. Dus ook al ben ik heel blij dat het zoveel beter gaat, voor mezelf zou het wel een stuk fijner zijn als ik niet meer alles zelf hoef te doen, helemaal als ik straks met therapie weer bezig ben. Maar hij kan gelukkig wel weer wat kleine dingetjes (zoals helpen met de was ophangen) Dus hope dat hij ook vooruit blijft gaan en steeds meer kan weer ^O^
Ja, het is te hopen dat hij weer helemaal de oude wordt. Raar idee hoor, want ik weet niet wat jullie inkomen is, maar hebben jullie geen geld voor af en toe een hulp in de huishouding? Dat zou voor jou misschien een uitkomst zijn.
pi_159869663
Zwaar als je alle 2 eigenlijk te ''ziek'' bent om het huishouden e.d. te draaien...Er is er altijd 1 die teveel doet..Maar dat doe je want je houdt van elkaar ;)
pi_159869684
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, het is te hopen dat hij weer helemaal de oude wordt. Raar idee hoor, want ik weet niet wat jullie inkomen is, maar hebben jullie geen geld voor af en toe een hulp in de huishouding? Dat zou voor jou misschien een uitkomst zijn.
Nee helaas hebben we daar niet echt het geld voor. En recht op thuiszorg hadden we niet, omdat ze vonden dat ik het wel gewoon in mn eentje kon doen... En op zich kan ik dat ook wel, als ik het allemaal een beetje goed plan en verdeel. Maarja, helaas loop ik toch vaak achter de feiten aan. En grote dingen zoals ramen lappen kan ik niet met mn rug. Dus dat is gewoon al een jaar niet gebeurd. En we hebben helaas ook een erg klein sociaal netwerk, dus ook niet echt mensen die ons kunnen helpen ( eigenlijk alleen contact met schoonouders, maarja die hebben ook al genoeg aan hun eigen huis)

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:53 schreef Laysa het volgende:
Zwaar als je alle 2 eigenlijk te ''ziek'' bent om het huishouden e.d. te draaien...Er is er altijd 1 die teveel doet..Maar dat doe je want je houdt van elkaar ;)
Ja precies dit idd.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 20:53:51 #254
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159869694
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk. Het is alleen gewoon rot dat het gewoon elke keer een patroon is dat ik tussen 2 behandelingen in weer depressief wordt en door die stomme wachtlijsten het dus steeds erger wordt. Maar je hebt gelijk dat ik iig weet dat het eraan zit te komen en dat is wel fijn (al had ik liever gehad dat ik het gewoon zelf kon redden en het niet meer nodig was natuurlijk ;) )

[..]

Dankjewel en ja dat hoop ik ook! Want hij werkt wel weer dus, maar kan bijv in het huishouden nog niks. Dus ook al ben ik heel blij dat het zoveel beter gaat, voor mezelf zou het wel een stuk fijner zijn als ik niet meer alles zelf hoef te doen, helemaal als ik straks met therapie weer bezig ben. Maar hij kan gelukkig wel weer wat kleine dingetjes (zoals helpen met de was ophangen) Dus hope dat hij ook vooruit blijft gaan en steeds meer kan weer ^O^
Anders kijken of je hulp kan krijgen in de huishouding? Ik heb geen cent te makken maar krijg 1 keer in de 2 weken hulp. gemeente kan je vast helpen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159869747
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:44 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Heel treffend voorbeeld inderdaad, letterlijk life goes on.

Nee het lijkt mij ook sterk dat je een uur moet rijden voor drie hupjes en een kniebuiging.
Wel spannend ergens dat je eigenlijk niet eens weet in wat voor avontuur je je gaat storten. Je zal vast ook wel "huiswerk" meekrijgen, zorg maar dat je goed uitgerust begint voor zover mogelijk.
Als je de auto verder nog niet echt nodig hebt kan dat ook nog wel even wachten, beter voor het milieu en wat je daaraan bespaart kan je weer oproken, eh nee, ik bedoel roken is slecht, foei * moffelt pakje peuken weg* ;)

Oh en ik ga naar Muse _O_ *O*
Mwah....avontuur.....Alhoewel... Jeej!! Ik ga op avontuur! *O* ;)
Zo kun je het idd ook zien maar ben vrij nuchter en gelaten wat dat soort dingen betreft, ik zie het wel.
Maar zoals je zelf ook al zegt zal het niet voor 3 hupjes en een kniebuiging zijn.
Als dat wel zo is dan wil ik graag dat ze instructies naar mijn lokale zkh sturen want daar ben ik in 5 minuten. Met de auto. -O-
Of naar een fysiotherapeut, en dan af en toe bij hun op controle of zo.
Eigenlijk heb ik de auto wel nodig, anders kom ik vrijwel nergens maar een week is nog wel te overzien.

Muse is leuk!!!!
Met vrienden neem ik aan?
pi_159869772
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Anders kijken of je hulp kan krijgen in de huishouding? Ik heb geen cent te makken maar krijg 1 keer in de 2 weken hulp. gemeente kan je vast helpen!
Hmmmm ja misschien anders toch nog maar een x proberen, omdat ik nu dan zelf weer 3 dagen in de week therapie heb dan en het dan helemaal snel teveel wordt.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 20:56:20 #257
137949 Disana
pi_159869808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee helaas hebben we daar niet echt het geld voor. En recht op thuiszorg hadden we niet, omdat ze vonden dat ik het wel gewoon in mn eentje kon doen... En op zich kan ik dat ook wel, als ik het allemaal een beetje goed plan en verdeel. Maarja, helaas loop ik toch vaak achter de feiten aan. En grote dingen zoals ramen lappen kan ik niet met mn rug. Dus dat is gewoon al een jaar niet gebeurd. En we hebben helaas ook een erg klein sociaal netwerk, dus ook niet echt mensen die ons kunnen helpen ( eigenlijk alleen contact met schoonouders, maarja die hebben ook al genoeg aan hun eigen huis)

[..]

Ja precies dit idd.
Jammer is dat. Ja, ze zijn streng geworden in het vergoeden van hulp, dat is dan jouw pech. Ik weet niet hoe makkelijk je om hulp vraagt, maar op Facebook zijn er groepen van mensen die elkaar hulp aanbieden. Je zou eens kunnen kijken of iemand zo lief is om je ramen te zemen.
pi_159869874
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Jammer is dat. Ja, ze zijn streng geworden in het vergoeden van hulp, dat is dan jouw pech. Ik weet niet hoe makkelijk je om hulp vraagt, maar op Facebook zijn er groepen van mensen die elkaar hulp aanbieden. Je zou eens kunnen kijken of iemand zo lief is om je ramen te zemen.
Ja idd, helemaal met al die bezuinigingen op de thuiszorg ook ja. Het wordt er niet makkelijker op met al die bezuinigingen overal. Maar dat van Facebook is wel een goede tip, ik zal eens zoeken.
pi_159869928
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe is dat dan voor je omgeving? Schrikken ze daar niet van? Of zijn ze het wel gewend.
Ik overdreef eerlijk gezegd maar het is wel een feit dat ik erg snel tot vloeken overga.
Uiteraard let ik wel op wie er bij zit.
Zit me net te bedenken dat als er kinderen of zo bij zijn en ik kan me dan wél inhouden is het alleen maar een manier van afreageren.
Kan ik beter een andere manier van afreageren zoeken.
Zou schilderen op nummer iets zijn? :P
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 20:58:44 #260
137949 Disana
pi_159869930
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd, helemaal met al die bezuinigingen op de thuiszorg ook ja. Het wordt er niet makkelijker op met al die bezuinigingen overal. Maar dat van Facebook is wel een goede tip, ik zal eens zoeken.
Voor Groningen, waar ik woon, heet de groep Oproepjes voor Groningers. Misschien heeft jouw plaats ook zoiets.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 20:59:51 #261
137949 Disana
pi_159869991
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:58 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik overdreef eerlijk gezegd maar het is wel een feit dat ik erg snel tot vloeken overga.
Uiteraard let ik wel op wie er bij zit.
Zit me net te bedenken dat als er kinderen of zo bij zijn en ik kan me dan wél inhouden is het alleen maar een manier van afreageren.
Kan ik beter een andere manier van afreageren zoeken.
Zou schilderen op nummer iets zijn? :P
Whehe, schilderen. Ja waarom niet. Ik zit op een schildercursus en vind dat zowel gezellig als nuttig. Maar goed, het valt dus wel een beetje mee met dat gevloek van jou.
pi_159870007
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Voor Groningen, waar ik woon, heet de groep Oproepjes voor Groningers. Misschien heeft jouw plaats ook zoiets.
Ik zal eens kijken ^O^
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:00:53 #263
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159870048
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:55 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mwah....avontuur.....Alhoewel... Jeej!! Ik ga op avontuur! *O* ;)
Zo kun je het idd ook zien maar ben vrij nuchter en gelaten wat dat soort dingen betreft, ik zie het wel.
Maar zoals je zelf ook al zegt zal het niet voor 3 hupjes en een kniebuiging zijn.
Als dat wel zo is dan wil ik graag dat ze instructies naar mijn lokale zkh sturen want daar ben ik in 5 minuten. Met de auto. -O-
Of naar een fysiotherapeut, en dan af en toe bij hun op controle of zo.
Eigenlijk heb ik de auto wel nodig, anders kom ik vrijwel nergens maar een week is nog wel te overzien.

Muse is leuk!!!!
Met vrienden neem ik aan?
Met een vriendinnetje, kaarten gingen zo achterlijk snel dat ik er maar gewoon 2 heb besteld, later pas gepeild of er iemand eigenlijk wel mee wou :D.
Was ook voordat ik wist dat ik geopereerd moest worden, had ik er misschien iets anders ingestaan, maar then again wil ik ze echt niet missen, in mijn FoBo staat een foto van 10 jaar geleden met, jawel, een MUSE-shirtje, dus de liefde zit diep.

En een vangnetje is wel een fijn idee denk ik inderdaad, hetzij een fysio of een andere specialist, stel het gaat mis bij je laatste hupsje dan weten ze ieg waar je mee bezig bent.
Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar de fiets is zeker geen optie :@ ?

Oh en onder het mom van flauwe zwarte humor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159870222
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Whehe, schilderen. Ja waarom niet. Ik zit op een schildercursus en vind dat zowel gezellig als nuttig. Maar goed, het valt dus wel een beetje mee met dat gevloek van jou.
Het is minder erg als dat ik beschreef maar geloof me dat ik niet altijd even netjes ben.
Mijn vriendin en mijn maatje kennen me niet anders dus die zijn er wel aan gewend. ;)

Schildercursus ga ik echt niet doen, heb ik totaal geen geduld of fijngevoeligheid voor.
Priegelwerk is niet mijn ding.
Zelf zit ik bij een modelvliegclub waar ik dus ook mensen leer kennen en veel kan leren van anderen.
Heb zelf een heli en gelukkig hebben ze daar een instructeur. We gaan elkaar nog vaak spreken!
pi_159870348
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oh en onder het mom van flauwe zwarte humor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL, ik vind hem geweldig _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 21:06:16 #266
137949 Disana
pi_159870352
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Het is minder erg als dat ik beschreef maar geloof me dat ik niet altijd even netjes ben.
Mijn vriendin en mijn maatje kennen me niet anders dus die zijn er wel aan gewend. ;)

Schildercursus ga ik echt niet doen, heb ik totaal geen geduld of fijngevoeligheid voor.
Priegelwerk is niet mijn ding.
Zelf zit ik bij een modelvliegclub waar ik dus ook mensen leer kennen en veel kan leren van anderen.
Heb zelf een heli en gelukkig hebben ze daar een instructeur. We gaan elkaar nog vaak spreken!
Je doet dus wel iets waaraan je plezier beleeft en waar je mensen tegenkomt. Nou ben jij volgens mij nog vrij mobiel met je auto, maar toch geloof ik dat het goed is een hobby te hebben om eruit te zijn.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:07:13 #267
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159870402
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

LOL, ik vind hem geweldig _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159870522
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:00 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Met een vriendinnetje, kaarten gingen zo achterlijk snel dat ik er maar gewoon 2 heb besteld, later pas gepeild of er iemand eigenlijk wel mee wou :D.
Was ook voordat ik wist dat ik geopereerd moest worden, had ik er misschien iets anders ingestaan, maar then again wil ik ze echt niet missen, in mijn FoBo staat een foto van 10 jaar geleden met, jawel, een MUSE-shirtje, dus de liefde zit diep.

En een vangnetje is wel een fijn idee denk ik inderdaad, hetzij een fysio of een andere specialist, stel het gaat mis bij je laatste hupsje dan weten ze ieg waar je mee bezig bent.
Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar de fiets is zeker geen optie :@ ?

Oh en onder het mom van flauwe zwarte humor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL@spoiler! _O- ^O^

En nee, ik ga niet met de fiets! }:|
Want dan hebben ze daar niks meer te doen.
Beetje raar zou dat zijn: Weet ik hoe lang onderweg op de fiets om daar te komen en dan op de hometrainer in huilen uitbarsten want het LUKT gewoon niet, ik KAN dit nog niet! Whahhaaa! :s)

Mooi opgelost met die kaartjes trouwens, er is altijd wel iemand die mee wil!
Soms moet je er idd echt op tijd bij zijn, kan me goed voorstellen dat die kaartjes nogal hard gingen.
pi_159870604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Je doet dus wel iets waaraan je plezier beleeft en waar je mensen tegenkomt. Nou ben jij volgens mij nog vrij mobiel met je auto, maar toch geloof ik dat het goed is een hobby te hebben om eruit te zijn.
Ben nog maar 1 maand lid en het seizoen moet nog beginnen, geen idee of het gaat lukken.
Maar proberen kan geen kwaad!
Met auto ben ik vrij mobiel idd maar na een wat langere rit ben ik kapot.
En dan moet hetgeen waar ik voor kwam nog beginnen... En daarna moet ik weer terug.....
Om die reden heb ik best wel belangrijke dingen af moeten zeggen.

[ Bericht 6% gewijzigd door vannelle op 12-02-2016 21:18:40 ]
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 21:24:36 #270
137949 Disana
pi_159871156
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:11 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ben nog maar 1 maand lid en het seizoen moet nog beginnen, geen idee of het gaat lukken.
Maar proberen kan geen kwaad!
Met auto ben ik vrij mobiel idd maar na een wat langere rit ben ik kapot.
En dan moet hetgeen waar ik voor kwam nog beginnen... En daarna moet ik weer terug.....
Om die reden heb ik best wel belangrijke dingen af moeten zeggen.
Ik hoop dat het lukt en dat je het leuk vindt. Verder natuurlijk balen dat je niet alles kunt, jij zult ook je energie wel spaarzaam moeten gebruiken.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 21:30:27 #271
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159871415
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 20:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hmmmm ja misschien anders toch nog maar een x proberen, omdat ik nu dan zelf weer 3 dagen in de week therapie heb dan en het dan helemaal snel teveel wordt.
Het neemt een boel druk bij je weg dan idd, hoef je je daar geen zorgen om te maken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159871512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik hoop dat het lukt en dat je het leuk vindt. Verder natuurlijk balen dat je niet alles kunt, jij zult ook je energie wel spaarzaam moeten gebruiken.
Ik hoop ook dat het lukt, lijkt me echt een leuke hobby.
Ben al een hele tijd aan het spelen met die kleine indoor heli's die je voor een paar tientjes kunt kopen en heb nu een "grote".
Maar die heeft veeeeel meer mogelijkheden (ook qua afstellen) dus daar wil ik absoluut les in hebben voor ik het ook maar probeer, ding is te duur om door 1 foutje of onkunde te vernielen.

Spaarzaam met energie omgaan moet ik zeker! Maar als ik iets echt graag wil heb ik daar wel een tijd extra pijn voor over. Al kan wat ik wil soms onmogelijk zijn, dan begin ik er niet eens aan.

Maar dat geldt denk ik wel voor iedereen in dit topic.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 21:36:21 #273
137949 Disana
pi_159871689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat het lukt, lijkt me echt een leuke hobby.
Ben al een hele tijd aan het spelen met die kleine indoor heli's die je voor een paar tientjes kunt kopen en heb nu een "grote".
Maar die heeft veeeeel meer mogelijkheden (ook qua afstellen) dus daar wil ik absoluut les in hebben voor ik het ook maar probeer, ding is te duur om door 1 foutje of onkunde te vernielen.

Spaarzaam met energie omgaan moet ik zeker! Maar als ik iets echt graag wil heb ik daar wel een tijd extra pijn voor over. Al kan wat ik wil soms onmogelijk zijn, dan begin ik er niet eens aan.

Maar dat geldt denk ik wel voor iedereen in dit topic.
Wat leuk. Is een drone niet iets voor jou? Met een GoPro erop, en dan mooie opnames van je woonplaats maken. Veel plezier op de club alvast!

Ja, ik word beperkt door mijn slechte hart en nieren. Ik kan gewoon niet verder als het op is, en dat is het al heel gauw. Ik heb meestal maar een of twee activiteiten per dag, en daar hoort boodschappen doen ook bij. Meer trekt mijn hart niet.
pi_159871725
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:00 schreef houdjemond het volgende:

in mijn FoBo staat een foto van 10 jaar geleden met, jawel, een MUSE-shirtje, dus de liefde zit diep.

Mijn nieuwsgierigheid won het zonet, ik heb gekeken. :)

Die 1e foto op de motor vind ik ook mooi!
Was dat alleen om te poseren of rijd/reed je zelf ook motor?
pi_159871931
Ik heb nu al ruim een week flink de griep te pakken...
Fijn zo'n vaccin wat maar voor de helft werkt :')
pi_159871938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:36 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat leuk. Is een drone niet iets voor jou? Met een GoPro erop, en dan mooie opnames van je woonplaats maken. Veel plezier op de club alvast!

Ja, ik word beperkt door mijn slechte hart en nieren. Ik kan gewoon niet verder als het op is, en dat is het al heel gauw. Ik heb meestal maar een of twee activiteiten per dag, en daar hoort boodschappen doen ook bij. Meer trekt mijn hart niet.
Nee, vind die drones niet zo leuk.
Persoonlijk vind ik dat waar je mee vliegt ook moet lijken op/model zijn van iets dat ook echt bestaat. Niet een creatie die is bedoeld om stabieler te vliegen.

Hoe merk je het trouwens als je hart het niet meer trekt?
Voel je dat zelf aan of word je door 1 of ander apparaat gewaarschuwd?
Zoals je merkt heb ik hier totaal geen ervaring mee....

Maar beperkt zijn is idd gewoon k*t, je mist een hoop.
Afgelopen zomer tijdens TT was mijn maat hier en die is met mijn vriendin op stap geweest, ik kon niet mee want mijn lijf wou niet.
Frustrerend maar zij hebben het heel leuk gehad en daar kan ik dan ook wel weer blij van worden. :)
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 21:43:44 #277
137949 Disana
pi_159871970
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:42 schreef Laysa het volgende:
Ik heb nu al ruim een week flink de griep te pakken...
Fijn zo'n vaccin wat maar voor de helft werkt :')
Oh balen voor je. Hier heerst de griep ook, maar ik heb hem dankzij de prik nog niet te pakken. Beterschap!
pi_159871982
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:42 schreef Laysa het volgende:
Ik heb nu al ruim een week flink de griep te pakken...
Fijn zo'n vaccin wat maar voor de helft werkt :')
Het had dus dubbel zo erg kunnen zijn. :+

Nu serieus: Da's natuurlijk zwaar shit, beterschap!
pi_159872049
Thanx...ik moet eerlijk zeggen dat het lang geleden is dat ik me echt echt echt zo zwaar beroerd heb gevoeld...Zit nu hopelijk in de laatste fase...Hoesten als een zeehond...En Maandag is het gewoon over vind ik.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 21:45:59 #280
137949 Disana
pi_159872098
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nee, vind die drones niet zo leuk.
Persoonlijk vind ik dat waar je mee vliegt ook moet lijken op/model zijn van iets dat ook echt bestaat. Niet een creatie die is bedoeld om stabieler te vliegen.

Hoe merk je het trouwens als je hart het niet meer trekt?
Voel je dat zelf aan of word je door 1 of ander apparaat gewaarschuwd?
Zoals je merkt heb ik hier totaal geen ervaring mee....

Maar beperkt zijn is idd gewoon k*t, je mist een hoop.
Afgelopen zomer tijdens TT was mijn maat hier en die is met mijn vriendin op stap geweest, ik kon niet mee want mijn lijf wou niet.
Frustrerend maar zij hebben het heel leuk gehad en daar kan ik dan ook wel weer blij van worden. :)
Mijn hart geeft maar weinig energie aan mijn spieren, dat merk ik doordat ik zwak en moe en buiten adem raak. Mijn benen gaan dan slepen en ik kan mijn armen bijna niet meer optillen. Zo dus ongeveer.

Wel fijn dat je je vriendin dat plezier gunde. Als dat niet zou kunnen, zou je waarschijnlijk een minder goede relatie hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 21:48:13 #281
137949 Disana
pi_159872211
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef Laysa het volgende:
Thanx...ik moet eerlijk zeggen dat het lang geleden is dat ik me echt echt echt zo zwaar beroerd heb gevoeld...Zit nu hopelijk in de laatste fase...Hoesten als een zeehond...En Maandag is het gewoon over vind ik.
Griep is een aanslag op je lichaam.
pi_159872337
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:48 schreef Disana het volgende:

[..]

Griep is een aanslag op je lichaam.
Ja zeker...Ik ga echt langzaam aan de trap op naar boven nu....Nu ook en dan lekker slapen...Trusten hier :W
pi_159872432
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Mijn hart geeft maar weinig energie aan mijn spieren, dat merk ik doordat ik zwak en moe en buiten adem raak. Mijn benen gaan dan slepen en ik kan mijn armen bijna niet meer optillen. Zo dus ongeveer.

Wel fijn dat je je vriendin dat plezier gunde. Als dat niet zou kunnen, zou je waarschijnlijk een minder goede relatie hebben.
Kee, snap het.
En als je naar je lichaam luistert en dus op tijd stopt is het dus ook niet gevaarlijk neem ik aan?

Tuurlijk gun ik mijn vriendin dat plezier!
En mijn maat ook, die is niet voor niks dat pokkeneind hierheen komen rijden.
Ze is vanavond ook de hort op met haar moeder en de kids, leuk toch?
Dat ik dat niet kan wil niet zeggen dat niemand dat mag.
Ik kan prima genieten van andermans plezier. ;)
pi_159872470
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:51 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja zeker...Ik ga echt langzaam aan de trap op naar boven nu....Nu ook en dan lekker slapen...Trusten hier :W
Dan zul je dit morgen wel lezen:
Truste en hopelijk voel je je morgen wat beter. :)
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 21:56:51 #285
137949 Disana
pi_159872616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

Kee, snap het.
En als je naar je lichaam luistert en dus op tijd stopt is het dus ook niet gevaarlijk neem ik aan?

Tuurlijk gun ik mijn vriendin dat plezier!
En mijn maat ook, die is niet voor niks dat pokkeneind hierheen komen rijden.
Ze is vanavond ook de hort op met haar moeder en de kids, leuk toch?
Dat ik dat niet kan wil niet zeggen dat niemand dat mag.
Ik kan prima genieten van andermans plezier. ;)
Nee, het is niet gevaarlijk. Volgens mijn cardioloog overlijd ik vanzelf een keer aan een hartritmestoornis, wat een mooie dood is maar dat wordt niet door inspanning veroorzaakt.

Goed dat je niet claimt en beperkt. Er gaat niets boven een gelukkige relatie.
pi_159873021
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, het is niet gevaarlijk. Volgens mijn cardioloog overlijd ik vanzelf een keer aan een hartritmestoornis, wat een mooie dood is maar dat wordt niet door inspanning veroorzaakt.

Goed dat je niet claimt en beperkt. Er gaat niets boven een gelukkige relatie.

Zolang hij niet zegt dat het volgende week gebeurt zit je aardig goed denk ik? ;)

Ik roep maar weer eens wat doms: Is dat niet onder controle te krijgen met een pacemaker of zo?
En ik benadruk ook nog maar een keer dat ik er écht geen verstand van heb.

Verder: Alleen onzekere sukkels claimen en beperken.
Er is een hoop mis met mij maar dát gelukkig niet.
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2016 @ 22:07:50 #287
137949 Disana
pi_159873114
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zolang hij niet zegt dat het volgende week gebeurt zit je aardig goed denk ik? ;)

Ik roep maar weer eens wat doms: Is dat niet onder controle te krijgen met een pacemaker of zo?
En ik benadruk ook nog maar een keer dat ik er écht geen verstand van heb.
Nou, ik heb een pacemaker, maar die was eigenlijk bedoeld om mijn hart wat meer slagkracht te geven, en dat is niet gelukt. Verder heb ik het ding niet nodig. Ik had een ICD moeten hebben, maar dat wilde ik destijds niet. Dat ding geeft een klap als je hart ermee stopt. Ach weet je, als het klaar is, is het klaar. We zien wel hoe ver ik kom :D
pi_159873683
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:45 schreef Laysa het volgende:
Thanx...ik moet eerlijk zeggen dat het lang geleden is dat ik me echt echt echt zo zwaar beroerd heb gevoeld...Zit nu hopelijk in de laatste fase...Hoesten als een zeehond...En Maandag is het gewoon over vind ik.
Beterschap en ik hoop met je mee :*
pi_159874990
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, ik heb een pacemaker, maar die was eigenlijk bedoeld om mijn hart wat meer slagkracht te geven, en dat is niet gelukt. Verder heb ik het ding niet nodig. Ik had een ICD moeten hebben, maar dat wilde ik destijds niet. Dat ding geeft een klap als je hart ermee stopt. Ach weet je, als het klaar is, is het klaar. We zien wel hoe ver ik kom :D
Het wordt me steeds duidelijker, dank je voor de uitleg. :)
Hopelijk ga je nog lang mee!
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:19:11 #290
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159875807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 22:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, ik heb een pacemaker, maar die was eigenlijk bedoeld om mijn hart wat meer slagkracht te geven, en dat is niet gelukt. Verder heb ik het ding niet nodig. Ik had een ICD moeten hebben, maar dat wilde ik destijds niet. Dat ding geeft een klap als je hart ermee stopt. Ach weet je, als het klaar is, is het klaar. We zien wel hoe ver ik kom :D
Jij bent nog lang niet klaar mevrouw O+ .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:24:11 #291
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159875996
Oh en daar ging mijn laatste "tientje" :W. ( Heb er uiteraard nog een paar achter de hand als ik het echt niet trek maar maak me drukker dan nodig denk ik )

@vannelle ; motor is van paps, had wilde plannen maar achteraf toch te gevaarlijk gezien de huidige asociale houding op de (snel)weg icm met mijn postuurtje en gewicht, oh en geld.
Heb ook mijn gewone rijbewijs niet.. ik kan met beide overigens prima rijden maar heb een probleem als oom agent het ziet.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159876050
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef houdjemond het volgende:
Oh en daar ging mijn laatste "tientje" :W. ( Heb er uiteraard nog een paar achter de hand als ik het echt niet trek maar maak me drukker dan nodig denk ik )

@vannelle ; motor is van paps, had wilde plannen maar achteraf toch te gevaarlijk gezien de huidige asociale houding op de (snel)weg icm met mijn postuurtje en gewicht, oh en geld.
Heb ook mijn gewone rijbewijs niet.. ik kan met beide overigens prima rijden maar heb een probleem als oom agent het ziet.
Tientje? Als in geld? :P
pi_159876062
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:53 schreef vannelle het volgende:

Tuurlijk gun ik mijn vriendin dat plezier!
En mijn maat ook, die is niet voor niks dat pokkeneind hierheen komen rijden.
Ze is vanavond ook de hort op met haar moeder en de kids, leuk toch?
Dat ik dat niet kan wil niet zeggen dat niemand dat mag.
Ik kan prima genieten van andermans plezier. ;)
Ik ( de vriendin van vannelle) wil hier toch even op reageren ookal hoor ik hier niet thuis. ( ik heb alleen maar een rugafwijking, genaamd scheuermann en een prikkelbare darm)

Ik vind dat echt heel fijn dat het zo kan! In het begin voelde ik me enorm schuldig als ik wel ergens heen ging en jij niet mee kon door lichamelijke redenen. :*

Verder volg ik dit topic nu een tijdje. Een :* voor iedereen!

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 12-02-2016 23:34:06 ]
pi_159876091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, het is niet gevaarlijk. Volgens mijn cardioloog overlijd ik vanzelf een keer aan een hartritmestoornis, wat een mooie dood is maar dat wordt niet door inspanning veroorzaakt.

Goed dat je niet claimt en beperkt. Er gaat niets boven een gelukkige relatie.
Wacht daar nog wel even een jaar of veertig mee :)
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:29:48 #295
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159876222
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Tientje? Als in geld? :P
Opgerold, oxycodon tot poeder geslagen en hoppa :D.
Nee toots, ga vanaf morgen weer een stapje afbouwen met mijn langwerkende oxycodon. Slik het alweer ruim een half jaar en het is gewoon goedwerkende verslavende troep. Geeft ongeveer 12 uur gedoseerd af.
Ging van 2x10mg naar 5 overdag en 10 voor de nacht en vanaf morgen 2x5mg.
Lijkt kleine stapjes maar was begin deze week goed narrig.. :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:31:47 #296
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159876285
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:25 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik ( de vriendin van vannelle) wil hier toch even op reageren ookal hoor ik hier niet thuis. ( ik heb alleen maar een rugafwijking, scheuermann en een prikkelbare darm)

Ik vind dat echt heel fijn dat het zo kan! In het begin voelde ik me enorm schuldig als ik wel ergens heen ging en jij niet mee kon door lichamelijke redenen. :*

Verder volg ik dit topic nu een tijdje. Een :* voor iedereen!
*; !

Ik ben oprecht blij dat jullie elkaar hebben, makes me happy!

Jij hebt anders ook een aardig lijstje zeg, jeetje -O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159876294
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:29 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Opgerold, oxycodon tot poeder geslagen en hoppa :D.
Nee toots, ga vanaf morgen weer een stapje afbouwen met mijn langwerkende oxycodon. Slik het alweer ruim een half jaar en het is gewoon goedwerkende verslavende troep. Geeft ongeveer 12 uur gedoseerd af.
Ging van 2x10mg naar 5 overdag en 10 voor de nacht en vanaf morgen 2x5mg.
Lijkt kleine stapjes maar was begin deze week goed narrig.. :@
Ah, zo. Des te sneller je omlaag kan hoe beter lijkt me toch?
Check je dm ff btw
pi_159876315
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:31 schreef houdjemond het volgende:

[..]

*; !

Ik ben oprecht blij dat jullie elkaar hebben, makes me happy!

Jij hebt anders ook een aardig lijstje zeg, jeetje -O-
Idd. Niet niks.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 23:34:48 #299
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159876413
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah, zo. Des te sneller je omlaag kan hoe beter lijkt me toch?
Is ook, even doorbijten maar lichaam zal me dankbaar zijn als er weer iets minder troep binnenkomt, houd nog genoeg leuke pilletjes en zakjes over :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159876651
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef houdjemond het volgende:

@vannelle ; motor is van paps, had wilde plannen maar achteraf toch te gevaarlijk gezien de huidige asociale houding op de (snel)weg icm met mijn postuurtje en gewicht, oh en geld.
Heb ook mijn gewone rijbewijs niet.. ik kan met beide overigens prima rijden maar heb een probleem als oom agent het ziet.
Kan nog mooi ff voor het topic dicht gaat:
Zo gevaarlijk is de motor niet hoor en voor jouw postuurtje zijn er ook kleinere motoren gemaakt. ;)
Geld is wel een issue idd, jammer joh!! En dat meen ik echt!
En je bent pas strafbaar als je wordt gepakt, eerder niet. ;)

Heb zelf mijn motor weg gedaan, ben al een keer omgevallen door een uitvallend linkerpootje en anders kreeg ik wel last van mijn rug.
Jammer maar wel beter. :(
pi_159879121
Kee, ik sluit em dan wel.
Jullie kunnen de hele wereld aan maar een topic sluiten en een nieuwe starten is te lastig. :)
Of jullie liggen al op bed, kan natuurlijk ook. :D
Ik ben een laatbloeier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')