abonnement Unibet Coolblue
pi_166363335
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb liever dat je een suggestie geeft of anders je bakkes houdt
Waarom zou ik je vraag nogmaals proberen te beantwoorden als jij zelf al geen enkele moeite wilt doen?

Wa bende gij een domme kut
pi_166363491
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb liever dat je een suggestie geeft of anders je bakkes houdt
Misschien dat je eens zelf wat uit kunt zoeken in plaats van ons meerdere malen hetzelfde te vragen? Dat zijn namelijk wel twee verschillende dingen.

En raak je nu geïrriteerd omdat mensen niet meteen doen wat jij van ze vraagt?
Het is misschien een idee om een iets actievere houding aan te nemen in het leven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eleiko op 02-11-2016 10:13:09 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 2 november 2016 @ 10:05:36 #278
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_166363955
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yo!
Civ6 aan het spelen zag ik? _O_ Goeie game,m kost wel veel tijd.

En wie is die fucking pannekoek nou weer. Diego pls.
Thinking about thinking of you.
pi_166364432
quote:
13s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:05 schreef shifto het volgende:

[..]

Civ6 aan het spelen zag ik? _O_ Goeie game,m kost wel veel tijd.
Speel al Civ sinds versie 1 op de Amiga 500. dit was ook weer een nobrainer :)
Uurtje of 35 al inzitten inmiddels, maar wacht nu even op een patch. teveel gezeik met de andere civs die niet echt consequent zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 2 november 2016 @ 13:22:11 #280
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_166367703
Oh heb nog niet echt problemen gehad. Behalve dat de camera zo irritant verspringt. :r
Thinking about thinking of you.
pi_166368334
yoo bitches wassup
  woensdag 2 november 2016 @ 14:12:05 #282
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_166368950
rustig hè!
Thinking about thinking of you.
pi_166369589
ok meneer ja meneer :@

Hoe is het leven? :)
  woensdag 2 november 2016 @ 15:35:01 #284
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_166370770
Ja goed hoor, lekker rustig. :7 Zin in de donkere dagen. :z

Daar? :D
Thinking about thinking of you.
pi_166371203
Donkere dagen met veel en lekker eten op het eind :)

Goed hoor, woon nog steeds op zuid *O*. Er is weinig verandert hier haha :).
pi_166372498
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom zou ik je vraag nogmaals proberen te beantwoorden als jij zelf al geen enkele moeite wilt doen?

Wa bende gij een domme kut
De reden staat hierboven koekwaus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166372658
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De reden staat hierboven koekwaus
Ik heb dan wel antwoord gegeven, maar ik mis je reden echt volledig...
Nog afgezien van het feit dat het hetzelfde antwoord is als de vorige keer.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166372692
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb dan wel antwoord gegeven, maar ik mis je reden echt volledig...
Nog afgezien van het feit dat het hetzelfde antwoord is als de vorige keer.
Bij de zuiderplas mag je niet meer parkenen dus op zoek naar een nieuwe plek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166372728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij de zuiderplas mag je niet meer parkenen dus op zoek naar een nieuwe plek
Het zijn iig niet meer gratis plekken geworden sinds de vorige keer dat je het vroeg :P
En die plek die ik nu weer aangeef zal ook wel met een jaar verdwenen zijn met de nieuwbouw en verbouwingsplannen daar.

Je kunt natuurlijk altijd de gok nemen door je auto in west ergens langs de weg te zetten zoals zovelen doen, maar dat kan ten koste gaan van je spiegels of je krijgt er een leuke boete voor.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166372780
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het zijn iig niet meer gratis plekken geworden sinds de vorige keer dat je het vroeg :P
En die plek die ik nu weer aangeef zal ook wel met een jaar verdwenen zijn met de nieuwbouw en verbouwingsplannen daar.

Je kunt natuurlijk altijd de gok nemen door je auto in west ergens langs de weg te zetten zoals zovelen doen, maar dat kan ten koste gaan van je spiegels of je krijgt er een leuke boete voor.
Ik heb een plek waar dat (nog) kan maar goed zou graag er nog een hebben en mits mogelijk maar dicht bij de zuiderplas/pettelaar maar goed waar ik parkeer is sinds dat er op zuid niet meer geparkeerd mag worden veel drukker, zal daar dus ook wel niet heel lang duren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166372831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb een plek waar dat (nog) kan maar goed zou graag er nog een hebben en mits mogelijk maar dicht bij de zuiderplas/pettelaar maar goed waar ik parkeer is sinds dat er op zuid niet meer geparkeerd mag worden veel drukker, zal daar dus ook wel niet heel lang duren
maar parkeer je voor je werk? voor school?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166372875
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

maar parkeer je voor je werk? voor school?
Als ik naar de stad ga, meestal recreatie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_166372893
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als ik naar de stad ga, meestal recreatie
Dus je parkeert gratis op de pettelaar om een paar euro uit te sparen als je naar de stad gaat? :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166392023
Diego is een skere man :')
pi_166394145
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dus je parkeert gratis op de pettelaar om een paar euro uit te sparen als je naar de stad gaat? :')
En dan thuiskomen met tassen vol zooi die je niet eens wil kopen :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_166394368
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En dan thuiskomen met tassen vol zooi die je niet eens wil kopen :D
30 tassen van de Primark als we die hier zouden hebben :+
pi_166394415
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

30 tassen van de Primark als we die hier zouden hebben :+
Die scheuren denk ik al na een halve kilometer dus dan moet Diego toch dichterbij parkeren :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_166394435
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die scheuren denk ik al na een halve kilometer dus dan moet Diego toch dichterbij parkeren :D
Valt wel mee, zo zwaar zijn die damesslipjes toch niet?
pi_166394622
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Valt wel mee, zo zwaar zijn die damesslipjes toch niet?
Wel als ze vol bonkjes en sliertjes zitten. :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_166394725
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2016 17:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wel als ze vol bonkjes en sliertjes zitten. :r
Je moet ze ook niet door je spaghetti heen gooien he.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')