abonnement Unibet Coolblue
pi_159589767
Jullie kletskousjes O+
Sterkte met Saar GM! L is ook zo'n vaste klant :X Verkouden geweest van begin dec tot vorige week (met ab ergens begin januari), paar dagen snot- & slijmvrij en nu zijn hij en ik sinds gister weer vrolijk aan de 2e ronde begonnen }:|
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159589840
TS, dat is fijn! Poep! :D
B roept als hij gepoept heeft kroepoek, ja echt, hij wil dus poepbroek roepen maar is ineens gefascineerd door kroepoek omdat ze dat pas geleden bij het KDV aten. En als je het snel zegt, lijkt het ook wel op elkaar.
pi_159589863
GM :* beterschap!

Kwak :*! goed advies van de andere dames.

Razz :D soms is de oplossing zo simpel maar je moet het maar bedenken!
S.ara at ook alleen maar met een lepel/blokje/iets in haar hand. S heeft diezelfde dingetjes wel wat. Alles zelf willen doen.
Drinken is hier wel een dingetje.. ze willen al lang geen fles meer (rond de 10mnd alleen nog nachtflesjes).
Dan nu de oplossing voor S.. drinken uit peuter haar beker.
Ze MOET hetzelfde als peuter. Gelukkig kan Saar goed delen maar Pff..

Ik schrik er soms van hoeveel S op nichtje lijkt. Zelfde blik, oogjes, gedrag..temperament. zelfs qua slapen hebben ze dezelfde dingetjes.

Driftbuien ja -O-
Hier helpt het om gewoon door te gaan en te focussen op de anderen en dan spelen ze vanzelf weer mee. Geef ik ze een kus en is het weer klaar. Met 1 kindje was het wel lastiger om uit een situatie te stappen zegmaar.

O+ moet zeggen dat ik echt van ze geniet.
E loopt nu goed. Danst rondjes en is zo lekker vrolijk. S gaat zo snel..Ze probeert zelfs te springen :') en geeft aan dat ze moet poepen..zegt wat ze wil/nodig heeft. Ze neemt nu haar rust als ze moe is (lekker op de bank liggen) ipv gefrustreerd en gespannen zijn.
Ze zijn alweer bijna 15mnden! Tijd gaat zo snel.
pi_159589873
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:53 schreef exode het volgende:
TS, dat is fijn! Poep! :D
B roept als hij gepoept heeft kroepoek, ja echt, hij wil dus poepbroek roepen maar is ineens gefascineerd door kroepoek omdat ze dat pas geleden bij het KDV aten. En als je het snel zegt, lijkt het ook wel op elkaar.
:D
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:55:42 #230
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159589877
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:53 schreef exode het volgende:
TS, dat is fijn! Poep! :D
B roept als hij gepoept heeft kroepoek, ja echt, hij wil dus poepbroek roepen maar is ineens gefascineerd door kroepoek omdat ze dat pas geleden bij het KDV aten. En als je het snel zegt, lijkt het ook wel op elkaar.
_O-

Het is heel fijn ja, dat ze dat aangeeft. Hilarisch ook, hoe ze dat doet terwijl ze dus echt poept. Dan kijkt ze naar mij en dan kijkt ze dus zo: :% terwijl ze al kreunend 'POEP' roept :'). Ook midden in een winkel uiteraard
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:56:12 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_159589888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

_O-

Het is heel fijn ja, dat ze dat aangeeft. Hilarisch ook, hoe ze dat doet terwijl ze dus echt poept. Dan kijkt ze naar mij en dan kijkt ze dus zo: :% terwijl ze al kreunend 'POEP' roept :'). Ook midden in een winkel uiteraard
gnorf :')
disclaimer
pi_159590064
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

_O-

Het is heel fijn ja, dat ze dat aangeeft. Hilarisch ook, hoe ze dat doet terwijl ze dus echt poept. Dan kijkt ze naar mij en dan kijkt ze dus zo: :% terwijl ze al kreunend 'POEP' roept :'). Ook midden in een winkel uiteraard
:D _O-
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159590088
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

_O-

Het is heel fijn ja, dat ze dat aangeeft. Hilarisch ook, hoe ze dat doet terwijl ze dus echt poept. Dan kijkt ze naar mij en dan kijkt ze dus zo: :% terwijl ze al kreunend 'POEP' roept :'). Ook midden in een winkel uiteraard
_O-
S. 2014
J. 2016
pi_159590104
Oh nou die van mij verstopt zich in een hoekje of achter de deur om te gaan staan poepen :') dus voorlopig krijg ik nog geen melding van hem, denk ik.

Hij poept ook graag tijdens het eten aan tafel, dan gaat ie staan :D lekker persen :+

Wat gaan jullie dames hard met praten!! Ik ben ook heel trots op Melba's paar woordjes en zijn gebaren, maar die gaat niet zo hard hoor!

J vertelde dat ze op t KDV gisteren zeiden dat ze nu beginnen te merken dat hij af en toe dwars kan zijn. Tot nu toe was hij daar nog heel goedzakki blijkbaf :+ maar gisteren wilde hij niet terugkomen na het spelen op de gang, moesten ze hem gaan halen, en wilde hij niet opzij als hij in de weg stond, en wilde hij niet aan tafel blijven zitten, kortom, meer zoals hij thuis is :+
Kwak
pi_159590230
Ik vind die driftbuien echt heel herkenbaar SQ. Misschien dat het kdv gewoon even van jullie wil horen hoe ze ermee om moeten gaan? Als Stip boos wordt omdat ik hem niet op til ga ik meestal even op de grond zitten en dan klimt hij half op me terwijl hij boos is. Even gillen en dan kan ik hem afleiden. Ik kan hem nu ook niet meer altijd tillen namelijk. Ik ben wel heel blij met ons traphekje naar de keuken, want zo'n krijsend kind aan je been terwijl je staat te koken of een boterham smeert werkt bij mij echt niet :') Vooral niet als said kind dan ook nog het bord of bakje van het aanrecht af trekt voor ik klaar ben. Met het hekje gaat hij gewoon kijken en af en toe roepen dat hij eten wil.

Poepbroek is hier garantie voor wegrennen als je vraagt als hij heeft gepoept. Ook een hint :D

Kwak, voor jou nog een knuffel :*

Wij gaan vanmiddag naar het spoorwegmuseum omdat het Nijntje museum nog niet open is en we naar Utrecht gaan voor een kraamvisite. Ben erg benieuwd!
pi_159590435
Dot, wegrennen gebeurt hier ook. Hij roept 'kroepoek' en blijft zitten, staan whatever. Dus dan vraag ik: 'Heb je gepoept?' 'neeee!' en dan rennen maar. Gierend van het lachen.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:05:47 #237
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159591055
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 10:17 schreef Dot. het volgende:
Wij gaan vanmiddag naar het spoorwegmuseum omdat het Nijntje museum nog niet open is en we naar Utrecht gaan voor een kraamvisite. Ben erg benieuwd!
Dat gaat hij fantastisch vinden, denk ik :Y.
O+ Spoorwegmuseum O+.

Mijnes wordt over exact een maand alweer 2 :o. Waar blijft de tijd?!!
KuikenGuppy
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:38:51 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_159591573
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:05 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat gaat hij fantastisch vinden, denk ik :Y.
O+ Spoorwegmuseum O+.

Mijnes wordt over exact een maand alweer 2 :o. Waar blijft de tijd?!!
2! :o wat klinkt dat groot :D

Kwak, dan is het verstoppen ook wel een indicatie :D
Misschien wordt ie net zoals mijn broer, die kan alleen poepen als er verder niemand in huis is en die doet er dan gerust een uur over. Heel leuk als je daar ee hotelkamer mee deelt :')

Hier is het meestal *klets klets klets, speel speel speel* *zucht* :% *zucht* *klets klets klets, speel speel speel* :')
Ik weet het als ik het ruik zeg maar. :')
disclaimer
pi_159591670
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

2! :o wat klinkt dat groot :D

Kwak, dan is het verstoppen ook wel een indicatie :D
Misschien wordt ie net zoals mijn broer, die kan alleen poepen als er verder niemand in huis is en die doet er dan gerust een uur over. Heel leuk als je daar ee hotelkamer mee deelt :')

Hier is het meestal *klets klets klets, speel speel speel* *zucht* :% *zucht* *klets klets klets, speel speel speel* :')
Ik weet het als ik het ruik zeg maar. :')
Zo gaat het hier ook. :+ tenzij de tent op staat want dan moet ze in de tent zitten om te poepen. :')

Saar is gelukkig alleen maar snotverkouden. Lekker vertroetelen en hopen dat zij zich snel beter voelt.

S. 2014
J. 2016
pi_159593278
Beterschap Saar!

Melba heeft vanmorgen zo gezellig gespeeld met opa! Dikke pret! Daarna leenauto gehaald want de apk duurde langer dan verwacht (en duurder dan verwacht :X ) en boodschappen gaan doen (Melba was al in slaap gevallen in de auto, wakker gemaakt :@ ).

Scene bij de bakker jonguh, omdat hij geen koekjes en gebakjes kreeg waar hij naar wees (duh). Smijten met de broodkorst en gillend in t winkelwagentje :') kreeg allemaal meewarige blikken :')

Stopte pas toen er een sinaasappelplak om te proeven lag bij de groenteman.
Kwak
pi_159593393
In de tent poepen GM? Haha, ze wil nu al privacy.
pi_159594161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

_O-

Het is heel fijn ja, dat ze dat aangeeft. Hilarisch ook, hoe ze dat doet terwijl ze dus echt poept. Dan kijkt ze naar mij en dan kijkt ze dus zo: :% terwijl ze al kreunend 'POEP' roept :'). Ook midden in een winkel uiteraard
Zo herkenbaar O+ _O-

Lou gaat wel echt met sprongen vooruit ineens qua taal. Gisteren wilde ze naar bed en liep naar de slaapkamerdeur en riep "Papa, Lou kussie!" (Hij komt, als hij thuis is, even een kusje geven voor ze gaat slapen) Dafuq :')
Oh en ze krijgt enorme driftbuien als ze je een hand geeft en wil dat je meeloopt en je dat niet doet. Ze blijft net zo lang doorbrullen tot je zuchtend opstaat en meeloopt :')
  dinsdag 2 februari 2016 @ 13:44:37 #243
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159594322
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:38 schreef Skittles het volgende:

[..]

Zo herkenbaar O+ _O-

Lou gaat wel echt met sprongen vooruit ineens qua taal. Gisteren wilde ze naar bed en liep naar de slaapkamerdeur en riep "Papa, Lou kussie!" (Hij komt, als hij thuis is, even een kusje geven voor ze gaat slapen) Dafuq :')
Oh en ze krijgt enorme driftbuien als ze je een hand geeft en wil dat je meeloopt en je dat niet doet. Ze blijft net zo lang doorbrullen tot je zuchtend opstaat en meeloopt :')
Lou?! Ja? Gaat het slapen beter? En dat is gewoon al een hele volzin! Knapperd!

En afzonderen om te poepen is (ook) een begin van zindelijkheid volgens de poepjuf (aka de bekkenbodemfysiotherapeute op de poeppoli) :Y
pi_159594552
Oh echt? grappig. W gaat vaak ook ergens in zn eentje staan, staat uit het raam te kijken of tegen de trap te kletsen :') dan is het meestal wel duidelijk wat hij aan het doen is.

Die van jullie klinken allemaal heel groot :o en nog lichtelijk ver van mijn bed show hier met woordjes enzo :@. Zal ook de tweetaligheid wel zijn, hij kletst namelijk wel de hele dag, maar een enorme hoeveelheid herkenbare woorden nog niet. dada mama dit dat tltltltltl haaaapoe (aai poes), dat is het wel zo'n beetje. Ik merk wel dat hij passief wel veel woorden kent, want hij reageert in acties wel precies op wat ik zeg :).

KLM belde gisteren, ze gaan een reparatie vergoeden en ook de nood-buggy die ik heb aangeschaft. Mooi, morgen heb ik oppas om de wagen weg te brengen en dan is dat ook weer geregeld. *O*
pi_159594760
Fijn Crump! Dat is netjes opgelost dan.

Hier is het ook vooral veel gebrabbel hoor! Maar hij gebaart nu deze hele dag door alles wat hij ziet en kan gebaren. Alles met wielen is auto :') en als ik boot zeg in t boekje dan gebaart hij boterham :')

En voorlezen is alles aanwijzen. En dan moet ik bij elk van de tien snoepjes die hij aanwijst zeggen dat het een snoepje is :') "die die die dit dit dit dees dees dees that (ik zweer het)"
Kwak
pi_159594945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 13:44 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Lou?! Ja? Gaat het slapen beter? En dat is gewoon al een hele volzin! Knapperd!

En afzonderen om te poepen is (ook) een begin van zindelijkheid volgens de poepjuf (aka de bekkenbodemfysiotherapeute op de poeppoli) :Y
Nee :')
Ze geeft aan dat ze naar bed wil, maar zodra die slaapzak aan is begint ze al weer AF AF AF te roepen, huilen en nu is ze tijd aan het rekken door dingen te benoemen. Dingen als oog en dan in je oog prikken. Zelfde met neus en mond.

Dan slaapt ze na een uur oid eindelijk en gelukkig houdt ze nog zoveel van me dat ze me het daarna elke 2 a 3 uur nog even wil vertellen O+

Wat fijn Crump, netjes ook van de KLM *O*

Dat gebaren lijkt me zo tof hè O+
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:11:00 #247
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159594992
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:08 schreef Skittles het volgende:

[..]

Nee :')
Ze geeft aan dat ze naar bed wil, maar zodra die slaapzak aan is begint ze al weer AF AF AF te roepen, huilen en nu is ze tijd aan het rekken door dingen te benoemen. Dingen als oog en dan in je oog prikken. Zelfde met neus en mond.

Dan slaapt ze na een uur oid eindelijk en gelukkig houdt ze nog zoveel van me dat ze me het daarna elke 2 a 3 uur nog even wil vertellen O+
Ah op die fiets _O-

Goed geregeld Crump! En jahoor! Bewustwording dat er iets gebeurd in dat lijfje is stap 1 naar zindelijkheid. Als ze klein zijn poepen ze gewoon altijd en overal zonder het te merken en als ze zich gaan afzonderen (of melden of whatever) dan voelen ze het dus.

En hij kletst dan toch al heel goed?!

[ Bericht 1% gewijzigd door Tante_Soesa op 02-02-2016 14:19:07 ]
pi_159595054
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:11 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ah op die fiets _O-

Goed geregeld Crump! En jahoor! Bewustwording dat er iets gebeurd in dat lijfje is stap 1 naar zindelijkheid. Als ze klein zijn poepen ze gewoon altijd en overal zonder het te merken en als ze zich gaan afzonderen (of melden of whatever) dan voelen ze het dus.
Ja? :o Stomme vraag misschien, maar wat is dan stap 2? Het gebeurt steeds vaker dat Loutje "poep" roept en ze pas een paar minuten later begint te poepen. Het lijkt me alleen zo vroeg voor een potje. Zou ze poep = potje al kunnen begrijpen? Of überhaupt het geduld hebben even te moeten blijven zitten
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:15:15 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_159595086
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
Fijn Crump! Dat is netjes opgelost dan.

Hier is het ook vooral veel gebrabbel hoor! Maar hij gebaart nu deze hele dag door alles wat hij ziet en kan gebaren. Alles met wielen is auto :') en als ik boot zeg in t boekje dan gebaart hij boterham :')

En voorlezen is alles aanwijzen. En dan moet ik bij elk van de tien snoepjes die hij aanwijst zeggen dat het een snoepje is :') "die die die dit dit dit dees dees dees that (ik zweer het)"
Ik postte exact hetzelfde volgens mij, wacht even... :D

quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 15:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, dat hebben we woensdag!

Razz, mooie verhalen weer :') ;( en inderdaad, zulks een drama houden terwijl de oplossing heel simpel is, dat is hier nou ook altijd. Zei ze nou maar wat meer dan deze, die, dit, this (ik zweer het je. Thisthisthisthisdiediedie), lamp en klaar :') Dat zou mijn (en haar) leven zo vereenvoudigen :')
disclaimer
  dinsdag 2 februari 2016 @ 14:15:24 #250
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_159595091
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:13 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja? :o Stomme vraag misschien, maar wat is dan stap 2? Het gebeurt steeds vaker dat Loutje "poep" roept en ze pas een paar minuten later begint te poepen. Het lijkt me alleen zo vroeg voor een potje. Zou ze poep = potje al kunnen begrijpen? Of überhaupt het geduld hebben even te moeten blijven zitten
Je zou het gewoon eens kunnen proberen :Y. Het zoontje van een vriendin van mij is nu 17,5 maand en die heeft al meerdere malen op het potje geplast. Hij gaf het aan, zij zette 'm op het potje en hij deed daar gewoon een plasje op!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')