Ik dacht even dat je dat als reis geboekt had.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:27 schreef Loj het volgende:
NTS, slaapt!
Wat superfijn!
Wij zijn hier tot de conclusie gekomen dat de jongens alleen kunnen slapen als wij bij ze zijn. Prima dan maar.....
Als ze 16 zijn....
Oh we zijn bezig met vakanties nu! We gaan echt van Mexico naar tererife naar Frankrijk
En dat helemaal vanzelf?quote:Op zondag 31 januari 2016 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
NTS, ja, zeker! Een normale nacht is nu één keer wakker worden en tussen ons in verder tukken. De nachten waarin hij meerdere keren wakker is, of lang aan een stuk, zijn gelukkig nu de uitzonderingen. En zo eenmaal in de paar weken slaapt hij eens een nachtje door.
Leuke collage, GM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nee, dat hebben we woensdag!quote:Op maandag 1 februari 2016 14:58 schreef snoenk het volgende:
Buitenspelende kindjes![]()
Kan niet wachten tot O liever loopt dan kruipt want dan kunnen we ook wat meer naar buiten.
Razz moet altijd zo lachen om jouw verhalen over A.![]()
Sq misschien overheen gelezen maar had je het gesprek met het KDV al gehad?
Gm leuk dat Saar haar visjes zo leuk vindt en alweer 1 1/2![]()
Kwak
Ja, het is voor mij ook allemaal herkenbaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we woensdag!
Razz, mooie verhalen weer![]()
en inderdaad, zulks een drama houden terwijl de oplossing heel simpel is, dat is hier nou ook altijd. Zei ze nou maar wat meer dan deze, die, dit, this (ik zweer het je. Thisthisthisthisdiediedie), lamp en klaar
Dat zou mijn (en haar) leven zo vereenvoudigen
Mwehehehequote:Op maandag 1 februari 2016 16:01 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, het is voor mij ook allemaal herkenbaar..
. I heeft van die momenten dat ze perse alleen bij mij op schoot kan eten. En als dat niet direct mag, of als gewoon gesuggereerd wordt dat het handiger is als ze in haar eigen stoel zit als we eten, dan mept ze zo al haar eten en drinken in een keer van tafel. Om dan heel droog te zeggen: "Oh, eten vallen. I.solde daan! Mag niet!"
.
Maar, ik moet wel zeggen dat nu I behoorlijk uit haar woorden kan komen, het wel echt makkelijker wordt. Je zou denken dat een peuter lastiger is, maar volgens mij is het voor I zo'n opluchting dat ze beter kan communiceren dat daardoor al een stuk drama is afgenomen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geniet van de verhalen van jullie pratende kindjesfie zegt echt nog geen woord
![]()
Vandaag was haar eerste dag op het kdv en ik moest op weg naar stage echt m'n tranen inslikken, mijn babyGelukkig ging het prima en heeft ze zelfs nog 2 uurtjes geslapen.. En dolgelukkig toen papa haar kwam halen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat vond ik de eerste keren ook lastig Krijger, maar het wordt beter!
Communicerende dreumessen, daar worden ze echt gelukkig van he! Js was super gefrustreerd omdat het lopen niet lukte, en nu dat wel gaat loopt hij echt happy rond. Maar nu komt de frustratie dat hij nog niet kan zeggen wat hij wilt!
En poeh, m'n huis slaapt.... (Ja, het is 7 uur geweest)
Wat een nacht!
En natuurlijk moet ik vandaag om half 10 op het cb zijn![]()
Ik wilde nog reageren op jouw verhaal rondom het KDV, had het wel al gelezen. Ik zou hetzelfde reageren als jij en het klinkt enorm aannemelijk dat ze de spanningen overneemt. Succes bij het gesprekquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap voor Saar, GM!
Krijgertje, wat spannend zo voor het eerst naar het kinderdagverblijf! Gelukkig vond ze het leuk. Andere kindjes zijn ook de bom natuurlijk!
Soesa, mauwtje is ook niet op d'r best momenteel. Die driftbuien jongeik word er een beetje simpel van. Vanmorgen ging ze los omdat ik haar niet optilde. Tien minuten dikke tranen, alle alternatieven afslaan, alleen maar gillen. Gisteravond hetzelfde verhaal, ook omdat ik haar niet wilde optillen. Ik denk dat ik dus langzaamaan wel begrijp waar het kdv op doelt
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:53 schreef exode het volgende:
TS, dat is fijn! Poep!![]()
B roept als hij gepoept heeft kroepoek, ja echt, hij wil dus poepbroek roepen maar is ineens gefascineerd door kroepoek omdat ze dat pas geleden bij het KDV aten. En als je het snel zegt, lijkt het ook wel op elkaar.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:53 schreef exode het volgende:
TS, dat is fijn! Poep!![]()
B roept als hij gepoept heeft kroepoek, ja echt, hij wil dus poepbroek roepen maar is ineens gefascineerd door kroepoek omdat ze dat pas geleden bij het KDV aten. En als je het snel zegt, lijkt het ook wel op elkaar.
gnorfquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]![]()
Het is heel fijn ja, dat ze dat aangeeft. Hilarisch ook, hoe ze dat doet terwijl ze dus echt poept. Dan kijkt ze naar mij en dan kijkt ze dus zo:terwijl ze al kreunend 'POEP' roept
. Ook midden in een winkel uiteraard
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]![]()
Het is heel fijn ja, dat ze dat aangeeft. Hilarisch ook, hoe ze dat doet terwijl ze dus echt poept. Dan kijkt ze naar mij en dan kijkt ze dus zo:terwijl ze al kreunend 'POEP' roept
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]![]()
Dat gaat hij fantastisch vinden, denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:17 schreef Dot. het volgende:
Wij gaan vanmiddag naar het spoorwegmuseum omdat het Nijntje museum nog niet open is en we naar Utrecht gaan voor een kraamvisite. Ben erg benieuwd!
2!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat gaat hij fantastisch vinden, denk ik.
Spoorwegmuseum
.
Mijnes wordt over exact een maand alweer 2. Waar blijft de tijd?!!
Zo gaat het hier ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2!wat klinkt dat groot
Kwak, dan is het verstoppen ook wel een indicatie
Misschien wordt ie net zoals mijn broer, die kan alleen poepen als er verder niemand in huis is en die doet er dan gerust een uur over. Heel leuk als je daar ee hotelkamer mee deelt
Hier is het meestal *klets klets klets, speel speel speel* *zucht**zucht* *klets klets klets, speel speel speel*
Ik weet het als ik het ruik zeg maar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |