abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:35:23 #1
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_158933797


Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- djkoelkast
- Tinos85
- loezzzje
- Sunri5e
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:35:56 #2
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_158933812
Klinkt interessant.. En natuurlijk val je als Windows Phone gebruiker weer buiten de mand.. ;(
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:47:57 #3
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_158934087
Windows phones zijn ook stom. :P

Ik moet dus nog naar de Urban Outfitters voor Multi Value, niet dat ik er geen zin in heb en wil sowieso nog even wat dingen kopen, maar ik kan me er niet toe aanzetten op de fiets te stappen het is koud. :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2016 @ 18:19:55 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158934973
Peijnenburg in Geldrop? :@

Dat half-ronde gebouw zegt me ook echt helemaal niks _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 8 januari 2016 @ 18:21:19 #5
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158935008
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Peijnenburg in Geldrop? :@
ja toch
quote:
Dat half-ronde gebouw zegt me ook echt helemaal niks _O-
rotjeknor, nieuwe foodhalldinges
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2016 @ 18:23:21 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158935071
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja toch

[..]

rotjeknor, nieuwe foodhalldinges
Nooit van gehoord.

Die DAF fabriek zag ik net in het nieuws voorbijkomen :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158937689
ik had het idee dat het de markthal was maar moest het wel ff googlen :P ik wist eigenlijk alleen de domtoren zeker. rest moeten opzoeken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2016 @ 21:14:45 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158940538
Één fout antwoord ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158940673
Multi Value opdracht ingestuurd. Ben weer benieuwd :)
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 23:01:40 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158944848
Ik ga morgen weer 2 Aldi checks doen voor MV en maandag een Texaco check. Hopelijk komen er binnenkort weer wat nieuwe checks bij :)

En het zou fijn zijn als er morgen weer veel checks openstaan als ik wél de stad in kan :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_158946652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:48 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Heb je dat niet bij de inschrijving al ingevuld?

Zo op pad voor de eerste opdracht voor Multi Value, ben benieuwd.
Nee dat ik weet niet.

quote:
99s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:54 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja ik woon verkeerd merk ik al weer...
ik moet jammer genoeg altijd redelijk stukje reizen voordat ik er en (10/20km is niets apart jammer genoeg)
En dat met chronische pijn die elk moment extreem hoog kan worden is dat niet zo handig.
Hopelijk snel aan de slag bij psyq zodat de pijn omlaag gaat/mee om kan leren gaan.
Every war is different, every war is the same.
pi_158946914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:18 schreef loezzzje het volgende:
Multi Value opdracht ingestuurd. Ben weer benieuwd :)
is wel wennen als je voor hun in 1 keer een opdracht doet. Heel anders dan een roamler of SS opdracht.
Every war is different, every war is the same.
pi_158948066
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:58 schreef dekkered het volgende:

[..]

is wel wennen als je voor hun in 1 keer een opdracht doet. Heel anders dan een roamler of SS opdracht.
ik vind het heerlijk dat je die tijdsdruk niet hebt van; oh opschieten de opdracht verloopt! maar als ik dan thuis ben moet ik er wel ff voor gaan zitten om de vragenlijst in te gaan vullen :P
pi_158948655
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:36 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ik vind het heerlijk dat je die tijdsdruk niet hebt van; oh opschieten de opdracht verloopt! maar als ik dan thuis ben moet ik er wel ff voor gaan zitten om de vragenlijst in te gaan vullen :P
oh ja zeker, en ook fijn dat als je perongeluk een foutje hebt gemaakt dat ze ff vragen of je nog t even iets anders kan formuleren (dat had ik bij mijn eerste opdracht waar ik ook nog is 10 euro extra voor kreeg omdat ze me er speciaal voor belde, ik vroeg krijg ik dan ook nog extra omdat jullie die opdracht zo extreem nodig hebben?)
Every war is different, every war is the same.
pi_158948843
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:58 schreef dekkered het volgende:

[..]

oh ja zeker, en ook fijn dat als je perongeluk een foutje hebt gemaakt dat ze ff vragen of je nog t even iets anders kan formuleren (dat had ik bij mijn eerste opdracht waar ik ook nog is 10 euro extra voor kreeg omdat ze me er speciaal voor belde, ik vroeg krijg ik dan ook nog extra omdat jullie die opdracht zo extreem nodig hebben?)
ja precies. ze wijzen het niet gelijk af, ze vragen of je het iets anders kan formuleren. of wat ik had, ik had het over dat ik vaker bij albert heijn kwam en toen zei ze, volgende keer moet ik albert heijn met hoofdletters schrijven maar voor de rest goed. je krijgt goede feedback van ze. alleen jammer dat er niet zo heel erg veel verschillende opdrachten zijn. (bij mij in de buurt dan)
pi_158948965
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:05 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ja precies. ze wijzen het niet gelijk af, ze vragen of je het iets anders kan formuleren. of wat ik had, ik had het over dat ik vaker bij albert heijn kwam en toen zei ze, volgende keer moet ik albert heijn met hoofdletters schrijven maar voor de rest goed. je krijgt goede feedback van ze. alleen jammer dat er niet zo heel erg veel verschillende opdrachten zijn. (bij mij in de buurt dan)
Ik heb maar 2 opdrachten die in een straal van 25km zijn (die ook die straal nodig hebben omdat ze er buiten niet mag uitvoeren). Voor de rest is alles in België waar of ik of een half uur/3 kwartier voor moet rijden of minimaal 10 euro voor de tunnel moet neer leggen en ook nog is een half uur moet rijden.
Every war is different, every war is the same.
pi_158952485
Die texaco opdrachten doe ik niet. Kijk gratis benzine is leuk maar ik wil graag geld verdienen. Daarom doe ik de aldi opdracht, omdat je daar ook nog 7,50 extra mee verdiend. Bij de texaco is dit niet volgens mij. En die opdrachten liggen allemaal langs de snelweg. Tanken aan de snelweg is sowieso zonde van je geld :P
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 10:56:16 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158953323
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:30 schreef loezzzje het volgende:
Die texaco opdrachten doe ik niet. Kijk gratis benzine is leuk maar ik wil graag geld verdienen. Daarom doe ik de aldi opdracht, omdat je daar ook nog 7,50 extra mee verdiend. Bij de texaco is dit niet volgens mij. En die opdrachten liggen allemaal langs de snelweg. Tanken aan de snelweg is sowieso zonde van je geld :P
Bij de tankopdracht krijg je inderdaad de benzine vergoed en nog iets uit de shop, maar je hebt ook de broodjescheck waarbij je het broodje vergoed krijgt en 10 euro voor je bezoek. Als je er toch al langsrijdt is het alleen maar mooi meegenomen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_158953660
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij de tankopdracht krijg je inderdaad de benzine vergoed en nog iets uit de shop, maar je hebt ook de broodjescheck waarbij je het broodje vergoed krijgt en 10 euro voor je bezoek. Als je er toch al langsrijdt is het alleen maar mooi meegenomen :)
Oh die ken ik nog niet. Die is wel mooi te doen dan ja :)
pi_158954429
grappig. heb 6 babymelk kunnen accepteren. kon zelfs nog een 7de bij maar die was te ver weg haha hij ging niet zo hard vandaag ;)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 januari 2016 @ 13:06:06 #21
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158955624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:05 schreef loezzzje het volgende:
grappig. heb 6 babymelk kunnen accepteren. kon zelfs nog een 7de bij maar die was te ver weg haha hij ging niet zo hard vandaag ;)
ik zat om 12u zonder telefoon.... dat is pas schande ;)

Krijg nu net een mail dat ik nog een week heb om weer een SSopdracht te doen. Van de week dus echt maar even kijken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 13:44:05 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158956593
Ik snap echt niet wat jullie aan die babymelk check vinden! Net voor de derde keer gedaan en ik werd weer super wantrouwend bejegend. Het meisje van de balie was heel aardig en liet me kijken. Toen kwam haar collega vragen wat ik in godsnaam aan het doen was. Netjes uitgelegd maar hij wilde legitimatie dat ik voor roamler werk, de brief was niet genoeg. Toen werd mij gevraagd de winkel te verlaten.

Ik ga dit dus echt niet meer doen voor een schamele vergoeding van 2,50 :(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 13:45:21 #23
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158956634
Dat is de babymelk +
De gewone babymelkcheck is alleen winkel in, foto's maken, voorraad ja of nee, weer uit.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 13:47:51 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158956710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
Dat is de babymelk +
De gewone babymelkcheck is alleen winkel in, foto's maken, voorraad ja of nee, weer uit.
ah ok, dan weet ik dat ik die nooit meer hoef te doen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 januari 2016 @ 14:29:21 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158957954
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:44 schreef MaJo het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie aan die babymelk check vinden! Net voor de derde keer gedaan en ik werd weer super wantrouwend bejegend. Het meisje van de balie was heel aardig en liet me kijken. Toen kwam haar collega vragen wat ik in godsnaam aan het doen was. Netjes uitgelegd maar hij wilde legitimatie dat ik voor roamler werk, de brief was niet genoeg. Toen werd mij gevraagd de winkel te verlaten.

Ik ga dit dus echt niet meer doen voor een schamele vergoeding van 2,50 :(
Je hebt de gewone babymelk (Dirk, prenatal, AH, Etos, kruidvat), hier maak je puur foto's van het schap en hoef je geen extra vragen te stellen.
De babymelk+ bij de Jumbo en Vomar, waarbij je eerst foto's maakt en daarna vragen bij de balie naar de voorraad achter)
En de babymelk PLUS bij de Plus, waarbij je je vooraf meldt bij de balie en vraagt of je foto's mag maken en meteen ook de voorraad bij servicebalie of magazijn kunt vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 09-01-2016 17:12:12 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158958339
ik doe de + nooit. veel te veel moeite voor 2,50. voor hetzelfde geld kun je de gewone doen en die is binnen 2 minuten klaar.
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 16:46:53 #27
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158961156
De + heb ik 1x bij de Vomar gedaan. Bedrijfsleider erbij en alles, die was er niet heel erg blij mee. Uiteindelijk wel positief kunnen afsluiten, maar die ga ik niet nog eens doen.
Net als de groenteprijscheck/chocoladecheck: heel veel werk voor heel weinig vergoeding.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_158961447
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:46 schreef djkoelkast het volgende:
De + heb ik 1x bij de Vomar gedaan. Bedrijfsleider erbij en alles, die was er niet heel erg blij mee. Uiteindelijk wel positief kunnen afsluiten, maar die ga ik niet nog eens doen.
Net als de groenteprijscheck/chocoladecheck: heel veel werk voor heel weinig vergoeding.
Die chocoladecheck vond ik in het begin ook te veel werk. Maar toen die op een gegeven moment 12,50 was en ik er 3 in één winkel kon doen wist ik het wel!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 januari 2016 @ 17:11:54 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158961805
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:58 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Die chocoladecheck vond ik in het begin ook te veel werk. Maar toen die op een gegeven moment 12,50 was en ik er 3 in één winkel kon doen wist ik het wel!
chococheck idd voor 10 euro p/s bij 3 verschillende tankstations 2 tegelijk kunnen doen. En 1 bij Aldi voor 8 euro die alleen maar een doosje mini's in het assortiment hadden dus was ook koekje.
Als de beloning goed is dan is het werk wat je er voor moet doen wel oke.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158961927
de snoepcheck van SS is ook zoveel werk. foto maken van prijskaartje en dan nog eens invoeren wat de prijs is :') en dat dan voor het hele haribo assortiment. voor 3 euro.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 januari 2016 @ 17:17:34 #31
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158961993
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:15 schreef loezzzje het volgende:
de snoepcheck van SS is ook zoveel werk. foto maken van prijskaartje en dan nog eens invoeren wat de prijs is :') en dat dan voor het hele haribo assortiment. voor 3 euro.
ja dat vond ik toen met Roamler ook zo origineel. Foto van de prijs en dan ook zelf invoeren wat de prijs is. Euh jullie kunnen toch lezen? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158962258
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:17 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja dat vond ik toen met Roamler ook zo origineel. Foto van de prijs en dan ook zelf invoeren wat de prijs is. Euh jullie kunnen toch lezen? ;)
zelfde als de prijscheck bij roamler. eerst prijskaartje en dan prijs invoeren. echt, wat is het nut ervan. foto maken gaat zoveel sneller. behalve als het boven in het schap ligt, dan vind ik een foto maken altijd zo awkward :P
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 18:12:40 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158963312
Net de snackcheck gedaan voor SS. Dacht dat ik wat prijzen in moest voeren maar moest dus steeds weer een foto maken van het koelvak. Het verbaasd me dat het personeel me niet zag, was ook nog vlak bij de kassa :')

Ook 2 Aldi checks gedaan voor MV dus vandaag 20 euro verdient en 10 euro gratis boodschappen. Oh ja, en die 2,50 vanmiddag voor die babymelkcheck :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_158969626
Door naar de volgende ronde van WIDM bij roamler :D
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 21:58:03 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158969858
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:52 schreef loezzzje het volgende:
Door naar de volgende ronde van WIDM bij roamler :D
Ik ook *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:59:22 #36
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_158969905
Ik ook
pi_158970038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef MaJo het volgende:
Net de snackcheck gedaan voor SS. Dacht dat ik wat prijzen in moest voeren maar moest dus steeds weer een foto maken van het koelvak. Het verbaasd me dat het personeel me niet zag, was ook nog vlak bij de kassa :')

Ook 2 Aldi checks gedaan voor MV dus vandaag 20 euro verdient en 10 euro gratis boodschappen. Oh ja, en die 2,50 vanmiddag voor die babymelkcheck :)
zou fijn zijn als ik ook is wat normale MV checks zou krijgen..
Kreeg een mail van ja er zijn nieuwe checks avalible maar geloof dat dat gewoon algemeen Nederland was, wat of best irritant is eigenlijk.
Every war is different, every war is the same.
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 22:06:34 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158970169
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:03 schreef dekkered het volgende:

[..]

zou fijn zijn als ik ook is wat normale MV checks zou krijgen..
Kreeg een mail van ja er zijn nieuwe checks avalible maar geloof dat dat gewoon algemeen Nederland was, wat of best irritant is eigenlijk.
Die mail krijg je elke dag ;) Gaat inderdaad om landelijke opdrachten.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_158972964
Wat zijn die multi value checks eigenlijk? Volgens mij heb ik zo nog nooit gehad...
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 9 januari 2016 @ 23:37:29 #40
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158973000
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:36 schreef Vincentoo het volgende:
Wat zijn die multi value checks eigenlijk? Volgens mij heb ik zo nog nooit gehad...
Multi Value is een bureau net als Smartspotter en Roamler.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158973018
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:37 schreef Nizno het volgende:

[..]

Multi Value is een bureau net als Smartspotter en Roamler.
Ohw _O-
pi_158973832
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ook *O*
ben benieuwd hoelang dat nog duurt want ik heb echt geen enkel idee wie de mol is. het was nog puur gokken voor mij.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 10 januari 2016 @ 00:08:32 #43
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158973865
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:07 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ben benieuwd hoelang dat nog duurt want ik heb echt geen enkel idee wie de mol is. het was nog puur gokken voor mij.
Dat is het voor iedereen, zelfs de fanatiekste molloten. Alleen bij Inge met dr gebarentaal was het te simpel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158973964
Ik heb ook maar wat gegokt.
  zondag 10 januari 2016 @ 00:14:58 #45
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158974033
Ik heb ook gegokt bij bij is de mol. issie afgekeurd :'). Daar gaat mn free xp
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_158974059
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:14 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb ook gegokt bij bij is de mol. issie afgekeurd :'). Daar gaat mn free xp
:D :@.

Ik ben wel door!
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 januari 2016 @ 00:27:12 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158974326
Ik ben door, en ik kijk heel dat programma niet eens :D

Met dank aan de reeks in TV natuurlijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158974421
MV opdracht goedgekeurd :D 3de betaling komt in week 5 en dan zal deze 2 weken later komen.

quote:
99s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:08 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat is het voor iedereen, zelfs de fanatiekste molloten. Alleen bij Inge met dr gebarentaal was het te simpel.
maar ik weet ook echt niet welke richting ik moet denken. alleen marjolein vond ik verdacht doen maar die was volgens mij dik aan het nep mollen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 10 januari 2016 @ 10:38:55 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158978981
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:14 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb ook gegokt bij bij is de mol. issie afgekeurd :'). Daar gaat mn free xp
gokje, je had de afvallert? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 10 januari 2016 @ 11:33:13 #50
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_158979864
quote:
99s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

gokje, je had de afvallert? ;)
Ja, dat is duidelijk :P. Ik kijk heel dat programma niet dus had op de gok 2 namen ingevuld. Helaas niet goed gegokt dus ;(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 10 januari 2016 @ 11:34:01 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_158979873
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:33 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ja, dat is duidelijk :P. Ik kijk heel dat programma niet dus had op de gok 2 namen ingevuld. Helaas niet goed gegokt dus ;(
jammer hoor :)

Maar ach... zoals ik al zei, het is voor iedereen een gok :)
Dus helaas dit keer mis gegokt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_158980159
ik had hem ook pas om 21.10 ingestuurd, in de hoop dat ik tijdens de aflevering nog wat wijzer werd :P
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 14:52:38 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158984302
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 00:31 schreef loezzzje het volgende:
MV opdracht goedgekeurd :D 3de betaling komt in week 5 en dan zal deze 2 weken later komen.

[..]

maar ik weet ook echt niet welke richting ik moet denken. alleen marjolein vond ik verdacht doen maar die was volgens mij dik aan het nep mollen.
Hoe weet je in welke week de betaling komt? Ik weet alleen dat het 3 weken later is maar ook maar eens per maand :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 januari 2016 @ 14:59:11 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158984506
Gewoon geen enkele opdracht in Roamler :'(

Enkel de Mediamarkt, maar net als bij die KPN heb ik een hard hoofd in het maken van de foto's...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2016 @ 15:02:23 #55
21636 Feestkabouter
pi_158984595
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon geen enkele opdracht in Roamler :'(

Enkel de Mediamarkt, maar net als bij die KPN heb ik een hard hoofd in het maken van de foto's...
ik heb hem eerder gedaan bij 2 MM-winkels, was echt geen probleem.
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 15:02:40 #56
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158984605
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon geen enkele opdracht in Roamler :'(

Enkel de Mediamarkt, maar net als bij die KPN heb ik een hard hoofd in het maken van de foto's...
Hier precies hetzelfde -O- was net in de stad dus hoopte even wat opdrachten mee te kunnen pikken maar ook alleen de Mediamarkt check. De sterke dranken check was ook weg, jammer want ik liep gewoon langs al die plekken die er laatst tussen stonden :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 januari 2016 @ 15:18:53 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_158985120
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:02 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik heb hem eerder gedaan bij 2 MM-winkels, was echt geen probleem.
Als het nou om de hoek was geweest...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_158989151
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe weet je in welke week de betaling komt? Ik weet alleen dat het 3 weken later is maar ook maar eens per maand :D
Dat kun je zien. Als je boven klikt op betalingsgeschiedenis, dan zie je de opdrachten die goedgekeurd zijn en dan zie je zo'n icoontje wat een pdf formaat is van je factuur. Daarin staat wat je betaald krijgt en in welke week het komt. Ik heb nou 2x van ze betaald gekregen en elke keer klopte het. Alle 2 de maandag op mijn rekening.
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 20:22:31 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158993751
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:35 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat kun je zien. Als je boven klikt op betalingsgeschiedenis, dan zie je de opdrachten die goedgekeurd zijn en dan zie je zo'n icoontje wat een pdf formaat is van je factuur. Daarin staat wat je betaald krijgt en in welke week het komt. Ik heb nou 2x van ze betaald gekregen en elke keer klopte het. Alle 2 de maandag op mijn rekening.
Ah thanks, had dat nog niet eerder gezien ^O^ Ik vind wel dat ze er erg lang over doen. Bij mij staat er week 4 bij, dat is de week van 25 januari. En dat terwijl die opdrachten nog voor kerst zijn gedaan...
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 10 januari 2016 @ 21:46:58 #60
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158996662
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:59 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon geen enkele opdracht in Roamler :'(

Enkel de Mediamarkt, maar net als bij die KPN heb ik een hard hoofd in het maken van de foto's...
Het is rustig idd.
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2016 @ 23:14:26 #61
21636 Feestkabouter
pi_159000278
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als het nou om de hoek was geweest...
Noem dat dan als argument als dat je probleem is. En niet de inhoud van de opdracht.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 januari 2016 @ 23:17:11 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159000390
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:14 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Noem dat dan als argument als dat je probleem is. En niet de inhoud van de opdracht.
Speelt beiden een rol. Een opdracht met een hoog risico ga ik liever niet 15km voor reizen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159001780
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah thanks, had dat nog niet eerder gezien ^O^ Ik vind wel dat ze er erg lang over doen. Bij mij staat er week 4 bij, dat is de week van 25 januari. En dat terwijl die opdrachten nog voor kerst zijn gedaan...
ja dat vind ik ook. die van mij komt in februari en heb het 2 weken terug gedaan. ze doen wel alle opdrachten die je in een week doet bij elkaar optellen. dus het is gelukkig niet dat je elke week een tientje van ze krijgt ofzo als je meerdere opdrachten doet. maar vind het ook wel vervelend dat het zo lang duurt ja.
pi_159009388
Dichtstbijzijnde opdracht in Roamler is 25 km verder op :D. Ook nog 1 op 34 km, dat is mij even te ver :')
pi_159009411
bij mij staan er alleen maar opdrachten in belgie in :{
  maandag 11 januari 2016 @ 12:24:34 #66
292419 NoXia
Productiefoutje
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 12:26:50 #67
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159009864
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:58 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ja dat vind ik ook. die van mij komt in februari en heb het 2 weken terug gedaan. ze doen wel alle opdrachten die je in een week doet bij elkaar optellen. dus het is gelukkig niet dat je elke week een tientje van ze krijgt ofzo als je meerdere opdrachten doet. maar vind het ook wel vervelend dat het zo lang duurt ja.
Dat ze het opsparen is wel weer fijn ja, anders heb je van die losse kleine bedragen.

Roamler staat bij mij geen enkele opdracht vandaag :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2016 @ 12:28:56 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159009913


Ehmmm....
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 12:34:34 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159010065
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Ehmmm....
waarom doe je die xp opdrachten niet :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2016 @ 12:37:03 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159010115
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

waarom doe je die xp opdrachten niet :?
Of ik denk er niet aan of ik denk er wel aan en heb er geen zin/tijd voor. De opdrachten waar geen foto voor nodig is doe ik doorgaans wel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 11 januari 2016 @ 12:56:17 #71
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_159010626
XP opdrachten hebben vaak ook follow-ups waarmee je weer geld mee kan verdienen.
pi_159019863
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 12:56 schreef NoXia het volgende:
XP opdrachten hebben vaak ook follow-ups waarmee je weer geld mee kan verdienen.
Ik denk dat je alleen de groene bedoelt dan?
Die andere zijn gewoon random question of the day/week/season zooi vaak.
Every war is different, every war is the same.
pi_159020716
Een vriend van me heeft wel interesse. Heeft iemand misschien een invite voor me?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 18:50:40 #74
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159020780
Ik heb nog steeds een invite, er is alleen nog niemand die een PM heeft gestuurd _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 11 januari 2016 @ 19:44:33 #75
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159022428
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog steeds een invite, er is alleen nog niemand die een PM heeft gestuurd _O-
Heb je geen kut meer aan. Ik heb er hier 3 weggegeven waarvan er 2 na 4 weken nog niet eens de openingsopdracht hebben gedaan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 11 januari 2016 @ 19:45:55 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159022486
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Heb je geen kut meer aan. Ik heb er hier 3 weggegeven waarvan er 2 na 4 weken nog niet eens de openingsopdracht hebben gedaan.
idd, ik heb van de 3 ook maar 1 die net lvl 2 is (na 2 week ofzo) en de anderen staan nog op 0XP
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 20:27:36 #77
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159023707
Daarom eerst een PM sturen met motivatie, dan krijg je een invite ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2016 @ 22:45:07 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159028390
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

idd, ik heb van de 3 ook maar 1 die net lvl 2 is (na 2 week ofzo) en de anderen staan nog op 0XP
Ik had 1,5 maand nodig om lvl2 te halen, maar nu heeft mijn inviter niks te klagen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 11 januari 2016 @ 22:52:28 #79
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159028642
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik had 1,5 maand nodig om lvl2 te halen, maar nu heeft mijn inviter niks te klagen :P
wie weet vind 1 van mn invites ooit nog een toestel met een camera.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159029195
Staat niet veel soeps in de laatste tijd...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 10:11:38 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159035343
Roamler staat weer vol opdrachten *O* ook de kopstelling check bij een hele kleine appie in de buurt :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159035620
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:27 schreef djkoelkast het volgende:
Daarom eerst een PM sturen met motivatie, dan krijg je een invite ;)
ik heb vaak dat mensen een motivatie sturen en daarna nog geen flikker ermee doen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2016 @ 10:57:05 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159036137
Mocht ik ooit bij lvl3 komen (dat duurt zo lang }:|), moeten ze me eerst een FOK!-abo cadeau doen. Krijg ik tenminste iets :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159037823
Ik heb gisteren met een mede-Roamler, terwijl we tipsy waren, de knuffelopdrachten gedaan :').
De Nederlandse is in ieder geval alvast goedgekeurd.
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 12:36:11 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159037997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik ooit bij lvl3 komen (dat duurt zo lang }:|), moeten ze me eerst een FOK!-abo cadeau doen. Krijg ik tenminste iets :{w
level 3 vond ik wel meevallen, dat had ik binnen 2 weken. Level 4 daarentegen duurt echt een eeuwigheid!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2016 @ 12:46:06 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159038225
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

level 3 vond ik wel meevallen, dat had ik binnen 2 weken. Level 4 daarentegen duurt echt een eeuwigheid!
Dat was zeker in de goede oude tijd dat er nog wel opdrachten waren die niet zo verdwenen zijn als je op werk zit?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 13:00:16 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159038543
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat was zeker in de goede oude tijd dat er nog wel opdrachten waren die niet zo verdwenen zijn als je op werk zit?
Dat klopt wel, een maand geleden was dat :') Hopelijk trekt het weer aan!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 januari 2016 @ 14:09:40 #88
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159040154
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 12:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

level 3 vond ik wel meevallen, dat had ik binnen 2 weken. Level 4 daarentegen duurt echt een eeuwigheid!
lvl 4 lukte ook nog wel, naar lvl 5 is een ramp ;)

De XPs lopen op hoeveel je per lvl moet hebben. Dat maakt dat het in het begin wel snel gaat, maar op een gegeven moment steeds langer duurt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 14:11:11 #89
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159040193
Schiet nu helemaal niet op omdat er hier in de buurt gewoon helemaal niks meer is, alles is op auto-afstand en als je niet weg moet dan gaat het ook niet zo hard allemaal.
Ook SS heeft niet veel soeps en voor MV staat er maar 1 opdracht (maar ook op auto-afstand).
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 januari 2016 @ 14:18:51 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159040371
Ja het is idd erg rustig. Net een kopstelling en een kaas gedaan. Kaas is een erg lange vind ik. Te lang om even onopvallend te doen.

Net als toen die wasmiddelopdracht. (die heb ik toen bij de Dirk uitgevoerd waardoor ik ook een kwartier voor de wasmiddelen stond. Nu in de Plus een kwartiertje gestaan.)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 14:26:06 #91
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159040510
Hier heb je geen Plus en geen Dirk in de wijde omgeving. AH's zijn allemaal op auto-afstand.
De lokale supermarkten hebben alleen kutopdrachten (babymelkcheck + 1x in de maand/2 maanden en af en toe groenten).
Het zou wel lekker zijn als er gewoon 1-2x per week iets op loop/fietsafstand is, dan loopt je XP ook gestaag op.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2016 @ 14:46:38 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159040926
Kaasopdracht = niet doen!

30 minuten bezig geweest, kom er nu pas achter dat het product er ook op moest :') :W

2¤ is het ook zeker niet waard
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 januari 2016 @ 15:12:30 #93
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159041551
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Kaasopdracht = niet doen!

30 minuten bezig geweest, kom er nu pas achter dat het product er ook op moest :') :W

2¤ is het ook zeker niet waard
staat zelfs in de opdrachtomschrijving. je noteert de prijzen van de plakken jong belegen kaas waar zowel de kaas als de prijskaartjes op staan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 15:26:52 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159041931
Wel wat opdrachten in de buurt maar allemaal niet echt de moeite waard om het huis voor uit te gaan :@

Wacht nog steeds tot de combinatie check van SS verder oploopt, gaat erg gestaag.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:35:58 #95
292419 NoXia
Productiefoutje
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 januari 2016 @ 15:39:30 #96
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159042279
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:35 schreef NoXia het volgende:
Waarom heeft Smartspotter mijn BSN nodig?
dat was mij idd ook onduidelijk, maar echt kwaad kon het ook niet om het in te vullen vond ik aangezien ze natuurlijk ook wat moeten verwerken aan wie ze uitbetalen enzo.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 12 januari 2016 @ 15:41:29 #97
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_159042357
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:39 schreef Nizno het volgende:

[..]

dat was mij idd ook onduidelijk, maar echt kwaad kon het ook niet om het in te vullen vond ik aangezien ze natuurlijk ook wat moeten verwerken aan wie ze uitbetalen enzo.
Ja, maar in principe hebben ze wel alles van me. Adres, bankgegevens en mijn BSN. Best veel informatie. Roamler wilt deze informatie uitdrukkelijk niet. Die vroegen ook om het BSN nummer niet in een foto op te nemen bijv.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 januari 2016 @ 15:42:51 #98
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159042398
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef NoXia het volgende:

[..]

Ja, maar in principe hebben ze wel alles van me. Adres, bankgegevens en mijn BSN. Best veel informatie. Roamler wilt deze informatie uitdrukkelijk niet. Die vroegen ook om het BSN nummer niet in een foto op te nemen bijv.
klopt, maar die betalen niet rechtstreeks op rekening uit.
Dus ik vermoed dat die de wetgeving qua overige inkomsten van Nederlanders hiermee enigszins omzeilen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2016 @ 15:48:24 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159042583
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:12 schreef Nizno het volgende:

[..]

staat zelfs in de opdrachtomschrijving. je noteert de prijzen van de plakken jong belegen kaas waar zowel de kaas als de prijskaartjes op staan.
Niet goed gelezen :@

Die prijscheck is ook verschrikkelijk veel werk, gelukkig viel mijn telefoon zonder reden uit met een lege batterij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 januari 2016 @ 15:48:58 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159042592
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet goed gelezen :@

Die prijscheck is ook verschrikkelijk veel werk, gelukkig viel mijn telefoon zonder reden uit met een lege batterij.
prijschecks als in die van alle groente?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2016 @ 15:51:16 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159042658
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:48 schreef Nizno het volgende:

[..]

prijschecks als in die van alle groente?
Als in koffie, appelmoes, cola, knakworst, soep en nog een lading spullen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 januari 2016 @ 15:52:25 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159042692
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als in koffie, appelmoes, cola, knakworst, soep en nog een lading spullen.
ik bedoelde vraag dan ook meer als welke opdracht bedoel je pcies? de Kaas waar we het over hadden of is er een prijscheck die ik weer eens niet voorbij zie komen omdat ik weer eens op een baggerlocatie woon.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2016 @ 15:53:07 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159042706
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:52 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik bedoelde vraag dan ook meer als welke opdracht bedoel je pcies? de Kaas waar we het over hadden of is er een prijscheck die ik weer eens niet voorbij zie komen omdat ik weer eens op een baggerlocatie woon.
Dat tweede.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 januari 2016 @ 15:53:46 #104
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159042720
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat tweede.
ow........ nou dan ben ik blij dat ik die niet zie als hij te veel werk is :P

Bij welke winkels stond/staat die dan?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 januari 2016 @ 15:55:00 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159042759
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:53 schreef Nizno het volgende:

[..]

ow........ nou dan ben ik blij dat ik die niet zie als hij te veel werk is :P

Bij welke winkels stond/staat die dan?
Ik heb hem in de Hoogvliet gedaan, maar ook de Dirk staat erbij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 januari 2016 @ 15:55:49 #106
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159042782
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb hem in de Hoogvliet gedaan.
ow ja die hebben wij hier niet in de regio.
Bij de Dirk heb ik hem niet gezien, die zou ik anders wel gezien kunnen hebben aangezien die binnen 5km zit.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159043278
Ik heb ook de prijscheck gedaan bij Hoogvliet. Wat een vervelende opdracht.. Gelukkig was dit geen grote winkel, ik bleef heen en weer lopen. Een deel van de producten zat ook niet in het assortiment, maar ze geven niet aan wat je dan moet doen. Gelukkig wel goedgekeurd allebei :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 januari 2016 @ 16:32:11 #108
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159043639
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:18 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb ook de prijscheck gedaan bij Hoogvliet. Wat een vervelende opdracht.. Gelukkig was dit geen grote winkel, ik bleef heen en weer lopen. Een deel van de producten zat ook niet in het assortiment, maar ze geven niet aan wat je dan moet doen. Gelukkig wel goedgekeurd allebei :)
Dat heen en weer lopen ken ik van de Plus, SS combicheck.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 17:10:30 #109
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159044766
Via SS bij Deen een 'gratis product'-check kunnen doen. Die was nergens te vinden, dus dat was vrij vlot klaar :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_159059330
prijscheck heb ik ook 2x gedaan bij de netto. vervelende opdracht maar wel ¤4 per opdracht voor gekregen. hopelijk komt hij morgen terug, dan kan ik hem nog voor een andere supermarkt doen. ik was ook veel heen en weer aan het lopen en had het idee dat de manager me in de gaten had. dus daar kom ik voorlopig maar ff niet.
pi_159059961
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
Schiet nu helemaal niet op omdat er hier in de buurt gewoon helemaal niks meer is, alles is op auto-afstand en als je niet weg moet dan gaat het ook niet zo hard allemaal.
Ook SS heeft niet veel soeps en voor MV staat er maar 1 opdracht (maar ook op auto-afstand).
Je weet dat je bij MV reiskosten kan vragen?

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 15:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet goed gelezen :@

Die prijscheck is ook verschrikkelijk veel werk, gelukkig viel mijn telefoon zonder reden uit met een lege batterij.
iphone 5?

Ifso dan zou ik hier even je zooi checken https://www.apple.com/nl/support/iphone/


Ik heb nu trouwens ook een SS uitnodiging voor iemand als die die zou willen.
Every war is different, every war is the same.
pi_159061291
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 01:37 schreef dekkered het volgende:

[..]

Je weet dat je bij MV reiskosten kan vragen?

[..]

iphone 5?

Ifso dan zou ik hier even je zooi checken https://www.apple.com/nl/support/iphone/


Ik heb nu trouwens ook een SS uitnodiging voor iemand als die die zou willen.

Ja, graag! Hopelijk staat er meer open dan bij Roamler momenteel :{
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2016 @ 09:35:05 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159062621
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 01:37 schreef dekkered het volgende:

[..]

Je weet dat je bij MV reiskosten kan vragen?

[..]

iphone 5?

Ifso dan zou ik hier even je zooi checken https://www.apple.com/nl/support/iphone/


Ik heb nu trouwens ook een SS uitnodiging voor iemand als die die zou willen.

Galaxy S4 uit 2013.

Gewoon een batterij aan het einde van zijn leven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159063695
bij SS staat er ook niet veel open. denk dat ik dadelijk maar een rijstcheck en treinkaartjes check ga doen. meer staat er niet in :{
  Moderator woensdag 13 januari 2016 @ 10:59:35 #115
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159063850
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 01:37 schreef dekkered het volgende:

[..]

Je weet dat je bij MV reiskosten kan vragen?

Nee, ik moet ook de introductie nog doen, ik weet nog niet of ik het ga doen. Maar 1 opdracht in de wijde omtrek.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 13 januari 2016 @ 11:30:09 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159064416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 01:37 schreef dekkered het volgende:

[..]

Je weet dat je bij MV reiskosten kan vragen?

[..]

iphone 5?

Ifso dan zou ik hier even je zooi checken https://www.apple.com/nl/support/iphone/

Ik heb nu trouwens ook een SS uitnodiging voor iemand als die die zou willen.

Vertel eens iets meer over die reiskosten? Wist ik ook niet namelijk.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:41:09 #117
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159067563
Ik heb al een hele tijd niks gedaan. Bij SS heb je soms nog dat sommige opdrachten tijdelijk even in prijs stijgen, maar er gebeurt nu erg weinig. Voor 2 euro zijn de meeste opdrachten net iets te kut, voor 4/5 euro wil ik wel de deur uit. :P
pi_159067702
Die kopstelling check van AH :') Ik de opdracht lezen dat actiekoelingen niet mogen maar actiekoelingen met actieproducten erboven mogen weer wel. Dus ik ook 2 actiekoelingen foto van gemaakt. Word ie afgekeurd omdat de actiekoelingen los stonden :') Wat een onduidelijke opdracht. Gelukkig niet al teveel geld mee misgelopen.
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2016 @ 13:59:26 #119
21636 Feestkabouter
pi_159068099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:45 schreef loezzzje het volgende:
Die kopstelling check van AH :') Ik de opdracht lezen dat actiekoelingen niet mogen maar actiekoelingen met actieproducten erboven mogen weer wel. Dus ik ook 2 actiekoelingen foto van gemaakt. Word ie afgekeurd omdat de actiekoelingen los stonden :') Wat een onduidelijke opdracht. Gelukkig niet al teveel geld mee misgelopen.
ik ben nog in discussie met ze hierover, ik ben het er ook niet over eens.
blijkbaar ben ik niet de enige, ik ben blij je bericht te lezen.
  woensdag 13 januari 2016 @ 14:01:38 #120
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159068162
Iemand die prijs check deel 1/2 al eens gedaan? Staan nu klaar voor morgenochtend voor 3 euro per check.
pi_159070687
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik ben nog in discussie met ze hierover, ik ben het er ook niet over eens.
blijkbaar ben ik niet de enige, ik ben blij je bericht te lezen.
ik heb ook een berichtje gestuurd en toen zei ze, je mag alleen actiekoelingen meetellen die op de kop staan en deze stonden los. ik had zoiets van; ach zak er in. voor die schamele 2 euro ga ik niet met hun in discussie. maar het staat wel onduidelijk in de opdracht.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Iemand die prijs check deel 1/2 al eens gedaan? Staan nu klaar voor morgenochtend voor 3 euro per check.
is veel werk maar opzich wel te doen. het is alleen best veel heen en weer lopen. misschien dat ik wacht of ze nog hogere vergoeding krijgen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 januari 2016 @ 15:43:27 #122
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159070802
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Iemand die prijs check deel 1/2 al eens gedaan? Staan nu klaar voor morgenochtend voor 3 euro per check.
niet gedaan maar lijkt me qua opdracht gelijk aan de kaas. Zorgen dat schapkaartjes goed en duidelijk in beeld zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:37 schreef loezzzje het volgende:

[..]

is veel werk maar opzich wel te doen. het is alleen best veel heen en weer lopen. misschien dat ik wacht of ze nog hogere vergoeding krijgen.
Wat ik zie is een melding nog 1 dag beschikbaar dus de vraag is of ze echt omhoog gaan met de prijs.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159071088
quote:
99s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:43 schreef Nizno het volgende:

[..]

niet gedaan maar lijkt me qua opdracht gelijk aan de kaas. Zorgen dat schapkaartjes goed en duidelijk in beeld zijn.

[..]

Wat ik zie is een melding nog 1 dag beschikbaar dus de vraag is of ze echt omhoog gaan met de prijs.
als er genoeg opdrachten in stonden, dan zou ik ze overslaan. maarja op het moment is er niet veel keus dat deze wel gedaan moet worden. anders kun je helemaal niks doen. net ook nog maar een treinkaartjes check gedaan maar eigenlijk vind ik die vreselijk omdat je zoveel foto's bij de kassa moet maken.
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2016 @ 16:13:51 #124
21636 Feestkabouter
pi_159071475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:55 schreef loezzzje het volgende:

[..]

als er genoeg opdrachten in stonden, dan zou ik ze overslaan. maarja op het moment is er niet veel keus dat deze wel gedaan moet worden. anders kun je helemaal niks doen. net ook nog maar een treinkaartjes check gedaan maar eigenlijk vind ik die vreselijk omdat je zoveel foto's bij de kassa moet maken.
ik vind het leuk om via Roamler wat bij te verdienen, maar als er een week lang niks interessants is zit ik daar niet mee.
maar bij jou (en sommige andere mensen) klinkt het alsof je een slechte dag hebt als er op Roamler niet een interessant opdrachtje te doen is. heb je echt niks anders in je leven?
pi_159071578
^ :')
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_159071592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik vind het leuk om via Roamler wat bij te verdienen, maar als er een week lang niks interessants is zit ik daar niet mee.
maar bij jou (en sommige andere mensen) klinkt het alsof je een slechte dag hebt als er op Roamler niet een interessant opdrachtje te doen is. heb je echt niks anders in je leven?
een tikje minder denigrerend mag wel.

sommige mensen (en dan bedoel ik niet ikzelf want ik werk fulltime) hebben roamler nodig omdat ze anders geen inkomen hebben. dus dan zou het wel fijn zijn als er wat opdrachten in de app staan die je kunt doen. ikzelf vind het gewoon leuk om te doen dus dan baal ik als er geen opdrachten zijn en ik een dag vrij ben.
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:29:34 #127
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_159071780
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:19 schreef loezzzje het volgende:

[..]


sommige mensen (en dan bedoel ik niet ikzelf want ik werk fulltime) hebben roamler nodig omdat ze anders geen inkomen hebben. dus dan zou het wel fijn zijn als er wat opdrachten in de app staan die je kunt doen.
Als je moet rondkomen van Roamler gaat er wel iets heel erg mis in je leven. Dan kan je altijd nog aankloppen bij instanties.
pi_159071899
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:29 schreef NoXia het volgende:

[..]

Als je moet rondkomen van Roamler gaat er wel iets heel erg mis in je leven. Dan kan je altijd nog aankloppen bij instanties.
maar je hebt niet je hele leven WW, dat loopt ook een keer af. en dan heb je misschien nog recht op bijstand maar dat is volgens mij nou ook niet echt een vet pot.
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:46:42 #129
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159072139
Maar op alleen Roamler/SS kan je toch niet leven? :o Zelfs in mijn beste maand zou ik er nog niet eens mijn huur van kunnen betalen. Niet dat ik dan letterlijk elke opdracht elke dag in de hele stad gedaan heb. Misschien dat je dan wel in de buurt van de huur komt maar als het de enige inkomstenbron zou zijn lijkt het me toch erg lastig.
pi_159072234
ik denk ook niet dat je ervan kan leven nee. maar als je in de WW zit en dan elke dag opdrachten doet omdat je toch geen werk hebt, dan is het toch weer een paar honderd in de maand meer. (als je goed je best doet en er genoeg opdrachten zijn he)
pi_159072314
Voor mij is het gewoon een handig extraatje als student zijnde en een klein gedeelte ervan spaar ik voor spontane gelegenheden (bijvoorbeeld dat vrienden zin hebben om eens met z'n allen uit eten te gaan/ te shoppen.)
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  woensdag 13 januari 2016 @ 17:46:31 #132
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159073521
Ik gebruik het ook regelmatig om eten te bestellen en dan betalen via Paypal. :') Voor de rest spaar ik het niet echt op, meestal laat ik het grootste deel op mijn bankrekening storten en dan gaat het gewoon mee in geld voor boodschappen enzo. Ik ga er niet vanuit dat de belastingdienst me opspoort voor die kleine bedragen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 januari 2016 @ 17:49:22 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159073578
Fruitcheck klinkt wel aantrekkelijk :Y

Jammer dat die weer om 8:00 beschikbaar komt en ik om 9:00 moet werken :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2016 @ 18:27:16 #134
21636 Feestkabouter
pi_159074335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:35 schreef loezzzje het volgende:

[..]

maar je hebt niet je hele leven WW, dat loopt ook een keer af. en dan heb je misschien nog recht op bijstand maar dat is volgens mij nou ook niet echt een vet pot.
bijstand is geen vetpot nee, maar Roamler is niet meer dan een aanvullinkje daarop.
zoals je het formuleerde om 16.09 klinkt het alsof Roamler dan de belangrijkste inkomstenbron zou kunnen zijn voor mensen, maar dat bedoel je dus niet. ik vind je formuleringen gewoon erg bijzonder, en blijkbaar ben ik niet de enige die ze op mijn manier leest.

ik bedoelde het niet denigrerend, sorry als het zo overkwam.
ik ging er vanuit dat er wel wat anders in je leven was, maar ik bedoelde met die formulering te benadrukken dat jouw woorden klinken alsof Roamler wel echt heel belangrijk is voor je.
  woensdag 13 januari 2016 @ 18:38:54 #135
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159074642
Ik ben (gelukkig, zullen we maar zeggen) niet zo bekend met de verschillende uitkeringen en de regels die erbij horen, maar als je in de bijstand zit wordt het dan niet gekort op wat je krijgt als je inkomsten hebt uit dit soort dingen? Roamler kan je nog op Paypal laten staan maar SS stort meteen op je rekening.
  woensdag 13 januari 2016 @ 18:39:21 #136
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159074660
Is het niet zo, mocht je bijstand ontvangen en je geld verdient met roamler/ ss je gekort wordt op je bijstandsuitkering?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_159074872
^dat lijkt mij wel ja. heb er zelf geen ervaring mee. maarja moet het uwv daar wel vanaf weten. zelfde gevalletje als met de belastingdienst denk ik. je neemt een risico door het niet op te geven.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

bijstand is geen vetpot nee, maar Roamler is niet meer dan een aanvullinkje daarop.
zoals je het formuleerde om 16.09 klinkt het alsof Roamler dan de belangrijkste inkomstenbron zou kunnen zijn voor mensen, maar dat bedoel je dus niet. ik vind je formuleringen gewoon erg bijzonder, en blijkbaar ben ik niet de enige die ze op mijn manier leest.

ik bedoelde het niet denigrerend, sorry als het zo overkwam.
ik ging er vanuit dat er wel wat anders in je leven was, maar ik bedoelde met die formulering te benadrukken dat jouw woorden klinken alsof Roamler wel echt heel belangrijk is voor je.
een aanvulling ja. maar dat is dus mijn punt. en dan praat ik nu even over mijzelf. ik doe aan roamler om een leuk extraatje te verdienen. en als er dan geen opdrachten zijn als ik een dag vrij ben dan baal ik daarvan ja. ik ben liever op pad voor roamler op een doordeweekse dag dan de hele dag thuis zitten niks doen. En toen ik net begon aan roamler stond het bomvol met opdrachten en was je lekker de hele dag bezig. Nu is dat anders. Daarom spreek ik mijn frustraties daarover uit.
pi_159075217
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef loezzzje het volgende:

een aanvulling ja. maar dat is dus mijn punt. en dan praat ik nu even over mijzelf. ik doe aan roamler om een leuk extraatje te verdienen. en als er dan geen opdrachten zijn als ik een dag vrij ben dan baal ik daarvan ja. ik ben liever op pad voor roamler op een doordeweekse dag dan de hele dag thuis zitten niks doen. En toen ik net begon aan roamler stond het bomvol met opdrachten en was je lekker de hele dag bezig. Nu is dat anders. Daarom spreek ik mijn frustraties daarover uit.
Ben ik met je eens. Vroeger stonden bijvoorbeeld de babymelkchecks ook langer open dan 2 seconden. Ook kon je na je werk de app openen en nog wel een paar checks doen. Nu moet je als een gek in de ochtend refreshen en hopen dat je een check te pakken krijgt. Jammer vind ik dat.
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2016 @ 19:03:50 #139
21636 Feestkabouter
pi_159075472
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:46 schreef loezzzje het volgende:
^dat lijkt mij wel ja. heb er zelf geen ervaring mee. maarja moet het uwv daar wel vanaf weten. zelfde gevalletje als met de belastingdienst denk ik. je neemt een risico door het niet op te geven.

[..]

ik ben liever op pad voor roamler op een doordeweekse dag dan de hele dag thuis zitten niks doen.
je hebt dus verder niks om je dag mee te vullen.
mijn eerdere woorden, die je denigrerend vond, waren dus raker dan ik ze bedoelde.
pi_159075798
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

je hebt dus verder niks om je dag mee te vullen.
mijn eerdere woorden, die je denigrerend vond, waren dus raker dan ik ze bedoelde.
Als ik kan kiezen tussen thuis een boek lezen (oftewel niks doen, maar wel mijn dag vullen) of op pad een zakcentje verdienen, weet ik ook wel wat ik zou kiezen.
pi_159078475
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:57 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Vroeger stonden bijvoorbeeld de babymelkchecks ook langer open dan 2 seconden. Ook kon je na je werk de app openen en nog wel een paar checks doen. Nu moet je als een gek in de ochtend refreshen en hopen dat je een check te pakken krijgt. Jammer vind ik dat.
en er stonden ook gewoon meer verschillende opdrachten in. ook opdrachten die elke week terugkwamen zoals jumbo promo check. de enige die nou elke week terugkomt is babymelk en die is ook binnen een minuut weg.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

je hebt dus verder niks om je dag mee te vullen.
mijn eerdere woorden, die je denigrerend vond, waren dus raker dan ik ze bedoelde.
het was de manier waarop je het zei. er zijn wel dingen waarmee ik mijn dag kan vullen zoals de was doen, boodschappen, schoonmaken etc. maar daar heb je op je vrije dag ook niet altijd zin in. en nadeel als je in de horeca werkt en je vrienden niet. je bent doordeweeks wel eens vrij en je vrienden niet. dus dan besteed ik mijn vrije dag liever nuttig door een extra centje bij te verdienen ja.
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:45:58 #142
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159080038
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

je hebt dus verder niks om je dag mee te vullen.
mijn eerdere woorden, die je denigrerend vond, waren dus raker dan ik ze bedoelde.
Dat is wel een beetje flauw, sommige vinden het gewoon echt leuk om op een vrije dag op pad te gaan voor Roamler, dat zei ze misschien wat sterk maar men mag best zeggen dat ze het jammer vinden dat er helemaal niks meer te doen is nu.

Ik kan me ook prima vermaken met 's ochtends wat opdrachten plannen en dan een rondje door de stad te maken op een dag waarop ik anders niet zoveel zou doen. Niet iedereen heeft weekend in het weekend, of heeft behoefte aan tig hobby's/clubjes/een enorme kennissenkring die onderhouden moeten worden.

Natuurlijk zou ik ook mijn vrije dagen kunnen besteden aan het oplossen van de wereldproblematiek, maar voor de meeste mensen is een vrije dag gewoon een vrije dag, waarop je verder niet zoveel doet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 januari 2016 @ 14:31:16 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159097936
Kopsrelling check van 7,50 gedaan. Beter wordt ie goedgekeurd, waren 16 koppen :o

Eentje werd gevuld, die kon ik lastig op de foto zetten :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator donderdag 14 januari 2016 @ 14:44:01 #144
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159098261
Gewoon schijt aan hebben. Ik heb voor SS eens een stelling moeten fotograferen waar de hele tijd een of ander personeelslid voor zat omdat ze zo nodig met een collega voorraad moest tellen. Toen ze na 3x de winkel door nog niet weg waren heb ik de foto gewoon gemaakt, met uitleg. Werd goedgekeurd.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 januari 2016 @ 14:54:37 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159098519
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:44 schreef djkoelkast het volgende:
Gewoon schijt aan hebben. Ik heb voor SS eens een stelling moeten fotograferen waar de hele tijd een of ander personeelslid voor zat omdat ze zo nodig met een collega voorraad moest tellen. Toen ze na 3x de winkel door nog niet weg waren heb ik de foto gewoon gemaakt, met uitleg. Werd goedgekeurd.
Een eerdere toen ik geen foto's mocht maken van het personeel werd ook goedgekeurd, dus heb er wel vertrouwen in.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 januari 2016 @ 16:34:41 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159100957
Meh :{

Gevraagd of ik alleen nog die laatste kan doen, anders kunnen ze het vergeten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159101185
Hier weinig leuke opdrachten helaas bij Roamler. Bij smartspotter best wat leuke, maar ik wacht even tot de vergoeding wat hoger is ;)

Dit weekend weer lekker cashen met de Bier bij Boni Check, daar verdien ik iedere week wel zo'n 30 euro mee en dat nu al een week of 7.
  donderdag 14 januari 2016 @ 17:02:35 #148
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159101547
Ja het is jammer dat de enige Boni hier in de stad veel te ver weg zit om elke week heen te gaan, die loopt altijd leuk op.
pi_159102625
Overigens wel verschillend per boni! Hier in de stad start tie met ¤3,00 en in een naastgelegen stad start tie al met ¤5,00. Meestal wacht ik een aantal uur tot de vergoeding ¤15,00 of ¤20,00 is.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 14 januari 2016 @ 18:12:17 #150
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159103069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:52 schreef Miek95 het volgende:
Overigens wel verschillend per boni! Hier in de stad start tie met ¤3,00 en in een naastgelegen stad start tie al met ¤5,00. Meestal wacht ik een aantal uur tot de vergoeding ¤15,00 of ¤20,00 is.
waarschijnlijk wordt degene van 3 euro vaker gedaan dan die van de stad er naast.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159103290
Nope :) meestal haalt Roamler 'm zelf weg omdat ze 'm niet meer nodig hebben...

Die van de stad ernaast heeft meer prioriteit omdat ze daar veel meer bier hebben :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 14 januari 2016 @ 18:25:53 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159103311
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:24 schreef Miek95 het volgende:
Nope :) meestal haalt Roamler 'm zelf weg omdat ze 'm niet meer nodig hebben...

Die van de stad ernaast heeft meer prioriteit omdat ze daar veel meer bier hebben :)
ah ja dat kan ook nog :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 januari 2016 @ 18:36:16 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159103529
Het is technisch niet mogelijk om de foto's van opdracht A voor de evaluatie te gebruiken en 1 foto van de tweede poging erbij te pakken.

Juistem :')
Volgende keer zorg ik ervoor dat ik iets meer dan 20 minuten heb om de opdracht te doen, dan kan ik nog een aantal rondjes lopen om de vullers af te wachten...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159105117
Het is aardig rustig op Roamler, helaas :(

Ik vind opdrachten bij tankstations altijd een beetje eng, aangezien het binnen zo klein is en je zo wordt aangestaard want ze willen je gelijk helpen.
pi_159106844
Meestal meld ik me daar direct. :)

Bij SS lopen de combinatiechecks al aardig op!
pi_159116898
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 06:26 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja, graag! Hopelijk staat er meer open dan bij Roamler momenteel :{
stuur ff standaard verhaal (motivatie verhaal wat of redelijk standaard is hier geloof ik) via DM/PM naar me en dan zal ik je toevoegen.

ik zag nog iets langs komen over bijstand, als je in de bijstand zit dan wordt je gewoon gekort op bedragen die binnen komen. Helemaal als ze gezien worden als inkomen van werk (roamler en SS zijn eigenlijk gewoon werk in hun ogen verwacht ik)
Every war is different, every war is the same.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 11:59:26 #157
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159120623
We staan klaar voor de babymelk checks :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 12:01:48 #158
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159120669
Hier in het dorp alleen maar de +
En er is nu ook een Babymelkcheck +* voor 5 euro
Volgens mij dezelfde opzet als de gewone +

Opeens is ook heel de Lidl koffiecups-check weg. Die had ik nog wel willen doen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 15 januari 2016 @ 12:04:10 #159
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159120708
Heb er 3 kunnen pakken van 3,50 per stuk. Nice :7
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 12:04:39 #160
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159120715
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:04 schreef pl4kkie het volgende:
Heb er 3 kunnen pakken van 3,50 per stuk. Nice :7
Dat is de + dan toch?
Die ga ik niet meer doen :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_159120739
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:04 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat is de + dan toch?
Die ga ik niet meer doen :P
emte is 3,50. heb er ook 1 kunnen pakken. en 3 van de netto voor 5 euro.
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 12:07:59 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159120769
Hier gaan de babymelkchecks niet snel vandaag maar heb zo examen dus ook geen tijd om ze te pakken :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 15 januari 2016 @ 12:08:50 #163
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159120788
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:04 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat is de + dan toch?
Die ga ik niet meer doen :P
Nee de gewone checks. De + checks waag ik me geeneens aan :+
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 12:09:25 #164
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159120798
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:06 schreef loezzzje het volgende:

[..]

emte is 3,50. heb er ook 1 kunnen pakken. en 3 van de netto voor 5 euro.
Die winkels zitten hier niet, hier eigenlijk alleen Kruidvat 2 euro en altijd gelijk weg (of hij komt gewoon niet meer, dat kan ook)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 15 januari 2016 @ 12:18:30 #165
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159120938
Net op tijd klaar met werk, heb er 5 van de gewone Babymelk. :)
pi_159121022
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:09 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Die winkels zitten hier niet, hier eigenlijk alleen Kruidvat 2 euro en altijd gelijk weg (of hij komt gewoon niet meer, dat kan ook)
die zijn hier ook altijd gelijk weg ja. jammer is dat.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 12:44:48 #167
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159121517
Als er dummy's in het schap staan moet je die tellen als voorraad? Ik weet het niet meer :'(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 januari 2016 @ 12:53:52 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159121683
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:44 schreef pl4kkie het volgende:
Als er dummy's in het schap staan moet je die tellen als voorraad? Ik weet het niet meer :'(
een dummy is geen voorraad wel in assortiment
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159121975
Ik heb een invite voor roamler beschikbaar. Graag korte motivatie en woonplaats in dm.

Hier ook goed crashen op vier bij boni. Verder vind k het aanbod wat mager bij roller de laatste tijd.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 14:23:29 #170
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159123777
Er staan hier nu 2 groente prijschecks open voor 5 euro per stuk in één winkel. :o Maar erg uit de route voor de checks die ik zo nog wil doen en denk ik geen tijd voor. Ik ga zo naar een metrostation hier een filmpje opnemen waarin je wat moet vertellen over wat je van de voorzieningen enzo vindt, voor 7,50. Er stonden er drie, maar de andere twee waren weg toen ik de eerste accepteerde helaas. Was anders wel makkelijk 22,50 verdiend. :P
  vrijdag 15 januari 2016 @ 14:29:30 #171
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_159123892
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:53 schreef Nizno het volgende:

[..]

een dummy is geen voorraad wel in assortiment
Thanks. Ik had het voor de zekerheid ook in de app gevraagd. Ze antwoorden precies hetzelfde en behoorlijk snel ook.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2016 @ 14:30:23 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159123906
Heb ik weer, zijn ze bezig met het tellen van het babyschap :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 14:44:52 #173
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159124182
Ja ik had er ook eentje geaccepteerd waar allemaal karren voor stonden, niet eentje die je even subtiel een zetje opzij geeft, maar heel het schap was met drie karren geblokkeerd. Geannuleerd en bij een andere Etos geaccepteerd, daar wel gewoon foto's kunnen maken.
pi_159124672
Bij mij stond er ook een kar voor. Foto gemaakt en gezegd dat ze bezig waren. Goedgekeurd :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2016 @ 15:12:20 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159124733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 14:44 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ja ik had er ook eentje geaccepteerd waar allemaal karren voor stonden, niet eentje die je even subtiel een zetje opzij geeft, maar heel het schap was met drie karren geblokkeerd. Geannuleerd en bij een andere Etos geaccepteerd, daar wel gewoon foto's kunnen maken.
Niks leukers dan in een kleine etos de enige klant te zijn tussen 6 werknemers :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:33:14 #176
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159125123
Ik zag net heel even de groente prijs check staan voor 7,50, in de winkel waar er dus nog twee waren. Nu weer weg, daarvoor had ik nog wel een ommetje gemaakt. Hopen dat ie daar vaker komt voor dat geld.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2016 @ 21:13:34 #177
21636 Feestkabouter
pi_159132843
1830 XP gescoord sinds vanmiddag
39 opdrachten
27 keer Bifi en Beef Jerky
10 keer babymelk
2 andere

ruim 90 euro verdiend..... gaan wel nog wat benzinekosten vanaf.
maar goed, ik heb tussendoor ook nog allerlei andere boodschappen en dingetjes gedaan op allerlei plekken die ik had opgespaard voor een actief dagje als vandaag, dus het grootste deel van die benzinekosten had ik sowieso wel gehad.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 21:16:41 #178
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159132956
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:13 schreef Feestkabouter het volgende:
1830 XP gescoord sinds vanmiddag
39 opdrachten
27 keer Bifi en Beef Jerky
10 keer babymelk
2 andere
Wtf...
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2016 @ 21:17:21 #179
21636 Feestkabouter
pi_159132984
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:16 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Wtf...
dat dacht ik net ook toen ik klaar was met tellen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2016 @ 21:26:08 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159133282
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:13 schreef Feestkabouter het volgende:
1830 XP gescoord sinds vanmiddag
39 opdrachten
27 keer Bifi en Beef Jerky
10 keer babymelk
2 andere

ruim 90 euro verdiend..... gaan wel nog wat benzinekosten vanaf.
maar goed, ik heb tussendoor ook nog allerlei andere boodschappen en dingetjes gedaan op allerlei plekken die ik had opgespaard voor een actief dagje als vandaag, dus het grootste deel van die benzinekosten had ik sowieso wel gehad.
Wat... _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159135857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:33 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zag net heel even de groente prijs check staan voor 7,50, in de winkel waar er dus nog twee waren. Nu weer weg, daarvoor had ik nog wel een ommetje gemaakt. Hopen dat ie daar vaker komt voor dat geld.
Ik heb er 1 uitgevoerd voor 7,50 daarna was de opdracht weg dus vermoedelijk was ik je net voor. Sorry :)

Bier bij Boni waren snel weg vandaag! Gelukkig nog 1 kunnen doen voor 10,00.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2016 @ 22:40:37 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159136025
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 21:13 schreef Feestkabouter het volgende:
1830 XP gescoord sinds vanmiddag
39 opdrachten
27 keer Bifi en Beef Jerky
10 keer babymelk
2 andere

ruim 90 euro verdiend..... gaan wel nog wat benzinekosten vanaf.
maar goed, ik heb tussendoor ook nog allerlei andere boodschappen en dingetjes gedaan op allerlei plekken die ik had opgespaard voor een actief dagje als vandaag, dus het grootste deel van die benzinekosten had ik sowieso wel gehad.
Hoe deed je die Bifi eigenlijk? Had het personeel echt niks door? :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159136276
ik vraag me af hoe je 10 babymelk hebt kunnen scoren. ik kom nooit verder dan 5 of 6 en dan zijn ze allemaal weg _O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 januari 2016 @ 22:53:49 #184
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159136550
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:47 schreef loezzzje het volgende:
ik vraag me af hoe je 10 babymelk hebt kunnen scoren. ik kom nooit verder dan 5 of 6 en dan zijn ze allemaal weg _O-
Ik zag er rond 22u ineens weer 4 open staan hier. Bijzonder wel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159136584
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:53 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik zag er rond 22u ineens weer 4 open staan hier. Bijzonder wel.
ja als de winkels dicht zijn. vind ik ook altijd zo knap.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 januari 2016 @ 22:55:12 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159136614
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:54 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ja als de winkels dicht zijn. vind ik ook altijd zo knap.
ja maar nog origineler is dat ze nu weg zijn :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 15 januari 2016 @ 22:57:02 #187
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159136703
Ow en met de auto opdrachten doen zou ik zonde vinden. Ik houd het bij fietsen. Dan heb ik zowel goede beweging als dat al het geld zuiver is zonder dat er nog benzinekosten af moeten ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 23:05:40 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159137021
Die bifi opdracht in een benzinestation lijkt me ook niks, ze kijken je daar altijd zo op de vingers.

Ik heb al een week niks voor roamler kunnen doen :o wel nog twee SS checks gedaan vandaag.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2016 @ 23:07:58 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159137104
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 23:05 schreef MaJo het volgende:
Die bifi opdracht in een benzinestation lijkt me ook niks, ze kijken je daar altijd zo op de vingers.

Ik heb al een week niks voor roamler kunnen doen :o wel nog twee SS checks gedaan vandaag.
"Hallo, ik ben hier namens het bedrijf Roamler, zou ik een foto mogen maken van een drankschap?"
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159139318
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja maar nog origineler is dat ze nu weg zijn :)
das ook knap ja.

bij het tankstation moet je je bijna wel melden. niemand loopt een tankstation in om vervolgens weer naar buiten te lopen en niks te kopen.
  Moderator zaterdag 16 januari 2016 @ 00:18:50 #191
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159139670
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 23:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

"Hallo, ik ben hier namens het bedrijf Roamler, zou ik een foto mogen maken van een drankschap?"
en iedereen kent het dan? Bij de melkchecks zijn ze steeds wantrouwend en hebben ze nog nooit van roamler gehoord. Ik ga daarom ook geen checks meer doen waarbij je jezelf moet melden :N
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 januari 2016 @ 00:20:18 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159139712
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

en iedereen kent het dan? Bij de melkchecks zijn ze steeds wantrouwend en hebben ze nog nooit van roamler gehoord. Ik ga daarom ook geen checks meer doen waarbij je jezelf moet melden :N
Zit er geen brief bij de plus?

Ik wilde er vanmiddag nog één van 6¤ doen, maar het in slaap vallen op de bank zorgde ervoor dat iemand mij voor was. Heb ik dus mazzel mee gehad?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zaterdag 16 januari 2016 @ 00:22:03 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159139760
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zit er geen brief bij de plus?

Ik wilde er vanmiddag nog één van 6¤ doen, maar het in slaap vallen op de bank zorgde ervoor dat iemand mij voor was. Heb ik dus mazzel mee gehad?
zelfs met die brief erbij steeds wantrouwen omdat ik me niet kan legitimeren voor roamler :') dus die doe ik niet meer.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 januari 2016 @ 00:23:57 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159139816
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

zelfs met die brief erbij steeds wantrouwen omdat ik me niet kan legitimeren voor roamler :') dus die doe ik niet meer.
Wat kan er gebeuren? Dat je een prachtige foto van de balie met wat melk hebt?

Als ze niet meewerken, doen ze bij Roamler ook niet zo moeilijk. Heb ik zelf ook al ondevonden :s)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 00:37:31 #195
21636 Feestkabouter
pi_159140182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:47 schreef loezzzje het volgende:
ik vraag me af hoe je 10 babymelk hebt kunnen scoren. ik kom nooit verder dan 5 of 6 en dan zijn ze allemaal weg _O-
wat Nizmo al zei: gedurende de dag komen er weer beschikbaar omdat er opdrachten worden geannuleerd of afgekeurd.
en daarnaast heb ik het vermoeden dat er gedurende de dag ook nieuwe opdrachten bij komen. volgens mij worden de Prenatal-opdrachten bijvoorbeeld, en ook die van de Vomar, pas later op de dag vrijgegeven.
maar sowieso: er zijn een paar verschillende babymelk-categorieen en de makkelijkste categorie is om 12 uur direct uitverkocht, maar de andere categorieen (+ en +* en PLUS) hebben in mijn regio heel de middag een paar stuks beschikbaar gehad.
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 00:38:58 #196
21636 Feestkabouter
pi_159140199
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:55 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja maar nog origineler is dat ze nu weg zijn :)
ik heb sterk het vermoeden dat ze dan gewoon van Roamler af worden gehaald omdat het duidelijk is dat ze die dag toch niet meer worden uitgevoerd. en daarnaast is het bij die selectie opdrachten ook werkelijk de bedoeling (denk ik) dat ze de resultaten vrijdag binnen hebben (dus zaterdag is het niet meer interessant voor ze).
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 00:40:10 #197
21636 Feestkabouter
pi_159140222
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:06 schreef loezzzje het volgende:

[..]

das ook knap ja.

bij het tankstation moet je je bijna wel melden. niemand loopt een tankstation in om vervolgens weer naar buiten te lopen en niks te kopen.
dat hebben veel tankstations vandaag toch wel meegemaakt 8-)
er zijn trouwens ook stations waar ik 2 opdrachten kon doen, dan moest ik wel een aankoop doen.
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 00:45:19 #198
21636 Feestkabouter
pi_159140323
uiterlijk vandaag of morgen zouden de sterke drank opdrachten voor het laatst beschikbaar zijn, mijn planning was om daar vandaag flink mee te gaan verdienen (ik had al een route in gedachten langs een stuk of 15, heb er eerder al 30 a 40 a 50 gedaan denk ik).
maar helaas zijn die ineens allemaal verdwenen voordat de einddatum bereikt was. dat soort dingen vind ik dan wel weer jammer.

maar goed, nu alsnog dus toch wel een ok dagje gehad :P
pi_159143112
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 00:45 schreef Feestkabouter het volgende:
uiterlijk vandaag of morgen zouden de sterke drank opdrachten voor het laatst beschikbaar zijn, mijn planning was om daar vandaag flink mee te gaan verdienen (ik had al een route in gedachten langs een stuk of 15, heb er eerder al 30 a 40 a 50 gedaan denk ik).
maar helaas zijn die ineens allemaal verdwenen voordat de einddatum bereikt was. dat soort dingen vind ik dan wel weer jammer.

maar goed, nu alsnog dus toch wel een ok dagje gehad :P
melding van maken. Duidelijk maken dat dat gewoon irritant is. Roamler maakt het duidelijk dit is de eind datum, en als er een kans is dat men eerder de plug er uit halen dan staat dat bij de opdracht (staat dan van als we vinden dat er genoeg meldingen zijn geweest dan stoppen we hem)
Every war is different, every war is the same.
pi_159143998
Zou er vandaag nog wat beschikbaar komen? Babymelk?
Er is verder echt heel weinig te doen de laatste weken.. Ik heb bij SS en roamler beide niet meer dan ¤10 staan.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:16:12 #201
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159144042
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:53 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik zag er rond 22u ineens weer 4 open staan hier. Bijzonder wel.
Veel AH's zijn wel tot 22:00 open dus dat zou dan toch wel kunnen? Alleen die bij de Etos enzo niet. De laatste Etos sluit hier om 20:00 dacht ik. in het centrum ergens.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 22:36 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik heb er 1 uitgevoerd voor 7,50 daarna was de opdracht weg dus vermoedelijk was ik je net voor. Sorry :)
Het is je gegund hoor. :) Was de check goedgekeurd bij jou? Ik had eigenlijk toch helemaal geen tijd om naar die winkel te gaan om ze alle twee te doen, en voor die groente prijs check wil ik wel een beetje rustig de tijd hebben omdat die zo gauw wordt afgekeurd. Maar die 7,50 is een mooi bedrag, eindelijk een beetje in verhouding met wat je allemaal moet fotograferen en invullen.

En ik heb vannacht in een nachtclub de gratis drankje check gedaan van Smartspotter. :D Ik hoop dat ie wordt goedgekeurd, op het bonnetje staat een ander merk gin dan ik had gekregen/om had gevraagd en die wel mocht voor de opdracht. En er was geen prijslijst of menukaart om op te foto te zetten dus twee fotos's van de bar gemaakt. :P Allemaal in de opmerkingen opgeschreven dus hoop dat het goedkomt. Beetje wazige foto's in het donker. En grappig wel, om van één besteld drankje een bonnetje te vragen in een nachtclub. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 10:53:01 #202
21636 Feestkabouter
pi_159144536
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 07:49 schreef dekkered het volgende:

[..]

melding van maken. Duidelijk maken dat dat gewoon irritant is. Roamler maakt het duidelijk dit is de eind datum, en als er een kans is dat men eerder de plug er uit halen dan staat dat bij de opdracht (staat dan van als we vinden dat er genoeg meldingen zijn geweest dan stoppen we hem)
heb ik al eens eerder gedaan, maar het verhaal is dan (en dat kun je niet checken): ze hoeven misschien niet per se allemaal te worden uitgevoerd, het kan ook zijn dat het onderzoek wordt afgerond zodra het aantal X slijterijen is bezocht. en als dan ineens woensdag iemand in Zuid Limburg die X-de slijterij bezoekt is ineens de opdracht voor heel NL afgelopen.
pi_159148031
3 babymelk checks kunnen doen vandaag. Eindelijk weer wat verdient :P
Bij de Hoogvliet hier komt denk ik bijna nooit iemand, die was 3,50 ipv 2 euro.
pi_159148734
5 babymelk kunnen doen en 2 bifi checks bij tankstation. wilde nog een 3de doen maar die shop was zo klein, ik denk dat mijn woonkamer groter is :') dus die heb ik snel geannuleerd :P
pi_159149926
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:02 schreef Dragonberry het volgende:
3 babymelk checks kunnen doen vandaag. Eindelijk weer wat verdient :P
Bij de Hoogvliet hier komt denk ik bijna nooit iemand, die was 3,50 ipv 2 euro.
Hoogvliet is standaard 3,50 :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 januari 2016 @ 15:55:22 #206
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159150037
Er kwam hier ineens weer een babymelk bij de Jumbo open. Die maar even gedaan. Zat overdag in trein en bus en accepteren op een andere locatie gaat niet zo makkelijk dus ik had ze eerst al afgeschreven. Toch mooi dat ik hem nog even kon doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 januari 2016 @ 15:57:19 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159150074
De babymelk+* checks zijn hier nu 5 euro per stuk waarvan 2 naast elkaar. Maar wil eigenlijk niet meer zo lomp bejegend worden dus laat maar :@
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:43:27 #208
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159150904
Haha ik heb me ook nog niet gewaagd aan de babymelk+ opdrachten. :@
pi_159154544
Zo net nog even een bier bij boni check meegepikt voor 9,00 normaal maar 3 dus had een keertje mazzel. Foto's waren wel wat donker geworden maar wel goedgekeurd gelukkig. :)
pi_159154963
Vanavond Wie is de Mol! *duimen dat ik goedgok*
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 20:22:21 #211
21636 Feestkabouter
pi_159155907
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef Miek95 het volgende:
Zo net nog even een bier bij boni check meegepikt voor 9,00 normaal maar 3 dus had een keertje mazzel. Foto's waren wel wat donker geworden maar wel goedgekeurd gelukkig. :)
ben net nog bij 2 Boni's geweest (vlak bij elkaar), ik hoopte eerder vanmiddag dat ik zowel babymelk als bier kon doen bij ze, maar ineens bleken de bieren al weg te zijn.
babymelk stond toen nog laag dus overgeslagen. na het sporten was het opgelopen: 2 keer 7,50 verdiend!
level 5 geworden binnen 6 weken *O*
(jammer dat ik dat gisteren op mijn topdag net niet heb gehaald)
nu die ruim 800 euro maar eens een keer gaan overmaken naar mijn gewone rekening. ik reken wel eens wat af met Paypal, maar dit krijg ik zo snel niet op en het wordt alleen maar meer :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 januari 2016 @ 20:24:02 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159155968
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:45 schreef Martijntj het volgende:
Vanavond Wie is de Mol! *duimen dat ik goedgok*
Oja, bijna vergeten :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159156907
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:22 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ben net nog bij 2 Boni's geweest (vlak bij elkaar), ik hoopte eerder vanmiddag dat ik zowel babymelk als bier kon doen bij ze, maar ineens bleken de bieren al weg te zijn.
babymelk stond toen nog laag dus overgeslagen. na het sporten was het opgelopen: 2 keer 7,50 verdiend!
level 5 geworden binnen 6 weken *O*
(jammer dat ik dat gisteren op mijn topdag net niet heb gehaald)
nu die ruim 800 euro maar eens een keer gaan overmaken naar mijn gewone rekening. ik reken wel eens wat af met Paypal, maar dit krijg ik zo snel niet op en het wordt alleen maar meer :P
De bier in de stad hiernaast was weg maar hier in de stad kwam die rond 18.30 uur ineens weer terug dus snel nog even gedaan.
Babymelkcheck waren hier maar 2 aan het eind van de middag. Behalve die + maar die doe ik nooit.

Lekker zeg 800 euro! Hoe lang heb je daarover gedaan?
Ik laat volgende week 300 euro uitbetalen. :)
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 21:11:15 #214
21636 Feestkabouter
pi_159157293
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 20:58 schreef Miek95 het volgende:
Lekker zeg 800 euro! Hoe lang heb je daarover gedaan?
6 weken dus.
Het is niet 6 weken geleden dat ik level 4 werd, het is 6 weken geleden dat ik met Roamler startte.
pi_159157417
Wow dan ben je echt actief zeg! Fulltime iedere dag aan de slag? :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 januari 2016 @ 21:20:00 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159157643
Alsnog vergeten :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159159826
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:20 schreef Nattekat het volgende:
Alsnog vergeten :')
Ik deed nog zo mijn best om je wakker te schudden. ;)
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 22:19:08 #218
21636 Feestkabouter
pi_159159985
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 21:14 schreef Miek95 het volgende:
Wow dan ben je echt actief zeg! Fulltime iedere dag aan de slag? :P
Met 1 goed gekozen dag in de week de juiste route kiezen, kom je een heel eind. Dat bleek gisteren wel.
Van alle XP die ik in de afgelopen 6 weken heb verdiend, had ik gisteren ruim 22%.
pi_159161143
ik ben ook vergeten in te vullen voor widm ;( jammer dat je dan ook gelijk niet meer mee mag doen.
pi_159163492
Sommige baby melk opdrachten worden ook nog op de zaterdag gedaan. Wat daar precies achter zit van welke wel en welke niet dat weet ik dan weer niet.
Every war is different, every war is the same.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 januari 2016 @ 01:18:23 #221
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159164955
Ben weer een ronde verder met de mol! *O*
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 januari 2016 @ 01:34:23 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159165235
Ik ook *O* ik blijf gewoon bij mijn mol en winnaar, wisselen heeft in het verleden ook niet gewerkt :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159167721
Heb nog niks gezien van Wie is de mol en nog niks over gelezen, maar ben wel weer een ronde verder. :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  † In Memoriam † zondag 17 januari 2016 @ 10:06:11 #224
21636 Feestkabouter
pi_159168438
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 00:19 schreef dekkered het volgende:
Sommige baby melk opdrachten worden ook nog op de zaterdag gedaan. Wat daar precies achter zit van welke wel en welke niet dat weet ik dan weer niet.
Ik heb wel een vermoeden waarom: als ze alle babymelk op 1 dag zouden doen moeten ze meer mensen hebben om al die opdrachten te controleren. Het zijn er echt veel op die 2 dagen, dat kunnen ze niet aan op 1 dag.
Voor ons is dat jammer, want we zouden meer opdrachten dichter bij elkaar kunnen doen.
Een suggestie zou dus kunnen zijn: doe alle babymelk in het zuiden op vrijdag en in het noorden op zaterdag. En een week later andersom om het eerlijk te verdelen.
  † In Memoriam † zondag 17 januari 2016 @ 11:48:35 #225
21636 Feestkabouter
pi_159169684
ik krijg nou een vriendschapsverzoek van iemand op Roamler...... is dat van iemand hier misschien?
best stom eigenlijk: ik zie een naam staan (die mij helemaal niets zegt), ik kan niet eens het profiel van die persoon bekijken (al zou dat me waarschijnlijk nog steeds niks zinnigs vertellen over die persoon)....... wat heb ik eraan om vrienden met iemand te worden?
wat heeft iemand eraan om vrienden met mij te worden? wat is het idee van vrienden in Roamler eigenlijk?
we kunnen elkaar niet eens berichten sturen....... of mis ik ergens iets?

en dan die loves, wat is daar eigenlijk het idee achter?
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2016 @ 11:59:05 #226
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159169891
Had ik ook, gewoon genegeerd. Dan vraag ik me echt af hoe ze bij mij terecht komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159169999
die loves snap ik ook niet. wat kun je daarmee?
pi_159170040
Ligt het aan mij of is er zo weinig elke keer
(she/her)
  zondag 17 januari 2016 @ 12:17:00 #229
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159170288
Ja er is weinig te doen. Vanochtend twee keer de Danone check gedaan, ging op bezoek bij wat vrienden die op een after zaten na een feestje vannacht, waren heel blij met de gratis yoghurtjes. :')

Ik kreeg ook een keer een vriendschap verzoek van een onbekende, wel geaccepteerd want vind het wel leuk om de foto's van anderen te zien bij die thuisopdrachtjes. :P En je kan verder toch geen gegevens van elkaar zien, alleen je naam.
pi_159192429
Bij mij was het toen iemand die in dezelfde stad woont. Ik had zoiets van ja daag, dan kun je in de gaten houden hoeveel xp ik elke keer heb :P maar volgens mij doet die persoon er niet veel meer mee.
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 01:37:47 #231
21636 Feestkabouter
pi_159193572
Hoezo zou het de keuzes van iemand in dezelfde stad kunnen beïnvloeden als ie jouw scores of verdiensten zou weten?

En daarnaast: hoe weet je eigenlijk dat ie uit dezelfde stad komt? Ik heb geen idee waar die knakker vandaan komt die met mij vriendjes wilde worden.
  One tough cookie maandag 18 januari 2016 @ 01:55:54 #232
169210 liesje1979
pi_159193828
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 00:07 schreef loezzzje het volgende:
Bij mij was het toen iemand die in dezelfde stad woont. Ik had zoiets van ja daag, dan kun je in de gaten houden hoeveel xp ik elke keer heb :P maar volgens mij doet die persoon er niet veel meer mee.
Dan kunnen ze toch ook gewoon op stadsranking klikken om te kijken hoeveel xp je per week krijgt?
pi_159194949
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:06 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik heb wel een vermoeden waarom: als ze alle babymelk op 1 dag zouden doen moeten ze meer mensen hebben om al die opdrachten te controleren. Het zijn er echt veel op die 2 dagen, dat kunnen ze niet aan op 1 dag.
Voor ons is dat jammer, want we zouden meer opdrachten dichter bij elkaar kunnen doen.
Een suggestie zou dus kunnen zijn: doe alle babymelk in het zuiden op vrijdag en in het noorden op zaterdag. En een week later andersom om het eerlijk te verdelen.
nee dit zijn opdrachten die ook al de vrijdag er gestaan hebben.
Every war is different, every war is the same.
pi_159196013
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2016 01:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dan kunnen ze toch ook gewoon op stadsranking klikken om te kijken hoeveel xp je per week krijgt?
ik weet ook niet wat de reden erachter was. ik heb hem in ieder geval niet geaccepteerd.

dadelijk wat siroop opdrachten doen en hopelijk komt er nog wat meer vrij vandaag.
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 11:04:47 #235
21636 Feestkabouter
pi_159197028
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2016 01:55 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dan kunnen ze toch ook gewoon op stadsranking klikken om te kijken hoeveel xp je per week krijgt?
dat dacht ik eerder ook, maar je kunt maar een beperkt deel van die lijst zien, dus dat is geen solide aanpak als het daarom zou gaan.
maar zoals al eerder gezegd: waarom zou het daarom gaan?
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 11:05:47 #236
21636 Feestkabouter
pi_159197052
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 08:00 schreef dekkered het volgende:

[..]

nee dit zijn opdrachten die ook al de vrijdag er gestaan hebben.
wat bedoel je?
klopt volgens jou mijn vermoeden niet? of mijn suggestie? of bedoel je wat anders?
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 11:06:33 #237
21636 Feestkabouter
pi_159197069
ik heb die mafkees gisteren geweigerd, heeft ie me vannacht weer uitgenodigd!?!?
  maandag 18 januari 2016 @ 16:03:33 #238
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159203608
Weet je zeker dat het niet iemand van hier is?
pi_159203712
Zo 15 siroop opdrachten gedaan. Ik kan ff geen karvan cevitam meer zien :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 januari 2016 @ 16:11:36 #240
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159203784
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:08 schreef loezzzje het volgende:
Zo 15 siroop opdrachten gedaan. Ik kan ff geen karvan cevitam meer zien :')
die heb ik niet in de app staan ;(
Wat moet je er voor doen? (en bij welke winkels?)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 januari 2016 @ 16:21:56 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159204011
Jeej, de prijschecks zijn terug :{

Die doe ik nooit meer in de kleine buurtsuper :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159204963
quote:
99s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:11 schreef Nizno het volgende:

[..]

die heb ik niet in de app staan ;(
Wat moet je er voor doen? (en bij welke winkels?)
is van SS. foto's maken van schap. de voorraad tellen van die kleine flesjes en kijken of de schapkaartjes juist zijn. simpele opdracht.
  maandag 18 januari 2016 @ 17:13:54 #243
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159205154
SS heeft mijn gratis drankje inzending goedgekeurd. *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 januari 2016 @ 17:14:31 #244
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159205163
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:05 schreef loezzzje het volgende:

[..]

is van SS. foto's maken van schap. de voorraad tellen van die kleine flesjes en kijken of de schapkaartjes juist zijn. simpele opdracht.
ahaa die staat hier ook alleen open bij 1 DIrk. :'(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 18 januari 2016 @ 17:15:03 #245
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159205175
Ja die stond hier vanmorgen nog open ook in AH's en Vomar, nu hier idd ook alleen in de Dirk.
pi_159205492
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 11:05 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

wat bedoel je?
klopt volgens jou mijn vermoeden niet? of mijn suggestie? of bedoel je wat anders?
ik bedoel te zeggen dat die opdrachten ook op de vrijdag er al staan (iniedergeval hier in zeeland is dat zo)
Every war is different, every war is the same.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 januari 2016 @ 17:41:46 #247
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159205814
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:15 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ja die stond hier vanmorgen nog open ook in AH's en Vomar, nu hier idd ook alleen in de Dirk.
Hier staat de Coop ook maar die staat op 15km... iets te ver uit de richting.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159206089
Vanochtend idd overal. Ik ben bij de emte, jumbo & ah geweest. Net zag ik nog de plus & coop staan maar had geen tijd meer. Morgen misschien nog een paar doen als hij nog open staat.
pi_159206869
Jammer dat Smartspotter opdrachten vaak heel snel verwijderd. Had best wat siroop opdrachten willen doen maar nu alleen nog maar bij kleine winkelketens :(
pi_159210239
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:16 schreef IJsbeertje21 het volgende:

Het is je gegund hoor. :) Was de check goedgekeurd bij jou? Ik had eigenlijk toch helemaal geen tijd om naar die winkel te gaan om ze alle twee te doen, en voor die groente prijs check wil ik wel een beetje rustig de tijd hebben omdat die zo gauw wordt afgekeurd. Maar die 7,50 is een mooi bedrag, eindelijk een beetje in verhouding met wat je allemaal moet fotograferen en invullen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de check was goedgekeurd. Ik heb gewoon naast medewerker staan fotograferen maar hij zei niets. :) ik heb er denk ik 10 minuten over gedaan maar de helft was er niet dus dat scheelde behoorlijk veel tijd.

Normaal is de groentencheck maar 2,50 volgens mij.
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 21:01:05 #251
21636 Feestkabouter
pi_159212319
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:03 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Weet je zeker dat het niet iemand van hier is?
nee dat weet ik niet.
enerzijds weet iemand van hier niet welke Roamler ik ben......... anderzijds kan iemand wel een vermoeden hebben...... maar dat moet dan puur zijn op basis van aantal XP, toch? verder kun je niks zien van iemand aan wie je niet bent gelinkt.
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2016 @ 21:03:02 #252
21636 Feestkabouter
pi_159212411
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 17:28 schreef dekkered het volgende:

[..]

ik bedoel te zeggen dat die opdrachten ook op de vrijdag er al staan (iniedergeval hier in zeeland is dat zo)
maar in de meeste gevallen geldt dat ze op de zaterdag in andere winkels staan dan op vrijdag
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 00:01:49 #253
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159218067
Vandaag eindelijk weer wat checks kunnen doen *O* verzorging, siroop en combinatie voor SS en voor roamler de extra vers Heineken check. Die laatste was echt simpel :9

Ik vind de laatste tijd de opdrachten in SS interessanter dan bij roamler. Maar dat komt ook omdat de checks bij roamler veel sneller weg zijn :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159218122
SS blijven ze idd langer staan ja. ik heb 15 van die opdrachten kunnen doen. dat had nooit gekund bij roamler. de verzorging check van SS is ook een makkie, hopelijk staat ie morgen nog open zodat ik er nog een paar kan doen. er moet nog wel een hoop gekeurd worden bij mij van vandaag.
pi_159219909
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

maar in de meeste gevallen geldt dat ze op de zaterdag in andere winkels staan dan op vrijdag
das dan denk ik de randstad waarof ze dus het probleem hebben dat ze anders te veel moeten goed keuren ofzo?
Every war is different, every war is the same.
pi_159220834
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:01 schreef MaJo het volgende:
Vandaag eindelijk weer wat checks kunnen doen *O* verzorging, siroop en combinatie voor SS en voor roamler de extra vers Heineken check. Die laatste was echt simpel :9

Ik vind de laatste tijd de opdrachten in SS interessanter dan bij roamler. Maar dat komt ook omdat de checks bij roamler veel sneller weg zijn :')
Nu al gedaan? Vergoeding gaat rap omhoog, nu istie al 3,50 ipv 2,50. Eind van de week rond de 7,50 dus ik wacht nog wel even. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2016 @ 08:34:27 #257
21636 Feestkabouter
pi_159220920
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 02:34 schreef dekkered het volgende:

[..]

das dan denk ik de randstad waarof ze dus het probleem hebben dat ze anders te veel moeten goed keuren ofzo?
Dat heeft niks met de locatie te maken. Als de mensen van Roamler het streven hebben om elke uitgevoerde opdracht binnen 4 uur te controleren, en ze zetten op vrijdag om 12 uur meer van die opdrachten uit waarvan ze weten dat de Roamlers ze heel snel zullen uitvoeren, dan brengen ze zichzelf in de problemen. Dus beperken ze het tot een bepaalde selectie. Denk ik....
pi_159222066
Heb weer een MV betaling binnen :) Wel gek want hij staat op betaling week 5, maar ik klaag niet :P
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 11:11:22 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159223618
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 00:04 schreef loezzzje het volgende:
SS blijven ze idd langer staan ja. ik heb 15 van die opdrachten kunnen doen. dat had nooit gekund bij roamler. de verzorging check van SS is ook een makkie, hopelijk staat ie morgen nog open zodat ik er nog een paar kan doen. er moet nog wel een hoop gekeurd worden bij mij van vandaag.
Mijn eerste verzorgingscheck is afgekeurd omdat ik toch zo'n ding met 3 planken had meegenomen. Vond dat wat onduidelijk. Die van gisteren moet nog gekeurd worden, hopelijk nu wel goed!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:22 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Nu al gedaan? Vergoeding gaat rap omhoog, nu istie al 3,50 ipv 2,50. Eind van de week rond de 7,50 dus ik wacht nog wel even. ;)
Momenteel gaan de checks zo snel weg dat ik maar pak wat ik kan ;) Gisteren was ie 3 euro waard, dikke prima voor 3 minuten werk :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 09:52 schreef loezzzje het volgende:
Heb weer een MV betaling binnen :) Wel gek want hij staat op betaling week 5, maar ik klaag niet :P
Ik hoop dat ze dit bij mij ook doen, wacht nu al best lang ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 19 januari 2016 @ 11:21:59 #260
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159223799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 08:22 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Nu al gedaan? Vergoeding gaat rap omhoog, nu istie al 3,50 ipv 2,50. Eind van de week rond de 7,50 dus ik wacht nog wel even. ;)
Ik vind het momenteel een risico met opdrachten omdat er toch wel erg veel roamlers bij zijn gekomen en de open opdrachten wel erg weinig zijn.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2016 @ 11:24:23 #261
21636 Feestkabouter
pi_159223850
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 21:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee dat weet ik niet.
enerzijds weet iemand van hier niet welke Roamler ik ben......... anderzijds kan iemand wel een vermoeden hebben...... maar dat moet dan puur zijn op basis van aantal XP, toch? verder kun je niks zien van iemand aan wie je niet bent gelinkt.
die klojo heeft me na 2 afwijzingen nu voor de 3e dag op rij uitgenodigd.
heb nu maar eens aan Roamler gevraagd hoe we dat kunnen blokkeren.

ik weet inmiddels denk ik wel hoe hij mij heeft gevonden: we staan allebei hoog in de top 10 van het land. dus we zien elkaar in dat beperkte overzicht omdat we dicht bij elkaar staan. maar ja in die top 10 (en ook op 1) heb ik al veel vaker gestaan en het betekent geen fuck. als je er nou eens bonus XP voor kreeg........
pi_159224256
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:11 schreef MaJo het volgende:

Mijn eerste verzorgingscheck is afgekeurd omdat ik toch zo'n ding met 3 planken had meegenomen. Vond dat wat onduidelijk. Die van gisteren moet nog gekeurd worden, hopelijk nu wel goed!

Ik hoop dat ze dit bij mij ook doen, wacht nu al best lang ;)
aww dat is jammer. bij mij is er ook een siroop check afgekeurd. alle kartonnen displays lagen over elkaar heen en het was echt een zooi dus ik kon niet goed tellen. wel erbij vermeld dat ik het niet goed kon tellen door de rotzooi en toch afgekeurd want ik had mijn tijd moeten nemen :{

ja, das een nadeel van MV. dat je zo lang moet wachten. je moet ook elke keer een maand op je salaris wachten maar dan heb je in ieder geval wel ineens veel. hier gaat het om tientjes werk :P
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 11:46:24 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159224297
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:44 schreef loezzzje het volgende:

[..]

aww dat is jammer. bij mij is er ook een siroop check afgekeurd. alle kartonnen displays lagen over elkaar heen en het was echt een zooi dus ik kon niet goed tellen. wel erbij vermeld dat ik het niet goed kon tellen door de rotzooi en toch afgekeurd want ik had mijn tijd moeten nemen :{

ja, das een nadeel van MV. dat je zo lang moet wachten. je moet ook elke keer een maand op je salaris wachten maar dan heb je in ieder geval wel ineens veel. hier gaat het om tientjes werk :P
Dat is wel balen van die siroop check -O-

Ik zou liever hebben dat MV ook een maand opspaart. Nu krijg ik de ene week 45 euro, een week later 12,50 en weer een week later iets van 24 euro :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159224386
Ik ga zo ook maar even op pad voor oa de extra vers check. De rest van de week heb ik geen tijd, dus ik ga nu gewoon zoveel mogelijk opdrachten doen.
pi_159224462
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef Nizno het volgende:
Ben weer een ronde verder met de mol! *O*
Ik heb de opdracht helemaal niet gezien :{. Kwam ie op een bepaalde dag en tijd online ofzo?
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 11:57:21 #266
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159224556
Op zaterdag, ik denk in de middag en je moet hem invullen voor de uitzending op tv begint.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 12:08:28 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159224810
Zijn er geen checks in Zeeland voor Roamler? Ik ga dit weekend naar Middelburg en Vlissingen en had gehoopt daar even te kunnen cashen :9 Maar als ik op de kaart kijk op hun website dan staat heel Zeeland er niet bij -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 januari 2016 @ 13:07:26 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159225870
Prijschecks in winkels waar je anders nooit komt? :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 19 januari 2016 @ 13:14:16 #269
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159226031
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 11:53 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb de opdracht helemaal niet gezien :{. Kwam ie op een bepaalde dag en tijd online ofzo?
de eerste kwam de zaterdag voor de uitzending online. Ik vermoed dat je als je die niet goed of niet hebt ingevuld je dan niet meer door bent.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159226064
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:14 schreef Nizno het volgende:

[..]

de eerste kwam de zaterdag voor de uitzending online. Ik vermoed dat je als je die niet goed of niet hebt ingevuld je dan niet meer door bent.
Ik was de eerste keer door :Y.
Daarna heb ik geen opdracht meer gezien; maar ik heb zaterdag ook niet gekeken, dus zal ik hem wel gemist hebben.

Flauw dat ze hem niet wat eerder al online zetten :+.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 19 januari 2016 @ 13:17:41 #271
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159226130
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:15 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik was de eerste keer door :Y.
Daarna heb ik geen opdracht meer gezien; maar ik heb zaterdag ook niet gekeken, dus zal ik hem wel gemist hebben.

Flauw dat ze hem niet wat eerder al online zetten :+.
Voor de WIDMapp heb je een week, voor de roamleropdracht niet.... is wel jammer idd. Maar ergens ook wel leuk en juist wat spannender ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 13:51:58 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159227089
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Prijschecks in winkels waar je anders nooit komt? :P
Welke check dan ook, maar ook inderdaad de uitgebreidere :Y

Verzorgingscheck voor SS is goedgekeurd *O* Nu siroop en combinatie nog :)

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer MV de opdrachten gaat toewijzen. Ik heb er 7 aangevraagd waarvan sommige morgen al openen. Ik neem dan aan dat ze uiterlijk vandaag iets moeten laten weten?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 13:52:30 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159227105
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 13:15 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik was de eerste keer door :Y.
Daarna heb ik geen opdracht meer gezien; maar ik heb zaterdag ook niet gekeken, dus zal ik hem wel gemist hebben.

Flauw dat ze hem niet wat eerder al online zetten :+.
Het kwam zaterdagmiddag inderdaad in de app :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159228152
Mijn siroop opdracht is afgekeurd omdat ik de verkeerde plank zou hebben genoemd.. Ik merk net dus pas dat ik niet goed heb gelezen. Je moet hier vanaf boven tellen, terwijl het bij roamler opdrachten altijd vanaf beneden is :')
Beetje jammer weer
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 14:51:43 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159228548
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:35 schreef Dragonberry het volgende:
Mijn siroop opdracht is afgekeurd omdat ik de verkeerde plank zou hebben genoemd.. Ik merk net dus pas dat ik niet goed heb gelezen. Je moet hier vanaf boven tellen, terwijl het bij roamler opdrachten altijd vanaf beneden is :')
Beetje jammer weer
Dat is wel heel suf dat ze dat fout rekenen :') SS is sowieso een stuk strenger!

Ik ben ook uitbetaald door MV vandaag :o *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 15:00:57 #276
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_159228803
Smartspotter vind ik niet zo streng en vooral niet zo zeikerig.
Bij Roamler hebben ze de tekst van een opdracht na een klacht van mij aangepast, omdat niet duidelijk was wat je moest fotograferen, maar mijn gelijk kreeg ik niet (terwijl het gevraagde uiteindelijk wel te zien was op 1 van de andere foto's).
Net als bij die groentecheck dat ze dingen onduidelijk vonden terwijl ik alles gewoon kon lezen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_159229037
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is wel heel suf dat ze dat fout rekenen :') SS is sowieso een stuk strenger!

Ik ben ook uitbetaald door MV vandaag :o *O*
het scheelde ook maar 1 plank, dus idd jammer dat ze gelijk alles afkeuren. De rest is gelukkig wel allemaal goedgekeurd :)
Alleen nu ben ik net thuis, komt er bij roamler een nieuwe opdracht op in de winkel waar ik 10 minuten geleden nog was :')
pi_159229311
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:51 schreef MaJo het volgende:

Ik ben ook uitbetaald door MV vandaag :o *O*
Top!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 14:35 schreef Dragonberry het volgende:
Mijn siroop opdracht is afgekeurd omdat ik de verkeerde plank zou hebben genoemd.. Ik merk net dus pas dat ik niet goed heb gelezen. Je moet hier vanaf boven tellen, terwijl het bij roamler opdrachten altijd vanaf beneden is :')
Beetje jammer weer
Dat had ik ook. Kwam er achter toen ik de opdracht al had verstuurd. Snel een berichtje naar ze gestuurd en toen hebben ze hem goedgekeurd "met hoge uitzondering" :P

Wel 2 andere siroop opdrachten afgekeurd want ik zou de foto van te ver weg hebben genomen :{ Net nog maar een paar opdrachten gedaan om die te compenseren.
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 15:39:10 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159229840
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
Smartspotter vind ik niet zo streng en vooral niet zo zeikerig.
Bij Roamler hebben ze de tekst van een opdracht na een klacht van mij aangepast, omdat niet duidelijk was wat je moest fotograferen, maar mijn gelijk kreeg ik niet (terwijl het gevraagde uiteindelijk wel te zien was op 1 van de andere foto's).
Net als bij die groentecheck dat ze dingen onduidelijk vonden terwijl ik alles gewoon kon lezen.
Grappig dat je dit zegt, mijn ervaring is precies andersom. Bij Roamler een paar keer gehad dat ze het goedkeurden maar als opmerking erbij dat ik wel iets fout had gedaan. Bij SS een paar keer hele grote opdrachten afgewezen waarbij ik dan 1 foutje had gemaakt. Ik herken me dus totaal niet in jouw ervaring :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159230263
t ligt er maar net aan wie je te pakken hebt heb ik t gevoel. Bij roamler zie je duidelijk dat je een specifiek persoon hebt die of keurt, bij SS zie je dat niet maar daar zal t zelfde gebeuren.
Every war is different, every war is the same.
pi_159230997
Wat een zeikerds bij SS. Weer 2 siroop opdrachten afgekeurd omdat de foto's niet van dichtbij waren genomen zodat ze de voorraad kunnen checken. Ik maak elke keer dezelfde foto's en bij de ene is het wel goed, de andere niet. Heb dus ook het idee, dat er vandaag een miereneuker tussen zit. Vanochtend was alles goed, nu een paar al niet.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 17:38:03 #282
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159232845
Ik had vandaag wel vrij, maar helemaal geen zin om winkels af te gaan. :P Zo nog even naar een Dirk voor een Heineken opdracht van 5 euro, en dan vind ik het wel weer mooi geweest. Misschien morgen nog wat in SS doen als er opdrachten zijn zodat ik de 20 euro nog haal deze week.
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2016 @ 19:08:32 #283
21636 Feestkabouter
pi_159235539
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
Smartspotter vind ik niet zo streng en vooral niet zo zeikerig.
Bij Roamler hebben ze de tekst van een opdracht na een klacht van mij aangepast, omdat niet duidelijk was wat je moest fotograferen, maar mijn gelijk kreeg ik niet
en dat heb ik nou ook al een paar keer gehad!
ze zijn daar echt niet altijd fair in.
na lang doordrammen uiteindelijk toch mijn geld gekregen......... van 1 keer is de discussie nog steeds gaande.
  Moderator dinsdag 19 januari 2016 @ 20:10:46 #284
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159237441
Net weer 2 checks gedaan, 2 keer rijst check en 1x siroop. Weer alleen SS dus :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_159238664
ik heb 9 tankstations bezocht. diegene aan de snelweg vond ik toch veel makkelijker dan de kleinere. daar vond ik het zo awkward om weg te lopen zonder iets te kopen. ah fijn, het heeft me toch weer 18 euro opgeleverd. 2 treinkaartjes checks gedaan, vervelende opdracht, zoveel foto's bij de kassa maken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 januari 2016 @ 20:48:51 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159238758
Word je nooit aangesproken met die opdrachten? Kan het me niet voorstellen dat je ongezien wegkomt :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159239079
bij degene die ik heb afgerond ben ik niet aangesproken. de kleinere wel een paar, maar toen kwam ik al binnen en had ik zoiets van, ok deze gaat niet lukken :P dus die heb ik geannuleerd.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 januari 2016 @ 20:59:36 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159239111
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:58 schreef loezzzje het volgende:
bij degene die ik heb afgerond ben ik niet aangesproken. de kleinere wel een paar, maar toen kwam ik al binnen en had ik zoiets van, ok deze gaat niet lukken :P dus die heb ik geannuleerd.
Niet eens aan begonnen dus? :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159239666
nope :P
pi_159253095
Vanochtend een zuivelcheck van SS gedaan :-) niet veel werk behalve als er geen actiekoeling met activia dan moet je een stuk meer foto's maken.

Ik wilde de oliecheck van SS ook nog doen maar die stond nog geen uur in de lijst of al weer weg dus hoop dat tie nog terugkomt..

[ Bericht 1% gewijzigd door Miek95 op 20-01-2016 14:30:46 ]
pi_159254183
Trouwens weinig checks bij Roamler momenteel. Vorige week was ook al erg rustig :(
pi_159254378
heb ook alleen maar SS checks gedaan. en net 2 MV checks gedaan bij Trekpleister. de enige die ik deze week bij roamler gedaan heb is de bifi check bij de tankstations. vraag me af of het aan de maand ligt dat het zo rustig is of dat ze gewoon weinig opdrachten binnen krijgen van opdrachtgevers.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 20 januari 2016 @ 14:29:35 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_159254382
Ook bijzonder dat de melkchecks van vrijdag er gisteravond al in stonden.

Ik vermoed trouwens ook dat we erg verwend zijn in de decembermaand met opdrachten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_159254500
Ik doe sinds afgelopen weekend ook mee met Smartspotter. Ook ik dacht dat mijn opdrachten wel afgekeurd zouden worden maar de twee siroop en een promotie actie zijn zonder problemen goedgekeurd. Vandaag wilde ik bij Deen de rijst opdracht uitvoeren maar sommige van die pakken stonden helemaal onderdaan dus die opdracht heb ik maar geannuleerd. Anders moest ik de producten helemaal oppakken want de prijskaartjes klopten volgens mij niet helemaal.

De voorbeeldfoto`s kan ik trouwens bijna allemaal niet bekijken. Gisteren lukte het me een keer om 1 foto te bekijken maar die deed het later ook niet meer. Hebben meer mensen daar problemen mee?
Tok.
pi_159254617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 14:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik doe sinds afgelopen weekend ook mee met Smartspotter. Ook ik dacht dat mijn opdrachten wel afgekeurd zouden worden maar de twee siroop en een promotie actie zijn zonder problemen goedgekeurd. Vandaag wilde ik bij Deen de rijst opdracht uitvoeren maar sommige van die pakken stonden helemaal onderdaan dus die opdracht heb ik maar geannuleerd. Anders moest ik de producten helemaal oppakken want de prijskaartjes klopten volgens mij niet helemaal.

De voorbeeldfoto`s kan ik trouwens bijna allemaal niet bekijken. Gisteren lukte het me een keer om 1 foto te bekijken maar die deed het later ook niet meer. Hebben meer mensen daar problemen mee?
Nee geen last van omdat ik mijn internetbundel even aanzet als ik voor SS opdrachten doe. Misschien dat ook doen of even via Wifi proberen...
pi_159255703
als je geen internet hebt dan kan hij idd de foto's niet laden bij SS. ik heb ook 2 rijstchecks gedaan bij nettorama maar de helft van wat ze vroegen zat niet in het assortiment dus dat is dan ook snel klaar.
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:16:44 #297
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159255754
Als het wordt goedgekeurd 15 euro verdienen met een video over één van de metrostations hier in de buurt. :D Staat in Roamler, eerst moest je de video in het station maken maar nu mocht je daar even een foto maken en de video thuis of ergens anders opnemen, nu mee bezig. Aantal vragen beantwoorden over wat je mist op het station en wat je er van zou vinden als hier een Ah to go zou komen (goh van wie zou de opdracht komen :P). Hij stond er dit weekend al in voor 7,50 maar had steeds geen tijd, en mooi dus want nu voor 15 euro. :)
  Moderator woensdag 20 januari 2016 @ 17:15:35 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_159259197
Net 7 checks gedaan en ¤28,50 verdient *O* met name SS: 3x zuivel, 1x verzorging en 1x treinkaartjes. Allemaal binnen een uur goedgekeurd :o

Voor roamler twee Danone checks gedaan omdat ik morgen familie zie. Alleen hadden ze bij 1 filiaal niet The Greek, jammer want dat is juist de lekkerste ;(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 20 januari 2016 @ 17:43:50 #299
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_159259971
Filmpje goedgekeurd! :D Dat was makkelijk verdiend.

Ik heb die Danone check nu al een stuk of 6 keer gedaan en bijna nergens hebben ze die Greek yoghurt, jammer inderdaad. :'(
pi_159260359
Die zuivelcheck is bij sommige jumbo's ¤3,00 en bij andere wel ¤5,00! Best vreemd eigenlijk!

Ik ga morgen eens een planning maken welke opdrachten ik allemaal ga doen :-)
pi_159260462
Bij de jumbo waar ik hem deed hebben ze hem niet in de actie denk ik :P ik moest op elke vraag nee invullen en er was ook geen actiekoeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')