Veel AH's zijn wel tot 22:00 open dus dat zou dan toch wel kunnen? Alleen die bij de Etos enzo niet. De laatste Etos sluit hier om 20:00 dacht ik. in het centrum ergens.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zag er rond 22u ineens weer 4 open staan hier. Bijzonder wel.
Het is je gegund hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:36 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 uitgevoerd voor 7,50 daarna was de opdracht weg dus vermoedelijk was ik je net voor. Sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik al eens eerder gedaan, maar het verhaal is dan (en dat kun je niet checken): ze hoeven misschien niet per se allemaal te worden uitgevoerd, het kan ook zijn dat het onderzoek wordt afgerond zodra het aantal X slijterijen is bezocht. en als dan ineens woensdag iemand in Zuid Limburg die X-de slijterij bezoekt is ineens de opdracht voor heel NL afgelopen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 07:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
melding van maken. Duidelijk maken dat dat gewoon irritant is. Roamler maakt het duidelijk dit is de eind datum, en als er een kans is dat men eerder de plug er uit halen dan staat dat bij de opdracht (staat dan van als we vinden dat er genoeg meldingen zijn geweest dan stoppen we hem)
Hoogvliet is standaard 3,50quote:Op zaterdag 16 januari 2016 14:02 schreef Dragonberry het volgende:
3 babymelk checks kunnen doen vandaag. Eindelijk weer wat verdient![]()
Bij de Hoogvliet hier komt denk ik bijna nooit iemand, die was 3,50 ipv 2 euro.
ben net nog bij 2 Boni's geweest (vlak bij elkaar), ik hoopte eerder vanmiddag dat ik zowel babymelk als bier kon doen bij ze, maar ineens bleken de bieren al weg te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef Miek95 het volgende:
Zo net nog even een bier bij boni check meegepikt voor 9,00 normaal maar 3 dus had een keertje mazzel. Foto's waren wel wat donker geworden maar wel goedgekeurd gelukkig.
Oja, bijna vergetenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:45 schreef Martijntj het volgende:
Vanavond Wie is de Mol! *duimen dat ik goedgok*
De bier in de stad hiernaast was weg maar hier in de stad kwam die rond 18.30 uur ineens weer terug dus snel nog even gedaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:22 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ben net nog bij 2 Boni's geweest (vlak bij elkaar), ik hoopte eerder vanmiddag dat ik zowel babymelk als bier kon doen bij ze, maar ineens bleken de bieren al weg te zijn.
babymelk stond toen nog laag dus overgeslagen. na het sporten was het opgelopen: 2 keer 7,50 verdiend!
level 5 geworden binnen 6 weken![]()
(jammer dat ik dat gisteren op mijn topdag net niet heb gehaald)
nu die ruim 800 euro maar eens een keer gaan overmaken naar mijn gewone rekening. ik reken wel eens wat af met Paypal, maar dit krijg ik zo snel niet op en het wordt alleen maar meer
6 weken dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 20:58 schreef Miek95 het volgende:
Lekker zeg 800 euro! Hoe lang heb je daarover gedaan?
Met 1 goed gekozen dag in de week de juiste route kiezen, kom je een heel eind. Dat bleek gisteren wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:14 schreef Miek95 het volgende:
Wow dan ben je echt actief zeg! Fulltime iedere dag aan de slag?
Ik heb wel een vermoeden waarom: als ze alle babymelk op 1 dag zouden doen moeten ze meer mensen hebben om al die opdrachten te controleren. Het zijn er echt veel op die 2 dagen, dat kunnen ze niet aan op 1 dag.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:19 schreef dekkered het volgende:
Sommige baby melk opdrachten worden ook nog op de zaterdag gedaan. Wat daar precies achter zit van welke wel en welke niet dat weet ik dan weer niet.
Dan kunnen ze toch ook gewoon op stadsranking klikken om te kijken hoeveel xp je per week krijgt?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:07 schreef loezzzje het volgende:
Bij mij was het toen iemand die in dezelfde stad woont. Ik had zoiets van ja daag, dan kun je in de gaten houden hoeveel xp ik elke keer hebmaar volgens mij doet die persoon er niet veel meer mee.
nee dit zijn opdrachten die ook al de vrijdag er gestaan hebben.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden waarom: als ze alle babymelk op 1 dag zouden doen moeten ze meer mensen hebben om al die opdrachten te controleren. Het zijn er echt veel op die 2 dagen, dat kunnen ze niet aan op 1 dag.
Voor ons is dat jammer, want we zouden meer opdrachten dichter bij elkaar kunnen doen.
Een suggestie zou dus kunnen zijn: doe alle babymelk in het zuiden op vrijdag en in het noorden op zaterdag. En een week later andersom om het eerlijk te verdelen.
ik weet ook niet wat de reden erachter was. ik heb hem in ieder geval niet geaccepteerd.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch ook gewoon op stadsranking klikken om te kijken hoeveel xp je per week krijgt?
dat dacht ik eerder ook, maar je kunt maar een beperkt deel van die lijst zien, dus dat is geen solide aanpak als het daarom zou gaan.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch ook gewoon op stadsranking klikken om te kijken hoeveel xp je per week krijgt?
wat bedoel je?quote:Op maandag 18 januari 2016 08:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee dit zijn opdrachten die ook al de vrijdag er gestaan hebben.
die heb ik niet in de app staanquote:Op maandag 18 januari 2016 16:08 schreef loezzzje het volgende:
Zo 15 siroop opdrachten gedaan. Ik kan ff geen karvan cevitam meer zien
is van SS. foto's maken van schap. de voorraad tellen van die kleine flesjes en kijken of de schapkaartjes juist zijn. simpele opdracht.quote:Op maandag 18 januari 2016 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik niet in de app staan
Wat moet je er voor doen? (en bij welke winkels?)
ahaa die staat hier ook alleen open bij 1 DIrk.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:05 schreef loezzzje het volgende:
[..]
is van SS. foto's maken van schap. de voorraad tellen van die kleine flesjes en kijken of de schapkaartjes juist zijn. simpele opdracht.
ik bedoel te zeggen dat die opdrachten ook op de vrijdag er al staan (iniedergeval hier in zeeland is dat zo)quote:Op maandag 18 januari 2016 11:05 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
wat bedoel je?
klopt volgens jou mijn vermoeden niet? of mijn suggestie? of bedoel je wat anders?
Hier staat de Coop ook maar die staat op 15km... iets te ver uit de richting.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:15 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ja die stond hier vanmorgen nog open ook in AH's en Vomar, nu hier idd ook alleen in de Dirk.
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:16 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Het is je gegund hoor.Was de check goedgekeurd bij jou? Ik had eigenlijk toch helemaal geen tijd om naar die winkel te gaan om ze alle twee te doen, en voor die groente prijs check wil ik wel een beetje rustig de tijd hebben omdat die zo gauw wordt afgekeurd. Maar die 7,50 is een mooi bedrag, eindelijk een beetje in verhouding met wat je allemaal moet fotograferen en invullen.
Ja de check was goedgekeurd. Ik heb gewoon naast medewerker staan fotograferen maar hij zei niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb er denk ik 10 minuten over gedaan maar de helft was er niet dus dat scheelde behoorlijk veel tijd.
Normaal is de groentencheck maar 2,50 volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |