Je mag daar 60, hij komt mij punt 1, met sowieso 75-80 voorbij scheuren moet nog in z`n remmen ook. En gaat pas op het laatst terug naar "zijn" Rijbaan, waar hij volledig op die rijbaan zit is het verdrijvingsvlak al op gehouden..quote:Op maandag 11 april 2016 20:54 schreef vannelle het volgende:
En wat doet ie verkeerd dan behalve een klein stukje verdrijvingsvlak meepakken?
Komt er op neer dat je daar maar 60 mag, dat busje mij inhaalt met 75-80, een verdrijvingsvlak mee pakt. Op z`n remmen moet staan en als het verdrijvingsvlak ophoud (Dus de 2 rijbanen al 1 zijn geworden zo goedals) Besluit om maar naar "zijn" rijstrook te gaan.quote:Op maandag 11 april 2016 21:40 schreef ambertje90 het volgende:
Ik kom niet voorbij dat bord 60 "herhaling" met gele achtergrond....
Ja...quote:Op maandag 11 april 2016 22:03 schreef MrBradge het volgende:
Komt er op neer dat je daar maar 60 mag
De meeste rijden daar <80 en ik zal er echt niet heel veel boven gezeten hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:36 schreef ambertje90 het volgende:
Beiden strookwissel dus schulddeling, maar dat zal dan wel in de richting vallen van degene die 100 rijdt waar je 80 mag.
Ik ben de cammer haha en je hoort mijn knipperlicht ruim op tijd aan gaan toch..quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Iemand hier is een knipperlicht vergeten... die is sowieso schuldig. Is alleen niet duidelijk of de bestuurder met die cam het wel goed doet. Maar die zou niet naar links zijn gegaan als die ander gewoon netjes zijn richting aan gaf.
Geen geluid aan staan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben de cammer haha en je hoort mijn knipperlicht ruim op tijd aan gaan toch..
Jawel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:39 schreef delano.888 het volgende:
De meeste rijden daar <80 en ik zal er echt niet heel veel boven gezeten hebben.
Maarja stel nou dat ik geen cam had gehad, dan had ik dat toch nooit kunnen bewijzen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen geluid aan staan.
In dat geval is die ander fout. Jij had niks kunnen doen om het te voorkomen.
Ik weet toch echt wel van mezelf dat ik er nooit ver boven zit en de rest er vaak onder zit. Misschien ben je verward door het geluid van mijn open luchtfilter? Daardoor lijkt het sneller (qua geluid).quote:
Ik heb een stopwatch en weet hoe lang de strepen zijn en hoe ver ze uit elkaar liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:45 schreef delano.888 het volgende:
Misschien ben je verward door het geluid van mijn open luchtfilter? Daardoor lijkt het sneller (qua geluid).
Nee, daarom heb je dus een cam.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maarja stel nou dat ik geen cam had gehad, dan had ik dat toch nooit kunnen bewijzen?
[..]
Ik weet toch echt wel van mezelf dat ik er nooit ver boven zit en de rest er vaak onder zit. Misschien ben je verward door het geluid van mijn open luchtfilter? Daardoor lijkt het sneller (qua geluid).
Dat zei je bij mij ook, 1 te hardquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ik heb een stopwatch en weet hoe lang de strepen zijn en hoe ver ze uit elkaar liggen.
Er is nog altijd geen dashcamfilmpjes topic en ik mocht hem ook niet openen. En dit topic zou nogal af gaan zakken als we het hier alleen maar over cams gaan hebben. Maarja deze discussie hebben we al gehad en de users en mods gaan het toch nooit eens worden hier over.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
Hadden we niet afgesproken om filmpjes in het filmpjestopic te posten zodat het hier over dashcams kan gaan? Of ben ik nou vergeetachtig aan het worden?
Die heeft dat licht nooit gezien joh. Vrij overbodig ding ook lijkt me.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:20 schreef MrBradge het volgende:
Een pannenkoek, jazeker.
Je ziet hem in het filmpje stoppen voor het stoplicht, vervolgens denkt 'ie "naah" en rijd zo door rood
quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er is nog altijd geen dashcamfilmpjes topic en ik mocht hem ook niet openen. En dit topic zou nogal af gaan zakken als we het hier alleen maar over cams gaan hebben. Maarja deze discussie hebben we al gehad en de users en mods gaan het toch nooit eens worden hier over.
Helemaal mee eens. Ik kijk zelf maar op https://m.reddit.com/r/Roadcam/ tegenwoordig. Daar doen ze niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:58 schreef De-Hamster het volgende:
Prima, your call, dan gaat dit topic op 'Stop Volgen'. Ik volgde dit topic nog om dashcam filmpjes te zien en ik ga niet in dat veredelde filmpjestopic kijken met allemaal 3 jaar oude filmpjes van Rallyauto's. etc.
Ik heb geen idee. In plaats van zich druk te maken over het maximale vermogen van een stofzuiger of de kromming van een banaan zou dít juist een issue zijn dat een eenduidige regelgeving kan gebruiken bij de EU.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 09:28 schreef Hyperdude het volgende:
Kik.
Ga over een paar weken naar Zweden/Noorwegen.
Iemand een idee of onderstaand kaartje nog klopt qua wel/niet toegestaan?
[ afbeelding ]
Leg dat maar eens uit in het Zweeds!quote:Tot die tijd beroep ik mij op het recht op vrije informatievergaring. Filmen is bij mij niet automatisch online zetten. Ik heb het ding primair om de schuldvraag te bepalen bij een incident in het verkeer.
'Sucky sucky curvy banana' zal de Zweedse Popo wellicht verkeerd interpreteren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:03 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. In plaats van zich druk te maken over het maximale vermogen van een stofzuiger of de kromming van een banaan zou dít juist een issue zijn dat een eenduidige regelgeving kan gebruiken bij de EU.
Tot die tijd beroep ik mij op het recht op vrije informatievergaring. Filmen is bij mij niet automatisch online zetten. Ik heb het ding primair om de schuldvraag te bepalen bij een incident in het verkeer.
Omgeving Den Haag? Vriend van mij is aangereden dit weekendquote:Op zondag 10 juli 2016 22:59 schreef Erasmo het volgende:
Dit weekend heel blij geweest met de helmcamera, ben tegen een fietser aangereden. 100% de schuld van de fietser en gelukkig erkende die dat ook maar dan is het erg fijn om er beelden van te hebben.
Die in de OP zijn nog steeds goed.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:06 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ben van plan om ook een dashcam aan te schaffen.
Iemand een idee wat momenteel de beste prijs/kwaliteit-verhouding is?
Thanks!
De zaken die ik dagelijks zie, zijn echt de moeite... vandaar.
Secondenlijm?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:31 schreef WheeleE het volgende:
Sinds een paar weken heb ik een Mio MiVue 658. Ik wil m eigenlijk precies achter m'n spiegel plaatsen, alleen komt dan de zuignap precies op het zwarte raster bovenaan de voorruit. Daar hecht ie niet goed op, dus nu heb ik m maar wat lager geplakt. Zijn er manieren om de zuignap toch goed te laten hechten op het zwarte raster?
Kijk, dat is een nuttige tip. Ik zal eens op zoek gaan naar dat spulquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:52 schreef delano.888 het volgende:
Er is speciale tape voor, volgens mij van bison, car tape oid. Dan werkt het wel. Sowieso super handig spul. Plakt aan alles in de auto, en blijft zitten bij hitteverschillen waar andere tape inzakt.
Gewoon bij de Gamma te koopquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kijk, dat is een nuttige tip. Ik zal eens op zoek gaan naar dat spul
Die converter van DX zou ongeveer 1,5 A trekken, misschien 2 Ampére. Een zekering van 5 A is zat. Ik weet niet hoeveel tijd tussen twee ritten zit, maar je kunt wel een tijdje surveillancemodus aanzetten op de autoaccu. De meeste kleine autoaccu's zijn tussen 55 en 60 Ah. (in het geval van benzinemotor, in een diesel zit vaak een grotere accu) In het (pessimistische) geval van een continustroom van 2 A is je accu theoretisch leeg in 28-30 uur, maar ook echt leeg. Als in, niet meer kunnen starten. Zeg dat je de helft gebruikt in 14-15 uur, dan moet je nog kunnen starten, maar dan is het de bedoeling dat je ook een flink stuk moet rijden om de accu weer bij te laden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 20:51 schreef ericosman het volgende:
Beste FOK!ers,
Na veel lezen en filmpjes kijken kwam ik uit op het volgende filmpje:
Hierin wordt de DDPAI M6 Plus behandeld en ziet er veelbelovend uit!
Nu wil ik deze gaan aanschaffen maar ben ik aan het twijfelen hoe ik hem ga installeren....
Ik wil namelijk de camera ook gaan gebruiken om te kijken wat er gaande is als de motor uitstaat.
Op dit moment is mijn 12v aansluiting in de auto altijd aan wat vervelend is want dan trek ik de auto compleet leeg (na verloop van tijd) als ik de dashcam ingestoken laat...
Nu kwam ik het volgende tegen :
http://eud.dx.com/product(...)more-black-844415564
Welke dan (als ik het goed lees) aangesloten kan worden in mijn zekeringskast en dan de camera stroom geeft totdat de batterij tot een minimaal ( om te starten ) komt.
Dus heb ik het idee dat ik het volgende nodig heb:
• DDPAI M6 Plus
• De converter
• Zekering houder (klik hier)
• De originele zekering en eentje voor de camera?(met welk amperage?)
• Een punt om de min aan te sluiten
Kan iemand mij vertellen of mijn doel met het voorgenoemde gaat lukken en welke zekering in bij moet kopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |