http://www.cnet.com/news/(...)ng-over-your-orgasm/quote:How tech is taking over your orgasm
A new type of wearable, such as a smart vibrator, could forever change sexy time.
Robert Doornbos (right) and Maurice Op de Beek help lead Kiiroo, which makes Internet-connected sex toys.
Max Taves/CNET
Robert Doornbos and I are sharing a moment.
Standing about a foot away, the tall, bald and unabashed Dutchman strokes a lily-white rubber dildo that, via the magic of the Internet and a smartphone, syncs up with a "fleshlight." Never heard of it? Think of a hollow flashlight lined with silicone that feels like a ... well, you know.
When Doornbos grips the dildo, the fleshlight tightens. When he rubs it, the insides move.
A former professional race car driver, Doornbos is co-founder of Amsterdam-based Kiiroo. The company spent the last two years figuring out how to use the latest computer technology to simulate human touch without having someone else actually there.
"We added the third dimension of touch to the Internet," he tells me from the show floor of the AVN Adult Entertainment Expo in Las Vegas, where I'm spending the week trying to understand how technology is changing our sex lives.
Doornbos' company is part of that changing landscape. His devices don't just interact with each other, they can also synchronize with porn videos to give people a sense of participating in the action.
"We added the third dimension of touch to the Internet."
Robert Doornbos, co-founder of Kiiroo
The dildo, dubbed the Pearl, costs $149. Its counterpart for men, the Onyx, goes for $249. Purchased together, they're $360. The company sells them directly and they're even available on Amazon. (If you'd like to see what they look like, Kiiroo's website has plenty of photos.)
Adult entertainment may sell itself as a fantasy, but the next frontier is about bringing it into the real world. Until now, that's meant sex toys designed with traits of popular porn actors, like a dildo made from the mold of your favorite fantasy man.
Along with porn companies' recent embrace of virtual reality, we're on the verge of simulation itself: bringing the action to you, either through devices like Kiiroo's or others like Realov's Irena I, which bills itself as a smart vibrator. Touch a smartphone running a special app, and the vibrator responds from anywhere in the world.
Bianchi. Wilson. Surtees. Allemaal dodelijk. En dan nog Massa. Alonso die op Spa ternauwernood ontsnapt. Allemaal in recente jaren.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:57 schreef twiFight het volgende:
En het is een oplossing voor een probleem dat niet bestaat. Ja, Bianchi had fataal hoofdletsel. Maar dat is een 1 op de ...oneindig kans. Goed, dan doen we een overdekte cockpit. En dan komt er ooit een ongeluk met 1 op de oneindig kans waarbij iemand in de cockpit verbrandt of een stuk van zo'n scherm in zijn hoofd krijgt. En dan gaat iedereen weer jammeren dat overdekte cockpits onveilig zijn en dat dat nodig anders moet.
het feit dat er al 5 namen genoemd kunnen worden over een periode van minder dan een decenium maakt het al geen geïsoleerde/freak incidenten meer.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:51 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, het zijn wel freak accidents.. allemaal.. Dat blijf je houden, ook als er een kapje overheen komt.
Hoe in zijn nek? Daar zit HANS al. Daar gaat echt geen plastic doorheen. Daarbij: voordat het wordt toegepast zal het vast wel getest worden. Er zal niet zomaar wat plastic bij iemand in de nek gaan prikken lijkt me. Groter probleem lijkt me hoe een rijder eruit komt als de wagen op zijn kop ligt. Maar ik wil ook geen kap, echt niet, maar zeggen dat er geen probleem is of dat het freak accidents zijn is gewoon niet waar. Daarvoor gebeurt het te vaak.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:51 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, het zijn wel freak accidents.. allemaal.. Dat blijf je houden, ook als er een kapje overheen komt. Zoals Kimi bij Alonso in speilberg.. Wat had er gebeurd als er een kapje over Alonso z'n auto zat? Misschien was de kap wel gescheurt en stak er net een stuk plastic in zijn nek (door de overall heen) en had hij aan de bloeding in de slagader overleden..
Hoezo niet? Toeval kan ook in grote mate voorbij komen.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het feit dat er al 5 namen genoemd kunnen worden over een periode van minder dan een decenium maakt het al geen geïsoleerde/freak incidenten meer.
In drie verschillende raceklassen waarvan er slechts 1 denkt aan een oplossing. En dan nog één die waarschijnlijk niet geholpen zou hebben bij de ongelukken in die zelfde klasse. Niet bij Massa en waarschijnlijk niet bij Bianchi, want daarvoor was de impact te groot. Hooguit bij die van Surtees en Wilson.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het feit dat er al 5 namen genoemd kunnen worden over een periode van minder dan een decenium maakt het al geen geïsoleerde/freak incidenten meer.
Open wheel is niets anders dan open wheel. Hoe de rest van de auto er dan uit ziet doet er totaal niet toe.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
Open wheel is open cockpit. Op het moment dat er een kap op zit is het een sportwagen en geen formulewagen meer (is mijn simpele mening).
Die gaat binnen lopenquote:Op maandag 25 januari 2016 21:08 schreef Sinister-D- het volgende:
LOL niet echt F1 nieuws, maar Robert Doornbos kent iig een F1 verleden
[..]
http://www.cnet.com/news/(...)ng-over-your-orgasm/
Het is zoals ik er over denk. En velen met mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Open wheel is niets anders dan open wheel. Hoe de rest van de auto er dan uit ziet doet er totaal niet toe.
Dat open wheel racing ook altijd tot nu toe met open cockpit gedaan is doet er ook niet toe. Open wheel slaat op de open wielen en niet op een open cockpit; anders had het wel open cockpitracing geheten
Nee dat kan niet. Dan is er structureel iets mis. Het zijn allemaal afzonderlijke ongevallen met als 1 grote gemene deler: het hoofd als onbeschermde factor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Toeval kan ook in grote mate voorbij komen.
Weet je zeker dat "wheel" in dit geval niet staat voor stuurwiel?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Open wheel is niets anders dan open wheel. Hoe de rest van de auto er dan uit ziet doet er totaal niet toe.
Dat open wheel racing ook altijd tot nu toe met open cockpit gedaan is doet er ook niet toe. Open wheel slaat op de open wielen en niet op een open cockpit; anders had het wel open cockpitracing geheten
Volgens mij klopt het wel wat hij zegt. Het gaat er om dat de wielen niet binnen het bodywork vallen. Het maakt het racen erg anders, aangezien je dan niet, zoals in Nascar, een "duwtje" kan geven omdat je dan of van alles kapot rijdt, of over elkaars wielen heen gelanceerd wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat "wheel" in dit geval niet staat voor stuurwiel?
jij snapt het tenminste en zet het niet verkeerd weg omdat de oplossing je niet aanstaatquote:Op woensdag 27 januari 2016 06:17 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
maar het feit blijft overeind dat het onbeschermde hoofd een serieus probleem is dat de afgelopen jaren meerdere ongelukken een een oaar doden heeft opgeleverd.
Aangezien ze allemaal 1 gemene deler hadden, zijn het geen freak accidents of toevaltreffers meer.
Goeie vraag. Nooit zo over nagedacht. Ik heb geen idee of het nou slaat op open wielen of een open stuur zegmaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 08:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat "wheel" in dit geval niet staat voor stuurwiel?
Nee, en dit zijn ook geen formulewagens.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Dit noem je toch ook geen open wiel
Nog altijd beter dan die rondrijdende drollen van 2005-2008. Met die lelijke golfvleugels.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
F1 wagens zien er sinds 2009 zo ongelooflijk beroerd uit dat dit me niet kan boeien. Als de coureurs het willen, prima.
Opvallend. 2 dagen voor Max waar hij vorig jaar nog samen met Italia a Zandvoort daar was. Leuk event was dat trouwens. Geen idee wat die racedagen inhouden met Max overigens.quote:Kalender Circuit Park Zandvoort 2016:
27 februari - Circuit Short-Rally
5 maart - Final 4
20 maart - Runners World Zandvoort Circuit Run
26 - 27 maart - Paasraces
2 - 3 april - AutoMaxx Streetpower & Euro Time Attack Challenge
16 april - Stormloop
23 - 24 april - NKC Camper Experience
30 april - 1 mei - Historische Zandvoort Trophy
6 - 7 mei - Hankook 12h Zandvoort
8 mei - JapFest
14 - 15 mei - Pinksterraces
28 - 29 mei - Benelux Open Races
4 - 5 juni - Racedagen driven by Max Verstappen
11 - 12 juni - DNRT
18 - 19 juni - Cycling Zandvoort
25 - 26 juni - Porsche Racing Days
3 juli - Italia a Zandvoort
9 - 10 juli - DNRT 12h
16 - 17 juli - DTM Zandvoort
31 juli - Nationaal Oldtimer Festival & Paddock Porsche
6 - 7 augustus - DNRT Super Race Weekend
20 - 21 augustus - Zandvoort Masters Weekend
27 - 28 augustus - Spettacolo Sportivo
2 - 4 september - Historic Grand Prix
10 - 11 september - ADAC Noordzee Cup
1 - 2 oktober - British Race Festival
8 - 9 oktober - Finaleraces
15 - 16 oktober - DNRT Finales
6 november - Bimmerworld
20 november - Zandvoort 500
Dat zal allemaal best, ik zeg ook nergens dat ze voor die constructie moeten gaan of voor een andere. Ik zeg alleen dat er wel degelijk een grote gevaarlijke factor is in het formule-racen en dat is het onbeschermde hoofd. Als logisch nadenken dat al niet aantoont, dan tonen de recente jaren dat wel aan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 07:55 schreef Meike26 het volgende:
Maar met die Halo van MGP en het ongeval van Surtees bijvoorbeeld, zie ik niet in wat hem gered zou hebben,hij kreeg die band echt verticaal van boven aangetikt op zijn nekwervels..
Net zoals Kimi bij Alonso in Spielberg.
Denk je eens in, een auto die met hoge snelheid van de wegraakt, glijdt door het gras en met een aanraking door een boom of paal, zwaait hij in rap tempo af.
Kimi zou met zijn auto de stevige Halo constructie tegenkomen en een kans bestaat dat Kimi's ook afzwaait door de impact op de Halo constructie.. Alfons had voor de 2e keer goed geluk, maar ik vraag mij af hoe dat was geweest met Halo erop.. ?
Als dat ding te stevig word gemaakt, blijft de wagen die over andermans wagen heen vliegt, in die Halo hangen met alle gevolgen van dien en dan ook nog de extra Gkrachten die het met zich mee kan brengen..
Die wagens met al die flapjes en frutseltjes en gebochelde voorvleugels. Inderdaad: afschuwelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die rondrijdende drollen van 2005-2008. Met die lelijke golfvleugels.
Als het werkelijk veiliger is ben ik voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |