abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 januari 2016 @ 21:08:30 #151
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_159393190
LOL :D _O- niet echt F1 nieuws, maar Robert Doornbos kent iig een F1 verleden :P

quote:
How tech is taking over your orgasm
A new type of wearable, such as a smart vibrator, could forever change sexy time.


Robert Doornbos (right) and Maurice Op de Beek help lead Kiiroo, which makes Internet-connected sex toys.
Max Taves/CNET
Robert Doornbos and I are sharing a moment.

Standing about a foot away, the tall, bald and unabashed Dutchman strokes a lily-white rubber dildo that, via the magic of the Internet and a smartphone, syncs up with a "fleshlight." Never heard of it? Think of a hollow flashlight lined with silicone that feels like a ... well, you know.

When Doornbos grips the dildo, the fleshlight tightens. When he rubs it, the insides move.

A former professional race car driver, Doornbos is co-founder of Amsterdam-based Kiiroo. The company spent the last two years figuring out how to use the latest computer technology to simulate human touch without having someone else actually there.

"We added the third dimension of touch to the Internet," he tells me from the show floor of the AVN Adult Entertainment Expo in Las Vegas, where I'm spending the week trying to understand how technology is changing our sex lives.

Doornbos' company is part of that changing landscape. His devices don't just interact with each other, they can also synchronize with porn videos to give people a sense of participating in the action.

"We added the third dimension of touch to the Internet."
Robert Doornbos, co-founder of Kiiroo
The dildo, dubbed the Pearl, costs $149. Its counterpart for men, the Onyx, goes for $249. Purchased together, they're $360. The company sells them directly and they're even available on Amazon. (If you'd like to see what they look like, Kiiroo's website has plenty of photos.)

Adult entertainment may sell itself as a fantasy, but the next frontier is about bringing it into the real world. Until now, that's meant sex toys designed with traits of popular porn actors, like a dildo made from the mold of your favorite fantasy man.

Along with porn companies' recent embrace of virtual reality, we're on the verge of simulation itself: bringing the action to you, either through devices like Kiiroo's or others like Realov's Irena I, which bills itself as a smart vibrator. Touch a smartphone running a special app, and the vibrator responds from anywhere in the world.
http://www.cnet.com/news/(...)ng-over-your-orgasm/
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_159394546
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 20:57 schreef twiFight het volgende:
En het is een oplossing voor een probleem dat niet bestaat. Ja, Bianchi had fataal hoofdletsel. Maar dat is een 1 op de ...oneindig kans. Goed, dan doen we een overdekte cockpit. En dan komt er ooit een ongeluk met 1 op de oneindig kans waarbij iemand in de cockpit verbrandt of een stuk van zo'n scherm in zijn hoofd krijgt. En dan gaat iedereen weer jammeren dat overdekte cockpits onveilig zijn en dat dat nodig anders moet.
Bianchi. Wilson. Surtees. Allemaal dodelijk. En dan nog Massa. Alonso die op Spa ternauwernood ontsnapt. Allemaal in recente jaren.

Begrijp me niet verkeerd: ik ben tegen iedere vorm van overkapping, maar het is wel degelijk zo dat het hoofd erg kwetsbaar is. Zeggen dat de kans 1 op oneindig is is gewoon niet waar.
pi_159394765
Nouja, het zijn wel freak accidents.. allemaal.. Dat blijf je houden, ook als er een kapje overheen komt. Zoals Kimi bij Alonso in speilberg.. Wat had er gebeurd als er een kapje over Alonso z'n auto zat? Misschien was de kap wel gescheurt en stak er net een stuk plastic in zijn nek (door de overall heen) en had hij aan de bloeding in de slagader overleden..

En wat als er nu iets rookt in de auto, onmerkbaar komt er dan dioxide in de cockpit, ook geen pretje.. Er moet nog zoveel getest worden, 2017 is echt onrealistisch wat er in dat artikel staat beschreven. Of het is overhaast en het komt er toch.. En dan is het de goden verzoeken en wachten op de eerste randverschijnselen.
pi_159394990
Open wheel is open cockpit. Op het moment dat er een kap op zit is het een sportwagen en geen formulewagen meer (is mijn simpele mening). :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 25 januari 2016 @ 22:03:02 #155
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_159395138
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:51 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, het zijn wel freak accidents.. allemaal.. Dat blijf je houden, ook als er een kapje overheen komt.
het feit dat er al 5 namen genoemd kunnen worden over een periode van minder dan een decenium maakt het al geen geïsoleerde/freak incidenten meer.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_159395751
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:51 schreef Meike26 het volgende:
Nouja, het zijn wel freak accidents.. allemaal.. Dat blijf je houden, ook als er een kapje overheen komt. Zoals Kimi bij Alonso in speilberg.. Wat had er gebeurd als er een kapje over Alonso z'n auto zat? Misschien was de kap wel gescheurt en stak er net een stuk plastic in zijn nek (door de overall heen) en had hij aan de bloeding in de slagader overleden..

Hoe in zijn nek? Daar zit HANS al. Daar gaat echt geen plastic doorheen. Daarbij: voordat het wordt toegepast zal het vast wel getest worden. Er zal niet zomaar wat plastic bij iemand in de nek gaan prikken lijkt me. Groter probleem lijkt me hoe een rijder eruit komt als de wagen op zijn kop ligt. Maar ik wil ook geen kap, echt niet, maar zeggen dat er geen probleem is of dat het freak accidents zijn is gewoon niet waar. Daarvoor gebeurt het te vaak.
pi_159424545
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 22:03 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

het feit dat er al 5 namen genoemd kunnen worden over een periode van minder dan een decenium maakt het al geen geïsoleerde/freak incidenten meer.
Hoezo niet? Toeval kan ook in grote mate voorbij komen.

Surtees.. krijgt precies een stuiterende band op zijn hoofd.. erg ongelukkige 'timing', Grosjean bij Alonso ging 'nog' maar net goed.. Net als Kimi afgelopen jaar bij Alonso.. Die jongen heeft een engeltje op zijn schouder mee rijden. Bianchi..domme vette pech ! Niet dat hij gecrashed is, maar dat hij precies in die hoek daar terecht kwam onder een shovel, ipv tegen de band, die er ook niet had mogen staan. Imo zijn dat dus al 4 freak accidents die wel en niet goed zijn afgelopen. Mijn voorbeeld van het stuk plastic is wat erg overdreven, maar als polycarbonaat scheurt, kan dat spul vlijmscherp zijn, als een koksmes..
Hans beschermt je tegen klappen van opzij, niet 'van boven af', daar is HANS vrij open en nodig voor vrije bewegingsruimte van nek/hoofd en schouders.

Maar goed, vooralsnog lijkt het er op dat we de lelijkste en meest kansloze vorm van hoofdbescherming krijgen. En ik dat ding van MGP zo zie, zie ik het nog wel gebeuren dat een F1 wagen die normaal gesproken over een auto + rijder heen glijdt, nu blijft steken bij de beugel en de rijder veel meer zijdelingse G-krachten voor zijn kiezen krijgt.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:05:48 #158
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159424835
F1 wagens zien er sinds 2009 zo ongelooflijk beroerd uit dat dit me niet kan boeien. Als de coureurs het willen, prima.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159425838
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 22:03 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

het feit dat er al 5 namen genoemd kunnen worden over een periode van minder dan een decenium maakt het al geen geïsoleerde/freak incidenten meer.
In drie verschillende raceklassen waarvan er slechts 1 denkt aan een oplossing. En dan nog één die waarschijnlijk niet geholpen zou hebben bij de ongelukken in die zelfde klasse. Niet bij Massa en waarschijnlijk niet bij Bianchi, want daarvoor was de impact te groot. Hooguit bij die van Surtees en Wilson.

Nee, ik zie dit niet anders dan het paradepaardje van Todt om te laten zien hoe goed hij is voor de veiligheid van de coureurs en hoe goed hij dus zou zijn voor de veiligheid van iedere weggebruiker. Het baantje bij de VN waar hij al een tijdje op aast.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159426388
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
Open wheel is open cockpit. Op het moment dat er een kap op zit is het een sportwagen en geen formulewagen meer (is mijn simpele mening). :)
Open wheel is niets anders dan open wheel. Hoe de rest van de auto er dan uit ziet doet er totaal niet toe.

Dat open wheel racing ook altijd tot nu toe met open cockpit gedaan is doet er ook niet toe. Open wheel slaat op de open wielen en niet op een open cockpit; anders had het wel open cockpitracing geheten :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159426455
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 21:08 schreef Sinister-D- het volgende:
LOL :D _O- niet echt F1 nieuws, maar Robert Doornbos kent iig een F1 verleden :P

[..]

http://www.cnet.com/news/(...)ng-over-your-orgasm/
Die gaat binnen lopen :D _O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159426691
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Open wheel is niets anders dan open wheel. Hoe de rest van de auto er dan uit ziet doet er totaal niet toe.

Dat open wheel racing ook altijd tot nu toe met open cockpit gedaan is doet er ook niet toe. Open wheel slaat op de open wielen en niet op een open cockpit; anders had het wel open cockpitracing geheten :)
Het is zoals ik er over denk. En velen met mij.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159429686
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:57 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Toeval kan ook in grote mate voorbij komen.

Nee dat kan niet. Dan is er structureel iets mis. Het zijn allemaal afzonderlijke ongevallen met als 1 grote gemene deler: het hoofd als onbeschermde factor.

We kunnen de oplossingen lelijk vinden of we kunnen vinden dat dichte cockpits niet bij formule racen thuishoort, maar het feit blijft overeind dat het onbeschermde hoofd een serieus probleem is dat de afgelopen jaren meerdere ongelukken een een oaar doden heeft opgeleverd.

Aangezien ze allemaal 1 gemene deler hadden, zijn het geen freak accidents of toevaltreffers meer.
pi_159429996
Maar met die Halo van MGP en het ongeval van Surtees bijvoorbeeld, zie ik niet in wat hem gered zou hebben,hij kreeg die band echt verticaal van boven aangetikt op zijn nekwervels..

Net zoals Kimi bij Alonso in Spielberg.
Denk je eens in, een auto die met hoge snelheid van de wegraakt, glijdt door het gras en met een aanraking door een boom of paal, zwaait hij in rap tempo af.
Kimi zou met zijn auto de stevige Halo constructie tegenkomen en een kans bestaat dat Kimi's ook afzwaait door de impact op de Halo constructie.. Alfons had voor de 2e keer goed geluk, maar ik vraag mij af hoe dat was geweest met Halo erop.. ?

Als dat ding te stevig word gemaakt, blijft de wagen die over andermans wagen heen vliegt, in die Halo hangen met alle gevolgen van dien en dan ook nog de extra Gkrachten die het met zich mee kan brengen..
  woensdag 27 januari 2016 @ 08:35:33 #165
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159430234
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Open wheel is niets anders dan open wheel. Hoe de rest van de auto er dan uit ziet doet er totaal niet toe.

Dat open wheel racing ook altijd tot nu toe met open cockpit gedaan is doet er ook niet toe. Open wheel slaat op de open wielen en niet op een open cockpit; anders had het wel open cockpitracing geheten :)
Weet je zeker dat "wheel" in dit geval niet staat voor stuurwiel?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 27 januari 2016 @ 13:00:03 #166
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_159435215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 08:35 schreef nils7 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat "wheel" in dit geval niet staat voor stuurwiel?
Volgens mij klopt het wel wat hij zegt. Het gaat er om dat de wielen niet binnen het bodywork vallen. Het maakt het racen erg anders, aangezien je dan niet, zoals in Nascar, een "duwtje" kan geven omdat je dan of van alles kapot rijdt, of over elkaars wielen heen gelanceerd wordt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 27 januari 2016 @ 15:17:27 #167
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_159439419
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 06:17 schreef JimmyManna het volgende:

[..]
maar het feit blijft overeind dat het onbeschermde hoofd een serieus probleem is dat de afgelopen jaren meerdere ongelukken een een oaar doden heeft opgeleverd.

Aangezien ze allemaal 1 gemene deler hadden, zijn het geen freak accidents of toevaltreffers meer.
jij snapt het tenminste en zet het niet verkeerd weg omdat de oplossing je niet aanstaat 14.gif
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_159440337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 08:35 schreef nils7 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat "wheel" in dit geval niet staat voor stuurwiel?
Goeie vraag. Nooit zo over nagedacht. Ik heb geen idee of het nou slaat op open wielen of een open stuur zegmaar :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159440650

Dit noem je toch ook geen open wiel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_159443306
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Dit noem je toch ook geen open wiel
Nee, en dit zijn ook geen formulewagens.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159443509
:D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Sport woensdag 27 januari 2016 @ 17:50:34 #172
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159443659
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
F1 wagens zien er sinds 2009 zo ongelooflijk beroerd uit dat dit me niet kan boeien. Als de coureurs het willen, prima.
Nog altijd beter dan die rondrijdende drollen van 2005-2008. Met die lelijke golfvleugels.

Als het werkelijk veiliger is ben ik voor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_159443686
quote:
Kalender Circuit Park Zandvoort 2016:

27 februari - Circuit Short-Rally
5 maart - Final 4
20 maart - Runners World Zandvoort Circuit Run
26 - 27 maart - Paasraces
2 - 3 april - AutoMaxx Streetpower & Euro Time Attack Challenge
16 april - Stormloop
23 - 24 april - NKC Camper Experience
30 april - 1 mei - Historische Zandvoort Trophy
6 - 7 mei - Hankook 12h Zandvoort
8 mei - JapFest
14 - 15 mei - Pinksterraces
28 - 29 mei - Benelux Open Races
4 - 5 juni - Racedagen driven by Max Verstappen
11 - 12 juni - DNRT
18 - 19 juni - Cycling Zandvoort
25 - 26 juni - Porsche Racing Days
3 juli - Italia a Zandvoort
9 - 10 juli - DNRT 12h
16 - 17 juli - DTM Zandvoort
31 juli - Nationaal Oldtimer Festival & Paddock Porsche
6 - 7 augustus - DNRT Super Race Weekend
20 - 21 augustus - Zandvoort Masters Weekend
27 - 28 augustus - Spettacolo Sportivo
2 - 4 september - Historic Grand Prix
10 - 11 september - ADAC Noordzee Cup
1 - 2 oktober - British Race Festival
8 - 9 oktober - Finaleraces
15 - 16 oktober - DNRT Finales
6 november - Bimmerworld
20 november - Zandvoort 500
Opvallend. 2 dagen voor Max waar hij vorig jaar nog samen met Italia a Zandvoort daar was. Leuk event was dat trouwens. Geen idee wat die racedagen inhouden met Max overigens.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159444934
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 07:55 schreef Meike26 het volgende:
Maar met die Halo van MGP en het ongeval van Surtees bijvoorbeeld, zie ik niet in wat hem gered zou hebben,hij kreeg die band echt verticaal van boven aangetikt op zijn nekwervels..

Net zoals Kimi bij Alonso in Spielberg.
Denk je eens in, een auto die met hoge snelheid van de wegraakt, glijdt door het gras en met een aanraking door een boom of paal, zwaait hij in rap tempo af.
Kimi zou met zijn auto de stevige Halo constructie tegenkomen en een kans bestaat dat Kimi's ook afzwaait door de impact op de Halo constructie.. Alfons had voor de 2e keer goed geluk, maar ik vraag mij af hoe dat was geweest met Halo erop.. ?

Als dat ding te stevig word gemaakt, blijft de wagen die over andermans wagen heen vliegt, in die Halo hangen met alle gevolgen van dien en dan ook nog de extra Gkrachten die het met zich mee kan brengen..
Dat zal allemaal best, ik zeg ook nergens dat ze voor die constructie moeten gaan of voor een andere. Ik zeg alleen dat er wel degelijk een grote gevaarlijke factor is in het formule-racen en dat is het onbeschermde hoofd. Als logisch nadenken dat al niet aantoont, dan tonen de recente jaren dat wel aan.
pi_159445012
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan die rondrijdende drollen van 2005-2008. Met die lelijke golfvleugels.

Als het werkelijk veiliger is ben ik voor.
Die wagens met al die flapjes en frutseltjes en gebochelde voorvleugels. Inderdaad: afschuwelijk. :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')