abonnement Unibet Coolblue
pi_158830820
Een erg lang verhaal, maar iets met kopers die niet komen opdagen bij het tekenen, na al maanden vaag gedoe, de dag erop met een kutgevoel naar E3, vrouw nog over de zeik van de dag ervoor. Daarna nog maandenlang gekloot, met dezelfde kopers die dan weer wel, dan weer niet, dan opeens gehele stilte, van alles. Uiteindelijk verkocht maar tegen die tijd zat het al tot aan mijn pet. Ze kwamen zelfs nog te laat bij de notaris :') Iets met het werk kwam er ook nog bij, dus uiteindelijk thuis (nou ja, ik had dus geen thuis) komen te zitten, overwerkt, overspannen. Ik krabbel nu weer op sinds een maandje.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_158831212
Pff, dat lijkt me ook wel een hoop gedoe ja. Mijn broer had met de verkoop van zijn huis ook dat de kopers last minute toch het huis niet gefinancieerd konden krijgen en er een hertaxatie moest komen en als ze 3000 zakten met de prijs dan kon het wel. En die hadden op basis van het voorlopig koopcontract zelf al binnen drie dagen ofzo een nieuw huis gekocht (ze verwachtten een drieling en groeiden dus letterlijk uit hun oude huis waar ze eigenlijk al geen plek meer voor 1 extra kind hadden :') ). Die hebben ook flink in de stress gezeten daarover maar dat is last minute toch nog goed gekomen (nadat ze in prijs gezakt waren dus). Maar fijn dat het nu iig weer de goede kant op gaat en een nieuw huis kan ook wonderen doen! Woon je nog steeds in hetzelfde dorp?

Hier staat komend jaar de verkoop en koop van een nieuw huis op het programma, ik hoop dat het bij ons allemaal wat soepeler verloopt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_158831301
Nee, deze bedachten zich op het laatste moment. Een grote pret-oase.

Nee, ik ben weg uit dat dorp. Nadat er een pret-echo winkel en een kinderfysio kwam bedachten we dat het toch niet zo zinvol zou zijn er te blijven :+

Dat waren namelijk d voorzieningen voor jonge mensen. One, we hadden wat anders verwacht (en er was ook iets anders beloofd). Nu geen vinex meer, maar good old met de hand gemaakt huis. Waar je muren daadwerkelijk dragen, ipv gips zijn :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_158833391
Tja, vinex = veel kinderen. In mijn omgeving verhuizen mensen ook naar dat soort wijken zodra ze de leeftijd hebben om aan kinderen te beginnen en vaak is er binnen een paar jaar dan ook een baby. Weinig kinderlozen in dergelijke wijken. Wij dus waarschijnlijk ook binnenkort, ook al zijn we eigenlijk al te laat natuurlijk :') Ik vind oudere huizen ook veel mooier, maar de vinex-huizen zijn meestal wel een stuk praktischer, qua staat van onderhoud en indeling. Uiteindelijk vind ik dat toch net wat belangrijker.

Woon je nu in de stad of in een ander dorp?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_158834725
Ik ga dit jaar ook een huis kopen!
Nouja, misschien. Ga in ieder geval hypotheekadvies inwinnen. Heb nu een vast contract dus het kan allemaal! Ben benieuwd wat voor hypotheek ik kan krijgen met m'n ¤ 34,50 in de maand!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_158839230
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:53 schreef koei het volgende:

Woon je nu in de stad of in een ander dorp?
een flink wat groter dorp , met minimaal een centrum op loopafstand, 5 supermarkten in de wijken om ons heen en een sportschool op kruipafstand.

En ons huis is nu weer heel praktisch ingericht, maar dat heeft dan een drie maanden durende renovatie gekost :') maar nu wel een inloopkast en een open keuken met bar :7

Moet nog een eindresultaat filmpje maken, maar hier is een tussentijds filmpje met alle puinhoop. Op een gegeven moment stonden alleen de gevels er nog :+.

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:14:52 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_158840264
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga dit jaar ook een huis kopen!
Nouja, misschien. Ga in ieder geval hypotheekadvies inwinnen. Heb nu een vast contract dus het kan allemaal! Ben benieuwd wat voor hypotheek ik kan krijgen met m'n ¤ 34,50 in de maand!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_158840528
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar dan wel lekker vermogen opbouwen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:55:47 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_158840831
Wij zijn momenteel bezig om te kijken of we een bouwval (maar wel erg groot met enorme tuin) kunnen kopen op een van de beste locaties in de stad en deze dan volledig te renoveren/verbouwen.

Ik zie eigenlijk nu al tegen het hele project op, maar hotdamn wat zou het fantastisch zijn als dat project lukt :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:58:35 #85
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_158841994
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:36 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Maar dan wel lekker vermogen opbouwen!
Precies, huizen zijn overrated. Het gaat erom wanneer je met pensioen kan!
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_158842451
Yeaaaaa ik ben weer opgeknapt! Dat was me het feestje wel...
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:36:03 #87
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_158846894
Ik zit nog steeds helemaal met mijn kop in de apres-ski na een week zwitserland _O-

Nu anderhalve week werken en dan weer hop op naar oostenrijk _O_

Bier, Schnaps und






Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 17:09:00 #88
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_158851174
Trouwens... wat een prachtige naam voor een dorp ook :D

Zag de naam bij een afslag langs de snelweg en moest toch echt even hardop gniffelen :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Kriegstetten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_158851793
Beter dan "sex met die kale" :')
pi_158852406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:35 schreef Reintji het volgende:
Beter dan "sex met die kale" :')
Waarom ? ik krijg altijd aandacht met dat nummer :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:05:41 #91
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_158852513
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:35 schreef Reintji het volgende:
Beter dan "sex met die kale" :')
Lekker druk op het werk vandaag? Hoor de hele dag op radio al over botbreuken in alle ziekenhuizen daar in het hoge noorden :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_158866048
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Waarom ? ik krijg altijd aandacht met dat nummer :@
Aan aandacht geen gebrek inderdaad, in een volle apres-ski bar in Saalbach en iedereen even aan je klats moet zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158866083
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Lekker druk op het werk vandaag? Hoor de hele dag op radio al over botbreuken in alle ziekenhuizen daar in het hoge noorden :P
Geen idee, compensatie van dienst met O&N. Maar veel poli's waren dicht of patiënten die niet kwamen. Enige probleem was geloof ik dat er personeel was wat het ziekenhuis niet kon bereiken.
pi_158866608
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 09:31 schreef Reintji het volgende:

[..]

Geen idee, compensatie van dienst met O&N. Maar veel poli's waren dicht of patiënten die niet kwamen. Enige probleem was geloof ik dat er personeel was wat het ziekenhuis niet kon bereiken.
Gheh da's wel relaxed ja. Iedereen kapot, maar niemand kan toch het ziekenhuis bereiken en als ze het wel doen is er geen personeel :D

Mooi man, winter!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_158866931
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Gheh da's wel relaxed ja. Iedereen kapot, maar niemand kan toch het ziekenhuis bereiken en als ze het wel doen is er geen personeel :D

Mooi man, winter!
1978-1979, dat was pas een winter
pi_158868585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef Reintji het volgende:

[..]

1978-1979, dat was pas een winter
Ik vond zelf de lente van 1985 ook wel vrij heftig.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 6 januari 2016 @ 11:42:06 #97
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_158868605
quote:
17s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik vond zelf de lente van 1985 ook wel vrij heftig.
Najaar 86 was niet veel beter hoor
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_158869285
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 11:42 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Najaar 86 was niet veel beter hoor
Zwarte bladzijde in de geschiedenis inderdaad.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_158875002
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 07:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

een flink wat groter dorp , met minimaal een centrum op loopafstand, 5 supermarkten in de wijken om ons heen en een sportschool op kruipafstand.

En ons huis is nu weer heel praktisch ingericht, maar dat heeft dan een drie maanden durende renovatie gekost :') maar nu wel een inloopkast en een open keuken met bar :7

Moet nog een eindresultaat filmpje maken, maar hier is een tussentijds filmpje met alle puinhoop. Op een gegeven moment stonden alleen de gevels er nog :+.

Wat een bouwval :D Maar dat glas in lood bij de deur is wel erg tof! Dat wil ik ook in mijn toekomstige huis! Doen jullie het zelf of laten jullie het doen?

En Spanky, je mag ons huidige huis wel overkopen! Perfecte ligging schuin boven een supermarkt en winkelcentrum (aan de goede kant, dus geen last van vrachtwagens. Wel last van impulsaankopen). Randstadrailstation voor de deur en een andere op loopafstand, en het station en het stadshart op iets langere loopafstand (meer fietsafstand, maar ik mag voorlopig nog niet fietsen met de kleine, dus nu is alles op loop of auto-afstand). Drie kamerwoning met open keuken en een grote woonkamer. Te koop voor zo'n 130.000 euro!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_158875132
Veel lieten we doen, maar het sloopwerk is door Pheno en co gedaan :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')