Een Twingo en een Multipla gemixtquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Het front doet mij denken aan de nieuwe Twingo
Hmmm klein beetje inderdaad! Maar de i3 is wel een stuk agressiever.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Het front doet mij denken aan de nieuwe Twingo
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een Twingo en een Multipla gemixt
Alsof een Multipla een Twingo verkracht heeft en het kind door een BMW-gezinnetje geadopteerd is.
Dat.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:54 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat dus.
BMW wat doe je
Nigga zeggen, u serious?! Ik ben gewoon blank..quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Omg dat interieur... Blokkendoos
We love : interieur ...
Nigga u serious ??
Misschien is dat een optie, maar deze had dat niet. Alleen snap niet waarom expliciet dit stadsautootje door het hele gezin wordt gebruikt? Ik zie ook geen elektrisch verstelbare stoelen in een Aygo, wat ook een stadsauto is bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:06 schreef Leandra het volgende:
Heeft de bestuurdersstoel een geheugenfunctie trouwens?
Want met zo'n stadsautootje dat door het hele gezin gebruikt wordt voor de kleine ritjes lijkt me dat wel een vereiste.
Omdat hij elektrisch is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:09 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Misschien is dat een optie, maar deze had dat niet. Alleen snap niet waarom expliciet dit stadsautootje door het hele gezin wordt gebruikt? Ik zie ook geen elektrisch verstelbare stoelen in een Aygo, wat ook een stadsauto is bijvoorbeeld.
Ah zo, maar het gaat puur om de kosten. Zal straks eens kijken voor je of ik het kan vinden. Overigens is de i3 wel gigantisch duur hoor, voor wat je er voor krijgt. Dat zal ik nog even bij de minpunten krijgen. Nieuwe techniek is dat over het algemeen helaas.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij elektrisch is.
Een Aygo zie ik hier niet zo snel voor de deur staan, dat blijft gewoon een boodschappenkarretje, zo'n elektrisch ding zie ik veel eerder gebeuren, want die kun je makkelijker voor de kleine ritjes pakken.
Laat ik het zo stellen: de keuze fiets of auto naar de stad wordt een andere als er zo'n elektrisch ding onder m'n carport (met zonnepanelen ) staat.
Kan het zo gauw niet vinden of dit een optie is. De configurator werkt op dit moment niet en kwam hem zo gauw niet tegen in de optielijstquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat hij elektrisch is.
Een Aygo zie ik hier niet zo snel voor de deur staan, dat blijft gewoon een boodschappenkarretje, zo'n elektrisch ding zie ik veel eerder gebeuren, want die kun je makkelijker voor de kleine ritjes pakken.
Laat ik het zo stellen: de keuze fiets of auto naar de stad wordt een andere als er zo'n elektrisch ding onder m'n carport (met zonnepanelen ) staat, en niet alleen voor mij.
Het zou bij ons thuis een autootje zijn dat veel meer door beiden gebruikt wordt.
Over welke doelgroep heb je het nu?quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Omdat geen enkele andere doelgroep dit gebakkie zou kopen
Neuh, met de hand gaat 'm niet meer worden, we hebben nu in beide auto's geheugen in de bestuurdersstoel, en als je dat gewend bent wil je niet meer zonder.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:19 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Kan het zo gauw niet vinden of dit een optie is. De configurator werkt op dit moment niet en kwam hem zo gauw niet tegen in de optielijst
Misschien toch maar met de hand verstellen?
Ik vind het interieur juist mooi, weer eens wat anders en juist mooi rustig met dat hout. Hij is inderdaad vrij groot, maar als je de huidige 5-serie (f10) naast een e39 net zie je ook een verschil. Alle auto's groeien, vanwege de steeds hogere veiligheidseisen etc. Goed te zien als je alle generaties van een bepaald model naast elkaar zet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat interieur vind ik er op de foto's echt verschrikkelijk uit zien. Heel druk dash, veel te veel lijnen, vakjes en hoeken. 'Gelukkig' hoef ik nooit over zo'n i3 te twijfelen.
Het uiterlijk vind ik ook niet wat, moest meteen aan de Multipla denken en da's geen compliment.
Ook mooi om te zien hoe groot die i3 eigenlijk is:
[ afbeelding ]
Gewoon de breedte van een E39 5-serie.
I know, heeft mijn oude bak uit 1994 ook Maar ik rijd er voornamelijk in. Het is in ieder geval niet iets waar ik een auto voor zou laten staan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, met de hand gaat 'm niet meer worden, we hebben nu in beide auto's geheugen in de bestuurdersstoel, en als je dat gewend bent wil je niet meer zonder.
Bij ons is de ene een cabrio, dus die is alleen voor de leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:46 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
I know, heeft mijn oude bak uit 1994 ook Maar ik rijd er voornamelijk in. Het is in ieder geval niet iets waar ik een auto voor zou laten staan.
Da's waar, het is sowieso een fijne optie hoor! Was van de week het leder aan het reinigen en had de leuning helemaal achterover. Daarna 1 druk op de knop en hij stond weer goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij ons is de ene een cabrio, dus die is alleen voor de leuk.
De andere is echt de gebruiksauto, en we rijden er beiden regelmatig in, dus ja, het is gewoon wel heel erg prettig als je niet iedere keer weer de stoel en spiegels helemaal hoeft in te stellen.
Maar goed, dat is (als je de auto allebei gebruikt) net zoiets als een vaatwasser, je weet pas dat je het niet meer kwijt wilt als je er een gehad hebt.
Klopt! En door de gebruikte materialen is hij dus ook zo duurquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:11 schreef Hyperdude het volgende:
1170 kg voor de lichtste versie vind ik niet slecht. 0ngeveer 100 kg meer dan een El Cheapo versie van de Mini.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |