abonnement Unibet Coolblue
pi_158593400
Chiefs, Vikings en Cardinals zijn leuke teams in de playoffs dit jaar, die hebben mijn support. Met name de Cardinals, ik gun Palmer en Arians hun succes, wellicht zit het erin dit jaar.

Jets-Bills wordt volgende week een mooi weerzien, Rex kan zijn oude team uit de playoffs houden.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158593670
Julio Jones, wat een prachtige WR om naar te kijken, wat een atleet:



Jarenlang stond bij mij Calvin Johnson op eenzame hoogte, nu is Jones toch wel de elite van de NFL, een van de weinige nog echt dominante WR's.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158596463
Hoewel de divisie winnen mooi zou zijn, speel ik toch liever in de playoffs in Houston dan thuis tegen de Jets. :D
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:35:13 #154
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_158633041
Bengals wss geen bye. Zal ze de kop kosten.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_158636393
Ik zit nu GB - ARI te kijken maar Rogers wordt zowat bij elke pass attempt geraakt. :D
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_158640566
Ik vind dat er eigenlijk weinig duidelijk is rondom Manning. Zoals het er nu naar uit ziet denk ik dat we hem gewoon nooit meer in actie zullen zien. Hij heeft altijd gezegd dat hij wilde spelen totdat hij fysiek niet meer volledig in staat is om op niveau te spelen. Gezien de eerste wedstrijden van het seizoen en zijn huidige status lijkt het daar nu toch wel op.
Dat zou dan een behoorlijk sneu einde van zijn carričre zijn, heb altijd stiekem gedacht dat hij 'a la Elway' met een SB zou retiren.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 17:56:34 #157
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_158642177
Kijkend naar NFC play-off picture zou ik bijna hopen dat de Panthers verliezen en 2nd seed krijgen.

Nu is het:

3 Packers vs 6 Seahawks
4 Redskins vs 5 Vikings

Ik zie de Seahawks wel winnen van de Packers, dus dan zouden de Panthers tegen de Seahawks moeten spelen als ze 1st seed zijn.

Als ze 2nd seed zijn moeten ze tegen de winner van Redskins vs Vikings. Dat 10 keer liever :P Als de Seahawks dan winnen van de Cardinals spelen de Panthers alsnog thuis tijdens championship game. Prima :D
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:02:53 #158
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_158642357
Foei, die shank van McManus was echt ernstig! Gelukkig maakte hij het later goed..
pi_158643897
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:56 schreef Kyran het volgende:
Kijkend naar NFC play-off picture zou ik bijna hopen dat de Panthers verliezen en 2nd seed krijgen.

Nu is het:

3 Packers vs 6 Seahawks
4 Redskins vs 5 Vikings

Ik zie de Seahawks wel winnen van de Packers, dus dan zouden de Panthers tegen de Seahawks moeten spelen als ze 1st seed zijn.

Als ze 2nd seed zijn moeten ze tegen de winner van Redskins vs Vikings. Dat 10 keer liever :P Als de Seahawks dan winnen van de Cardinals spelen de Panthers alsnog thuis tijdens championship game. Prima :D
Haha ja van de wildcard ronde zijn de Seahawks met afstand het sterkste team. Maar goed, de Panthers hebben al bewezen de Hawks te kunnen pakken. NFC gaat heus wel tussen de Panthers en Cardinals (en de winnaar zie ik de SB winnen).
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:40:40 #160
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_158645896
GB kan @ lambeau de hawks wel pakken hoor.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_158646634
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:40 schreef Smoofie het volgende:
GB kan @ lambeau de hawks wel pakken hoor.
Alles kan, maar ik denk dat de Hawks de betere papieren hebben.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 29 december 2015 @ 20:42:43 #162
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_158648279
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:58 schreef Seam het volgende:

[..]

Alles kan, maar ik denk dat de Hawks de betere papieren hebben.
True. Al ligt het ook aan de vorm van de dag. De hawks zoals tegen de rams was :'). En GB is de laatste tijd sowieso :').
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 21:57:23 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_158651620
Seahawks zijn samen met de Cardinals en Panthers de enige complete teams in NFC in mijn ogen. Hebben prima defense, prima running offense en prima passing offense. De overige teams hebben echt flink problemen in één van die categorieën.

Packers lopen gewoon echt niet de laatste tijd. De Seahawks waren vs. Rams ook slecht, maar nooit te onderschatten team.

AFC is sowieso een ramp. Bengals zijn nog de gevaarlijkste als ze eerste wedstrijd overleven. en hun QB terugkrijgen, Patriots is een ziekenboeg, Broncos hebben geen goede QB en de overige teams zijn ook niet echt indrukwekkend.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:18:03 #164
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_158652581
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:57 schreef Kyran het volgende:
Seahawks zijn samen met de Cardinals en Panthers de enige complete teams in NFC in mijn ogen. Hebben prima defense, prima running offense en prima passing offense. De overige teams hebben echt flink problemen in één van die categorieën.

Packers lopen gewoon echt niet de laatste tijd. De Seahawks waren vs. Rams ook slecht, maar nooit te onderschatten team.

AFC is sowieso een ramp. Bengals zijn nog de gevaarlijkste als ze eerste wedstrijd overleven. en hun QB terugkrijgen, Patriots is een ziekenboeg, Broncos hebben geen goede QB en de overige teams zijn ook niet echt indrukwekkend.
Daarom. Superbowl wordt Cardinals - Chiefs
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:18:39 #165
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158652626
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 20:42 schreef Smoofie het volgende:

[..]

True. Al ligt het ook aan de vorm van de dag. De hawks zoals tegen de rams was :'). En GB is de laatste tijd sowieso :').
Rams spelen een paar keer jaar (3 of 4 keer) een wedstrijd waarbij alles lukt. Een van die wedstrijden is vs Seattle.
En ze hebben dit jaar ook van de Cardinals gewonnen. Fischer zal zondag ook wel van de Niners gaan winnen zodat hij net op .500 komt voor dit jaar.

En Hekker (Rams punter) heeft een hekel aan vogels :N :N . Zondag een cheapshot op Avril en eerder ook al zoiets geflikt tegen de Ravens en Cardinals. Die kerel wordt nog wel een keer teruggepakt op een punt return en dan is dat zijn eigen schuld. Rams spelen sowieso smerig, Williams zal wel weer geld uitdelen voor hits en blessures.

[ Bericht 4% gewijzigd door PirE op 29-12-2015 22:27:32 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_158654306
Hekker stoer:



Hekker bang:



_O-
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_158654330
Colts maken nog kans op de playoffs...als 9 wedstrijden komend weekend in hun voordeel beslist worden..
http://www.nfl.com/news/s(...)ht-for-playoff-berth
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:58:25 #168
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_158654812
Pats vind ik gelijkwaardig aan de top NFC teams hoor. In de PO zijn edelman, amendola, mcourty en chung weer terug. Ook hightower weer fitter en wss vollmer ook terug. Onderschat ze niet dan
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_158655039
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:49 schreef Guard het volgende:
Hekker stoer:

[ afbeelding ]

Hekker bang:

[ afbeelding ]

_O-
_O- Om dit soort reden zijn division games altijd zo prachtig O+
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158660464
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:49 schreef Guard het volgende:
Hekker stoer:

[ afbeelding ]

Hekker bang:

[ afbeelding ]

_O-
_O-

Deze center geeft geen f*ck:
pi_158660838
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef BobW het volgende:

[..]

_O-

Deze center geeft geen f*ck:
[ afbeelding ]
Haha episch ja _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158661039
Chip Kelly ontslagen!
pi_158661853
quote:
4s.gif Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef BobW het volgende:
Chip Kelly ontslagen!
Jammer - maar wel beste keus denk ik.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_158662239
quote:
4s.gif Op woensdag 30 december 2015 01:24 schreef BobW het volgende:
Chip Kelly ontslagen!
Behoorlijke verrassing! Waarom niet nog een weekje wachten tot het einde van het seizoen? Ik heb het idee dat daar iets is voorgevallen. Lurie, de owner, stond in november nog pal achter hem. Afgelopen januari had Kelly natuurlijk ook al de volledige zeggenschap gekregen over player personell.

Het verschepen van al die vaste waardes t.o.v. zware mislukkingen als Murray en Alonso hebben hem toch wel de das om gedaan. Goede beslissing, terug naar stabiliteit.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158663365
Wordt weer rebuilden in Philly dan.
Bradford, Murray more than likely on their way out. Kan me niet voorstellen dat de nieuwe HC die twee gaat willen houden.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')