abonnement Unibet Coolblue
pi_158390509


WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!



Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden arbeiders van dit topic
• Maharbal (2x: Fiscaal, Notarieel. Tevens advocaat-stagiair, stoer toch?)
• Eriksd (Mr. droogkloot)
• Ryon (Verschillende projecten, breed uiteenlopende interesse van hogerhand. Is volgend jaar miljonair als alles meezit al is daar nogal wat weerstand tegen vanuit de lokale politiek.)
• Sideshowbobbie (Emeritus Novietenhoeder) (Mr. A. R. Beidsrecht)
• Ansu
• Phaelanx_NL
• Actaeon (Emeritus Novietenhoeder)
• IkeDubaku99

Ook leuk: de studenten, op oplopende tofheid van de universiteit:
Rijksuniversiteit Groningen
• Giku
• Valid
• Etsu (Novietenhoeder II)
• Paxcon (voormalig mr. dr. LaPo, prof. mr. emogif)
• Ties02 (Novietenhoeder I; prof. dr. mr. Strafrecht)
• Joosie200
• ManScat
• Athlete
• Argelos
• Fratles
• Krabs
• Thereyougo
• Accursius
• underground1009
• IPA35
• Gustavo_Gaviria

Open Universiteit
• SpotlessMind00 (ook wel bekend als Spotmeister, of gewoon Floormanager)
• nadiyaa

Universiteit van Amsterdam
• Yreal (P is nog lang niet in zicht, laatste horde Rechtsgeschiedenis!)
• Tchock
• Snax

Erasmus Universiteit Rotterdam
• NotGuilty
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• Gekke-Afghaan

Universiteit Leiden
• KOG
• De_Fietser
• Studeur
• Ago-ergo-sum
• Monnet
• DoubleDip

Universiteit Utrecht
• solo020
• hugecooll
• Blistering

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit
• Holograph

Radboud Universiteit
• Boterbartje (kwaliteitsuser)

Ambtenaar hahaha
• GeneraalAdmiraal

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe. Zorg dat de TT de titel van een arrest is. Controleer of het arrest dat je in gedachten hebt nog niet is geweest! De TS typt een korte samenvatting van het gebruikte arrest.


pi_158390587
Het eerste arrest van de Hoge Raad naar aanleiding van de supportersrellen tussen fans van Feyenoord en Ajax waarbij Carlo Picornie werd vermoord.

Om als deelnemer aan een vechterij te worden aangemerkt (art 306 Sr) is het volgens de Hoge Raad niet vereist dat de verdachte ook geweldshandelingen heeft verricht. Het enkel voegen bij en numeriek versterken van een van de strijdende partijen is genoeg.
pi_158399155
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 19:04 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ha die Joosie. Nou vorig jaar wegens omstandigheden de tweede helft van het jaar geen vakken gedaan, eerste helft wel Verbintenissenrecht CS en Belastingrecht 2 gehaald met mooie cijfers (oja en Strafrecht 2). Nu weer langzaam begonnen met de studie, momenteel bezig met Goederenrecht CS voorbereiden, leuk vak ^O^.
Zijn niet de minste vakken die je met goede cijfers hebt gehaald. Weet zeker dat ik je dat niet na zal doen :+ (want andere master dit dat + andere studiehouding) Maar mooi dat je de draad weer hebt opgepakt. ^O^

Ben zelf in een tussenjaar soort van mini-premaster bezig om vanaf september de master recht en ICT in te gaan. Om toegelaten te worden moet ik nog strafproces halen en een IT-recht practicum (want dat is recht en informatiemanagement gewoon) Ondertussen tot juni werken bij het UWV als handhavingdeskundige omdat je toch geld nodig hebt om een masterjaar volledig uit eigen zak te kunnen betalen.

Later vandaag gewoon weer an die arbeit. Is wel wennen om een kerstvakantie in te gaan zonder dat ik mij moet voorbereiden voor tentamens in januari. :D
mag het weten
pi_158402144
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 00:48 schreef Joosie200 het volgende:

[..]
Is wel wennen om een kerstvakantie in te gaan zonder dat ik mij moet voorbereiden voor tentamens in januari. :D
Idd. :') Ik heb pas de 21ste een tentamen. De afgelopen jaren had ik zo even op 3 januari een tentamen... _O-

Vandaag een dagje Tilburg met 2 FOK!kers. ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2015 08:51:40 ]
  maandag 21 december 2015 @ 08:51:42 #5
165633 eriksd
The grand facade...
pi_158402168
Een gezellig dagje Tilburg.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_158402174
quote:
15s.gif Op maandag 21 december 2015 08:51 schreef eriksd het volgende:
Een gezellig dagje Tilburg.
Gisteren Amsterdam gehad.
pi_158420969
Even een vraagje als fok!droefje zijnde:

Kan ik een twee voor de prijs van één bon gebruiken als excuus om een meisje mee uit eten te vragen of komt dat superskeer over??
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_158423289
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:04 schreef IPA35 het volgende:
Even een vraagje als fok!droefje zijnde:

Kan ik een twee voor de prijs van één bon gebruiken als excuus om een meisje mee uit eten te vragen of komt dat superskeer over??
Studenten onder elkaar kan dat prima, maar als het je eerste date is/wordt met iemand die je écht leuk vindt.. dan vind ik dat flink skeer ja. Ga dan lekker thuis voor haar koken (samen). Goedkoper, lachen, beetje een ijsbreker en het bed is dichterbij. Moet je wel echt samen koken en niet haar aan het werk zetten en zelf gaan GTA'en.. dat is pas als je d'r binnen hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158424304
Avond!
pi_158424500
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Studenten onder elkaar kan dat prima, maar als het je eerste date is/wordt met iemand die je écht leuk vindt.. dan vind ik dat flink skeer ja. Ga dan lekker thuis voor haar koken (samen). Goedkoper, lachen, beetje een ijsbreker en het bed is dichterbij. Moet je wel echt samen koken en niet haar aan het werk zetten en zelf gaan GTA'en.. dat is pas als je d'r binnen hebt.
Meer om eea af te tasten...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_158425214
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Meer om eea af te tasten...
Gewoon bucket bij KFC
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158425620
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 22:34 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Gewoon bucket bij KFC
Gaat hen niet worden niet...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_158425753
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:44 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Gaat hen niet worden niet...
Wees een vent, aftasten doe je in de slaapkamer.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158426676
Hoi, even een vraagje. Recht en bedrijfswetenschappen (Leiden) of Utrecht Law College?
pi_158428244
Hey Etsu doe eens foto's van je kad
pi_158430580
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 22:34 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Gewoon bucket bij KFC
over skeer gesproken :')
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158431461
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 21:53 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Studenten onder elkaar kan dat prima, maar als het je eerste date is/wordt met iemand die je écht leuk vindt.. dan vind ik dat flink skeer ja. Ga dan lekker thuis voor haar koken (samen). Goedkoper, lachen, beetje een ijsbreker en het bed is dichterbij. Moet je wel echt samen koken en niet haar aan het werk zetten en zelf gaan GTA'en.. dat is pas als je d'r binnen hebt.
Helemaal eens met Boter.
pi_158432103
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 21:04 schreef IPA35 het volgende:
Even een vraagje als fok!droefje zijnde:

Kan ik een twee voor de prijs van één bon gebruiken als excuus om een meisje mee uit eten te vragen of komt dat superskeer over??
alles kan. Zolang je het maar goed brengt.
  dinsdag 22 december 2015 @ 08:08:48 #19
256090 Giku
graag verwijderen
pi_158432871
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 00:48 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zijn niet de minste vakken die je met goede cijfers hebt gehaald. Weet zeker dat ik je dat niet na zal doen :+ (want andere master dit dat + andere studiehouding) Maar mooi dat je de draad weer hebt opgepakt. ^O^

Ben zelf in een tussenjaar soort van mini-premaster bezig om vanaf september de master recht en ICT in te gaan. Om toegelaten te worden moet ik nog strafproces halen en een IT-recht practicum (want dat is recht en informatiemanagement gewoon) Ondertussen tot juni werken bij het UWV als handhavingdeskundige omdat je toch geld nodig hebt om een masterjaar volledig uit eigen zak te kunnen betalen.

Later vandaag gewoon weer an die arbeit. Is wel wennen om een kerstvakantie in te gaan zonder dat ik mij moet voorbereiden voor tentamens in januari. :D
Dat vak was inderdaad het meest loze vak dat ik ooit heb gedaan. Je doet dit jaar alleen dat toelatingsprogramma? En ook actief bij de studievereniging?
graag verwijderen
pi_158432918
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:08 schreef Giku het volgende:

[..]

Dat vak was inderdaad het meest loze vak dat ik ooit heb gedaan. Je doet dit jaar alleen dat toelatingsprogramma? En ook actief bij de studievereniging?
Ja, ik heb wel een aantal hoorcolleges bijgewoond in het begin vorig jaar. Maar toen besloten ervanaf te zien omdat ik nog FAR moest halen en dat prioriteit had. Blijft verplicht om te halen wil ik de master in kunnen.

Dat niet, zag ook pas te laat wat ze met de jaarlijkse dag voor onderwerp hadden en welke sprekers er allemaal kwamen. Leek me toch leuk om en Tim Kuik en mensen van de piratenpartij en tig anderen uit het werkveld te zien als gastsprekers. :D
mag het weten
pi_158432974
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:17 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, ik heb wel een aantal hoorcolleges bijgewoond in het begin vorig jaar. Maar toen besloten ervanaf te zien omdat ik nog FAR moest halen en dat prioriteit had. Blijft verplicht om te halen wil ik de master in kunnen.

Dat niet, zag ook pas te laat wat ze met de jaarlijkse dag voor onderwerp hadden en welke sprekers er allemaal kwamen. Leek me toch leuk om en Tim Kuik en mensen van de piratenpartij en tig anderen uit het werkveld te zien als gastsprekers. :D
Het was zeker erg interessant, jammer dat je er niet bij was ;) Tim Kuik heeft het helaas wel af laten weten, daarvoor moest op het laatste moment nog een vervanger geregeld worden. Desalniettemin was het een erg geslaagde middag en avond (en nacht :P)
pi_158433291
Is er iemand al achter wanneer we kunnen inschrijven @ Progress?
pi_158433356
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:56 schreef Ties02 het volgende:
Hey Etsu doe eens foto's van je kad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenste foto's op de eerste dag, maandje terug.
Onderste foto van vorige week.

Ze heet Bella en is 7 jaar. Leuk he?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 09:22:31 ]
pi_158433867
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:09 schreef Etsu het volgende:
Is er iemand al achter wanneer we kunnen inschrijven @ Progress?
Ja, 13 januari 13:00 meen ik. Even het goeie linkje opzoeken ;)

Edit: 11 januari 13:00. https://nestor.rug.nl/bbc(...)rijfperiodes1516.pdf
  dinsdag 22 december 2015 @ 11:39:56 #26
256090 Giku
graag verwijderen
pi_158435487
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:17 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, ik heb wel een aantal hoorcolleges bijgewoond in het begin vorig jaar. Maar toen besloten ervanaf te zien omdat ik nog FAR moest halen en dat prioriteit had. Blijft verplicht om te halen wil ik de master in kunnen.

Dat niet, zag ook pas te laat wat ze met de jaarlijkse dag voor onderwerp hadden en welke sprekers er allemaal kwamen. Leek me toch leuk om en Tim Kuik en mensen van de piratenpartij en tig anderen uit het werkveld te zien als gastsprekers. :D
Ik heb dat toelatingsprogramma ook gedaan hoor, maar vond het zonde om daar een jaar voor 'op te offeren' (bovendien kostte het mij 4000 euro omdat het als tweede bachelor gold). Dus heb uiteindelijk maar een tweede master erbij gedaan. :').

En zoals UG1009 zegt: Tim Kuik was er niet, presentaties waren leuk, discussiepanel minder, iedereen was het wel met elkaar eens, daar was Kuik spannender geweest.
graag verwijderen
pi_158438002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Giku het volgende:

[..]

Ik heb dat toelatingsprogramma ook gedaan hoor, maar vond het zonde om daar een jaar voor 'op te offeren' (bovendien kostte het mij 4000 euro omdat het als tweede bachelor gold). Dus heb uiteindelijk maar een tweede master erbij gedaan. :').

En zoals UG1009 zegt: Tim Kuik was er niet, presentaties waren leuk, discussiepanel minder, iedereen was het wel met elkaar eens, daar was Kuik spannender geweest.
Ach, ik offer er geen jaar voor op. Werk is nu tijdverdrijf nummer 1, studie doe ik erbij. Ik heb het gegoten in open colleges, dus betaal per EC ¤50. Moest nog 15 EC in totaal dus het is goedkoper dan weer een jaar als voltijd student ingeschreven staan.

Ah, niet echt een discussie dus die van de grond kwam. Jammer dat Kuik verstek liet gaan. Heb je eindelijk een beetje voor en tegenstanders over een onderwerp, haakt een van beide kampen af. :{
mag het weten
pi_158438042
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 11:39 schreef Giku het volgende:

[..]

Ik heb dat toelatingsprogramma ook gedaan hoor, maar vond het zonde om daar een jaar voor 'op te offeren' (bovendien kostte het mij 4000 euro omdat het als tweede bachelor gold). Dus heb uiteindelijk maar een tweede master erbij gedaan. :').

En zoals UG1009 zegt: Tim Kuik was er niet, presentaties waren leuk, discussiepanel minder, iedereen was het wel met elkaar eens, daar was Kuik spannender geweest.
LIS@ Symposium?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_158438145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:57 schreef IPA35 het volgende:

[..]

LIS@ Symposium?
Die ja :Y Kwam niet op het woord :')
mag het weten
  dinsdag 22 december 2015 @ 14:03:33 #30
256090 Giku
graag verwijderen
pi_158438156
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:57 schreef IPA35 het volgende:

[..]

LIS@ Symposium?
Yes.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 13:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ach, ik offer er geen jaar voor op. Werk is nu tijdverdrijf nummer 1, studie doe ik erbij. Ik heb het gegoten in open colleges, dus betaal per EC ¤50. Moest nog 15 EC in totaal dus het is goedkoper dan weer een jaar als voltijd student ingeschreven staan.

Ah, niet echt een discussie dus die van de grond kwam. Jammer dat Kuik verstek liet gaan. Heb je eindelijk een beetje voor en tegenstanders over een onderwerp, haakt een van beide kampen af. :{
Dat had ik dan inderdaad ook gedaan :)
graag verwijderen
pi_158438270
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die ja :Y Kwam niet op het woord :')
De Vey Mesdagh heeft de essentie nog eens herhaald toen hij technische problemen had met z'n college en er iemand moest komen om de pc aan de praat te krijgen :') .
Daarna ging hij het hebben over zelfrijdende auto's en aansprakelijkheid.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_158438293
Ik ben denk ik de enige die hem geniaal vind.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 22 december 2015 @ 14:18:38 #33
256090 Giku
graag verwijderen
pi_158438457
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:10 schreef IPA35 het volgende:
Ik ben denk ik de enige die hem geniaal vind.
Tot op zekere hoogte, dan wordt 'ie irritant.
graag verwijderen
pi_158438737
Dat boek van Europees recht is echt niet doorheen te komen
pi_158439178
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:34 schreef Henrys het volgende:
Dat boek van Europees recht is echt niet doorheen te komen
Heb dat boek dan ook niet gelezen.
pi_158439829
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Heb dat boek dan ook niet gelezen.
Hoe heb je het vak dan bestudeert?
pi_158440576
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 december 2015 15:35 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hoe heb je het vak dan bestudeert?
Capita en HC's.
Maar dat was oud systeem he.
pi_158440609
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:34 schreef Henrys het volgende:
Dat boek van Europees recht is echt niet doorheen te komen
Leest heerlijk hoor!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_158440695
"Weet iemand waar je nederlandse ondertiteling voor de hoorcolleges Europees recht kan downloaden?"

Op FB _O-
pi_158440790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

Capita en HC's.
Maar dat was oud systeem he.
Capita zijn toch die spoedcursussen net voor het tentamen?

Iemand trouwens ervaring met die JFV uitreksels?
pi_158440798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:19 schreef Henrys het volgende:

[..]

Capita zijn toch die spoedcursussen net voor het tentamen?

Iemand trouwens ervaring met die JFV uitreksels?
Ja.

Ja. Die van JoHo zijn beter.
pi_158440815
Wel bonuspunt binnen? Dat was ook mijn redding. :')
pi_158440828
Die capita kan je trouwens ook gewoon op SS vinden. Die heb ik ook gebruikt.
pi_158440853
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
Wel bonuspunt binnen? Dat was ook mijn redding. :')
Hebben ze afgeschaft
pi_158440862
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:22 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hebben ze afgeschaft
Hahaha echt?
pi_158440938
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hahaha echt?
Ja, waarom ze dat bij het moeilijkste vak van de hele studie hebben gedaan weet ik ook niet ;(

http://www.studeersnel.nl(...)h=1&auth_prem=1&em=0

Zie ze er niet meer tussen staan waarschijnlijk verwijderd
pi_158440978
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:25 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ja, waarom ze dat bij het moeilijkste vak van de hele studie hebben gedaan weet ik ook niet ;(

http://www.studeersnel.nl(...)h=1&auth_prem=1&em=0

Zie ze er niet meer tussen staan waarschijnlijk verwijderd
Samenvatting Europees Recht 2012 onder 'Samenvattingen' moet je hebben.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 16:27:58 ]
pi_158441145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Samenvatting Europees Recht 2012 onder 'Samenvattingen' moet je hebben.
Bedankt
pi_158441406
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:33 schreef Henrys het volgende:

[..]

Bedankt
Mja, oud vak he. Ik weet niet in hoeverre het is veranderd.
Ik weet niet of ze nog om de betekenis van een woord vragen, maar op mijn tentamen kwam een woord terug waar ik nog nooit van had gehoord, maar wel gewoon in capita stond :') (en ik dus was vergeten wat het inhield ;( )

Blijft een rotvak om te bestuderen. Ik weet ook niet hoe ik het heb gedaan. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 16:44:27 ]
  dinsdag 22 december 2015 @ 16:45:11 #50
256090 Giku
graag verwijderen
pi_158441447
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Mja, oud vak he. Ik weet niet in hoeverre het is veranderd.
Ik weet niet of ze nog om de betekenis van een woord vragen, maar op mijn tentamen kwam een woord terug waar ik nog nooit van had gehoord, maar wel gewoon in capita stond :') (en ik dus was vergeten wat het inhield ;( )

Blijft een rotvak om te bestuderen. Ik weet ook niet hoe ik het heb gedaan. :D
Dat hele vak is omgegooid. Vette rellen over met petities en polls en weet ik veel wat :').
graag verwijderen
pi_158441473
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:45 schreef Giku het volgende:

[..]

Dat hele vak is omgegooid. Vette rellen over met petities en polls en weet ik veel wat :').
Klopt. :D En ze hebben laatst een lange brief gestuurd naar de vakgroep. _O-

Het gaat echt al jaren zo, alsof ze het nu ineens gaan veranderen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 16:46:37 ]
  dinsdag 22 december 2015 @ 16:47:09 #52
256090 Giku
graag verwijderen
pi_158441494
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

Klopt. :D En ze hebben laatst een lange brief gestuurd naar de vakgroep. _O-

Het gaat echt al jaren zo, alsof ze het nu ineens gaan veranderen.
Nee, dat vak is helemaal omgegooid zei ik net :9.
graag verwijderen
pi_158441504
Heerlijk vak dat Europees Recht, alleen nu krijgen jullie al die CALI-kanker. Dat is wel naar.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_158441515
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:47 schreef Giku het volgende:

[..]

Nee, dat vak is helemaal omgegooid zei ik net :9.
Ja, maar alsof het zin heeft om te rellen. De afgelopen jaren hebben ze bewezen dat ze schijt hebben aan wat er geroepen wordt.
  dinsdag 22 december 2015 @ 16:49:24 #55
256090 Giku
graag verwijderen
pi_158441543
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, maar alsof het zin heeft om te rellen. De afgelopen jaren hebben ze bewezen dat ze schijt hebben aan wat er geroepen wordt.
Oh ja, dat klopt :D
graag verwijderen
pi_158441675
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:47 schreef IPA35 het volgende:
CALI-kanker
_O-
pi_158441979
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 16:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, maar alsof het zin heeft om te rellen. De afgelopen jaren hebben ze bewezen dat ze schijt hebben aan wat er geroepen wordt.
Ja als ze ook nog een hoogleraar in dienst hebben die net goed Nederlands spreekt als de gemiddelde asielzoeker uit Syrie
pi_158442064
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ja als ze ook nog een hoogleraar in dienst hebben die net goed Nederlands spreekt als de gemiddelde asielzoeker uit Syrie
Geeft Vedder geen colleges meer?
pi_158442167
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

Geeft Vedder geen colleges meer?
Ben niet naar allemaal geweest maar was altijd van Squitani en als hij ook nog grappig gaat doen met lego en verhalen over z'n vrouw dan haak ik af
pi_158442404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 14:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

De Vey Mesdagh heeft de essentie nog eens herhaald toen hij technische problemen had met z'n college en er iemand moest komen om de pc aan de praat te krijgen :') .
Daarna ging hij het hebben over zelfrijdende auto's en aansprakelijkheid.
Ghehehe en dat is dan het naamkaartje voor de vakgroep recht & ICT _O_ Ah, vast over de OTA firmware met autopilot modus van Tesla + Google car en dergelijke en in hoeverre je inderdaad iemand aansprakelijk kunt stellen bij een ongeluk. Blijft ook interessant om te belichten.
mag het weten
pi_158442671
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ghehehe en dat is dan het naamkaartje voor de vakgroep recht & ICT _O_ Ah, vast over de OTA firmware met autopilot modus van Tesla + Google car en dergelijke en in hoeverre je inderdaad iemand aansprakelijk kunt stellen bij een ongeluk. Blijft ook interessant om te belichten.
Ik wou dat hij een keer zijn gulp dicht deed
pi_158443066
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 december 2015 17:44 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ik wou dat hij een keer zijn gulp dicht deed
Running gag is dat inmiddels no? :X
mag het weten
pi_158443085
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Running gag is dat inmiddels no? :X
Volgens mij doet hij het nu gewoon expres :')
pi_158443272
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:01 schreef Henrys het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij het nu gewoon expres :')
Of als onderdeel van een of ander onderzoek naar beleefdheidsvormen... In hoeverre studenten een docent/hoogleraar er op durven te attenderen :+
mag het weten
pi_158443281
Blijft toch een bijzondere vent.

Maar ik begrijp werkelijk dan ook helemaal niks van zijn rechtsgebied. :+

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2015 18:11:36 ]
pi_158443513
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:11 schreef Etsu het volgende:
Blijft toch een bijzondere vent.

Maar ik begrijp werkelijk dan ook helemaal niks van zijn rechtsgebied. :+
Het is wel eentje met karakter ala je kan hem niet uitstaan of je kan de lol er wel van inzien. Daarvoor hoef je niet perse iets te snappen van zijn specialisme / gekozen rechtsgebied. :P

Maakt het wel makkelijker :') te doen though :+
mag het weten
pi_158443890
Ik vind eu-recht wel leuk nu :@ . Op zich wel lastig maar wel interessant. Ik kijk meestal die hc's van vorig jaar terug als ik het na die shit van italiaan niet snap. Vorig jaar gaf die Vedder het dan snap ik het beter.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158443904
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik vind eu-recht wel leuk nu :@ . Op zich wel lastig maar wel interessant. Ik kijk meestal die hc's van vorig jaar terug als ik het na die shit van italiaan niet snap. Vorig jaar gaf die Vedder het dan snap ik het beter.
Zit jij op de RuG?
pi_158443918
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:38 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zit jij op de RuG?
Jup
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158443930
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Jup
Oh had ik helemaal gemist.
pi_158443936
Overigens geeft die Van leeuwen oid nu ook een deel. Hij is ook wel chill
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158443980
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:38 schreef Etsu het volgende:

[..]

Oh had ik helemaal gemist.
Oke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158445752
Weer een 3,2 (30%) voor contractenrecht, net als vorig jaar _O_ Tentamen aansprakelijkheidsrecht (70%) maar even knallen dan met minimaal een 6,5.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158445766
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:40 schreef Blistering het volgende:
Weer een 3,2 (30%) voor contractenrecht, net als vorig jaar _O_ Tentamen aansprakelijkheidsrecht (70%) maar even knallen dan met minimaal een 6,5.
Good job Blistering!
pi_158445801
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:41 schreef Etsu het volgende:

[..]

Good job Blistering!
Ik ben er zeer content mee.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158447656
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:40 schreef Blistering het volgende:
Weer een 3,2 (30%) voor contractenrecht, net als vorig jaar _O_ Tentamen aansprakelijkheidsrecht (70%) maar even knallen dan met minimaal een 6,5.
Valt me tegen van je dit
pi_158456212
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik vind eu-recht wel leuk nu :@ . Op zich wel lastig maar wel interessant. Ik kijk meestal die hc's van vorig jaar terug als ik het na die shit van italiaan niet snap. Vorig jaar gaf die Vedder het dan snap ik het beter.
Volgens mij heb ik nog een keer een spel aan jou verkocht, call of duty volgens mij, jij woonde eerst toch in Zwolle?
pi_158465416
quote:
Voorgeschreven jurisprudentie:
HR 26 januari 1990, Jurisprudentie-bundel SBR. Ars Aequi 2015 (Windmill)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 23 december 2015 @ 13:22:22 #79
256090 Giku
graag verwijderen
pi_158466611
Zeg, leest iemand van jullie regelmatig tijdschriften in je eigen vakgebied? Dus niet als je een specifiek onderwerp zoekt, maar gewoon bijvoorbeeld gewoon TvAR voor Agrarisch recht o.i.d elke keer doornemen ?
graag verwijderen
pi_158471997
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:59 schreef Henrys het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik nog een keer een spel aan jou verkocht, call of duty volgens mij, jij woonde eerst toch in Zwolle?
woeii dat was dan wel op een andere account denk ik, en wel even geleden. Volgens mij kwam je broertje dat toen brengen ofzo :D
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158474112
Gekapt met hbo *O*
Duizenden papieren met opdrachten, observaties, regeltjes, en allemaal gezeik en allemaal mierengeneuk állemaal de prullenbak in _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 18:40:58 ]
pi_158477872
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
Gekapt met hbo *O*
Duizenden papieren met opdrachten, observaties, regeltjes, en allemaal gezeik en allemaal mierengeneuk állemaal de prullenbak in _O_
Whut :D Waarom dan? Toch ook niet je ding?
mag het weten
pi_158481656
Scriptieperikelen! Hier toevallig mensen die goed in artikel 13l Vpb zitten?
pi_158483464
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Whut :D Waarom dan? Toch ook niet je ding?
Nee. Niet mijn niveau en de verslagen/opdrachten/reflecties/observaties was ik strontbeu.
Notarieel recht _O_
pi_158484396
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 13:22 schreef Giku het volgende:
Zeg, leest iemand van jullie regelmatig tijdschriften in je eigen vakgebied? Dus niet als je een specifiek onderwerp zoekt, maar gewoon bijvoorbeeld gewoon TvAR voor Agrarisch recht o.i.d elke keer doornemen ?
Nee. Ga soms even de inhoudsopgave van JOR door als ie op intranet staat, maar meer echt niet. Jij?
  donderdag 24 december 2015 @ 00:50:59 #86
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158487003
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
Gekapt met hbo *O*
Duizenden papieren met opdrachten, observaties, regeltjes, en allemaal gezeik en allemaal mierengeneuk állemaal de prullenbak in _O_
Had ik je ook kunnen vertellen. :D
pi_158487018
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Had ik je ook kunnen vertellen. :D
Mja, het werk lijkt me wel leuk en tof om te doen hoor, maar de studie en het niveau zelf. :') :r
pi_158487047
Dus, in blok 3 en 4 dan maar extra vakken en de nodige vakken doen. En onderzoeksstage afronden, en hopelijk in de zomer een bachelor. :')

Wat een schijtsysteem, dat blokkensysteem. :')
  donderdag 24 december 2015 @ 02:25:21 #89
165633 eriksd
The grand facade...
pi_158488506
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef Lavezzi het volgende:
Scriptieperikelen! Hier toevallig mensen die goed in artikel 13l Vpb zitten?
Ja.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_158488615
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
Gekapt met hbo *O*
Duizenden papieren met opdrachten, observaties, regeltjes, en allemaal gezeik en allemaal mierengeneuk állemaal de prullenbak in _O_
je deed hbo en wo tegelijk?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158488643
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 02:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

je deed hbo en wo tegelijk?
uhu.
pi_158489611
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee. Niet mijn niveau en de verslagen/opdrachten/reflecties/observaties was ik strontbeu.
Notarieel recht _O_
Dat geneuzel van reflectieverslagen had ik je zo kunnen vertellen. Wat dat betreft is het echt een ander wereldje dan je gewend bent op de universiteit.
mag het weten
pi_158493145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 00:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Mja, het werk lijkt me wel leuk en tof om te doen hoor, maar de studie en het niveau zelf. :') :r
gewoon lekker de 1ste graads pakken dus.
pi_158493152
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

gewoon lekker de 1ste graads pakken dus.
Zat ik ook aan te denken, maar rechten?
  donderdag 24 december 2015 @ 12:18:27 #95
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158493176
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat geneuzel van reflectieverslagen had ik je zo kunnen vertellen. Wat dat betreft is het echt een ander wereldje dan je gewend bent op de universiteit.
Dit. Ik schreef de grootste onzin op in die verslagen en toch kwam ik er steeds mee weg. Verder hoefde ik voor tentamens mezelf niet echt in te spannen.
pi_158493227
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dit. Ik schreef de grootste onzin op in die verslagen en toch kwam ik er steeds mee weg. Verder hoefde ik voor tentamens mezelf niet echt in te spannen.
Dat idee had ik ook al. Ik had echt werkelijk uit mijn duim gezogen, en had een voldoende. :')
En de toetsmethodes zijn echt bedroevend. Voor een boekje van 50 bladzijdes, geven ze twee deeltoetsen. :')

Nee, ben er klaar mee. Ik ga verder. :D

Zit alleen te denken met wat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 12:21:06 ]
pi_158493793
hbo was ik veel meer met studie bezig dan WO en dat kwam allemaal door die onzinopdrachten en projecten. Wie dat hele concept van projectonderwijs heeft bedacht mogen ze afschieten
  donderdag 24 december 2015 @ 13:09:25 #98
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158494188
Yreal zal dit wel interessant vinden:

http://www.telegraaf.nl/b(...)er_aan_banden__.html
pi_158495101
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Yreal zal dit wel interessant vinden:

http://www.telegraaf.nl/b(...)er_aan_banden__.html
Tot op heden heb ik slechts 1 wob dwangsom geclaimd. :{w
  donderdag 24 december 2015 @ 13:56:43 #100
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158495134
quote:
8s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Tot op heden heb ik slechts 1 wob dwangsom geclaimd. :{w
Ik doelde meer op de capriolen die deze Turk uithaalt.
pi_158495245
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Yreal zal dit wel interessant vinden:

http://www.telegraaf.nl/b(...)er_aan_banden__.html
in het bericht staat een dwangsom van 1260 euro maar het gaat toch per dag?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158495265
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de capriolen die deze Turk uithaalt.
Niet echt veel respect voor op te brengen
pi_158495284
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

in het bericht staat een dwangsom van 1260 euro maar het gaat toch per dag?
De kunst is je verzoeken te sturen zodat er nooit antwoord op komt. Dan haal je altijd wel het maximale.
pi_158495656
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

De kunst is je verzoeken te sturen zodat er nooit antwoord op komt. Dan haal je altijd wel het maximale.
Ah, en dan moet je je in gebreke stelling ook een beetje vermomd opstellen? Klinkt allemaal nogal hit & miss tenzij je echt zoveel verzoeken stuurt dat de werkdruk te hoog wordt?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158500088
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Ah, en dan moet je je in gebreke stelling ook een beetje vermomd opstellen? Klinkt allemaal nogal hit & miss tenzij je echt zoveel verzoeken stuurt dat de werkdruk te hoog wordt?
Er waren van die idioten die een wikipedia artikel opstuurden en ergens halverwege een WOB verzoek plaatsten. Dat zie je natuurlijk nooit. En dan flink cashen achteraf.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158501087
quote:
15s.gif Op donderdag 24 december 2015 02:25 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ja.
Ik PB je even.
pi_158502245
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:02 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Er waren van die idioten die een wikipedia artikel opstuurden en ergens halverwege een WOB verzoek plaatsten. Dat zie je natuurlijk nooit. En dan flink cashen achteraf.
damn dat is wel sneaky. Maar dan moet je toch het BO alsnog schriftelijk in gebreke stellen? Of stop je dat dan ook ergens halverwege een wikipedia artikel?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158502814
Sinds kort heeft Karasahin zijn pijlen gericht op de Omgevingsdienst Zuid-Holland-Zuid die inmiddels al 736 WOB-verzoeken van hem heeft ontvangen. De dienst krijgt er doorgaans 25 per jaar.

_O- _O-
pi_158505456
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 20:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Sinds kort heeft Karasahin zijn pijlen gericht op de Omgevingsdienst Zuid-Holland-Zuid die inmiddels al 736 WOB-verzoeken van hem heeft ontvangen. De dienst krijgt er doorgaans 25 per jaar.

_O- _O-
Nederlandse regering laat ook zo makkelijk met zich fucken. In Rusland was die man al lang verdwenen
pi_158506537
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:27 schreef Henrys het volgende:

[..]

Nederlandse regering laat ook zo makkelijk met zich fucken. In Rusland was die man al lang verdwenen
ipv gevangenschap in Siberië gevangenschap op Vlieland
pi_158512183
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:54 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

ipv gevangenschap in Siberië gevangenschap op Vlieland
Doe mij maar siberie dan
pi_158516631
Fijne feestdagen allen.
  vrijdag 25 december 2015 @ 12:20:56 #113
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_158517680
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 19:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

damn dat is wel sneaky. Maar dan moet je toch het BO alsnog schriftelijk in gebreke stellen? Of stop je dat dan ook ergens halverwege een wikipedia artikel?
Nee, dat moet nog. Maar het BO moet dan in een relatief korte termijn in actie komen om de "boete" te omzeilen en de oorspronkelijke aanvraag te voorzien. Dat is voor een beetje gemeenteambtenaar (gaat voornamelijk om gemeentes) natuurlijk al te veel gevraagd. Zeker als de ingebrekestelling zo rond kerst binnenkomt. Of op thuiswerkdagvrijdag. Of op woensdag wanneer de kinderen eerder van school gehaald moeten worden dus alle post even meegenomen wordt naar de maandag erop.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_158517846
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 december 2015 11:37 schreef Etsu het volgende:
Fijne feestdagen allen.
Van hetzelfde!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158518956
Fijne feestdagen!
pi_158519840
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 december 2015 01:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

Doe mij maar siberie dan
:D :D :D
  vrijdag 25 december 2015 @ 14:21:24 #117
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158520115
Fijne feestdagen.
pi_158520360
>:O ~:) Fijne kerstdagen ~:) >:O
mag het weten
pi_158522177
Wob :D

En dan verzoeken indienen namens niet-bestaande mensen uit de Filippijnen en zo _O_
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_158541648
Fijne kerst rechten vriendjes

[ Bericht 1% gewijzigd door Yreal op 26-12-2015 15:19:14 ]
  zaterdag 26 december 2015 @ 16:16:49 #121
256090 Giku
graag verwijderen
pi_158543125
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:31 schreef Valid het volgende:

[..]

Nee. Ga soms even de inhoudsopgave van JOR door als ie op intranet staat, maar meer echt niet. Jij?
Nee, ik ook niet. Vroeg me af of dat zin had.

En fijne feestdagen allemaal :)!
graag verwijderen
pi_158631918
Krijg je op de RUG in het 3e jaar nog iets over arbeidsrecht?
pi_158632344
Neuh, of het moet toevallig bij burgerlijk recht 3 ingestopt zitten, werknemersaansprakelijkheid of zo, alhoewel dat niet echt arbeidsrecht is geloof ik :9
pi_158632361
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:54 schreef Henrys het volgende:
Krijg je op de RUG in het 3e jaar nog iets over arbeidsrecht?
Je kan kiezen voor ISR. Maar kutvak.
  dinsdag 29 december 2015 @ 22:58:22 #125
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158654808
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:11 schreef underground1009 het volgende:
Neuh, of het moet toevallig bij burgerlijk recht 3 ingestopt zitten, werknemersaansprakelijkheid of zo, alhoewel dat niet echt arbeidsrecht is geloof ik :9
Alsjeblieft zeg :') Natuurlijk is dat geen arbeidsrecht idioot.

Wat is het hier rustig overigens.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158655924
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:58 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg :') Natuurlijk is dat geen arbeidsrecht idioot.

Wat is het hier rustig overigens.
achja vakantie.
  dinsdag 29 december 2015 @ 23:19:47 #127
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158656092
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:17 schreef Yreal het volgende:

[..]

achja vakantie.
Gewoon knetterhard werken hoor. Nouja, nu niet meer knetterhard. Maar vakantie bestaat niet... stilzitten is voor lutsers.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158657503
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:58 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg :') Natuurlijk is dat geen arbeidsrecht idioot.

Wat is het hier rustig overigens.
Mooi, dan had ik het goed :7 :6
pi_158676662
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2015 23:19 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Gewoon knetterhard werken hoor. Nouja, nu niet meer knetterhard. Maar vakantie bestaat niet... stilzitten is voor lutsers.
waarom werk jij dan zo hard?
pi_158677773
Yreal, nog tips voor Ryanair/Eindhoven AirPort/ Londen?

Heb geboekt voor eind januari, 35 euro :)
pi_158679642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:00 schreef underground1009 het volgende:
Yreal, nog tips voor Ryanair/Eindhoven AirPort/ Londen?

Heb geboekt voor eind januari, 35 euro :)
wat voor tips wil je dan nog precies hebben?
pi_158681843
quote:
15s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

waarom werk jij dan zo hard?
Voor mijn plezier, om wat te leren en om geld te verdienen.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  woensdag 30 december 2015 @ 20:51:11 #133
165633 eriksd
The grand facade...
pi_158687230
Werken voor je plezier. Komop.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_158694753
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:46 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Voor mijn plezier, om wat te leren en om geld te verdienen.
haha, je mist even mooi de grap. Lutser.
pi_158697083
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je kan kiezen voor ISR. Maar kutvak.
Wel raar dat je dus helemaal geen kennismaking krijgt met een masterrichting.

Vind IT-Recht allemaal maar vaag en abstract en vraag me af of je er net zo snel werk mee kan vinden. Strafrecht ga ik sowieso doen maar omdat ik niet bij het UWV wil zitten na mijn studie zoek ik nog een 2e master en arbeidsrecht leek me het leukste.
pi_158712936
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:01 schreef Henrys het volgende:

[..]

Wel raar dat je dus helemaal geen kennismaking krijgt met een masterrichting.

Vind IT-Recht allemaal maar vaag en abstract en vraag me af of je er net zo snel werk mee kan vinden. Strafrecht ga ik sowieso doen maar omdat ik niet bij het UWV wil zitten na mijn studie zoek ik nog een 2e master en arbeidsrecht leek me het leukste.
Arbeidsrecht is tof. IT recht is niet gek hoor. Al die apps enz, daar horen ook contracten bij etc. Je kunt best wel werk vinden in,drawen of beoordelen van contracten. Is natuurlijk contractenrecht maar wel met hele branche gerichte kennis van bijv. Software, auteursrecht, licenties van Open source software etc.

Interessante shit en er komt nog veel meer werk in.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158735468
Gelukkig nieuwjaar rechten vriendjes
  vrijdag 1 januari 2016 @ 14:48:28 #138
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158735512
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:47 schreef Yreal het volgende:
Gelukkig nieuwjaar rechten vriendjes
Van hetzelfde! Dat je maar weer veel reizen mag maken Y'tje _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158735603
Goed 2016 gewenst iedereen!
pi_158735872
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:48 schreef Blistering het volgende:

[..]

Van hetzelfde! Dat je maar weer veel reizen mag maken Y'tje _O_
eerste 8 landen al geboekt, en nog een dubbele en een driedubbele.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 16:52:20 #141
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158738925
Gelukkig nieuwjaar.
pi_158740058
Beste wensen topicvrinden.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:14:22 #143
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158743265
Gelukkig nieuwjaar
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158743666
quote:
7s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:45 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Arbeidsrecht is tof. IT recht is niet gek hoor. Al die apps enz, daar horen ook contracten bij etc. Je kunt best wel werk vinden in,drawen of beoordelen van contracten. Is natuurlijk contractenrecht maar wel met hele branche gerichte kennis van bijv. Software, auteursrecht, licenties van Open source software etc.

Interessante shit en er komt nog veel meer werk in.
Alleen ik denk dat maar weinig werkgevers de hele opleiding IT recht kennen aangezien deze vrij nieuw is en arbeidsrecht zie ik constant vacatures voor voorbijkomen (niet de reden dat ik het kies maar het speelt wel mee)
pi_158745017
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:29 schreef Henrys het volgende:

[..]

Alleen ik denk dat maar weinig werkgevers de hele opleiding IT recht kennen aangezien deze vrij nieuw is en arbeidsrecht zie ik constant vacatures voor voorbijkomen (niet de reden dat ik het kies maar het speelt wel mee)
Dat zal vast het geval zijn. Vind het daarom curieus dat ze in Groningen pas recentelijk met een master arbeidsrecht zijn gekomen. Is toch wel een gevestigd rechtsgebied. En toch blijf ik bij IT-recht. :Y

En oh: Meilleurs v½ux à tous! *O*
mag het weten
pi_158746627
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat zal vast het geval zijn. Vind het daarom curieus dat ze in Groningen pas recentelijk met een master arbeidsrecht zijn gekomen. Is toch wel een gevestigd rechtsgebied. En toch blijf ik bij IT-recht. :Y

En oh: Meilleurs v½ux à tous! *O*
Ik mag die mensen bij IT recht ook niet zo, stralen totaal geen zekerheid of deskundigheid uit en komen altijd een beetje onzeker over. Mesdagh is wel deskundig maar als je zo dik bent dat je je gulp niet meer dicht kan doen kan ik je ook niet meer serieus nemen. Enige uitzondering hierop is Konings maar die is zelf volgens mij ook nog niet zo lang afgestudeerd

Tot nu toe is computercriminaliteit het enige vak wat mij echt boeide en dat komt vooral dankzij Wolswijk.
pi_158766296
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 14:58 schreef Yreal het volgende:

[..]

eerste 8 landen al geboekt, en nog een dubbele en een driedubbele.
Ey Y, ik wil een goedkoop vliegticket naar Oslo boeken voor van 13 mei (of 12 mei 's avonds) tot en met 19/20 mei. Help 'ns?
pi_158766701
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:51 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ik mag die mensen bij IT recht ook niet zo, stralen totaal geen zekerheid of deskundigheid uit en komen altijd een beetje onzeker over. Mesdagh is wel deskundig maar als je zo dik bent dat je je gulp niet meer dicht kan doen kan ik je ook niet meer serieus nemen. Enige uitzondering hierop is Konings maar die is zelf volgens mij ook nog niet zo lang afgestudeerd

Tot nu toe is computercriminaliteit het enige vak wat mij echt boeide en dat komt vooral dankzij Wolswijk.
Het is wel de vakgroep met de meest uiteenlopende types. Paapst of DVM, Wolfswijk of DVM zijn aardige tegenpolen. Zekerheid of deskundigheid uitstralen zit er ook niet echt in omdat het nog een recente richting is. Daarbij zijn er nog niet zoveel afgestudeerden, het is een brede waaier aan stukjes uit gevestigde rechtsgebieden. Dat maakt het ook minder een geheel tov strafrecht, fiscaal of bestuurs.

Ik vond tot nu toe computercriminaliteit ook boeiend. En het IE-rechten deel van handelsrecht. Het is een mooie niche waarin je je nog verder kunt specialiseren. (qua privaat: mbt ict contracten, IE-rechten. qua strafrecht: computercriminaliteit. qua bestuursrecht: wob, privacyrecht.)
mag het weten
pi_158766704
Of wacht. Ik heb nog 22 906 Milespunten bij KLM.
pi_158766735
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:03 schreef Etsu het volgende:
Of wacht. Ik heb nog 22 906 Milespunten bij KLM.
En dat levert hoeveel op als je ze wilt inwisselen? :7
mag het weten
pi_158766812
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En dat levert hoeveel op als je ze wilt inwisselen? :7
heb er 25000 nodig voor retour Amsterdam - Oslo (8 dagen). Dan moet ik alleen nog 35,39 aan heffingen en belastingen betalen en om extra punten te kopen, maar hoeveel dat kost weet ik niet want die site doet het niet en krijg fout melding. ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2016 19:08:25 ]
pi_158766913
Ben binnen. Kan alleen per 2000 eenheden, beetje jammer. :{ Heb er 2094 nodig. En 2000 kost 55 euro.

dus 110 + 35,39 voor 8 dagen oslo en ik kan gratis slapen bij iemand :D

niet mis toch?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2016 19:12:06 ]
pi_158766974
Prima deal.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158767079
oh lama is al gelukt :')

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2016 19:19:40 ]
pi_158768564
Heb geboekt hoor jongens. 9 dagen zelfs
pi_158773134
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 18:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ey Y, ik wil een goedkoop vliegticket naar Oslo boeken voor van 13 mei (of 12 mei 's avonds) tot en met 19/20 mei. Help 'ns?
het songfestival is in Stockholm he?
pi_158773156
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef Yreal het volgende:

[..]

het songfestival is in Stockholm he?
Grunnlovsdag allus
pi_158773192
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Grunnlovsdag allus
wattes?
pi_158773211
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

wattes?
https://nl.wikipedia.org/wiki/17_mei_(Noorwegen)

het schijnt dat ik het eens mee moest maken, dus dat gaan we dan maar doen
pi_158773248
en ik ga naar sjanford en slapen is gratis en vanaf daar kan je ook met de boot naar kopenhagen

dat gaan we dan maar ook doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2016 22:14:47 ]
pi_158775547
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/17_mei_(Noorwegen)

het schijnt dat ik het eens mee moest maken, dus dat gaan we dan maar doen
na 3 dagen had ik bijna alles in Oslo wel gezien.
pi_158779572
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/17_mei_(Noorwegen)

het schijnt dat ik het eens mee moest maken, dus dat gaan we dan maar doen
homoseksualiteit is wel verboden in Noorwegen
pi_158780569
quote:
6s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

homoseksualiteit is wel verboden in Noorwegen
maakt het wel extra spannend joh.
pi_158781172
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 23:03 schreef Yreal het volgende:

[..]

na 3 dagen had ik bijna alles in Oslo wel gezien.
Nouen? Ik ga ook geen 9 dagen naar Oslo.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 03:35:10 ]
pi_158781324
Helsinki en Reyjavik móeten ook dit jaar.

Scandinavië. _O_
  zondag 3 januari 2016 @ 12:25:46 #166
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158784212
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2016 03:36 schreef Etsu het volgende:
Helsinki en Reyjavik móeten ook dit jaar.

Scandinavië. _O_
IJsland. _O_ Ik twijfel of ik dit jaar moet gaan.
pi_158792932
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2016 03:36 schreef Etsu het volgende:
Helsinki en Reyjavik móeten ook dit jaar.

Scandinavië. _O_
dat sowieso. Ik Pak ze allemaal in een week dit jaar.
pi_158792947
Al is Helsinki geen Scandinavië he.
pi_158792959
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:02 schreef Yreal het volgende:
Al is Helsinki geen Scandinavië he.
hoezo niet
  zondag 3 januari 2016 @ 22:01:03 #170
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158803257
Paper voor bestuursrecht is echt belachelijk qua max. woorden. 6 deelvragen en max 2200 woorden :')

We hadden 3100 woorden, maar na flink schrappen hebben we er 2600 van kunnen maken. Zelfs met een 10% marge nog teveel, maar soit.

Kijken hoe streng ze zijn -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158804023
Helsinki is in Finland en Finland hoort toch gewoon bij de Scandinavische landen?
  zondag 3 januari 2016 @ 22:18:08 #172
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158804151
Ik begin in februari met het hier zo vervloekte en veruit inferieure hbo-rechten. Uiteraard wel met het plan om mijn propedeuse in 1 jaar tijd te halen en in het studiejaar 2017-2018 te beginnen met een WO bachelor rechten.

Nu het tijd is om boeken aan te schaffen vraag ik me af welke wettenbundel ik zou moeten kopen. De keuze is tussen de Blauw VNW en de Kluwer collegebundel. Wat zijn de voor- en nadelen van beide varianten?
Permanent Verbannen
pi_158804234
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Gerard_Geit het volgende:
Ik begin in februari met het hier zo vervloekte en veruit inferieure hbo-rechten. Uiteraard wel met het plan om mijn propedeuse in 1 jaar tijd te halen en in het studiejaar 2017-2018 te beginnen met een WO bachelor rechten.

Nu het tijd is om boeken aan te schaffen vraag ik me af welke wettenbundel ik zou moeten kopen. De keuze is tussen de Blauw VNW en de Kluwer collegebundel. Wat zijn de voor- en nadelen van beide varianten?
Maakt een drol uit, is je persoonlijke voorkeur.
VNW heeft 3 delen, Kluwer 2 delen.
VNW papier is witter/lichter van papier, Kluwer geler.
Persoonlijk kies ik voor Kluwer, maar als jij VNW fijner vindt, ook goed.

En dan voor een normale bundel, niet zo'n halfonzinnige meuk als Kluwer Edition Limited.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 22:19:48 ]
pi_158804286
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Gerard_Geit het volgende:
Ik begin in februari met het hier zo vervloekte en veruit inferieure hbo-rechten. Uiteraard wel met het plan om mijn propedeuse in 1 jaar tijd te halen en in het studiejaar 2017-2018 te beginnen met een WO bachelor rechten.

Nu het tijd is om boeken aan te schaffen vraag ik me af welke wettenbundel ik zou moeten kopen. De keuze is tussen de Blauw VNW en de Kluwer collegebundel. Wat zijn de voor- en nadelen van beide varianten?
Gewoon de VNW doen, en niet meer over na denken.
  zondag 3 januari 2016 @ 22:20:37 #175
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158804307
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:20 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Gewoon de VNW doen, en niet meer over na denken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158804316
Kluwer jonguh.
  zondag 3 januari 2016 @ 22:21:18 #177
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158804339
Hier word ik dus niet wijzer uit..
Permanent Verbannen
  zondag 3 januari 2016 @ 22:21:41 #178
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158804358
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:21 schreef Gerard_Geit het volgende:
Hier word ik dus niet wijzer uit..
Daarom ga je ook hbo doen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158804369
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Daarom ga je ook hbo doen.
:D
  zondag 3 januari 2016 @ 22:24:15 #180
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158804487
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Daarom ga je ook hbo doen.
Voor een jaar.. :{w
Permanent Verbannen
pi_158806584
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:02 schreef Etsu het volgende:

[..]

hoezo niet
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:15 schreef underground1009 het volgende:
Helsinki is in Finland en Finland hoort toch gewoon bij de Scandinavische landen?
Weet ik veel. Het is gewoon niet zo...
pi_158806628
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

Weet ik veel. Het is gewoon niet zo...
Aha.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:27:24 #183
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158806670
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:24 schreef Yreal het volgende:

[..]

[..]

Weet ik veel. Het is gewoon niet zo...
Sterk argument.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158806735
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Aha.
De term scandinavie is bedacht toen finland nog onder rusland viel, als ik het goed begrijp. In ieder geval denken Noren, denen en zweden daar wel zo over.
pi_158806754
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

De term scandinavie is bedacht toen finland nog onder rusland viel, als ik het goed begrijp. In ieder geval denken Noren, denen en zweden daar wel zo over.
Scandinavië is de naam waarmee een gebied in het noorden van Europa wordt aangeduid. De term Scandinavië wordt op drie verschillende manieren gedefinieerd:

Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat gelijk staat met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden en delen van Noord-Finland.
Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
Historisch en cultureel gezien bestaat Scandinavië uit de lidstaten van de Noordse Raad: Denemarken, Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden. In het Deens, Noors en Zweeds wordt dit aangeduid als "Norden" en in het Fins als "Pohjoismaat".
Meestal wordt de tweede of de derde definitie gebruikt.

Het ruimere begrip Fenno-Scandinavië omvat de landen Noorwegen, Zweden en Finland, de Russische deelrepubliek Karelië en het Russische schiereiland Kola en komt grotendeels overeen met het Baltisch schild. Cultureel lagen de Scandinavische landen steeds aan de periferie van Europa. De renaissance had er weinig invloed.

Kortom: kan allebei.
pi_158806785
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Scandinavië is de naam waarmee een gebied in het noorden van Europa wordt aangeduid. De term Scandinavië wordt op drie verschillende manieren gedefinieerd:

Puur geografisch gezien is Scandinavië het gebied dat gelijk staat met het Scandinavisch Schiereiland, dat voor het grootste deel bestaat uit het Scandinavisch Hoogland. Dit betreft de landen Noorwegen en Zweden en delen van Noord-Finland.
Politiek gezien bestaat Scandinavië uit Denemarken, Noorwegen en Zweden. Dit is de definitie die in Scandinavië zelf wordt gehanteerd en men kan aan de hand van deze definitie stellen dat Scandinavië een deel van "Norden" is (zie derde definitie).
Historisch en cultureel gezien bestaat Scandinavië uit de lidstaten van de Noordse Raad: Denemarken, Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden. In het Deens, Noors en Zweeds wordt dit aangeduid als "Norden" en in het Fins als "Pohjoismaat".
Meestal wordt de tweede of de derde definitie gebruikt.

Het ruimere begrip Fenno-Scandinavië omvat de landen Noorwegen, Zweden en Finland, de Russische deelrepubliek Karelië en het Russische schiereiland Kola en komt grotendeels overeen met het Baltisch schild. Cultureel lagen de Scandinavische landen steeds aan de periferie van Europa. De renaissance had er weinig invloed.

Kortom: kan allebei.
Naja ik ben nog nooit in Finland geweest, dus ik ben goed geïndoctrineerd door de andere drie...
pi_158806807
Stockholm was echt prachtig _O_
En het schijnt dat Noorwegen echt heel mooi is.

Boh, veel zin in. 5 maanden wachten :(
pi_158806887
quote:
17s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:32 schreef Etsu het volgende:
Stockholm was echt prachtig _O_
En het schijnt dat Noorwegen echt heel mooi is.

Boh, veel zin in. 5 maanden wachten :(
ik ben er over 2 maanden
  zondag 3 januari 2016 @ 23:54:11 #189
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158807394
quote:
6s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

ik ben er over 2 maanden
Ik ben volgende maand in Suriname.
pi_158807436
Ik wil ook even weg in korte termijn. :'(

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:55:43 ]
  maandag 4 januari 2016 @ 00:06:42 #191
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158807740
quote:
11s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:55 schreef Etsu het volgende:
Ik wil ook even weg in korte termijn. :'(
Wat staat je in de weg dan?
pi_158807850
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Wat staat je in de weg dan?
M'n kat.
En geld sparen voor 10 maanden Amerika welke ik hoop te kunnen combineren met m'n master. Anders in september voordat ik met de master begin.

Een zo'n academisch jaar kost omgerekend 43.000 euro :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 00:11:29 ]
pi_158808507
quote:
6s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik ben volgende maand in Suriname.
Goed bezig
pi_158808513
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

M'n kat.
En geld sparen voor 10 maanden Amerika welke ik hoop te kunnen combineren met m'n master. Anders in september voordat ik met de master begin.

Een zo'n academisch jaar kost omgerekend 43.000 euro :')
kan iemand die kat voeren? Want dan fix ik wat leuks voor je

Venetie bijvoorbeeld http://www.skyscanner.nl/(...)ice=30&age=1#results

[ Bericht 22% gewijzigd door Yreal op 04-01-2016 02:16:27 ]
pi_158822643
O ja, gelukkig nieuwjaar.
  maandag 4 januari 2016 @ 19:56:07 #196
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158826169
quote:
13s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:01 schreef Blistering het volgende:
Paper voor bestuursrecht is echt belachelijk qua max. woorden. 6 deelvragen en max 2200 woorden :')

We hadden 3100 woorden, maar na flink schrappen hebben we er 2600 van kunnen maken. Zelfs met een 10% marge nog teveel, maar soit.

Kijken hoe streng ze zijn -O-
Heel streng dus :D 2200 is echt de max, en er is geen marge. Dikke 1 dus waarschijnlijk.

Zo haal je alles met 2 vingers in de neus, en zo haal je achtereenvolgend een 3 en een 1. Lekker joh! _O_

Nu moet ik voor bestuurs tentamen een 7,5 halen om het te compenseren, en voor privaat een 6,5 *O*

Wat een klote zooi zeg...
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158826460
Hallo! Graag zou ik jullie advies willen over een afstudeerrichting aan de RuG. Momenteel zit ik in jaar 2 en heb sinds dit studiejaar voor de afstudeerrichting Juridische Bestuurskunde (waar je geen civiel effect mee krijgt) gekozen. Echter begin ik een beetje spijt hiervan te krijgen, omdat de bestuurskundige/sociaal-wetenschappelijke vakken te makkelijk en/of te saai zijn, het is niet echt een uitdaging of dynamisch genoeg. Ik zie de vakken die je bij deze specialisatie krijgt meer als 'leuke' keuzevakken.

Volgende week dienen wij ons in te schrijven voor semester II, en ik twijfel nu enorm of ik niet gewoon Nederlands recht moet gaan doen, met wat extra vakken van de specialisatie Juridische Bestuurskunde. Dit omdat ik meer mogelijkheden later zie met Nederlands recht (voor veel juridische vacatures wordt civiel effect als een vereiste gezien).

Graag hoor ik van jullie!
Jurist!
pi_158827774
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 17:58 schreef Maharbal het volgende:
O ja, gelukkig nieuwjaar.
Je moest weer even opstarten?
  maandag 4 januari 2016 @ 20:38:37 #199
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158827978
quote:
zondag 3 januari 2016 22:21 schreef Gerard_Geit het volgende:[/b]
Hier word ik dus niet wijzer uit..
Kluwer Limited Edition ^O^
quote:
0s.gif Op [quote]1s.gif [b]Op maandag 4 januari 2016 00:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

M'n kat.
En geld sparen voor 10 maanden Amerika welke ik hoop te kunnen combineren met m'n master. Anders in september voordat ik met de master begin.

Een zo'n academisch jaar kost omgerekend 43.000 euro :')
Hoop voor je dat er niet teveel 'werkstukjes' en 'projectjes' bij horen, strak stop je weer en dat is niet echt tof met zo'n bak geld.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158828594
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:38 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Hoop voor je dat er niet teveel 'werkstukjes' en 'projectjes' bij horen, strak stop je weer en dat is niet echt tof met zo'n bak geld.
Oh dat komt wel goed. Lief dat je daar aan denkt, BB. :*
pi_158828744
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef Thereyougo het volgende:
Hallo! Graag zou ik jullie advies willen over een afstudeerrichting aan de RuG. Momenteel zit ik in jaar 2 en heb sinds dit studiejaar voor de afstudeerrichting Juridische Bestuurskunde (waar je geen civiel effect mee krijgt) gekozen. Echter begin ik een beetje spijt hiervan te krijgen, omdat de bestuurskundige/sociaal-wetenschappelijke vakken te makkelijk en/of te saai zijn, het is niet echt een uitdaging of dynamisch genoeg. Ik zie de vakken die je bij deze specialisatie krijgt meer als 'leuke' keuzevakken.

Volgende week dienen wij ons in te schrijven voor semester II, en ik twijfel nu enorm of ik niet gewoon Nederlands recht moet gaan doen, met wat extra vakken van de specialisatie Juridische Bestuurskunde. Dit omdat ik meer mogelijkheden later zie met Nederlands recht (voor veel juridische vacatures wordt civiel effect als een vereiste gezien).

Graag hoor ik van jullie!
Je kunt ook juridische bestuurskunde doen mét civiel effect (je moet dan wat meer vakken halen). Weet niet hoeveel ec je dan extra moet doen, maar is het overwegen waard. En tenzij je echt advocaat/rechter wil worden zullen je baankansen er denk ik niet veel minder om worden. Sterker nog, de kans dat je later daadwerkelijk advocaat/rechter wordt zijn sowieso niet zo groot geloof ik.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  maandag 4 januari 2016 @ 21:03:10 #202
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158828867
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Oh dat komt wel goed. Lief dat je daar aan denkt, BB. :*
Ik ben natuurlijk een schat.

VS is wel vrij prijzig. Heb zelf overwogen daar een LL.M te doen, maar 't is me het toch niet waard. Het niveau ligt daar ook lager. Waarschijnlijk ga ik een keer wat inleidende vakjes volgen tijdens een summerschool of een halfjaartje uitwisseling.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158828949
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:03 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk een schat.

VS is wel vrij prijzig. Heb zelf overwogen daar een LL.M te doen, maar 't is me het toch niet waard. Het niveau ligt daar ook lager. Waarschijnlijk ga ik een keer wat inleidende vakjes volgen tijdens een summerschool of een halfjaartje uitwisseling.
Dat klopt.
Maar het verschil is natuurlijk dat Washington D.C. de enige dovenuniversiteit ter wereld heeft, en ik graag daar een jaartje wil verblijven. Puur omdat mijn cultuur, aan de andere kant om Engels te kunnen verbeteren.

Ik ben op dit moment aan het onderzoeken/overleggen met de RuG om het te kunnen combineren met de vrije ruimte in de master. Zo ja, mooi meegenomen. Zo niet, dan doe ik het extra ernaast en in het tweede semester kan ik wat vakken kiezen en zo een certificaat krijgen. Staat ook weer netjes op m'n CV.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 21:06:25 ]
  maandag 4 januari 2016 @ 21:11:52 #204
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158829240
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat klopt.
Maar het verschil is natuurlijk dat Washington D.C. de enige dovenuniversiteit ter wereld heeft, en ik graag daar een jaartje wil verblijven. Puur omdat mijn cultuur, aan de andere kant om Engels te kunnen verbeteren.

Ik ben op dit moment aan het onderzoeken/overleggen met de RuG om het te kunnen combineren met de vrije ruimte in de master. Zo ja, mooi meegenomen. Zo niet, dan doe ik het extra ernaast en in het tweede semester kan ik wat vakken kiezen en zo een certificaat krijgen. Staat ook weer netjes op m'n CV.
Wel chill dat je financieel opzich wat ruimte hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158829278
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:11 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Wel chill dat je financieel opzich wat ruimte hebt.
Ontzettend. Als ik zo kijk wat je allemaal moet doen om fondsen te verzamelen. :')

Ik zie dit als een kans.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:14:40 #206
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158829342
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ontzettend. Als ik zo kijk wat je allemaal moet doen om fondsen te verzamelen. :')

Ik zie dit als een kans.
Toch ben ik blij dat ik m'n gehoor op orde heb, al moet ik ook naar de oorarts binnenkort..
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158829352
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:14 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Toch ben ik blij dat ik m'n gehoor op orde heb, al moet ik ook naar de oorarts binnenkort..
Geen vervelende klachten hoop ik?
  maandag 4 januari 2016 @ 21:15:45 #208
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158829377
quote:
11s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Geen vervelende klachten hoop ik?
Klein piepje, beetje gevoelig.. ben benieuwd.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158829415
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:15 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Klein piepje, beetje gevoelig.. ben benieuwd.
Tinnitus?
  maandag 4 januari 2016 @ 21:18:07 #210
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158829458
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:16 schreef Etsu het volgende:

[..]

Tinnitus?
Ja zo heet een piepje in het gehoor inderdaad. Nou heb ik geen akoestisch trauma gehad (ik doe wel doppies in als het geluid te hard staat) dus ik denk iets van een ontsteking o.i.d.

Maar goed, als ik het wist ging ik niet naar een arts. Dus even afwachten. Zal wel meevallen. Ik hoor in elk geval elke kleine ritseling nog dus m'n gehoor zal wel goed zijn.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158829506
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:18 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja zo heet een piepje in het gehoor inderdaad. Nou heb ik geen akoestisch trauma gehad (ik doe wel doppies in als het geluid te hard staat) dus ik denk iets van een ontsteking o.i.d.

Maar goed, als ik het wist ging ik niet naar een arts. Dus even afwachten. Zal wel meevallen. Ik hoor in elk geval elke kleine ritseling nog dus m'n gehoor zal wel goed zijn.
Zou er voorzichtig mee zijn, zou willen dat ik het kon.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:20:06 #212
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158829535
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef Etsu het volgende:

[..]

Zou er voorzichtig mee zijn, zou willen dat ik het kon.
Ja, snap ik. Doe ook voorzichtig, gebruik partyplugs etc. Meer kan je niet doen denk ik dan.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158829626
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:20 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja, snap ik. Doe ook voorzichtig, gebruik partyplugs etc. Meer kan je niet doen denk ik dan.
Als je last hebt van piepjes in je oor, zou ik denken dat er iets mis is.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:23:33 #214
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158829681
Tinnitus is echt fucked up. Mijn zus heeft dat nu al ruim 2 jaar, en in het begin werd ze er helemaal gek van. Het heeft flink wat therapie en medicatie gekost om haar ermee te laten leren leven.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:25:20 #215
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158829752
quote:
15s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:23 schreef Blistering het volgende:
Tinnitus is echt fucked up. Mijn zus heeft dat nu al ruim 2 jaar, en in het begin werd ze er helemaal gek van. Het heeft flink wat therapie en medicatie gekost om haar ermee te laten leren leven.
Het hoeft niet blijvend te zijn natuurlijk. En het is ook niet dat ik het in normale omstandigheden hoor, enkel als het muis en muisstil is. Maarja, het is wel kutje en daarom moet ik naar de kno boer.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:25:52 #216
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158829772
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:25 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Het hoeft niet blijvend te zijn natuurlijk. En het is ook niet dat ik het in normale omstandigheden hoor, enkel als het muis en muisstil is. Maarja, het is wel kutje en daarom moet ik naar de kno boer.
Dat snap ik. Bij haar is het alsof er permanent een afzuigkap in je hoofd aanstaat. Best wel klote, zeg maar.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:27:09 #217
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158829823
quote:
11s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:25 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat snap ik. Bij haar is het alsof er permanent een afzuigkap in je hoofd aanstaat. Best wel klote, zeg maar.
Oi. en oorzaak?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:28:06 #218
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158829867
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:27 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Oi. en oorzaak?
Niet bekend.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 4 januari 2016 @ 21:29:16 #219
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158829909
quote:
15s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:28 schreef Blistering het volgende:

[..]

Niet bekend.
Oei, das helemaal zuur.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158829979
Eigenlijk ben ik echt heel erg benieuwd in hoeveel jaar/over hoeveel jaar en of het uberhaupt mogelijk is dat doven/slechthorenden weer echt kunnen functioneren als horend. Denk als gehoorimplantatie o.i.d., onderdelen vervangen van de onderdelen afkomstig uit de lijken na transplantatie-toestemming.

De vraag is dan alleen, en dat geldt voor alle doven/slechthorenden, of wij dat wel willen en onze dovenidentiteit willen opgeven.

Ik weet niet wat ik wil.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 21:32:03 ]
  maandag 4 januari 2016 @ 21:35:35 #221
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158830171
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:30 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk ben ik echt heel erg benieuwd in hoeveel jaar/over hoeveel jaar en of het uberhaupt mogelijk is dat doven/slechthorenden weer echt kunnen functioneren als horend. Denk als gehoorimplantatie o.i.d., onderdelen vervangen van de onderdelen afkomstig uit de lijken na transplantatie-toestemming.

De vraag is dan alleen, en dat geldt voor alle doven/slechthorenden, of wij dat wel willen en onze dovenidentiteit willen opgeven.

Ik weet niet wat ik wil.
Zeg vent. Waarom zou je dat in godsnaam niet willen? Ben je bang dat je oversensitief wordt cq al dat geluid niet kan handelen?

Ik denk dat als je de mogelijkheid hebt om een LP'tje van Phil Collins kan beluisteren op een setje B&W Diamond 800 speakers, dat je je snel bedenkt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 4 januari 2016 @ 22:07:53 #222
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_158831568
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:03 schreef Thereyougo het volgende:
Hallo! Graag zou ik jullie advies willen over een afstudeerrichting aan de RuG. Momenteel zit ik in jaar 2 en heb sinds dit studiejaar voor de afstudeerrichting Juridische Bestuurskunde (waar je geen civiel effect mee krijgt) gekozen. Echter begin ik een beetje spijt hiervan te krijgen, omdat de bestuurskundige/sociaal-wetenschappelijke vakken te makkelijk en/of te saai zijn, het is niet echt een uitdaging of dynamisch genoeg. Ik zie de vakken die je bij deze specialisatie krijgt meer als 'leuke' keuzevakken.

Volgende week dienen wij ons in te schrijven voor semester II, en ik twijfel nu enorm of ik niet gewoon Nederlands recht moet gaan doen, met wat extra vakken van de specialisatie Juridische Bestuurskunde. Dit omdat ik meer mogelijkheden later zie met Nederlands recht (voor veel juridische vacatures wordt civiel effect als een vereiste gezien).

Graag hoor ik van jullie!
Ik zou ook gaan voor een "normale juridische" specialisatie en daarnaast nog vakken ernaast volgen.

De insteek van juridische bestuurskunde is erg interessant maar zowel de bestuurskundige als de sociaalwetenschappelijke inhoud is wel erg mager. Wat een student politicologie in een jaar krijgt, krijg je bij JB in een vakje. Dat houdt gewoon onvoldoende over.

Als je volwaardig sociaalwetenschappelijke onderzoeksvaardigheden op wil doen zul je toch aardig wat punten aan methodologie en theorie moeten volgen. Met JB in de huidige vorm ben je geen bestuursrechtjurist, geen bestuurskundige en geen sociaalwetenschapper. Dan blijft er vrij weinig over.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 4 januari 2016 @ 23:12:21 #223
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158834278
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:07 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik zou ook gaan voor een "normale juridische" specialisatie en daarnaast nog vakken ernaast volgen.

De insteek van juridische bestuurskunde is erg interessant maar zowel de bestuurskundige als de sociaalwetenschappelijke inhoud is wel erg mager. Wat een student politicologie in een jaar krijgt, krijg je bij JB in een vakje. Dat houdt gewoon onvoldoende over.

Als je volwaardig sociaalwetenschappelijke onderzoeksvaardigheden op wil doen zul je toch aardig wat punten aan methodologie en theorie moeten volgen. Met JB in de huidige vorm ben je geen bestuursrechtjurist, geen bestuurskundige en geen sociaalwetenschapper. Dan blijft er vrij weinig over.
Methodologie is gewoon dikke stront, dat gun je je ergste vijand niet eens.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158834533
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:12 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Methodologie is gewoon dikke stront, dat gun je je ergste vijand niet eens.
Triest dat de universiteit überhaupt studies aanbiedt waarmee studenten zonder serieuze academische vorming en skills een bul kunnen halen. Dan krijg je vanzelf studenten die methodologie 'gewoon dikke stront' vinden. Armoedig wel.
  maandag 4 januari 2016 @ 23:25:18 #225
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158834799
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef Valid het volgende:

[..]

Triest dat de universiteit überhaupt studies aanbiedt waarmee studenten zonder serieuze academische vorming en skills een bul kunnen halen. Dan krijg je vanzelf studenten die methodologie 'gewoon dikke stront' vinden. Armoedig wel.
Nouja, wellicht moet ik mijn stelling nuanceren. Onderzoeksvaardigheden etc. prima, maar statistiek is gewoon dikke stront.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158840877
Koud.
pi_158840891
pi_158840902
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:59 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Hele dag gesloten is de update.

Daar gaat mijn geplande dagje bieb..
pi_158840933
Ik zie het.

Hoevaak komt dit voor? 2 jaar geleden met storm was de uni gewoon open _O-
pi_158840956
Kreeg gister al n mailtje dat het college van vandaag is uitgevallen
pi_158841321
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:33 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Je moest weer even opstarten?
Mwah, valt mee. Ik was aardig fris op 1 januari.
pi_158843074
Gebruiken jullie het woord 'ik' in je scriptie, of schrijven jullie alles in de derde persoonsvorm (in dit onderzoek wordt behandeld dat..)?
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:26:06 #234
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158843819
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:52 schreef Lavezzi het volgende:
Gebruiken jullie het woord 'ik' in je scriptie, of schrijven jullie alles in de derde persoonsvorm (in dit onderzoek wordt behandeld dat..)?
Op het voorwoord na deed ik alles in de derde persoonsvorm.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 12:28:14 #235
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158843861
Ik werk altijd met plaatjes
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158846124
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Op het voorwoord na deed ik alles in de derde persoonsvorm.
Thanks, zo ben ik het ook aan het doen.

Boterbartje, jij ook erg bedankt.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:19:49 #237
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158846503
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:01 schreef Lavezzi het volgende:

[..]

Thanks, zo ben ik het ook aan het doen.

Boterbartje, jij ook erg bedankt.
Graag gedaan hoor. Als je paar geschikte plaatjes moet hebben, laat maar weten.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158847010
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:52 schreef Lavezzi het volgende:
Gebruiken jullie het woord 'ik' in je scriptie, of schrijven jullie alles in de derde persoonsvorm (in dit onderzoek wordt behandeld dat..)?
Mij is altijd geleerd dat je nooit vanuit de eerste persoon schrijft.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 14:43:19 #239
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158847053
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mij is altijd geleerd dat je nooit vanuit de eerste persoon schrijft.
Tss
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158847441
net even Capita strafrecht besteld, de recensies zijn iig niet positief :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:00:44 #241
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158847479
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:59 schreef Rickertman96 het volgende:
net even Capita strafrecht besteld, de recensies zijn iig niet positief :')
Gewoon boek lezen, worst.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158847488
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:00 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Gewoon boek lezen, worst.
Bedankt, Hansie.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:01:46 #243
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158847507
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:01 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Bedankt, Hansie.
Ik own natuurlijk
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158847557
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:01 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik own natuurlijk
echt
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:04:37 #245
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158847586
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:03 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

echt
Kerel, ik ben baas van de clup
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158847616
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:04 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Kerel, ik ben baas van de clup
behalve van je moeder
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:06:56 #247
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158847654
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:05 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

behalve van je moeder
Niet zo'n grote waffel vent.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158847656
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:01 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik own natuurlijk
Je surface zeker.
pi_158847683
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:06 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Niet zo'n grote waffel vent.
Ik heet geen vent

Ha ha ha

:T
  dinsdag 5 januari 2016 @ 15:35:04 #250
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158848488
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:07 schreef Yreal het volgende:

[..]

Je surface zeker.
Ik own zeker een Surface. Surface pro 3 momenteel (al een tijdje).
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 16:04:20 #251
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158849250
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:35 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik own zeker een Surface. Surface pro 3 momenteel (al een tijdje).
Had wel verwacht dat je een Surface Book zou importeren :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158851351
Hey Etsu, https://www.rechtspraak.n(...)mber-2015.pdf#page=8

Als blinde rechter kan moet dove notaris ook kunnen. ;)
pi_158851410
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:16 schreef Ties02 het volgende:
Hey Etsu, https://www.rechtspraak.n(...)mber-2015.pdf#page=8

Als blinde rechter kan moet dove notaris ook kunnen. ;)
Een blinde rechter is wel een leuke analogie naar Vrouwe Justitia met haar blinddoek voor :)
pi_158851448
Vanavond maar weer eens de PS4 aangooien, ook al een halfjaar ofzo niks mee gedaan.
Even mezelf belonen voor de harde studie praktijken.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:03:07 #255
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158852461
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 16:04 schreef Blistering het volgende:

[..]

Had wel verwacht dat je een Surface Book zou importeren :P
Beetje overkill voor mij als student :P
Plus van die centjes ga ik liever wat anders doen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:04:05 #256
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158852487
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:03 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Beetje overkill voor mij als student :P
Plus van die centjes ga ik liever wat anders doen
Terecht.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:08:13 #257
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158852573
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:20 schreef Ties02 het volgende:
Vanavond maar weer eens de PS4 aangooien, ook al een halfjaar ofzo niks mee gedaan.
Even mezelf belonen voor de harde studie praktijken.
Welke game?
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:04 schreef Blistering het volgende:

[..]

Terecht.
Surface pro 3 met een i5 is eigenlijk al overkill voor een digitale blocnote :P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:09:37 #258
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158852599
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:08 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Welke game?

[..]

Surface pro 3 met een i5 is eigenlijk al overkill voor een digitale blocnote :P
Ik heb nu zo'n Asus EEE-book van 200 euro, enkel voor de colleges. Doet het prima, en daarnaast nog 1000 euro overgehouden aan de verkoop van m'n MacBook.

Maar als ik geen PC zou hebben thuis, dan is een Surface wel een mooi dingetje :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158852652
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:08 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Welke game?

[..]
BF4, ik ben een beetje inspiratieloos qua games dus als je nog aanraders hebt laat maar horen!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:12:57 #260
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158852699
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:09 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik heb nu zo'n Asus EEE-book van 200 euro, enkel voor de colleges. Doet het prima, en daarnaast nog 1000 euro overgehouden aan de verkoop van m'n MacBook.

Maar als ik geen PC zou hebben thuis, dan is een Surface wel een mooi dingetje :Y
Goed dat je van je Mac af bent! :P

Ja, leuk ding die Surface pro 3. De 4 is zelf nóg iets leuker, wel zonder 'thuis' knop waar ik een beetje aan ben gewend. Met een dock heb je in feite een volwaardige desktop. Heb hier ook zo'n dock, werkt als een tiet.

Maar ik slinger toch m'n desktop aan. Een i7 en dedicated gpu zijn toch onmisbaar voor mij als ik niet flexibel hoeft te zijn :)
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:13:13 #261
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158852707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:11 schreef Ties02 het volgende:

[..]

BF4, ik ben een beetje inspiratieloos qua games dus als je nog aanraders hebt laat maar horen!
GTA V, Fifa 16
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:15:17 #262
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158852758
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:12 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Goed dat je van je Mac af bent! :P


Ja, leuk ding die Surface pro 3. De 4 is zelf nóg iets leuker, wel zonder 'thuis' knop waar ik een beetje aan ben gewend. Met een dock heb je in feite een volwaardige desktop. Heb hier ook zo'n dock, werkt als een tiet.

Maar ik slinger toch m'n desktop aan. Een i7 en dedicated gpu zijn toch onmisbaar voor mij als ik niet flexibel hoeft te zijn :)
Komt vooral door Apple hoor. Ik was altijd een die-hard fan (zoals je wel weet :7 ), maar het huidige beleid is gewoon ruk en ik weiger een bedrijf te steunen als er op zo'n manier zaken gedaan wordt.

Je wordt genaaid waar je bij staat :r
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:18:25 #263
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158852831
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:15 schreef Blistering het volgende:

[..]

Komt vooral door Apple hoor. Ik was altijd een die-hard fan (zoals je wel weet :7 ), maar het huidige beleid is gewoon ruk en ik weiger een bedrijf te steunen als er op zo'n manier zaken gedaan wordt.

Je wordt genaaid waar je bij staat :r
Dat was al een tijdje zo, maar ook de die-hards beginnen het door te krijgen. Kwalijke zaak voor een commercieel bedrijf dat een resource-based strategie gericht op customer intimacy hanteert.

Helaas hebben ze teveel dom kudde volk in hun fanbase en financiële reserves om kapot te gaan. :P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:24:12 #264
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158852978
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:18 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Dat was al een tijdje zo, maar ook de die-hards beginnen het door te krijgen. Kwalijke zaak voor een commercieel bedrijf dat een resource-based strategie gericht op customer intimacy hanteert.

Helaas hebben ze teveel dom kudde volk in hun fanbase en financiële reserves om kapot te gaan. :P
Klopt inderdaad. Het innovatieve is er gewoon af, en dat komt mede door het overlijden van ene Steve Jobs.

Neemt overigens niet weg dat de MacBook gewoon een prima product is, die voldoet aan alle verwachtingen. Ook de 6S is een prima telefoontje, mits je akkoord gaat met de beperkingen van iOS.

Het zijn de kleine dingen die het voor mij verpesten. Het feit dat ze standaard nog altijd 16GB iPhones leveren bijvoorbeeld, of de gemiste kans met de iPad Pro (zowel qua software als hardware) en natuurlijk meukproducten als die nieuwe iPhone battery case :')

En dan de Apple Watch. Ik heb deze nu ruim een maand, en an sich bevalt het klokje prima. Maar het enige waar ik 'm eigenlijk voor gebruik is bijhouden hoeveel ik loop iedere dag, of ik m'n bewegingsdoelen heb gehaald en voor bij het hardlopen. Al met al zou ik met een sporthorloge van 150 euro ook al klaar zijn dus. Dingen als e-mails en whatsappjes op je horloge doorkrijgen zijn wel tof, maar voegen uiteindelijk weinig toe.

Maar dit laatste kan je eigenlijk wel over alle smartwatches zeggen. Het is leuk, maar uiteindelijk heb je er niet zoveel aan :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:26:48 #265
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158853036
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:24 schreef Blistering het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Het innovatieve is er gewoon af, en dat komt mede door het overlijden van ene Steve Jobs.

Neemt overigens niet weg dat de MacBook gewoon een prima product is, die voldoet aan alle verwachtingen. Ook de 6S is een prima telefoontje, mits je akkoord gaat met de beperkingen van iOS.

Het zijn de kleine dingen die het voor mij verpesten. Het feit dat ze standaard nog altijd 16GB iPhones leveren bijvoorbeeld, of de gemiste kans met de iPad Pro (zowel qua software als hardware) en natuurlijk meukproducten als die nieuwe iPhone battery case :')

En dan de Apple Watch. Ik heb deze nu ruim een maand, en an sich bevalt het klokje prima. Maar het enige waar ik 'm eigenlijk voor gebruik is bijhouden hoeveel ik loop iedere dag, of ik m'n bewegingsdoelen heb gehaald en voor bij het hardlopen. Al met al zou ik met een sporthorloge van 150 euro ook al klaar zijn dus. Dingen als e-mails en whatsappjes op je horloge doorkrijgen zijn wel tof, maar voegen uiteindelijk weinig toe.

Maar dit laatste kan je eigenlijk wel over alle smartwatches zeggen. Het is leuk, maar uiteindelijk heb je er niet zoveel aan :P
Ik kan overigens niet meer zonder m'n band. Heb dan ook een tweede generatie aangeschaft als upgrade.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:28:01 #266
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158853064
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:26 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik kan overigens niet meer zonder m'n band. Heb dan ook een tweede generatie aangeschaft als upgrade.
Mja, wat doe je ermee dan?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:30:03 #267
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158853104
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:28 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mja, wat doe je ermee dan?
Voornamelijk het bekijken van notificaties (is niet zo interactief als de apple watsj), beweging (stappen, calorieën, aantal trappen), bijhouden slaap, hardlopen (maar dan met ingebouwde gps zodat je geen telefoon mee moet), andere sporten etc.

Zitten dan ook veel meer sensoren in.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158853459
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:13 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

GTA V, Fifa 16
Ja nou ik heb fifa 15 en GTA uitgespeeld, dus meer suggesties graag
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:45:02 #269
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158853494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:43 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja nou ik heb fifa 15 en GTA uitgespeeld, dus meer suggesties graag
Tja. Fallout 4, maar die was vrij buggy? En er komt binnenkort nog een tof geval uit, was vanmiddag clipje van op CES. Maar weet niet meer hoe die heet (en is toch nog niet uit).

Ben niet zo'n gamerd eigenlijk ..
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:45:34 #270
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158853502
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:30 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Voornamelijk het bekijken van notificaties (is niet zo interactief als de apple watsj), beweging (stappen, calorieën, aantal trappen), bijhouden slaap, hardlopen (maar dan met ingebouwde gps zodat je geen telefoon mee moet), andere sporten etc.

Zitten dan ook veel meer sensoren in.
Ook weinig zinvols dus, duidelijk.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 18:52:57 #271
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158853720
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:45 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ook weinig zinvols dus, duidelijk.
Kan toch niet zonder.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:09:31 #272
365082 IPA35
Patriarch
pi_158854212
Is de uni morgen wel open?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_158854303
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:43 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja nou ik heb fifa 15 en GTA uitgespeeld, dus meer suggesties graag
Batman: Arkham Knight is ook wel leuk.
pi_158854345
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 14:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mij is altijd geleerd dat je nooit vanuit de eerste persoon schrijft.
Angelsaksische traditie is vanuit eerste persoon, continentale traditie vanuit derde persoon.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 19:17:23 #275
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158854440
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:14 schreef Valid het volgende:

[..]

Angelsaksische traditie is vanuit eerste persoon, continentale traditie vanuit derde persoon.
Ik vind angelsaksische artikelen vaak stront.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158856077
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:11 schreef Ties02 het volgende:

[..]

BF4, ik ben een beetje inspiratieloos qua games dus als je nog aanraders hebt laat maar horen!
Nieuwe assasins creed is heel fijn.
pi_158856138
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:24 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Mwah, valt mee. Ik was aardig fris op 1 januari.
Netjes!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:31:18 #278
256090 Giku
graag verwijderen
pi_158856747
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:43 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja nou ik heb fifa 15 en GTA uitgespeeld, dus meer suggesties graag
Ben PC gamer :'(
graag verwijderen
pi_158856869
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:11 schreef Ties02 het volgende:

[..]

BF4, ik ben een beetje inspiratieloos qua games dus als je nog aanraders hebt laat maar horen!
Uncharted collection. Op UC4 zul je nog een paar maanden moeten wachten, idem met de nieuwste Tomb Raider of AC for that matter :X

quote:
11s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:01 schreef Etsu het volgende:
Ik zie het.

Hoevaak komt dit voor? 2 jaar geleden met storm was de uni gewoon open _O-
Pakte toen de laatste trein richting huis om 15:00 uur o.i.d. Zag later het filmpje met de vlaggenmasten bij het academiegebouw :D
mag het weten
  dinsdag 5 januari 2016 @ 20:56:07 #280
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158857584
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:34 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Uncharted collection. Op UC4 zul je nog een paar maanden moeten wachten, idem met de nieuwste Tomb Raider of AC for that matter :X

[..]

Pakte toen de laatste trein richting huis om 15:00 uur o.i.d. Zag later het filmpje met de vlaggenmasten bij het academiegebouw :D
Joosie niet zo zeuren...
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158857711
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:09 schreef IPA35 het volgende:
Is de uni morgen wel open?
Laten ze morgen voor 7 uur weten volgens twitter. Maar gezien de weersvoorspelling betwijfel ik het
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158858190
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:56 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Joosie niet zo zeuren...
Nait soez'n zul je bedoelen :P

Maarre hoe is het met Bartje? Band 2 in huis gehaald las ik? :)
mag het weten
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:26:58 #283
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158858635
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 21:14 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nait soez'n zul je bedoelen :P

Maarre hoe is het met Bartje? Band 2 in huis gehaald las ik? :)
Jup. Moet toch wat met dat godsvermogen wat ik opbouw.

:P

Met jou?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 21:50:43 #284
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158859301

Ik kende dit fragment helemaal niet _O_
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158874237
6 jan 2016: In verband met de extreme weersomstandigheden zijn alle colleges en tentames na 13:00 uur geannuleerd.

:D
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:03:50 #286
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_158875032
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:34 schreef Etsu het volgende:
6 jan 2016: In verband met de extreme weersomstandigheden zijn alle colleges en tentames na 13:00 uur geannuleerd.

:D
Dan baal je toch dat je niet bent gaan studeren aan een fatsoenlijke universiteit in een normaal deel van het land. Amsterdam ofzo.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_158875176
quote:
15s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:03 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dan baal je toch dat je niet bent gaan studeren aan een fatsoenlijke universiteit in een normaal deel van het land. Amsterdam ofzo.
Zelfs als Groningen een grote ijsbaan is loop je hier nog veiliger over straat dan in Amsterdam
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:14:02 #288
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_158875276
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

Zelfs als Groningen een grote ijsbaan is loop je hier nog veiliger over straat dan in Amsterdam
Jaja, wacht maar totdat wij heel Groningen volgestopt hebben met asielzoekers en andere gelukszoekers. Dan piepen jullie wel weer anders.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_158875331
quote:
8s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef Ryon het volgende:

[..]

Jaja, wacht maar totdat wij heel Groningen volgestopt hebben met asielzoekers en andere gelukszoekers. Dan piepen jullie wel weer anders.
Die plaatsen ze toch allemaal in die provinciale gehuchten
pi_158878338
quote:
10s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:16 schreef Henrys het volgende:

[..]

Die plaatsen ze toch allemaal in die provinciale gehuchten
Precies ruimte genoeg in het ommeland
mag het weten
pi_158878722
quote:
8s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef Ryon het volgende:

[..]

Jaja, wacht maar totdat wij heel Groningen volgestopt hebben met asielzoekers en andere gelukszoekers. Dan piepen jullie wel weer anders.
och ben je dr zo een ja
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158881073
quote:
8s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef Ryon het volgende:

[..]

Jaja, wacht maar totdat wij heel Groningen volgestopt hebben met asielzoekers en andere gelukszoekers. Dan piepen jullie wel weer anders.
en daarna de hele boel leegpompen.
pi_158881270
Eerste stagedag gehad. Super leuk.

Tevens 8,5 voor mastervak strafrecht. Woejjjj.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:12:08 #294
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158881470
quote:
17s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:06 schreef Tchock het volgende:
Eerste stagedag gehad. Super leuk.

Tevens 8,5 voor mastervak strafrecht. Woejjjj.
Nice, gefeli!
Welke sectie loop je stage en wat zijn je taken? Heb je een mooi pak?
Stage is zó tof vergeleken met studeren.. lekker snuffelen _O_
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158881624
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:12 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nice, gefeli!
Welke sectie loop je stage en wat zijn je taken? Heb je een mooi pak?
Stage is zó tof vergeleken met studeren.. lekker snuffelen _O_
Loop stage bij een klein strafrechtkantoor :) Taken zijn met de grote baas meehobbelen en wat ondersteunend uitzoekwerk. Vind m'n pak wel prima voor wat ik te besteden heb.

En inderdaad _O_ Vandaag meer geleerd dan in het afgelopen jaar studie.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:19:01 #296
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_158881682
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Loop stage bij een klein strafrechtkantoor :) Taken zijn met de grote baas meehobbelen en wat ondersteunend uitzoekwerk. Vind m'n pak wel prima voor wat ik te besteden heb.

En inderdaad _O_ Vandaag meer geleerd dan in het afgelopen jaar studie.
Tof! Is het voornamelijk meelopen, meekijken en meesparren of is dat enkel de eerste dag en krijg je straks ook taken die je zelfstandig moet doen?

Stage heb ik ook erg veel van geleerd (+ook rechtgebieden ontdekt waar ik nooit een vak in heb gehad die gewoon de shit zijn).. nu op zoek naar een tweede stage. Maar dat gaat allemaal nog niet zo makkelijk :P

Moet je das voor?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_158881796


_O-
pi_158889412
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Loop stage bij een klein strafrechtkantoor :) Taken zijn met de grote baas meehobbelen en wat ondersteunend uitzoekwerk. Vind m'n pak wel prima voor wat ik te besteden heb.

En inderdaad _O_ Vandaag meer geleerd dan in het afgelopen jaar studie.
Hoe moeilijk was het om die stage te vinden en heb je ook nog een baankans?
pi_158892613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:34 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hoe moeilijk was het om die stage te vinden en heb je ook nog een baankans?
Erg en nee.
pi_158892614
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Erg en nee.
Positiviteit alom!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158892615
Dicht!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')