abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 12:46:26 #126
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158784713
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 08:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Inderdaad. Aanvankelijk was roken niet toegestaan door Endemol maar ja, verslaafden...
Het begon met het stiekem sigaretten regelen, vervolgens werd roken toegestaan bij het bankje buiten onder de voorwaarde dat er niet werd gesproken en nu roken ze de hele tijd overal buiten en praten ze ondertussen.
Het zou een leuk experiment zijn als ze daar niet kunnen roken maar los daarvan, het past inderdaad niet bij een utopische samenlevin dat er gerookt wordt, in geen enkele utopische samenleving.
Maar ook dat het programma en de Luifel gesponsord worden door plofkipsnackmaker Mora is natuurlijk niet bepaald utopisch. Maak je shit dan zelf.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 3 januari 2016 @ 12:51:00 #127
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_158784827
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:46 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Maar ook dat het programma en de Luifel gesponsord worden door plofkipsnackmaker Mora is natuurlijk niet bepaald utopisch. Maak je shit dan zelf.
Wat is de kip en wat is het ei? Kreeg je die commerciële shit doordat het toch al niet meer utopisch was en doordat dit de enige manier was om de bewoners financieel overeind te houden of zouden ze dat sowieso hebben gedaan? Ze hebben nog wat meer spam naast die snackfabrikant, ook voor die haarspullen bijvoorbeeld. Niemand werd vrolijk van die postspam maar in ieder geval bepaalde dat niet wat de kandidaten deden en hoe ze het geld verdienden, dat is met die snackspam wel anders. Nu ik erover nadenk, zou dat kappersmeisje omwille van de sponsor in het programma zijn gekomen? Zou Wilco een mol van de producent zijn geweest? Het ligt er heel erg dik bovenop als je alles in ogenschouw neemt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 12:59:54 #128
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158785016
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat is de kip en wat is het ei? Kreeg je die commerciële shit doordat het toch al niet meer utopisch was en doordat dit de enige manier was om de bewoners financieel overeind te houden of zouden ze dat sowieso hebben gedaan? Ze hebben nog wat meer spam naast die snackfabrikant, ook voor die haarspullen bijvoorbeeld. Niemand werd vrolijk van die postspam maar in ieder geval bepaalde dat niet wat de kandidaten deden en hoe ze het geld verdienden, dat is met die snackspam wel anders. Nu ik erover nadenk, zou dat kappersmeisje omwille van de sponsor in het programma zijn gekomen? Zou Wilco een mol van de producent zijn geweest? Het ligt er heel erg dik bovenop als je alles in ogenschouw neemt.
Ohja, weet je nog hoe Gina binnenkwam?
Ik wil een biologische kapsalon beginnen
En toen kwam Schwarzkopf _O- Hoor je trouwens niets meer van op tv, net als die tattooshop.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 3 januari 2016 @ 13:12:54 #129
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_158785265
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:59 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ohja, weet je nog hoe Gina binnenkwam?
Ik wil een biologische kapsalon beginnen
En toen kwam Schwarzkopf _O- Hoor je trouwens niets meer van op tv, net als die tattooshop.
De sponsoring stopte. Ze knipt natuurlijk wel nog maar nu zonder spam. Het is trouwens een flinke middelvinger van Endemol: dit soort bedrijven laten sponsoren in plaats van biologische winkels/boeren. Je kan ook zeggen dat het een flinke middelvinger is van de biologische winkels/boeren aangezien die in het begin het programma sponsorde en die sponsoring hebben stopgezet. Van de biowinkel naar Mora en Schwarzkopf, het is nogal een achteruitgang.
Het bouwbedrijf lijkt trouwens ook de sponsoring stop te hebben gezet als was dat nooit een goede sponsor (slechts advies, geen materialen).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 13:49:53 #130
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158786057
Ohja Hornbach en PostNL zag je eerst ook om de haverklap, nu totaal niets meer :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 januari 2016 @ 13:58:11 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158786238
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat is de kip en wat is het ei? Kreeg je die commerciële shit doordat het toch al niet meer utopisch was en doordat dit de enige manier was om de bewoners financieel overeind te houden of zouden ze dat sowieso hebben gedaan? Ze hebben nog wat meer spam naast die snackfabrikant, ook voor die haarspullen bijvoorbeeld. Niemand werd vrolijk van die postspam maar in ieder geval bepaalde dat niet wat de kandidaten deden en hoe ze het geld verdienden, dat is met die snackspam wel anders. Nu ik erover nadenk, zou dat kappersmeisje omwille van de sponsor in het programma zijn gekomen? Zou Wilco een mol van de producent zijn geweest? Het ligt er heel erg dik bovenop als je alles in ogenschouw neemt.
dat was ook allemaal nodig om de productie te betalen, die sponsoren betalen dik omdat Utopia anders niet te doen is voor SBS vermoed ik. Dus dan moet er productplacement in. Maar dat was vanaf het begin al, die zonnepanelen kwamen volgens mij ook van een bedrijf wat de boel sponsorde in het begin.

vergeet die groenteman niet die elke keer zijn kratje kwam spammen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 3 januari 2016 @ 14:08:21 #132
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_158786460
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat was ook allemaal nodig om de productie te betalen, die sponsoren betalen dik omdat Utopia anders niet te doen is voor SBS vermoed ik. Dus dan moet er productplacement in. Maar dat was vanaf het begin al, die zonnepanelen kwamen volgens mij ook van een bedrijf wat de boel sponsorde in het begin.

vergeet die groenteman niet die elke keer zijn kratje kwam spammen
Die groenteman was toch een biologische winkel/boer?
Inderdaad, die zonnepanelen zijn ook een goed voorbeeld, dat was ik al vergeten. Het verbaast me trouwens dat dit allemaal tegenwoordig mag in Nederland. Ooit werd er nog moeilijk over gedaan dat je bij een soap een bepaald merk zag, ook als het mogelijk geen productplacement was.
Ik vind het zelf best wel storend hoe ze die productplacement doen, dat kan best op een subtiele of minder in your face manier en dan ook nog eens zo dat het bij mij heel erg op de zenuwen werkt (de postbode of die bouwmarktmedewerker zou zo op een boskbal of dartbord kunnen ;)). Erg onhandig en amateuristisch in mijn ogen, bij mij zorgt het er juist voor dat ik bewust niets van dat merk of die winkel koop.
Die zonnepanelen vond ik trouwens wat dat betreft geen hinderlijke sponsoring, het was eenmalig en naar aanleiding van een concrete situatie die de bewoners hadden zonder dat het van buitenaf werd gecreëerd, dat is anders bij bijvoorbeeld die snacktent.

Ik vraag me al een tijdje af waarom die bewoners zich hiervoor lenen. Laatst deed zelfs Bas mee aan een sponsormomentje. Krijgen ze te horen dat als ze dat niet doen dat de stekker dan uit het programma wordt getrokken? Werken ze mee uit angst voor ongunstige editing? Hebben ze naïeve dromen over een acteercarrière?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 januari 2016 @ 14:19:48 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158786731
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Die groenteman was toch een biologische winkel/boer?
Zo kwam hij binnen, maar later kon je gewoon die kratjes met biologische producten bestellen en thuis laten bezorgen. Daarvoor moesten ze toen al die kratjes in elkaar zetten :')

Willem en Drees was het volgens mij



die linker kwam langs
quote:
Inderdaad, die zonnepanelen zijn ook een goed voorbeeld, dat was ik al vergeten. Het verbaast me trouwens dat dit allemaal tegenwoordig mag in Nederland. Ooit werd er nog moeilijk over gedaan dat je bij een soap een bepaald merk zag, ook als het mogelijk geen productplacement was.
op RTL mocht het sowieso al, maar volgens mij mag het via de wet inmiddels gewoon
quote:
Ik vind het zelf best wel storend hoe ze die productplacement doen, dat kan best op een subtiele of minder in your face manier en dan ook nog eens zo dat het bij mij heel erg op de zenuwen werkt (de postbode of die bouwmarktmedewerker zou zo op een boskbal of dartbord kunnen ;)). Erg onhandig en amateuristisch in mijn ogen, bij mij zorgt het er juist voor dat ik bewust niets van dat merk of die winkel koop.
Die zonnepanelen vond ik trouwens wat dat betreft geen hinderlijke sponsoring, het was eenmalig en naar aanleiding van een concrete situatie die de bewoners hadden zonder dat het van buitenaf werd gecreëerd, dat is anders bij bijvoorbeeld die snacktent.

Ik vraag me al een tijdje af waarom die bewoners zich hiervoor lenen. Laatst deed zelfs Bas mee aan een sponsormomentje. Krijgen ze te horen dat als ze dat niet doen dat de stekker dan uit het programma wordt getrokken? Werken ze mee uit angst voor ongunstige editing? Hebben ze naïeve dromen over een acteercarrière?
ik gok dat het ze van te voren allemaal gewoon wordt vertelt, het is part of the deal. Anders kom je er niet in
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 3 januari 2016 @ 14:38:54 #134
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_158787185
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 14:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zo kwam hij binnen, maar later kon je gewoon die kratjes met biologische producten bestellen en thuis laten bezorgen. Daarvoor moesten ze toen al die kratjes in elkaar zetten :')

Willem en Drees was het volgens mij

[ afbeelding ]

die linker kwam langs
Aan hen en deze spam heb ik me niet geërgerd, ook al was het overduidelijk een sponsormoment. Hij gedroeg zich in ieder geval normaal en het kwam niet al te geforceerd over (qua regie). Alleen die commentator...tenenkrommend hoe hij duidelijk maakt dat het een sponsormomentje is door het extrééééééém te benadrukken dat...

quote:
ik gok dat het ze van te voren allemaal gewoon wordt vertelt, het is part of the deal. Anders kom je er niet in
Dat klinkt logisch.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 19:29:05 #135
388664 crew  Dotteke
pi_158825286
Ivan vindt een koffer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 4 januari 2016 @ 22:47:25 #136
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_158833110
Over een paar minuten Boer John op Ned 2 !!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_158837442
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat was ook allemaal nodig om de productie te betalen, die sponsoren betalen dik omdat Utopia anders niet te doen is voor SBS vermoed ik. Dus dan moet er productplacement in. Maar dat was vanaf het begin al, die zonnepanelen kwamen volgens mij ook van een bedrijf wat de boel sponsorde in het begin.

vergeet die groenteman niet die elke keer zijn kratje kwam spammen
Het ergste vond ik de postcodeloterij. Ze hadden een kluis met geld voor de eerste levensbehoeften, ze verdienden nog bijna niets, maar ze waren het wel unaniem eens om lid te worden van de postcodeloterij :')
  Moderator dinsdag 5 januari 2016 @ 10:34:29 #138
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_158841485
Ja voor de goede doelen toch :')
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2016 @ 11:26:06 #139
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158842521
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ja voor de goede doelen toch :')
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158850020
Hoe maak je productplacement heel erg opvallend en totaal ongeloofwaardig? :')
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158855333
Nou kan Naomi wat nuttigs gaan doen buiten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2016 @ 19:51:34 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158855480
drank achter slot en grendel, ben benieuwd hoelang dat goed gaat?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158855551
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:51 schreef rubbereend het volgende:
drank achter slot en grendel, ben benieuwd hoelang dat goed gaat?
Halve dag?
Neemt ze dat bed mee :')
pi_158855643
Best leuke compilatie van naomi :)
pi_158855679
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Best leuke compilatie van naomi :)
Ach ja, Wimpie had beter kunnen gaan >:O
SOONY
pi_158855705
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:57 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ach ja, Wimpie had beter kunnen gaan >:O
Dat zeker.

Gina spreekt Bjorn aan op troep bjorn begint gelijk te schelden als een holbewoner :')
pi_158855725
Dat hondje
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2016 @ 20:03:09 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158855882
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dat zeker.

Gina spreekt Bjorn aan op troep bjorn begint gelijk te schelden als een holbewoner :')
altijd standaard reactie van Björn als er kritiek is :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 januari 2016 @ 20:03:32 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158855894
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dat hondje
verschrikkelijk, zit je opgezadeld met zo'n mormel zonder dat je er om gevraagd hebt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158855933
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

altijd standaard reactie van Björn als er kritiek is :')
Klopt ja, heel irritant :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')