abonnement Unibet Coolblue
pi_157685871
zo dom van Oscar om Klaas te vertellen dat hij nog 3 stemmen heeft :') en om dan vervolgens ook niet gewoon 1 stem op amara in te zetten.. dan is Klaas een stem kwijt en jij ook maar 1. En dan is t 2-2 qua overgebleven stemmen en kan klaas je niet zomaar wegstemmen als hij wil. Wat een sukkel die Oscar :')
pi_157685878
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef gnilrednoz het volgende:
zo dom van Oscar om Klaas te vertellen dat hij nog 3 stemmen heeft :') en om dan vervolgens ook niet gewoon 1 stem op amara in te zetten.. dan is Klaas een stem kwijt en jij ook maar 1. En dan is t 2-2 qua overgebleven stemmen en kan klaas je niet zomaar wegstemmen als hij wil. Wat een sukkel die Oscar :')
Oscar is ook niet bekend van zijn bijdrage aan de wetenschap en het Nederlands intellectuele landschap...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157685998
Even iets anders: Hoelang moeten al die kandidaten nog hun mond houden m.b.t de finale uitslag van het programma want er lijkt geen einde aan dit programma te komen.
pi_157686151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 03:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oscar is ook niet bekend van zijn bijdrage aan de wetenschap en het Nederlands intellectuele landschap...
nee, duidelijk niet idd :') maar sommige shit is zo basic.. dat je echt bijna een mentale handicap moet hebben om er niet op te komen
  Redactie Sport vrijdag 20 november 2015 @ 06:26:32 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157686162
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef gnilrednoz het volgende:
zo dom van Oscar om Klaas te vertellen dat hij nog 3 stemmen heeft :') en om dan vervolgens ook niet gewoon 1 stem op amara in te zetten.. dan is Klaas een stem kwijt en jij ook maar 1. En dan is t 2-2 qua overgebleven stemmen en kan klaas je niet zomaar wegstemmen als hij wil. Wat een sukkel die Oscar :')
Wel tactisch vrij dom, maar door de promo boeit t niet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157686212
Is het iemand anders ook opgevallen dat de eilandraad 's avonds was en in de promo dat kim bij daglicht Danny weer ontmoet.. Waar heeft kim dan geslapen? :?
  vrijdag 20 november 2015 @ 09:14:44 #232
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_157687119
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef gnilrednoz het volgende:
zo dom van Oscar om Klaas te vertellen dat hij nog 3 stemmen heeft :') en om dan vervolgens ook niet gewoon 1 stem op amara in te zetten.. dan is Klaas een stem kwijt en jij ook maar 1. En dan is t 2-2 qua overgebleven stemmen en kan klaas je niet zomaar wegstemmen als hij wil. Wat een sukkel die Oscar :')
Zelfs met 2 stemmen was het al onzeker of Oscar nog iemand (anders) kan wegstemmen, daar je bij een epic fail nu opeens 2 zwarte stemmen kunt krijgen. En Oscar heeft ook wel door dat hij voor Klaas niet echt een bedreiging is vergeleken met de dames. Hersenloos soapsterretje, pretty boy.

Verder was Kim in plaats van Amara wegstemmen veel slimmer. Kim is echt gevaarlijk en als die immuniteit blijft winnen kan iedereen het shaken. Amara is een grote grap. Toen Amara zei 'Ik vreet jullie ook op' had Klaas gewoon kunnen terugkaatsen 'Jij kunt niet eens vuur maken, weervrouwtje'. :')

Tenzij het de volgende proef vreselijk mis gaat heeft Klaas nu de sterkste kaarten om het programma te winnen.
pi_157687783
Sommige mensen hebben moeite met de omschakeling van overleven, naar winnen. Oskars actie was dom vanuit het oogpunt van overleven, maar slim vanuit het oogpunt van winnen. En dat lijkt me in deze fase van het spel een prima tactiek.
pi_157688558
Klaas mag niet winnen, punt. Hij is een grotere rat dan Danny.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_157689657
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:47 schreef Nexum het volgende:
Klaas mag niet winnen, punt. Hij is een grotere rat dan Danny.
Juist wel, Klaas speelt het spel het beste. Ik heb liever dat spelers als Danny, Ryanne of Klaas het spel winnen, dan schaapjes als Oskar en Anna.
pi_157691895
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Juist wel, Klaas speelt het spel het beste. Ik heb liever dat spelers als Danny, Ryanne of Klaas het spel winnen, dan schaapjes als Oskar en Anna.
Oscar en Anna zie ik liever ook niet winnen, ik hoop dat Danny wint.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 20 november 2015 @ 14:10:02 #237
319877 BzP
Devildriver_
pi_157692036
klaas had gewoon 1 stem op oscar moeten gooien, dan was hij de enige met stemmen de volgende ronde.

Hij had zich tot god kunnen bekronen.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_157692335
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:10 schreef BzP het volgende:
klaas had gewoon 1 stem op oscar moeten gooien, dan was hij de enige met stemmen de volgende ronde.

Hij had zich tot god kunnen bekronen.
Klaas had met het elimineren van Oscar echt alle kaarten in handen gehad ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 20 november 2015 @ 14:24:06 #239
319877 BzP
Devildriver_
pi_157692364
wat gebeurd er eigenlijk bij een gelijkspel met stemmen?
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  PR en moderator vrijdag 20 november 2015 @ 14:28:14 #240
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157692450
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:24 schreef BzP het volgende:
wat gebeurd er eigenlijk bij een gelijkspel met stemmen?
Dan moeten die 2 ter plekke een duel uitvoeren dat bepaalt wie er dan vertrekt of niet. Dat zal wel een soort puzzelspel ofzo zijn dan, misschien weer zo'n touwpuzzel bijvoorbeeld.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator vrijdag 20 november 2015 @ 14:29:27 #241
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157692478
Tevens Klaas _O_ Leuk dat hij er nog steeds in zit en nog leuker als hij samen met Oscar de finale haalt :D Afgelopen aflevering ook wel wat sympathie voor Anna gekweekt, dus die mag daar dan wel bij. Maar Amara :r en Kim :r
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator vrijdag 20 november 2015 @ 14:31:47 #242
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157692534
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2015 04:17 schreef Iwanius het volgende:
Even iets anders: Hoelang moeten al die kandidaten nog hun mond houden m.b.t de finale uitslag van het programma want er lijkt geen einde aan dit programma te komen.
Het duurt gewoon even lang als altijd.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator vrijdag 20 november 2015 @ 14:32:27 #243
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157692551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 06:54 schreef harry-de-aso het volgende:
Is het iemand anders ook opgevallen dat de eilandraad 's avonds was en in de promo dat kim bij daglicht Danny weer ontmoet.. Waar heeft kim dan geslapen? :?
Dat viel mij eerder ook al een keer op bij een eilandraad die 's avonds werd gehouden. Even een nachtje hotelletje ofzo? :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_157692605
Danny is wel in het nadeel omdat hij zo verzwakt is hoor.
pi_157692852
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Klaas had met het elimineren van Oscar echt alle kaarten in handen gehad ja
Behalve de belangrijkste kaart: grootste kans op het winnen van proeven
  vrijdag 20 november 2015 @ 15:04:55 #246
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_157693275
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Behalve de belangrijkste kaart: grootste kans op het winnen van proeven
Exact.

Ik vind het nog steeds debiel, met name vanuit de mannen, dat ze die Kim zo lang hebben laten zitten. Sander eruit, ok snap ik. Danny was een vervelend mannetje, speltechnisch. Tim ook.

Maar kom op. Wietze? Sandra? Ronnie Flex? :') Er zit daar gewoon een supersportieve pot met een sixpack die moeiteloos door alle proeven heen slalomt (ok, met uitzondering van die ene een proef waarbij ze haar hersenen moest gebruiken) en iedereen neemt haar in bescherming. Want het is toch zo'n leuke vrouw. En daar sta je dan in de finale naast een topsporter.

Klaas, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, maar hij had dit veel eerder moeten doen dan stond hij er nu nog beter voor.
pi_157693604
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Exact.

Ik vind het nog steeds debiel, met name vanuit de mannen, dat ze die Kim zo lang hebben laten zitten. Sander eruit, ok snap ik. Danny was een vervelend mannetje, speltechnisch. Tim ook.

Maar kom op. Wietze? Sandra? Ronnie Flex? :') Er zit daar gewoon een supersportieve pot met een sixpack die moeiteloos door alle proeven heen slalomt (ok, met uitzondering van die ene een proef waarbij ze haar hersenen moest gebruiken) en iedereen neemt haar in bescherming. Want het is toch zo'n leuke vrouw. En daar sta je dan in de finale naast een topsporter.

Klaas, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, maar hij had dit veel eerder moeten doen dan stond hij er nu nog beter voor.
Wietze was vanaf dag 1 complotjes aan het smeden en was daarnaast dodelijk irritant "Wij regeren dit eiland" :') .
Sandra? zou vermoedelijk overlopen naar het andere kamp na de samensmelting, tactisch dus slim om haar te lozen.

Ronny Flex, toen hij werd weggestemd zat Kim op het andere eiland. Ze hadden Kim toen dus niet kunnen lozen al hadden ze het gewild.
  vrijdag 20 november 2015 @ 15:25:25 #248
319877 BzP
Devildriver_
pi_157693803
Als Klaas volgende week als laatste eindigt in de proef dan kan die genadeloos door oscar eruit vliegen.


Als klaas oscar had weggestemd met een stem dan had hij met zn laatste stem de week erna bij eventueel verlies tenminste een gelijkspel af kunnen dwingen.

Het is maar hoe je het bekijkt.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  Redactie Sport vrijdag 20 november 2015 @ 23:53:20 #249
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157708238
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:25 schreef BzP het volgende:
Als Klaas volgende week als laatste eindigt in de proef dan kan die genadeloos door oscar eruit vliegen.

Als klaas oscar had weggestemd met een stem dan had hij met zn laatste stem de week erna bij eventueel verlies tenminste een gelijkspel af kunnen dwingen.

Het is maar hoe je het bekijkt.
Nee. Gewoon nee. Dan verlies je je invloed om Kim, die je wil wegspelen, weg te spelen.

Je kunt erover discussieren of het belangrijk was om Kim eruit te stemmen deze executie of dat je, Klaas en Oscar zijnde, dat pas volgende executie zou doen. Dan neem je het 1/4 risico dat ze immuniteit pakt, niet incalculerend dat Kim waarschijnlijk de sterkste van de 4 is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 23 november 2015 @ 07:11:26 #250
319877 BzP
Devildriver_
pi_157756987
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee. Dan verlies je je invloed om Kim, die je wil wegspelen, weg te spelen.

Je kunt erover discussieren of het belangrijk was om Kim eruit te stemmen deze executie of dat je, Klaas en Oscar zijnde, dat pas volgende executie zou doen. Dan neem je het 1/4 risico dat ze immuniteit pakt, niet incalculerend dat Kim waarschijnlijk de sterkste van de 4 is
Mwa qua instelling is klaas een mietje, hij is een paar keer 2e geworden oa achter sander, en vorige proef won die.

Mentaal is die een pussy.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')