abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 november 2015 @ 08:18:15 #101
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157617034
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:00 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd met jullie zoon Kuukske! *O*

Van het weekend hebben wij de opas en omas ingelicht, die vonden het vreemd dat we binnen een korte tijd met ze wilde afspreken dus ver vermoedden al het eea.
Vandaag ook op het werk verteld, en ja, ook zij zagen het al aan mijn lijf. ;(
Hoorde net dat een collega ook papa wordt en een vriendin ook! nou zeg!!! Baby boom. *O*
Eindelijk vertellen, lekker! En leuk zo'n babyboom! Ik hoorde van het weekend ook van een vriendin dat ze zwanger is, 2 weken langer dan ik. Zo leuk!

Ik heb morgen de ternijnecho. Heb er aan de ene kant heel veel zin in, maar ben ook stik nerveus :X Daarna kan ik het ook eindelijk op werk vertellen. Al denk ik dat er inmiddels wel een paar zijn die het vermoeden. Mijn meest losse kleding zit strak. En ik had gister team uitje met overnachting en heb alleen water op terwijl iedereen aan bier/wijn zat :') En ik moest speciaal om een doorbakken hamburger vragen want de standaard was medium rare. Maar niemand heeft wat gezegd, dus of ze zijn heel netjes of het is alsnog niemand opgevallen..
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157617321
Gefeliciteerd Kuukske en Jdude! *O*
  dinsdag 17 november 2015 @ 09:36:34 #103
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157617889
Haha je krijgt vast een paar minder verbaasde reacties Zoe ;) maar ook dat is leuk om te horen! Ik had destijds een collega die zei "oooooh, dáárom was die lach niet van je gezicht te poetsen de laatste tijd!!" O+

Ik merkte gisteren voor t eerst bij koorrepetitie dat ik wat moeite had met hard zingen omdat je daarbij in principe je onderbuikspieren ook gebruikt :') Dus ook hier soms nog even verbazing hoe hard t al gaat! Schrik soms ook van mn spiegelbeeld :D

Sicilia, kan me voorstellen dat je wat dat betreft de klok wel vooruit zou willen duwen. Lekker je eigen plekje weer inrichten O+
pi_157618103
L0t en LB, jullie gaan ook echt zo hard! Ik ben zo benieuwd naar jullie tweeden! O+ O+

Zoe, morgen termijnecho! Ik mag overmorgen en ik ben er echt compleet niet chill onder. Met al m'n verdwenen kwaaltjes knijp ik hem behoorlijk. Hier ook nog niks van een dikkere buik te bekennen ofzo. Maar hopelijk wordt mijn ongelijk bewezen! Hoe ver ben je morgen precies?
  dinsdag 17 november 2015 @ 09:57:07 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157618180
Oh meissie, ik snap je zo goed :X Heb je niks meer over aan kwaaltjes dan? -O-
pi_157618195
Zoe en Svane spannende dag morgen! Zenuwen zijn heel begrijpelijk! Ik ga duimen voor mooi groeiende kindjes voor jullie beide :* Hoe laat mogen jullie?

Haha dat schrikken van spiegelbeeld heb ik ook LB! Of dat ik opeens een best wel harde trap in mijn ribben krijg. Dan denk ik huh? zo groot ben je toch nog niet, die trappen komen toch pas veeeeeeeeel later, ergens in het derde trimester?! Uh ja, vrijdag 27 weken dus klopt prima dus :')
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157618305
Ik mag overmorgen om 13.00!

LB, ik was tot bijna 9 weken echt intens misselijk en dat was toen opeens over. M'n boezem is nog licht gevoelig maar kan er wel op slapen, wat eerst niet kon. En had steeds 's avonds een buikje maar nu niet meer. Ben nog wel best moe en nog wat aversie tegen sommige voedingsmiddelen.

Het kán gewoon kloppen, maar ik vind het wel eng! Bij kind 1 was het echt tot 13/14 weken best heftig. En anders heb ik nu gewoon de chillste zwangerschap ooit. :+ maar kwaaltjes zouden wel geruststellend zijn.
pi_157618785
Zoe en Svane, zo spannend de termijn echo!

Bij mij leken de kwaaltjes soms ook ineens minder, maar dan kwamen ze daarna weer in vol effect terug. Ik duim mee voor mooie hartjes.

Vanmiddag heb ik een pretecho met geslachtsbepaling als het lukt. Stiekem best beetje zenuwachtig. Ik heb geen voorkeur, maar wil toch wel graag weten wat ze worden! O+
pi_157619232
Knifty, leuk dat inlichten O+

Zoe en Svane, spannend! Veel succes, ik duim voor jullie :*

Madivi, leuuk vanmiddag O+ Heb je een voorgevoel?

Ik wissel vandaag naar 39 weken *O* Na gisteren weer twee keer tot m'n enkels in de poep en pies te hebben gestaan en op mn knieen te hebben gedweild (alleen thuis, verstopping onder de badkamer, morgen kan de loodgieter pas komen dus we kunnen de badkamer niet gebruiken) heb ik mezelf op de bank gegooid met een dikke deken. Ik ben de hele dag alleen nog maar bezig met eten, drinken, uitrusten en lieve dingen zeggen tegen mini in mijn buik. De hele wereld kan me gestolen worden, ik ben alleen maar benieuwd naar mijn meisje. Naar hoe ze kijkt en hoe ze beweegt en hoe ze ruikt en hoe ze voelt. Ik hoop zo dat ze voelt hoe verliefd ik op haar ben en hoe welkom ze is op deze wereld en bij ons O+
pi_157619820
O+ wat schrijf je dat mooi Bloesem!

Svane :* Dat die twee nachtjes voorbij mogen vliegen en het snel overmorgen is..
pi_157620833
Zoë en Svane zo herkenbaar, hier lijken de kwaaltjes ook af te zwakken. Vrijdag mogen wij voor de 12 weken echo. Ik probeer mijn kop tot die tijd maat flink in het zand te blijven steken. Zal aan je denken donderdag!
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:35:30 #112
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157622338
Svane ook al bijna termijnecho, spannend! Ik snap dat je er niet helemaal gerust op bent met het verdwijnen van de kwalen. Ik heb dus inmiddels ook niet echt (meer) noemenswaardige kwalen of zo, vandaar ook mijn zenuwen. Mijn buik is al wel duidelijk aanwezig (vind ik zelf). En ik ben moe, heb vollere en soms gevoelige borsten, heb heel zelden een krampje in de baarmoeder en ik voel mijn banden met hoesten/niezen en dat was eerst niet. Maar het is allemaal maar af en toe en ik heb geen belemmerende dingen verder, nog geen dag misselijk geweest bv.
Ik ben morgen 10+5. En gelukkig mag ik al om 9 uur! Nu alleen deze dag nog uitzitten...

Madivi, spannend de (hopelijk) geslachtsbepaling! Lijkt me leuk als iemand een keer een j/m tweeling zou hebben :D

Bloesem, fijn dat je er zo in kan staan. Even helemaal niks anders dan alleen je meisje O+ Maar wel rot dat je met die lekke toestand in de badkamer zit -O-

Kiwisoep, ook al bijna voor de termijnecho! Ik zie alleen maar verhalen van mensen die het spannend vinden, nu voel ik me iets minder 'raar'. Een vriendin van mij had met 7 weken een kloppend hartje gezien en was daarna helemaal in de wolken en had het alleen maar over hoeveel zin ze had in de termijnecho om haar kindje weer te zien. En ik zit peentjes te zweten omdat ik niet weet wát ik ga zien. Net als met de echo van 7+3, toen was ik ook alleen maar rete zenuwachtig...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157622374
Zoe svane en kiwi: herkenbaar. Ik begin hem ook te knijpen voor de echo volgende week woensdag. Terwijl ik daar eigenlijk geen aanleiding toe heb. Het is alleen zo moeilijk te geloven dat het echt gaat gebeuren nu.

Madivi: tweelingecho zo bijzonder lijkt me. Veel plezier.

Ons appartement staat al een jaar te koop en eerst dacht ik nog dat geeft niet, ik heb geen haast, de baby kan ook bij ons op de kamer. Maar nu begint het me aan te vliegen: een box in onze kleine woonkamer, de kinderwagen zal permanent in de gang moeten staan, geen plek voor een commode. En alles is gelijkvloers en mijn man werkt in ploegendienst en dat lijkt me ook helemaal niet handig met een baby.
Pff vrijdag een afspraak met de makelaar gemaakt. Kijken wat we kunnen doen om de verkoop te versnellen.
pi_157622533
Veel spannende echo's komende tijd! Nog niet iedereen staat in de op, maar mei en juni is goed bezet :+

Arja, spannend van je huis, zou leuk zijn als je nog voor baby kan verhuizen! Al moet ik zeggen dat ik klein wonen met baby echt geen enkel probleem vond. Maar wij hadden dan ook geen kinderwagen, en de box uiteindelijk praktisch ongebruikt weer opgeruimd. En geen babykamer. :+ arm kind!
Trouwens ook herkenbaar dat het nog zo 'ongeloofwaardig' is. Wij durven ook nog niet vooruit te kijken voor namen of fantaseren over geslacht of of of. Hopelijk komt dat gauw. :)
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:56:40 #115
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157622666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:48 schreef Svane het volgende:
Veel spannende echo's komende tijd! Nog niet iedereen staat in de op, maar mei en juni is goed bezet :+

Arja, spannend van je huis, zou leuk zijn als je nog voor baby kan verhuizen! Al moet ik zeggen dat ik klein wonen met baby echt geen enkel probleem vond. Maar wij hadden dan ook geen kinderwagen, en de box uiteindelijk praktisch ongebruikt weer opgeruimd. En geen babykamer. :+ arm kind!
Trouwens ook herkenbaar dat het nog zo 'ongeloofwaardig' is. Wij durven ook nog niet vooruit te kijken voor namen of fantaseren over geslacht of of of. Hopelijk komt dat gauw. :)
Erg he, wij durven dat ook niet. Ik heb wel een voorgevoel over het geslacht (en echt geen idee waarom) maar ik durf er nog niet teveel bij stil te staan. Ik heb ook heel bewust nog niks opgezocht over kinderkamers etc, en niks baby gerelateerd op de Sint verlanglijst durven zetten :X

Wij zijn ook bezig met een ander huis en dat zorgt wel voor een hoop afleiding! Het is zo druk met allerlei afspraken dat de weken voorbij vliegen, dus dat is wel een voordeel :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157622667
Ik heb net de vlokkentest gehad en lig nu met een deken op de bank. De test zelf viel mee, maar nu heb ik toch wel wat buikpijn. Ik voel na bijna 3 uur nog steeds waar de naald bij de tweede prik naar binnen is gegaan.

Nu ben ik me weer zorgen aan het maken over een eventuele miskraam, en natuurlijk ook nog over de uitslag. Ik word helemaal gek van mezelf....

Een lichtpuntje is dat de nekplooi minder dik was dan de vorige keer, namelijk 2,6mm. Ook het vocht rond het buikje lijkt iets weg te trekken.
  dinsdag 17 november 2015 @ 13:58:04 #117
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157622692
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:56 schreef lunamatic het volgende:
Ik heb net de vlokkentest gehad en lig nu met een deken op de bank. De test zelf viel mee, maar nu heb ik toch wel wat buikpijn. Ik voel na bijna 3 uur nog steeds waar de naald bij de tweede prik naar binnen is gegaan.

Nu ben ik me weer zorgen aan het maken over een eventuele miskraam, en natuurlijk ook nog over de uitslag. Ik word helemaal gek van mezelf....

Een lichtpuntje is dat de nekplooi minder dik was dan de vorige keer, namelijk 2,6mm. Ook het vocht rond het buikje lijkt iets weg te trekken.
He wat akelig... Nu heel hard hopen op een goede uitslag!! Hoe lang moet je daarop wachten?
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 17 november 2015 @ 14:05:23 #118
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157622808
Sterkte Luna!
Hopelijk zijn de uitslagen goed. Ik duim voor je. :*

ja echt zo blij dat we het konden vertellen, ik heb dan alleen een vroege echo gehad, en kindje bewoog en knipperde. Zo lief die bewegende armstompjes. O+ O+ O+
Maandag ochtend hebben we pas de termijn echo, maar het zag er allemaal goed uit, dus tja.
Het geslacht willen wij (mijn man red.) niet weten. Ik denk een meid erbij en mijn man een jongen.
Meisjes naam hebben we al, de jongens naam wordt vast een langer traject.
We hebben nog niets gekocht voor deze baby, wellicht van het weekend een knuffeltje scoren.

Mag ik dan mijn schoen zetten om die erin te doen? <O) 8}
pi_157623192
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 13:58 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

He wat akelig... Nu heel hard hopen op een goede uitslag!! Hoe lang moet je daarop wachten?
Normaal proberen ze ook altijd maar een keer te prikken, maar toen hadden ze niet genoeg vlokken dus moest het opnieuw. De tweede keer was een stuk vervelender. Er worden twee tests gedaan, de snelle test kijkt alleen naar dezelfde afwijkingen als de combinatietest. Daarvan hoor ik de uitslag deze week nog. De langzame test kijkt ook naar andere afwijkingen, en daarop moeten we 2-3 weken wachten.
pi_157623796
Kuukske, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* O+

Ik heb mijn duo vanochtend verteld dat ik in verwachting ben. Ze vinden het geweldig en ik geniet al de hele dag van alle vragen, opmerkingen, enthousiasme, enz. O+
pi_157623809
Luna, wat spannend allemaal. Tergend lijkt me dat.
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:16:09 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157624141
Oh Groof wat heerlijk O+ lekker samen fantaseren over t kindje!

En luna wat een spanning ja.... :*
pi_157624294
Bloesem, wat een liefdevolle omschrijving geef je O+

Arja, hopelijk heeft de makelaar goed nieuws. Wij wonen ook in een appartement en ik vind het ook wel prettig, geen trap. Eerste tijd slapen ze bij ons op de kamer en die kleintjes hebben niet veel nodig! Je hebt ook wat kleinere boxen en hoor van veel mensen dat ze die maar weinig gebruiken (alleen wippertje en warm kleed op de vloer).

Lunamatic, hopelijk bevestigt de uitslag de goede tekens van de kleinere nekplooi en buikvocht. Nog even wachten dus...

Mijn voorgevoel was twee meisjes, maar ik zat er goed naast! Over 2,5 week de 20w echo ter bevestiging, maar het lijkt wel erg duidelijk hè?



[ Bericht 1% gewijzigd door Madivi op 17-11-2015 16:04:07 (Nu met photobucket, dank voor de tip!) ]
  dinsdag 17 november 2015 @ 15:46:37 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_157624711
Imageshack doet het niet op FOK, madivi. Via imgur, tinypic of photobucket kan het wel!

Leuk hoor :D
disclaimer
pi_157624831
Wat leuk Madivi! En wat grappig, het tegenovergestelde van je voorgevoel :+

Luna, fijn dat het achter de rug is. Nu rustig aan doen en dan hopelijk goed nieuws! Die kans is het grootst!
pi_157625120
2 jongens O+ jongens babyboom hier...

Luna wat spannend!!

Groof wat leuk! O+
Hier ook dagelijks vragen of ik wordt gewoon genegeerd en broertje krijgt de knuffels ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 17 november 2015 @ 16:14:37 #127
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157625412
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kuukske, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* O+

Ik heb mijn duo vanochtend verteld dat ik in verwachting ben. Ze vinden het geweldig en ik geniet al de hele dag van alle vragen, opmerkingen, enthousiasme, enz. O+
Oh wat leuk!! :D

En Madivi 2 jongens, tof! Wel grappig dat het precies het tegenovergestelde is van wat je dacht.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 17 november 2015 @ 16:17:32 #128
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157625485
Alleen snap ik echt niks van echo foto's, ik zou daar echt geen jongen/meisje uit kunnen halen :@
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157625753
Luna: welke kansberekening had je bij de combinatietest?
En wat moet je lang wachten op de uitslag, zeg. Zenuwslopend lijkt me dat.

Madivi ik snap ook geen echo's nog. Maar leuk 2 jongens!
pi_157626035
Lunamatic :*

Madivi, twee jongetjes! Even omschakelen qua gevoel ;) Maar je hebt gewoon twee(!) piemeltjes in je buik O+ :D
  dinsdag 17 november 2015 @ 17:05:06 #131
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157626464
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 15:24 schreef Madivi het volgende:
Bloesem, wat een liefdevolle omschrijving geef je O+

Arja, hopelijk heeft de makelaar goed nieuws. Wij wonen ook in een appartement en ik vind het ook wel prettig, geen trap. Eerste tijd slapen ze bij ons op de kamer en die kleintjes hebben niet veel nodig! Je hebt ook wat kleinere boxen en hoor van veel mensen dat ze die maar weinig gebruiken (alleen wippertje en warm kleed op de vloer).

Lunamatic, hopelijk bevestigt de uitslag de goede tekens van de kleinere nekplooi en buikvocht. Nog even wachten dus...

Mijn voorgevoel was twee meisjes, maar ik zat er goed naast! Over 2,5 week de 20w echo ter bevestiging, maar het lijkt wel erg duidelijk hè?

[ afbeelding ]
Is het eeneiig of twee-eiig? Leuk hoor, 2 jongens. Hier 2 meiden (eeneiig)
pi_157626511
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 16:31 schreef Arja het volgende:
Luna: welke kansberekening had je bij de combinatietest?
En wat moet je lang wachten op de uitslag, zeg. Zenuwslopend lijkt me dat.

Madivi ik snap ook geen echo's nog. Maar leuk 2 jongens!
We hadden een kans van 1 op 50 voor downsyndroom. Op de andere twee syndromen hadden we een hele lage kans. Alleen de volgende dag in het ziekenhuis zagen ze dus ook nog wat vocht op het buikje, wat nog weer op andere chromosomale afwijkingen kan wijzen, zoals bijvoorbeeld Turner, dus vandaar ook de uitgebreide test.
pi_157627633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 16:43 schreef elamanilo het volgende:
Lunamatic :*

Madivi, twee jongetjes! Even omschakelen qua gevoel ;) Maar je hebt gewoon twee(!) piemeltjes in je buik O+ :D
Hahaha! _O- De ene zat er ook steeds aan te friemelen, ik zei al, begint dat nu al? Mannen... :X

Voor de dames die het niet herkennen, het gaat om dat witte driehoekje dat uitsteekt, bij meisjes is dat echt 3 streepjes die wat meer tussen de beentjes blijft, een "hamburgertje" (http://i0.wp.com/www.life(...)4/10/BABY-GIRL_2.jpg)

Shopaholic, twee meiden wat leuk! Hoe bevalt het hebben van een tweeling tot nu toe? Ze hebben ieder een eigen vruchtzak en placenta, dus waarschijnlijk twee-eiig. Maar in theorie kan ook heel vroeg gesplitst zijn en het toch één-eiig zijn, dat weten we pas zeker na de geboorte (door uiterlijk of dna onderzoek).
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:34:27 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157628389
Ik meld me ook maar eens hier *O*

Vanavond echo gehad en kloppend hartje gezien.

Koos (uiteraard niet zijn echte naam :') :P ) en ik krijgen voor het eerst een echt mini mormeltje O+

Uitgerekende dag is zoals het er nu naar uit ziet 20 juni, over twee weken termijn echo dus dan meer zekerheid daarover :)

Fijn om te zien dat wat ik voel in mijn lijf (veul!) klopt en dat het goed is O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:36:47 #135
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_157628446
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:34 schreef Molo het volgende:
Ik meld me ook maar eens hier *O*

Vanavond echo gehad en kloppend hartje gezien.

Koos (uiteraard niet zijn echte naam :') :P ) en ik krijgen voor het eerst een echt mini mormeltje O+

Uitgerekende dag is zoals het er nu naar uit ziet 20 juni, over twee weken termijn echo dus dan meer zekerheid daarover :)

Fijn om te zien dat wat ik voel in mijn lijf (veul!) klopt en dat het goed is O+
Molo wat leuk gefeliciteerd *O* *O*
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:38:55 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157628501
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:36 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Molo wat leuk gefeliciteerd *O* *O*
Bubs!!

Thanks! O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:52:15 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_157628867
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:34 schreef Molo het volgende:
Ik meld me ook maar eens hier *O*

Vanavond echo gehad en kloppend hartje gezien.

Koos (uiteraard niet zijn echte naam :') :P ) en ik krijgen voor het eerst een echt mini mormeltje O+

Uitgerekende dag is zoals het er nu naar uit ziet 20 juni, over twee weken termijn echo dus dan meer zekerheid daarover :)

Fijn om te zien dat wat ik voel in mijn lijf (veul!) klopt en dat het goed is O+
oh wow, de bijzondere streepjes blijven maar komen in juni O+ O+ gefeliciteerd!!!
disclaimer
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:58:19 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157629066
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh wow, de bijzondere streepjes blijven maar komen in juni O+ O+ gefeliciteerd!!!
Thanks! O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:59:27 #139
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157629092
Gefeliciteerd Molo!! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157630619
Gefeliciteerd Molo! Welkom!

Madivi wat leuk, twee jongetjes! Gek hè dat je er zo naast kunt zitten met je gevoel.
Wij hebben al een dochter, toen had ik een beetje een voorgevoel maar durfde daar niet vanuit te gaan (meisje). Vriend was toen ook overtuigd van een meisje.
Deze keer denk ik meisje en hij jongetje. Zijn hele familie heeft het over 'hij' en de volgende stamhouder. Stom. Ik blijf bij de overtuiging die ik al had. Vind jongens Namen kiezen weer zo ontzettend moeilijk ook als de vorige keer, zou het onbewust..?

Groofsken wat heerlijk dat je jongens het weten! Direct een stukje duidelijkheid over waarom je je niet oké voelt naar hen. En wat doen ze lief! O+
pi_157631298
Gefeliciteerd Molo! O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 17 november 2015 @ 20:11:36 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157631533
Thanks allen!

Blijft toch wat bizar allemaal nog hoor, alsof het een ander overkomt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157631654
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:11 schreef Molo het volgende:
Thanks allen!

Blijft toch wat bizar allemaal nog hoor, alsof het een ander overkomt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Molo! *O*
Kwak
  dinsdag 17 november 2015 @ 20:15:49 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157631677
Molo! Van harte!
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 17 november 2015 @ 20:16:12 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157631690
Thanks chica's O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157632271
Whaha dat is wel een mooie actie ja! :D
pi_157632858
Gefeliciteerd en welkom Molo *O*
En leuke actie van je :')

Madivi, wat leuk, twee jongens!

Luna :*
pi_157634006
Molo gefeliciteerd *O*
pi_157634545
Gefeliciteerd molo en welkom!

Ik vind alle tweede streepjes bijzonder, maar ben nu toch wel benieuwd wat jouw verhaal is?

Het onwerkelijke gevoel herken ik wel. Ik ben 19 juni uitgerekend, dat wordt een drukke maand. Je bent er wel vroeg bij met kinderopvang, of moet dat?
pi_157642613
Gefeliciteerd Molo *O* !

Luna, ik hoop dat je snel een goede uitslag hebt. Bij ons kwam het wat sneller, de uitslag van de trisomie-testen kwam na 5 dagen en het array-onderzoek na een week. Hopelijk is dat bij jullie ook, dan zit je minder lang in onzekerheid. Sterkte hoor :* .

Groof wat klinkt dat fijn O+ .

En verder vergeet ik een boel. Druk op school, en ik zit enorm te rommelen met m'n lijf. Mijn heup doet al een tijdje zeer, en nu trekt het enorm door naar m'n been en rug. Vandaag naar de fysio geweest en die constateerde dat het SI-gewricht opspeelt. Oefeningen mee en advies rustig aan te doen qua tillen en traplopen. Hopelijk wordt het in elk geval niet erger, want dan kan ik straks niet meer werken en dat zou ik heel naar vinden :{ .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')