abonnement Unibet Coolblue
pi_157544514
Kwam net op het UWV forum deze uitspraak van De Centrale Raad van Beroep tegen waarin staat dat het participatieplan voor oude Wajongers onrechtmatig is verklaard. Voor het opstellen ervan bestaat geen wettelijke basis.

De suggestie dat een participatieplan op de re-integratievisie gebaseerd kon worden, is dus verworpen.

Citaat uit de uitspraak.

De beoordeling door het Uwv die ten grondslag ligt aan het bestreden besluit 1, is niet in overeenstemming met de bepalingen van de AAW. Het Uwv heeft de verzekeringsgeneeskundige en arbeidskundige situatie van appellant beoordeeld op de wijze die voortvloeit uit artikel 2:15, tweede lid, van de Wet Wajong. Dit betekent dat het bestreden besluit berust op een onjuiste wettelijke grondslag. 2. Het Uwv heeft het participatieplan dat ten grondslag ligt aan het bestreden besluit 2 ten onrechte opgesteld. Hoofdstuk 3 van de Wet Wajong biedt geen grondslag voor een dergelijk plan.

http://deeplink.rechtspra(...)LI:NL:CRVB:2015:3949

Zou dat betekenen dat ik en vele oud wajongers niet meer herkeurd zouden kunnen worden en dat de hele herkeuringsoperatie voor oud wajongers van tafel zou moeten? Zou voor mij een flinke opsteker en overwinning zijn.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  Moderator zaterdag 14 november 2015 @ 14:20:02 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157544981
waarom zou dat een flinke opsteker zijn voor je? Als je terecht wajong hebt heb je terecht wajong. De enige reden die ik me kan bedenken dat jij opziet tegen herkeuring is omdat je bang bent dat je geen Wajong meer krijgt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157549113
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:20 schreef CoolGuy het volgende:
waarom zou dat een flinke opsteker zijn voor je? Als je terecht wajong hebt heb je terecht wajong. De enige reden die ik me kan bedenken dat jij opziet tegen herkeuring is omdat je bang bent dat je geen Wajong meer krijgt.
En terecht, ik bedoel ze gaan je een stempel van goedkeuring geven hoe het ook zit, ze moeten immers een bepaalde quota halen en komen nu al ernstig tijd te kort voor alle "herkeuringen", die herkeuringen vinden vooral plaats.. door helemaal niet plaats te vinden.

Je zal als oud wajonger een brief krijgen of ze je goed keuren of niet.
Die aankondiging van die procedure hadden de meeste al gekregen eind 2014.

Ik begrijp dus prima dat er sprake van angst is.
pi_157549415
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:20 schreef CoolGuy het volgende:
waarom zou dat een flinke opsteker zijn voor je? Als je terecht wajong hebt heb je terecht wajong. De enige reden die ik me kan bedenken dat jij opziet tegen herkeuring is omdat je bang bent dat je geen Wajong meer krijgt.
Ineens geen Wajongstempel hebben kan inderdaad een nadeel zijn.
Iemand die zich nu een slag in de rondte solliciteert met Wajong om aan werk te komen, met de nodige voordelen. Die moet dan straks gaan solliciteren zonder al die voordelen, terwijl hij / zij echt niet ineens veel beter presteert.
  zaterdag 14 november 2015 @ 18:00:15 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157549446
Alsof ze jou ooit gaan goedkeuren. Wees gerust, dat zal wel loslopen. Wet goedgekeurd of niet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 14 november 2015 @ 19:06:55 #6
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_157550799
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:20 schreef CoolGuy het volgende:
waarom zou dat een flinke opsteker zijn voor je? Als je terecht wajong hebt heb je terecht wajong. De enige reden die ik me kan bedenken dat jij opziet tegen herkeuring is omdat je bang bent dat je geen Wajong meer krijgt.
Ik las pas het volgende verhaal van een ME patiënt en toen kon ik me ineens heel goed voorstellen dat me een herkeuring ten alle tijden wilt vermijden:
http://min-of-meer.blogsp(...)weetwel-keuring.html

Wat ik er uit haalde, was dat je in een gigantische mallemolen gaat. Er zit een persoon aan de andere kant van de tafel die over jouw leven beschikt, en als die toevallig weinig weet over jouw ziekte, dan heb je een zwaar probleem.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_157552597
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
Alsof ze jou ooit gaan goedkeuren. Wees gerust, dat zal wel loslopen. Wet goedgekeurd of niet.
Dit.
Als ze TS goedkeuren klopt er werkelijk geen bal van de keuring.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157552768
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 19:06 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik las pas het volgende verhaal van een ME patiënt en toen kon ik me ineens heel goed voorstellen dat me een herkeuring ten alle tijden wilt vermijden:
http://min-of-meer.blogsp(...)weetwel-keuring.html

Wat ik er uit haalde, was dat je in een gigantische mallemolen gaat. Er zit een persoon aan de andere kant van de tafel die over jouw leven beschikt, en als die toevallig weinig weet over jouw ziekte, dan heb je een zwaar probleem.
Goed blog.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 14 november 2015 @ 21:44:23 #9
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_157555169
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Leandra het volgende:
Goed blog.
In het begin ging het vooral over hoe ze hun hypotheek aflossen, gaandeweg kwam er meer van de achtergrond vrij. De schrijfster heeft ME, een soort vermoeidheidsziekte die ik niet kende, als gevolg van een heftige burnout. Dat wordt zelden als zodanig gediagnostiseerd, dus je bent dan aangeschoten wild voor de UWV.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_157557783
TS, stuur je PoHi door en je bent er van af w/
pi_157562285
Ik hoop het, zou mooi zijn voor een vriend van me, die ik help met zijn wajong en financien. Hij en ik trouwens ook, zijn als de dood voor zijn herkeuring omdat hij gegarandeerd goedgekeurd gaat worden en dan begint de hel voor hem.
HIj heeft namelijk last van een ziekte die moeilijk te diagnosticeren is en valt ook buiten alle regelingen die er zijn voor zieke mensen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 15 november 2015 @ 10:45:39 #12
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_157563024
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 09:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik hoop het, zou mooi zijn voor een vriend van me, die ik help met zijn wajong en financien. Hij en ik trouwens ook, zijn als de dood voor zijn herkeuring omdat hij gegarandeerd goedgekeurd gaat worden en dan begint de hel voor hem.
HIj heeft namelijk last van een ziekte die moeilijk te diagnosticeren is en valt ook buiten alle regelingen die er zijn voor zieke mensen.
Een ziekte die moeilijk te diagnosticeren is? Hoe is dat dan ooit vastgesteld?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_157563807
Zoals eerder aangegeven, er zijn veel mensen met een geldige reden in de Wajong en die maken zich wel zorgen over hun uitkering. TS is daar een voorbeeld van. Jullie denken dat hij sowieso Wajong krijgt, maar hoe kan je dat zeker weten? Ik heb zelf wel ervaring met het UWV door mee te gaan met andere chronische zieken en bij een gewone herkeuring zijn die al vol spanning en dan krijg je vervolgens een kruisverhoor.

Daarnaast als je wordt goedgekeurd ben je de Wajong niet kwijt, je krijgt alleen wel 70% van het minimumloon in plaats van 75% http://www.uwv.nl/particu(...)ls-u-al-wajong-heeft
pi_157563960
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:45 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Een ziekte die moeilijk te diagnosticeren is? Hoe is dat dan ooit vastgesteld?
Voorbeeldje; ik heb de diagnose ''slaapstoornis nao''. Het is bekend dat ik een chronische slaapstoornis heb, maar het staat nergens in de boekjes/DSM. Er valt dus geen plakkertje op te plakken.

In dit geval heb ik wel een chronische ziekte, maar eentje die dus moeilijk te diagnosticeren is.
  zondag 15 november 2015 @ 11:59:29 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157564286
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 11:33 schreef nietzowietzo het volgende:
Zoals eerder aangegeven, er zijn veel mensen met een geldige reden in de Wajong en die maken zich wel zorgen over hun uitkering. TS is daar een voorbeeld van. Jullie denken dat hij sowieso Wajong krijgt, maar hoe kan je dat zeker weten? Ik heb zelf wel ervaring met het UWV door mee te gaan met andere chronische zieken en bij een gewone herkeuring zijn die al vol spanning en dan krijg je vervolgens een kruisverhoor.

Daarnaast als je wordt goedgekeurd ben je de Wajong niet kwijt, je krijgt alleen wel 70% van het minimumloon in plaats van 75% http://www.uwv.nl/particu(...)ls-u-al-wajong-heeft
Zoals al eerder gezegd, als TS goedgekeurd wordt dat zijn ze helemaal van het padje bij het UWV.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157564788
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd, als TS goedgekeurd wordt dat zijn ze helemaal van het padje bij het UWV.
Je hoeft het niet te herhalen.

Ik zie ook niet wat dat soort opmerkingen toevoegt aan het onderwerp.

Je speelt nu al meerdere malen op de man af, en ja ik ben bewust wie hakuna is. (op fok tenminste)

Maar enfin, dat geeft je natuurlijk geen vrijbrief om maar lekker lullig te doen.
  zondag 15 november 2015 @ 12:28:54 #17
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_157564843
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 11:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Voorbeeldje; ik heb de diagnose ''slaapstoornis nao''. Het is bekend dat ik een chronische slaapstoornis heb, maar het staat nergens in de boekjes/DSM. Er valt dus geen plakkertje op te plakken.

In dit geval heb ik wel een chronische ziekte, maar eentje die dus moeilijk te diagnosticeren is.
Ok dank voor de uitleg
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_157565010
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te herhalen.

Ik zie ook niet wat dat soort opmerkingen toevoegt aan het onderwerp.

Je speelt nu al meerdere malen op de man af, en ja ik ben bewust wie hakuna is. (op fok tenminste)

Maar enfin, dat geeft je natuurlijk geen vrijbrief om maar lekker lullig te doen.
Gewoon lekker weer ontopic inderdaad.
pi_157565468
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:45 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Een ziekte die moeilijk te diagnosticeren is? Hoe is dat dan ooit vastgesteld?
Door een arts... iets wat moeilijk is, is niet onmogelijk. Maar het is discutabel. De ene arts ziet het wel, de andere niet. Maar de klachten blijven gelijk en werken is onmogelijkheid.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_157565713
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd, als TS goedgekeurd wordt dat zijn ze helemaal van het padje bij het UWV.
Toch bestaat wel degelijk de kans dat het UWV mij arbeidsvermogen gaan toedichten en 5 procent gaat korten om hun targets te halen omdat mijn dossier sinds 15 jaar niet meer is bijgewerkt sinds de laatste keuring. En daarbij is mijn ziektebeeld sinds 1972 niet veranderd. Maar ik heb ook al een bief ontvangen dat ik volgens de planning in 2017 opgeroepen ga worden voor een strengere herkeuring (eerst op dossier) dan ben ik 52 jaar en geen enkele diploma, nog nooit gewerkt pf gestudeerd (alleen lagere LOM school) en zit dan bij het genderteam onder behandeling.
Gelukkig heb ik een medisch dossier als een beerpunt dat ze bij het UWV liever dicht kunnen laten voor hun eigen bestwil

Lees op diverse blogs en op het UWV forum dat ze zelfs al zwak bepaalde wajongers met een AWBZ indicatie en wajongers die in een instelling verblijven gewoon goedkeuren.

Mijn vrees is dat als ik arbeidsvermogen ga krijgen na 35 jaar wajong (voorheen AAW) dat ik verplicht aan allerlei vage re-integratie trajecten moet deelnemen. Maar ik heb mij dan ook voorgenomen dat de arts (meestal zijn dat ingehuurde ZZPers ''arbo artsen'' uit het bedrijfsleem) die mij gaat goedkeuren geen leven meer zal hebben dan ga ik die persoon toch echt als een terrorist stalken in zijn prvesfeer en mijn bevindingen hier bekend maken!

Hakuna blijft gewoon Hakuna, dat is het goede eraan!

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hakuna- op 15-11-2015 13:40:40 ]
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_157565745
Hakuna, come on.. Gelijk weer dreigen. Laat nu je PoHi maar achterwege, heb je straks ook nog een aangifte aan je broek hangen.
pi_157566017
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:35 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Toch bestaat wel degelijk de kans dat het UWV mij arbeidsvermogen gaan toedichten en 5 procent gaat korten om hun targets te halen omdat mijn dossier sinds 15 jaar niet meer is bijgewerkt sinds de laatste keuring. En daarbij is mijn ziektebeeld sinds 1972 niet veranderd. Maar ik heb ook al een bief ontvangen dat ik volgens de planning in 2017 opgeroepen ga worden voor een strengere herkeuring (eerst op dossier) dan ben ik 52 jaar en geen enkele diploma, nog nooit gewerkt pf gestudeerd (alleen lagere LOM school) en zit dan bij het genderteam onder behandeling.
Gelukkig heb ik een medisch dossier als een beerpunt dat ze bij het UWV liever dicht kunnen laten voor hun eigen bestwil

Lees op diverse blogs en op het UWV forum dat ze zelfs al zwak bepaalde wajongers met een AWBZ indicatie en wajongers die in een instelling verblijven gewoon goedkeuren.

Mijn vrees is dat als ik arbeidsvermogen ga krijgen na 35 jaar wajong (voorheen AAW) dat ik verplicht aan allerlei vage re-integratie trajecten moet deelnemen. Maar ik heb mij dan ook voorgenomen dat de arts (meestal zijn dat ingehuurde ZZPers ''arbo artsen'' uit het bedrijfsleem) die mij gaat goedkeuren geen leven meer zal hebben dan ga ik die persoon toch echt als een terrorist stalken in zijn prvesfeer en mijn bevindingen hier bekend maken!

Hakuna blijft gewoon Hakuna, dat is het goede eraan!
Daar ga je weer, direct de paniek in, dreigementen uiten.... Heeft je dat geholpen toen je problemen had bij de woningbouw? Nee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_157566173
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 13:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daar ga je weer, direct de paniek in, dreigementen uiten.... Heeft je dat geholpen toen je problemen had bij de woningbouw? Nee.
Dat komt omdat de maatschappij gewoon voor mij te veel eisend is en iedereen maar te veel van je verlangt. Ik wil gewoon rust en stabiliteit in mijn leven en mij zo veel mogelijk terugtrekken in mijn eigen wereldje. Ben mij hele leven al het mikpunt geweest van pesterijen en haat. Moet er niet aan denken dat ik met wild vreemde mensen moet samenwerken in een verplicht re-integratie traject (bijvoorbeeld papiertjes prikken) en dat ik door mijn vrouwelijke verschijning het mikpunt ga worden van haat en nijd onder de mannelijke collega's, dan kan ik niet instaan voor mijzelf!
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_157566301
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Dat komt omdat de maatschappij gewoon voor mij te veel eisend is en iedereen maar te veel van je verlangt. Ik wil gewoon rust en stabiliteit in mijn leven en mij zo veel mogelijk terugtrekken in mijn eigen wereldje. Ben mij hele leven al het mikpunt geweest van pesterijen en haat. Moet er niet aan denken dat ik met wild vreemde mensen moet samenwerken in een verplicht re-integratie traject (bijvoorbeeld papiertjes prikken) en dat ik door mijn vrouwelijke verschijning het mikpunt ga worden van haat en nijd onder de mannelijke collega's, dan kan ik niet instaan voor mijzelf!
gelijk heb je, maar goed je doet er zo weinig aan :N
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_157566486
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:35 schreef -Hakuna- het volgende:

Mijn vrees is dat als ik arbeidsvermogen ga krijgen na 35 jaar wajong (voorheen AAW) dat ik verplicht aan allerlei vage re-integratie trajecten moet deelnemen. Maar ik heb mij dan ook voorgenomen dat de arts (meestal zijn dat ingehuurde ZZPers ''arbo artsen'' uit het bedrijfsleem) die mij gaat goedkeuren geen leven meer zal hebben dan ga ik die persoon toch echt als een terrorist stalken in zijn prvesfeer en mijn bevindingen hier bekend maken!

Hakuna blijft gewoon Hakuna, dat is het goede eraan!
Jammer dat je gelijk moet gaan dreigen richting mensen die ook maar gewoon hun werk doen, je wil wel dat jij in je waarde gelaten wordt, maar hetzelfde doen richting anderen komt schijnbaar niet in je op.

Als Hakuna zo in elkaar zit, zit er weinig goeds aan het feit dat volgens jou Hakuna gewoon Hakuna zal blijven.....
pi_157566559
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 11:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Voorbeeldje; ik heb de diagnose ''slaapstoornis nao''. Het is bekend dat ik een chronische slaapstoornis heb, maar het staat nergens in de boekjes/DSM. Er valt dus geen plakkertje op te plakken.

In dit geval heb ik wel een chronische ziekte, maar eentje die dus moeilijk te diagnosticeren is.
Nee hoor, dan heb je gewoon SOLK

https://www.nhg.org/stand(...)elijke-klachten-solk

Maar die is puur bedacht zodat mensen ophouden met zoeken naar de oorzaak. Dat is goedkoper voor de samenleving... want uiteindelijk moet de patient links om of rechtsom gewoon er mee leren leven (indien het chronisch is).
I'm not the man you think I am!
pi_157566750
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:15 schreef l3laster het volgende:

[..]

Nee hoor, dan heb je gewoon SOLK

https://www.nhg.org/stand(...)elijke-klachten-solk

Maar die is puur bedacht zodat mensen ophouden met zoeken naar de oorzaak. Dat is goedkoper voor de samenleving... want uiteindelijk moet de patient links om of rechtsom gewoon er mee leren leven (indien het chronisch is).
Totdat er een arts is, die deze ziekte niet erkent of er anders over denkt.
Dan ben je de sjaak.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_157569235
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef -Hakuna- het volgende:
Dat komt omdat de maatschappij gewoon voor mij te veel eisend is en iedereen maar te veel van je verlangt. Ik wil gewoon rust en stabiliteit in mijn leven
Wie wil dat nou niet... maar helaas voor je het weet word je kapot geschoten in parijs. Dus kom onder die tegel vandaan en maak er wat van!
I'm not the man you think I am!
pi_157569253
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zoals al eerder gezegd, als TS goedgekeurd wordt dat zijn ze helemaal van het padje bij het UWV.
Zoals ik al zei kan je dat niet met zekerheid zeggen. Ik heb gezien dat mensen die drie chronische ziektes hebben en in een rolstoel aankwamen bij het UWV volgens de huidige regels niet werden afgekeurd. Je moet tegenwoordig half dood zijn om afgekeurd te worden.

En ik snap dat Hakuna boos is, want dat is onderdeel van zijn beperking. Ik heb ook mensen gezien tijdens een herkeuring die helemaal door het lint gingen, waardoor zowat de de beveiliging moest komen. Mensen met zulke beperkingen kunnen zich heel onzeker en angstig voelen waardoor ze niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen. En dat geeft veel stress.
pi_157572793
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef nietzowietzo het volgende:

En ik snap dat Hakuna boos is, want dat is onderdeel van zijn beperking. Ik heb ook mensen gezien tijdens een herkeuring die helemaal door het lint gingen, waardoor zowat de de beveiliging moest komen. Mensen met zulke beperkingen kunnen zich heel onzeker en angstig voelen waardoor ze niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen. En dat geeft veel stress.
Precies zo voel ik en ook veel oud wajongers, dan komt er zo'n ingehuurde pipo bij het UWV (ZZPers arbo arts) die effe mijn leven gaat ruïneren omdat hij zijn target moet halen (dacht het niet!). Dan reken maar dat ik ook zijn leven zal ruïneren. Zo heb ik eens een medewerker van het CBR in zijn privé leven tot wanhoop gedreven en kwam zelfs bij mij thuis verhaal halen, maar hij niet verwacht dat ik hem buiten op straat met een aangescherpte hooivork achterna zat. Heb nog nooit zo hard iemand zien wegrennen voor zijn leven,was zelfs nog politie en alles bij geweest.

Zo ver moet zo'n bijdehand figuur mij niet gaan drijven!
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_157573326
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:58 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Precies zo voel ik en ook veel oud wajongers, dan komt er zo'n ingehuurde pipo bij het UWV (ZZPers arbo arts) die effe mijn leven gaat ruïneren omdat hij zijn target moet halen (dacht het niet!). Dan reken maar dat ik ook zijn leven zal ruïneren. Zo heb ik eens een medewerker van het CBR in zijn privé leven tot wanhoop gedreven en kwam zelfs bij mij thuis verhaal halen, maar hij niet verwacht dat ik hem buiten op straat met een aangescherpte hooivork achterna zat. Heb nog nooit zo hard iemand zien wegrennen voor zijn leven,was zelfs nog politie en alles bij geweest.

Zo ver moet zo'n bijdehand figuur mij niet gaan drijven!
Je bent er maar trots op zo te zien, misselijk makend dit soort posts zeg....
pi_157574118
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 18:20 schreef Dennism het volgende:

[..]

Je bent er maar trots op zo te zien, misselijk makend dit soort posts zeg....
Je moet het hem niet kwalijk nemen, -Hakuna- is ontoerekeningsvatbaar.
  zondag 15 november 2015 @ 19:05:41 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157574486
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te herhalen.

Ik zie ook niet wat dat soort opmerkingen toevoegt aan het onderwerp.

Je speelt nu al meerdere malen op de man af, en ja ik ben bewust wie hakuna is. (op fok tenminste)

Maar enfin, dat geeft je natuurlijk geen vrijbrief om maar lekker lullig te doen.
Het was niet lullig bedoeld, maar kennelijk schept men er genoegen in als TS keer op keer allerlei uitleg gaat geven en daarbij over de schreef gaat met zijn opmerkingen, en sommige mensen snappen dan nog niet dat die wajong van TS terecht is en vatten zijn opmerkingen op als zou hij er trots op zijn.

Er is niets afzeikerigs aan de opmerking dat ze bij het UWV behoorlijk van het padje moeten zijn als ze TS goedkeuren.
Feit is dat er geen bal van die keuring klopt als TS goedgekeurd zou worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 15 november 2015 @ 19:10:16 #34
66083 Platina
78th Element
pi_157574628
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 18:53 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Je moet het hem niet kwalijk nemen, -Hakuna- is ontoerekeningsvatbaar.
Op het moment van posten komt hij niet zo over. Het is gewoon een misselijk stuk vreten waarvan je er zo min mogelijk op aarde wilt hebben.
  zondag 15 november 2015 @ 19:16:03 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157574880
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 19:10 schreef Platina het volgende:

[..]

Op het moment van posten komt hij niet zo over. Het is gewoon een misselijk stuk vreten waarvan je er zo min mogelijk op aarde wilt hebben.
Dat komt omdat het tekst is, als het een video-opname was geweest had je het heel anders ingeschat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157574939
goh wat is TS dankbaar zeg :') In ieder ander land had je lege flesjes moeten verzamelen voor 1 euro per dag om wat eten te kunnen kopen. :D
pi_157574975
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 19:10 schreef Platina het volgende:

[..]

Op het moment van posten komt hij niet zo over. Het is gewoon een misselijk stuk vreten waarvan je er zo min mogelijk op aarde wilt hebben.
Figuren als Hakuna moet je opsluiten en de sleutel van weggooien. Grote mafkees. Heeft al een geschiedenis hier op FOK ook toch?
Moet maar afgelopen zijn met figuren als hem die wajong krijgen. De bak in op water en brood.


quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
goh wat is TS dankbaar zeg :') In ieder ander land had je lege flesjes moeten verzamelen voor 1 euro per dag om wat eten te kunnen kopen. :D
Inderdaad, wij kunnen weer betalen voor dit soort achterlijke figuren |:(

[ Bericht 21% gewijzigd door Carlos93 op 15-11-2015 19:31:40 ]
  zondag 15 november 2015 @ 19:18:55 #38
66083 Platina
78th Element
pi_157575006
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 19:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat komt omdat het tekst is, als het een video-opname was geweest had je het heel anders ingeschat.
Nee, idem dito. Hij heeft de tijd om er over na te denken alvorens deze rotzooi te posten. Dat is wat anders dan het er zo uit te floepen.
Of hij is zo gestoord dat er bij hem geen grens is. In welk geval hij 24/7 onder begeleiding dient te staan.
pi_157575832
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 17:58 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Precies zo voel ik en ook veel oud wajongers, dan komt er zo'n ingehuurde pipo bij het UWV (ZZPers arbo arts) die effe mijn leven gaat ruïneren omdat hij zijn target moet halen (dacht het niet!). Dan reken maar dat ik ook zijn leven zal ruïneren. Zo heb ik eens een medewerker van het CBR in zijn privé leven tot wanhoop gedreven en kwam zelfs bij mij thuis verhaal halen, maar hij niet verwacht dat ik hem buiten op straat met een aangescherpte hooivork achterna zat. Heb nog nooit zo hard iemand zien wegrennen voor zijn leven,was zelfs nog politie en alles bij geweest.

Zo ver moet zo'n bijdehand figuur mij niet gaan drijven!
_O_
groot gelijk heb je. Figuren bij de overheid die levens ruineren om alleen target te halen zijn het schorrie morrie. Eigenlijk de overheid die deze targets opstelt zonder ook meer enig empathatisch vermogen te hebben.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 15 november 2015 @ 19:40:49 #40
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157575880
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:20 schreef CoolGuy het volgende:
waarom zou dat een flinke opsteker zijn voor je? Als je terecht wajong hebt heb je terecht wajong. De enige reden die ik me kan bedenken dat jij opziet tegen herkeuring is omdat je bang bent dat je geen Wajong meer krijgt.
no shit, omdat ze tegenwoordig iedereen goed keuren..
  zondag 15 november 2015 @ 19:44:31 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157576045
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 19:18 schreef Platina het volgende:

[..]

Nee, idem dito. Hij heeft de tijd om er over na te denken alvorens deze rotzooi te posten. Dat is wat anders dan het er zo uit te floepen.
Of hij is zo gestoord dat er bij hem geen grens is. In welk geval hij 24/7 onder begeleiding dient te staan.
Je schat hem behoorlijk hoog in als je denkt dat hij zich realiseert wat hij nou werkelijk post of dat hij dat weloverwogen doet.
Ik denk dat je hem veel te hoog inschat, maar misschien komt dat omdat hij qua spelfouten niet onderdoet voor de gemiddelde hedendaagse hbo'er....

En nee, ik denk dat je het werkelijk niet meer zo serieus zou nemen als je het hem in een videoboodschap zou zien zeggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157576149
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je schat hem behoorlijk hoog in als je denkt dat hij zich realiseert wat hij nou werkelijk post of dat hij dat weloverwogen doet.
Ik denk dat je hem veel te hoog inschat, maar misschien komt dat omdat hij qua spelfouten niet onderdoet voor de gemiddelde hedendaagse hbo'er....

En nee, ik denk dat je het werkelijk niet meer zo serieus zou nemen als je het hem in een videoboodschap zou zien zeggen.
Ken je TS persoonlijk?
Ik weet uit ervaring wat de acties van de overheid doet bij mensen. Zelf meegemaakt en bij een aantal mensen in mijn omgeving.
Zolang iemand het niet zelf meemaakt krijg je altijd vervelende reacties, en helemaal als het alleen bij tekst blijft omdat dan mensen meer durven te schrijven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 15 november 2015 @ 19:49:14 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157576269
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ken je TS persoonlijk?
Ik weet uit ervaring wat de acties van de overheid doet bij mensen. Zelf meegemaakt en bij een aantal mensen in mijn omgeving.
Zolang iemand het niet zelf meemaakt krijg je altijd vervelende reacties, en helemaal als het alleen bij tekst blijft omdat dan mensen meer durven te schrijven.
Gelukkig niet, maar uit z'n posthistorie blijkt meer dan voldoende.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157576387
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gelukkig niet, maar uit z'n posthistorie blijkt meer dan voldoende.
Het leek erop dat je TS persoonlijk kende.
Ik heb niet al zijn posts gelezen, maar ik snap TS wel. :Y Waarbij ik niet weet of TS altijd de waarheid schrijft of gewoon een ingeving.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 15 november 2015 @ 20:06:32 #45
66083 Platina
78th Element
pi_157577193
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 19:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je schat hem behoorlijk hoog in als je denkt dat hij zich realiseert wat hij nou werkelijk post of dat hij dat weloverwogen doet.
Ik denk dat je hem veel te hoog inschat, maar misschien komt dat omdat hij qua spelfouten niet onderdoet voor de gemiddelde hedendaagse hbo'er....

En nee, ik denk dat je het werkelijk niet meer zo serieus zou nemen als je het hem in een videoboodschap zou zien zeggen.
Dan schat ik hem inderdaad te hoog in. Want afgaande op zijn andere berichten (in dit topic dan :P) kwam hij toch redelijk 'normaal' over. Dan vind ik het raar dat hij opeens dergelijke onzin weet uit te kramen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')