abonnement Unibet Coolblue
pi_157486793


Achtergrond/Setting: (Alternatief)
De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen.

Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde.

Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen.

De Nasleep:


* Incl. fallout.wikia-links

Fallout 1 en 2:
Developer: Black Isle Studios
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998

Fallout: Tactics:
Developer: Micro Forté
Uitgever: Interplay Entertainment
Jaar: 2001

Fallout 3 en 4:
Developer en Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: (respectievelijk) 2008 en 2015
Fallout 3 DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta
Fallout 4 DLC: TBA

Fallout: New Vegas:
Developer: Obsidian Entertainment
Uitgever: Bethesda Softworks
Jaar: 2010
DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road

SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas


BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!






pi_157486824
Excusez moi. Zit mobiel en daardoor werd de op niet meegenomen uit het vorige deel. ;(
pi_157486941
Leuk spel hoor, maar die pip-boy interface :')
pi_157486975
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik de Supply Lines perk. _O_ kan ik voorraden van andere plekken gebruiken
:o Die mot ik hebben. :o
pi_157487011
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:07 schreef aeque het volgende:

[..]

:o Die mot ik hebben. :o
Tier 6 charisma dacht ik. Je moet wel minstens 1 settler hebben in het dorpje.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157487097
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Tier 6 charisma dacht ik. Je moet wel minstens 1 settler hebben in het dorpje.
Oh dus niet gewoon overal waar een workbench is kun je het droppen? :P
pi_157487160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:12 schreef aeque het volgende:

[..]

Oh dus niet gewoon overal waar een workbench is kun je het droppen? :P
Ja je kunt het natuurlijk zelf heen en weer slepen maar dan hoop ik voor je dat je een hoop kunt tillen. :+
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157487244
Is het nog mogelijk om mensen te slepen, zoals in skyrim en fallout nv?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157487263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Is het nog mogelijk om mensen te slepen, zoals in skyrim en fallout nv?
E ingedrukt houden werkt niet? Volgens mij was dat t in NV etc
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157487314
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

E ingedrukt houden werkt niet? Volgens mij was dat t in NV etc
Even proberen dan zometeen :P, ben wel al een paar bugs tegengekomen.

Zoals een deathclaw die onder de grond vast blijft zitten, wapen dat verdwijnt in je scherm waardoor je niet kan schieten. en nog wat andere funky shit
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157487352
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Even proberen dan zometeen :P, ben wel al een paar bugs tegengekomen.

Zoals een deathclaw die onder de grond vast blijft zitten, wapen dat verdwijnt in je scherm waardoor je niet kan schieten. en nog wat andere funky shit
Laatste heb ik ook wel eens gehad ja
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157487358
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben nu tijdje bezig geweest met Sanctuary. :) Pool tafel, werkende TV op de slaapzaal, lampen op elke etage. Nu nog de omheining afmaken. Is nu 70% klaar. Plaatje in spoiler want nogal groot.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats deze nog even want was een van de laatste posts in vorige topic. ;)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 10:26:36 #13
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157487397
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:05 schreef byah het volgende:
Leuk spel hoor, maar die pip-boy interface :')
Van mij hoeft dat 'wazige' ook niet zo, hoewel 't er wel een beetje bij hoort. Die local map ook :') drama altijd.

Ik heb trouwens wel weer net als in F3/NV/TES dat ik (waarschijnlijk) een heleboel goeie loot over 't hoofd zie. Ben vooral de hele tijd aan het zoeken naar containers/kastjes/kluisjes, terwijl de beste loot vaak gewoon los op bureau's of op de grond ligt maar haast onzichtbaar is omdat het niet highlighted is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157487664
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:22 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Even proberen dan zometeen :P, ben wel al een paar bugs tegengekomen.

Zoals een deathclaw die onder de grond vast blijft zitten, wapen dat verdwijnt in je scherm waardoor je niet kan schieten. en nog wat andere funky shit
Er kwam een ghoul op mij af in een vrij krappe ruimte, ik activeer V.A.T.S. om hem gemakkelijker te doden, op dat moment wisselt het camerastandpunt en zit de ghoul ineens vast in de muur. _O-
Gelukkig stak zijn hoofd er nog een beetje af om hem te kunnen doden. :')
pi_157487684
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Excusez moi. Zit mobiel en daardoor werd de op niet meegenomen uit het vorige deel. ;(
geev niet hoor, je wordt er wel de komende 12 pagina's wel aan herrinnert :)
pi_157487709
Denk dat ik volgende week maar vrij neem. ik haat het dat iedereen verder is dan ik...
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 10:49:58 #17
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157487824
VATS maakt het trouwens wel weer erg makkelijk allemaal. Enemies detecten door VATS-knop te spammen, crosshair centreren op vijand door VATS te activeren/deactiveren, clips leegschieten en vervolgens VATS activeren voor gratis/snelle reload..

Geen klacht verder hoor :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157487847
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:42 schreef 44rdbei het volgende:
Denk dat ik volgende week maar vrij neem. ik haat het dat iedereen verder is dan ik...
Gisteren de PS ingericht zodat mijn vriendin ook Fallout kan spelen, want dat leek haar ook nog wel leuk. Ze was gisteravond al net zo ver als ik.
Vanmiddag heeft ze vrij en ik ben stikjaloers dat ze mij in gaat halen :{w :(
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Redactie Games donderdag 12 november 2015 @ 10:56:14 #19
181272 crew  Noppie2000
pi_157487938
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:49 schreef 2dope het volgende:
VATS maakt het trouwens wel weer erg makkelijk allemaal. Enemies detecten door VATS-knop te spammen, crosshair centreren op vijand door VATS te activeren/deactiveren, clips leegschieten en vervolgens VATS activeren voor gratis/snelle reload..

Geen klacht verder hoor :P
Blijf van die knop af dan :+ Ik gebruik VATS zelf niet zoveel meer, alleen als ik tegen een horde Ghouls vecht, want die bewegen me net wat te snel _O-
pi_157487982
Ook maar even melden hier. Game bevalt super, ziet er grafisch prima uit (beter dan verwacht) en loopt als een trein.

De pipboy app op android werkt overigens ook verbazingwekkend soepel, handig om de map op open te houden of misbruik van te maken indien ik zwaar onder vuur lig.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 11:00:55 #21
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157488030
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Blijf van die knop af dan :+ Ik gebruik VATS zelf niet zoveel meer, alleen als ik tegen een horde Ghouls vecht, want die bewegen me net wat te snel _O-
Haha ja :D Ghouls zijn wel toffe enemies. Vet creepy ook met die duikaanvallen.

Gewoon als shooter spelen gaat me ook wel prima af, maar VATS is gewoon te tempting vanwege bullettime-achtige hilariteiten.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 12 november 2015 @ 11:01:03 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157488034
Moet je trouwens je tablet/smartphone met de USB aansluiten opde pc voor je die pipboy app kan gebruiken? Ik krijg het maar niet voor elkaar om het te koppelen ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 12 november 2015 @ 11:01:31 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157488038
Aankomende maandag t/m woensdag vrij genomen trouwens :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157488065
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:01 schreef jogy het volgende:
Moet je trouwens je tablet/smartphone met de USB aansluiten opde pc voor je die pipboy app kan gebruiken? Ik krijg het maar niet voor elkaar om het te koppelen ;(.
Nee, maar je moet wel de app enablen in de game (pc) onder settings. Daarna game sluiten, heropenen en dan krijg je een windows firewall melding. Die toestaan en zodra je in-game zit de app openen. Deze snifft dan het netwerk en vindt je game direct.

NB: je moet uiteraard wel je telefoon connecten met het wireless netwerk waar je pc (bekabeld bijv) ook op zit.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157488095
Wil iedereen eens een screenshot van zijn caracter plaatsen?
  donderdag 12 november 2015 @ 11:05:23 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157488109
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats deze nog even want was een van de laatste posts in vorige topic. ;)
Cool :), ik kom niet verder dan een rechthoekje met 2 verdiepingen. Maar het creatieve komt later wel :P. ze hebben in ieder geval al een mooie begane grond met banken, stoelen, tafels een TV en een radio en verlichting en boven een slaapruimte.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 12 november 2015 @ 11:06:18 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157488129
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:03 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nee, maar je moet wel de app enablen in de game (pc) onder settings. Daarna game sluiten, heropenen en dan krijg je een windows firewall melding. Die toestaan en zodra je in-game zit de app openen. Deze snifft dan het netwerk en vindt je game direct.

NB: je moet uiteraard wel je telefoon connecten met het wireless netwerk waar je pc (bekabeld bijv) ook op zit.
Fuck. Dan moet ik door gaan klootviolen dus. Even in de firewall settings loeren. Dank :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157488163
quote:
8s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Fuck. Dan moet ik door gaan klootviolen dus. Even in de firewall settings loeren. Dank :).
Het is niet zo lastig hoor, maar je krijgt de firewall melding pas als je het gebruik van de app via de game-settings doet toestaan (na de eerste restart van de game). Mocht je die weggeklikt hebben (denied) dan zul je inderdaad even in de firewall een exception moeten maken, anders kan de game natuurlijk niet gevonden worden door de app.

Werkt verder echt als een tierelier, de eerste keer voor mij dat ik een echte 100% succesvolle integratie tegenkom.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 12 november 2015 @ 11:08:56 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157488195
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:07 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Het is niet zo lastig hoor, maar je krijgt de firewall melding pas als je het gebruik van de app via de game-settings doet toestaan (na de eerste restart van de game). Mocht je die weggeklikt hebben (denied) dan zul je inderdaad even in de firewall een exception moeten maken, anders kan de game natuurlijk niet gevonden worden door de app.

Werkt verder echt als een tierelier, de eerste keer voor mij dat ik een echte 100% succesvolle integratie tegenkom.
Ik heb die melding of niet gehad of het zat achter de game of zo. Komt goed in ieder geval, nu weet ik waar ik moet zoeken :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157488215
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb die melding of niet gehad of het zat achter de game of zo. Komt goed in ieder geval, nu weet ik waar ik moet zoeken :).
Ik zag hem ook pas toen ik ging alt-tabben. Laat maar weten als het gelukt is ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157488422
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:49 schreef 2dope het volgende:
VATS maakt het trouwens wel weer erg makkelijk allemaal. Enemies detecten door VATS-knop te spammen, crosshair centreren op vijand door VATS te activeren/deactiveren, clips leegschieten en vervolgens VATS activeren voor gratis/snelle reload..

Geen klacht verder hoor :P
Wel fijn iig voor de mensen die niet altijd trek hebben in FPS gameplay, maar wel RPG ;)
pi_157488567
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:07 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Het is niet zo lastig hoor, maar je krijgt de firewall melding pas als je het gebruik van de app via de game-settings doet toestaan (na de eerste restart van de game). Mocht je die weggeklikt hebben (denied) dan zul je inderdaad even in de firewall een exception moeten maken, anders kan de game natuurlijk niet gevonden worden door de app.

Werkt verder echt als een tierelier, de eerste keer voor mij dat ik een echte 100% succesvolle integratie tegenkom.
Wel een gedoe als je een firewall hebt tussen wired en non wired dus. Niet een issue als je gebruik maat van een standaard combi wifi/wired op een simpel ziggo modempje oid, wel een issue als je wat betere spullen hebt staan (of niet, als je verstand hebt van wat je hebt staan :P )
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_157488609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:27 schreef Darkangle het volgende:

[..]

Wel een gedoe als je een firewall hebt tussen wired en non wired dus. Niet een issue als je gebruik maat van een standaard combi wifi/wired op een simpel ziggo modempje oid, wel een issue als je wat betere spullen hebt staan (of niet, als je verstand hebt van wat je hebt staan :P )
Zelf geen problemen mee ervaren, maar het is logisch dat je tegen dit soort dingen aanloopt als je je netwerk compleet gaat dichttimmeren. De eeuwige keuze: gemak of veiligheid.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 12 november 2015 @ 11:31:13 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157488648
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:27 schreef Darkangle het volgende:

[..]

Wel een gedoe als je een firewall hebt tussen wired en non wired dus. Niet een issue als je gebruik maat van een standaard combi wifi/wired op een simpel ziggo modempje oid, wel een issue als je wat betere spullen hebt staan (of niet, als je verstand hebt van wat je hebt staan :P )
Oh, fuck2. Ik heb een ziggo modem maar die heeft brakke wifi dus heb ik er een wifi router voor in de plaats gezet. Dat zou het ook kunnen zijn dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157488696
quote:
9s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh, fuck2. Ik heb een ziggo modem maar die heeft brakke wifi dus heb ik er een wifi router voor in de plaats gezet. Dat zou het ook kunnen zijn dus.
Hoeft niet. Een router is een router, of je nu die van ziggo of je eigen versie gebruikt maakt geen verschil. Ik gebruik zelf beiden (eigen netgear als range extender achter wifi-modem/router van ziggo) en heb daar ook geen enkel probleem mee, kan op beide netwerken connecten en dan werkt het gewoon.

-edit-

Ik ben blijkbaar te lang afwezig geweest op fok, sinds wanneer wordt er direct een hyperlink gemaakt van een merk/domeinnaam? Verkapte reclamezooi?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157488745
Ziggosponsoring he
Flesje bier
pi_157488751
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:33 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Hoeft niet. Een router is een router, of je nu die van ziggo of je eigen versie gebruikt maakt geen verschil. Ik gebruik zelf beiden (eigen netgear als range extender achter wifi-modem/router van ziggo) en heb daar ook geen enkel probleem mee, kan op beide netwerken connecten en dan werkt het gewoon.

-edit-

Ik ben blijkbaar te lang afwezig geweest op fok, sinds wanneer wordt er direct een hyperlink gemaakt van een merk/domeinnaam? Verkapte reclamezooi?
Al maanden, tis inderdaad reclame maar zorgt blijkbaar wel voor inkomsten voor Fok!
pi_157488771
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:35 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Al maanden, tis inderdaad reclame maar zorgt blijkbaar wel voor inkomsten voor Fok!
Pff, want de beeldvullende reclame popups waren nog niet irritant genoeg....
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 12 november 2015 @ 11:37:28 #39
69994 seto
-|||--------|||-
pi_157488785
Meer mensen hier die melee build doen?

Ik erger me echt dood aan het feit dat mobs ineens achter je staan als ze jou een klap geven, misschien moet ik beter leren blocken ofzo.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_157488831
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:36 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Pff, want de beeldvullende reclame popups waren nog niet irritant genoeg....
Ik heb er geen last van...
pi_157488855
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:41 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

geev niet hoor, je wordt er wel de komende 12 pagina's wel aan herrinnert :)
Ik heb 50 posts op een pagina.
pi_157488856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:35 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Al maanden, tis inderdaad reclame maar zorgt blijkbaar wel voor inkomsten voor Fok Danny!
Zo.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_157488906
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:41 schreef Darkangle het volgende:

[..]

Zo.
Alsof Danny hier rijk van word. En al zou dat al zo zijn, ik gun het hem wel.
pi_157488998
Ok, laten we weer terug ontopic gaan, mijn vraag omtrend die zooi is beantwoord ;) (thanks all!)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 11:52:07 #45
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157489034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:37 schreef seto het volgende:
Meer mensen hier die melee build doen?

Ik erger me echt dood aan het feit dat mobs ineens achter je staan als ze jou een klap geven, misschien moet ik beter leren blocken ofzo.
Yup, standaard. Ik vind melee onmisbaar, ook met Skyrim/Oblivion in het achterhoofd :P

Mocht je nog een goed early level melee-wapen zoeken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 12 november 2015 @ 11:59:51 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157489159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:37 schreef seto het volgende:
Meer mensen hier die melee build doen?

Ik erger me echt dood aan het feit dat mobs ineens achter je staan als ze jou een klap geven, misschien moet ik beter leren blocken ofzo.
Ik niet, moet ik misschien wel doen inderdaad. Die klote ghouls hebben zichzelf soms wel erg goed verstopt :'). ik zit nu mijn handgun damage te pimpen, vind die toch wel het lekkerst werken eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 12 november 2015 @ 11:59:56 #47
69994 seto
-|||--------|||-
pi_157489162
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:52 schreef 2dope het volgende:

[..]

Yup, standaard. Ik vind melee onmisbaar, ook met Skyrim/Oblivion in het achterhoofd :P

Mocht je nog een goed early level melee-wapen zoeken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de tip! Maar jij hebt dus niet hetzelfde probleem als ik? :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 12:04:02 #48
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157489224
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 11:59 schreef seto het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Maar jij hebt dus niet hetzelfde probleem als ik? :P
Sinds ik dat zwaard heb niet meer 8-)

Maar ik snap wel wat je bedoelt denk ik, alleen had ik dat vooral met ghouls in binnenlocaties omdat die opeens out of nowhere opdoken. Blocken doe ik sowieso nauwelijks.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157489387
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats deze nog even want was een van de laatste posts in vorige topic. ;)
Mooi man.
Ik merk dat het voor mij schier onmogelijk is om iets op een normale manier te bouwen.
  donderdag 12 november 2015 @ 12:16:15 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157489411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Mooi man.
Ik merk dat het voor mij schier onmogelijk is om iets op een normale manier te bouwen.
Op welk platform doe jij dat? Op de PC gaat het wel lekker je moet alleen never nooit niet de prefab shit gebruiken :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157489441
Hoef je je wapens niet meer te repareren? Kan de optie niet in het menu vinden
  donderdag 12 november 2015 @ 12:19:49 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157489452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Hoef je je wapens niet meer te repareren? Kan de optie niet in het menu vinden
Volgens mij is dat eruit gesloopt ja. Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is wel makkelijker natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 12:20:27 #53
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157489468
Erg jammer trouwens dat je geen grenades meer in VATS kunt gebruiken, dat was in vorige delen altijd gruwelijk.

Ik las wel ergens dat je na de grenade-button inhouden je snel in VATS kunt gaan om alsnog op die manier te mikken, iemand dat geprobeerd?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157489472
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij is dat eruit gesloopt ja. Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is wel makkelijker natuurlijk.
Dat zeker. Maar een beetje raar. Want die wapens zijn natuurlijk niet "je van het" meer na 200 jaar :P
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 12:23:23 #55
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157489505
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:20 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Dat zeker. Maar een beetje raar. Want die wapens zijn natuurlijk niet "je van het" meer na 200 jaar :P
Ik vergis me nog steeds af en toe, dan houd ik zes exemplaren van 10mm pistols bij me met de gedachte er later één goede van te maken.

Ben ook nog steeds niet gewend aan de loot-interface. Standaard na looten druk ik op B omdat ik denk het loot-menu'tje af te moeten sluiten :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157489533
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:23 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ben ook nog steeds niet gewend aan de loot-interface. Standaard na looten druk ik op B omdat ik denk het loot-menu'tje af te moeten sluiten :')
Ik ben nog "hou alt ingedrukt om langzaam te lopen" gewend. Je begrijpt dat dat al een paar keer negatief is uitgepakt voor mij.
Conscience do cost.
pi_157489545
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ben nog "hou alt ingedrukt om langzaam te lopen" gewend. Je begrijpt dat dat al een paar keer negatief is uitgepakt voor mij.
Bij mij ook. :') maar dan omdat ik iemand wil slaan. Granaat in mijn bakkes.
Jammer dat je die key ook niet kan aanpassen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 12:29:42 #58
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157489605
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Bij mij ook. :') maar dan omdat ik iemand wil slaan. Granaat in mijn bakkes.
Jammer dat je die key ook niet kan aanpassen
Zelfs op pc niet? Is wel ergens een config-file'tje toch?!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157489627
quote:
10s.gif Op woensdag 11 november 2015 21:56 schreef Rezania het volgende:

[..]

Of gewoon rond diamond city. Super mutants, super mutants everywhere.

Heb wel nog mij vault suite, maar dan met de beste leren armor. Best tof dat dat zo kan.
Ja dat heb ik ook nog steeds :D Durf dat raider setje niet aan te trekken :P

quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 22:20 schreef TigerXtrm het volgende:
Valentine is wel een toffe companion.
Piper ook! Krijg je nog een leuke bonus voor ook
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157489677
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:29 schreef 2dope het volgende:

[..]

Zelfs op pc niet? Is wel ergens een config-file'tje toch?!
Je kan t wel aanpassen maar mêlee en granaat staan verplicht op dezelfde key. :{ misschien in een bestandje aan te passen ja maar lijkt me sterk. Wel een sterk minpunt imo. Te vaak door doodgegaan.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157489756
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Volgens mij is dat eruit gesloopt ja. Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden, is wel makkelijker natuurlijk.
Ik vind het jammer dat het eruit gesloopt is.

Dan heeft het ook echt nut om alle wapens op te pakken.
Daarnaast kon je wapen haperen enzo,
pi_157489854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:37 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat het eruit gesloopt is.

Dan heeft het ook echt nut om alle wapens op te pakken.
Daarnaast kon je wapen haperen enzo,
Het heeft nog steeds nut om wapens op te pakken, caps en grondstoffen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157489858
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je kan t wel aanpassen maar mêlee en granaat staan verplicht op dezelfde key. :{ misschien in een bestandje aan te passen ja maar lijkt me sterk. Wel een sterk minpunt imo. Te vaak door doodgegaan.
Maar granaat is L alt ingedrukt houden toch?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 12 november 2015 @ 12:52:18 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157490013
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:37 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat het eruit gesloopt is.

Dan heeft het ook echt nut om alle wapens op te pakken.
Daarnaast kon je wapen haperen enzo,
Ja, ik ben het er wel mee eens denk ik. ik vond het altijd gezeik om alles in je pip-boy te repairen maar nu het niet meer hoeft mis ik weer de diepte :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 12:57:48 #65
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157490099
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, ik ben het er wel mee eens denk ik. ik vond het altijd gezeik om alles in je pip-boy te repairen maar nu het niet meer hoeft mis ik weer de diepte :').
Het was, ik geloof NV? Dat je inderdaad bijv. van tien hunting rifles één top-notch variant kon maken. Je zag dan echt de DMG/DPS ook per extra hunting rifle oplopen. Het had iets... Bevredigends.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157490118
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Het was, ik geloof NV? Dat je inderdaad bijv. van tien hunting rifles één top-notch variant kon maken. Je zag dan echt de DMG/DPS ook per extra hunting rifle oplopen. Het had iets... Bevredigends.
Jup. Ik mis overigens zowieso een berg uitleg. Veel dingen (zoals het bouwen) voelen onlogisch. Ik wist bijvoorbeeld niet dat de zaken die je in je workbench dropt automatisch gescrapped worden op het moment dat je die resources nodig hebt. Zo ben ik helaas wat belangrijke zaken kwijtgeraakt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157490131
Ik word al raadgek van dat bouwen als ik een stuk vloer niet kaarsrecht op zo'n fundering geplaatst krijg. :')
Flesje bier
  donderdag 12 november 2015 @ 13:02:39 #68
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157490174
Ik kwam er na 6 levels pas achter dat je in die interface gewoon op de volgende levels kan klikken. Ik dacht dat ik eerst alle levels bovenin vol moest maken om verder naar beneden te kunnen >.<
When all else fails, you always have delusion.
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 13:06:29 #69
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157490235
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:59 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jup. Ik mis overigens zowieso een berg uitleg. Veel dingen (zoals het bouwen) voelen onlogisch. Ik wist bijvoorbeeld niet dat de zaken die je in je workbench dropt automatisch gescrapped worden op het moment dat je die resources nodig hebt. Zo ben ik helaas wat belangrijke zaken kwijtgeraakt.
Inderdaad, daar had wel wat meer tekst en uitleg bij gemogen. Ik heb heel vaak items bij me die ook aardig wat caps opleveren, maar dat is dan weer een dilemma om te verkopen want misschien heb ik het dismantled item juist weer nodig om iets te bouwen.

Heb er het geduld in ieder geval niet voor om bij base building één missende grondstof te gaan zoeken. Dan heb ik zoiets van, ik kom over een paar uur wel terug als m'n zakken weer vol zitten met random loot :P

Welke belangrijke zaken ben je kwijtgeraakt dan? Want het is uiteindelijk alleen de categorie 'junk' die door de shredder gaat toch?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:09:46 #70
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157490284
Vond het repareren ook wel wat hebben, dan had je een soort brug tussen de verschillende wapen tiers, je kon immers je gerepareerde normale weapon gebruiken en soms je nieuwe/sterke bijna kapotte als het echt nodig was.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157490344
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Inderdaad, daar had wel wat meer tekst en uitleg bij gemogen. Ik heb heel vaak items bij me die ook aardig wat caps opleveren, maar dat is dan weer een dilemma om te verkopen want misschien heb ik het dismantled item juist weer nodig om iets te bouwen.

Heb er het geduld in ieder geval niet voor om bij base building één missende grondstof te gaan zoeken. Dan heb ik zoiets van, ik kom over een paar uur wel terug als m'n zakken weer vol zitten met random loot :P

Welke belangrijke zaken ben je kwijtgeraakt dan? Want het is uiteindelijk alleen de categorie 'junk' die door de shredder gaat toch?
Nope, alles wat je daar in flikkert wordt getrashed op het moment dat je aan het bouwen bent en resources nodig hebt die in een item zitten. Ik was dus delen van mijn power armor kwijt.

Nu is mijn eerste build/playthrough toch altijd maar een hit en miss, dus maakt het niet zo heel veel uit, maar ik vind het vreemd dat ze zoveel nieuwe features erin gestopt hebben en er gewoon echt geen uitleg gegeven wordt over hoe het precies werkt.

En wat hierboven ook al gezegd wordt: het plaatsen van onderdelen op een slab beton (gesloopt huis) moet makkelijker kunnen. Als ik wil draaien om dingen recht te krijgen ben ik een uur bezig met verschillende poses en maar draaien omdat het veel te snel gaat.

Fucking irritant.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157490434
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik vergis me nog steeds af en toe, dan houd ik zes exemplaren van 10mm pistols bij me met de gedachte er later één goede van te maken.

Ben ook nog steeds niet gewend aan de loot-interface. Standaard na looten druk ik op B omdat ik denk het loot-menu'tje af te moeten sluiten :')
Zo herkenbaar dit. _O-
  Eindredactie Games donderdag 12 november 2015 @ 13:24:52 #73
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157490526
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:13 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nope, alles wat je daar in flikkert wordt getrashed op het moment dat je aan het bouwen bent en resources nodig hebt die in een item zitten. Ik was dus delen van mijn power armor kwijt.

Nu is mijn eerste build/playthrough toch altijd maar een hit en miss, dus maakt het niet zo heel veel uit, maar ik vind het vreemd dat ze zoveel nieuwe features erin gestopt hebben en er gewoon echt geen uitleg gegeven wordt over hoe het precies werkt.

En wat hierboven ook al gezegd wordt: het plaatsen van onderdelen op een slab beton (gesloopt huis) moet makkelijker kunnen. Als ik wil draaien om dingen recht te krijgen ben ik een uur bezig met verschillende poses en maar draaien omdat het veel te snel gaat.

Fucking irritant.
Hmm, dan snap ik het überhaupt niet denk ik. Wat bedoel je met 'daar in flikkert'? Of bedoel je bij wijze van spreken?

Als ik architectje aan het spelen ben op een van de bouwbare settlements dan zie ik bij het te bouwen onderdeel de benodigde grondstoffen, volgens mij ook als er 'rare' items benodigd zijn. Ik meende al ergens gelezen te hebben dat er een soort bulk-dismantle-optie was ofzo, maar die heb ik nog niet gevonden. Gaat 't daar over?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157490549
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:59 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jup. Ik mis overigens zowieso een berg uitleg. Veel dingen (zoals het bouwen) voelen onlogisch. Ik wist bijvoorbeeld niet dat de zaken die je in je workbench dropt automatisch gescrapped worden op het moment dat je die resources nodig hebt. Zo ben ik helaas wat belangrijke zaken kwijtgeraakt.
Goed dat je het zegt...

Wel irritant dat het zo werkt.Ik zou gewoon een foutmelding willen " niet genoeg resources, ga maar scrappen"
pi_157490581
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:13 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nope, alles wat je daar in flikkert wordt getrashed op het moment dat je aan het bouwen bent en resources nodig hebt die in een item zitten. Ik was dus delen van mijn power armor kwijt.

Nu is mijn eerste build/playthrough toch altijd maar een hit en miss, dus maakt het niet zo heel veel uit, maar ik vind het vreemd dat ze zoveel nieuwe features erin gestopt hebben en er gewoon echt geen uitleg gegeven wordt over hoe het precies werkt.

En wat hierboven ook al gezegd wordt: het plaatsen van onderdelen op een slab beton (gesloopt huis) moet makkelijker kunnen. Als ik wil draaien om dingen recht te krijgen ben ik een uur bezig met verschillende poses en maar draaien omdat het veel te snel gaat.

Fucking irritant.
Daarom zijn er ook de welbekende cabinets oid die je kunt maken waar je dat soort spul in kunt bewaren. Iets logischer dan in je workbench. :+
pi_157490765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:27 schreef aeque het volgende:

[..]

Daarom zijn er ook de welbekende cabinets oid die je kunt maken waar je dat soort spul in kunt bewaren. Iets logischer dan in je workbench. :+
Je clown smiley is erg toepasselijk. Het is nieuw, en aangezien er geen uitleg bij building gegeven wordt is het zeer aannemelijk dat je spullen stored op de plek waar je andere spullen ook liggen (je trash zeg maar).

Aangezien je spullen handmatig doet trashen/deconstructen was het dan ook een veilige aanname dat dit niet automatisch zou gebeuren, helaas bleek deze niet te kloppen.

quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:24 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hmm, dan snap ik het überhaupt niet denk ik. Wat bedoel je met 'daar in flikkert'? Of bedoel je bij wijze van spreken?

Als ik architectje aan het spelen ben op een van de bouwbare settlements dan zie ik bij het te bouwen onderdeel de benodigde grondstoffen, volgens mij ook als er 'rare' items benodigd zijn. Ik meende al ergens gelezen te hebben dat er een soort bulk-dismantle-optie was ofzo, maar die heb ik nog niet gevonden. Gaat 't daar over?
In je workbench kun je zaken storen, daar heb je ook de bulk unload functie (met T geloof ik). Hij doet dan alleen je junk overhevelen, maar alles wat daar in zit wordt dus getrashed indien de resources nodig zijn. Iets wat ik dus op de vervelende manier heb moeten leren.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:26 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt...

Wel irritant dat het zo werkt.Ik zou gewoon een foutmelding willen " niet genoeg resources, ga maar scrappen"
Dit dus. Een stukje uitleg bij het eerste keer activeren van de workbench was ook al genoeg geweest, maar daar doen ze dus niet aan.

Nogmaals, het is geen ramp, het is maar een eerste playthrough. Maar ik mis enorm veel extra uitleg over nieuwe functies in deze game, dit was maar 1 van de voorbeelden.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157490849
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maar granaat is L alt ingedrukt houden toch?
Yep, en melee is een keertje indrukken. Maar soms doe ik er net een miliseconde te lang over of zo. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157490856
goud horloge. Turret bouwen = ingredient. disenchanten ipv als ingredient gebruiken en je krijgt er een buttload meer aan spullen uit. Geld voor alles geloof ik.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_157490881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:41 schreef Darkangle het volgende:
goud horloge. Turret bouwen = ingredient. disenchanten ipv als ingredient gebruiken en je krijgt er een buttload meer aan spullen uit. Geld voor alles geloof ik.
Que?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157490979
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:41 schreef Darkangle het volgende:
goud horloge. Turret bouwen = ingredient. disenchanten ipv als ingredient gebruiken en je krijgt er een buttload meer aan spullen uit. Geld voor alles geloof ik.
Wat je uit iets kunt halen als je het scrapt is ook afhankelijk van perks. Zo kan je bijvoorbeeld zonder een perk geen screws uit zooi halen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157491021
Overigens zag ik een paar YT-filmpjes waar mensen wel heel vaag bouwen. Zonder eerst een vloer aan te leggen.

De beste manier om te bouwen is volgens mij zo:

1. Leg een stuk vloer op het beton bij de rand waar je de deur wilt hebben. Dit is het handigste om als eerste te doen omdat je anders later niet precies uitkomt bij het plaatsen van de muur met deur.

2. Leg de rest van de vloer aan door ze te koppelen aan dat eerste stuk. Gebruik alleen vol formaat vloer want die halve vloeren werken voor geen meter met de andere stukken. Misschien zijn ze ergens anders bruikbaar voor maar voor de rest zijn het waardeloze stukken.

3. Gebruik de stairs die je vindt ergens achteraan bij floors, niet bij miscellaneous. Die bij floors past namelijk precies in een vloerstuk waardoor hij altijd perfect verbinding geeft tussen twee verdiepingen.

4. De muren kun je kiezen voor de normale of de halve stap naar buiten. Ik heb voor die van mij eerst twee verdiepingen normale muren en dan de laatste verdieping een halve stap naar buiten. De halve stap naar buiten zorgt ervoor dat je de cornerpieces moet gebruiken. Er zijn helaas geen halve muurstukken die op halve vloeren passen dus je bent vrij gelimiteerd wat dat betreft. Een van de grootste "fouten" van Bethesda denk ik. Wel halve vloeren geven maar geen halve muren.

5. Voor de elektriciteit kun je van alles doen. Ik heb een generator binnen en dan kun je met behulp van switches en conduits ervoor zorgen dat het naar alle verdiepingen gaat. Overigens werken die met een straal, dus als de lamp dichtbij genoeg bij een switch is, werkt 't al. Je hoeft geen draden te trekken naar de lamp zelf. De TV werkt op dezelfde manier.

Kostte me flink wat klooien met de elek om dat uit te vogelen. Beetje frustrerend soms als niet duidelijk is waarom het soms wel werkt en soms niet. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157491025
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:42 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Que?
sorry voor de sms stijl, maar het is wel begrijpelijk ;)
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_157491052
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:37 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Je clown smiley is erg toepasselijk. Het is nieuw, en aangezien er geen uitleg bij building gegeven wordt is het zeer aannemelijk dat je spullen stored op de plek waar je andere spullen ook liggen (je trash zeg maar).

Aangezien je spullen handmatig doet trashen/deconstructen was het dan ook een veilige aanname dat dit niet automatisch zou gebeuren, helaas bleek deze niet te kloppen.

De naam 'store your junk' moet toch ook wel iets zeggen. ;) Niet dat de fout onbegrijpelijk is maar ik had toch wel snel door dat ik daar geen wapens moet laten oid.


Even een andere vraag aan iedereen, je kunt een minigun niet standaard 'in' je power armor laten ofwel?
pi_157491075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:02 schreef Mirel het volgende:
Ik kwam er na 6 levels pas achter dat je in die interface gewoon op de volgende levels kan klikken. Ik dacht dat ik eerst alle levels bovenin vol moest maken om verder naar beneden te kunnen >.<
Shit. :') Zelfde hier. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157491117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:50 schreef Darkangle het volgende:

[..]

sorry voor de sms stijl, maar het is wel begrijpelijk ;)
Haha, ik begreep er geen fuck van, vooral door het disenchanten (skyrim?). Maar met de reactie van iemand anders begrijp ik nu wat je bedoelt :)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157491144
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:51 schreef aeque het volgende:

[..]

De naam 'store your junk' moet toch ook wel iets zeggen. ;) Niet dat de fout onbegrijpelijk is maar ik had toch wel snel door dat ik daar geen wapens moet laten oid.

Even een andere vraag aan iedereen, je kunt een minigun niet standaard 'in' je power armor laten ofwel?
Ik had niet eens door dat het puur en alleen voor builden was, ik dacht dat het gewoon storage was.

M.b.t. jouw vraag: hoe laat je een wapen IN armor? Het antwoord is dus nee.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 12 november 2015 @ 13:56:37 #87
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157491149
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:52 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Shit. :') Zelfde hier. :')
Ik vraag me af of ze niet gewoon een onderzoek gedaan hebben in hoe dit werkt op mensen. Want ik zie dat de bovenste balk ingekleurde poppetjes heeft, en de onderste zijn licht doorzichtig. Blijkt dus dat degene die je niet kan gebruiken leeg zijn met een outline met stippeltjes.

Oh ja, heb nog een vraag hierover. Ik heb hacking expert gepakt en die heeft 4 sterren. Is ster 1 easy, 2 medium, 3 hard en 4 expert?
When all else fails, you always have delusion.
pi_157491184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:56 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze niet gewoon een onderzoek gedaan hebben in hoe dit werkt op mensen. Want ik zie dat de bovenste balk ingekleurde poppetjes heeft, en de onderste zijn licht doorzichtig. Blijkt dus dat degene die je niet kan gebruiken leeg zijn met een outline met stippeltjes.

Oh ja, heb nog een vraag hierover. Ik heb hacking expert gepakt en die heeft 4 sterren. Is ster 1 easy, 2 medium, 3 hard en 4 expert?
Denk het wel, functioneert hetzelfde met lockpicken.

Which reminds me: Ik vind die level caps echt gruwelijk irritant. Waarom moet ik level 23 zijn om perk 3 van armor mods te pakken? (ben op het werk dus kan me vergissen in het level). Ik mis die vrijheid om je build te maken hoe je het wilt, hoop dat dit met een mod eruit gesloopt kan worden.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157491245
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens zag ik een paar YT-filmpjes waar mensen wel heel vaag bouwen. Zonder eerst een vloer aan te leggen.

De beste manier om te bouwen is volgens mij zo:

1. Leg een stuk vloer op het beton bij de rand waar je de deur wilt hebben. Dit is het handigste om als eerste te doen omdat je anders later niet precies uitkomt bij het plaatsen van de muur met deur.

2. Leg de rest van de vloer aan door ze te koppelen aan dat eerste stuk. Gebruik alleen vol formaat vloer want die halve vloeren werken voor geen meter met de andere stukken. Misschien zijn ze ergens anders bruikbaar voor maar voor de rest zijn het waardeloze stukken.

3. Gebruik de stairs die je vindt ergens achteraan bij floors, niet bij miscellaneous. Die bij floors past namelijk precies in een vloerstuk waardoor hij altijd perfect verbinding geeft tussen twee verdiepingen.

4. De muren kun je kiezen voor de normale of de halve stap naar buiten. Ik heb voor die van mij eerst twee verdiepingen normale muren en dan de laatste verdieping een halve stap naar buiten. De halve stap naar buiten zorgt ervoor dat je de cornerpieces moet gebruiken. Er zijn helaas geen halve muurstukken die op halve vloeren passen dus je bent vrij gelimiteerd wat dat betreft. Een van de grootste "fouten" van Bethesda denk ik. Wel halve vloeren geven maar geen halve muren.

5. Voor de elektriciteit kun je van alles doen. Ik heb een generator binnen en dan kun je met behulp van switches en conduits ervoor zorgen dat het naar alle verdiepingen gaat. Overigens werken die met een straal, dus als de lamp dichtbij genoeg bij een switch is, werkt 't al. Je hoeft geen draden te trekken naar de lamp zelf. De TV werkt op dezelfde manier.

Kostte me flink wat klooien met de elek om dat uit te vogelen. Beetje frustrerend soms als niet duidelijk is waarom het soms wel werkt en soms niet. :P
Onder 'vloeren' kun je een fundering vinden zodat je mooi vlak kan bouwen ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157491361
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:37 schreef DeeCruise het volgende:

In je workbench kun je zaken storen, daar heb je ook de bulk unload functie (met T geloof ik). Hij doet dan alleen je junk overhevelen, maar alles wat daar in zit wordt dus getrashed indien de resources nodig zijn. Iets wat ik dus op de vervelende manier heb moeten leren.
Dus:
1: Enkel bouwmaterialen storen in de workbench als je gaat bouwen.
2: De rest van je spullen storen in een zelf gemaakt cabinet, anders verdwijnen ze nogsteeds.

Hou zit het met inventory, stel wil iets bouwen maar heb niet genoeg materialen in de workbench.
Ik mag hopen dat het systeem dan wel uit mijn inventory blijft?

En ik zie steeds screenshots van bovenaf het kamp langskomen, hoe doe je dat?
pi_157491393
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:08 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dus:
1: Enkel bouwmaterialen storen in de workbench als je gaat bouwen.
2: De rest van je spullen storen in een zelf gemaakt cabinet, anders verdwijnen ze nogsteeds.

Hou zit het met inventory, stel wil iets bouwen maar heb niet genoeg materialen in de workbench.
Ik mag hopen dat het systeem dan wel uit mijn inventory blijft?

En ik zie steeds screenshots van bovenaf het kamp langskomen, hoe doe je dat?
Correct. Er kan alleen automatisch gescrapped worden uit de inventory van de workbench, wat je verder overal plaatst in containers of bij je hebt komt het systeem niet aan. Ik heb nu een safe gebouwd in mijn toko, en daar drop ik al mijn spullen in die ik wil bewaren, maar niet mee hoef te slepen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:12:41 #92
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_157491416
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 09:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

3.
Speel 3 op dit moment ook en het is erg leuk (story enz.) :D !
Welke lijkt meer op 3? NV of 4?

Thanks :) !
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_157491435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:12 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Speel 3 op dit moment ook en het is erg leuk (story enz.) :D !
Welke lijkt meer op 3? NV of 4?

Thanks :) !
NV uiteraard, die draait op de zelfde engine. 4 is een heel ander soort game eerlijk gezegd.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157491437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:10 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Correct. Er kan alleen automatisch gescrapped worden uit de inventory van de workbench, wat je verder overal plaatst in containers of bij je hebt komt het systeem niet aan. Ik heb nu een safe gebouwd in mijn toko, en daar drop ik al mijn spullen in die ik wil bewaren, maar niet mee hoef te slepen.
Een safe is veiliger voor als de raiders komen?
Denk dat ik die dan ook maar ga bouwen.

voor de rest nog even googlen op een howto voor wat betreft de eledtronica, ik snap daar nog niet veel van.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:15:10 #95
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_157491467
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:13 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

NV uiteraard, die draait op de zelfde engine. 4 is een heel ander soort game eerlijk gezegd.
Ja oké, maar ook qua story enzo?
Want waarom werd NV geen 4 genoemd, dat begrijp ik niet zegmaar :L
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_157491666
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:15 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Ja oké, maar ook qua story enzo?
Want waarom werd NV geen 4 genoemd, dat begrijp ik niet zegmaar :L
Game makers logica.

Ik vond 3 beter dan NV en 4 (voorlopig) beter dan 3.
but that's me.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:28:24 #97
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157491676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:15 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Ja oké, maar ook qua story enzo?
Want waarom werd NV geen 4 genoemd, dat begrijp ik niet zegmaar :L
Andere studio.

3 lijkt vooralsnog meer op 4 als je het mij vraagt, iets meer post-apoc verhaal en sowieso iets meer story-driven met de urban setting. dat miste NV een beetje, dit na 26 uur speeltijd . dus onder voorbehoud
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157491686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:27 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Game makers logica.

Ik vond 3 beter dan NV en 4 (voorlopig) beter dan 3.
but that's me.
Eens :Y

Ook al was NV qua game mechanics uitgebreider/"beter", ik heb me stukken beter vermaakt met 3.
Flesje bier
  donderdag 12 november 2015 @ 14:31:06 #99
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157491712
quote:
6s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Eens :Y

Ook al was NV qua game mechanics uitgebreider/"beter", ik heb me stukken beter vermaakt met 3.
3 was grimmiger en had een "meeslepender" verhaal. NV was meer een beetje landjepik spelen in de woestijn :P
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157491725
quote:
6s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Eens :Y

Ook al was NV qua game mechanics uitgebreider/"beter", ik heb me stukken beter vermaakt met 3.
Bij NV was ik mad in het begin "maar ik wil uit een vault komen".
pi_157491764
Eens met de rest, 3 lijkt meer op 4 dan NV. Niet alleen qua storytelling (totaal niet boeiend verhaal in NV) maar ook vanwege de omgeving. In 3 had je echt een stad die herkenbaar was met buitenwijken, NV was gewoon 1 grote zandbak met wat kleine random nederzettingen.

4 Lijkt dus in dat opzicht veel meer op 3 dan op NV, wat maar goed ook is. NV heb ik nooit veel aan gevonden, enige voordeel was crafting en sniperrifles w.m.b. en die hebben we in 4 nu ook, en uitgebreider.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157491898
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:15 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Ja oké, maar ook qua story enzo?
Want waarom werd NV geen 4 genoemd, dat begrijp ik niet zegmaar :L
Het was een spin-off game van een andere studio die zich in een andere regio afspeelt. De games van Bethesda zelf spelen zich tot nu toe allemaal aan de oostkust af (Washington, Boston, Pitsburg, etc). De games van Interplay en Obsidian (Fallout 1 en 2 en NV) spelen zich allemaal af aan de westkust. Daar ligt blijkbaar een grote scheidingslijn.

Verhaal technisch sluit 4 aan op 3. Er worden best een hoop referenties gemaakt. Maar de game is gewoon heel anders. Speelt heel anders, het verhaal wordt heel anders verteld. Het is bijna niet te vergelijken.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:43:14 #103
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_157491902
Twijfel of ik Fallout ga halen, ik heb The Witcher maar 10 uur gespeeld ofzo en daarna niet meer aangeraakt dan gaat dit waarschijnlijk ook niks voor mij zijn? Al trekt dit genre me wel meer aan als ik beetje op Youtube zit te kijken.
Snelle Egel
pi_157491951
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:43 schreef S0nic het volgende:
Twijfel of ik Fallout ga halen, ik heb The Witcher maar 10 uur gespeeld ofzo en daarna niet meer aangeraakt dan gaat dit waarschijnlijk ook niks voor mij zijn? Al trekt dit genre me wel meer aan als ik beetje op Youtube zit te kijken.
Ligt er aan, hou je niet van het soort game (open world RPG etc) of hou je niet van de fantasy setting van Witcher? Persoonlijk heb ik namelijk ook niets met games als Witcher puur door die fantasy elementen. Zal ongetwijfeld een hele goede game zijn verder maar die setting trekt mij ook niet. Liever de post-apocalyptische futuristische wereld van Fallout _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157491990
Is er trouwens een manier om deuren/gates af te sluiten voor eventuele raiders? Of kunnen die er sowieso niet doorheen?
pi_157492062
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:48 schreef aeque het volgende:
Is er trouwens een manier om deuren/gates af te sluiten voor eventuele raiders? Of kunnen die er sowieso niet doorheen?
Goede vraag, benieuwd naar ervaringen van anderen.

Aanvullende vraag: worden de assaults op je "base" getriggerd vanaf een bepaald punt in de Main Quest? Dit omdat ik daar niet mee verder gegaan ben (nu level 14 character) en er in de afgelopen 20 uur nog geen bad guy zich gemeld heeft bij mijn base.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157492129
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:52 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Goede vraag, benieuwd naar ervaringen van anderen.

Aanvullende vraag: worden de assaults op je "base" getriggerd vanaf een bepaald punt in de Main Quest? Dit omdat ik daar niet mee verder gegaan ben (nu level 14 character) en er in de afgelopen 20 uur nog geen bad guy zich gemeld heeft bij mijn base.
Toen ik terugging naar het begindorpje kwam een settler naar mij toe, gaf mij een Quest. Verdediging opbouwen en dan helpen verdedigen. Waren 3 raiders of zo. Misschien dat wanneer je hoger level bent er meer komen (was ~level 9)
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 12 november 2015 @ 14:56:56 #108
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157492137
Vraag me ook af hoe lang het duurt voor er meer settlers naar je settlement komen. Heb zo een radio beaon maar heb er nog steeds maar 9.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157492228
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:56 schreef Smoofie het volgende:
Vraag me ook af hoe lang het duurt voor er meer settlers naar je settlement komen. Heb zo een radio beaon maar heb er nog steeds maar 9.
Heb buiten mijn vaste groep (5) nog geen enkele erbij. Heb wel meer mensen die zich aangesloten hebben, maar die blijven bij hun eigen stekje verspreid over de map. Dus geen randoms die komen helaas.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157492269
Jammer dat je niets bij een locatie kan schrijven. BV hier kluis die expert is. Zodat ik er later terug kan.
  donderdag 12 november 2015 @ 15:05:16 #111
319877 BzP
Devildriver_
pi_157492295
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 14:43 schreef S0nic het volgende:
Twijfel of ik Fallout ga halen, ik heb The Witcher maar 10 uur gespeeld ofzo en daarna niet meer aangeraakt dan gaat dit waarschijnlijk ook niks voor mij zijn? Al trekt dit genre me wel meer aan als ik beetje op Youtube zit te kijken.
Ik ben ook na ongeveer 10 uur gekapt met the witcher, veel teveel gelul en was me te eentonig aant worden.
Fallout heb ik echt DIK plezier mee nu.
Goede balans met alles en graphics let ik niet veel op na een tijdje spelen.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_157492478
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Op welk platform doe jij dat? Op de PC gaat het wel lekker je moet alleen never nooit niet de prefab shit gebruiken :').
Xdoos.
pi_157492563
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:03 schreef larry_flynt het volgende:
Jammer dat je niets bij een locatie kan schrijven. BV hier kluis die expert is. Zodat ik er later terug kan.
Eens, zal vast een mod voor komen (PC). Moet ook toegeven dat het een beetje lame is dat je geen slots kan lockpicken die hoger zijn dan dat je zelf bent. In 3 ging ik altijd saven en for life proberen het slot open te maken. Nu zegt ie "Nope I can't lockpick that."
  donderdag 12 november 2015 @ 15:19:11 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157492568
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 13:47 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat je uit iets kunt halen als je het scrapt is ook afhankelijk van perks. Zo kan je bijvoorbeeld zonder een perk geen screws uit zooi halen. :')
Alleen uit wapens en armor dus. de rest wel. Maar ik ga zeker die perk wel nemen :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157492644
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:18 schreef Drankster het volgende:

[..]

Eens, zal vast een mod voor komen (PC). Moet ook toegeven dat het een beetje lame is dat je geen slots kan lockpicken die hoger zijn dan dat je zelf bent. In 3 ging ik altijd saven en for life proberen het slot open te maken. Nu zegt ie "Nope I can't lockpick that."
Schrijf het nu zelf op :')

Mijn hond wil zn spullen die ik heb geef niet aandoen. Kut beest.
pi_157492704
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:18 schreef Drankster het volgende:

[..]

Eens, zal vast een mod voor komen (PC). Moet ook toegeven dat het een beetje lame is dat je geen slots kan lockpicken die hoger zijn dan dat je zelf bent. In 3 ging ik altijd saven en for life proberen het slot open te maken. Nu zegt ie "Nope I can't lockpick that."
Huh? In 3 had je toch ook gewoon bepaalde levels waaronder je het niet eens kon proberen?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157492726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:01 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Heb buiten mijn vaste groep (5) nog geen enkele erbij. Heb wel meer mensen die zich aangesloten hebben, maar die blijven bij hun eigen stekje verspreid over de map. Dus geen randoms die komen helaas.
Heb je wel in elke settlement een radiotoren? Anders kring je inderdaad er niets bij. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157492752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:27 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Huh? In 3 had je toch ook gewoon bepaalde levels waaronder je het niet eens kon proberen?
Nee hoor of ik haal het nu door elkaar met Oblivion/Skyrim. Maar er was een game waarbij je gewoon vanaf level 1 expert locks kon picken maar was het gewoon fucking moeilijk. Daarom saven, trial and error en weer reloaden.
pi_157492759
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:28 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Heb je wel in elke settlement een radiotoren? Anders kring je inderdaad er niets bij. :P
Jup, maakt geen verschil helaas. Vandaar dat ik dacht dat het misschien getriggerd werd door een bepaald punt in de MQ, net zoals de attacks.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:23 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Schrijf het nu zelf op :')

Mijn hond wil zn spullen die ik heb geef niet aandoen. Kut beest.
Spullen moet je equippen, is een knop voor (ik meen de T) en gaat alleen met specifieke gear (dog collar, dog armor etc etc)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_157492761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:27 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Huh? In 3 had je toch ook gewoon bepaalde levels waaronder je het niet eens kon proberen?
Volgens mij wel ja. Bij Oblivion kon je wel gewoon 'force lock' spannen en dan laden mocht t niet lukken.
Daarom vind ik ook wel jammer dat Speech nu min of meer verneukt is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157492767
Ik ben nog steeds niet verder dan dat museum. :P Net Sanctuary helemaal af met vier turrets, volledige omheining en alles. Daarna basisje gebouwd op het tankstation. Nu maar eens verder. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157492829
En waar blijft mijn Hunting Rifle Bethesda! :(
  donderdag 12 november 2015 @ 15:37:31 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157492927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Xdoos.
Even stomme vraag maar je weet wel hoe je moet roteren en je objecten verder weg en dichterbij kan halen vanaf je point of view? http://blogjob.com/oneang(...)uilding-walkthrough/ Al is het met de PC en muis/keyboard ook alsnog een beetje priegelwerk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157492954
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Even stomme vraag maar je weet wel hoe je moet roteren en je objecten verder weg en dichterbij kan halen vanaf je point of view? http://blogjob.com/oneang(...)uilding-walkthrough/ Al is het met de PC en muis/keyboard ook alsnog een beetje priegelwerk.
Met L2 en R2 kan je objecten roteren. Ik kwam hier pas na 45 minuten achter. :')
pi_157493062
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157493087
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Even stomme vraag maar je weet wel hoe je moet roteren en je objecten verder weg en dichterbij kan halen vanaf je point of view? http://blogjob.com/oneang(...)uilding-walkthrough/ Al is het met de PC en muis/keyboard ook alsnog een beetje priegelwerk.
Natuurlijk wist ik dat.

:{ :@
  donderdag 12 november 2015 @ 15:49:38 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157493184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Natuurlijk wist ik dat.

:{ :@
Gelukkig maar, anders loop ja als een halve tamme door je dorp om die shit maar goed te krijgen, dan sta je gewoon voor lul, zelfs bij npc's.

( _O- )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 12 november 2015 @ 15:51:12 #128
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157493209
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:05 schreef BzP het volgende:

[..]

Ik ben ook na ongeveer 10 uur gekapt met the witcher, veel teveel gelul en was me te eentonig aant worden.
Fallout heb ik echt DIK plezier mee nu.
Goede balans met alles en graphics let ik niet veel op na een tijdje spelen.
Jammwer dat je W3 nirts vond. Minder budget en kleiner team, groter en mooier en sowieso voor de PC GOTY. Niets ten nadele van fallout 4 hoor. Vind ik.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157493261
quote:
6s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Gelukkig maar, anders loop ja als een halve tamme door je dorp om die shit maar goed te krijgen, dan sta je gewoon voor lul, zelfs bij npc's.

( _O- )
;(

Savegame verwijderd er opnieuw begonnen. :( Ik wil niet voor lul staan.
pi_157493693
Jezus, het is wel lastig af en toe. Probeerde net groepje wilde honden aan te vallen en daar zat een Legendary Feral Mongrel tussen. |:( |:( Uiteindelijk maar neergemaaid met minigun. Die honden bewegen zo kut om te aimen. Wel dichtbij de start meteen zo'n legendary... Was net buiten dat dorp met museum.

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperHarregarre op 12-11-2015 16:23:57 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157493901
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

;(

Savegame verwijderd er opnieuw begonnen. :( Ik wil niet voor lul staan.
:? Je kan het toch alsnog recht zetten?
Of ben je bang dat de npc's het niet meer vergeten?

"weet je nog hoe lange_lans die meubels neerzetten"
"Ja eindeloos draaien terwijl het ook met de muis kan :') "
pi_157494066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus, het is wel lastig af en toe. Probeerde net groepje wilde honden aan te vallen en daar zat een Legendary Feral Mongrel tussen. |:( |:( Uiteindelijk maar neergemaaid met minigun. Die honden bewegen zo kut om te aimen. Wel dichtbij de start meteen zo'n legendary... Was net buiten dat dorp met museum.
Ik ben nog niets Legendary tegengekomen. Enige waar ik 3 keer dood ben gebleven was een "tegenstander" in een bepaalde queeste. Daarna mijn verlies genomen. Speel ik nog wel een keer wanneer ik wat sterker ben.
pi_157494135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:26 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

:? Je kan het toch alsnog recht zetten?
Of ben je bang dat de npc's het niet meer vergeten?

"weet je nog hoe lange_lans die meubels neerzetten"
"Ja eindeloos draaien terwijl het ook met de muis kan :') "
Ik hoorde de verschillende NPC's al roddelen. Met name Sturgess. :r Bokkelul dat hij er loopt. En die Kotsworth. Spijt van dat ik met die laatste al een paar quests heb doorlopen. Als je hem vraagt naar mijn relatie met hem geeft hij ook aan dat hij niet denkt dat het nog ooit goed gaat komen.
pi_157494162
FUUUUUUUUUUUUCK! Ik een uur bezig om een toffe treehouse te maken val ik uit die fucking boom, bam dood......
pi_157494234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:40 schreef Cikx het volgende:
FUUUUUUUUUUUUCK! Ik een uur bezig om een toffe treehouse te maken val ik uit die fucking boom, bam dood......
gelukkig had je regelmatig op quicksave geklikt :)
pi_157494309
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:44 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

gelukkig had je regelmatig op quicksave geklikt :)
Zou mooi zijn geweest
pi_157494347
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben nog niets Legendary tegengekomen. Enige waar ik 3 keer dood ben gebleven was een "tegenstander" in een bepaalde queeste. Daarna mijn verlies genomen. Speel ik nog wel een keer wanneer ik wat sterker ben.
Was ook wel verbaasd. Ik was op dat moment pas net level 8. Nu wel meteen level 9 na dat gevecht maar moest stuk of vier/vijf keer reloaden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157494427
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 16:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Was ook wel verbaasd. Ik was op dat moment pas net level 8. Nu wel meteen level 9 na dat gevecht maar moest stuk of vier/vijf keer reloaden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157494429
quote:
16s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:33 schreef Drankster het volgende:
En waar blijft mijn Hunting Rifle Bethesda! :(
Moet je naar het zuiden gaan, heb je meer kans dat je er 1 vind.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157494496
quote:
16s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:33 schreef Drankster het volgende:
En waar blijft mijn Hunting Rifle Bethesda! :(
Ik heb er een. :@
  donderdag 12 november 2015 @ 17:04:06 #141
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_157494638
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Op welk platform doe jij dat? Op de PC gaat het wel lekker je moet alleen never nooit niet de prefab shit gebruiken :').
Prefab shit is juist handig, anders krijg je gaten tussen je vloeren en muren als je omhoog bouwt ^O^
pi_157494774
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:04 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Prefab shit is juist handig, anders krijg je gaten tussen je vloeren en muren als je omhoog bouwt ^O^
Dat is niet wat ik overal lees... iedereen (ook op reddit) gebruikt volgens mij amper prefabs...
  donderdag 12 november 2015 @ 17:12:46 #143
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_157494797
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:11 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik overal lees... iedereen (ook op reddit) gebruikt volgens mij amper prefabs...
Ik zie bij de meeste creaties van mensen dan ook flinke kieren tussen muur en verdiepingsvloer :P zal vanavond even mijn basis in aanbouw posten ^O^
pi_157494873
Dit is volgens mij wel gemaakt met prefabs, de maker claimed het in ieder geval in een 15 te kunnen maken, er van uit gaande dat je de materials al hebt.

pi_157494877
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:12 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ik zie bij de meeste creaties van mensen dan ook flinke kieren tussen muur en verdiepingsvloer :P zal vanavond even mijn basis in aanbouw posten ^O^
graag ben wel benieuwd. :)
pi_157494890
Ik sla dat huisje bouwen compleet over tot m'n 2e playtrough denk ik. Vind er echt geen hol aan en zie het voordeel ervan niet :P
Conscience do cost.
  donderdag 12 november 2015 @ 17:26:24 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157494984
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:04 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Prefab shit is juist handig, anders krijg je gaten tussen je vloeren en muren als je omhoog bouwt ^O^
Nee dan moet je gewoon goed bouwen. Vloer>muur>plafond, ook als je een tweede etage erop bouwt. Niets aan de hand. Al die balken in je huis is ook niets. :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157495036
Ik vind prefab spul wel handig, het "klikt" wel handig aan wat je al hebt. Ik was gisteravond een fort aan het bouwen op de nok van m'n Sanctuary huis. Wel mooi dat het niet aan natuurwetten hoeft te voldoen, want m'n bouwsel is tot nu toe een soort van boom van trappen naar 1 kant, met een zooi prefab blokjes.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 12 november 2015 @ 17:36:03 #149
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157495157
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:04 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Prefab shit is juist handig, anders krijg je gaten tussen je vloeren en muren als je omhoog bouwt ^O^
Met scrollwiel kan je hoogte / laagte instellen, en collission-detection kan je omzeilen door een rug onder dingen te plaatsen en dan de rug te verplaatsen

Tevens 2de playthrough gestart na mn savegame foetsie ging, en geen spijt. Deze Specials vind ik een stuk leukere perks hebben en gelijk geluk gehad met een legendary

een laserrifle die bij elk schoot een extra projectile schiet. soort van energy double barreled shotgun :D
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157495492
Ik wel het idee dat er veel en veel meer Te ontdekken is qua plekken dan in fallout 3 en NV
  donderdag 12 november 2015 @ 18:06:28 #151
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157495741
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:52 schreef larry_flynt het volgende:
Ik wel het idee dat er veel en veel meer Te ontdekken is qua plekken dan in fallout 3 en NV
Absoluut, ook meerdere companions die je kan "tegenkomen" en heel veel random bazen/ringleaders.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_157495826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:52 schreef larry_flynt het volgende:
Ik wel het idee dat er veel en veel meer Te ontdekken is qua plekken dan in fallout 3 en NV
Mag het?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2015 18:10:27 ]
pi_157495840
Legendary Radscorpion tegenkomen op lvl 11, door al mijn stimpaks heen ;(
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157495882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Legendary Radscorpion tegenkomen op lvl 11, door al mijn stimpaks heen ;(
Ik kwam een Legendary Ghoul tegen, Fatman gebruikt in een parkeergarage met tientallen auto's, domste beslissing ever.
pi_157496514
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 15:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Alleen uit wapens en armor dus. de rest wel. Maar ik ga zeker die perk wel nemen :9.
Oh, dat wist ik niet. :o Dan nog wel irritant dat junk niet efficiënt gescrapt kan worden, als je de gold van een goldwatch nodig hebt wordt de rest gewoon weggegooid door het spel. Screws groeien niet aan de bomen ja! :(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157496520
Raden jullie aan om vroeg naar diamond city te gaan?
pi_157496553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:40 schreef Cikx het volgende:
Raden jullie aan om vroeg naar diamond city te gaan?
Wat zou er op tegen zijn?
pi_157496562
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:42 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Wat zou er op tegen zijn?
Geen idee of het in een gebied ligt waar het handiger is om een hoger level te zijn oid.
pi_157496792
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:40 schreef Cikx het volgende:
Raden jullie aan om vroeg naar diamond city te gaan?
Ja. Gewoon eerst diamond city en van daaruit lekker sidequests gaan doen.
Conscience do cost.
pi_157497142
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja. Gewoon eerst diamond city en van daaruit lekker sidequests gaan doen.
Thanks :)
pi_157498295
quote:
2s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:13 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik kwam een Legendary Ghoul tegen, Fatman gebruikt in een parkeergarage met tientallen auto's, domste beslissing ever.
_O- _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 18:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. :o Dan nog wel irritant dat junk niet efficiënt gescrapt kan worden, als je de gold van een goldwatch nodig hebt wordt de rest gewoon weggegooid door het spel. Screws groeien niet aan de bomen ja! :(
Daar is een perk voor ;)

Kom trouwens net een oude bekende tegen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157498450
Zo fucking veel verschillende wapens, dit is Hunter Class van World of Warcraft all over again. ;(
pi_157498620
Ik wil eigelijk wel al mn settlements bebouwen en supply lines maken, dan heb je overal een basis en een stash.
pi_157498777


_O- _O- _O- _O- _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157498792
Net m'n eerste Fat Man gevonden _O_
Flesje bier
pi_157498794
quote:
Hahahaha O+ _O-
pi_157498892
Ik heb nu de MP3 bestanden van de Soundtrack van Fallout door Inon Zur.
Maar ik wil graag de playlist van Diamond City Radio:


Heeft iemand een idee waar ik hem vandaan kan halen ?
Ik zag hem op Spotify, maar dat heb ik niet, en ik wil ze als MP3 ;(
pi_157499976
quote:
99s.gif Op donderdag 12 november 2015 20:20 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu de MP3 bestanden van de Soundtrack van Fallout door Inon Zur.
Maar ik wil graag de playlist van Diamond City Radio:


Heeft iemand een idee waar ik hem vandaan kan halen ?
Ik zag hem op Spotify, maar dat heb ik niet, en ik wil ze als MP3 ;(
Je kunt het Youtube bestand downloaden link, volgens mij heb je voor MP3 wel een Chrome extensie nodig, AAC en MP4 staan er wel tussen. Bij Youtube filmpjes moet ss typen als volgt: www.ssyoutube..... bij het filmpje dat je wil downloaden.
pi_157500053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 19:54 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

_O- _O-

[..]

Daar is een perk voor ;)

Kom trouwens net een oude bekende tegen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar dan? Kan hem niet vinden. :?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157500256
Wanneer mag je een basis bouwen. Heb net de museum missie gedaan maar?
pi_157500281
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wanneer mag je een basis bouwen. Heb net de museum missie gedaan maar?
Daarna, je gaat nu met de Minuteman opweg naar je oude huis.
pi_157500320
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:18 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Daarna, je gaat nu met de Minuteman opweg naar je oude huis.
O kak. Ik ben de tunnels in gegaan. Dat word zoeken :')
pi_157500353
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

O kak. Ik ben de tunnels in gegaan. Dat word zoeken :')
Gewoon snel travelen naar je oude stek
pi_157500525
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waar dan? Kan hem niet vinden. :?
Ergens op de bovenste verdiepingen in een kamer.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157500601
Waar the fuck kan ik leather vinden? Ben al een half uur aan't zoeken man.
Flesje bier
  donderdag 12 november 2015 @ 21:31:46 #176
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157500648
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:30 schreef Gezicht het volgende:
Waar the fuck kan ik leather vinden? Ben al een half uur aan't zoeken man.
Dat gezrgd hebbende, heeft iemand ook al een brahmin gespot?
pi_157500668
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat gezrgd hebbende, heeft iemand ook al een brahmin gespot?
Ja volgens mij zag ik daar een handelaar mee lopen.
pi_157501556
quote:
10s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:30 schreef Gezicht het volgende:
Waar the fuck kan ik leather vinden? Ben al een half uur aan't zoeken man.
http://fallout4.wiki.fextralife.com/Leather
  donderdag 12 november 2015 @ 22:22:38 #179
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157501987
Dat laatste stuk van The last patrol is toch niet te doen jongens
pi_157502035
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:27 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ergens op de bovenste verdiepingen in een kamer.
:')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157502644
Level 16 en 20 uur verder, moet eigenlijk nu bier zuipen in de stad maar wil helemaal niet weg haha.
pi_157502672
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:49 schreef Drankster het volgende:
Level 16 en 20 uur verder, moet eigenlijk nu bier zuipen in de stad maar wil helemaal niet weg haha.
Ga je niet
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157503147
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 22:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ga je niet
Helaas, biertappen bij de studentenvereniging.
pi_157503222
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:05 schreef Drankster het volgende:

[..]

Helaas, biertappen bij de studentenvereniging.
Ja dan heb je pech
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_157503512
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat gezrgd hebbende, heeft iemand ook al een brahmin gespot?
Ja, een hele kudde zelfs.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  donderdag 12 november 2015 @ 23:34:20 #186
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157504000
ff serieus, hoe kom ik aan ammo. Ben echt alijtd out of ammo, en op very hard is dat aardig kut
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157504145
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:34 schreef Smoofie het volgende:
ff serieus, hoe kom ik aan ammo. Ben echt alijtd out of ammo, en op very hard is dat aardig kut
Kopen bij merchants. Loopt wel aardig in de kosten maar je moet toch iets met je caps.
Flesje bier
  donderdag 12 november 2015 @ 23:42:17 #188
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157504302
quote:
14s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:37 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Kopen bij merchants. Loopt wel aardig in de kosten maar je moet toch iets met je caps.
Ff 200 .45 kogels is al snel 1000 caps. En dat is in een paar seconde op :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 12 november 2015 @ 23:45:24 #189
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157504409
Hoe maak je supply lines?
pi_157504413
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:42 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ff 200 .45 kogels is al snel 1000 caps. En dat is in een paar seconde op :{
Bij de Luck tree is trouwens wel een perk dat je meer kogels vindt tijdens het looten, misschien daar even in investeren.
Flesje bier
pi_157504837
quote:
6s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:45 schreef Friday12 het volgende:
Hoe maak je supply lines?
Moet je eerst de perk Local Leader nemen. Zit in de Charisma tree, weet zo niet welk level. Zodra je die perk hebt, moet je naar je settlement gaan, dan naar build mode en dan naar een inwoner toe lopen. Zorg ervoor dat de inwoner geselecteerd is met je crosshair en druk dan op Q (dunno welke toets voor consoles, moet je even onder in het scherm kijken). Je kan dan een andere settlement kiezen voor een trade route.
  vrijdag 13 november 2015 @ 00:09:59 #192
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157504860
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:34 schreef Smoofie het volgende:
ff serieus, hoe kom ik aan ammo. Ben echt alijtd out of ammo, en op very hard is dat aardig kut
Lootten
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Eindredactie Games vrijdag 13 november 2015 @ 00:20:34 #193
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157504979
quote:
7s.gif Op donderdag 12 november 2015 23:42 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ff 200 .45 kogels is al snel 1000 caps. En dat is in een paar seconde op :{
Vaker VATS gebruiken, vaker melee gebruiken, vaker van sneak attack profiteren. Maar ik erken het probleem wel, merk 't zelf vooral met (autom.) energy weapons - heb wel altijd shitloads aan .38 dus zwakke vijanden doorzeef ik doorgaans met laag kaliber spul.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 13 november 2015 @ 00:21:38 #194
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157504990
Die nieuwe liedjes O+ Echt weer een paar geweldige 'typische' tracks die nog lang zullen blijven hangen. Ook enkele favorieten uit vorige delen - goede keuze.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 13 november 2015 @ 00:25:44 #195
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157505034
Iemand al die Brotherhood quest gedaan met die super mutants bij die satellieten? Ik denk dat ik nog even moet levelen voordat dat realistisch wordt. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 13 november 2015 @ 00:26:03 #196
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157505037
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:08 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Moet je eerst de perk Local Leader nemen. Zit in de Charisma tree, weet zo niet welk level. Zodra je die perk hebt, moet je naar je settlement gaan, dan naar build mode en dan naar een inwoner toe lopen. Zorg ervoor dat de inwoner geselecteerd is met je crosshair en druk dan op Q (dunno welke toets voor consoles, moet je even onder in het scherm kijken). Je kan dan een andere settlement kiezen voor een trade route.
^O^ Had die perk al maar kon het niet vinden thnx :D
  Eindredactie Games vrijdag 13 november 2015 @ 00:39:29 #197
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157505208
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Iemand al die Brotherhood quest gedaan met die super mutants bij die satellieten? Ik denk dat ik nog even moet levelen voordat dat realistisch wordt. :')
Net wel m'n eerste aanvaring gehad met super mutants,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games vrijdag 13 november 2015 @ 00:41:18 #198
181272 crew  Noppie2000
pi_157505233
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Iemand al die Brotherhood quest gedaan met die super mutants bij die satellieten? Ik denk dat ik nog even moet levelen voordat dat realistisch wordt. :')
:Y power armour en wat granaten, lukte prima.

Was level 8 ofzo, 9.
pi_157505301
Die questline van Jack Cabot is vet, ik ging die doen omdat ik de charisma bobblehead nodig had.
pi_157505408
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Iemand al die Brotherhood quest gedaan met die super mutants bij die satellieten? Ik denk dat ik nog even moet levelen voordat dat realistisch wordt. :')
Toevallig net gedaan, viel redelijk mee maar ik was dan ook al level 18 ofzo :D Maar de hunting rifle helpt wel enorm, kan niet wachten om de laatste paar mods op dat ding te kunnen zetten O+

Tip voor iedereen trouwens; vroegah was het altijd zaak op alles op te pakken wat je kon vinden om het daarna vrolijk door te verkopen en voor je het wist liep je met zakken vol caps rond. Maar als je nu al die junk gebruikt om te bouwen heb je dus geen geld :') Oplossing! Eten verkopen. Van alle dieren die je dood maakt het vlees pakken, klaarmaken bij een cooking station en al snel heb je zoveel eten bij je dat je een deel makkelijk kan verkopen voor een aardig aantal caps ^O^

En nog een tip omdat we toch bezig zijn. Ongebruikte weapon mods blijven in je inventory en wegen 0.5 per stuk. Als je veel craft kan dat aardig oplopen, dus laat de mods die je niet nodig hebt lekker thuis of verkoopt ze :)
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157505422
Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? Ik loop best een beetje te struggelen met die 'The first step' mission op hard, ben level 5 of 6.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_157505448
Moet zeggen dat de eerste paar uur ik iets had van eh, ik weet het zo nog niet met deze game. Had hem iets beter verwacht. Maar inmiddels ben ik 16 uur verder en ben pas net in Diamond City aangekomen (I know :P ) dus ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik vind de game echt een stuk beter en leuker aan het worden vergeleken met de eerste paar uur die (te) traag op gang kwam imo.

Spoilers over de intro:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het duurt dus wel een aantal uur voordat de game op stoom komt vind ik. Vanaf ongeveer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik de game echt op gang komen :)

Het conversatie systeem vind ik wel een beetje meh. Niet heel slecht maar vond het oude systeem toch beter. Heb de indruk dat je nu veel meer beperkt wordt in de dingen die je wilt zeggen vergeleken met de vorige games.

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 13-11-2015 01:10:01 ]
pi_157505660
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 november 2015 00:21 schreef 2dope het volgende:
Die nieuwe liedjes O+ Echt weer een paar geweldige 'typische' tracks die nog lang zullen blijven hangen. Ook enkele favorieten uit vorige delen - goede keuze.
Rocket 69 en 60 Minute Man zijn instant classics. _O_ Atom Bomb Baby en The Wanderer zijn ook awesome maar al genoeg gehoord via trailers etc.

Je hebt ook zo'n nummer met grandma now we know(?) die heeft te zieke tekst haha.

Totaal geen problemen met het recyclen van oude nummers, geeft weer een goede Fallout 3 sfeer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 01:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? Ik loop best een beetje te struggelen met die 'The first step' mission op hard, ben level 5 of 6.
Hard, speel moeilijke missies met de Power Armor, gebruik de Mini Gun amper, hunting rifle is the way to go. Doe nu 73 damage ofzo, ben level 16. Quick save spammen for life.

[ Bericht 2% gewijzigd door Drankster op 13-11-2015 01:54:47 ]
pi_157505709
Moet zeggen dat ik dingen zoals het repairen van wapens en het karma systeem wel mis. Zijn toch wel de dingen die het een echte rpg maken. Heb het gevoel dat het niet uitmaakt hoe je een gesprek voert; het komt altijd op hetzelfde neer.
pi_157505989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:17 schreef 44rdbei het volgende:
Dit is volgens mij wel gemaakt met prefabs, de maker claimed het in ieder geval in een 15 te kunnen maken, er van uit gaande dat je de materials al hebt.

[ afbeelding ]
Ziet er vet uit.

Begin alleen langzaam het idee te krijgen dat er in Sanctuary niet zoveel te doen is. Heb daar iets van twee uur lopen bouwen en er is nog geen enkele aanval geweest en was ook vrij snel klaar met de quest om voedsel en water te bezorgen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157506161
Bijna weekend gelukkig, dan kan ik er eindelijk eens goed voor gaan zitten.
Doordeweeks heb ik niet veel tijd om te gamen, ben nu ook pas level 3 en pas aangekomen in Concord bij dat museum.

Ik heb overigens altijd Classical Radio aanstaan _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 13 november 2015 @ 07:29:33 #207
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157506298
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 17:17 schreef 44rdbei het volgende:
Dit is volgens mij wel gemaakt met prefabs, de maker claimed het in ieder geval in een 15 te kunnen maken, er van uit gaande dat je de materials al hebt.

[ afbeelding ]
Ah f*ck dit wil ik ook!
Gisteren een uur aan het kutten geweest met prefab delen waar ik gewoon muurplaten tegenaan gemaakt heb, werkte prima.
eerste hutje staat (bij nader inzien wel een beetje een kutplek als ik deze settlement zie)

Ik heb 't weekend wat te doen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 13 november 2015 @ 07:35:02 #208
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157506316
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dat gezrgd hebbende, heeft iemand ook al een brahmin gespot?
Meerdere, zelfs eentje die aangevallen werd door 2 Ghouls

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 01:37 schreef Drankster het volgende:

[..]

Rocket 69 en 60 Minute Man zijn instant classics. _O_ Atom Bomb Baby en The Wanderer zijn ook awesome maar al genoeg gehoord via trailers etc.

Je hebt ook zo'n nummer met grandma now we know(?) die heeft te zieke tekst haha.

Totaal geen problemen met het recyclen van oude nummers, geeft weer een goede Fallout 3 sfeer.

Ik heb een aantal momenten muziek langs horen komen waarvan ik dacht "Zong hij dat nou echt?' _O-

"The Wanderer" is makkelijk mijn favoriete plaat voor het betere rag en beukwerk.

[ Bericht 51% gewijzigd door Rauw. op 13-11-2015 07:44:18 ]
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157506364
Ik vind The Wanderer (die wat ook in de live-action trailer zat) eigenlijk iets te modern klinken. De standaard soundtrack van Inon Zur is op momenten ook gruwelijk.
Flesje bier
  vrijdag 13 november 2015 @ 08:19:23 #210
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_157506578
Hoe werkt dat assignen nou precies van je inwoners voor het verbouwen van voedsel? Moet je nu elk 'plantje' stuk voor stuk selecteren of is alleen de soort genoeg? En hoe zie je wie wat nou precies doet? Want echt heel duidelijk vind ik het niet qua interface...
pi_157506738
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:04 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Je kunt het Youtube bestand downloaden link, volgens mij heb je voor MP3 wel een Chrome extensie nodig, AAC en MP4 staan er wel tussen. Bij Youtube filmpjes moet ss typen als volgt: www.ssyoutube..... bij het filmpje dat je wil downloaden.
Hmm ik weet niet hoe de kwaliteit dan is, en dan moet ik de nummers in stukjes hakken en de titels aanpassen :P dat is echt een tering werk ;(
pi_157506799
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:19 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe werkt dat assignen nou precies van je inwoners voor het verbouwen van voedsel? Moet je nu elk 'plantje' stuk voor stuk selecteren of is alleen de soort genoeg? En hoe zie je wie wat nou precies doet? Want echt heel duidelijk vind ik het niet qua interface...
Ik geloof dat ze een bepaald aantal planten kunnen oogsten in een bepaald gebied. Ik had gisteren namelijk extra voedsel geplant maar dat werd niet geoogst. Pas toen ik een extra settler aanwees werd alles geoogst.
Een overzicht voor wie wat doet is wel welkom ja.

Weet iemand trouwens wat een scavenging station doet?
pi_157506829
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 07:29 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ah f*ck dit wil ik ook!
Gisteren een uur aan het kutten geweest met prefab delen waar ik gewoon muurplaten tegenaan gemaakt heb, werkte prima.
eerste hutje staat (bij nader inzien wel een beetje een kutplek als ik deze settlement zie)

Ik heb 't weekend wat te doen :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde eerst een muur bouwen om het settelment heen. maar dat ging wel erg veel hout kosten + dat het bijna niet te doen was door hoogte verschil. Ik heb nu een paar huizen gepakt en daartussen de muren gezet. Dat werkt opzich best goed. moet nog een paar huizen doen dan heb ik een mooie omheining.
  vrijdag 13 november 2015 @ 08:54:07 #214
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157506838
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:19 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe werkt dat assignen nou precies van je inwoners voor het verbouwen van voedsel? Moet je nu elk 'plantje' stuk voor stuk selecteren of is alleen de soort genoeg? En hoe zie je wie wat nou precies doet? Want echt heel duidelijk vind ik het niet qua interface...
Assignen heb ik ook naar moeten zoeken, je loopt naar een bewoner in je workshop mode, highlighten en dan komt er een Assign-optie vrij (op de PS4 was het driehoekje dacht ik)
Vervolgens loop je naar het object waar je hem aan wil assignen en doe je hetzelfde.

De hulp-interface liet mij zien dat 1 bewoner 6 planten kan beheren (naar wat ik begreep).
Alleen, Ik heb 12 Tato planten bij elkaar staan en krijg daar ook punten voor, dus ik vermoed dat die ene bewoner alle planten die bij elkaar staan beheert
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157506975
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 01:44 schreef Drankster het volgende:
Moet zeggen dat ik dingen zoals het repairen van wapens en het karma systeem wel mis. Zijn toch wel de dingen die het een echte rpg maken. Heb het gevoel dat het niet uitmaakt hoe je een gesprek voert; het komt altijd op hetzelfde neer.
Je companions kunnen hun mening van jou baseren op je uitspraken. It's something.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157507021
Eindelijk ook beetje lopen kloten met die weapon mods. Deed dat nooit echt in de vorige Fallouts (GRA enzo, nooit echt gebruikt) maar het is nu toch wel erg handig. Net een heavy sniper rifle en long laser pistol met 200+ range gemaakt. Mijn favoriete manier, alles van afstand neerknallen. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:11:19 #217
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_157507032
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:54 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Assignen heb ik ook naar moeten zoeken, je loopt naar een bewoner in je workshop mode, highlighten en dan komt er een Assign-optie vrij (op de PS4 was het driehoekje dacht ik)
Vervolgens loop je naar het object waar je hem aan wil assignen en doe je hetzelfde.

De hulp-interface liet mij zien dat 1 bewoner 6 planten kan beheren (naar wat ik begreep).
Alleen, Ik heb 12 Tato planten bij elkaar staan en krijg daar ook punten voor, dus ik vermoed dat die ene bewoner alle planten die bij elkaar staan beheert
Jep zo ver was ik ook gekomen alleen dat laatste stukje of ie alles nou in dat gebied of van die soort doen (tot max aantal) blijft onduidelijk. Het zou ook mooi zijn als ze zelf oogsten want volgens mij moet je dat zelf doen...? Of ik was er de vorige keer heel snel zelf bij.

Edit: wordt dus wel geoogst. Wel mooi anders wordt het net Farmville :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 08:48 schreef aeque het volgende:
Ik geloof dat ze een bepaald aantal planten kunnen oogsten in een bepaald gebied. Ik had gisteren namelijk extra voedsel geplant maar dat werd niet geoogst. Pas toen ik een extra settler aanwees werd alles geoogst.
Een overzicht voor wie wat doet is wel welkom ja.
pi_157507065
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:11 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Jep zo ver was ik ook gekomen alleen dat laatste stukje of ie alles nou in dat gebied of van die soort doen (tot max aantal) blijft onduidelijk. Het zou ook mooi zijn als ze zelf oogsten want volgens mij moet je dat zelf doen...? Of ik was er de vorige keer heel snel zelf bij.
Je hoeft niet te oogsten. Er gebeurt niks met dat voedsel. Je kunt het zelf allemaal jatten/meenemen en ze verhongeren niet. Gaat er puur om dat er een bepaald aantal planten groeien, niet hoeveel er daadwerkelijk geoogst worden. Voor zover ik kan zien in ieder geval. Ik oogst ze meteen en herplant ze dan. Hele stuk middenin Sanctuary ligt vol met melons en gourds.

En nu kijk ik niet echt meer om naar Sanctuary, beetje saai daar helaas. Hele dorp gebouwd, gebeurt er niks. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157507077
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:11 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Jep zo ver was ik ook gekomen alleen dat laatste stukje of ie alles nou in dat gebied of van die soort doen (tot max aantal) blijft onduidelijk. Het zou ook mooi zijn als ze zelf oogsten want volgens mij moet je dat zelf doen...? Of ik was er de vorige keer heel snel zelf bij.
De settlers hebben alleen food nodig zoals dat wordt aangegeven in de workshop mode. Het resultaat kun je zelf oogsten en gebruiken.
pi_157507226
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je hoeft niet te oogsten. Er gebeurt niks met dat voedsel. Je kunt het zelf allemaal jatten/meenemen en ze verhongeren niet. Gaat er puur om dat er een bepaald aantal planten groeien, niet hoeveel er daadwerkelijk geoogst worden. Voor zover ik kan zien in ieder geval. Ik oogst ze meteen en herplant ze dan. Hele stuk middenin Sanctuary ligt vol met melons en gourds.

En nu kijk ik niet echt meer om naar Sanctuary, beetje saai daar helaas. Hele dorp gebouwd, gebeurt er niks. :P
Wat ik van begreep is het afhankelijk van je resources. Als je veel water en food hebt en je defence is matig dan trekt dat raiders aan.
pi_157507382
http://imgur.com/a/c2d6t

Waarschijnlijk gebouwd met een paar cheats, ik ga het niet na doen maar wel grappig dat het kan.
  vrijdag 13 november 2015 @ 09:54:44 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157507573
Zo, vannacht voor het slapen gaan (weer veel te kort ;( ) vanuit sanctuary 2 trade routes gemaakt naar mijn boerderijen 8-).

En nu ga ik het spel weer spelen hoor, leidt te veel af, dit. :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 13 november 2015 @ 10:55:40 #223
69994 seto
-|||--------|||-
pi_157508321
Gister van fullscreen naar windowed mode gegaan en meteen geen last meer van micro stuttering.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:19:32 #224
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157508725
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 10:55 schreef seto het volgende:
Gister van fullscreen naar windowed mode gegaan en meteen geen last meer van micro stuttering.
sowieso fullscreen spelen :') indien er borderless is
pi_157508921
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:19 schreef Friday12 het volgende:

[..]

sowieso fullscreen spelen :') indien er borderless is
:?
Als ik fullscreen speel (wat ik altijd doe) dan heb ik toch sowieso geen borders?
pi_157508966
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 01:44 schreef Drankster het volgende:
Moet zeggen dat ik dingen zoals het repairen van wapens en het karma systeem wel mis. Zijn toch wel de dingen die het een echte rpg maken. Heb het gevoel dat het niet uitmaakt hoe je een gesprek voert; het komt altijd op hetzelfde neer.
Heb precies hetzelfde.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:34:47 #227
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157509041
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:28 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

:?
Als ik fullscreen speel (wat ik altijd doe) dan heb ik toch sowieso geen borders?
Bedoelde als :@

Fullscreen spelen als er windowed borderless is :P
pi_157509088
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 november 2015 09:54 schreef jogy het volgende:
Zo, vannacht voor het slapen gaan (weer veel te kort ;( ) vanuit sanctuary 2 trade routes gemaakt naar mijn boerderijen 8-).

En nu ga ik het spel weer spelen hoor, leidt te veel af, dit. :').
Hoe zet je die trade routes op?
pi_157509170
Je schijnt trouwens Dogmeat aan te kunnen kleden door middel van bepaalde accessoires. Nu wist ik dit nog niet maar heb ik het zelf wel geprobeerd ingame, maar het is mij niet gelukt. Iemand hier ervaring mee?
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:40:32 #230
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157509188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:39 schreef aeque het volgende:
Je schijnt trouwens Dogmeat aan te kunnen kleden door middel van bepaalde accessoires. Nu wist ik dit nog niet maar heb ik het zelf wel geprobeerd ingame, maar het is mij niet gelukt. Iemand hier ervaring mee?
dog collar? Zoiets? :D
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:41:34 #231
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157509214
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:36 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Hoe zet je die trade routes op?
Je kan die alleen opzetten met naamloze settlers. Dus de originele groep die je tegenkomt als je een settlement overgenomen hebt kan je er niet op zetten.

Eerst de perk local leader (min Chr 6 ) activeren bij een level up en dan kan je in workshop mode naar een settler toe lopen en met Q zeggen dat ie een trade route moet lopen met andere settlements.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157509275
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:39 schreef aeque het volgende:
Je schijnt trouwens Dogmeat aan te kunnen kleden door middel van bepaalde accessoires. Nu wist ik dit nog niet maar heb ik het zelf wel geprobeerd ingame, maar het is mij niet gelukt. Iemand hier ervaring mee?
Mijn hond heeft nu een harnas die ik vond bij een raider en een bril op :')
Was even zoeken, maar je stopt je spullen bij je hond en dan druk knop equip. Vooral die laatste stap had ik lang niet door :')
pi_157509288
Mooi altijd in spellen als Fallout/ElderScrolls zeg ik van te voren altijd ik ga zo de badguy ga uithangen, iedereen ga uitmoorden en alles doen wat verkeerd is.

Maar als het er dan op aan komt zeg ik overal netjes ja meneer tegen. Ik vraag alleen om meer geld meestal. Uiteindelijk probeer ik toch alles vreedzaam op te lossen. :D :')
pi_157509307
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

dog collar? Zoiets? :D
Moeten volgens mij wel dog-specifieke dingen zijn ja. Ik zag een screencap voorbij komen van Dogmeat met een bril op en zo'n soort sjaaltje om.
Flesje bier
pi_157509314
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]

dog collar? Zoiets? :D
Ja of een bandana.
pi_157509337
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:44 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Mijn hond heeft nu een harnas die ik vond bij een raider en een bril op :')
Was even zoeken, maar je stopt je spullen bij je hond en dan druk knop equip. Vooral die laatste stap had ik lang niet door :')
O lol, die laatste stap is mij ook nog nooit opgevallen. Inmiddels heb ik de spullen al verpatst. Vanavond maar eens even kijken of ik nog wat tegenkom.

En ik had nog wel een prachtige skullbandana. :D
pi_157509483
Begin toch wel het spel door te krijgen en weer ouderwets van te houden. Ben nu 6 uur bezig en heb ben nu pas baas van sanctuary :') Komt ook omdat ik overal alles oppak en elk geluidje raak ik afgeleid van mijn quest.

2 vragen over het bouwen;

1. Ik zag laatst een filmpje dat je vanuit stilstand ook je muur hoger/lager kan doen en verder/dichtbij zonder te lopen, is dit PC only of is er een knoppencombinatie op XBO voor.

2. Mensen met een muur om sanctuary, is dat serieus het hele terrein? Want ik liep gister rond en dat is een gigantische muur als dat zo is.
  vrijdag 13 november 2015 @ 11:54:09 #238
69994 seto
-|||--------|||-
pi_157509488
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:44 schreef SoldMayor het volgende:
Mooi altijd in spellen als Fallout/ElderScrolls zeg ik van te voren altijd ik ga zo de badguy ga uithangen, iedereen ga uitmoorden en alles doen wat verkeerd is.

Maar als het er dan op aan komt zeg ik overal netjes ja meneer tegen. Ik vraag alleen om meer geld meestal. Uiteindelijk probeer ik toch alles vreedzaam op te lossen. :D :')
Ik doe het stiekem weleens en daarna laad ik meteen opnieuw om het wel braaf te doen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_157509599
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:53 schreef MeneerLogica het volgende:
Begin toch wel het spel door te krijgen en weer ouderwets van te houden. Ben nu 6 uur bezig en heb ben nu pas baas van sanctuary :') Komt ook omdat ik overal alles oppak en elk geluidje raak ik afgeleid van mijn quest.

2 vragen over het bouwen;

2. Mensen met een muur om sanctuary, is dat serieus het hele terrein? Want ik liep gister rond en dat is een gigantische muur als dat zo is.
Ik heb geprobeerd om een muur te bouwen om het hele terrein maar was geen succes.
Je hebt er veel hout voor nodig en het bouwt irritant. vooral de hoogte verschillen maken het bouwen lastig, ook op de pc.

Daarom ben ik begonnen om muren tussen de huizen te zetten, dat werkt beter. als ik klaar ben heb ik 5 huizen met daar binnen nog voldoende ruimte.
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:09:01 #240
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157509731
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:46 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja of een bandana.
:D ga ik straks even proberen :D
  vrijdag 13 november 2015 @ 12:10:13 #241
194233 Friday12
Originele kloon
pi_157509756
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:53 schreef MeneerLogica het volgende:
2. Mensen met een muur om sanctuary, is dat serieus het hele terrein? Want ik liep gister rond en dat is een gigantische muur als dat zo is.
Ik heb deels open stukken een muur gezet en de anderen gewoon tussen de huizen :P

Later op elk dak turrets plaatsen en niemand doet je meer wat _O-
pi_157509780
Ik heb er nu 21 uur in zitten ofzo maar Sancutary is nog nooit aangevallen (gelukkig maar)

Mensen die dit wel al hebben gehad?
pi_157509809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 11:53 schreef MeneerLogica het volgende:

2. Mensen met een muur om sanctuary, is dat serieus het hele terrein? Want ik liep gister rond en dat is een gigantische muur als dat zo is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:02 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik heb geprobeerd om een muur te bouwen om het hele terrein maar was geen succes.
Je hebt er veel hout voor nodig en het bouwt irritant. vooral de hoogte verschillen maken het bouwen lastig, ook op de pc.

Daarom ben ik begonnen om muren tussen de huizen te zetten, dat werkt beter. als ik klaar ben heb ik 5 huizen met daar binnen nog voldoende ruimte.
Ik heb het gisteren helemaal gedaan, je hebt er inderdaad veel hout en staal voor nodig maar dat is veel te vinden binnen sanctuary en andere settlements. De achterkant is nog een lastig stuk ivm waar je mag bouwen. De ingang heb ik trouwens ook twee guard towers geplaatst, bij de rivier een soort wachtpost handmatig gebouwd omdat ik het er tof uit vond zien en ik heb een binnenste omheining geplaatst mocht het echt een bizar grote aanval zijn van raiders bijv. dat je jezelf terug kunt trekken.

En natuurlijk de nodige turrets als defense. :D
pi_157509993
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:12 schreef aeque het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het gisteren helemaal gedaan, je hebt er inderdaad veel hout en staal voor nodig maar dat is veel te vinden binnen sanctuary en andere settlements. De achterkant is nog een lastig stuk ivm waar je mag bouwen. De ingang heb ik trouwens ook twee guard towers geplaatst, bij de rivier een soort wachtpost handmatig gebouwd omdat ik het er tof uit vond zien en ik heb een binnenste omheining geplaatst mocht het echt een bizar grote aanval zijn van raiders bijv. dat je jezelf terug kunt trekken.

En natuurlijk de nodige turrets als defense. :D
:D
Heb je screenshots?
pi_157510175
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 12:21 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

:D
Heb je screenshots?
Nee helaas niet, Speel het sowieos op de PS4 dus een duidelijk overzicht heb ik niet echt. Zal vanavond even kijken of ik wat shots kan maken.

Het is wel redelijk basic tot nu toe dus vanavond nog maar eens aan de slag. :P
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:02:56 #246
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157510960
Hunting rifle _O_
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:11:10 #247
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157511146
Vallen er nog perks te verkrijgen als je die pipboy games speelt zoals Atomic Command? Anders verkoop ik ze.
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:16:22 #248
85962 ioko
I Appear Missing
pi_157511270
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hunting rifle _O_
Mmm, hoe ver moet je daarvoor zijn?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_157511303
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:16 schreef ioko het volgende:

[..]

Mmm, hoe ver moet je daarvoor zijn?
Ik heb er meerdere gevonden bij de Cambridge Police Station.
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:18:34 #250
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157511316
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:16 schreef ioko het volgende:

[..]

Mmm, hoe ver moet je daarvoor zijn?
Kan al op het begin, je moet alleen naar het zuiden gaan supermutants hebben ze meestal
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_157511640
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 01:44 schreef Drankster het volgende:
Moet zeggen dat ik dingen zoals het repairen van wapens en het karma systeem wel mis. Zijn toch wel de dingen die het een echte rpg maken. Heb het gevoel dat het niet uitmaakt hoe je een gesprek voert; het komt altijd op hetzelfde neer.
Ben zelf echt blij dat het repairen er niet meer inzit, mijn inventory zit nu al telkens vol, laat staan dat ik 2 of 3 van elk wapen mee moet sjouwen. :P
pi_157511732
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:33 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ben zelf echt blij dat het repairen er niet meer inzit, mijn inventory zit nu al telkens vol, laat staan dat ik 2 of 3 van elk wapen mee moet sjouwen. :P
Best jammer inderdaad. Ik snap niet waarom daarvoor is gekozen. :{
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:37:31 #253
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157511769
Mijn inventory is nu 275...waarom? Ik heb 8 wapens allemaal full modded en de mods zitten in je bag en hebben weight. Wat een bullshit is dat?!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157511913
Ik heb een nadeel gevonden, of misschien zie ik het over het hoofd:

Als je met vats gaat schieten gaat altijd alles overdreven slomo en verandert de camera van positie. Zeker als je daarna nog meer beesten omver moet schieten vind ik het maar een storende (en lelijke) onderbreking. Nu weet ik dat je in new vegas de optie had om het alleen vanuit eigen perspectief slomo te doen of dat cinematische gedoe gewoon helemaal af te zetten.

Ik had gehoopt dat ze dat zouden overzetten naar 4, maar ik zie zo snel niet de optie staan ;( Nu is het een klein detail want ik vermijd vats sowieso zoveel mogelijk maar af en toe vind ik het wel storend.
Conscience do cost.
pi_157512015
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:37 schreef Smoofie het volgende:
Mijn inventory is nu 275...waarom? Ik heb 8 wapens allemaal full modded en de mods zitten in je bag en hebben weight. Wat een bullshit is dat?!
de mods in je inventory heb je over, die zitten niet op je wapens en wegen 0,5 per mod.
  Redactie Games vrijdag 13 november 2015 @ 13:48:25 #256
181272 crew  Noppie2000
pi_157512071
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:37 schreef Smoofie het volgende:
Mijn inventory is nu 275...waarom? Ik heb 8 wapens allemaal full modded en de mods zitten in je bag en hebben weight. Wat een bullshit is dat?!
Extra elementen op je wapen wegen volgens jou...niets?
pi_157512191
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:37 schreef Smoofie het volgende:
Mijn inventory is nu 275...waarom? Ik heb 8 wapens allemaal full modded en de mods zitten in je bag en hebben weight. Wat een bullshit is dat?!
Ik dump overbodige mods altijd in mijn workshop. Als je ze dan ooit nodig hebt kan je ze gewoon nog gebruiken in je weapon mod station, zolang de settlement waar je bent een trade route heeft met de settlement waar je de mods hebt gedumpt.
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:54:36 #258
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_157512243
Na 10 uur nog steeds niet in Diamond City geweest :D
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_157512274
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:54 schreef PierreTT het volgende:
Na 10 uur nog steeds niet in Diamond City geweest :D
Zou wel even gaan als ik jou was. Grote questhub dus dan kan je nog net iets gerichter ronddwalen :P
Conscience do cost.
pi_157512282
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:54 schreef PierreTT het volgende:
Na 10 uur nog steeds niet in Diamond City geweest :D
Ik was er pas naar 16 uur _O-
  vrijdag 13 november 2015 @ 13:58:10 #261
256666 leeell
I know you're lonely
pi_157512327
Goodneighbours > Diamond City
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:09:07 #262
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157512632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:42 schreef ems. het volgende:
Ik heb een nadeel gevonden, of misschien zie ik het over het hoofd:

Als je met vats gaat schieten gaat altijd alles overdreven slomo en verandert de camera van positie. Zeker als je daarna nog meer beesten omver moet schieten vind ik het maar een storende (en lelijke) onderbreking. Nu weet ik dat je in new vegas de optie had om het alleen vanuit eigen perspectief slomo te doen of dat cinematische gedoe gewoon helemaal af te zetten.

Ik had gehoopt dat ze dat zouden overzetten naar 4, maar ik zie zo snel niet de optie staan ;( Nu is het een klein detail want ik vermijd vats sowieso zoveel mogelijk maar af en toe vind ik het wel storend.
Ik heb een beetje moeite met ledematen selecteren in VATS met de muis. Moet telkens maar de knoppen gebruiken }:|
When all else fails, you always have delusion.
pi_157512665
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:09 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik heb een beetje moeite met ledematen selecteren in VATS met de muis. Moet telkens maar de knoppen gebruiken }:|
Gewoon op de infovakjes klikken, niet op de ledematen zelf.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:26:08 #265
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157513046
Ik wil mijn perks resetten :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157513240
Is er een optie om te zien hoeveel xp een bepaald level heeft en hoeveel je nog moet halen voor het volgende level? Want nu zie je alleen die balk maar niks in cijfers.
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:36:55 #267
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157513310
Trouwens, als je op very hard speelt , neem dan paladin danse als companione. Die doet echt ziek veel damage en ook hoge survivability
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:37:37 #268
69994 seto
-|||--------|||-
pi_157513334
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil mijn perks resetten :')
Zal binnenkort wel een character editor uitkomen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:38:59 #269
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_157513367
Ik gebruik mijn companion alleen als opslag :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:42:58 #270
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157513472
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik gebruik mijn companion alleen als opslag :')
Op very hard doodt danse een legendary lvl 29 deathclaw terwijl ik out of ammo ben. Hij is ook rpg tank, ze vallen allemaal hem aan _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157513704
Ik kom er net achter dat je adhesive kan maken door bepaalde planten samen te craften :o
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 13 november 2015 @ 15:02:29 #272
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157513860
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gewoon op de infovakjes klikken, niet op de ledematen zelf.
goeie, thanks

Ik zou het waarderen als er een mod uit komt die dat gigantische perk scherm verandert naar een simpele tabel. Jammer van het grafisch ontwerp maar functionaliteit ftw *O*
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 13 november 2015 @ 15:05:03 #273
444149 Eejit
What's the craic?
pi_157513912
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik kom er net achter dat je adhesive kan maken door bepaalde planten samen te craften :o
Met tato, corn, mutfruit en purified water kun je vegetable starch maken, wat je kunt scrappen en daar krijg je 5 adhesive voor.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
  vrijdag 13 november 2015 @ 15:07:54 #274
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_157513969
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 13:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Zou wel even gaan als ik jou was. Grote questhub dus dan kan je nog net iets gerichter ronddwalen :P
Ben onderweg, eerst de Minutemen-missies afmaken, Brotherhood of Steel checken, en dit en dat en nog meer :P
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_157514155
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:05 schreef Eejit het volgende:

[..]

Met tato, corn, mutfruit en purified water kun je vegetable starch maken, wat je kunt scrappen en daar krijg je 5 adhesive voor.
:o Tijd om meer mensen aan het werk te ztten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157514220
Hoe krijgen jullie meer mensen naar een settlement? Heb voldoende resources etc maar blijft op 6 steken :(
pi_157514241
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:21 schreef lord_bono het volgende:
Hoe krijgen jullie meer mensen naar een settlement? Heb voldoende resources etc maar blijft op 6 steken :(
Daar heb je radio voor.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157514256
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Daar heb je radio voor.
Klopt, maar dan nog lijkt het als of er niet meer mensen komen :P
pi_157514329
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:23 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Klopt, maar dan nog lijkt het als of er niet meer mensen komen :P
Als het even langzaam gaat als bij FO Shelter kan je eeuwig wachten ja.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 13 november 2015 @ 15:29:34 #280
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_157514381
Stuur al je companions naar je settlement
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_157514612
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:33 schreef SoldMayor het volgende:
Is er een optie om te zien hoeveel xp een bepaald level heeft en hoeveel je nog moet halen voor het volgende level? Want nu zie je alleen die balk maar niks in cijfers.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:03:40 #282
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_157515039
Zit te denken om Fallout 4 te halen, heb het derde deel niet gespeeld.
Ben er alleen bang voor dat ik voor zo'n game niet het geduld hebt, maar aan de andere keer is het weer eens wat anders dan CoD en al helemaal omdat ik aan de laatste 2 delen niet veel aan vond.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:05:19 #283
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157515082
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:03 schreef warp995 het volgende:
Zit te denken om Fallout 4 te halen, heb het derde deel niet gespeeld.
Ben er alleen bang voor dat ik voor zo'n game niet het geduld hebt, maar aan de andere keer is het weer eens wat anders dan CoD en al helemaal omdat ik aan de laatste 2 delen niet veel aan vond.
Wat is belangrijk voor je in een spel? De shooter elementen of vind je sandbox afstruinen en een verhaal spelen ook erg leuk.

Als shooter is Fallout 4 net iets beter dan matig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157515087
Als je geen geduld hebt dan zou ik er niet aan beginnen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:09:42 #285
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_157515176
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat is belangrijk voor je in een spel? De shooter elementen of vind je sandbox afstruinen en een verhaal spelen ook erg leuk.

Als shooter is Fallout 4 net iets beter dan matig.
Vind vooral de setting en het verhaal heel erg tof in Fallout. Ik zoek vooral avontuur in een game, enige waar ik bij Fallout bang voor ben is dat het veel lopen, dingen zoeken en verzamelen is. En misschien ook ingewikkeld door de vele opties die er zijn.
pi_157515320
Ben gisteren ook voor het eerst beginnen (mijn eerste Fallout). Snap er nog niet veel van maar dat komt allemaal wel van zelf denk ik? Als ik het hier zo lees voel ik me echt een n00b.

Wist eerst niet eens hoe ik mijn wapens kon wisselen op PS4. Dus heb die missie bij het Museum of Freedom zonder wapens gedaan. Weet ook nog niet hoe ik me goed kan healen behalve door wat te drinken? Heb wel een hospital gevonden alleen dat zat ook vol met Raiders... en kon nergens gehald worden.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:18:59 #287
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157515396
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:09 schreef warp995 het volgende:

[..]

Vind vooral de setting en het verhaal heel erg tof in Fallout. Ik zoek vooral avontuur in een game, enige waar ik bij Fallout bang voor ben is dat het veel lopen, dingen zoeken en verzamelen is. En misschien ook ingewikkeld door de vele opties die er zijn.
Mensen die in deze tijd nog klagen dat games ingewikkeld zijn :') KOM OP MAN.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:19:39 #288
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_157515409
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:18 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Mensen die in deze tijd nog klagen dat games ingewikkeld zijn :') KOM OP MAN.
Ik heb toch nooit Fallout gespeeld.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:20:12 #289
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157515420
Heb t spel al gekocht maar niet gespeeld nog. Zijn er weer mooie gorey animaties met VATS
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:20:42 #290
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157515433
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:19 schreef warp995 het volgende:

[..]

Ik heb toch nooit Fallout gespeeld.
Excuses, dat kan ook natuurlijk.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:24:55 #291
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157515538
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:09 schreef warp995 het volgende:

[..]

Vind vooral de setting en het verhaal heel erg tof in Fallout. Ik zoek vooral avontuur in een game, enige waar ik bij Fallout bang voor ben is dat het veel lopen, dingen zoeken en verzamelen is. En misschien ook ingewikkeld door de vele opties die er zijn.
Dat is wel een terechte angst hoor :P. Veel lopen (overal waar je al geweest ben heeft ook een fast travel optie overigens) en op een gegeven moment heb je kans dat je inderdaad in elke kast rond gaat snuffelen en alles bij elkaar hamstert. Maaaar, het is nu wel zodanig makkelijk dat je alleen maar met je muis op een kist hoeft te wijzen en dan zie je zonder aanklikken al wat er in zit en dan hoef je alleen nog maar 'r' te spammen en heb je alles. Dus het is niet heel tijdrovend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157515607
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:20 schreef RickoKun het volgende:
Heb t spel al gekocht maar niet gespeeld nog. Zijn er weer mooie gorey animaties met VATS
Absoluut, vooral met bloody mess. :D
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:28:46 #293
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157515635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:41 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

  vrijdag 13 november 2015 @ 16:31:50 #294
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157515701
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:27 schreef Cikx het volgende:

[..]

Absoluut, vooral met bloody mess. :D
Bloody Mess kies ik niet meer, want vaak als je die dikke skills en wapens hebt dan knal je die hoofden etc. Toch vaak in duizenden stukjes.

Doet me ineens denken aan Soldier of Fortune 2, waar je die schedelpan haast chirurgisch kon ontleden.
pi_157515727
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Bloody Mess kies ik niet meer, want vaak als je die dikke skills en wapens hebt dan knal je die hoofden etc. Toch vaak in duizenden stukjes.

Doet me ineens denken aan Soldier of Fortune 2, waar je die schedelpan haast chirurgisch kon ontleden.
Bloody Mess betekent ook +5% damage tegen alle enemies he.
Flesje bier
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:34:22 #296
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157515742
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:33 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Bloody Mess betekent ook +5% damage tegen alle enemies he.
Oh ja! Is ook zo. Was met FO1 en 2 niet zo, zit ik nog een beetje vast in.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:35:08 #297
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_157515761
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is wel een terechte angst hoor :P. Veel lopen (overal waar je al geweest ben heeft ook een fast travel optie overigens) en op een gegeven moment heb je kans dat je inderdaad in elke kast rond gaat snuffelen en alles bij elkaar hamstert. Maaaar, het is nu wel zodanig makkelijk dat je alleen maar met je muis op een kist hoeft te wijzen en dan zie je zonder aanklikken al wat er in zit en dan hoef je alleen nog maar 'r' te spammen en heb je alles. Dus het is niet heel tijdrovend.
Ah oke thanks, dat is wel fijn idd, een probleem minder. Zou je de game aanraden aan iemand die deel 3 niet gespeeld heeft? Is het verder ingewikkeld met dingen zelf uitzoeken, zoals je hele inventory. Heb vaak dat als ik in games veel scrap verzamel dat ik geen idee heb wat ik ermee moet :P . Of zoals zulke problemen die Indiaantje89 ook heeft.
pi_157515954
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

:')

pi_157515970
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:35 schreef warp995 het volgende:

[..]

Ah oke thanks, dat is wel fijn idd, een probleem minder. Zou je de game aanraden aan iemand die deel 3 niet gespeeld heeft? Is het verder ingewikkeld met dingen zelf uitzoeken, zoals je hele inventory. Heb vaak dat als ik in games veel scrap verzamel dat ik geen idee heb wat ik ermee moet :P . Of zoals zulke problemen die Indiaantje89 ook heeft.
Zou de game wel aanraden ook al heb je deel 3 niet gespeeld, alleen wordt het inderdaad niet geweldig uitgelegd allemaal. Je moet geduld hebben om uit te zoeken hoe alles precies werkt en om eraan te wennen.
  vrijdag 13 november 2015 @ 16:46:44 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157516054
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:35 schreef warp995 het volgende:

[..]

Ah oke thanks, dat is wel fijn idd, een probleem minder. Zou je de game aanraden aan iemand die deel 3 niet gespeeld heeft? Is het verder ingewikkeld met dingen zelf uitzoeken, zoals je hele inventory. Heb vaak dat als ik in games veel scrap verzamel dat ik geen idee heb wat ik ermee moet :P . Of zoals zulke problemen die Indiaantje89 ook heeft.
het is makkelijk te spelen maar moeilijk (of onoverzichtelijk) als je te veel tegelijkertijd wil doen. maar het grote voordeel tegenover de oude delen is juist dat je de settlements kan bouwen en al je junk kan je dan in de settlement flikkeren, doe je het tenminste nog ergens voor en vanuit daar kan je doen en laten wat je wil met die dingen. Zo lang je maar niet ook armor en wapens die je wel wil houden erbij gooit want dat wordt dan ook op een gegeven moment opgevroten door je settlement.

Nu is het zo dat drugs (medcijnen en oppeppers), armor, wapens en upgrade items (bobbleheads en magazines) belangrijk zijn en verder eigenlijk niets. En je surplus aan wapens en armor kan je uitdelen aan je settlers zodat ze er ook stoer uitzien en wat beter tegen de raiders kunnen vechten. Het is even uitzoeken maar niet heel ingewikkeld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157516188
dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')