Misschien als sinterklaas en de kerstman samenwerken dat ze mij dat willen schenken, ik ben tenslotte een heel jaar lief geweestquote:Op maandag 23 november 2015 22:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand teveel geld en zin om een full-size F1-simulator wagen in zijn woonkamer te zetten
http://www.costco.co.uk/v(...)car-simulator-140490
sowieso een race sim zonder VR...quote:Op maandag 23 november 2015 22:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien als sinterklaas en de kerstman samenwerken dat ze mij dat willen schenken, ik ben tenslotte een heel jaar lief geweest
Oh dacht dat TAG onder McLaren groep viel?quote:Op maandag 23 november 2015 22:45 schreef JimmyManna het volgende:
Overigens gaat TAG Heuer van McLaren naar Red Bull. Zo onderhand lijkt niemand Mclaren nog te willen sponsoren. Als dat nog lang zo blijft dan krijgen ze ook in Woking serieuze problemen. Of denk ik te somber?
Klopt, maakt het dus nog bijzonderderquote:Op dinsdag 24 november 2015 07:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh dacht dat TAG onder McLaren groep viel?
Ik dacht dat het andersom was, de eigenaar van TAG heeft aandelen McLarenquote:Op dinsdag 24 november 2015 07:57 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Klopt, maakt het dus nog bijzonderder
Zo eentje die los van de grond hangt met van die zuigers enzo en helemaal beweegt is wel erg vet.quote:Op maandag 23 november 2015 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Als het nou een bewegende was...
...was het nog steeds veel te duur
Ik heb al een aantal keer in een motion sim gereden en ik vind het echt niks, het leidt te veel af en is toch vaak nep en te geforceerd. Een sim met alleen bass shakers vind ik meer dan voldoende..quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zo eentje die los van de grond hangt met van die zuigers enzo en helemaal beweegt is wel erg vet.
Dat zou ik vele malen liever hebben dan een racewagen met 3 schermen ervoor.
http://www.jamesallenonf1(...)season-in-abu-dhabi/quote:BBC pundit, and former F1 driver, David Coulthard recently asked in an online column for the broadcaster whether Mercedes could let its drivers race with different strategies in Abu Dhabi as a one-off event now the championship is finished.
He wrote: “With one race of the season to go, though, wouldn’t it be cool if Mercedes – now they have nothing to lose and both championships are tied up – just let their drivers and their respective engineers off the leash and ran a gloves-off race in Abu Dhabi next weekend?”
Tjonge. De hybride technologie in de huidige motoren is al flink verouderd en dan moet het alsnog simpeler en goedkoper . Test ban, ban op ontwikkeling, windtunnel bans... wat moet er nog meer gebeuren voordat met eindelijk door heeft dat dat soort dingen altijd averechts werken? De fabrieken hebben het geld om om die restricties heen te werken en de kleine teams niet. Zo gaat het altijd .quote:The FIA has confirmed Mercedes, Ferrari, Renault and Honda are to develop a proposal together to address engine cost and supply issues after the F1 Commission voted against the governing body's 'alternative engine' plans.
The four power unit manufacturers have expressed their opposition to plans by the FIA and FOM to tender for an independent engine supplier, which will offer a cheaper alternative engine at a different, less 'complicated' specification from 2017 for cash-strapped independent teams.
Prompted by the FIA's desire to cut costs – of which the current generation V6 Hybrid power units are main driver -, it proved the predominant topic of conversation at the most recent Strategy Group, with all four manufacturers coming together to propose their own alternatives.
With the F1 Commission subsequently voting 'not to pursue the option' at this stage, the FIA will allow the manufacturers to collaborate on devising a proposal that will address the following:
- Guarantee the supply of Power Units to teams
- Lower the cost of Power Units to customer teams
- Simplify the technical specifications of the Power Units
- Improve the noise
Despite the rejection, the FIA says the alternative engine plans are still on the table and could be reassessed if the manufacturers' proposal – which must be presented by 15th January 2016 – is not satisfactory.
Beyond drastically slashing the price of the power units, the FIA is seeking to ensure no team is left without a power unit supply – thus avoiding a Red Bull-style engine crisis – and ensuring a minimum supply is met by all manufacturers, a move considered a direct response to McLaren preventing Honda from expanding its supply for 2016.
Though the proposal has been shelved until January, the FIA confirmed four parties expressed an interest in securing the tender to supply the alternative customer engine.
The first meeting between the FIA and the engine manufacturers will take place at this weekend's Abu Dhabi Grand Prix.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Een sim met alleen bass shakers vind ik meer dan voldoende..
Haha bij die actie van Max zat m'n hart toch wel ff in m'n keel xDquote:Op woensdag 25 november 2015 12:51 schreef Geralt het volgende:
http://www.fia.com/action-of-the-year-2015
Even stemmen op de actie van het jaar
Het wachten is op Renault-baas Carlos Ghosn. Die moet het unbranded concept nog goedkeuren. Hij neemt regelmatig nogal wat tijd voor zijn besluitenquote:Op woensdag 25 november 2015 18:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Haha bij die actie van Max zat m'n hart toch wel ff in m'n keel xD
Wel enorm goed uitgevoerd uiteindelijk
Het blijft trouwens behoorlijk stil rond de RB / STR soap laatste tijd.
Oh dacht op dat Abiteboul meneer Ghosn ervan heeft overtuigd, dat ze in 2016 opeens wel een snellere motor kunnen bakken.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het wachten is op Renault-baas Carlos Ghosn. Die moet het unbranded concept nog goedkeuren. Hij neemt regelmatig nogal wat tijd voor zijn besluiten
Die zijn sowieso verweven met elkaar.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Oh dacht op dat Abiteboul meneer Ghosn ervan heeft overtuigd, dat ze in 2016 opeens wel een snellere motor kunnen bakken.
Of zouden ze stiekem Mecachrome steunen?
Van huis uit is dat volgens mij ook niet een échte race-die hard.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het wachten is op Renault-baas Carlos Ghosn. Die moet het unbranded concept nog goedkeuren. Hij neemt regelmatig nogal wat tijd voor zijn besluiten
Titel voor Kvyatquote:Op donderdag 26 november 2015 11:44 schreef Zorro het volgende:
We zijn er nog niet...
http://www.auto-motor-und(...)sicher-10260416.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |