abonnement Unibet Coolblue
pi_157388098
Hier eten ze over het algemeen best goed. Jongste houdt veel van groente, dus daar maak ik me nooit zo'n zorgen over :D
Ze eten eigenlijk altijd wel iets, sowieso voldoende over de dag. Toetjes hebben we niet altijd, dus dat krijgen ze ook niet altijd. Ook niet als ze slechter gegeten hebben. Ze krijgen dan ook niet meer ofzo.

Oh en hier eten ze vaak ook nog hun eten verder na hun toetje :')

Oh en wat betreft zindelijkheid. Ik heb gewoon een volledig zindelijke peuter, zelfs s nachts. Na bijna 5,5 jaar gewoon geen luiers meer *O*
pi_157390845
Ik heb inmiddels ook ervaren dat het niet handig om meteen eten weg te gooien als ze aan hun toetje zitten. Vooral M had er nog wel een handje van om gewoon eerst het toetje te eten om daarna alsnog zijn avondeten te willen.

We hebben vandaag de uitslag van de zygositeitstest kregen en de uitslag was niet heel verrassend. Wel fijn om een bevestiging te krijgen en dat nu ook alle twijfels weg zijn en er zekerheid is. Ook voor henzelf.
pi_157395800
Son, goed bezig! Hier ook een droge nacht zonder luier. Eindelijk van die dingen af ;)

Kyara, wat was de uitslag? Een eiig?

Avondeten is hier erg wisselend. Ze zitten wel altijd aan tafel (tenzij ziekte). Daan moppert tegenwoordig graag over de saus op zijn pasta, of het stukje prei in zijn saus. Maar vaak begint hij na een paar minuten mopperen wel te eten. En soms eet hij niks/weinig en dan laat ik dat. We eten ook niet vaak toetje, dus dan is het de volgende ochtend weer etenstijd. Maar niet dat hij dan schreeuwend van de honger wakker wordt, dus dan zal hij ook echt geen honger gehad hebben.
Soms eet hij niet omdat hij gewoon een nee-dag heeft. Dan maak ik wel een bordje voor in de koelkast. Als we dan 's avonds aan de thee&koekje zitten, moet hij eerst een paar hapjes van zijn avondeten doen..
  zondag 8 november 2015 @ 09:38:33 #279
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157396070
Oh wow, ook al meteen s nachts :o

ja, een-eiig inderdaad. Vroege splitsing.
  zondag 8 november 2015 @ 11:22:25 #280
378192 -mandy-
I am who I am
pi_157397158
D maakt met zindelijkheid ook goede sprongen, de afgelopen 2 weken nauwelijks natte instapluiers.
:D Hij loopt nu de eerste ochtend zonder luier en tot nu nog geen ongelukjes :) #trots .

Wat goed van je peuter Sonnetje en ook meteen 's nachts. En Sticker ook! Wauw ^O^

D heeft die fase ook gehad dat hij na zijn toetje nog warm eten at.
Als hij weinig of geen avond eten lust, eet hij alleen (iets meer) yoghurt. Ik maak me er niet druk over. Het zijn ook peuters ...

Wat fijn dat je bevestiging hebt Kyara!

Caroro een dikke :*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_157398100
Goed van ze son,l-e en mandy

Hier nog geen tekenen van zindelijkheid, ze is net 2 dus het duurt nog wel even gok ik.
pi_157398178
Hier ook sinds een poos ee lastige eter. Zodra ik zeg dat we gaan eten roept ze standaard "Ik wil niet eten!". Mijn reactie is dan prima, dan eet je niet, maar je komt wel aan tafel. Meestal eet ze wel dan een beetje. Ze is gek op ijsjes (van die stengels waterijs die ik dan doormidden knip). Die wil ze altijd als toetje. Ze is vaak ook "klaar" met eten omdat ze nu een ijsje wil. Ze mag van mij altijd een toetje (yoghurt of pudding), maar een ijsje moet ze verdienen en krijgt ze alleen als ze bijvoorbeeld nog 5 happen eet. Moet je zien hoe snel die happen erin gaan :')
Sarcasme. Herken het.
pi_157398195
Jee Caroro, wat heftig klinkt dat. Is dat een bekend risico van zo'n operatie of heb jij Heel Veel Pech?

Lieve mensen, Sticker is niet zindelijk he, dat zei ik niet ;) Hij is zindelijk aan het worden, we hebben nog wel een weg te gaan :') :D

Wij waren gisteren naar de themadag van de Stichting HELLP (was heftig zeg ;( maar ook leuk: ik ben gevraagd om bestuurslid en columnist te worden, en ze willen me als zzp'er inhuren voor wat onvrijwillige klussen :) ) Sticker was gisteren om 5 uur wakker, daarna de hele dag naar Amersfoort, we waren om 20 uur thuis en ik heb geslapen van 20:30 tot 9:30 vanmorgen :o Nu is Oudste op zolder aan het Lego-en met een vriendje, Man en Stick zijn naar de kinderboerderij, en ik heb chocolademoussetaart met peer gemaakt O+
pi_157398233
Oh, over eten: hier wordt er prima gegeten. In periodes eten ze soms als een bootwerker, en soms minimaal, maar er is nooit drama. In de wat mindere periodes bieden we meer fruit aan. Geen echte tips vanuit hier dus.
pi_157398301
Ik merk het ook heel erg met groeispurten. Na een groeispurt eet ze altijd slecht.

Wat ik trouwens wel goed van haar vindt, is dat ze altijd alles proeft. Niet altijd vrijwillig, maar ze maak er ook nooit een drama van, daar ben ik erg blij mee :) Als ze het echt niet lekker vindt, mag ze het van mij ook uitspugen. Dat houdt het ook laagdrempelig.

LE, wat super zeg! Het lijkt me ook heel fijn om te mogen schrijven over iets wat je zo na aan het hart ligt.
Sarcasme. Herken het.
pi_157398378
Of lijkt het alsof ze slecht eet omdat ze tijdens die spurt zo veel eet? :D

Hier idd ook, alles wordt geproefd en als ze iets niet lusten nemen we dat serieus. Oudste gruwelt van paprika, serieus. Ik heb het wel eens ergens in verstopt zonder het te melden en hij moest kokhalzen toen hij het proefde, best sneu ook :@ Vriendje dat hier nu aan het spelen is lust thuis bijna niets, en eet hier vanalles. Zijn moeder vroeg hem eens waarom hij hier wel eet.

'Omdat ze daar zo streng zijn' :') :D Dusssss.
pi_157398389
Le wat een toffe klus zeg.
pi_157402908
L-E, wat super.
En klinkt als een gezellig weekend wat je hebt O+

Hier ervaar ik weinig problemen met eten. Ene keer eet ze meer dan de andere keer. Alleen wel vaak een driftbui. Maar dat is combinatie moe en honger
En toetje krijgt ze ook vaak tijdens het eten. Verbaast me nog steeds dat ze alles door elkaar eet :D
pi_157404345
LE, het is een samenkomst van pech en een bindweefsel afwijking. Maar verder heb ik zoveel geluk joh *O*. Een leuke,lieve man, oudste dochter is een beauty, zoonlief is awesome, en J. ons toetje O+. Zwanger worden ging bij nr 1 en 2 niet vanzelf, en dan is daar ineens nog ons verassings-ei!

Vanochtend is O+ met zoon naar de introductie van de Dakar rallyteams gegaan, en J en ik zijn naar het strand gereden om de hond uit te laten, heerlijk!!

J eet trouwens vrij weinig, in de ochtend pap, dan soms nog een cracker, s'middags krijg ik er met moeite een boterham in en s'avonds eet ze de ene keer super en de andere avond niks. Wel altijd het toetje. Waar is mijn allesetende dreumes gebleven :'( .

Klinkt als een mooi weekend LE! En mooi dat jullie je gevoel bevestigd hebben gekregen kyara!!
pi_157411514
quote:
2s.gif Op zondag 8 november 2015 09:38 schreef Kyara het volgende:
Oh wow, ook al meteen s nachts :o

ja, een-eiig inderdaad. Vroege splitsing.
Bij een vroege splitsing heb je iets meer variatie nog waarschijnlijk? Vandaar de verschillen..

LE, wat fijn dat ze je zzp klussen kunnen laten doen!
  zondag 8 november 2015 @ 21:10:24 #291
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157411750
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 21:03 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Bij een vroege splitsing heb je iets meer variatie nog waarschijnlijk? Vandaar de verschillen..

LE, wat fijn dat ze je zzp klussen kunnen laten doen!
:Y

Hoewel late splitsers ook grote(re) verschillen kunnen hebben. Bijvoorbeeld groter lengteverschil door groeiachterstanden bij TTS of verschil in vorm van het hoofd doordat er eentje klem gelegen heeft of zo.
  zondag 8 november 2015 @ 21:11:06 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157411774
En L-E :* voor de heftige dag maar wel mooie dingen vloeien er uit voort. Ook tof dat je mag zzp-en
pi_157413724
Le :*

Son fijn he zo zonder luiers!

Wij verklaren meneer L weer beter dus komende week weer normaal ritme! Hopelijk wil hij wel naar de psz

Qua eten geen probleem met hem
idd regelmatig nog na een hap vla een hap rijst oud
pi_157419021
Net Ow weer helemaal over de rooie op het kdv achtergelaten.
Dit voelt zo slecht :'(

Ik weet gewoon geen andere oplossing. En ik moet gewoon aan het werk :'( :'(
pi_157419029
Loj :* , rot is dat hé! Sterkte en werk ze vandaag!!
pi_157419043
Loj :*
Hier gaat het in golfbewegingen, drama en vrolijkheid wisselen elkaar elke zoveel weken af, en ik heb ook nog niet kunnen ontdekken waar de dramaweken door getriggerd worden.
Gaat het wel snel oké nadat je weg bent? Denken de leidsters mee? Is weg laten brengen door papa een optie? (Papa maakt hier een wereld van verschil)
pi_157419664
Loj blijft hij dan voor langere tijd over de rooie? Of is dat sndl genoeg over nadat jij weg gaat?

:* klote gevoel lijkt me dat.

Vaste gastouder heeft een hernia. Dus vandaag zitten ze bij een noodgastouder. Gevoel is goed hoor... maar die wisselingen continu :{
pi_157420249
Loj, zo rot als je hem zo moet achterlaten :*

Twinkle, niet leuk inderdaad. Je kiest juist voor een go, omdat er weinig wisselingen zouden moeten zijn :*
pi_157428219
Het wordt hier een kadootjes festijn ben ik bang. Luuk is ook nog eens 26 november jarig....


Wat naar zeg Loj. ... Luuk kan t soms ook echt moeilijk hebben. Maar aan t eind van de dag hoor ik alleen nog maar: nog esentjes mama, nog esentjes (eventjes)

Vrijdag is de logopediste begonnen met m te testen. Ze speelde spelletjes met m en keek zo wat hij begreep. Over 2 weken horen we wat er uit deze test kwam en gaat zw verder.
*poef* nu is het weg
  maandag 9 november 2015 @ 21:30:34 #300
378192 -mandy-
I am who I am
pi_157435030
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 16:57 schreef kaatjejannie het volgende:

Het wordt hier een kadootjes festijn ben ik bang. Luuk is ook nog eens 26 november jarig....


Wat naar zeg Loj. ... Luuk kan t soms ook echt moeilijk hebben. Maar aan t eind van de dag hoor ik alleen nog maar: nog esentjes mama, nog esentjes (eventjes)

Vrijdag is de logopediste begonnen met m te testen. Ze speelde spelletjes met m en keek zo wat hij begreep. Over 2 weken horen we wat er uit deze test kwam en gaat zw verder.
Is dat de eerste keer dat Luuk is heengeweest Kaatjejannie?
D begint volgende maand bij logopedie, vandaar mijn vraag.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')