abonnement Unibet Coolblue
pi_157284889
De grote majoshow? Whut? :')

Dit is duidelijk niet mijn drama. Doe ik dus niet aan mee. Ik ga wel weer wachten op streepjes :W
  dinsdag 3 november 2015 @ 07:12:09 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_157284941
Jongens, meisjes. Houden we het gezellig?
Natuurlijk kun je leed niet vergelijken, maar soms is het ook best fijn om je frustratie gewoon even te kunnen ventileren ;)
disclaimer
pi_157284973
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:32 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel bizar om te lezen dat Jagar nu al een kind heeft terwijl ik nog met haar postte in het Rammelaarstopic. Maar zij en silliegirl waren gewoon super snel zwanger. :D En mignonne speelde vals, die was gewoon allang aan het oefenen :P
Ja hoi! :W

Inderdaad ging het bij mij heel snel. Ik kan me niet voorstellen hoe frustrerend het is dat je wil, maar dat het maar niet lukt, want ik heb dat zelf niet meegemaakt. Ik vind het oprecht kut voor diegenen die zo lang moeten wachten of zelfs de medische molen in moeten.

Maar, het maakt mijn kinderwens niet meer of minder omdat het snel raak was. Ik wilde net zo graag zwanger zijn als iedereen die hier post en wacht op streepjes. Dat is denk ik ook wat Migonne wil zeggen; als je die wens hebt, dan wil je daar wat mee. Dat geldt voor de mensen in 't rammelaarstopic, hier en zeker ook in het Wat als.. topic. Al onze (toekomstige) kindjes zijn net zo gewild en gewenst. En ik denk niet dat je dan perse de redenen waarom je moet wachten moet
vergelijken..
pi_157284995
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja hoi! :W

Inderdaad ging het bij mij heel snel. Ik kan me niet voorstellen hoe frustrerend het is dat je wil, maar dat het maar niet lukt, want ik heb dat zelf niet meegemaakt. Ik vind het oprecht kut voor diegenen die zo lang moeten wachten of zelfs de medische molen in moeten.

Maar, het maakt mijn kinderwens niet meer of minder omdat het snel raak was. Ik wilde net zo graag zwanger zijn als iedereen die hier post en wacht op streepjes. Dat is denk ik ook wat Migonne wil zeggen; als je die wens hebt, dan wil je daar wat mee. Dat geldt voor de mensen in 't rammelaarstopic, hier en zeker ook in het Wat als.. topic. Al onze (toekomstige) kindjes zijn net zo gewild en gewenst. En ik denk niet dat je dan perse de redenen waarom je moet wachten moet
vergelijken..
sjuust :)

Natuurlijk moet je kunnen ventileren over hoe kut alles is, daar zijn dit soort topics ook voor. Met de nadruk op ook. Maar er wordt erg vaak benoemd hoezeer iets steekt en dat zorgt er ook voor dat er toch best wat dames zijn die dit topic overslaan want tsja ze horen hier niet, ze beginnen pas net en zijn er niet medisch mee bezig. Dat lijkt me toch ook best zonde.
:)
pi_157285039
Allereerst gefeliciteerd silli! En ja die meen ik echt!

Ik weet wel dat het algemeen bedoeld is maar ik kom hier niet zo vaak. Dus zo vaak ventileer ik niet. En nu dit. Voor mijn gevoel hoor ik dan ook niet meer hier ;(
pi_157285059
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:23 schreef Bottoms_up het volgende:
Jeetje, het mag toch wel een keer gezegd worden dat het pijn doet om zo lang te wachten. Er wordt altijd blij gereageerd als er streepjes zijn maar de mensen bovenaan de lijst mogen verdorie ook hun hart luchten zonder dit gezeur.


En welkom vivirawrs. Hopen dat je snel twee strepen piest... waar ik oprecht blij voor zou zijn (en het zou toch steken)
:)
Er wordt niet altijd blij gereageerd als je snel een tweede streepje plast hoor :N

Miskramen en lang wachten zouden verboden moeten worden o|O
En ja jaloezie is echt een heel lelijk iets, maar ik snap het zeker wel in dit geval.

welkom nieuwe mensen :W succes en veel plezier bij het maken van jullie kindje O+
pi_157285143
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:29 schreef kwakz0r het volgende:
Goh Hilzillah, dus als Mignonne een msikraam heeft telt het wel als zwangerschap,maar als de gyn jouw miskraam als zwangerschap telt dan moet hij op de brandstapel? Bijzonder.

Jaloezie is een hele lelijke emotie, daar laat ik het maar even bij.
Sodermieter toch op joh! Jij maakt er echt een hele andere tekst van dan wat er staat. Deze reactie heeft echt niks meer te maken met per ongeluk verkeerd lezen.

Natuurlijk zijn miskramen kneiter kut. Bij iedereen. Je bent verdrietig, want je wil zo graag. Maar als je dan vervolgens vrij snel weer zwanger bent... En mijn miskraam en brandstapel? Ik begrijp je verwijzing niet helemaal... Ik ben niet opnieuw zwanger hoor... Ik ben nog steeds verdrietig omdat ik NOG STEEDS NIET zwanger ben.

Edit: En bij alle verse steepjes, hoe kort je hier ook gepost hebt juig ik... ALTIJD!
pi_157285154
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]


Ik bemoei me er wel niet mee verder, blijkbaar zijn de andere wachtenden de groteMajoshow nog niet zat, ik wacht wel op streepjes zonder topic :')
Omg :o Wat ben jij een vals kreng... _O-
pi_157285196
Ik kom hier even lurken op de discussie die gaande is. Ook ik heb van beide kanten mee mogen maken, 1e heel snel En 2e via icsi ( wegens verminderd zaad). Het idee hoe vervelend het is om lang te moeten wachten op een kindje, greep mij al toen ik zelf snel zwanger was en in mijn omgeving het niet lukte. Maar ik begreep en voelde het pas echt goed toen het mijzelf overkwam. Ook in mijn omgeving veel mensen snel ( ook een jong familielid met ongelukje) zwanger, dat was ook slikken voor mij. En daar kwam ook jaloezie en andere emoties aan te pas. Ik heb ook veel onbegrip gehad in mijn omgeving, vooral familie/ schoonfamilie die het niet snapte. Van de familie zijn een paar mensen die het niet willen snappen en negeren mij nu.
Ik ben nu na 2 jaar zwanger van de tweede, met de baby alles goed maar mijn eigen lichaam laat mij helaas in de steek. Veel ontstekingen en andere toestanden, maar ik heb er alles voor over om een gezond tweede kindje op de wereld te mogen zetten.

Ik hoop voor iedereen die gauw zwanger wil worden, het snel lukt. Want lang wachten of zelfs de mmm in gun je echt niemand.

[ Bericht 9% gewijzigd door VintageGirl op 03-11-2015 09:57:35 ]
pi_157285464
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:55 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Edit: En bij alle verse steepjes, hoe kort je hier ook gepost hebt juig ik... ALTIJD!
:Y heb je ook :*
En ik hoop echt dat we snel allemaal voor jou kunnen juigen!
Net als voor alle andere dames die wachten natuurlijk!
pi_157285476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:55 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Sodermieter toch op joh! Jij maakt er echt een hele andere tekst van dan wat er staat. Deze reactie heeft echt niks meer te maken met per ongeluk verkeerd lezen.

Natuurlijk zijn miskramen kneiter kut. Bij iedereen. Je bent verdrietig, want je wil zo graag. Maar als je dan vervolgens vrij snel weer zwanger bent... En mijn miskraam en brandstapel? Ik begrijp je verwijzing niet helemaal... Ik ben niet opnieuw zwanger hoor... Ik ben nog steeds verdrietig omdat ik NOG STEEDS NIET zwanger ben.

Edit: En bij alle verse steepjes, hoe kort je hier ook gepost hebt juig ik... ALTIJD!
Nee ik weet dat je niet zwanger bent (vind ik oprecht rot voor je), maar oh wee toen skittles postte dat de gyn op zich gelijk heeft dat hij je wachtjaar pas laat tellen vanaf je miskraam. ONRECHT!

Weet je wat t is, je mag me een vals kreng vinden hoor, ben ik echt niet overigens, maar het is hier sinds een aantal maanden verdorie altijd hetzelfde. Ja er wordt gejuicht als mensen streepjes hebben, om vervolgens een heleboel posts te lezen over hoe rot dat roch wel voelt voor jezelf en ik gun het je hoor,maar...

Kom op zeg, wat ikke zegt, zo hard wordt er niet gejuichd, het woedt vanzelf weer weggeveegd door eenrondje hoe lang wacht jij al en nu is die weer zwanger en die wilde nog maar net een kind, etc.

En ja, dat zijn bepqalde users die dat altijd doen, en dat ben ik spiig en spuugzat.

De een verdient niet meer een kind dan een ander, je bouwt geen rechten op met wachten (binnen of buiten de medische molen), en zo woedt het hier weeens gebracht, indirect.
Kwak
pi_157285498
En aangezien ik inmiddels toch bekend sta als kreng post ik dan gewoon hier wat ik via dm en chat van meer mensen hoor.

:+
Kwak
pi_157285518
Oioioi wat heb ik ontketend...

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja hoi! :W

Inderdaad ging het bij mij heel snel. Ik kan me niet voorstellen hoe frustrerend het is dat je wil, maar dat het maar niet lukt, want ik heb dat zelf niet meegemaakt. Ik vind het oprecht kut voor diegenen die zo lang moeten wachten of zelfs de medische molen in moeten.

Maar, het maakt mijn kinderwens niet meer of minder omdat het snel raak was. Ik wilde net zo graag zwanger zijn als iedereen die hier post en wacht op streepjes. Dat is denk ik ook wat Migonne wil zeggen; als je die wens hebt, dan wil je daar wat mee. Dat geldt voor de mensen in 't rammelaarstopic, hier en zeker ook in het Wat als.. topic. Al onze (toekomstige) kindjes zijn net zo gewild en gewenst. En ik denk niet dat je dan perse de redenen waarom je moet wachten moet
vergelijken..
En ik gun het jou en Mignonne en alle anderen die hier in no-time weer weg zijn en door kunnen naar Z&G ook heel erg. Maar het is nu wel even confronterend, want ik had ook hoogzwanger in Z&G kunnen posten als het anders gelopen was. Jullie zijn daar nu gewoon het levende bewijs van. Net als het feit dat wanneer de lichting van o.a. Mignonne oudste jarig is, ik hier ook al ongeveer zo lang meelees. En dat ik samen met bellelena, Lot en Lady_Black in het rammelaars-topic topic heb gezeten en zij nu zwanger zijn van een tweede. Ik gun hen en anderen dat enorm. En iedereen heeft zijn eigen verhaal met wellicht ook een eigen portie leed erin. En ook als je dat niet hebt, als alles vlekkeloos verloopt gun ik je dat van harte. Maar het drukt mij wel met de neus op de feiten over hoe snel de tijd gaat, en dat je het zwanger worden zelf totaal niet in de hand hebt.

Het lijkt me toch vrij normaal als dat hier gewoon gedeeld wordt :)

Als ik zwanger ben binnenkort, snap ik ook wel dat het een beetje steekt bij mensen die al langer wachten. En wat mij betreft mag dat best geuit worden naast de felicitaties :Y
pi_157285598
Ja weet je, er is niemand die zegt dat je dat niet mag delen, maar het is hier echt een ander sfeertje de laatste tijd.

Toen wij aan het proberen waren voor de eerste, precies twee jaar geleden, waren er ook mensen die al lang wachtten, chanty en fazzo bijvoorbeeld, en met meerdere miskramen een heel aantal. Maar ik heb toen nooit het gevoel bij dit topic gehad dat ik nu wel heb. En ik vind dat ik daar wat van mag zeggen.

En dat het dan bitchy en persoonlijk wordt op een gegeven moment is niet netjes maar maakt de observatie niet anders.

Er wordt wel heel vaak gezegd nu hoe alles toch benoemd moet kunnen worden, alsof dat niet altijd al gebeurde. Er is geen leed-doofpot ofzo. Het krijgt alleen wel erg de overhand.

En dat bedoel ik met een "show", iemand feliciteren met een paar posts later een dikke maar voor jezelf, maakt dat iemand anders nieuws ineens over jou gaat, en diegene postte dat helemaal niet om het over jou te hebben, die postte voor zichzelf blij nieuws.
Kwak
pi_157285655
Ter vergelijking:

Zouden we het normaal/leuk vinden als iemand jarig is en een aardig deel van de felicitaties is letterlijk:

Gefeliciteerd! Ik ben blij voor je, maar het steekt ergens wel want mijn oma is nu al twee jaar dood en die wordt nooit meer jarig.

En dat dan het hele volgende gesprek gaat over hoelang opa's en oma's al dood zijn?

Een felicitatie met een maar(ook al komt ie twee pagina's later) is geen felicitatie.
Kwak
pi_157285683
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef kwakz0r het volgende:

En dat bedoel ik met een "show", iemand feliciteren met een paar posts later een dikke maar voor jezelf, maakt dat iemand anders nieuws ineens over jou gaat, en diegene postte dat helemaal niet om het over jou te hebben, die postte voor zichzelf blij nieuws.
Maar dat was nu toch niet het geval? Of heb ik streepjes gemist?
Je hebt gelijk dat het niet fijn is voor iemand met goed nieuws dat er negatief wordt gereageerd.
Maar als er nu negatieve gevoelens worden gedeeld (en ook door mensen die dat niet vaak doen), vind ik het jammer dat er zo'n discussie begint.
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:06:42 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157285705
Jeetje ik snap beide kanten zo goed. Ik word (meestal) snel zwanger maar heb nu ook een mk gehad en heb lang moeten wachten voordat man weer wou. Bij mij is de lol van een mooie aankondiging er ook helemaal af met twee familieleden die al 4 en 2 jaar in de mmm zitten. Maar ik zou dat nóoit hardop tegen ze zeggen. Kom op zeg, hun leed is écht wel een stuk zwaarder dan het mijne. En ja voor mij is het dus best lullig want mijn geluk wordt ondergesneeuwd. Maar het zij zo.
pi_157285719
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ja weet je, er is niemand die zegt dat je dat niet mag delen, maar het is hier echt een ander sfeertje de laatste tijd.

Toen wij aan het proberen waren voor de eerste, precies twee jaar geleden, waren er ook mensen die al lang wachtten, chanty en fazzo bijvoorbeeld, en met meerdere miskramen een heel aantal. Maar ik heb toen nooit het gevoel bij dit topic gehad dat ik nu wel heb. En ik vind dat ik daar wat van mag zeggen.
Ja, dat mag maar ik herken het niet zo erg, en lees al lang mee dus. Maar dat kan komen omdat ik nu zelf ook wacht op een zwangerschap, wellicht ben ik gebiased.
In elk geval, het is de toon die de muziek maakt: wat denk je hier mee te bereiken?
quote:
En dat het dan bitchy en persoonlijk wordt op een gegeven moment is niet netjes maar maakt de observatie niet anders.
Nee, maar wel wat je er mee bereikt. Nu ontketen je er alleen een soort bitchfight mee :P
pi_157285746
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:04 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Maar dat was nu toch niet het geval? Of heb ik streepjes gemist?
Je hebt gelijk dat het niet fijn is voor iemand met goed nieuws dat er negatief wordt gereageerd.
Maar als er nu negatieve gevoelens worden gedeeld (en ook door mensen die dat niet vaak doen), vind ik het jammer dat er zo'n discussie begint.
Eens :Y
pi_157285768
Ach, er wordt van de andere kant ook wel bitchy op mij gereageerd. Ik heb gewoon geen zin om altijd enorm op mijn woorden te letten zoals in OUD gebruikelijk is. Als iemand me boos maakt dan komt t er weleens zo uit. Too bad.

En er wordt dus ook vanuitgegaan dat ik niet wacht, wat helemaal niet gezegd is O-)
Kwak
pi_157285776
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:47 schreef kwakz0r het volgende:
En aangezien ik inmiddels toch bekend sta als kreng post ik dan gewoon hier wat ik via dm en chat van meer mensen hoor.

:+
Wat wil je hier mee bereiken dan? "Kijk mij eens uitspreken wat meerdere mensen denken..."

Verder kom ik verrot uit mijn woorden dus de discussie laat ik verder even voor wat ie is.
S. 2014
J. 2016
pi_157285807
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:37 schreef Bottoms_up het volgende:
Allereerst gefeliciteerd silli! En ja die meen ik echt!

Ik weet wel dat het algemeen bedoeld is maar ik kom hier niet zo vaak. Dus zo vaak ventileer ik niet. En nu dit. Voor mijn gevoel hoor ik dan ook niet meer hier ;(
Je moet je echt niet zo aangesproken voelen. :*
Kwak
pi_157285815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
Ach, er wordt van de andere kant ook wel bitchy op mij gereageerd. Ik heb gewoon geen zin om altijd enorm op mijn woorden te letten zoals in OUD gebruikelijk is. Als iemand me boos maakt dan komt t er weleens zo uit. Too bad.

En er wordt dus ook vanuitgegaan dat ik niet wacht, wat helemaal niet gezegd is O-)
nou ik wilde net zeggen, je wacht wel zonder topic zei je, zijn er al plannen voor een tweede? :D
pi_157285840
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wat wil je hier mee bereiken dan? "Kijk mij eens uitspreken wat meerdere mensen denken..."

Verder kom ik verrot uit mijn woorden dus de discussie laat ik verder even voor wat ie is.
Ja, best wel eigenlijk. Laat mij maar de bitch zijn dan, ben al niet zo geliefd :') bij de huidige generatie wachters. Maar denk niet dat er niemand anders zo over denkt.
Kwak
pi_157285848
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:15 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

nou ik wilde net zeggen, je wacht wel zonder topic zei je, zijn er al plannen voor een tweede? :D
Ik wil eigenlijk wel weer. Maar misschien kan ik beter het rammelhok nog even in.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')