Die crematorium kost toch 480 kw ipv dat het dat oplevert?quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hmm, dit was de enige die ik kon vinden die stroom kan opwekken.
En ergens is het geen slecht idee, als je dan toch aan het verbranden bent, haal er dan ook gelijk electrische energie uit.
Hmm, misschien heb ik het dan verkeerd gelezen, ik dacht het dat 480kw opleverde.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Die crematorium kost toch 480 kw ipv dat het dat oplevert?
kan je dat crematorium niet downloaden en vervolgens editten?quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen cheat-crematorium. Ik wil een crematorium die energie of materiaal geeft in ruil voor de geleverde lichamen . Beetje als de vuilverbrandingsoven in het spel, je gooit er vuil in en je krijgt kilowatjes voor terug. dat, op zijn minst.
Vermoedelijk kan je een gebouw niet meerdere functies meegeven. Dus als het onder 'health/deathcare' valt kan je geen er stroom genererende functies aan plakken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:23 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je dat crematorium niet downloaden en vervolgens editten?
Daar is een mod voor, dus het moet kunnen. Zo is daar bijvoorbeeld al een universiteitsgebouw met ingebouwd metrostation. Misschien ff in de workshop zoeken naar multi-purpose building of iets dergelijks.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Vermoedelijk kan je een gebouw niet meerdere functies meegeven. Dus als het onder 'health/deathcare' valt kan je geen er stroom genererende functies aan plakken.
Ooooeeeh, dat lijken me ook verschillende functiegroepen ja. Dit zal mijn eerste mod ooit worden, als het me lukt .quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar is een mod voor, dus het moet kunnen. Zo is daar bijvoorbeeld al een universiteitsgebouw met ingebouwd metrostation. Misschien ff in de workshop zoeken naar multi-purpose building of iets dergelijks.
Sowieso moet het al wel kunnen lijkt me (misschien ook wel zonder mod bedenk ik me nu) want de Incinerator maakt in de vanilla game volgens mij al energie van verbrand vuilnis. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ooooeeeh, dat lijken me ook verschillende functiegroepen ja. Dit zal mijn eerste mod ooit worden, als het me lukt .
Ja maar dat zit beide nog bij utilities als hoofdgroep. Misschien dat transport en educatie 'services' als hoofdgroep en health/deathcare ook een aparte hoofdgroep is.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sowieso moet het al wel kunnen lijkt me (misschien ook wel zonder mod bedenk ik me nu) want de Incinerator maakt in de vanilla game volgens mij al energie van verbrand vuilnis. Maar ik kan het mis hebben.
Nouja, in elk geval, ik denk dat het moet kunnen. Het mooie aan dit spel is dat je het zo gek niet kan bedenken of er is al wel een mod voorquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dat zit beide nog bij utilities als hoofdgroep. Misschien dat transport en educatie 'services' als hoofdgroep en health/deathcare ook een aparte hoofdgroep is.
de menu indeling is 1 ding, een gebouw die meerdere functies bekleed is een ander ietsquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dat zit beide nog bij utilities als hoofdgroep. Misschien dat transport en educatie 'services' als hoofdgroep en health/deathcare ook een aparte hoofdgroep is.
Daarom is het ook zo onbegrijpelijk dat dit gebouw niet bestaat. Of een vuilnisbelt/begraafplaats combi bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, in elk geval, ik denk dat het moet kunnen. Het mooie aan dit spel is dat je het zo gek niet kan bedenken of er is al wel een mod voor
Op zich wel eens, ware het niet dat er geen één gebouw bestaat, ook niet onder de cheatgebouwen, die bijvoorbeeld vuil/mensen/afval/vuil water allemaal in 1 gebouw propt voor het gemak. Er zit bijna zeker een beperking in de functie die je een gebouw aan kan smeren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:03 schreef mschol het volgende:
[..]
de menu indeling is 1 ding, een gebouw die meerdere functies bekleed is een ander iets
Ja. Of, doe eens gek, zou ik wel een digitale (niet echte) stad willen bouwen en beheren met dat soort zaken inderdaad. Voor mijn part met een negatieve impact op blijdschap (en gezondheid (Soylent green is people! ! )). Gewoon omdat het zou moeten kunnen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:45 schreef PandaDrop het volgende:
Dus als je moeder dood is, gooi je haar bij het afval?
En als je zus word word gecremeerd, moet je ervoor betalen en de crematorium verdient daarmee dubbel geld omdat ie ook voor energie geld krijg.
After Dark heet die expansion, dus apart van het basisspel. Als je die wilt aanschaffen; er komt over een kleine 2 week dus nog een expansion aan, misschien is het voordeliger ze dan alle drie in één keer aan te schaffen.quote:Op zondag 7 februari 2016 17:24 schreef Baas_bas het volgende:
Ik blijf dit spel echt geweldig vinden alleen heb ik het toch al een tijdje niet gedaan. Had altijd moeite met wegen maken. En op en afritten leken meer kruispunten dan in- en uitvoegstroken
Volgend weekend misschien maar weer eens aan wagen Je hebt nu ook nacht toch? Moet je daar een expansion voor hebben of krijg je die ook als je het basisspel hebt?
quote:Op zondag 7 februari 2016 17:24 schreef Baas_bas het volgende:
Ik blijf dit spel echt geweldig vinden alleen heb ik het toch al een tijdje niet gedaan. Had altijd moeite met wegen maken. En op en afritten leken meer kruispunten dan in- en uitvoegstroken
Volgend weekend misschien maar weer eens aan wagen Je hebt nu ook nacht toch? Moet je daar een expansion voor hebben of krijg je die ook als je het basisspel hebt?
Dat is volgens mij in het echte leven ook niet zo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij is het vrijwel onmogelijk om OV winstgevend te maken zonder Improved Public Transport mod.
Dan vraag ik wel af hoe bedrijven als de NS, Connexxion, Arriva en Veolia het zo lang volhoudenquote:Op woensdag 10 februari 2016 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is volgens mij in het echte leven ook niet zo.
subsidies van de overheid.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel af hoe bedrijven als de NS, Connexxion, Arriva en Veolia het zo lang volhouden
Bronquote:Financiering
Het openbaar vervoer wordt gefinancierd uit de exploitatiebijdrage van de Provincie
en de vervoersopbrengsten van reizigers en andere belanghebbende partijen (derdebetalers).
De provinciale exploitatiebijdrage wordt bekostigd via de Brede Doel Uitkering
(BDU) van het rijk, eventueel aangevuld met autonome provinciale middelen. De
BDU is bedoeld voor openbaar vervoer, infrastructuur en verkeersveiligheid.
Door verschillende oorzaken is er voor de nieuwe busconcessie per 2015 ruim 22%
minder budget beschikbaar ten opzichte van de huidige situatie (14,2 mln euro t.o.v.
18,3 mln euro; prijspeil 2012). Bij de vaststelling van de start- en kadernota is gekozen
voor ambitieniveau 2. Daarvoor is uit de provinciale middelen een extra budget
van ca. 1,1 mln. euro beschikbaar.
Ah ok, in dat geval is het best realistisch ja.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
subsidies van de overheid.
Ter informatie hoe het OV in de provincie Zeeland wordt gefinancierd.
[..]
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |