abonnement Unibet Coolblue
pi_156948396




Dit pareltje van Paradox kwam op 10 maart 2015 uit *O*


Let's play youtube clips
https://www.youtube.com/r(...)uery=cities+skylines

Handige links en guides:
• Fok!frontpage: Cities: Skylines - De beste grafische mods
• Officiele wiki: http://www.skylineswiki.com/Cities:_Skylines_Wiki
• Officiele forum: http://forum.paradoxplaza(...)?859-Cities-Skylines
• Bugs en de fixes (door mods): http://forum.paradoxplaza(...)8-Bugs-fixed-by-Mods
• How to manage traffic (v2): https://imgur.com/a/z1rM1
• Genereer jouw eigen map via Google Maps: http://terrain.party/ (meer info hier)
• Template mod https://github.com/SkylinesModEngineer/CitiesSkylinesSkeletonSrc
• Zie je een error in je scherm en kan je niet spelen?

Hier de oplossing.
• Tip door FOK!user SuperHarregarre voor het maken van een 3D object voor in de game:
SPOILER: Tip door SuperHarregarre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.

• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.

• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.

• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil

• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.

• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en Tropisch

SPOILER: Klimaten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.

Must have mods voor nog meer stadplezier
ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
Zonebare wandelpaden
Elevated train tracks
Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
Traffic Query tool
Geen verdwijnende auto's
Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
First person camera
Dynamic resolution
Automatic bulldoze
25 tile unlock mod
Mods en toch achievements
Tree Brush Mod
Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
Terraform tool
Extended Public Transport UI
Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
Lane Changer: No left/right turn

Saved Games / Maps
Circle City

SPOILER: Plaatjes van FOK!kers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van alles is weer waardeloos.
pi_156948517
Het is jammer dat ik nu nog zonder mods speel, want die verzonken en verhoogde stations zien er echt tof uit. Je hebt er nu geloof ik alleen nog T++ voor nodig. Ook om bijvoorbeeld alle sporen van een groter station te kunnen gebruiken (zoals ik nu heb).
Van alles is weer waardeloos.
pi_156949535
Voor woonwijken gebruik ik de 2baans weg met grasstrook, voor de 'duurdere' wijken die met bomen en voor al 't andere de normale 2baansweg. Wel op dorpsschaal :P

Op die screen liggen ook voetpaden door de wijk heen om n beetje het idee van steegjes te creëren. Maar dat kan nog veranderen gezien er ook tuintjes tussen moeten O-)
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:36:59 #4
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156971141
Heb nu een aardig stadje ( 125.000 inwoners) alleen door onverstandige keuzes voor tiles heb ik nu geen strak geheel qua map.

Is er een manier om in een lopende game alle tiles te unlocken ipv alleen de 9 die ik nu bezit?

Heb de mod van S. Klyte toegevoegd maar dan krijg je dus dit:

quote:
The last Milestone (13) adds the permission to buy 17 new areas instead of one. So you have to reach that to unlock all areas, it does not work from the beginnig, as Milestones 1-12 are unchanged.
Heb milestone 13 al bereikt, mod doet dus niks op mijn lopende map :{
blablablabla
pi_156972616
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:31 schreef Elan het volgende:
Heb nu een aardig stadje ( 125.000 inwoners) alleen door onverstandige keuzes voor tiles heb ik nu geen strak geheel qua map.

Is er een manier om in een lopende game alle tiles te unlocken ipv alleen de 9 die ik nu bezit?

Heb de mod van S. Klyte toegevoegd maar dan krijg je dus dit:

[..]

Heb milestone 13 al bereikt, mod doet dus niks op mijn lopende map :{
Ik gebruik deze:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405810376
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:55:55 #7
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156978683

Gevangenen luchten, maar dan anders _O-
pi_156988488
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:31 schreef Oldground het volgende:
Het is jammer dat ik nu nog zonder mods speel, want die verzonken en verhoogde stations zien er echt tof uit. Je hebt er nu geloof ik alleen nog T++ voor nodig. Ook om bijvoorbeeld alle sporen van een groter station te kunnen gebruiken (zoals ik nu heb).
Ik heb die gemist.
Vorige topic?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:44:44 #9
111843 Cassius
Something's fucky
pi_157038258

Ja joh, reizigers blussen.
pi_157038750
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:44 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh, reizigers blussen.
Hittegolfje :D

Godver, na een weekje Gelderland met veel getoer barst het van de ideeën hier _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door Divje op 23-10-2015 15:29:30 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157055118
Een 'niet-weten-wat-te-doen'-screentje


Wel tof dat er nu ook Veolia & Arriva treintjes zijn, dit in combinatie met 2baans snelwegen van de Network Expansion Mod en dus de mogelijkheid wat meer realistische afritten te maken maakt het veel leuker om op zo'n poldermap te spelen :Y
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:46:58 #12
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_157069019
Zo ik heb het spel weer herontdekt sinds ik het laatst speelde in april/mei.
Toen het net uit was kon het me op een of andere manier niet zo bekoren en heb het dus een tijd aan de kant gelegd.

Van de week weer eens opgestart en gelijk geupdate, en aan de hand van de laatste twee topics uit deze reeks de meest belangrijke en relevante zaken/mods gedownload.

Ik vind het spel én de kwaliteit van de user-made content enorm verbeterd, met name de Europese gebouwen O+ is iets waar ik sinds Sim City 4 al op wacht. Dat in combinatie met de grachten O+ en wat Europese kerken O+ zorgen voor een hernieuwde waardering van dit spel.
Ik hou van realisme in de city-builders en nu kan ik dus een waarheidsgetrouwe Europese stad bouwen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem is dat ik nu in mijn stad alleen nog maar een historische binnenstad heb zonder buitenwijken, maar die bouw ik laterna wel.

Ik kan weer een aantal uur vooruit met Skylines ^O^
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_157126365
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157129376
quote:
Zo te zien eerder light-rail voertuigen.. (rails ligt grotendeels niet op straten)
Echte trams zouden tof zijn _O_ (een avenue met in het midden tramrails b.v. als roadpiece)

even over de traffic manager mod: welke versie gebruiken jullie?
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=427585724 (originele)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=481786333 (Traffic Manager Plus by seiggy )
of
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=498363759 Traffic Manager + Improved AI by fadster
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:02:41 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157129721
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 23:27 schreef Divje het volgende:
Een 'niet-weten-wat-te-doen'-screentje
[ afbeelding ]

Wel tof dat er nu ook Veolia & Arriva treintjes zijn, dit in combinatie met 2baans snelwegen van de Network Expansion Mod en dus de mogelijkheid wat meer realistische afritten te maken maakt het veel leuker om op zo'n poldermap te spelen :Y
Ik vind het wel stoer dat je het echt op de Hollandse toer gooit O+. Elke keer heb ik grootse plannen en binnen 5 minuten zit ik weer random plakkaten neer te flikkeren en komt er niets van terecht ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157131063
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 09:40 schreef mschol het volgende:

[..]

Zo te zien eerder light-rail voertuigen.. (rails ligt grotendeels niet op straten)
Echte trams zouden tof zijn _O_ (een avenue met in het midden tramrails b.v. als roadpiece)

even over de traffic manager mod: welke versie gebruiken jullie?
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=427585724 (originele)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=481786333 (Traffic Manager Plus by seiggy )
of
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=498363759 Traffic Manager + Improved AI by fadster
Met een beetje fantasie zijn het echte trams! :P
Maar snap wat je bedoelt ja. Ergens zou je zoiets wel verwachten van Paradox. Een uitbreiding met trams, watertaxi's, ferry's, voor mijn part zelfs riksja's. Iig iets met veel meer OV-opties _O_

Gebruik die Traffic Manager mod zelf niet trouwens.

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 10:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vind het wel stoer dat je het echt op de Hollandse toer gooit O+. Elke keer heb ik grootse plannen en binnen 5 minuten zit ik weer random plakkaten neer te flikkeren en komt er niets van terecht ;(.
Het is wel een gedoe hoor met al die gebouwen. Was het zat dat er steeds gebouwen plopten die totaal niet pasten in het plaatje, zit je continu te pauzeren, gebouw deleten, weer unpausen, hopen dat er een goede plopt, vastzetten op dat level of hopen dat ie bij het levelen hetzelfde blijft enz :') Ben daarom ook liever bezig met andere dingen zoals een rustplaats langs de snelweg (mis alleen nog een AC restaurant :D ) of een soort Zaanse Schans omringd door boerenland.

Vind al die NL props en vehicles wel heel erg tof. _O_ Kan me niet herinneren dat SC zoveel NL-stuff had.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:18:23 #17
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157135756
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 09:40 schreef mschol het volgende:

[..]

Zo te zien eerder light-rail voertuigen.. (rails ligt grotendeels niet op straten)
Echte trams zouden tof zijn _O_ (een avenue met in het midden tramrails b.v. als roadpiece)

even over de traffic manager mod: welke versie gebruiken jullie?
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=427585724 (originele)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=481786333 (Traffic Manager Plus by seiggy )
of
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=498363759 Traffic Manager + Improved AI by fadster
ik gebruik de originele, maar ik wil die onderste wel eens testen hoe die werkt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_157136023
*burp*

Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:40:50 #19
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157136221
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:31 schreef Divje het volgende:
*burp*

[ afbeelding ]
_O_ Vet gemaakt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_157139732
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

_O_ Vet gemaakt.
Thanks :)
Kwam er 's nachts achter dat m'n regionale weg onverlicht is. Half uur bezig geweest met lampjes plaatsen :')

Wat betreft trams, er zijn ook rails met beton-ondergrond, en waarbij de bovenleiding weg is: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=537973489

Komt al wat meer in de buurt :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Divje op 27-10-2015 18:27:43 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157147799
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:31 schreef Divje het volgende:
*burp*

[ afbeelding ]
Netjes gedaan hoor. 14.gif
pi_157149787
Overzichtje :P rechts moet nog een uitgaansgebied + treinstation komen, ofzoiets.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat oranje gedeelte van de wijk kan wel wat variatie gebruiken :')

Na wat terraforming steeg het waterniveau erg snel, ff geen rekening gehouden met het feit dat dit stuk land onder de zeespiegel ligt. :') Gelukkig geen overstroming!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen staat 't halve dorp dus blank _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:17:07 #23
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157152654
Ik wil dit echt graag spelen. Zou er bijna een nieuwe computer voor kopen. Het is te zwaar voor een laptop hé?
pi_157152685
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:17 schreef borbit het volgende:
Ik wil dit echt graag spelen. Zou er bijna een nieuwe computer voor kopen. Het is te zwaar voor een laptop hé?
Kan prima, ligt een beetje aan de laptop uiteraard.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 01:35:25 #25
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157153029
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:19 schreef G3F het volgende:

[..]

Kan prima, ligt een beetje aan de laptop uiteraard.
Ik kijk weleens op marktplaats. Maar er staan bijna nooit laptops bij met een losse video kaart. Ik heb niet echt budget voor een game laptop.
pi_157154295
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:17 schreef borbit het volgende:
Ik wil dit echt graag spelen. Zou er bijna een nieuwe computer voor kopen. Het is te zwaar voor een laptop hé?
Uh. ja. Wat moeten we hier nou weer eens op zeggen.. Als je maar genoeg geld aan een laptop uitgeeft heb je erg goede gamelaptops die sneller zijn dan de meeste pc`s die mensen hier thuis hebben staan.

Dus te zwaar voor laptops? Nee. Te zwaar voor jouw laptop? Grote kans van wel. Alleen dat is puur gokken omdat we geen idee hebben wat voor laptop je hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157156334
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:17 schreef borbit het volgende:
Ik wil dit echt graag spelen. Zou er bijna een nieuwe computer voor kopen. Het is te zwaar voor een laptop hé?
MINIMUM:
OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB or ATI Radeon HD 5670, 512 MB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4 GB available space

RECOMMENDED:
OS: Microsoft Windows 7/8 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB (Does not support Intel Integrated Graphics Cards)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4 GB available space
pi_157158295
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:35 schreef borbit het volgende:

[..]

Ik kijk weleens op marktplaats. Maar er staan bijna nooit laptops bij met een losse video kaart. Ik heb niet echt budget voor een game laptop.
Ik weet niet wat voor laptop je momenteel hebt? Ik heb wel vaker gezien dat mensen t spelen op een laptop met een integrated graphic card. Gewoon bij options alles op low. Verder is je GPU helemaal niet zo belangrijk (tenzij je 1080p wilt, details op high e.d. maar het is zeer speelbaar zonder). Bij dit spel maar gaat het voornamelijk om de CPU dus zolang je een beetje een redelijke prosessor er in hebt liggen moet het wel te doen zijn.

Mods/assets hebben ook flink wat impact op de performance, dus zolang je daar dan minimaal gebruik van maakt scheelt ook een hoop.

Zelf speel ik op een 2 jaar oude laptop, graphics instellingen op laag 99% van de tijd, maar wel met 750 workshop items en werkt top tot de building limit, niet 100% smooth maar ook niet irritant haperend en schokkend.

Edit: zie bij de minimum specs staan dat een Intel integrated graphic card niet supported wordt... Toch zijn er zat mensen die dit draaien op een oudere laptop zonder dedicated graphic card

[ Bericht 1% gewijzigd door G3F op 28-10-2015 13:40:19 ]
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:12:10 #29
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_157208991
Is er een mod om in te stellen dat er geen stoplichten meer zijn? Zodat het op de kruispunten wat beter doorstroomt? Heb veel wegen die qua capaciteit nog meer aan kunnen, maar omdat het op de kruispunten zo vast loopt, zit in nog steeds met opstoppingen.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_157209329
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 19:12 schreef T_Killer het volgende:
Is er een mod om in te stellen dat er geen stoplichten meer zijn? Zodat het op de kruispunten wat beter doorstroomt? Heb veel wegen die qua capaciteit nog meer aan kunnen, maar omdat het op de kruispunten zo vast loopt, zit in nog steeds met opstoppingen.
http://steamcommunity.com(...)sefilter=myfavorites
pi_157218650
Het spel komt dan wel naar Xbox one , maar dat speelt voor geen meter natuurlijk. Een degelijke gaming desktop is een pré, vanaf 800 euro
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_157229595
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:57 schreef Sfeermaker het volgende:
Het spel komt dan wel naar Xbox one , maar dat speelt voor geen meter natuurlijk. Een degelijke gaming desktop is een pré, vanaf 800 euro
Zit juist te wachten op de X1 versie. Naast dat muis en keyboard ondersteund gaan worden door de X1 ben ik benieuwd hoe t lekker lui achterover op de bank speelt met de controller :)
pi_157236609
Populatie: 0
Asfalt: Een heleboel...

pi_157238393
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 20:04 schreef G3F het volgende:

[..]

Zit juist te wachten op de X1 versie. Naast dat muis en keyboard ondersteund gaan worden door de X1 ben ik benieuwd hoe t lekker lui achterover op de bank speelt met de controller :)
Ik heb ook een xbox1, dus in het geval het met muis + toetsenbord op de xbox gespeeld kan worden + pc steden geïmporteerd kunnen worden naar de xbox - dan wil ik het best nog eens kopen voor op de xbox1 :P
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_157244261
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 00:10 schreef Houyi het volgende:
Populatie: 0
Asfalt: Een heleboel...

[ afbeelding ]
Welke map is dit?
pi_157246228
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:00 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Welke map is dit?
Rhinestone Island van Flux:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=538877738
pi_157247316
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 01:52 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Ik heb ook een xbox1, dus in het geval het met muis + toetsenbord op de xbox gespeeld kan worden + pc steden geïmporteerd kunnen worden naar de xbox - dan wil ik het best nog eens kopen voor op de xbox1 :P
Er is verder nog weinig over bekend helaas, ik weet niet hoe t zit qua pc steden op X1 en hoe ze de limits instellen... Ze proberen volgens mij wel de mods mee te nemen naar de X1 (zou ook niet hetzelfde spel zijn zonder :P )

---

Screens van mn huidige project:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157259241
Het lijkt net een hondje (rennend) van bovenaf, leuk bedacht
The distance between insanity and genius is measured only by success
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:08:31 #39
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_157302802
Welke mod is er om die screenshots te maken zonde icoontjes, teksten etc?

Ik heb aan de rand van mijn historische binnenstad een Zuid-As gemaakt. Moet hem nog een stukje uitbreiden en hij moet nog een beetje volgroeien (meer skyscrapers):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_157304666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef T_Killer het volgende:
Welke mod is er om die screenshots te maken zonde icoontjes, teksten etc?

Ik heb aan de rand van mijn historische binnenstad een Zuid-As gemaakt. Moet hem nog een stukje uitbreiden en hij moet nog een beetje volgroeien (meer skyscrapers):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon op de camera icoontje drukken rechts onderin de UI en dan F12.

Je hebt wel veel doden liggen zeg :P.
  woensdag 4 november 2015 @ 09:32:34 #41
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_157308505
Ahzo, ziet er inderdaad een stuk strakker uit op die manier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb last van deathwaves :{

Had een mod gevonden om dat tegen te gaan...toen verdubbelde de deathwave :'( . Mod maar weer uitgezet.

[ Bericht 32% gewijzigd door T_Killer op 04-11-2015 20:35:12 ]
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  maandag 9 november 2015 @ 20:40:07 #42
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_157433226
Is er geen mod wat er voor zorgt dat mijn bomen niet meer bruin / dor worden als er pollution in de buurt is? Het ziet er zo lelijk uit.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 11:57:17 #43
159966 lifeblind
pi_157445166
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:32 schreef T_Killer het volgende:

Had een mod gevonden om dat tegen te gaan...toen verdubbelde de deathwave :'( . Mod maar weer uitgezet.

Hoezo zou je daar een mod voor nodig hebben? :{ Gewoon niet meteen een wijk voor 20.000 man neerplempen maar rustig op je gemak een wijk vullen, dan verspreid je de leeftijden een beetje, dat voorkomt het voor het grootste gedeelte al omdat dan niet de hele wijk in 1 keer dood gaat.
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:07:45 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_157447918
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:57 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Hoezo zou je daar een mod voor nodig hebben? :{ Gewoon niet meteen een wijk voor 20.000 man neerplempen maar rustig op je gemak een wijk vullen, dan verspreid je de leeftijden een beetje, dat voorkomt het voor het grootste gedeelte al omdat dan niet de hele wijk in 1 keer dood gaat.
Dat is wel een goede tip.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 10 november 2015 @ 14:38:55 #45
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_157448462
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:40 schreef T_Killer het volgende:
Is er geen mod wat er voor zorgt dat mijn bomen niet meer bruin / dor worden als er pollution in de buurt is? Het ziet er zo lelijk uit.
Geen polution bouwen? Maar hout of boerderij?
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2015 @ 15:17:17 #46
159966 lifeblind
pi_157449180
Zijn meer dan genoeg mods in de workshop die dat of weghalen, of vervangen met een andere kleur of wat dan ook.
  dinsdag 10 november 2015 @ 20:38:43 #47
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_157455945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:17 schreef lifeblind het volgende:
Zijn meer dan genoeg mods in de workshop die dat of weghalen, of vervangen met een andere kleur of wat dan ook.
Dat is alleen de kleur van de grond. Ik zoek juist een mod waarbij de bomen ook niet meer lijden onder de vervuiling
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  † In Memoriam † woensdag 11 november 2015 @ 10:21:54 #48
159966 lifeblind
pi_157465471
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:38 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Dat is alleen de kleur van de grond. Ik zoek juist een mod waarbij de bomen ook niet meer lijden onder de vervuiling
Oh op die fiets! Tja, geen bomen daar in de buurt dan maar :+
  woensdag 11 november 2015 @ 12:35:39 #49
111843 Cassius
Something's fucky
pi_157467655
Toch maar extra RAM besteld. Loopt hoe langer hoe meer als stront door een koffiefilter.
pi_157500503
@TT. semi-soort-van-maar-wat-een-gekloot



Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 12 november 2015 @ 21:29:44 #51
111843 Cassius
Something's fucky
pi_157500590
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 21:26 schreef Divje het volgende:
@TT. semi-soort-van-maar-wat-een-gekloot

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Welk stationsgebouw is dat?
pi_157501644
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 12 november 2015 @ 23:59:56 #53
111843 Cassius
Something's fucky
pi_157504710
quote:
Danku; van een afstand leek het nog Nederlands ook :D
pi_157526296
ik ben in 1 van mijn steden eens mijn snelwegen gaan aanpassen door opritten NA afritten te maken en geen snelwegen een snelweg (3 banen dus) aftak te laten hebben..

een punt dat helemaal vast stond stroomt nu iig wel door (tis wel druk, maar het rijdt iig :P)
pi_157544685
Ik wil dus weer beginnen, maar hoe krijg ik Europese gebouwen? Heb wel de update?
pi_157544935
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:03 schreef j95 het volgende:
Ik wil dus weer beginnen, maar hoe krijg ik Europese gebouwen? Heb wel de update?
je moet bij een nieuwe game aangeven dat je europeese gebouwen wilt hebben..
pi_157545113
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 14:17 schreef mschol het volgende:

[..]

je moet bij een nieuwe game aangeven dat je europeese gebouwen wilt hebben..
Ik zie wel maps met European maar geen optie om te kiezen qua gebouwen?
  zaterdag 14 november 2015 @ 17:18:46 #58
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_157548533
Ik zie dat er zelf gemaakte stations zijn waar de spoorbaan 'elevated', maar wel op 9m hoogte. Als ik daar op wil aansluiten dan gaat dat lastig om dat de spoorbanen die ik leg alleen maar 0m of 12m hoog kan.

Is daar een mod voor?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_157551970
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 17:18 schreef T_Killer het volgende:
Ik zie dat er zelf gemaakte stations zijn waar de spoorbaan 'elevated', maar wel op 9m hoogte. Als ik daar op wil aansluiten dan gaat dat lastig om dat de spoorbanen die ik leg alleen maar 0m of 12m hoog kan.

Is daar een mod voor?
De Fine Road Heights mod helpt daar bij ^O^
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157554070
De game maar weer eens installeren. :P Kijken of ik het nog kan.
pi_157585553
Trouwens, wat mij opvalt, in de screenshots is alles heel smooth. Maar bij mij in de game zelf lang niet zo heerlijk smooth. :(

Ben ik de enige? Alles staat wel op high en het spel loopt gewoon soepel.
pi_157586804
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 22:36 schreef einschtein het volgende:
Trouwens, wat mij opvalt, in de screenshots is alles heel smooth. Maar bij mij in de game zelf lang niet zo heerlijk smooth. :(

Ben ik de enige? Alles staat wel op high en het spel loopt gewoon soepel.
komt wellicht door dynamic resolution mod?
pi_157587936
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 23:04 schreef mschol het volgende:

[..]

komt wellicht door dynamic resolution mod?
Hij zit er wel in, maar is niet aan.
pi_157588983
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 23:35 schreef einschtein het volgende:

[..]

Hij zit er wel in, maar is niet aan.
zet em dan eens aan? :P kan zijn dat het daardoor meer smooth lijkt bij andere?
  donderdag 3 december 2015 @ 21:31:28 #65
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_157996434
Oeps...


So we just called him Fred
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 01:29:22 #66
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158048969
Ben net weer begonnen met spelen. Nou ja, net... het was +/- 21u toen ik startte :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158056680
IK kan op geen enkel gebouw meer klikken na de night mod.

Iemand enig idee welke mod dat veroorzaakt?

[ Bericht 32% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 06-12-2015 15:12:30 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 17:26:20 #68
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158084261
Vreemd, er wordt helemaal niks in m'n high densitygebied gebouwd :{ Alle voorzieningen zijn aanwezig, maar ik zit al een half uur met een leeg gebied :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 7 december 2015 @ 17:27:33 #69
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158084291
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vreemd, er wordt helemaal niks in m'n high densitygebied gebouwd :{ Alle voorzieningen zijn aanwezig, maar ik zit al een half uur met een leeg gebied :')
Is er wel vraag naar gebouwen in die zone?
Stroom en water aanwezig?
So we just called him Fred
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 17:28:27 #70
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158084318
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 17:27 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Is er wel vraag naar gebouwen in die zone?
Dat weet ik niet, maar in 9 van de 10 saves die ik speel gaan ze er gewoon bouwen :{

edit: stroom, water, scholing/medische hulp/pliesie/brandweer, allemaal al neergeplempt voordat ik weer op de spatiebalk drukte ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 7 december 2015 @ 17:36:28 #71
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_158084498
Heb je de builiding theme manager aanstaan in dat gebied en is er een theme geselecteerd die geen high density gebouwen bevat?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 17:40:32 #72
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158084595
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:36 schreef T_Killer het volgende:
Heb je de builiding theme manager aanstaan in dat gebied en is er een theme geselecteerd die geen high density gebouwen bevat?
Ik heb een standaardmap met thema Europe, maar daar stond niks bij over wel of geen high density. Verder heb ik alleen de traffic light-mod aanstaan, dus dat mag het probleem niet zijn. Heb verder ook geen policy ingesteld.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 19:38:17 #73
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158087870
Humor, ik deed 1 vakje high density residence in een gewone woonwijk, en ineens beginnen ze en masse te bouwen in het daarvoor bestemde vak :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 7 december 2015 @ 20:18:38 #74
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158088988
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat weet ik niet
Wat geeft de indicator aan met het groene, blauwe en oranje balkje onderaan je scherm?
So we just called him Fred
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 20:33:35 #75
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158089561
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 20:18 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Wat geeft de indicator aan met het groene, blauwe en oranje balkje onderaan je scherm?
Oh, op die manier _O- Er was flink vraag naar woningen en industrie/kantoren. Is, zoals je hierboven kan lezen, inmiddels opgelost.

Heb daarna twee stukken land gekocht en die ook volgepompt met woningen en kantoren. Er is nu redelijk weinig vraag, dus geen reden om verder te bouwen. Zit nu alleen wel met twee gigantisch overbelaste wegen die naar een woonwijk en kantorengebied gaan, kijken wat ik daar nog aan kan doen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 23:28:38 #76
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158095439
Ben even later weer met die map gestopt, voelde gewoon niet prettig aan, geen idee waarom :')

Ik speel nu op een map genaamd Heimdal en dat gaat stukken relaxter, bouw wel een grid city maar dat mag de pret niet drukken. Het enige probleem is dat ik de wegen nu moet verbeteren, heb wel ruimte tussen stukken gelaten zodat ik snelwegen aan kan leggen, maar het ziet er nu (vooral 's nachts) enorm pittoresk uit met 4 rotondes en vierbaanswegen tussen die dingen :D

Misschien kan ik er een snelweg "boven" leggen voor de doorstroming en dan korte afritten maken om aan de rotondes te verbinden. Ben ik alleen wel de huidige funky constructie kwijt, maar ach. We moeten vooruitgang boeken :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 00:53:16 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158097254
En alweer bijna 1 uur _O- Mijn HELE stad is ziek of dood en snap niet waarom! Ik heb genoeg ziekenhuizen en clinics, en mijn waterpompen staan niet stroomafwaarts van de drain pipes :?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:39:54 #78
111843 Cassius
Something's fucky
pi_158102866
Niet toevallig water towers in vervuild gebied staan? Dat heeft me ook eens een middagje zoeken gekost.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 13:53:23 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158104486
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:39 schreef Cassius het volgende:
Niet toevallig water towers in vervuild gebied staan? Dat heeft me ook eens een middagje zoeken gekost.
Ik gebruik geen water towers.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158104512
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En alweer bijna 1 uur _O- Mijn HELE stad is ziek of dood en snap niet waarom! Ik heb genoeg ziekenhuizen en clinics, en mijn waterpompen staan niet stroomafwaarts van de drain pipes :?
Geluidsoverlast ?
Al een keer gehad, perfect woonwijkje, alles oké. Ik knal er een snelweg 'over' en iedereen is ziek :')
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 14:16:58 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158104981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:54 schreef Divje het volgende:

[..]

Geluidsoverlast ?
Al een keer gehad, perfect woonwijkje, alles oké. Ik knal er een snelweg 'over' en iedereen is ziek :')
Hmm, dat zou kunnen... heb de pittoreske wegen weggehaald en vervangen door verhoogde snelwegen met een rotonde er onder, maar die snelwegen hebben wel geluidsbarriéres :?

Aan de andere kant is de hele fucking stad ziek, van degenen die dicht bij die snelweg wonen tot de lui die ergens in een uithoek zitten. Misschien m'n waterleidingen nog eens controleren, al ben ik er 100% zeker van dat alles aangesloten is. Water- en draindinges staan in het overzicht ook helemaal in het groen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158105048
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hmm, dat zou kunnen... heb de pittoreske wegen weggehaald en vervangen door verhoogde snelwegen met een rotonde er onder, maar die snelwegen hebben wel geluidsbarriéres :?

Aan de andere kant is de hele fucking stad ziek, van degenen die dicht bij die snelweg wonen tot de lui die ergens in een uithoek zitten. Misschien m'n waterleidingen nog eens controleren, al ben ik er 100% zeker van dat alles aangesloten is. Water- en draindinges staan in het overzicht ook helemaal in het groen.
Voor de zekerheid wat bomen langs de snelweg leggen planten. Had ook een verhoogde snelweg en volgens die view kwam er toch heel wat herrie af :P

Maar als het overal is.. Staan er meer meldingen bij? Als je op zo'n huis klikt staan er meestal meer icons bij en kan je er wel redelijk achter komen wat er aan de hand is :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158107915
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hmm, dat zou kunnen... heb de pittoreske wegen weggehaald en vervangen door verhoogde snelwegen met een rotonde er onder, maar die snelwegen hebben wel geluidsbarriéres :?

Aan de andere kant is de hele fucking stad ziek, van degenen die dicht bij die snelweg wonen tot de lui die ergens in een uithoek zitten. Misschien m'n waterleidingen nog eens controleren, al ben ik er 100% zeker van dat alles aangesloten is. Water- en draindinges staan in het overzicht ook helemaal in het groen.
90% kans dat het dan aan je water ligt ja. Ik had ook eens het probleem dat alles goed was aangesloten maar via een foute verbinding van de leidingen kwam er toch vuil water in de waterleiding terecht. Controleer al je leidingen goed en verleg ze anders een beetje als je twijfelt.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 16:26:54 #84
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158108014
Nou, de oplossing is gevonden... ondanks een goeie stroming ging het vuile water de verkeerde kant op en werd op die manier weer rondgepompt :') +/- 6k inwoners kwijt, ziekenhuizen, begraafplaatsen en crematoria die overuren draaiden, maar het is opgelost :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 20:15:12 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158113872
You messed with the wrong Daedra, mortal!

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158470523
Boven mijn vliegveld vliegen een stuk of 10 vliegtuigen continue rondjes. Meer mensen last van? Het staat stom en ik irriteer me eraan :(
pi_158491290
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:06 schreef j95 het volgende:
Boven mijn vliegveld vliegen een stuk of 10 vliegtuigen continue rondjes. Meer mensen last van? Het staat stom en ik irriteer me eraan :(
Bekende bug, heeft volgens mij iets te maken met de aanvliegroutes. Volgens mij werden die nog wel eens per ongeluk verwijderd door de auto-bulldoze mod IIRC. Google ff op plane tornado + CSL ofzo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 24 december 2015 @ 12:37:21 #88
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_158493599
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, de oplossing is gevonden... ondanks een goeie stroming ging het vuile water de verkeerde kant op en werd op die manier weer rondgepompt :') +/- 6k inwoners kwijt, ziekenhuizen, begraafplaatsen en crematoria die overuren draaiden, maar het is opgelost :D
Je moet in de gaten houden dat je op één plaats niet teveel water oppompt of loost. Daardoor verandert de stroming van je rivier, en kan het zijn dat je ineens je eigen rotzooi aan het oppompen bent.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_158494758
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:37 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Je moet in de gaten houden dat je op één plaats niet teveel water oppompt of loost. Daardoor verandert de stroming van je rivier, en kan het zijn dat je ineens je eigen rotzooi aan het oppompen bent.
Thank you, captain hindsight.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158495009
Dat watermodel van c:s blijft goed gedaan
pi_158633662


[ Bericht 100% gewijzigd door j95 op 29-12-2015 14:06:13 (laat maar) ]
pi_158719633
Kent iemand een mod oid waarmee je in een Europese map Amerikaans kunt bouwen? (in de hoogte ) Lijkt me tof om zo zakelijke gebieden te creëren.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 16:19:37 #93
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_158738239
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
You messed with the wrong Daedra, mortal!

[ afbeelding ]
:o
Zouden ze ook "a door in Niben Bay "hebben?
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_158751798
Een stad met 30.000 inwoners. Verkeersknooppunt bij zonsopgang.



The distance between insanity and genius is measured only by success
  zondag 3 januari 2016 @ 15:29:29 #95
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_158788572
Hoe maak je een verhoogde snelweg met een viaduct ?
Nu heb ik een gelijkvloerse snelweg met file. :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_158788693
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 17:59 schreef j95 het volgende:
Kent iemand een mod oid waarmee je in een Europese map Amerikaans kunt bouwen? (in de hoogte ) Lijkt me tof om zo zakelijke gebieden te creëren.
steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=456408505
  zondag 3 januari 2016 @ 15:34:31 #97
111843 Cassius
Something's fucky
pi_158788714
quote:
9s.gif Op zondag 3 januari 2016 15:29 schreef PandaDrop het volgende:
Hoe maak je een verhoogde snelweg met een viaduct ?
Nu heb ik een gelijkvloerse snelweg met file. :')
[Page-Up] gebruiken?
pi_158788839
quote:
9s.gif Op zondag 3 januari 2016 15:29 schreef PandaDrop het volgende:
Hoe maak je een verhoogde snelweg met een viaduct ?
Nu heb ik een gelijkvloerse snelweg met file. :')
Hoe bedoel je precies? Je kan iig met page up en down de hoogte (en diepte) van je wegen bepalen.
  maandag 4 januari 2016 @ 02:29:59 #99
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_158809629
quote:
11s.gif Op zondag 3 januari 2016 15:34 schreef Cassius het volgende:

[..]

[Page-Up] gebruiken?
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 15:38 schreef G3F het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies? Je kan iig met page up en down de hoogte (en diepte) van je wegen bepalen.
Ah, thanks. _O_
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_158814855
Ik zie dat Skylines in de aanbieding is op Steam, is het de moeite om "After dark" te kopen?
pi_158827276
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:44 schreef b2py het volgende:
Ik zie dat Skylines in de aanbieding is op Steam, is het de moeite om "After dark" te kopen?
De extra's die je met de AD dlc krijgt zijn lachen maar niet echt game changing. Ligt er aan hoeveel tijd je in CSL stopt en of je die paar extra toevoegingen de moeite waard vind om je steden wat meer variatie te geven. Qua extra's die je krijgt (tov de gratis update) was het eigenlijk niet die ¤15 (non-sale prijs) waard als je puur naar gameplay kijkt maar imo wel als support voor de developer. :)


Edit:
quote:
free

New day and night cycle
shorelines now raises land value
reworked crime system
more crime during night time
70 free zoned buildings
updated economy functionality
Modders can now define their own building sets like "European buildings" or "medieval"


paid

Several new landmark buildings
Prison & attached functionality
International airport
New large cargo hub
Massive bus station
Taxis, taxi stand & depot
Bikes and bike paths
Roads with bike and bus lanes
Leisure specialization + buildings
Tourism specialization + buildings
New beautification (parks and other ploppables)
New props, vehicles, citizens and more!
pi_158852366
Ik heb mij weer laten verleiden :@


  woensdag 6 januari 2016 @ 11:17:26 #103
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_158868126
Oh, als ik dit allemaal zie, krijg ik ook weer zin om te spelen O+ Was er een beetje op uitgekeken, maar binnenkort maar weer een poging wagen ^O^
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_158869507
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 17:58 schreef G3F het volgende:
Ik heb mij weer laten verleiden :@

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi rond allemaal :D Jammer dat ik geen geduld heb om alles perfect te krijgen..
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2016 @ 16:08:47 #105
159966 lifeblind
pi_158875150
Ik ben afgelopen week ook weer eens begonnen, en deze keer maar eens niet proberen om maar zo snel mogelijk een zo groot mogelijk stad te bouwen, maar gewoon alles op het gemak, en ook zorgen dat daadwerkelijk alles klopt.

Maar goed, dan ben je een avondje aan 't klooien, en dan ben je redelijk tevreden, en dan ga je maar weer eens een let's play kijken van Flux :'(

pi_158877251
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 12:28 schreef j95 het volgende:

[..]

Zo mooi rond allemaal :D Jammer dat ik geen geduld heb om alles perfect te krijgen..
Precision engineering is je beste vriend :)

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=445589127
pi_158932569
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:30 schreef G3F het volgende:

[..]

Precision engineering is je beste vriend :)

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=445589127
Thanks.

Deze verkeerschaos.. :') Al drie keer helemaal opnieuw gebouwd, maar het blijft vastlopen. Misschien toch echt te veel wegen die erop uitkomen..
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:54:54 #108
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_158932779
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:48 schreef j95 het volgende:

[..]

Thanks.

Deze verkeerschaos.. :') Al drie keer helemaal opnieuw gebouwd, maar het blijft vastlopen. Misschien toch echt te veel wegen die erop uitkomen.. [ afbeelding ]
Waar wil men naartoe vanaf de linkerkant? Anders daarvoor een bypass maken, zodat ze niet op de rotonde hoeven te rijden. Waarschijnlijk ook verstandig om verkeer dat van linksonder een afslag naar rechtsonder te maken zonder dat ze eerst naar de rotonde moeten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 17:02:15 #109
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158933012
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:48 schreef j95 het volgende:

[..]

Thanks.

Deze verkeerschaos.. :') Al drie keer helemaal opnieuw gebouwd, maar het blijft vastlopen. Misschien toch echt te veel wegen die erop uitkomen.. [ afbeelding ]
Die op/afrit linksboven _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_158933159
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die op/afrit linksboven _O-
Ja, echt het lelijkste gedeelte van mn stad. De rest is nog best aardig gelukt, maar haal hier allemaal gekke capriolen uit om dat verkeer een beetje netjes te krijgen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Waar wil men naartoe vanaf de linkerkant? Anders daarvoor een bypass maken, zodat ze niet op de rotonde hoeven te rijden. Waarschijnlijk ook verstandig om verkeer dat van linksonder een afslag naar rechtsonder te maken zonder dat ze eerst naar de rotonde moeten.
Ga eens kijken thanks.
pi_158933183
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die op/afrit linksboven _O-
Ja, echt het lelijkst gedeelte van mn stad is dit ook :') Allemaal rare capriolen uitgehaald om dat verkeer door te kunnen laten stromen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 17:16:36 #112
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158933373
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:48 schreef j95 het volgende:

[..]

Thanks.

Deze verkeerschaos.. :') Al drie keer helemaal opnieuw gebouwd, maar het blijft vastlopen. Misschien toch echt te veel wegen die erop uitkomen.. [ afbeelding ]
Hiermee los je het wel op denk ik:


Groene en gele pijlen aanleggen als oprit/afrit.
Stukken met een rood kruis weghalen.
So we just called him Fred
pi_158934806
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:16 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Hiermee los je het wel op denk ik:
[ afbeelding ]

Groene en gele pijlen aanleggen als oprit/afrit.
Stukken met een rood kruis weghalen.
Thanks! Heb het nu zo. Verdient zeker niet de schoonheidsprijs, maar loopt wel beter nu.
  zondag 10 januari 2016 @ 15:01:36 #114
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_158984575
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 17:16 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Hiermee los je het wel op denk ik:
[ afbeelding ]

Groene en gele pijlen aanleggen als oprit/afrit.
Stukken met een rood kruis weghalen.
Beste knooppunt is de sterknooppunt.
Prins Clausplein was eerst ook een verkeersplein.



Edit: Godver, ik ben vergeten dat je 6 richtingen heb ipv van 4. :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_158985662
Bij mij rijden er allemaal NS treinen rond, hoe vet is dat. Vanavond zal ik een paar screenshots online zetten :). Het stadje wordt steeds groter, richting de 75.000 inwoners
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_158989967
Ook weer eens opnieuw begonnen. Alleen, de voetgangerspaden werken niet meer als voorheen? Ik kan er niets aan plaatsen, en er kunnen ook geen public services meer over... iemand de tip?
pi_158991130
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:12 schreef Bosjetulpen het volgende:
Ook weer eens opnieuw begonnen. Alleen, de voetgangerspaden werken niet meer als voorheen? Ik kan er niets aan plaatsen, en er kunnen ook geen public services meer over... iemand de tip?
installeer de juiste mod?
pi_158991359
Ik heb de traffic++ maar daarbij werkt het niet...
pi_158993401
Moet deze game nog eens spelen zullen we lveel mods erbij zijn, kocht hem toen hij uitkwam, maar pff nooit meer aangeraakt zonde eigenlijk.
pi_158995103
Mijn stad heeft nu 90.000 inwoners en er rijden nu treinen en metro. Nu is het tijd om de bussen aan te sluiten op het metronetwerk. Ook is het onderhand tijd voor een haven en vliegveld. Check de NS trein op de brug eens shinen op onderstaande afbeeldingen. :9~





The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_158995289
quote:
6s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:05 schreef Sfeermaker het volgende:
Mijn stad heeft nu 90.000 inwoners en er rijden nu treinen en metro. Nu is het tijd om de bussen aan te sluiten op het metronetwerk. Ook is het onderhand tijd voor een haven en vliegveld. Check de NS trein op de brug eens shinen op onderstaande afbeeldingen. :9~

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_ toch maar weer eens spelen
pi_158997751
Ziet er goed uit. Ik doe ook even wat plaatjes. Want buiten dat verschrikkelijke knooppunt heb ik best een leuk stadje. 111k inwoners.

pi_158999063
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:11 schreef j95 het volgende:
Ziet er goed uit. Ik doe ook even wat plaatjes. Want buiten dat verschrikkelijke knooppunt heb ik best een leuk stadje. 111k inwoners.

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wauw, ziet er heel goed uit, vooral mooi daar langs de rivier. :Y
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_159006678
Nou ik wil ook zo graag weer maar omdat het nog niet werkt zoals ik wil houd het bouwen van een grote stad me zo tegen. Want straks pas ik een mod aan en dan werkt niet misschien niet meer.

Ik wilde dus graag een boulevard bouwen met die nieuwe gebouwen van after dark; een restaurant pier met daarachter dan zones met nachtleven. Maar die pier bouw je aan een voetpad? En dan kreeg ik natuurlijk steeds de melding dat er iemand dood lag en het vuilnis niet werd opgehaald.
Misschien dan toch maar een straat gebruiken als niemand het weet.

Al is t jammer dat dat niet meer werkt want een autovrije winkel zone en parken in het midden van een blok huizen bouwen gaat dan ook niet meer :(
pi_159012436
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:11 schreef j95 het volgende:
Ziet er goed uit. Ik doe ook even wat plaatjes. Want buiten dat verschrikkelijke knooppunt heb ik best een leuk stadje. 111k inwoners.

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Best mooie stad, alleen die op- en afritten maken het er niet mooier op ;( Daar moet je nog maar ff een cursusje voor volgen :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_159015452
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 14:00 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Best mooie stad, alleen die op- en afritten maken het er niet mooier op ;( Daar moet je nog maar ff een cursusje voor volgen :P
Mee eens. Heb er niet zo'n geduld voor.
pi_159017948
quote:
6s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:05 schreef Sfeermaker het volgende:
Mijn stad heeft nu 90.000 inwoners en er rijden nu treinen en metro. Nu is het tijd om de bussen aan te sluiten op het metronetwerk. Ook is het onderhand tijd voor een haven en vliegveld. Check de NS trein op de brug eens shinen op onderstaande afbeeldingen. :9~

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met je aansluiting op het OV netwerk?
pi_159020939
Hieronder de afbeelding van mijn OV netwerk. Ik probeer te werk te gaan met een soort hub & spoke systeem, zoals we dat in Nederland kennen. Helaas gaat het niet zoals ik wilde. Slechts 8% gebruikt het OV. Klik ik op metrolijnen voor informatie dan zie ik wel dat het 22% van de drukte op de wegen vermindert. De treinstations worden nauwelijks gebruikt. De metro doet het goed op sommige plaatsen (tot 3.000 bezoekers per week). Bussen zitten ook allemaal vol en iedereen blijft maar wachten omdat ze ook nog eens allemaal achter elkaar aan rijden.

Bus: alleen op korte afstanden bruikbaar
Metro: prima voor alle afstanden
Trein: kansloos of bruikbaar voor lange afstanden?

Dan had ik nog een vraag: Ik heb die network expansion mod niet geïnstalleerd. Is het mogelijk om die te installeren - en dan alsnog verder te spelen in deze map - mét die mod, of werkt dat voor geen kloten?

The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_159021366
Ja dat werkt. Ik had hem in mijn poging tot die traffic mod werkend krijgen verwijderd, maar er vandaag al spelende weer in gezet omdat ik hem toch wel miste.
pi_159022619
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:56 schreef Sfeermaker het volgende:
Hieronder de afbeelding van mijn OV netwerk. Ik probeer te werk te gaan met een soort hub & spoke systeem, zoals we dat in Nederland kennen. Helaas gaat het niet zoals ik wilde. Slechts 8% gebruikt het OV. Klik ik op metrolijnen voor informatie dan zie ik wel dat het 22% van de drukte op de wegen vermindert. De treinstations worden nauwelijks gebruikt. De metro doet het goed op sommige plaatsen (tot 3.000 bezoekers per week). Bussen zitten ook allemaal vol en iedereen blijft maar wachten omdat ze ook nog eens allemaal achter elkaar aan rijden.

Bus: alleen op korte afstanden bruikbaar
Metro: prima voor alle afstanden
Trein: kansloos of bruikbaar voor lange afstanden?

Dan had ik nog een vraag: Ik heb die network expansion mod niet geïnstalleerd. Is het mogelijk om die te installeren - en dan alsnog verder te spelen in deze map - mét die mod, of werkt dat voor geen kloten?

[ afbeelding ]
Wow, die mod. Twee richtingen snelweg is precies wat ik nodig heb :9~
  maandag 11 januari 2016 @ 20:42:20 #131
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_159024097
quote:
Een flyover als keerlus gebruiken. _O-
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_159045804
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:49 schreef j95 het volgende:

[..]

Wow, die mod. Twee richtingen snelweg is precies wat ik nodig heb :9~
Ik dacht dat het wat anders was.

Weet iemand een mod waarmee je een snelweg in één keer beide richtingen aan kan leggen? Het irriteert me dat de richtingen niet mooi netjes naast elkaar liggen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 17:58:27 #133
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159046026
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:49 schreef j95 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het wat anders was.

Weet iemand een mod waarmee je een snelweg in één keer beide richtingen aan kan leggen? Het irriteert me dat de richtingen niet mooi netjes naast elkaar liggen.
Daar is afaik geen mod voor.
Ik leg de laatste tijd een 6baans eenrichtingsweg neer, aan het eind een kort stukje tweebaansweg weg (4 units) en daar een 6baans terug. Zodra alles klaar is doe ik ze upgraden naar snelweg.
So we just called him Fred
pi_159060292
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:49 schreef j95 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het wat anders was.

Weet iemand een mod waarmee je een snelweg in één keer beide richtingen aan kan leggen? Het irriteert me dat de richtingen niet mooi netjes naast elkaar liggen.
Geen mod, wel een handigheidje.

https://m.reddit.com/r/Ci(...)rallel_curved_roads/
pi_159067817
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 18:56 schreef Sfeermaker het volgende:

Ik gebruik de trein als een soort S Bahn.
Alle metrolijnen doorkruisen het CS.
Bussen op wijkniveau van CS naar buurt waar ze vaak metrolijnen tegen komen.
Dat lijkt tot nu toe aardig te werken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_159104709
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik gebruik de trein als een soort S Bahn.
Alle metrolijnen doorkruisen het CS.
Bussen op wijkniveau van CS naar buurt waar ze vaak metrolijnen tegen komen.
Dat lijkt tot nu toe aardig te werken.
Laat me zien hoe je dat doet. Met statistieken en screens erbij het liefst :9~
The distance between insanity and genius is measured only by success
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:36:24 #137
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159105213
Ik kan hele mooie wijkjes maken, maar op de verbindende wegen loopt het verkeer dan toch altijd weer vast. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159111951
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:19 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Laat me zien hoe je dat doet. Met statistieken en screens erbij het liefst :9~
Dat gaat even duren heb het al een tijdje niet gespeeld en dit weekend geen tijd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_159200934
"Something happens tomorrow" aldus Paradox op de reddit. In combinatie met onderstaand plaatje waarschijnlijk een weergerelateerde DLC?

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 18 januari 2016 @ 14:18:06 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159201292
Sneeuw! O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 18 januari 2016 @ 14:44:55 #141
111843 Cassius
Something's fucky
pi_159201789
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Something happens tomorrow" aldus Paradox op de reddit. In combinatie met onderstaand plaatje waarschijnlijk een weergerelateerde DLC?

[ afbeelding ]
Seizoenen wellicht? :7
  maandag 18 januari 2016 @ 14:47:22 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159201864
Ik heb nu die traffic++ geïnstalleerd omdat je daar die stoplichten mee kan verwijderen maar nu komen die klote dingen elke keer weer terug als ik het spel opnieuw opstart, het is geen doen zo. Iemand anders hetzelfde probleem? ;(. Verder gaat het nu wel goed (vanavond screenshots) qua verkeer en indeling van de stad maar heb er nog wel een handje van om te random te werk te gaan waardoor het er soms uit ziet alsof een 4 jarige met een merkstift de stadsplanning doet :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159217187
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 14:44 schreef Cassius het volgende:

[..]

Seizoenen wellicht? :7
ijzel DLC, nu kunnen auto's ook zwaar uit de bocht vliegen en mega ongelukken veroorzaken met tientallen doden?

wishfull thinking
  dinsdag 19 januari 2016 @ 11:45:30 #144
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159224280
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Something happens tomorrow" aldus Paradox op de reddit. In combinatie met onderstaand plaatje waarschijnlijk een weergerelateerde DLC?

[ afbeelding ]
It is tomorrow now...
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159225291
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:23 schreef mschol het volgende:

[..]

ijzel DLC, nu kunnen auto's ook zwaar uit de bocht vliegen en mega ongelukken veroorzaken met tientallen doden?

wishfull thinking
_O_
pi_159225443
Weer DLC :o Hopelijk komen ze ooit nog met een DLC die het wegennet uitbreidt. Vooral met snelwegen wil ik zoveel dingen doen die nu gewoon niet (goed) kunnen. Lane management, invoegstroken, verschillende banen verschillende kanten op laten gaan, dat soort dingen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_159225609
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Weer DLC :o Hopelijk komen ze ooit nog met een DLC die het wegennet uitbreidt. Vooral met snelwegen wil ik zoveel dingen doen die nu gewoon niet (goed) kunnen. Lane management, invoegstroken, verschillende banen verschillende kanten op laten gaan, dat soort dingen.
Laat ze eerst maar eens de verkeers-AI verbeteren. 6-baans éénrichtingswegen heb je niet zo veel aan als alle auto's massaal op één rijstrook blijven plakken omdat ze over twee kilometer een keer rechtsaf moeten slaan.

Ik hoop persoonlijk op betere ov-opties zoals monorail of tram.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 13:01:36 #148
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159225771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Weer DLC :o Hopelijk komen ze ooit nog met een DLC die het wegennet uitbreidt. Vooral met snelwegen wil ik zoveel dingen doen die nu gewoon niet (goed) kunnen. Lane management, invoegstroken, verschillende banen verschillende kanten op laten gaan, dat soort dingen.
Daar is al een mod-dingetje voor.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159226076
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 12:53 schreef Justinn het volgende:

[..]

Laat ze eerst maar eens de verkeers-AI verbeteren. 6-baans éénrichtingswegen heb je niet zo veel aan als alle auto's massaal op één rijstrook blijven plakken omdat ze over twee kilometer een keer rechtsaf moeten slaan.

Ik hoop persoonlijk op betere ov-opties zoals monorail of tram.
Succes met je rokende pc dan hè.

Overigens is er al een (beta?) betere traffic AI van de makers van Traffic++ volgens mij. Heb het zelf alleen nooit gebruikt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_159229082
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:22:41 #151
111843 Cassius
Something's fucky
pi_159229428
En sneeuwschuivers, stadsverwarming. Gaaf :7
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:37:05 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159229790
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:58:10 #153
111843 Cassius
Something's fucky
pi_159230325
pi_159230428
Eckte trams is wel genot O+
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_159230563
Cool hoor :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_159234198
Die sneeuwruimer _O_
  dinsdag 19 januari 2016 @ 20:04:09 #158
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159237238
Trams *O*

Binnenkort maar weer eens wat tijd voor maken :7
So we just called him Fred
pi_159237854
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 23:23 schreef mschol het volgende:

[..]

ijzel DLC, nu kunnen auto's ook zwaar uit de bocht vliegen en mega ongelukken veroorzaken met tientallen doden?

wishfull thinking
fuck ik zat nog in de goede richting ook _O-
pi_159238102
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:22 schreef mschol het volgende:

[..]

fuck ik zat nog in de goede richting ook _O-
_O_
pi_159239279
Ik voorzie gigantische verkeersopstoppingen met die trams :D
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:07:38 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159239403
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 20:22 schreef mschol het volgende:

[..]

fuck ik zat nog in de goede richting ook _O-
Ik ook :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159239472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:03 schreef j95 het volgende:
Ik voorzie gigantische verkeersopstoppingen met die trams :D
haha ja, als er net zoveel trams als treinen rondrijden... :') !!
The distance between insanity and genius is measured only by success
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:11:27 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159239551
Ik hoop dat je wel het aantal OV-eenheden kan aanpassen, anders voorzie ik gigantische verkeersopstoppingen met trams, bussen, taxi's en auto's..
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159239611
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoop dat je wel het aantal OV-eenheden kan aanpassen, anders voorzie ik gigantische verkeersopstoppingen met trams, bussen, taxi's en auto's..
En dat je metro's en bussen allemaal kort achter elkaar aan rijden... en dan een hele tijd niets... mogen ze ook wel een keer fixen
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_159239656
Is er trouwens een tool waarmee je de sirenes van politie enzo kan uitzetten?
The distance between insanity and genius is measured only by success
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:14:09 #167
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159239671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

En dat je metro's en bussen allemaal kort achter elkaar aan rijden... en dan een hele tijd niets... mogen ze ook wel een keer fixen
Dat ook inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 21:15:04 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159239710
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:13 schreef Sfeermaker het volgende:
Is er trouwens een tool waarmee je de sirenes van politie enzo kan uitzetten?
Geen idee. Gewoon wat verder uitzoomen. ;(

Hoe zit het trouwens in Amerika, mogen voertuigen met sirene daar niet inhalen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159242151
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:13 schreef Sfeermaker het volgende:
Is er trouwens een tool waarmee je de sirenes van politie enzo kan uitzetten?
Ja daar is gewoon een mod voor natuurlijk. Heb zo snel alleen geen linkje.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Geen idee. Gewoon wat verder uitzoomen. ;(

Hoe zit het trouwens in Amerika, mogen voertuigen met sirene daar niet inhalen?
Het is een Zweeds/Fins spel hè ;) Maar dat is gewoon een limitatie van de traffic-engine volgens mij. Die sirenes zijn puur cosmetisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door EnGCatjuh op 20-01-2016 08:19:44 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 19 januari 2016 @ 22:19:02 #170
111843 Cassius
Something's fucky
pi_159242384
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

En dat je metro's en bussen allemaal kort achter elkaar aan rijden... en dan een hele tijd niets... mogen ze ook wel een keer fixen
Is ook een mod voor. Althans, is onderdeel van (ik dacht) Advanced Public Transport.
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:34:14 #171
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159253093
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja daar is gewoon een mod voor natuurlijk. Heb zo snel alleen geen linkje.

[..]

Het is een Zweeds/Fins spel hè ;) Maar dat is gewoon een limitatie van de traffic-engine volgens mij. Die sirenes zijn puur cosmetisch.
Ok. Dat is op zich wel jammer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159262802
Iemand enig idee waarom de metrolijn stopt bij het onderste station? Ik maak hem dus gewoon naar de volgende stop bovenin, maar er komt geen lijn en de metro's rijden niet door..

pi_159262855
Alleen de tunnel met stations bouwen is niet genoeg. Net zoals met de bus moet je eerst de lijn nog tekenen en aangegeven op welke stations moet worden gestopt. Een bestaande lijn kan je verlengen door het bolletje van het onderste station te verslepen naar het station bovenin en de tussenliggende haltes opnieuw aan te klikken (zodat wel overal gestopt wordt).
pi_159262876
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:31 schreef HetBrabandertje het volgende:
Alleen de tunnel met stations bouwen is niet genoeg. Net zoals met de bus moet je eerst de lijn nog tekenen en aangegeven op welke stations moet worden gestopt.
Ja i know, dat heb ik gedaan. (op de foto zie je de lijn nu niet omdat ik het een paar keer opnieuw heb geprobeerd, maar als ik een lijn teken gaat ie niet van station 2 naar station 3) Hij stopt dus waar ie op de afbeelding ook stopt.
pi_159264071
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:32 schreef j95 het volgende:

[..]

Ja i know, dat heb ik gedaan. (op de foto zie je de lijn nu niet omdat ik het een paar keer opnieuw heb geprobeerd, maar als ik een lijn teken gaat ie niet van station 2 naar station 3) Hij stopt dus waar ie op de afbeelding ook stopt.
Zo te zien zijn je tunnels nog niet goed aangesloten, loopt die ronde onder de verticale.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_159266130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:28 schreef j95 het volgende:
Iemand enig idee waarom de metrolijn stopt bij het onderste station? Ik maak hem dus gewoon naar de volgende stop bovenin, maar er komt geen lijn en de metro's rijden niet door..

[ afbeelding ]
Die 90 graden bocht is niet echt handig voor metro's :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_159267124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Die 90 graden bocht is niet echt handig voor metro's :P
Is normaal nooit een probleem
  woensdag 20 januari 2016 @ 21:42:18 #178
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159267276
Komen ze straks met deze nieuwe DLC ook met een leuke bundel waarbij je het totaalpakket, inclusief de 2 DLC-pakketjes, voor een mooi prijs kunt aanschaffen?

En is er inmiddels al meer bekend over de console-releases...?
pi_159269318
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:38 schreef j95 het volgende:

[..]

Is normaal nooit een probleem
Maar is een het tweelaags '+' station? Dan moet je dus gewoon nog de horizontale goed op de verticale buis aansluiten. Wel ff de tunnel omhoog of omlaag doen met pg up/dwn
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_159269432
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Maar is een het tweelaags '+' station? Dan moet je dus gewoon nog de horizontale goed op de verticale buis aansluiten. Wel ff de tunnel omhoog of omlaag doen met pg up/dwn
Wat bedoel je hier precies mee? Het is gewoon een station zoals alle andere, zover ik weet.
pi_159274019
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:46 schreef j95 het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee? Het is gewoon een station zoals alle andere, zover ik weet.
Nouja, het lijkt wat groter. En in de workshop heb je ook metrostations die meerdere lagen hebben enzo, in verschillende orientaties zoals + en =. Bij de + stations zitten de tracks onder elkaar en moet de ene metro dus wat dieper dan de ander.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_159274609
quote:
99s.gif Op woensdag 20 januari 2016 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Komen ze straks met deze nieuwe DLC ook met een leuke bundel waarbij je het totaalpakket, inclusief de 2 DLC-pakketjes, voor een mooi prijs kunt aanschaffen?
daar is afaik niks over bekend, maar in de sale met 75% korting zullen ze uiteindelijk wel komen
  donderdag 21 januari 2016 @ 09:56:05 #183
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159274842
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Cassius het volgende:

[..]

Is ook een mod voor. Althans, is onderdeel van (ik dacht) Advanced Public Transport.
Die ben ik wel een keer tegenkomen, maar toen twijfelde ik nog om 'm te installeren. Nu kan ik 'm alleen niet meer vinden. :?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159275152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Die ben ik wel een keer tegenkomen, maar toen twijfelde ik nog om 'm te installeren. Nu kan ik 'm alleen niet meer vinden. :?
Heet nu Improved Public Transport :P

http://steamcommunity.com(...)ced+public+transport
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 21 januari 2016 @ 10:17:10 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159275221
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 10:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heet nu Improved Public Transport :P

http://steamcommunity.com(...)ced+public+transport
Thanks ^O^ Zal van 't weekend eens gaan kijken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159300754
Misschien nog wel beter nieuws dan de weer-DLC:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=605590542

_O_ als het werkt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:16:09 #187
111843 Cassius
Something's fucky
pi_159300801
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Misschien nog wel beter nieuws dan de weer-DLC:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=605590542

_O_ als het werkt.
Oeh, dat klinkt heel mooi! Dat is wat CO dus eigenlijk had moeten implementeren.
pi_159300895
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:16 schreef Cassius het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt heel mooi! Dat is wat CO dus eigenlijk had moeten implementeren.
Ja precies. Dan maakt After Dark opeens sense :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:25:25 #189
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159300917
Maar er zit toch wel al verschil in verkeer dus dag en nacht?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159300999
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar er zit toch wel al verschil in verkeer dus dag en nacht?
Niet zo heel veel. Het is mij iig nooit echt opgevallen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:48:23 #191
111843 Cassius
Something's fucky
pi_159301227
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Niet zo heel veel. Het is mij iig nooit echt opgevallen.
Mij ook niet. In elk geval lang zoveel niet als ik op basis van de aankondiging destijds verwacht had.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 11:04:32 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159301464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Niet zo heel veel. Het is mij iig nooit echt opgevallen.
Vrachtverkeer wel, dacht ik zo.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 28 januari 2016 @ 00:24:29 #193
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159455961
Gewoon nog steeds geen crematorium die dubbel dienst doet als recycling/stroomvoorziening :{.

Ik wil een dystopie DLC :(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159459662
quote:
9s.gif Op donderdag 28 januari 2016 00:24 schreef jogy het volgende:
Gewoon nog steeds geen crematorium die dubbel dienst doet als recycling/stroomvoorziening :{.

_O-
For great justice!
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:08:47 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159459884
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:59 schreef Q. het volgende:

[..]

_O-
Het zou toch geweldig zijn? :@. Voor mijn part 'eerlijk' ingesteld dat het echt vet veel voordelen geeft (stroom/gerecycled materiaal/voedsel ( :o! ) ) maar waar de inwoners wel droevig van worden en het 10% van het totale geluk kost oid.

En ik wil rellen en meer politiemogelijkheden en grenscontroles :(. Dat ik echt de fucking dictator ben van Joogania.

Ik ga ze twitteren met dit briljante idee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:10:07 #196
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159459915
quote:
17s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Het zou toch geweldig zijn? :@. Voor mijn part 'eerlijk' ingesteld dat het echt vet veel voordelen geeft (stroom/gerecycled materiaal/voedsel ( :o! ) ) maar waar de inwoners wel droevig van worden en het 10% van het totale geluk kost oid.

En ik wil rellen en meer politiemogelijkheden en grenscontroles :(. Dat ik echt de fucking dictator ben van Joogania.

Ik ga ze twitteren met dit briljante idee.
Maak er een mod voor :Y)
So we just called him Fred
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:15:13 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159460006
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:10 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Maak er een mod voor :Y)
Waarschijnlijk is er geen API beschikbaar om het zo gek uit elkaar te trekken, anders zou er echt allang een Green Soil Crematorium zijn gemod ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:33:18 #198
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159460366
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is er geen API beschikbaar om het zo gek uit elkaar te trekken, anders zou er echt allang een Green Soil Crematorium zijn gemod ;(.
Voldoet deze aan je wensen?
https://steamcommunity.co(...)43976310&searchtext=
So we just called him Fred
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:35:28 #199
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159460418
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:33 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Voldoet deze aan je wensen?
https://steamcommunity.co(...)43976310&searchtext=
Nee, ik hoef geen cheat-crematorium. Ik wil een crematorium die energie of materiaal geeft in ruil voor de geleverde lichamen :@. Beetje als de vuilverbrandingsoven in het spel, je gooit er vuil in en je krijgt kilowatjes voor terug. dat, op zijn minst.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:37:15 #200
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159460453
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, ik hoef geen cheat-crematorium. Ik wil een crematorium die energie of materiaal geeft in ruil voor de geleverde lichamen :@. Beetje als de vuilverbrandingsoven in het spel, je gooit er vuil in en je krijgt kilowatjes voor terug. dat, op zijn minst.
Hmm, dit was de enige die ik kon vinden die stroom kan opwekken.

En ergens is het geen slecht idee, als je dan toch aan het verbranden bent, haal er dan ook gelijk electrische energie uit. :@
So we just called him Fred
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:39:01 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159460507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:37 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Hmm, dit was de enige die ik kon vinden die stroom kan opwekken.

En ergens is het geen slecht idee, als je dan toch aan het verbranden bent, haal er dan ook gelijk electrische energie uit. :@
Die crematorium kost toch 480 kw ipv dat het dat oplevert?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 28 januari 2016 @ 10:44:13 #202
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_159460622
quote:
11s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Die crematorium kost toch 480 kw ipv dat het dat oplevert?
Hmm, misschien heb ik het dan verkeerd gelezen, ik dacht het dat 480kw opleverde.
So we just called him Fred
pi_159465400
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, ik hoef geen cheat-crematorium. Ik wil een crematorium die energie of materiaal geeft in ruil voor de geleverde lichamen :@. Beetje als de vuilverbrandingsoven in het spel, je gooit er vuil in en je krijgt kilowatjes voor terug. dat, op zijn minst.
kan je dat crematorium niet downloaden en vervolgens editten?
  donderdag 28 januari 2016 @ 14:29:08 #204
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159465526
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:23 schreef mschol het volgende:

[..]

kan je dat crematorium niet downloaden en vervolgens editten?
Vermoedelijk kan je een gebouw niet meerdere functies meegeven. Dus als het onder 'health/deathcare' valt kan je geen er stroom genererende functies aan plakken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159466907
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 14:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Vermoedelijk kan je een gebouw niet meerdere functies meegeven. Dus als het onder 'health/deathcare' valt kan je geen er stroom genererende functies aan plakken.
Daar is een mod voor, dus het moet kunnen. Zo is daar bijvoorbeeld al een universiteitsgebouw met ingebouwd metrostation. Misschien ff in de workshop zoeken naar multi-purpose building of iets dergelijks.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:21:51 #206
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159467070
quote:
3s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Daar is een mod voor, dus het moet kunnen. Zo is daar bijvoorbeeld al een universiteitsgebouw met ingebouwd metrostation. Misschien ff in de workshop zoeken naar multi-purpose building of iets dergelijks.
Ooooeeeh, dat lijken me ook verschillende functiegroepen ja. Dit zal mijn eerste mod ooit worden, als het me lukt _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159467606
quote:
17s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Ooooeeeh, dat lijken me ook verschillende functiegroepen ja. Dit zal mijn eerste mod ooit worden, als het me lukt _O-.
Sowieso moet het al wel kunnen lijkt me (misschien ook wel zonder mod bedenk ik me nu) want de Incinerator maakt in de vanilla game volgens mij al energie van verbrand vuilnis. Maar ik kan het mis hebben.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 28 januari 2016 @ 15:49:43 #208
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159467818
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Sowieso moet het al wel kunnen lijkt me (misschien ook wel zonder mod bedenk ik me nu) want de Incinerator maakt in de vanilla game volgens mij al energie van verbrand vuilnis. Maar ik kan het mis hebben.
Ja maar dat zit beide nog bij utilities als hoofdgroep. Misschien dat transport en educatie 'services' als hoofdgroep en health/deathcare ook een aparte hoofdgroep is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159467973
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja maar dat zit beide nog bij utilities als hoofdgroep. Misschien dat transport en educatie 'services' als hoofdgroep en health/deathcare ook een aparte hoofdgroep is.
Nouja, in elk geval, ik denk dat het moet kunnen. Het mooie aan dit spel is dat je het zo gek niet kan bedenken of er is al wel een mod voor :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_159468209
quote:
14s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja maar dat zit beide nog bij utilities als hoofdgroep. Misschien dat transport en educatie 'services' als hoofdgroep en health/deathcare ook een aparte hoofdgroep is.
de menu indeling is 1 ding, een gebouw die meerdere functies bekleed is een ander iets
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:03:48 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159468211
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nouja, in elk geval, ik denk dat het moet kunnen. Het mooie aan dit spel is dat je het zo gek niet kan bedenken of er is al wel een mod voor :P
Daarom is het ook zo onbegrijpelijk dat dit gebouw niet bestaat. Of een vuilnisbelt/begraafplaats combi bijvoorbeeld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 28 januari 2016 @ 16:06:17 #212
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159468273
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2016 16:03 schreef mschol het volgende:

[..]

de menu indeling is 1 ding, een gebouw die meerdere functies bekleed is een ander iets
Op zich wel eens, ware het niet dat er geen één gebouw bestaat, ook niet onder de cheatgebouwen, die bijvoorbeeld vuil/mensen/afval/vuil water allemaal in 1 gebouw propt voor het gemak. Er zit bijna zeker een beperking in de functie die je een gebouw aan kan smeren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159643238
Releasedate van de Snowfall DLC is 18 februari. Het is niet de DLC waar ik op hoopte - het kan me nog niet echt enthousiast maken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 4 februari 2016 @ 10:45:22 #214
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_159645168
Dus als je moeder dood is, gooi je haar bij het afval? :')
En als je zus word word gecremeerd, moet je ervoor betalen en de crematorium verdient daarmee dubbel geld omdat ie ook voor energie geld krijg. :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:07:44 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159647088
quote:
9s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:45 schreef PandaDrop het volgende:
Dus als je moeder dood is, gooi je haar bij het afval? :')
En als je zus word word gecremeerd, moet je ervoor betalen en de crematorium verdient daarmee dubbel geld omdat ie ook voor energie geld krijg. :')
Ja. Of, doe eens gek, zou ik wel een digitale (niet echte) stad willen bouwen en beheren met dat soort zaken inderdaad. Voor mijn part met een negatieve impact op blijdschap (en gezondheid (Soylent green is people! :o! )). Gewoon omdat het zou moeten kunnen.

Maar een nieuwe DLC van cities skylines waar je dit soort shit in kan bouwen lijkt me erg cool.

Een utopie/dystopie pakket met unieke gebouwen en policies O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159730894
Ik blijf dit spel echt geweldig vinden alleen heb ik het toch al een tijdje niet gedaan. Had altijd moeite met wegen maken. En op en afritten leken meer kruispunten dan in- en uitvoegstroken

Volgend weekend misschien maar weer eens aan wagen :P Je hebt nu ook nacht toch? Moet je daar een expansion voor hebben of krijg je die ook als je het basisspel hebt?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zondag 7 februari 2016 @ 19:05:13 #217
111843 Cassius
Something's fucky
pi_159733434
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:24 schreef Baas_bas het volgende:
Ik blijf dit spel echt geweldig vinden alleen heb ik het toch al een tijdje niet gedaan. Had altijd moeite met wegen maken. En op en afritten leken meer kruispunten dan in- en uitvoegstroken

Volgend weekend misschien maar weer eens aan wagen :P Je hebt nu ook nacht toch? Moet je daar een expansion voor hebben of krijg je die ook als je het basisspel hebt?
After Dark heet die expansion, dus apart van het basisspel. Als je die wilt aanschaffen; er komt over een kleine 2 week dus nog een expansion aan, misschien is het voordeliger ze dan alle drie in één keer aan te schaffen.
pi_159733509
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:24 schreef Baas_bas het volgende:
Ik blijf dit spel echt geweldig vinden alleen heb ik het toch al een tijdje niet gedaan. Had altijd moeite met wegen maken. En op en afritten leken meer kruispunten dan in- en uitvoegstroken

Volgend weekend misschien maar weer eens aan wagen :P Je hebt nu ook nacht toch? Moet je daar een expansion voor hebben of krijg je die ook als je het basisspel hebt?


dag en nacht cyclus is dus gratis
pi_159780852
Ok tnx misschien hier maar weer eens naar kijken dan
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 10 februari 2016 @ 08:43:16 #220
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159798677
Ik heb nu met een mod 25 tiles onmiddelijk beschikbaar gemaakt om te kijken of ik meerdere dorpjes kan bouwen maar dat is nog best lastig. Ik blijf te random spaghettiwijken bouwen en openbaar vervoer krijg ik ook maar niet winstgevend :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159798797
Volgens mij is het vrijwel onmogelijk om OV winstgevend te maken zonder Improved Public Transport mod.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 10 februari 2016 @ 08:57:15 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159798805
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 08:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij is het vrijwel onmogelijk om OV winstgevend te maken zonder Improved Public Transport mod.
Dat is volgens mij in het echte leven ook niet zo.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159798819
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat is volgens mij in het echte leven ook niet zo.
Dan vraag ik wel af hoe bedrijven als de NS, Connexxion, Arriva en Veolia het zo lang volhouden :+
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:25:44 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159799063
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 08:59 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dan vraag ik wel af hoe bedrijven als de NS, Connexxion, Arriva en Veolia het zo lang volhouden :+
subsidies van de overheid.

Ter informatie hoe het OV in de provincie Zeeland wordt gefinancierd.
quote:
Financiering
Het openbaar vervoer wordt gefinancierd uit de exploitatiebijdrage van de Provincie
en de vervoersopbrengsten van reizigers en andere belanghebbende partijen (derdebetalers).
De provinciale exploitatiebijdrage wordt bekostigd via de Brede Doel Uitkering
(BDU) van het rijk, eventueel aangevuld met autonome provinciale middelen. De
BDU is bedoeld voor openbaar vervoer, infrastructuur en verkeersveiligheid.
Door verschillende oorzaken is er voor de nieuwe busconcessie per 2015 ruim 22%
minder budget beschikbaar ten opzichte van de huidige situatie (14,2 mln euro t.o.v.
18,3 mln euro; prijspeil 2012). Bij de vaststelling van de start- en kadernota is gekozen
voor ambitieniveau 2. Daarvoor is uit de provinciale middelen een extra budget
van ca. 1,1 mln. euro beschikbaar.
Bron

[ Bericht 46% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 10-02-2016 09:30:48 ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159799494
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

subsidies van de overheid.

Ter informatie hoe het OV in de provincie Zeeland wordt gefinancierd.

[..]

Bron
Ah ok, in dat geval is het best realistisch ja.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:56:35 #226
111843 Cassius
Something's fucky
pi_159835918

Leuk, die Rush Hour mod :7 Event in de mall is net afgelopen, de bus krijgt het nog druk.
pi_159836670
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:56 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, die Rush Hour mod :7 Event in de mall is net afgelopen, de bus krijgt het nog druk.
Hoe gaat het met je commercial demand en industrial production 's nachts? Daar waren nog wat bugjes mee toch?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_159841722
Kan iemand mij helpen? Als bij mij de game klaar is met laden krijg ik niet mijn stad te zien, maar een zwart scherm. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
* Verwijderd *
  zaterdag 13 februari 2016 @ 12:03:23 #229
111843 Cassius
Something's fucky
pi_159882489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je commercial demand en industrial production 's nachts? Daar waren nog wat bugjes mee toch?
Heb ik nog niet zo op gelet eigenlijk. Heb nog geen grote uitschieters gezien iig.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:18:30 #230
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159883702
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159883777
Het enige positieve aan Snowfall zijn de trams. De rest is puur cosmetisch, tot het reskinnen van vuilniswagens tot sneeuwschuivers aan toe. En dat met een - in de vanilla game - niet eens goed werkende vuilniswagen AI :')
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:25:42 #232
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159883838
Die sneeuwmaps zijn leuk als je een Scandinavische map wil maken of zo. Maar dan moet je eigenlijk ook nog een Scandinavische huisjesmod downloaden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159884901
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die sneeuwmaps zijn leuk als je een Scandinavische map wil maken of zo. Maar dan moet je eigenlijk ook nog een Scandinavische huisjesmod downloaden.
Sneeuwmaps waren ook al mods voor (terrain texture replacer), alleen voor de daadwerkelijk vallende sneeuw niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 15 februari 2016 @ 10:30:28 #234
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159930079
Ik moet maar berusten in het feit dat de mensheid blij moet zijn dat ik geen stadsarchitect ben. Ik heb amper genoeg inzicht om stadsblokjes te bouwen maar krijg ze met geen mogelijkheid mooi als één op elkaar afgestemd geheel :'). Dan zie ik ergens weer een opstopping en dan breek ik de halve stad af om de bottlenecks maar te verhelpen met het resultaat dat het nóg erger wordt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159930772
quote:
9s.gif Op maandag 15 februari 2016 10:30 schreef jogy het volgende:
Ik moet maar berusten in het feit dat de mensheid blij moet zijn dat ik geen stadsarchitect ben. Ik heb amper genoeg inzicht om stadsblokjes te bouwen maar krijg ze met geen mogelijkheid mooi als één op elkaar afgestemd geheel :'). Dan zie ik ergens weer een opstopping en dan breek ik de halve stad af om de bottlenecks maar te verhelpen met het resultaat dat het nóg erger wordt. [ afbeelding ]
ik verplaats meestal de problemen of ik heb de helft aan gebouwen, 2x zoveel wegen maar het rijdt wel door B-)
  maandag 15 februari 2016 @ 11:19:02 #236
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159930915
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:10 schreef mschol het volgende:

[..]

ik verplaats meestal de problemen of ik heb de helft aan gebouwen, 2x zoveel wegen maar het rijdt wel door B-)
Op een gegeven moment heb ik een ondergrondse rotonde gebouwd. Dat was dan wel erg tof, werkte voor geen meter verder maar oké. En de vrachttreinen zijn ook om te janken ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159954628
Komt die sneeuw en tram-dinges enzo nou vanzelf als een update? Of moet je dit zelf downloaden...

Dit is geproduceerd door de producent zelf toch?
pi_159954779
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Op een gegeven moment heb ik een ondergrondse rotonde gebouwd. Dat was dan wel erg tof, werkte voor geen meter verder maar oké. En de vrachttreinen zijn ook om te janken ;(.
ik doe echt helemaal niets met rotondes.. ik splits het verkeer wel naar zijwegen af..
pi_159954799
Mijn vader kan het spel niet meer opstarten. Het loopt vast bij het laden van het spel. Meer mensen last van?
(she/her)
  dinsdag 16 februari 2016 @ 09:11:22 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159957406
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 00:42 schreef Fylax het volgende:
Mijn vader kan het spel niet meer opstarten. Het loopt vast bij het laden van het spel. Meer mensen last van?
Bij het laden van een map of überhaupt opstarten van het spel zelf? Als je het spel wel opgestart krijgt moet je vader bij mods even alles uitschakelen en kijken of het dan wel werkt en dan één voor één de mods weer inschakelen om te zien welke het is en anders via Steam het spel controleren op integriteit.



Bij mij crasht ie bij het sluiten van een map als ik terug wil naar het spel maar dat is niet zo heel boeiend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159958449
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 00:42 schreef Fylax het volgende:
Mijn vader kan het spel niet meer opstarten. Het loopt vast bij het laden van het spel. Meer mensen last van?
Misschien gewoon te veel assets gedownload? Dit spel is echt een potentiële RAM-killer met te veel assets. Het is niet gek om dan 10-15 minuten te moeten wachten tot een stad geladen is.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 16 februari 2016 @ 11:21:55 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159959617
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 00:41 schreef mschol het volgende:

[..]

ik doe echt helemaal niets met rotondes.. ik splits het verkeer wel naar zijwegen af..
Rotondes zijn wel baas hoor. Zeker als je de op en afrit splitst en één van de twee aan de binnenkant van de rotonde laat aansluiten. Geen files.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159960845
Ik lees wel heel veel negatieve comments op Reddit over de nieuwe expansion. Dat Paradox niet luistert naar wat de gamers eigenlijk willen etc. En dat de expansion te duur is.

Gaan mensen hier 'm nog kopen?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_159960922
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:59 schreef Blistering het volgende:
Ik lees wel heel veel negatieve comments op Reddit over de nieuwe expansion. Dat Paradox niet luistert naar wat de gamers eigenlijk willen etc. En dat de expansion te duur is.

Gaan mensen hier 'm nog kopen?
ik ga hem wel kopen, vermoedelijk wel als hij in de sale is
  dinsdag 16 februari 2016 @ 12:15:11 #245
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159961348
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:59 schreef Blistering het volgende:
Ik lees wel heel veel negatieve comments op Reddit over de nieuwe expansion. Dat Paradox niet luistert naar wat de gamers eigenlijk willen etc. En dat de expansion te duur is.

Gaan mensen hier 'm nog kopen?

Ik krijg de expansions automatisch, in het begin erbij gekocht.


Hmm. Misschien ook niet :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159961365
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 12:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik krijg de expansions automatisch, in het begin erbij gekocht.
Hoe doe je dat dan?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_159961398
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 12:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik krijg de expansions automatisch, in het begin erbij gekocht.
euhh.. er was geen season pass ofzo bij dit spel...
  dinsdag 16 februari 2016 @ 12:19:39 #248
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159961450
Never mind! Zie de edit :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159961830
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:59 schreef Blistering het volgende:
Ik lees wel heel veel negatieve comments op Reddit over de nieuwe expansion. Dat Paradox niet luistert naar wat de gamers eigenlijk willen etc. En dat de expansion te duur is.

Gaan mensen hier 'm nog kopen?
Voorlopig niet. Het enige wat de moeite waard is, zijn de echte trams. Ook al zijn er nu ook al trams (op treinsporen, dus niet helemaal echt).

Vrijwel alles wat in die update zit, is al gemod of voegt geen gameplay-elementen toe. Zo zijn die sneeuwschuivers gewoon vuilniswagens met een ander frontje, terwijl de vuilniswagens-AI in de vanilla game niet eens goed werkt :') Nou jippie.

Maar als er een keer een sale is, en ik het spel nog speel, dan neem ik het wel mee.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 16 februari 2016 @ 14:44:26 #250
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_159964432
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 11:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Rotondes zijn wel baas hoor. Zeker als je de op en afrit splitst en één van de twee aan de binnenkant van de rotonde laat aansluiten. Geen files.
Mijn stad ligt vol met turbo-rotondes, veel efficienter dan een kruispunt met verkeerslichten.
En zelfs op m'n drukste kruispunten kan dit de flow prima aan (3-baans weg erop aansluiten? geen probleem).
Op de legenda wordt de rotonde wel rood vanwege de verkeersdrukte, maar een file staat er nooit.



https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=561554476
  dinsdag 16 februari 2016 @ 14:58:11 #251
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159964669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Mijn stad ligt vol met turbo-rotondes, veel efficienter dan een kruispunt met verkeerslichten.
En zelfs op m'n drukste kruispunten kan dit de flow prima aan (3-baans weg erop aansluiten? geen probleem).
Op de legenda wordt de rotonde wel rood vanwege de verkeersdrukte, maar een file staat er nooit.

[ afbeelding ]

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=561554476
Hoe doet ie dat? :@. Ga ik ook gebruiken :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 16 februari 2016 @ 18:41:30 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159969938
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:03:29 #253
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159974901




Snelweg afgesloten in verband met wegwerkzaamheden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159978128
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Snelweg afgesloten in verband met wegwerkzaamheden.
jammer dat hij echt losgekoppeld moet worden :P
pi_159979624
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef mschol het volgende:

[..]

jammer dat hij echt losgekoppeld moet worden :P
Hóeft niet perse met Traffic Manager:President Edition volgens mij.

Twee screentjes van mijn nieuwste dorpje:



There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 17 februari 2016 @ 08:27:24 #256
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159984079
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef mschol het volgende:

[..]

jammer dat hij echt losgekoppeld moet worden :P
Anders rijden ze gewoon door de blokkades heen. ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hóeft niet perse met Traffic Manager:President Edition volgens mij.

Oh, eens kijken dan of dat iets voor mij is. Maar heb al andere Traffic managers....
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159984815
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Anders rijden ze gewoon door de blokkades heen. ;(

[..]

Oh, eens kijken dan of dat iets voor mij is. Maar heb al andere Traffic managers....
Als je alle pijlen naar de afrit stuurt, zouden nieuw gespawnde auto's niet meer rechtdoor moeten rijden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 17 februari 2016 @ 09:31:43 #258
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159984881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 09:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als je alle pijlen naar de afrit stuurt, zouden nieuw gespawnde auto's niet meer rechtdoor moeten rijden.
Zal me er vanavond eens in verdiepen. En ook even kijken of die geen conflict geeft met mijn huidige (weet even niet welke ik nu gebruik :?).
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 17 februari 2016 @ 09:52:37 #259
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159985219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hóeft niet perse met Traffic Manager:President Edition volgens mij.

Twee screentjes van mijn nieuwste dorpje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi weer. Doe jij met ongelimiteerd geld gewoon mooie dorpjes bouwen oid?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_159987491
quote:
5s.gif Op woensdag 17 februari 2016 09:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Mooi weer. Doe jij met ongelimiteerd geld gewoon mooie dorpjes bouwen oid?
Ja, omdat steden in mijn ogen nooit beginnen met wat random Low Density huisjes langs een speciaal daarvoor gebouwde afrit in het niks. Dan bouw ik liever zelf een eerste kerkje, en wat huisjes op een plek die daadwerkelijk iets meer sense maakt, langs een regionale highway van Network Extensions. Bovendien is geld in dit spel toch amper een probleem (eerder een klein beetje een hinderende factor enkel in het begin) dat je het imo net zo goed kan uitzetten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:23:08 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159988394
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:47 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, omdat steden in mijn ogen nooit beginnen met wat random Low Density huisjes langs een speciaal daarvoor gebouwde afrit in het niks. Dan bouw ik liever zelf een eerste kerkje, en wat huisjes op een plek die daadwerkelijk iets meer sense maakt, langs een regionale highway van Network Extensions. Bovendien is geld in dit spel toch amper een probleem (eerder een klein beetje een hinderende factor enkel in het begin) dat je het imo net zo goed kan uitzetten.
Moet ik ook maar eens proberen dan, ik heb altijd geweldige ideeën in het begin en uiteindelijk flikker ik maar gewoon een lelijk blok neer en bouw ik uit als een misvormde wildgroei omdat ik geld wil hebben _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 17 februari 2016 @ 12:56:07 #262
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159989073
quote:
17s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Moet ik ook maar eens proberen dan, ik heb altijd geweldige ideeën in het begin en uiteindelijk flikker ik maar gewoon een lelijk blok neer en bouw ik uit als een misvormde wildgroei omdat ik geld wil hebben _O-.
Dat herken ik ook wel. Van tevoren mooie ideeën wat ik met de stad wil doen, maar omdat nog niet alles is vrijgespeeld in het begin, komt er toch weer niets van terecht.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159989199
quote:
17s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Moet ik ook maar eens proberen dan, ik heb altijd geweldige ideeën in het begin en uiteindelijk flikker ik maar gewoon een lelijk blok neer en bouw ik uit als een misvormde wildgroei omdat ik geld wil hebben _O-.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat herken ik ook wel. Van tevoren mooie ideeën wat ik met de stad wil doen, maar omdat nog niet alles is vrijgespeeld in het begin, komt er toch weer niets van terecht.
Ja, om precies die reden speel ik met Unlock all, unlimited money en (nu voor het eerst) 81 tiles map. Dan komen die ideeën er tenminste wat beter uit.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 17 februari 2016 @ 13:31:49 #264
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159989851
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

[..]

Ja, om precies die reden speel ik met Unlock all, unlimited money en (nu voor het eerst) 81 tiles map. Dan komen die ideeën er tenminste wat beter uit.
Daar heb je wel gelijk in, echter ik vind het juist wel leuk om met geld te spelen. Omdat ik dan ook nog na moeten blijven denken wat ik verder wil met de stad, maar er wel voor moet blijven zorgen dat de stad winstgevend blijft.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159990093
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in, echter ik vind het juist wel leuk om met geld te spelen. Omdat ik dan ook nog na moeten blijven denken wat ik verder wil met de stad, maar er wel voor moet blijven zorgen dat de stad winstgevend blijft.
Je inkomsten blijf je wel zien, dus als dat een motief is, kan je dat altijd blijven proberen natuurlijk. Alleen komt er niet daadwerkelijk geld bij/af.

Maar geld heeft ook wel voordelen hoor. Ik speel ook niet altijd met unlimited money.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:56:34 #266
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_159991572
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je inkomsten blijf je wel zien, dus als dat een motief is, kan je dat altijd blijven proberen natuurlijk. Alleen komt er niet daadwerkelijk geld bij/af.

Maar geld heeft ook wel voordelen hoor. Ik speel ook niet altijd met unlimited money.
Misschien dan eens een keer een poging wagen, maar voorlopig nog even met mijn huidige stad bezig. Zal vanavond nog wat foto's posten van de wijkjes.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_159992038
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 13:02 schreef EnGCatjuh het volgende:

81 tiles map. Dan komen die ideeën er tenminste wat beter uit.
81 tiles? Dat is een mod die ik ook moet hebben :o
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_159995074
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 15:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

81 tiles? Dat is een mod die ik ook moet hebben :o
Jup. Gewoon álle tiles van een map potentieel beschikbaar.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_160012040
Heb echt zin in vanmiddag :@ Maar ik zie dus dat sommige streamers eerst een heel wegennetwerk aanleggen als een soort skelet van de stad, om pas daarna de zoning etc. te doen.

Ik ga altijd gelijk aan de slag met alles, maar dan krijg je wel een vrij onoverzichtelijk geheel.

Misschien vanmiddag ook eens eerst met een wegennetwerk beginnen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_160012875
quote:
14s.gif Op donderdag 18 februari 2016 10:41 schreef Blistering het volgende:
Heb echt zin in vanmiddag :@ Maar ik zie dus dat sommige streamers eerst een heel wegennetwerk aanleggen als een soort skelet van de stad, om pas daarna de zoning etc. te doen.

Ik ga altijd gelijk aan de slag met alles, maar dan krijg je wel een vrij onoverzichtelijk geheel.

Misschien vanmiddag ook eens eerst met een wegennetwerk beginnen.
je wegennet is dan ook de "backbone" van elke stad

is die niet goed (genoeg) dan verzuipt je stad ook
pi_160012930
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:24 schreef mschol het volgende:

[..]

je wegennet is dan ook de "backbone" van elke stad

is die niet goed (genoeg) dan verzuipt je stad ook
Dat is evident. Maar als je vooraf al een plan hebt qua wegen dan scheelt het je achteraf wel veel problemen oplossen, denk ik.

Met name bij het eerste knooppunt vanaf de snelweg. Dat moet je eigenlijk wel gelijk zo goed mogelijk fixen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:11:13 #272
111843 Cassius
Something's fucky
pi_160018102
quote:
14s.gif Op donderdag 18 februari 2016 10:41 schreef Blistering het volgende:
Heb echt zin in vanmiddag :@ Maar ik zie dus dat sommige streamers eerst een heel wegennetwerk aanleggen als een soort skelet van de stad, om pas daarna de zoning etc. te doen.

Ik ga altijd gelijk aan de slag met alles, maar dan krijg je wel een vrij onoverzichtelijk geheel.

Misschien vanmiddag ook eens eerst met een wegennetwerk beginnen.
Dat had ik me bij mijn huidige stad ook voorgenomen, maar dan moet je wel een goed plan hebben denk ik. Met alles aan de slag kan ook, vaak wordt het dan wel een wat organischer en misschien realistischer geheel. Zo ontstaan de meeste steden in het echt immers ook :)
pi_160018651
C:SL 1.30 (gratis update met weer e.d.) is live. Zoals door de devs al voorspeld zijn alle mods die iets met wegen doen (NExt, TM:PE, T++, etc.) kapot, dus het is wachten tot ook die weer geüpdate zijn. Geplande release voor update van TM:PE is morgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:28:08 #274
111843 Cassius
Something's fucky
pi_160023666
TM:PE is geupdate! *O*
pi_160025485
quote:
4s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
C:SL 1.30 (gratis update met weer e.d.) is live. Zoals door de devs al voorspeld zijn alle mods die iets met wegen doen (NExt, TM:PE, T++, etc.) kapot, dus het is wachten tot ook die weer geüpdate zijn. Geplande release voor update van TM:PE is morgen.
Ja heel irritant. Mijn verkeerslichten mod werkt ook niet meer. :{w
  donderdag 18 februari 2016 @ 21:28:49 #276
111843 Cassius
Something's fucky
pi_160027360
Moet wel zeggen dat de sneeuwlaag mooi gedaan is. 't Scheelt ook wel dat alle assets niet eerst nog weer een sneeuw-texture moeten krijgen, maar dat C:S daar zelf voor zorgt.
pi_160027489
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:28 schreef Cassius het volgende:
TM:PE is geupdate! *O*
Sorry voor de niet insiders, maar wat is dit?
pi_160027837
Moet even wennen aan die weer toevoegingen. Kun je dit ook ergens uitzetten?
pi_160028124
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:32 schreef sjappiehunter het volgende:

[..]

Sorry voor de niet insiders, maar wat is dit?
Traffic Manager: President Edition. Een mod waarmee je oa. voorrangsregels, stoplichten en de pijlen op de weg kunt aanpassen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_160028741
eh... wtf... begint opeens te sneeuwen in mijnstad... wtf? Maareh... wel sneeuw? Maar geen sneeuwschuivers?

edit... of is het regen???

edti... regen dus.... met bliksem
pi_160031353
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Traffic Manager: President Edition. Een mod waarmee je oa. voorrangsregels, stoplichten en de pijlen op de weg kunt aanpassen.
Ah thanks...

Sinds mods ervoor zorgden dat ik steden niet meer kon openen ben ik bang om dit soort dingen toe te voegen.
pi_160031355
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:05 schreef sjappiehunter het volgende:
eh... wtf... begint opeens te sneeuwen in mijnstad... wtf? Maareh... wel sneeuw? Maar geen sneeuwschuivers?

edit... of is het regen???

edti... regen dus.... met bliksem
De gratis update had dus onder andere regen en mist.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_160033286
Begrijp ik nou goed dat je alleen trams hebt in winter-landschappen. Dus je kunt geen trams aanleggen in "normale" kaarten?
pi_160035629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:56 schreef sjappiehunter het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je alleen trams hebt in winter-landschappen. Dus je kunt geen trams aanleggen in "normale" kaarten?
Trams zitten in de betaalde DLC. Dus als je trams wil, moet je die DLC kopen (waar dus ook het winter-thema inzit).
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_160036064
Is de DLC het waard om weer te spelen? Ik vind Cities nog steeds een prachtig spel maar ik heb totaal geen uitdaging meer om een nieuwe stad te maken.. Zou graag weer willen spelen als er een beetje vernieuwende dingen in zitten.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 12:13:24 #286
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160038596
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:35 schreef Vermecelli het volgende:
Is de DLC het waard om weer te spelen? Ik vind Cities nog steeds een prachtig spel maar ik heb totaal geen uitdaging meer om een nieuwe stad te maken.. Zou graag weer willen spelen als er een beetje vernieuwende dingen in zitten.
Ik zou er niet op rekenen. Diepgang lijkt niet het doel van de makers te zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160039084
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:35 schreef Vermecelli het volgende:
Is de DLC het waard om weer te spelen? Ik vind Cities nog steeds een prachtig spel maar ik heb totaal geen uitdaging meer om een nieuwe stad te maken.. Zou graag weer willen spelen als er een beetje vernieuwende dingen in zitten.
Deze reddit-post hierover is wel mooi.

https://www.reddit.com/r/(...)t_from_rgames_where/
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 19 februari 2016 @ 16:21:36 #288
111843 Cassius
Something's fucky
pi_160044039
Had ik in voorbereiding op deze DLC een tram gemaakt, kan ik die niet importeren vanwege een bug in de Asset Editor. Voorlopig worden er dus nog maar even bussen ingezet.
pi_160046219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 08:47 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Trams zitten in de betaalde DLC. Dus als je trams wil, moet je die DLC kopen (waar dus ook het winter-thema inzit).
Waar staat DLC voor? Ik bedoel is het uitgegeven door de makers zelf? Dus geen mods die veroorzaken dat je steden crashen? En de trams werken die ook BUITEN wintersteden?
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 18:03:18 #290
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160046457
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:53 schreef sjappiehunter het volgende:

[..]

Waar staat DLC voor? Ik bedoel is het uitgegeven door de makers zelf? Dus geen mods die veroorzaken dat je steden crashen? En de trams werken die ook BUITEN wintersteden?
DownLoadable Content ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_160046728
Hebben ze nou iets van trams en sneeuw of zo? Dat las ik laatst. Misschien dit weekend weer ff spelen _O_
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160048835
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:16 schreef Baas_bas het volgende:
Hebben ze nou iets van trams en sneeuw of zo? Dat las ik laatst. Misschien dit weekend weer ff spelen _O_
trams alleen in betaalde dlc
pi_160048919
Ben al de hele dag aan het spelen. Echt leuk met die sneeuw :D Alleen heb je nu wel veeeeel meer stroom nodig in het begin om je cims warm te houden.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_160048955
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:33 schreef mschol het volgende:

[..]

trams alleen in betaalde dlc
OK... maar dit is dus een betaalde update dus.

En mijn vraag blijft of de trams ook in andere plattegronden werken... dus ook bestaande steden die ik heb. Of werken ze alleen in de nieuwe sneeuwplattegronden... daar deden ze in de video vaag over.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:05:57 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160052083
Zoals woensdag beloofd, hierbij paar screenshots van de woonwijken.






Hierbij het resultaat van de wegwerkzaamheden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:06:43 #296
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160052111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 19:36 schreef sjappiehunter het volgende:

[..]

OK... maar dit is dus een betaalde update dus.

En mijn vraag blijft of de trams ook in andere plattegronden werken... dus ook bestaande steden die ik heb. Of werken ze alleen in de nieuwe sneeuwplattegronden... daar deden ze in de video vaag over.
Ze werken ook in niet-sneeuwlandschappen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_160052700
Misschien domme vraag hoor, maar wat kost deze snow-fall/tram update? Ik zie Ergens EUR 12,99, maar dat lijkt me het hele spel, incl Snowfall.

Misschien kijk ik verkeerd... Ik heb destijds al 12,99 betaald voor de het spel zelf nl.
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 21:22:47 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160052778
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zoals woensdag beloofd, hierbij paar screenshots van de woonwijken.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hierbij het resultaat van de wegwerkzaamheden.
[ afbeelding ]
Niiiice _O_

Gaan er van de hoofdweg nog meer afslagen de wijk in of gaat alles via dat ene kruispunt en rotonde?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:25:20 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_160052866
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Niiiice _O_
Thanks :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 19 februari 2016 @ 21:26:32 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_160052911
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Thanks :)
Zie edit :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:27:34 #301
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160052949
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zoals woensdag beloofd, hierbij paar screenshots van de woonwijken.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hierbij het resultaat van de wegwerkzaamheden.
[ afbeelding ]
Wel erg veel leegte of is dat met opzet?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')