abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 februari 2016 @ 13:11:20 #251
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159566583
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:35 schreef Zith het volgende:

[..]

Waarom duurt het even lang om van Zuid-Afrika naar Australie te vleigen als US naar Spanje terwijl de afstand volgens de flat earth map vele malen groter moet zijn?

[ afbeelding ]
Ik zie deze vraag graag even beantwoord.

Quantas vliegt je van Johannesburg naar Sydney in 11 uur 50 minuten.
Amsterdam - Bangkok is 11 uur.

Het verschil in afstand op de kaart is bijna 2,5x

Explain, francorex

[ Bericht 4% gewijzigd door SpecialK op 01-02-2016 13:23:13 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 1 februari 2016 @ 13:31:55 #252
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159567084
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef francorex het volgende:

Dat is bijna 2x de snelheid van het geluid wat die passegiersvliegtuigen moeten afleggen, francorex. Dat is de snelheid van de concorde. Boeing 747's kunnen maar max 1000km/u ... in jouw wereld halen ze de 2000 km/u?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 1 februari 2016 @ 13:42:42 #253
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_159567385
quote:
Pssst. De vraag over de maan van mij staat nog open
Ja maar ik weet niet goed wat ik er mee moet.

Wat ik wil opmerken is het volgende:

Je moet eerst goed begrijpen dat heliocentrisme een model is, een denkwijze, een theorie.
Ontstaan lang lang geleden vanuit een philosofisch perspectief. nl Sun worship, verering van de zon.

Het is velen in BNW niet vreemd dat Sun worship heel belangrijk is binnen de elite en dat niet alleen vandaag maar door de tijden heen.

Geocentrisme was 4500 jaar de norm. de aarde is stationair en alle hemellichamen draaien om de aarde heen.

Ongeveer 500 jaar geleden is men ( Het vaticaan ) overgestapt naar het heliocentrisch model. Niet omdat men toen zoveel bewijs had.
Het was een radicaal idee, een theorie, voortvloeiend uit philosofisch perspectief.

Pas na WW2 was onze technologie geavanceerd genoeg om feitelijk vast te stellen wat de vorm van de aarde is.

Anno 2016 groeit het besef, de Openbaring , Revelations, ( zie google stats) dat we voorgelogen zijn geweest. Vandaar dit topic "fakery in space"

Nu om terug te komen op de vraag van de maan.

Ik heb het heliocentrisch model laten varen, ik ben de wereld met nieuwe ogen aan het bekijken en samen met mij velen andere. En jij waarschijnlijk in de toekomst ook.

De maan was al een mysterieus object onder heliocentrism, onder geocentrisme wordt het zowaar nog mysterieuzer.
Men noemt het een luminairy, een lichtlichaam. Het is niet solid waar je op kunt landen bvb.

Net zo groot als de zon en bevind zich vlak boven de aarde. (niet 180.000 mijl verwijderd)
  maandag 1 februari 2016 @ 13:58:16 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159567785
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 13:42 schreef francorex het volgende:

[..]

Ja maar ik weet niet goed wat ik er mee moet.

Wat ik wil opmerken is het volgende:

Je moet eerst goed begrijpen dat heliocentrisme een model is, een denkwijze, een theorie.
Ontstaan lang lang geleden vanuit een philosofisch perspectief. nl Sun worship, verering van de zon.

Het is velen in BNW niet vreemd dat Sun worship heel belangrijk is binnen de elite en dat niet alleen vandaag maar door de tijden heen.

Geocentrisme was 4500 jaar de norm. de aarde is stationair en alle hemellichamen draaien om de aarde heen.

Ongeveer 500 jaar geleden is men ( Het vaticaan ) overgestapt naar het heliocentrisch model. Niet omdat men toen zoveel bewijs had.
Het was een radicaal idee, een theorie, voortvloeiend uit philosofisch perspectief.


Pas na WW2 was onze technologie geavanceerd genoeg om feitelijk vast te stellen wat de vorm van de aarde is.

Anno 2016 groeit het besef, de Openbaring , Revelations, ( zie google stats) dat we voorgelogen zijn geweest. Vandaar dit topic "fakery in space"

Nu om terug te komen op de vraag van de maan.

Ik heb het heliocentrisch model laten varen, ik ben de wereld met nieuwe ogen aan het bekijken en samen met mij velen andere. En jij waarschijnlijk in de toekomst ook.

De maan was al een mysterieus object onder heliocentrism, onder geocentrisme wordt het zowaar nog mysterieuzer.
Men noemt het een luminairy, een lichtlichaam. Het is niet solid waar je op kunt landen bvb.

Net zo groot als de zon en bevind zich vlak boven de aarde. (niet 180.000 mijl verwijderd)
Dit klopt niet helemaal men had het idee eigenlijk al ver voor christus dat de aarde niet plat was.

Het is er gewoon ingerold en niet zozeer toegekend door het vaticaan.
Vele christelijke wetenschappers hielden zich er al veel langer mee bezig en is ook gewoon terug te vinden.

Jij denkt waarschijnlijk nog steeds terug aan het Columbus verhaal dat doordat hij naar amerika voer ineens de bol vormige aarde werd bedacht.
Nee mensen waren er al veel en veel langer mee bezig door de meest simpele dingen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 1 februari 2016 @ 14:07:32 #255
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_159568052
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zie deze vraag graag even beantwoord.

Quantas vliegt je van Johannesburg naar Sydney in 11 uur 50 minuten.
Amsterdam - Bangkok is 11 uur.

Het verschil in afstand op de kaart is bijna 2,5x

Explain, francorex
Ik begrijp dat je graag vragen afvuurt, een pasklaar antwoord verwacht maar zo werkt het niet.

Wat ik weet is dat vliegroutes een belangrijk onderdeel is binnen het onderwerp geocentrism.

Zo is er bvb veel ophef wat betreft de routes die vliegtuigen nemen in het zuidelijkgedeelte(halfrond)

Twee puntjes die ik me kan herinneren:

- er zijn bijna geen, in vergelijking met het noordelijkhalfrond, transoceanische vluchten.

- vliegtuigen 'verliezen' hun gps-signaal kort na opstijgen en activeren gps vlak voor landing.

Ben je geinteresseerd om meer te weten. Eventueel je vragen ziet beantwoord worden.

Stel ik voor, ga op zoek. Stel je heliocentisch model/ religie in vraag.

Want dat is het, niet meer of minder, geloof/ philosofisch gebaseerde wetenschap.
  maandag 1 februari 2016 @ 14:15:27 #256
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159568278
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:07 schreef francorex het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je graag vragen afvuurt, een pasklaar antwoord verwacht maar zo werkt het niet.
Als je geen antwoorden hebt dan zou ik me als ik jou was daar zelf eens onderzoek naar doen om te kijken of je wel een bevredigend antwoord kan vinden. Het zijn namelijk geen triviale/marginale problemen waar we het over hebben maar onmogelijkheden.

quote:
Wat ik weet is dat vliegroutes een belangrijk onderdeel is binnen het onderwerp geocentrism.

Zo is er bvb veel ophef wat betreft de routes die vliegtuigen nemen in het zuidelijkgedeelte(halfrond)

Twee puntjes die ik me kan herinneren:

- er zijn bijna geen, in vergelijking met het noordelijkhalfrond, transoceanische vluchten.
Er zijn veel minder vluchten op het zuidelijk halfrond. Dat klopt. Mede omdat de waterafstanden vaak de groot zijn voor kleinere vliegtuigen en omdat, tja het overgrote merendeel van de wereld in het noordelijk halfrond leeft en daar dus kan blijven.

Neemt niet weg dat er zat vluchten zijn die over de atlantische en de indische oceaan gaan.



quote:
- vliegtuigen 'verliezen' hun gps-signaal kort na opstijgen en activeren gps vlak voor landing.
Bron?

quote:
Ben je geinteresseerd om meer te weten. Eventueel je vragen ziet beantwoord worden.

Stel ik voor, ga op zoek. Stel je heliocentisch model/ religie in vraag.

Want dat is het, niet meer of minder, geloof/ philosofisch gebaseerde wetenschap.
Ik vraag het aan jou. Jij bent hier om jouw overtuigingen te verdedigen. Ik stel vragen. Als je er geen antwoord voor hebt dan niet lafjes doorverwijzen naar "ga jij eens jouw wereldbeeld in twijfel trekken" maar gewoon je inlezen en terug komen om onze kritiek tot splinters te slaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door SpecialK op 01-02-2016 14:20:49 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 1 februari 2016 @ 14:24:18 #257
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_159568501
quote:
Dit klopt niet helemaal men had het idee eigenlijk al ver voor christus dat de aarde niet plat was.

Het is er gewoon ingerold en niet zozeer toegekend door het vaticaan.
Vele christelijke wetenschappers hielden zich er al veel langer mee bezig en is ook gewoon terug te vinden
De eerste was pythagoras als ik me niet vergis.

Het vaticaan heeft het uiteindelijk geinstitutionaliseerd en sinds verspreid over meer dan 20 generaties.
  maandag 1 februari 2016 @ 14:31:12 #258
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159568672
https://flightaware.com/l(...)0130/1650Z/FAOR/YSSY

Dit is dus een Boeing 747-400. Die heeft een actieradius van 13,450 km

Johannesburg - Sydney
- is op een ronde aarde 11.024 km hemelsbreed
- is op een platte aarde ongeveer 2,3x zo ver dus 25.355 km

Dus dat is bijna 12.000 km lang op een lege tank vliegen, francorex... hoe kan dat...
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 1 februari 2016 @ 14:55:12 #259
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_159569228
quote:
[quote]Ik vraag het aan jou. Jij bent hier om jouw overtuigingen te verdedigen. Ik stel vragen. Als je er geen antwoord voor hebt dan niet lafjes doorverwijzen naar "ga jij eens jouw wereldbeeld in twijfel trekken" maar gewoon je inlezen en terug komen om onze kritiek tot splinters te slaan.
[/quote]

Ik kan je vraag niet beantwoorden. Klaar.





[ Bericht 16% gewijzigd door francorex op 01-02-2016 15:06:02 ]
  maandag 1 februari 2016 @ 15:01:55 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159569391
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:24 schreef francorex het volgende:

[..]

De eerste was pythagoras als ik me niet vergis.

Het vaticaan heeft het uiteindelijk geinstitutionaliseerd en sinds verspreid over meer dan 20 generaties.


Agh ja..
Never trust your eyes :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 1 februari 2016 @ 15:26:47 #261
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_159569969
quote:
For i have seen the shadow on the moon
Maanlicht heeft zijn eigen configuratie, verschillend van zonlicht.

Temperatuur is kouder in maanlicht dan in haar schaduw, omgekeerde van zonlicht.

Opmerkelijk.




[ Bericht 0% gewijzigd door francorex op 01-02-2016 19:54:51 ]
  maandag 1 februari 2016 @ 15:31:40 #262
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159570095
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:55 schreef francorex het volgende:

[..]

Ik kan je vraag niet beantwoorden. Klaar.
Je kan jouw geloof dus logischerwijs niet onderbouwen.

quote:
Ik kon na 2 seconden op planefinder.net al vliegtuigen vinden met een spoor over de indische oceaan.

quote:
Er is een hele simpele verklaring voor rare connecties. Economie. Hoe meer mensen een route vliegen hoe efficienter die route is voor bedrijven om te marketen en te onderhouden. Bepaalde steden hebben goedkopere vluchten naar andere steden omdat er in bepaalde steden gewoon veel business wordt gedaan met andere steden. Meer business seats verkocht = meer wint per vlucht. Dus als je op prijsbasis gaat zoeken naar de GOEDKOOPSTE vlucht dan kom je al snel tot de conclusie dat vanaf Rio De Janeiro naar Australie dus via Londen gaat inderdaad. Je bent dan dus wel 25+ uur onderweg terwijl een directe vlucht max 10 uur zou zijn maar dat maakt voor de meeste mensen minder uit dan dat ze voor een directe vlucht ineens 2000+ euro of meer moeten neerleggen als je ook voor 700 a 800 euro kan met wat overstappen.

Dat maakt verder dus ook weinig uit aangezien er genoeg directe vluchten te vinden zijn tussen steden die het verschil tussen de 2 wereldbeelden goed illustreren.

quote:
Dit is nog wel het domste filmpje. Meneer claimt geen non-stop vluchten te kunnen vinden tussen de steden-groepen die hij aankaart. Ik kon er al heel snel een paar vinden. Hij gaat er dus vanuit dat zijn kijkers te lui zijn om hem te verifieren.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 1 februari 2016 @ 15:58:45 #263
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_159570795
Wat zegt het trouwens over de mensheid dat er figuren rondlopen die anno 2016, met al dat bewijs en al die interreferentiele feiten nog niet eens tot de logische conclusie kunnen komen waar de Grieken anno -430 met dat kleine beetje informatie wat ze bijeen konden sprokkelen al niet meer omheen konden.

Ik hoop echt oprecht dat al deze flat earthers of gewoon geestenzieke mensen zijn die niet beter weten of trolletjes die van de aandacht genieten als een pensionada op een tuinstoel in een nazomer zonnetje.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_159573032
Dit topic is een soort internetversie van een freakshow aan het worden inderdaad. Gezonde mensen lezen hier om vervolgens stijl achterover te slaan van ongeloof en gaan vervolgens over tot de orde van de dag.
Edensnator over 'n out
  maandag 1 februari 2016 @ 17:21:40 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159573178
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:16 schreef Edensnator het volgende:
Dit topic is een soort internetversie van een freakshow aan het worden inderdaad. Gezonde mensen lezen hier om vervolgens stijl achterover te slaan van ongeloof en gaan vervolgens over tot de orde van de dag.
;) tenminste beter dan de onzin wat op SBS6 is tegenwoordig :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † maandag 1 februari 2016 @ 17:35:48 #266
230491 Zith
pls tip
pi_159573587
Ik geloof nog steeds dat 90% van de flat earthers een trol is met de rest wat vreemde christelijke stromingen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 1 februari 2016 @ 18:30:39 #267
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_159574859
Terug on topic: fakery in space


Neil, Buzz en Michael creeren in hun capsule een beeld/ illusie van de bolaarde.
Een foto van de aarde vanop grote afstand, halfweg richting de maan.

De capsule wordt verduisterd , in een rond raam wordt een inlay geplaats om zo de illusie te creeren van dag en nacht.

Waarom doen ze dit?
  maandag 1 februari 2016 @ 18:49:44 #268
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159575387
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 17:35 schreef Zith het volgende:
Ik geloof nog steeds dat 90% van de flat earthers een trol is met de rest wat vreemde christelijke stromingen.
onze wereld begint steeds meer op the truien show te lijken
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 februari 2016 @ 18:57:23 #269
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159575586
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:30 schreef francorex het volgende:
Terug on topic: fakery in space


Neil, Buzz en Michael creeren in hun capsule een beeld/ illusie van de bolaarde.
Een foto van de aarde vanop grote afstand, halfweg richting de maan.

De capsule wordt verduisterd , in een rond raam wordt een inlay geplaats om zo de illusie te creeren van dag en nacht.

Waarom doen ze dit?
Ooit van straling en lichtvervuiling enzo gehoord?
En hoe moeten ze in de jaren 60 in full HD streamen volgens jou? Over die low def beelden.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:19:44 #270
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_159576349
quote:
Ooit van straling en lichtvervuiling enzo gehoord?
Waar heb je het over? heb je de video bekeken?

Ik zie astronauten in low orbit die de illusie creeren van een bolaarde halfweg naar de maan.
  maandag 1 februari 2016 @ 19:34:14 #271
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159576874
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:19 schreef francorex het volgende:

[..]

Waar heb je het over? heb je de video bekeken?

Ik zie astronauten in low orbit die de illusie creeren van een bolaarde halfweg naar de maan.
Ik zie vooral UV filters.
pi_159578683
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 18:30 schreef francorex het volgende:
Terug on topic: fakery in space

Phew. Dankje.
Je mag ook 'n flat earth topic maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 1 februari 2016 @ 20:35:16 #273
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159578975
Ik heb de lezing van Jan Lamprecht in krasnapolki meegemaakt ...er is meer in dat verhaal alleen wil iedereen het eerder ridiculiseren
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  † In Memoriam † maandag 1 februari 2016 @ 21:47:10 #274
230491 Zith
pls tip
pi_159581572
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 20:35 schreef DeMolay het volgende:
Ik heb de lezing van Jan Lamprecht in krasnapolki meegemaakt ...er is meer in dat verhaal alleen wil iedereen het eerder ridiculiseren
Wie is Jan Lamrecht, wat is zijn verhaal en wat zit er nog meer achter?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 1 februari 2016 @ 22:00:34 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_159582073
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef francorex het volgende:

[..]

[..]

Dit is zogezegd één van de bewijzen dat er ronding is ' curve'.

We zijn 2016 technologie maakt het mogelijk deze te ontkrachten.


Wat denk je hier precies te ontkrachten? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')