Als daar interesse in is dan ben ik zeker de beroerdste niet om dat te doen Ik moet in dat geval even uitvogelen wat daarvoor de meest geschikte plek is, maar ik kom er op terug!quote:Op donderdag 17 september 2015 17:26 schreef Erasmo het volgende:
Leuk dat er een Nederlander bij Banggood werkt!
Niet webcare gerelateerd maar ik denk dat het de meeste mensen hier wel interesseerd, hoe ben je bij BG terecht gekomen? Een bio van een paar zinnen lijkt me wel leuk als je het mag en wil plaatsen.
Je mag daar best een nieuw topic voor openen hoor met iets van je biografie / verhaal hoe je bij een Chinese webshop terecht komt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Als daar interesse in is dan ben ik zeker de beroerdste niet om dat te doen Ik moet in dat geval even uitvogelen wat daarvoor de meest geschikte plek is, maar ik kom er op terug!
Top, dan gaat die er aankomende week zeker komen!quote:Op vrijdag 18 september 2015 11:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je mag daar best een nieuw topic voor openen hoor met iets van je biografie / verhaal hoe je bij een Chinese webshop terecht komt.
Ik denk dat je het beste z.s.m. een bericht bij je order kan plaatsen, of hem moet annuleren in je lijst. Net is een order van mij namelijk gewoon verwerkt en we webcare zal hier niet zijn op zondagquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:05 schreef anti-loper het volgende:
Hey!
Ik heb net een bestelling geplaatst bij banggood maar heb een verkeerde shipping adress.
Mijn order nummer is 8751729. Zou jij de shipping adress voor mij kunnen veranderen?
Ja had ze ook meteen een bericht verzonden.quote:Op zondag 20 september 2015 07:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste z.s.m. een bericht bij je order kan plaatsen, of hem moet annuleren in je lijst. Net is een order van mij namelijk gewoon verwerkt en we webcare zal hier niet zijn op zondag
Op het moment dat je je bericht stuurde was ik inderdaad niet aan het werk.. Kun je me laten weten hoe het er nu voor staat? Heb je een reactie teruggekregen van de klantenservice?quote:Op zondag 20 september 2015 13:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja had ze ook meteen een bericht verzonden.
Ik dacht ik zet het ook even hier neer
Oei, daar wil je natuurlijk niet mee gezien worden! Ik heb mijn collega van de klantenservice ervan op de hoogte gebracht, alleen hebben zij voor het systeem even een fotootje nodig en de officiële melding per mail. Zou je dus even een heel kort mailtje (probleem+order nummer, wel in het Engels graag) kunnen tikken naar Cservice@banggood.com met een foto van het product? Dan moet het helemaal goed komen. Als je ergens problemen bij ondervindt dan hoor ik het graag!quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:28 schreef Longcat. het volgende:
Hey!
Ik heb zojuist mijn xiaomi binnengekregen, maar ik heb de verkeerde kleur gekregen
Banggood Order Number:
#8510461
Original XIAOMI 5.1V 2.1A 10000mAh Power Bank For Smartphone
Color: Gold
In plaats daarvan kreeg ik roze/rood..
Ik heb voor jou hetzelfde verzoek: een kort mailtje (probleem+ordernummer, in het Engels alsjeblieft) en daarbij een foto van het product naar Cservice@banggood.com . Het moet dan binnen no time geregeld zijn! Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:01 schreef mikej2 het volgende:
Ik heb precies hetzelfde als Longcat. Heb ook een gold besteld en heb een roze ontvangen. Het gaat om Order nummer: 8508975
Allereerst: goed om te horen dat je onze webshop leuk vindt! Ik heb je bestelhistorie bekeken, en dat mag je inderdaad gerust een addiction noemen! Alsjeblieft daarvoorquote:Op zondag 20 september 2015 02:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Hi!
Top dat jullie nu een webcare in het Nederlands hebben
Vorige week zijn mijn Xiaomi Pistons 3 voor de 3de keer stuk gegaan... Elke keer gebeurt dat binnen 2 maanden. De eerste 2 keer maakte ik er geen probleem van, aangezien ik dacht dat china toch maar een slechte klantenservice heeft,, en wou de moeite niet nemen om in mn gebrekkig engels jullie te storen
Maar nu mijn oortjes voor de 3de keer amper geluid meer maken dacht ik toch maar eens een berichtje te sturen.. En nee, ik gebruik de oortjes gewoon normaal en mn ooren zijn niet verstopt met oorsmeer
Mijn ordernummer van mijn 3de pistons setje is: 7400243
Hoop dat jullie hier wat mee kunnen
Thanks!
Wil nog even melden dat ik jullie echt een top china shop vindt! Bij jullie heb ik mijn aller eerste china shop ervaring gedaan.. En toen begon mijn china adiction.. Nog bedankt voor dat
Ik had er al een mailtje naar toegestuurd maar krijg alleen van diegene de optie om een case te kopen.quote:Op maandag 21 september 2015 03:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik heb voor jou hetzelfde verzoek: een kort mailtje (probleem+ordernummer, in het Engels alsjeblieft) en daarbij een foto van het product naar Cservice@banggood.com . Het moet dan binnen no time geregeld zijn! Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag.
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een nieuwe zending in de juiste kleur of het terugkrijgen van je geld.quote:Op maandag 21 september 2015 10:01 schreef mikej2 het volgende:
[..]
Ik had er al een mailtje naar toegestuurd maar krijg alleen van diegene de optie om een case te kopen.
Bedankt het is gelukt!quote:Op maandag 21 september 2015 10:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een nieuwe zending in de juiste kleur of het terugkrijgen van je geld.
geld dat ook voor mij?quote:Op maandag 21 september 2015 10:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een nieuwe zending in de juiste kleur of het terugkrijgen van je geld.
Als je het mailtje met de foto waarover ik het gisteren had hebt gestuurd, dan geldt dit ook voor jou ja Je zou dan een zelfde soort berichten moeten krijgen. Laat het me aub even weten als je de mail hebt verstuurd maar geen bevredigend antwoord hebt ontvangen.quote:
Ja heb vandaag een mail gehad dat alles geregeld isquote:Op maandag 21 september 2015 03:21 schreef Banggood het volgende:
[..]
Op het moment dat je je bericht stuurde was ik inderdaad niet aan het werk.. Kun je me laten weten hoe het er nu voor staat? Heb je een reactie teruggekregen van de klantenservice?
Vervelend om te horen dat dit jou(w zusje) ook overkomen is. De klantenservice moet binnen 48 nadat je je mail verstuurd hebt contact met je opnemen. Mocht dit niet gebeuren, laat het me dan aub even weten, dan ga ik er alsnog achteraan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:19 schreef xileS het volgende:
Mijn zusje heeft ook 2x de roze/rode ontvangen ipv de gouden die ze besteld had. Ik had gisteravond al een mailtje gestuurd, maar heb nog geen reactie hierop gehad. Ik weet niet hoe lang het normaal duurt voordat ik een reactie krijg. De ordernummers zijn 8532789 en 8533066.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:58 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja heb vandaag een mail gehad dat alles geregeld is
Ik heb vandaag bericht gekregen dat de rode 3$ duurder is nu en of ik deze gewoon zo wil accepteren in ruil voor 500 punten.quote:Op woensdag 23 september 2015 04:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Vervelend om te horen dat dit jou(w zusje) ook overkomen is. De klantenservice moet binnen 48 nadat je je mail verstuurd hebt contact met je opnemen. Mocht dit niet gebeuren, laat het me dan aub even weten, dan ga ik er alsnog achteraan.
De fout in ons systeem is trouwens verholpen, dus als je kiest voor een herzending ontvang je wel gewoon de juiste kleur.
Ik ook, Slimme zet dat prijs verhogen zodat ze het niet meer vergoeden..quote:Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef xileS het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bericht gekregen dat de rode 3$ duurder is nu en of ik deze gewoon zo wil accepteren in ruil voor 500 punten.
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund. Als er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!quote:Op woensdag 23 september 2015 19:47 schreef Dromer het volgende:
Rene90 raadde me aan dit even hier neer te gooien omdat het voor andere mensen opgelost schijn te zijn met een resend:
Onlangs heb ik een Xiaomi 10000 powerbank besteld in de kleur rood omdat die zo mooi bij m'n rode telefoon zou passen. Helaas ontving ik de gouden versie die ik niet bepaald mooi vind. (is een soort combi van goud met zalmrose)
Ik heb dit aangegeven bij de klantenservice op banggood.com, maar ze willen me alleen maar tegemoet komen met 300 banggoodpunten, waar ik niet zo heel veel mee kan. (weinig korting op relatief grote aankoopbedragen)
Hebben jullie een betere oplossing? Ordernummer is 8412324 en al het bewijsmateriaal (foto van item en shipping label) heb ik al gestuurd.
En anders moeten we hier maar een powerbankruilactie proberen op te zetten.
Ten eerste wil ik je er graag op wijzen dat de prijs van de rode variant niet opeens is verhoogd zodat het product niet meer te vergoeden is. Daarnaast heeft de klantenservice geen mail van je ontvangen. Mocht je die al wel hebben verstuurd, dan is die om de één of andere reden niet aangekomen, dus hierbij nogmaals het verzoek om een korte mail in het Engels met je probleem, order nummer en foto van het product. We kunnen het probleem dan z.s.m. afhandelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:54 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik ook, Slimme zet dat prijs verhogen zodat ze het niet meer vergoeden..
Je ontvangt z.s.m. een email waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:51 schreef xileS het volgende:
Apart dat jij 300 punten krijgt aangeboden voor 1 en ik 500 voor 2 stuks.
Balen dat je quadcopter het niet goed doet! Wat ik uit je verhaal opmaak is dat er iets niet helemaal lekker zit daarbinnen, maar ook dat het lastig is om dit aan te tonen omdat het probleem zich niet constant voordoet. Wat je nu even moet doen is het volgende:quote:Op woensdag 23 september 2015 21:50 schreef Steeldunes het volgende:
Hi!
Inmiddels heb ik met blijdschap de quadcopter van Order No. 8373324 ontvangen, en na een vluchtje of 5 heb ik gemerkt dat 1 motortje niet altijd wil reageren. Hij reageert onvoorspelbaar.
Wanneer een van de uiteinde richting de propguards wijst blijft deze stilstaan, wanneer de prop 'haaks' staat aan de propguard draait deze wel meteen.
De quadcopter heeft geen zware crashes gehad die beschadigingen hebben veroorzaakt. Ook heb ik een visuele inspectie gedaan naar vuil tussen de prop, maar dit is niet te bekennen. Ik voel verder geen hapering/blokkering als ik de prop voorzichtig met een vinger draai.
Eenmaal draaiende vliegt de quadcopter prima, maar het opstijgen is dus vaak problematisch.
Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt!
Mail inderdaad gehad. Bedankt voor de snelle hulp!quote:Op donderdag 24 september 2015 03:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund. Als er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
Graag gedaan!quote:Op donderdag 24 september 2015 09:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mail inderdaad gehad. Bedankt voor de snelle hulp!
Heb het mailtje inmiddels verstuurd met daarin onderstaande videoquote:Op donderdag 24 september 2015 04:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
verzoek ik je een mailtje (in het Engels) te sturen naar Cservice@banggood.com . Hierin dien je het probleem en je ordernummer te vermelden. Omdat het hier om een bewegend deel gaat, zullen ze ook bewegende beelden nodig hebben.
In het vervolg zal ik meer rekening houden om deze pagina overzichtelijk te houden. Bedankt voor de service, mijn zusje heeft idd een mail gehadquote:Op donderdag 24 september 2015 04:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Je ontvangt z.s.m. een email waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund.
Daarnaast snap ik je frustratie heel goed, maar verzoek ik je vriendelijk het op deze pagina enigszins constructief te houden, zodat de klachten overzichtelijk blijven en ik zo sneller naar een oplossing kan zoeken
Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
vraag anders of ze een rode/roze hoes kunnen opsturenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef DoraTheExplorer het volgende:
Beste Fokkers,
Heb gisteren mijn xiaomi powerbank binnen gekregen van banggood. Ik heb gekozen voor de rode xiaomi powerbank 10000Mah. Ik heb helaas de goud kleurige geleverd gekregen.
De rode was zelfs 2/3 euro duurder, ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik punten kreeg voor een volgende aankoop.
Dit is mijn order nummer: 8517852
Ik zou alsnog graag de juiste kleur ontvangen gezien het een kadoo is en banggood op het moment van bestellen de enige was die deze rode in stock had.
Ik hoop dat u kunt helpen.
EDIT: Heb ook een foto van het product + verpakking gestuurd naar Banggoog
Mvg,
Dora
Goedemorgen Dora the Explorer, ik snap dat je liever de kleur hebt die je hebt besteld, want wie wil er nou een gouden power bank??quote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef DoraTheExplorer het volgende:
Beste Fokkers,
Heb gisteren mijn xiaomi powerbank binnen gekregen van banggood. Ik heb gekozen voor de rode xiaomi powerbank 10000Mah. Ik heb helaas de goud kleurige geleverd gekregen.
De rode was zelfs 2/3 euro duurder, ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik punten kreeg voor een volgende aankoop.
Dit is mijn order nummer: 8517852
Ik zou alsnog graag de juiste kleur ontvangen gezien het een kadoo is en banggood op het moment van bestellen de enige was die deze rode in stock had.
Ik hoop dat u kunt helpen.
EDIT: Heb ook een foto van het product + verpakking gestuurd naar Banggoog
Mvg,
Dora
Top! En geen dankquote:Op donderdag 24 september 2015 18:35 schreef xileS het volgende:
[..]
In het vervolg zal ik meer rekening houden om deze pagina overzichtelijk te houden. Bedankt voor de service, mijn zusje heeft idd een mail gehad
Je filmpje geeft je probleem inderdaad duidelijk weer. Ik ga er vanuit dat de customer service je naar aanleiding hiervan verzoekt de quadcopter terug te sturen. In dat geval verwacht ik niet dat de gebroken propguard roet in het eten gooit (desnoods vermeld je later nog even dat dit een gevolg is van het defect). Als je klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, laat het me dan even weten, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op donderdag 24 september 2015 17:30 schreef Steeldunes het volgende:
[..]
Heb het mailtje inmiddels verstuurd met daarin onderstaande video
https://vid.me/tusj
Denk dat dit mijn probleem aardig duidelijk laat zien. Ik wacht de reactie van hen af.
Edit: Wilde nog een vluchtje doen, maar helaas haperde het motortje dit keer tijdens een vlucht (mid-air) wat resulteerde in een crash, nu is het plastic van de propguard gebroken
Bedankt voor de moeite Ik heb inderdaad het mailtje mogen ontvangen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Goedemorgen Dora the Explorer, ik snap dat je liever de kleur hebt die je hebt besteld, want wie wil er nou een gouden power bank??
Ik heb even m'n best gedaan en je ontvangt z.s.m. een mailtje van onze customer service waarin je de keuze krijgt tussen een herzending (in de juiste kleur ditmaal)of teruggave van het aankoopbedrag.
Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
Heb inmiddels reactie ontvangen van de Customer Service:quote:Op vrijdag 25 september 2015 04:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Je filmpje geeft je probleem inderdaad duidelijk weer. Ik ga er vanuit dat de customer service je naar aanleiding hiervan verzoekt de quadcopter terug te sturen. In dat geval verwacht ik niet dat de gebroken propguard roet in het eten gooit (desnoods vermeld je later nog even dat dit een gevolg is van het defect). Als je klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, laat het me dan even weten, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Wat vind jij hiervan?quote:Hi,
Thanks for your email.We have watch your video.There is nothing wrong with your drone.Just try more time it will be right.
Any question please feel free to contact us.
Best wishes,
Suzy
Hoi, de mail die je van de customer service hebt ontvangen is natuurlijk geen oplossing. Je krijgt gewoon je geld terug, waarna je er eventueel voor kunt kiezen het product opnieuw te bestellen. Je ontvangt z.s.m. een nieuwe mail van de customer service.quote:Op maandag 28 september 2015 14:31 schreef Steeldunes het volgende:
[..]
Heb inmiddels reactie ontvangen van de Customer Service:
[..]
Wat vind jij hiervan?
Goede vraag! Ik ga even de status checken en dan stuur ik je een berichtje met verdere instructiesquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:47 schreef DoraTheExplorer het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite Ik heb inderdaad het mailtje mogen ontvangen.
Hoe gaat dit precies in zijn werk.? Moet ik het ontvangen product terug sturen.?
Mvg,
Hoi, ik ga er even naar informeren. Ik laat het je z.s.m. wetenquote:Op zondag 27 september 2015 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
http://s.click.aliexpress.com/e/yfaEYZVVv?af=184143268
Enig idee of jullie deze binnenkort ook gaan toevoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |