abonnement Unibet Coolblue
pi_159555916
Volgens mij heet die Aztec Wars, zoals bij het filmpje staat. Russische makelij uit 1999, maar internationaal pas vanaf 2001
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 31 januari 2016 @ 22:12:23 #52
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159556020
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:54 schreef Pappa_bear het volgende:
Hoi, ik zoek een kopie van het spel Aztec Wars / Aztec Empire uit 1997/1999.
Dit spel is nergens meer te vinden, en alleen in het Russisch en Pools zijn er enkele video's van te vinden op het internet. Het lijkt op Age of Empires, maar het speelt totaal anders.Kan iemand mij helpen?
[ afbeelding ]
Kan iemand mij helpen?
Ebay al geprobeerd?

http://www.ebay.nl/itm/Az(...)f:g:AXwAAOSwBahVGCsR
pi_159651227
Ik ben op zoek naar een spel dat ik op de basisschool speelde in groep 7/8 (2000/2001) op de computer. Dit spel ging over rond reizen en het kiezen van verschillende beroepen. Hierbij moest je vragen beantwoorden en volgens mij geld verdienen.

Ook nog een ander spel op de basisschool rond dezelfde tijd moest je een dobbelsteen gooien en bij het eind als je af ging moest je weer opnieuw beginnen of een stuk terug. Het was dacht ik 3D en er kwam ook een kat in voor en sommige vakjes waar je op kon landen waren in het water van die grote groene waterlelie balderen

Iemand die hier iets van weet?
pi_159651525
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef karelspil het volgende:
Ook nog een ander spel op de basisschool rond dezelfde tijd moest je een dobbelsteen gooien en bij het eind als je af ging moest je weer opnieuw beginnen of een stuk terug. Het was dacht ik 3D en er kwam ook een kat in voor en sommige vakjes waar je op kon landen waren in het water van die grote groene waterlelie balderen

Iemand die hier iets van weet?
Misschien iets uit de serie van RedCat van Davilex? Die hadden wel veel leerzame spellen toen :)
nee, jij dan!
pi_159651734
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:45 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Misschien iets uit de serie van RedCat van Davilex? Die hadden wel veel leerzame spellen toen :)
Nee helaas niet :'(
pi_160346724
Ik heb het eerder gevraagd wen poos geleden, maar nog niet gevonden. Het gaat om het volgende:

Ik zoek een spel dat wij vroeger op diskette hadden staan. Wij speelden het in dos en schat dat het ergens uit / rondom 1991 komt. Het was een educatief spel voor hele jonge kinderen. Ik dacht dat het preschool fun pack heette maar kan het nergens vinden. Opvallend aan het startscherm was dat er een kleine animatie van een kat die uit een papieren zak kroop met zijn kopje. (Ik geloof een oranje zak.) Dit was zover ik nog weet een soort Splash screen, en vervolgens kon je volgens mij verder.

Vervolgens kon je op verschillende "gebieden" klikken en kon je naar een boerderij, een bos en ik denk wel meer plekken maar ik kan het mij niet goed meer herinneren. Ook kon je memory spelen. Op een van de plaatjes stonden volgens mij krijtjes (crayons stond er met letters op) volgens mij kon je verder op een interactieve manier iets met de dieren zelf doen, ik geloof dat je bijvoorbeeld de boerderijdieren naar de boerderij moest brengen maar het was geen billys beestenboel van davilex.

Dit zijn een aantal details die ik mij kan herinneren, maar ik denk dat het splasshcreen met de kat uit de zak een van de belangrijkste kenmerken is (aanwijzing voor de ontwikkelaar of uitgever?)

Het is trouwens niet snap dragon. Volgens mij zat er wel een systeem in dat je verdwaalde dieren moest verplaatsen, dus beer naar bos, koe naar boerderij. Vergelijkbaar met billys beestenboel.
Art & Technology.. Like Music With Roland, Or photographing a painting..
pi_160347760
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:34 schreef karelspil het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel dat ik op de basisschool speelde in groep 7/8 (2000/2001) op de computer. Dit spel ging over rond reizen en het kiezen van verschillende beroepen. Hierbij moest je vragen beantwoorden en volgens mij geld verdienen.

Ook nog een ander spel op de basisschool rond dezelfde tijd moest je een dobbelsteen gooien en bij het eind als je af ging moest je weer opnieuw beginnen of een stuk terug. Het was dacht ik 3D en er kwam ook een kat in voor en sommige vakjes waar je op kon landen waren in het water van die grote groene waterlelie balderen

Iemand die hier iets van weet?
Het eerste spel heet Het grote Europaspel - Ronde van Europa. Wat een ontzettend verslavend spel was dat zeg! _O_
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:18:42 #58
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_160580900
Ik ben op zoek naar een game die ik speelde rond 2003, bedoeld voor kleine kinderen. Het was geen flash game, en je speelde het op PC. Het had een "cartoony" grafische stijl. Je speelde als een leeuw en je moest je door een kasteel wanen. Als je een level gehaald had (geloof ik) dan speelde een animatie, waarin de grond langzaam wegbrokkelde, en je naar beneden in een zwart gat viel. Het zou kunnen dat het educatief bedoeld was, als je een sectie inliep, riep hij namelijk "Biologie pad!".
Volgens mij had ditzelfde personage een game waar je een verschillend aantal objectives moest halen. Één van deze was door middel van apen die kokosnoten naar beneden gooiden. Ergens werd een som gegeven en op de kokosnoten stond een getal. Je moest de kokosnoten met de goede uitkomst opvangen in een zak. Ik herinner me dat je na het uitspelen van de game een certificaat kreeg, die je kon uitprinten.

Heeft iemand een idee?
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:21:11 #59
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160580985
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:18 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik ben op zoek naar een game die ik speelde rond 2003, bedoeld voor kleine kinderen. Het was geen flash game, en je speelde het op PC. Het had een "cartoony" grafische stijl. Je speelde als een leeuw en je moest je door een kasteel wanen. Als je een level gehaald had (geloof ik) dan speelde een animatie, waarin de grond langzaam wegbrokkelde, en je naar beneden in een zwart gat viel. Het zou kunnen dat het educatief bedoeld was, als je een sectie inliep, riep hij namelijk "Biologie pad!".
Volgens mij had ditzelfde personage een game waar je een verschillend aantal objectives moest halen. Één van deze was door middel van apen die kokosnoten naar beneden gooiden. Ergens werd een som gegeven en op de kokosnoten stond een getal. Je moest de kokosnoten met de goede uitkomst opvangen in een zak. Ik herinner me dat je na het uitspelen van de game een certificaat kreeg, die je kon uitprinten.

Heeft iemand een idee?
Dat klinkt als Reader Rabbit.
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:25:27 #60
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_160581159
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat klinkt als Reader Rabbit.
Heb wat gezocht, en je hebt gelijk! Het lijkt erop dat het Robbie Konijn: Groep 4 was. http://www.kinderlines.nl/html/robbiekonijn_groep4.html
Thanks :D
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:26:01 #61
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160581181
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:25 schreef ItsTheSebbe het volgende:

[..]

Heb wat gezocht, en je hebt gelijk! Het lijkt erop dat het Robbie Konijn: Groep 4 was. http://www.kinderlines.nl/html/robbiekonijn_groep4.html
Thanks :D
Ik ken het alleen van vroeger in het Engels vandaar :')

Krijg helemaal Toon Struck kriebels van de grafische stijl.
  donderdag 10 maart 2016 @ 23:31:58 #62
388993 ItsTheSebbe
Praise the Sun!
pi_160581437
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 23:26 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik ken het alleen van vroeger in het Engels vandaar :')

Krijg helemaal Toon Struck kriebels van de grafische stijl.
Hehe :P
En de kokosnotenscène waar ik het over had, blijkt Robbie Konijn: Rekenen te zijn.

Even wat nostalgische gevoelens uiten :')
pi_160594812
ik heb vroeger toen ik een jaar of 10 was(ik ben nu 16) voor de computer een spel gehad op een cdtje dus niet online. het was een spel over een jongen en een mug dacht ik en ze liepen door een bos met andere dieren waarvan sommige goed en sommige slecht waren en dan met enge muziekjes en stemmetjes in beeld kwamen. het doel van het spel weet ik niet meer maar je moest soms puzzeltjes oplossen of zo iets dergelijks.je moest ook objecten zoeken volgens mij zoals sleutels ofzo maar wat je daarmee moest weet ik niet meer. iemand enige idee welk spel dit kan zijn? het is volgens mij oorspronkelijk nederlands maar misschien ook wel niet. ik denk dat je in de leeftijdscategorie van put-put en freddy fish moet denken.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 19:35:27 #64
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160597826
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:30 schreef freekdeleipe het volgende:
ik heb vroeger toen ik een jaar of 10 was(ik ben nu 16) voor de computer een spel gehad op een cdtje dus niet online. het was een spel over een jongen en een mug dacht ik en ze liepen door een bos met andere dieren waarvan sommige goed en sommige slecht waren en dan met enge muziekjes en stemmetjes in beeld kwamen. het doel van het spel weet ik niet meer maar je moest soms puzzeltjes oplossen of zo iets dergelijks.je moest ook objecten zoeken volgens mij zoals sleutels ofzo maar wat je daarmee moest weet ik niet meer. iemand enige idee welk spel dit kan zijn? het is volgens mij oorspronkelijk nederlands maar misschien ook wel niet. ik denk dat je in de leeftijdscategorie van put-put en freddy fish moet denken.
Klinkt als Pyjama Sam?
pi_160604669
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 19:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Klinkt als Pyjama Sam?
nee dat is het niet maar het zit wel in die hoek.
pi_160605336
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
Voor een vriendin zoek ik een game en heeft me het volgende er over verteld:

Het is een pc game en ze speelde het 15 tot 17 jaar terug.
Het lijkt op Age of Empires, qua gameplay. Je begint met een klein boerderij met een boer en boerin. Je kon door het land lopen en je moest koeien zoeken. In de boerderij kon je kinderen maken. Je dorpje moet je steeds verder uitbreiden. Je moet je stad verdedigen met ridders.
Kenmerkend voor het spel is als je een boer aanklikt zegt ie: yes my lordship. Vervolgens moet je een plek aanwijzen op de kaart waar hij vervolgens zei 'on my way'.
De boerin had een vreemde, lage stem.
Populous?
Whatever...
pi_160605346
Robbie KonijnGOD _O_
pi_160632049
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 00:16 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Populous?
Ik weet niet meer welke game het was. Maar hij was iig al genoemd in dit topic.
  woensdag 16 maart 2016 @ 10:26:09 #69
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_160708407
Ik zoek een spel van een jaar of 15 terug (vermoed ik). Je moest een basis bouwen en kreeg steeds meer unlocked. De gameplay lijkt volgens mij wat op Anno . Je moet een gewas verbouwen, en later unlock je meer. Het was ook onder water (poppetjes gingen dan in een submarinerobot zitten om groen gras te harvesten). Het had cartooneske graphics, en je kon je eigen mp3's (met kazaa gehaald!!) in het spel laden, zodat je je eigen muziek kon luisteren.

Het spel weet ik niet meer zo goed, maar zo nu en dan krijg ik flashbacks van dat onderwaterrobotje als ik bepaalde liedjes hoor die ik erin had gezet. Ik hoop dat ik het uberhaupt naar waarheid beschreven heeft, maar als iemand een idee heeft: Top!
pi_160708641
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
Voor een vriendin zoek ik een game en heeft me het volgende er over verteld:

Het is een pc game en ze speelde het 15 tot 17 jaar terug.
Het lijkt op Age of Empires, qua gameplay. Je begint met een klein boerderij met een boer en boerin. Je kon door het land lopen en je moest koeien zoeken. In de boerderij kon je kinderen maken. Je dorpje moet je steeds verder uitbreiden. Je moet je stad verdedigen met ridders.
Kenmerkend voor het spel is als je een boer aanklikt zegt ie: yes my lordship. Vervolgens moet je een plek aanwijzen op de kaart waar hij vervolgens zei 'on my way'.
De boerin had een vreemde, lage stem.
Stronghold
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 16 maart 2016 @ 11:35:03 #71
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160709887
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:26 schreef Tom_Poes het volgende:
Ik zoek een spel van een jaar of 15 terug (vermoed ik). Je moest een basis bouwen en kreeg steeds meer unlocked. De gameplay lijkt volgens mij wat op Anno . Je moet een gewas verbouwen, en later unlock je meer. Het was ook onder water (poppetjes gingen dan in een submarinerobot zitten om groen gras te harvesten). Het had cartooneske graphics, en je kon je eigen mp3's (met kazaa gehaald!!) in het spel laden, zodat je je eigen muziek kon luisteren.

Het spel weet ik niet meer zo goed, maar zo nu en dan krijg ik flashbacks van dat onderwaterrobotje als ik bepaalde liedjes hoor die ik erin had gezet. Ik hoop dat ik het uberhaupt naar waarheid beschreven heeft, maar als iemand een idee heeft: Top!
Submarine Titans?

Welk tijdsperk speelt het zich af?
pi_160709916
Enige wat bij mij naar boven komt is Sub Culture, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik die game gewoon weer eens moet spelen O+
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:06:26 #73
300556 Tom_Poes
Marten bedankt!
pi_160713477
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:35 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Submarine Titans?

Welk tijdsperk speelt het zich af?
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2016 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Enige wat bij mij naar boven komt is Sub Culture, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik die game gewoon weer eens moet spelen O+
Deze zijn het niet. Tijdperk is denk ik de toekomst, sommigen van de mannetjes waren wat alien-ig dacht ik. Deze 2 spellen zijn wat serieuzer getekend lijkt het, mijn spel was meer cartoony, fellere kleuren, grappige stemmetjes/zinnetjes. Dank voor de inzet :D
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:48:29 #74
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_160715551
Alpha Centauri dan?
  woensdag 16 maart 2016 @ 19:17:40 #75
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_160719406
Outpost
After life
Vast niet :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')