abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 12:07:11 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156545805
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 11:58 schreef eQuaL het volgende:
Ik zit hier helemaal fout natuurlijk, maar ik heb een vraagje over tablets. Kon zo snel geen relevanter topic vinden. Is er iemand die ervaring heeft met China tablets? Ik zoek een goedkope tablet die niet veel meer hoeft te doen dan aan de muur te hangen en een webbrowser weer te geven.

Wil het gebruiken als centraal bedieningspaneeltje in mijn woonkamer, dan kan ik bijvoorbeeld mijn Hue lichten bedienen, maar er zijn natuurlijk tal van mogelijkheden :P
Dan kun je natuurlijk ook een goedkope smartphone halen en er geen SIMkaart in stoppen...
Maar als je een tablet wilt:
DIG / Android tablet discussie topic #44: Met een nieuw buurtopic! , een Chuwi Vi7 bijvoorbeeld
DIG / [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office) , PiPO/Teclast?
Zoals gelinkt wordt in CHI / [Chinese Webshops] Topic #367 The China Shop onder het kopje 'FOK!related'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_156546498
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dan kun je natuurlijk ook een goedkope smartphone halen en er geen SIMkaart in stoppen...
Maar als je een tablet wilt:
DIG / Android tablet discussie topic #44: Met een nieuw buurtopic! , een Chuwi Vi7 bijvoorbeeld
DIG / [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office) , PiPO/Teclast?
Zoals gelinkt wordt in CHI / [Chinese Webshops] Topic #367 The China Shop onder het kopje 'FOK!related'.
Dank u O+
pi_156546629
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 09:06 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nou ja, wilde eigenlijk voor de Mi4i gaan, maar die 615 is wel een achteruitgang denk ik (komende van een 800).

Note Prime 2 is mij te groot. Ik wil rond de 140x70 blijven, groter is voor mij not done.
Dus jij gaat voor een Mi4c?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 13:40:45 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_156547706
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:39 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dank u O+
No problem.

Voor de Mi4c kiezers... deze al gezien? http://www.gizchina.com/2(...)-3gb-ram-for-169-99/
quote:
Snapdragon 808 SoC, Bluboo Xfire Pro specifications also include 3GB LDDR4 RAM, 16GB internal memory (with an option for a 64GB model), 5-inch 1920 x 1080 On Cell IPS display, and 3000mAh battery. It get’s better too as the main camera is the same excellent 13 mega-pixel OV13860 sensor that the OnePlus 2 uses. The front camera will be a 5 mega-pixel sensor.

Bluboo have also revealed that the Bluboo Xfire Pro will support LTE bands 1/3/7/38/39/40/41, will come in a range of colours and will be a unibody polycarbonate model (which is likely are major reason for the low price tag).

Retail pricing is $169.99, a killer deal on a phone packed with this level of hardware, while the launch date is going to be roughly late November early December.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 21:52:11 #280
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156559739
Voor de Xiaomi Redmi2 pro bezitters:

Krijgen jullie ook de melding "Measure stop working" af en toe?
Enig idee wat ik hier aan kan doen?

Ik kan het nergens op google vinden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156566433
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef Elan het volgende:
Androidauthority heeft in een review vergelijking gemaakt tussen camera S5 en de J S3 moet je maar op Youtube checken. Ziet er echt netjes uit.
Totdat je een upgrade doet naar lollipop...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  roze zaterdag 3 oktober 2015 @ 17:04:41 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156573743
Vanmiddag mijn Jiayu s3 binnen gekregen *O* Ben er erg blij mee. Foto's lijken niet mooi te worden als je foto maakt maar als de foto eenmaal is gemaakt dan is hij prima.
Your beauty never ever scared me.
pi_156574493
Vandaag terug gekomen van vakantie en buiten de gewone camera ook foto's met de S3 gemaakt en die zien er in het algemeen best goed uit.
Goede kleur weergave en redelijk goed detail.
Daar vallen echt ook behoorlijke afdrukken van te maken.
Wat ik wel jammer vind is dat als ik de beeld eigenschappen als kontrast en verzadiging aanpas in de camera app, deze instellingen niet bewaard blijven bij afsluiten.
Een app als camera FV5 doet dat wel maar op de een of andere manier hebben daar die instellingen geen invloed op het resultaat.
In de Filippijnen waar ik was hebben ze de Cherry mobile Flare X welke gewoon de Jiayu S3S is voor 140Euro en dan wel met oortjes.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mehari op 03-10-2015 17:50:34 ]
pi_156584109
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 14:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat nou met die Xiaomi ROM's van xiaomi.eu? Je hebt 1 rom die op alle Xiaomi toestellen werkt? En dan zie ik ook nog een lijst met hermes / anaconda / weet ik veel wat, welke moet ik dan weer kiezen of zijn dat gewoon verschillende skins? Kortom, ik kom er niet echt uit daar :')
Nog een poging: https://www.dropbox.com/s(...)ibra%281%29.jpg?dl=0
  zondag 4 oktober 2015 @ 00:27:15 #285
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_156584414
Problemen met de Xiaomi zijn opgelost door een nieuwe ROM er op te zetten (woohoo)

Internetverbinding laat wel te wensen over helaas, en ik krijg Airdroid met geen mogelijkheid werkende. Hij matched niet met het netwerk.

De Playstore werkt ook met horten en stoten, hij blijft heel lang hangen op het witte laadscherm en gaat dan door (soms moet ik het afsluiten en dan opnieuw proberen en dan werkt het wel in 1x).

Mensen die hier ervaring mee hebben of een antwoord hebben?

[ Bericht 37% gewijzigd door ManageTheAnger op 04-10-2015 08:15:26 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_156587409
quote:
Tx, heb een account bij xiaomi.eu dus kon de foto wel gewoon zien. Het is inmiddels ook gelukt ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156666360
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 12:46 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Dus jij gaat voor een Mi4c?
Ja, in principe wel. Maar heb er eigenlijk nú één nodig, aangezien mijn Nexus 5 het dus al sinds twee weken niet echt meer doet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2015 13:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

No problem.

Voor de Mi4c kiezers... deze al gezien? http://www.gizchina.com/2(...)-3gb-ram-for-169-99/

[..]

Hm, voor mij een onbekend merk. En heb dan mijn twijfels bij de software en kwaliteit.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_156667093
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 08:34 schreef relativity het volgende:

[..]

Totdat je een upgrade doet naar lollipop...
Wat dan?
Vraag me af wat er op deze staat, gekocht zgn met Lollipop er staat 4.4.4. . Draadloze update gedaan zogenaamd up to date.

Normaal als je dubbelklikt bij "about phone, version " zie je toch zo'n Kitkat (of Lollipop) logootje springen? Hier gewoon niks, geen enkel logootje :D

blablablabla
  woensdag 7 oktober 2015 @ 15:24:40 #289
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_156668025
Pakketje (Innos D6000) is gisteren aangenomen in het bestemmingsland. Hoe lang duurt het meestal nog voordat deze verzonden wordt? Risico is volgens mij reeel dat ik nog importkosten moet betalen (waarde telefoon ~220 euro).
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_156668199
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:24 schreef Klokov het volgende:
Pakketje (Innos D6000) is gisteren aangenomen in het bestemmingsland. Hoe lang duurt het meestal nog voordat deze verzonden wordt? Risico is volgens mij reeel dat ik nog importkosten moet betalen (waarde telefoon ~220 euro).
De kans bestaat nog dat je extra moet betalen. Maar normaal moet je het nu binnen een week thuis hebben. Ik hoor graag je bevindingen met de telefoon. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_156668362
quote:
2s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 15:24 schreef Klokov het volgende:
Pakketje (Innos D6000) is gisteren aangenomen in het bestemmingsland. Hoe lang duurt het meestal nog voordat deze verzonden wordt? Risico is volgens mij reeel dat ik nog importkosten moet betalen (waarde telefoon ~220 euro).
De mijne heeft een week bij de douane gelegen en toch hoefde ik niks te betalen.
Was vrijdag in Nederland en kreeg hem pas de zaterdag er op.
blablablabla
pi_156672099
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat dan?
Vraag me af wat er op deze staat, gekocht zgn met Lollipop er staat 4.4.4. . Draadloze update gedaan zogenaamd up to date.

Normaal als je dubbelklikt bij "about phone, version " zie je toch zo'n Kitkat (of Lollipop) logootje springen? Hier gewoon niks, geen enkel logootje :D

[ afbeelding ]
Nee je ziet gewoon de informatie over de kernel, softwareversie, etc.

Jij bedoelt als je een paar keer op Android Version drukt. Dan krijg je inderdaad een animatie van de Android versie.

Als je dat met build number doet krijg je ook developer functies op je toestel te zien.

Maar om terug te komen op de camera van de jiayu-s3; als je lollipop installeert lijkt de kwaliteit enigzins te verslechteren. Dit valt vooral op bij de films functie... Dus het zal zeker software gerelateerd zijn.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_156683381
Ik heb nog nooit douane moeten betalen en zit toch al over de 10 pakjes met een waarde van 21+ dollar. Is de douane gewoon lui in België of heb ik totnogtoe geluk had? :P
  donderdag 8 oktober 2015 @ 09:18:48 #294
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_156683936
Heb de XIAOMI MI4 Overseas Edition besteld , Geen 4g maar maakt mij niet uit, nadeel is geen sd slot ,maar 16 gb moet voldoende zijn voor mij .
Iemand ervaring met dit toestel???
Eerste keer china shop vanuit EU eens kijken of het sneller is gisteren shipped en uit Spanje ,en daar blijft het ook dus hoop dat ik ´m volgende week binnen heb .
pi_156684766
Ik heb de Oukitel U10 binnen ( http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_203831.html?wid=3 ) voor ¤ 145,- incl. verzenden vanuit EU warehouse, binnen een week ontvangen.

Ik moet zeggen, wat een heerlijk toestel. De interface lijkt wat meer op de iPhone, je hebt geen menu knop, maar alle menu items + widgets op je home screen staan. Telefoon zelf ziet er mooi uit, aan de zijkant van het scherm zie je geen zwarte randen / bezels. Wellicht als je de witte versie hebt, dat je misschien een heel klein mini bezeltje ziet, maar dat is echt verwaarloosbaar. Het 2.5D scherm (was ik nog niet mee bekend) zie er ook goed uit en zit er netjes in, voelt ook afgewerkt / fijn in de hoeken van het scherm.

Verder ben ik geen echte review schrijver, maar voor dit geld vindt ik dat je een mooi en snelle telefoon in je handen hebt en ik ben tot dusver blij met deze keuze (ik zat eerder te twijfelen tussen Umi Iron / Doogee F3 pro).
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_156686737
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 08:28 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb nog nooit douane moeten betalen en zit toch al over de 10 pakjes met een waarde van 21+ dollar. Is de douane gewoon lui in België of heb ik totnogtoe geluk had? :P
geluk gehad (en ik ook).
Maar 'k merk de laatste tijd dat er meer controle is en meer tegengehouden wordt (m'n laatste tablet moeten bijbetalen; ook een collega van mij voor z'n gsm moeten bijbetalen) :'(
  donderdag 8 oktober 2015 @ 15:12:11 #297
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_156690112
Gearbest is echt traag met het shippen van m'n MI4c, had micro usb naar usb c kabeltje erbij gedaan.. misschien was dat het maar dan nog 3+ dagen sinds bestelling en nogsteeds "proccessing".

De eerste dag gingen ze ook nog vragen of m'n postcode 2626AB goed was, of dat niet gewoon 2626 moest zijn ;(

Hopelijk is de shipping sneller dan dat hun zijn met het verschepen -O-
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_156690716
Opnieuw een oneplus two invite ontvangen, mocht iemand interesse hebben, dmv het tijdelijk overnemen van m'n profiel Is hij te vergeven.
pi_156701896
Oukitel K4000 besteld via pandawill, wordt als het goed is over anderhalve week verzonden. Zal hem reviewen zodra hij binnen is
  donderdag 8 oktober 2015 @ 23:36:35 #300
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_156702037
quote:
16s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 15:12 schreef tokko1 het volgende:
Gearbest is echt traag met het shippen van m'n MI4c, had micro usb naar usb c kabeltje erbij gedaan.. misschien was dat het maar dan nog 3+ dagen sinds bestelling en nogsteeds "proccessing".

De eerste dag gingen ze ook nog vragen of m'n postcode 2626AB goed was, of dat niet gewoon 2626 moest zijn ;(

Hopelijk is de shipping sneller dan dat hun zijn met het verschepen -O-
Gear best is sws onwijs sloom. Daarbij gewoon elk product in een losse order pompen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')