Heb liever wat meer richting high-end, maar bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 30 september 2015 21:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
xiamo redmi 2 pro een idee?
Redmi note 2 (pro) kom je dan misschien in de buurt, of de Mi4C. Ligt een beetje aan je gewenste schermgrootte ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 12:49 schreef Onufriev het volgende:
Heb liever wat meer richting high-end, maar bedankt voor de tip.
Klinkt als zo'n chinese Frankenstein rom, die had ik ook op mijn mi pad staan. Even de xiaomi.eu rom proberen dat lost het op.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:58 schreef poker4lifee het volgende:
heb zelf de normale mi4, geen idee of die anderen beter zijn
erg goede mobiel alleen is die reclame van die chineze apps enzo wel tering irritant. elke keer popups of ik weer 1 of andere app wil installerenen via browser gelinkt worden naar gekke sites
maar buiten dat is ie top
Hoe werkt dat nou met die Xiaomi ROM's van xiaomi.eu? Je hebt 1 rom die op alle Xiaomi toestellen werkt? En dan zie ik ook nog een lijst met hermes / anaconda / weet ik veel wat, welke moet ik dan weer kiezen of zijn dat gewoon verschillende skins? Kortom, ik kom er niet echt uit daarquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n chinese Frankenstein rom, die had ik ook op mijn mi pad staan. Even de xiaomi.eu rom proberen dat lost het op.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou met die Xiaomi ROM's van xiaomi.eu? Je hebt 1 rom die op alle Xiaomi toestellen werkt? En dan zie ik ook nog een lijst met hermes / anaconda / weet ik veel wat, welke moet ik dan weer kiezen of zijn dat gewoon verschillende skins? Kortom, ik kom er niet echt uit daar
Hoho, niet zomaar een rom pakken met een leuke naam! Anders kan het onherstelbaar fout gaan net zoals bij mij. Had ik dus gehadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat nou met die Xiaomi ROM's van xiaomi.eu? Je hebt 1 rom die op alle Xiaomi toestellen werkt? En dan zie ik ook nog een lijst met hermes / anaconda / weet ik veel wat, welke moet ik dan weer kiezen of zijn dat gewoon verschillende skins? Kortom, ik kom er niet echt uit daar
Thanks, als ze nou gewoon hermes note 2 in de titel van die rom zetten..maar oké zal wel aan mij liggen...quote:
quote:Op woensdag 30 september 2015 21:32 schreef dennisdebengel71 het volgende:
[..]
Moet je de europese Rom er op zetten via xiaomi.eu! Alle Chinese rommel er af, alles in het Nederlands!
dat ziet er allemaal ingewikkeld uitquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n chinese Frankenstein rom, die had ik ook op mijn mi pad staan. Even de xiaomi.eu rom proberen dat lost het op.
De oorsprong van koekjestrommel1 reply was een post van mij dat ik liever geen redmi wilde ivm. het 5,5" grote schermquote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Redmi note 2 (pro) kom je dan misschien in de buurt, of de Mi4C. Ligt een beetje aan je gewenste schermgrootte ook.
Sorry heb ik dat net gemist, maar ja even per model kijken wat de pro's / con's zijn inderdaad en ook wat voor acties qua prijzen bij verschillende shops.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:43 schreef Onufriev het volgende:
[..]
De oorsprong van koekjestrommel1 reply was een post van mij dat ik liever geen redmi wilde ivm. het 5,5" grote scherm
Maar jouw voorkeur gaat dus uit naar de Mi4c boven de Mi4 en Mi4i? Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit denk ik, elke heeft wat voor- en nadelen.
Ben al blij dat iemand helptquote:Op donderdag 1 oktober 2015 18:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sorry heb ik dat net gemist, maar ja even per model kijken wat de pro's / con's zijn inderdaad en ook wat voor acties qua prijzen bij verschillende shops.
Ligt aan je provider welke banden die gebruik van maakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:05 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ben al blij dat iemand helpt
Zal t ff in de gaten houden. Ik zie wel dat de Mi4c de minste 4G LTE heeft, maakt dat nog wat uit?
Thanks voor de link! Ik denk dat ik toch maar voor de Mi4c ga, met zijn dual sim toch wel een aantrekkelijk toestel me dunkt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:44 schreef dennisdebengel71 het volgende:
[..]
Dit is de link, en dan kiezen voor EU warehouse. Hebben ze helaas voor jou alleen in het wit.
Mi4c is een zeer mooi toestelquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Thanks voor de link! Ik denk dat ik toch maar voor de Mi4c ga, met zijn dual sim toch wel een aantrekkelijk toestel me dunkt.
Heb hem ook al een paar maanden en erg tevreden mee. Alleen de camera is niet geweldig. Anders was het een top toestel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Yes.
Fijn toestel wel draait ook onder Lolipop 5.1 en heeft Playstore.
Camera is een 14 mp van Sony toch? Best aardig van kwaliteit voor een toestel van 160 euro.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef relativity het volgende:
[..]
Heb hem ook al een paar maanden en erg tevreden mee. Alleen de camera is niet geweldig. Anders was het een top toestel.
14MP Sony hoeft niet altijd kwaliteit te betekenen natuurlijk. Hoe een fabrikant de sensor heeft geoptimaliseerd speelt ook een belangrijke rol. Kijk maar naar de verschillen in prestatie tussen de IMX214 sensor bij de verschillende merken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:37 schreef Elan het volgende:
Camera is een 14 mp van Sony toch? Best aardig van kwaliteit voor een toestel van 160 euro.
Klopt maar hij maakt gedetailleerdere foto's dan een S5 bijvoorbeeld dus dat is gewoon alleraardigst. Alleen filmen is ruk maar dat doet m'n ma toch niet echt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
14MP Sony hoeft niet altijd kwaliteit te betekenen natuurlijk. Hoe een fabrikant de sensor heeft geoptimaliseerd speelt ook een belangrijke rol. Kijk maar naar de verschillen in prestatie tussen de IMX214 sensor bij de verschillende merken.
Nou ja, wilde eigenlijk voor de Mi4i gaan, maar die 615 is wel een achteruitgang denk ik (komende van een 800).quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:17 schreef DoraTheExplorer het volgende:
[..]
Mi4c is een zeer mooi toestel![]()
Ik wacht nog even de reviews af ivm 4g dekking met KPN
Ik vind hem alleen nog wat te prijzig als je de performance vergelijkt met de Note 2 Prime.
Antutu benchmark score is volgens mij redelijk gelijk tussen deze twee.
De enige reden voor mij om de Mi4c te kiezen boven de Note 2 Prime is het 3GB Ram geheugen (Bij 3GB versie) en het nieuweType-C aansluiting.
Een reden om de Mi4c niet te kopen is:
• Geen memory cardslot
• Prijzig voor performance
• Voor mij persoonlijk een te klein scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |