Yep, zeker in combinatie met Ice Blockquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste
Moet zeggen dat Illuminator wel een goeie kaart is nu.
Die had ik een pack eerst was ik en toen bedacht ik me dat paladin secrets ruk zijn. Misschien in unstable portalquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Kwam net een secrets paladin tegen met die Mysterieus challenger kaart. Goeie herinnering waarom al die secrets stof lopen te happen in mijn verzameling. Wat ging dat deck gruwelijk hard ten onder
Ja, als je die als mage uit je UP plukt dan ben je wel blij, die secrets hebben tenminste nut en je hebt een 6/6.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die had ik een pack eerst was ik en toen bedacht ik me dat paladin secrets ruk zijn. Misschien in unstable portal
Zou fijn zijn als je die uit kon zetten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:35 schreef muhahaha het volgende:
Bedankt blizzard voor de animaties, 2 maal verloren omdat er zoveel animaties te doen zijn dat ik mijn beurt niet op tijd af kan ronden . Welke dev moet ik in zijn nek spugen?
Dev op twitter gaf al aan dat dat niet ging gebeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je die uit kon zetten.
Gewoon sneller spelen? Gewoon lekker facehunter pakken dus, daar heb ik er geen last van nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:38 schreef Noppie2000 het volgende:
Mjah, animaties uitzetten kan dus weer een 'oneerlijk' voordeel geven. Gewoon sneller spelen jongens En onthoud dat je moves kan maken terwijl animaties bezig zijn, dat vergeten sommige spelers nog wel eens
Mistcaller doet die buff toch alleen op battlecry?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Weer leuke bugs in de game
-Kaarten die met Deathlord het speelveld opkomen hebben de Mistcaller buff niet (en dat wordt niet gezien als bug, blizzard )
-Sense demons pakt Demonfuse uit je deck (een spell )
- De vele userinterface bugs
Kan niet wachten tot dit opgelost wordt in de patch van maart 2016
Andersom, eerst mistcaller uitspelen en dan de deathlord slopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Mistcaller doet die buff toch alleen op battlecry?
Wil dat zeggen dat je eerst de deathlord de cards laat trekken, dan je mistcaller op het bord. en dan krijgen ze geen buff?
Nou ik zou ze wel graag aan willen houden hoor. Het wordt wel een enorm muffe bende als je alleen wat nummers en namen op het bord hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon sneller spelen? Gewoon lekker facehunter pakken dus, daar heb ik er geen last van nee.
Hoe moet je voordeel krijgen trouwens? Als beide spelers deze optie uit willen dan kunnen de animaties toch achterwege blijven? Ik speel het voornamelijk omdat het een kaartspel is. Als ik animaties wil zien kijk ik wel een tekenfilm .
Sowieso, na de 100e keer ken je hem wel, dan is de nieuwigheid er imo wel vanaf.
Dan is dat toch geen bug? Het is een battlecry, als de minion er dan nog niet ligt, dan krijgt hij toch ook de buff niet? Battlecry is niet de hele ronde geldig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Andersom, eerst mistcaller uitspelen en dan de deathlord slopen.
Sneller spelen in de zin: denk na in de beurt van je tegenstander en wacht niet tot rope om je beurt te spelen, hou rekening met de tijd etc. etc. etc.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon sneller spelen? Gewoon lekker facehunter pakken dus, daar heb ik er geen last van nee.
Hoe moet je voordeel krijgen trouwens? Als beide spelers deze optie uit willen dan kunnen de animaties toch achterwege blijven? Ik speel het voornamelijk omdat het een kaartspel is. Als ik animaties wil zien kijk ik wel een tekenfilm .
Sowieso, na de 100e keer ken je hem wel, dan is de nieuwigheid er imo wel vanaf.
Een attack vector watte?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou ik zou ze wel graag aan willen houden hoor. Het wordt wel een enorm muffe bende als je alleen wat nummers en namen op het bord hebt.
Waarom maken we HS niet gewoon textbased? Geen gezeik met animaties.
Voor mij liever niet uitzetten, het biedt een attack vector om je tegenstander te verslaan door de animatie over zijn turn te laten lopen.
Leuke en gewenste feature me dunkt.
Als beide spelers het niet willen, moet het wat mij betreft kunnen ja. Maar ach, blijf erbij dat het niet nodig isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een attack vector watte?
Ik gaf ook al aan, als beide mensen dit willen ... dan zou het voor die pot wel kunnen. Ik vind het niet erg om soms zonder te spelen, ik hou van snelle potjes.
Jij denkt dat ik wacht met spelen tot rope? Het is vanaf card draw al spelen spelen spelen wachten wachten en nog veeel meer wachten ow daar komt de rope gauw nog spelen wachten wacht.. te laat beurt over. Leuk hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:46 schreef Noppie2000 het volgende:
Sneller spelen in de zin: denk na in de beurt van je tegenstander en wacht niet tot rope om je beurt te spelen, hou rekening met de tijd etc. etc. etc.
En ja, tuurlijk krijg je voordeel. Zoals je zegt: door animaties haalde je dit keer niet al je zetten en verloor je, die je zonder animaties kennelijk wel zou halen. Als de tegenstander dan animaties aan hebt zetten en jij uit, heb jij dus een voordeel.
ja een vector of attackquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een attack vector watte?
Ik gaf ook al aan, als beide mensen dit willen ... dan zou het voor die pot wel kunnen. Ik vind het niet erg om soms zonder te spelen, ik hou van snelle potjes.
Ik volg je niet. De beurt gaat pas voorbij als alle animaties en klaargezette opdrachten (bv aanvallen met je minion voltooid zijn). Punt is alleen dat je niks kan doen zodra de animaties afgaan. Je moet wachten dat alles klaar is en dan kan je weer opdrachten geven. Het kan zijn dat daar nog animaties uit voortvloeien en die blijven gaan totdat alles rond is, technisch gezien kan je beurt dan wel langer dan 90 seconde in beslag nemen alleen je kan zelf dus ook niks meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
ja een vector of attack
een aanvalshoek, begrijp je.
Je kunt winnen door je tegenstander te fatiguen, maar ook door je animatie zo lang te laten lopen dat alle beurten voorbij zijn.
Als dat niet al te ongebalanceerd in elkaar zit is dat best een leuke win-manier.
En dat het aantal decks hoger zou zijn en je daar meer vrijheid in had met mv het sorteren op class of naam.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Zou fijn zijn als je bij de actionlist kon scrollen
Dit. Of de card text is gewoon niet goed en moet zijn: 'Every minion in your hand and that you draw', ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Verder is die bug wel ernstig trouwens, die deathlord bug.
Dat betekent dat blizzard niet echt goed aan het programmeren is.
Normaal heb je gewoon een deck met 30 card objects. Die modify je. Het is dan niet mogelijk om een unbuffed object te pakken.
Code-technisch heeft blizzard er voor gekozen blijkbaar de deathlord een kopie van een obect te laten maken, of een instantie van de kaart.
Dat is ontwikkeltechnisch heel erg gevaarlijk, en als er zo geprogrammeerd wordt betwijfel ik of ze dit spel "goed" kunnen houden met meer kaarten.
Ja daar kun je toch een tegenstander mee verslaan? Die nozdormu zit er ook niet voor niets in, behalve dat hij nog te lang de tijd geeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik volg je niet. De beurt gaat pas voorbij als alle animaties en klaargezette opdrachten (bv aanvallen met je minion voltooid zijn). Punt is alleen dat je niks kan doen zodra de animaties afgaan. Je moet wachten dat alles klaar is en dan kan je weer opdrachten geven. Het kan zijn dat daar nog animaties uit voortvloeien en die blijven gaan totdat alles rond is, technisch gezien kan je beurt dan wel langer dan 90 seconde in beslag nemen alleen je kan zelf dus ook niks meer.
Eh nee, elke beurt duurt minimaal 90 seconde zolang beide spelers actief zijn. Als jij jouw beurt pushed met animaties heeft dat geen gevolgen voor je tegenstander. Nozdormu zegt alleen dat elke beurt nog slechts 15 seconde duurt. Wel een goede counterkaart btw, zou je mij wel goed mee kunnen zieken. . Laatste keer dat ik nozdormu tegen mij had duurde mijn beurt maar 5 seconde, bugje thanks blizzquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja daar kun je toch een tegenstander mee verslaan? Die nozdormu zit er ook niet voor niets in, behalve dat hij nog te lang de tijd geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |