Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja trueIk bewaar de rest van mijn dust ook nog eventjes, twijfel of ik nog packs ga kopen
Geen twijfel, gewoon doenquote:
Ja precies! Vind het zonde om minder dan 40 te kopen omdat het gewoon veel duurder is zeg maar. (Als je vergelijkt)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik wil wel een extra optie van Blizzard eigenlijk. De stap van 15 --> 40 packs is eigenlijk best groot. Zet daartussen nog iets van 25 packs ofzo
Nicequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:15 schreef Blistering het volgende:
Vet
Dragon Mage tijd hiero, dit deck gemaakt net:
[ afbeelding ]
Zie nu dat ik Blackwing Technicians ben vergetenquote:
Chillmawquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hmm, kan niet kiezen welke ik golden moet craftenEydis Darkbane, Chillmaw of Varian.
Ja, servers zijn weer naar zn gort.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:33 schreef Thormodo het volgende:
Had beter geen arena kunnen doen nu, ben aan het winnen, maar wordt nu steeds gedisconnect...
Ugh, super irritant is dat jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iedereen tweeten naar hunGrotere kans op gratis packs als de servers weer stabiel zijn
Vriend net DC tijdens potje ranked play -_-. Dat is balen. Win streak ook nog eens..
Ook echt alles goudquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:15 schreef Blistering het volgende:
Vet
Dragon Mage tijd hiero, dit deck gemaakt net:
[ afbeelding ]
Alles goud = gouden coin = the dreamquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ook echt alles goud
Ik speel juist helemaal niet met gouden kaarten. De enige kaarten die ik vet vind om in het goud te gebruiken zijn wapens en legendaries
Jij speelt zeker al non-stop veel sinds beta of hebt gewoon veel geld geïnvesteerdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Alles goud = gouden coin = the dream
Ysera en Nefarian goud maken deed wel pijn netMaarja wel nice.
Héél veel geld geïnvesteerd, en speel sinds april 2014 ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij speelt zeker al non-stop veel sinds beta of hebt gewoon veel geld geïnvesteerd
Ik ben er wel heel vroeg in de beta mee begonnen maar ook heel lang niet meer gespeeld en heb het sinds kort weer opgepikt. Heb de afgelopen maand meer dan 100 eur. geïnvesteerddoor naxx, brm en de pre-order te kopen en daarnaast nog wat normale packs en loop nog steeds enorm achter qua collectie, laat staan gouden kaarten.
Mis vooral heel veel GvG kaarten en op die van naxx en brm na heb ik maar twee legendaries die ik gisteren uit de 50 packs gehaald heb.
Zo veel dat je niet durft te kijken zeker. Net als mijn WoW /played tijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Héél veel geld geïnvesteerd, en speel sinds april 2014 ofzo
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Blizzard mag wel 100 packs als compensatie gaan geven
Mwah, denk dat het wel een gemiddeld maandsalaris is inmiddelsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zo veel dat je niet durft te kijken zeker. Net als mijn WoW /played tijd
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Blizzard mag wel 10 packs als compensatie gaan geven
Doet inderdaad alleen basic hero powersquote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Gemiste kans
Shadowform -> Shadowform -> Justicar werkt niet, blijft 3 damage.
De shadowpriest is opgegeven lijkt me
Justicar werkt ook niet op DIE INSECT (Ragnaros) en Infernal (Jaraxxus)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Gemiste kans
Shadowform -> Shadowform -> Justicar werkt niet, blijft 3 damage.
De shadowpriest is opgegeven lijkt me
Ik ben maandag weer begonnen met Wowquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mwah, denk dat het wel een gemiddeld maandsalaris is inmiddels![]()
En mijn WoW /played is gewoon eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 26-08-2015 10:40:15 ]Gewoon normaal doen ja.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ben maandag weer begonnen met Wow![]()
![]()
![]()
Ben gaan levelen met mijn 88 hunter die inmiddels 91 is.Blizzard vindt het allemaal wel prima, zolang je maar betaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blizzard vindt het allemaal wel prima, zolang je maar betaalt
Volgens mij bedoelt ie dat er wel een bonusje afkan voor t devteam, kwa inkomstenquote:
Helemaal werkt Dragon Mage niet heel erg goed op de ladder momenteel. Tegen flood Paladin, totem Shaman en aggro decks ben je redelijk kansloos als je je AoE niet drawed.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:25 schreef Keano het volgende:
Effigy vind ik echt een heerlijke kaart
Past echt perfect in mijn Dragon Mage deck (of ja mijn, gebaseerd op het deck van Brian 'Brian Kibler' Kibler)
Sowieso wel een leuke streamer om in de gaten te houden, zeker wanneer je fan bent van control decks.
Klopt, maar ik ga niet puur voor het ranken. Soms heb ik zin in dit soort decks en als het werkt is het heerlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Helemaal werkt Dragon Mage niet heel erg goed op de ladder momenteel. Tegen flood Paladin, totem Shaman en aggro decks ben je redelijk kansloos als je je AoE niet drawed.
Mwah, ik schop aardig kont met mijn dragon mage. Slim inzetten van je resources is vaak de sleutel. Met genoeg heals en rek materiaal hoef je ook niet bang te zijn als je <15 HP komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:26 schreef Blistering het volgende:
[..]
Helemaal werkt Dragon Mage niet heel erg goed op de ladder momenteel. Tegen flood Paladin, totem Shaman en aggro decks ben je redelijk kansloos als je je AoE niet drawed.
Dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:28 schreef Keano het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga niet puur voor het ranken. Soms heb ik zin in dit soort decks en als het werkt is het heerlijk.
Yep, zeker in combinatie met Ice Blockquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste![]()
Moet zeggen dat Illuminator wel een goeie kaart is nu.
Die had ik een pack eerst was ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Kwam net een secrets paladin tegen met die Mysterieus challenger kaart. Goeie herinnering waarom al die secrets stof lopen te happen in mijn verzameling. Wat ging dat deck gruwelijk hard ten onder
Ja, als je die als mage uit je UP plukt dan ben je wel blij, die secrets hebben tenminste nut en je hebt een 6/6.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die had ik een pack eerst was iken toen bedacht ik me dat paladin secrets ruk zijn. Misschien in unstable portal
Zou fijn zijn als je die uit kon zetten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:35 schreef muhahaha het volgende:
Bedankt blizzard voor de animaties, 2 maal verloren omdat er zoveel animaties te doen zijn dat ik mijn beurt niet op tijd af kan ronden. Welke dev moet ik in zijn nek spugen?
Dev op twitter gaf al aan dat dat niet ging gebeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je die uit kon zetten.
Gewoon sneller spelen? Gewoon lekker facehunter pakken dus, daar heb ik er geen last van nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:38 schreef Noppie2000 het volgende:
Mjah, animaties uitzetten kan dus weer een 'oneerlijk' voordeel geven. Gewoon sneller spelen jongensEn onthoud dat je moves kan maken terwijl animaties bezig zijn, dat vergeten sommige spelers nog wel eens
Mistcaller doet die buff toch alleen op battlecry?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Weer leuke bugs in de game
-Kaarten die met Deathlord het speelveld opkomen hebben de Mistcaller buff niet (en dat wordt niet gezien als bug, blizzard)
-Sense demons pakt Demonfuse uit je deck (een spell)
- De vele userinterface bugs
Kan niet wachten tot dit opgelost wordt in de patch van maart 2016
Andersom, eerst mistcaller uitspelen en dan de deathlord slopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Mistcaller doet die buff toch alleen op battlecry?
Wil dat zeggen dat je eerst de deathlord de cards laat trekken, dan je mistcaller op het bord. en dan krijgen ze geen buff?
Nou ik zou ze wel graag aan willen houden hoor. Het wordt wel een enorm muffe bende als je alleen wat nummers en namen op het bord hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon sneller spelen? Gewoon lekker facehunter pakken dus, daar heb ik er geen last van nee.
Hoe moet je voordeel krijgen trouwens? Als beide spelers deze optie uit willen dan kunnen de animaties toch achterwege blijven? Ik speel het voornamelijk omdat het een kaartspel is. Als ik animaties wil zien kijk ik wel een tekenfilm.
Sowieso, na de 100e keer ken je hem wel, dan is de nieuwigheid er imo wel vanaf.
Dan is dat toch geen bug? Het is een battlecry, als de minion er dan nog niet ligt, dan krijgt hij toch ook de buff niet? Battlecry is niet de hele ronde geldig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Andersom, eerst mistcaller uitspelen en dan de deathlord slopen.
Sneller spelen in de zin: denk na in de beurt van je tegenstander en wacht niet tot rope om je beurt te spelen, hou rekening met de tijd etc. etc. etc.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon sneller spelen? Gewoon lekker facehunter pakken dus, daar heb ik er geen last van nee.
Hoe moet je voordeel krijgen trouwens? Als beide spelers deze optie uit willen dan kunnen de animaties toch achterwege blijven? Ik speel het voornamelijk omdat het een kaartspel is. Als ik animaties wil zien kijk ik wel een tekenfilm.
Sowieso, na de 100e keer ken je hem wel, dan is de nieuwigheid er imo wel vanaf.
Een attack vector watte?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou ik zou ze wel graag aan willen houden hoor. Het wordt wel een enorm muffe bende als je alleen wat nummers en namen op het bord hebt.
Waarom maken we HS niet gewoon textbased? Geen gezeik met animaties.
Voor mij liever niet uitzetten, het biedt een attack vector om je tegenstander te verslaan door de animatie over zijn turn te laten lopen.
Leuke en gewenste feature me dunkt.
Als beide spelers het niet willen, moet het wat mij betreft kunnen ja. Maar ach, blijf erbij dat het niet nodig isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een attack vector watte?
Ik gaf ook al aan, als beide mensen dit willen ... dan zou het voor die pot wel kunnen. Ik vind het niet erg om soms zonder te spelen, ik hou van snelle potjes.
Jij denkt dat ik wacht met spelen tot rope? Het is vanaf card draw al spelen spelen spelen wachten wachten en nog veeel meer wachten ow daar komt de rope gauw nog spelen wachten wacht.. te laat beurt over. Leuk hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:46 schreef Noppie2000 het volgende:
Sneller spelen in de zin: denk na in de beurt van je tegenstander en wacht niet tot rope om je beurt te spelen, hou rekening met de tijd etc. etc. etc.
En ja, tuurlijk krijg je voordeel. Zoals je zegt: door animaties haalde je dit keer niet al je zetten en verloor je, die je zonder animaties kennelijk wel zou halen. Als de tegenstander dan animaties aan hebt zetten en jij uit, heb jij dus een voordeel.
ja een vector of attackquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een attack vector watte?
Ik gaf ook al aan, als beide mensen dit willen ... dan zou het voor die pot wel kunnen. Ik vind het niet erg om soms zonder te spelen, ik hou van snelle potjes.
Ik volg je niet. De beurt gaat pas voorbij als alle animaties en klaargezette opdrachten (bv aanvallen met je minion voltooid zijn). Punt is alleen dat je niks kan doen zodra de animaties afgaan. Je moet wachten dat alles klaar is en dan kan je weer opdrachten geven. Het kan zijn dat daar nog animaties uit voortvloeien en die blijven gaan totdat alles rond is, technisch gezien kan je beurt dan wel langer dan 90 seconde in beslag nemen alleen je kan zelf dus ook niks meer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
ja een vector of attack
een aanvalshoek, begrijp je.
Je kunt winnen door je tegenstander te fatiguen, maar ook door je animatie zo lang te laten lopen dat alle beurten voorbij zijn.
Als dat niet al te ongebalanceerd in elkaar zit is dat best een leuke win-manier.
En dat het aantal decks hoger zou zijn en je daar meer vrijheid in had met mv het sorteren op class of naam.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:50 schreef 2Happy4U het volgende:
Zou fijn zijn als je bij de actionlist kon scrollen
Dit. Of de card text is gewoon niet goed en moet zijn: 'Every minion in your hand and that you draw', ofzo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:49 schreef BarryOSeven het volgende:
Verder is die bug wel ernstig trouwens, die deathlord bug.
Dat betekent dat blizzard niet echt goed aan het programmeren is.
Normaal heb je gewoon een deck met 30 card objects. Die modify je. Het is dan niet mogelijk om een unbuffed object te pakken.
Code-technisch heeft blizzard er voor gekozen blijkbaar de deathlord een kopie van een obect te laten maken, of een instantie van de kaart.
Dat is ontwikkeltechnisch heel erg gevaarlijk, en als er zo geprogrammeerd wordt betwijfel ik of ze dit spel "goed" kunnen houden met meer kaarten.
Ja daar kun je toch een tegenstander mee verslaan? Die nozdormu zit er ook niet voor niets in, behalve dat hij nog te lang de tijd geeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik volg je niet. De beurt gaat pas voorbij als alle animaties en klaargezette opdrachten (bv aanvallen met je minion voltooid zijn). Punt is alleen dat je niks kan doen zodra de animaties afgaan. Je moet wachten dat alles klaar is en dan kan je weer opdrachten geven. Het kan zijn dat daar nog animaties uit voortvloeien en die blijven gaan totdat alles rond is, technisch gezien kan je beurt dan wel langer dan 90 seconde in beslag nemen alleen je kan zelf dus ook niks meer.
Eh nee, elke beurt duurt minimaal 90 seconde zolang beide spelers actief zijn. Als jij jouw beurt pushed met animaties heeft dat geen gevolgen voor je tegenstander. Nozdormu zegt alleen dat elke beurt nog slechts 15 seconde duurt. Wel een goede counterkaart btw, zou je mij wel goed mee kunnen zieken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja daar kun je toch een tegenstander mee verslaan? Die nozdormu zit er ook niet voor niets in, behalve dat hij nog te lang de tijd geeft.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh nee, elke beurt duurt minimaal 90 seconde zolang beide spelers actief zijn. Als jij jouw beurt pushed met animaties heeft dat geen gevolgen voor je tegenstander. Nozdormu zegt alleen dat elke beurt nog slechts 15 seconde duurt. Wel een goede counterkaart btw, zou je mij wel goed mee kunnen zieken.. Laatste keer dat ik nozdormu tegen mij had duurde mijn beurt maar 5 seconde, bugje thanks blizz
oh zo bedoel je. je kunt je eigen beurt niet meer afmaken, nouja opzich is dat ook wel een speelwijze he, dan moet je die animatie niet meer doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh nee, elke beurt duurt minimaal 90 seconde zolang beide spelers actief zijn. Als jij jouw beurt pushed met animaties heeft dat geen gevolgen voor je tegenstander. Nozdormu zegt alleen dat elke beurt nog slechts 15 seconde duurt. Wel een goede counterkaart btw, zou je mij wel goed mee kunnen zieken.. Laatste keer dat ik nozdormu tegen mij had duurde mijn beurt maar 5 seconde, bugje thanks blizz
Thuis maar eens kijken, lijkt mij wel de leukste troll legendaryquote:
Gast pleasequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:01 schreef BarryOSeven het volgende:
oh zo bedoel je. je kunt je eigen beurt niet meer afmaken, nouja opzich is dat ook wel een speelwijze he, dan moet je die animatie niet meer doen
Denk dat als je de animaties weghaalt, het wel een wat serieuzer, schaak achtig spelletje van maakt. Maar persoonlijk vind ik het gaaf dat het kan, een animatie waardoor je beurt voorbij is.
Maar ik speel dan ook niet voor Rank 1
Zelfs met een normaal deck rope ik al bijna elke beurt als ik op mn mobiel speel. Die interface zorgt ervoor dat je beurt sowieso stuk langer duurt dan als je op de PC speelt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is generfed, mobiel niet speelbaar
Hm dat heb ik dan niet. Het is wel een logge interface ja. Alleen het slepen is wel eens misgegaan, dan viel ik het verkeerde beest aanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zelfs met een normaal deck rope ik al bijna elke beurt als ik op mn mobiel speel. Die interface zorgt ervoor dat je beurt sowieso stuk langer duurt dan als je op de PC speelt.
Fireball op je eigen hoofdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat heb ik dan niet. Het is wel een logge interface ja. Alleen het slepen is wel eens misgegaan, dan viel ik het verkeerde beest aan
Hah, naja heb een S3 mini, klein schermpje en grote vingers. Dat zit nog niet mee is me opgevallen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat heb ik dan niet. Het is wel een logge interface ja. Alleen het slepen is wel eens misgegaan, dan viel ik het verkeerde beest aan
Da's 1 op de 500 pakjes ofzo, 2 legendaries.. En Avianaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Had eerder vanochtend eindelijk zwaar geluk. Twee legendaries uit één pack. Aviana & Nexus Champion (voor de 3e keer -_- yay, dust!). Ik klaag niet meerNog 120 dust en dan kan ik weer een golden legendary maken. Chillmaw waarschijnlijk.
Heb patron warrior ook wel gespeeld en inderdaad het kan lang duren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thuis maar eens kijken, lijkt mij wel de leukste troll legendary.
[..]
Gast please. Ik heb geen keus, het is de wincondition. Het is patron warrior btw voor de duidelijkheid. Frostling beserker is de oorzaak. Voor elke minion wat dmg krijgt moet hij zonodig even van zich laten horen
. Ik had hem op 18 dmg en kon niet meer aanvallen en de beurt erop was zijn vervanger boven de 10 en was mijn beurt al voorbij ehehehe die tegenstander zal gelachen hebben. Hij was zo goed als dood. Nouja, dan maar niet meer mobiel spelen. Op de pc is het nog wel te doen alhoewel het me wel stoort dat de beserker steeds afgaat
. Duurt vet lang bij een vol board.
Nou, gaaf is anders. Bouw het deck eens en ervaar voor jezelf of het nog zo leuk is hehe. Met mijn andere decks heb ik het niet btw, het is alleen deze oftewel alleen de frostling beserker.
Ook op je mobiel gespeeld? Op mijn desktop heb ik er veel minder last van namelijk. Dan lijken de animaties zich sneller af te wikkelen en heb ik nog wat bedenktijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb patron warrior ook wel gespeeld en inderdaad het kan lang duren.
Maar daarom zorgde ik er voor dat ik genoeg damage had, maar ook nog tijd over om het uit te voeren.
En soms lukt niet alles, dat is dan pech gehad.
Maar opzich een 2 soorten gamemodus zou niet misstaan, een hardcore raw variant waarbij je bv ook elke dag een turn kunt doen en een dag kunt nadenken over een turn. Zoals dat met schaak ook gebeurt.
Een de grafische variant.
Ben zelf gewoon wel blij dat het kan, het is soms misschien wat frustrerend. Maar moet wel lachen als een tegenstander het overkomt. En dat is me ook wat waard.
Gamen is fun voor mij, serieus zijn doe ik wel als ik werk.
Nee mobiel zeker niet, dat is niet speelbaarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook op je mobiel gespeeld? Op mijn desktop heb ik er veel minder last van namelijk. Dan lijken de animaties zich sneller af te wikkelen en heb ik nog wat bedenktijd.
Die illusie had ik nog tot vandaagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
Nee mobiel zeker niet, dat is niet speelbaarDaar krijg ik een normale turn al bijna niet in 90 seconden gedaan.
Zit er wat leuks tussen specifiek voor mages? Het lijkt mij dat iedereen al die Naxxramas kaarten al heeft..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:12 schreef Perrin het volgende:
Blackrock Mountain heeft wel erg veel speelbare kaarten (maar Naxxramas ook).. Ik zou iig een van deze twee kopen en niet 20 packs van de nieuwe set.
De meeste spelers waar te tegen zult spelen hebben beide expansions wel.. Maar iig een van de expansions kopen is meer 'bang for the buck' dan 20 nieuwe pakjes openen..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:13 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Zit er wat leuks tussen specifiek voor mages? Het lijkt mij dat iedereen al die Naxxramas kaarten al heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |