Dat berekenen kan ze dus wel, ze weet hoe het werkt zeg maar dus dat is fijn.
Wat ik me ook wel een beetje afvraag en ik kreeg het idee dat juf dat ook een beetje heeft, is of ze haar niet te weinig hebben laten rekenen zal ik maar zeggen.
Om extra uitdaging te bieden moet je soms wat snijden in de stof en misschien hebben ze wel iets teveel van het rekenen weg gehaald om het zich lekker eigen te maken. Ze kan het wel, maar het kost veel tijd.
Nou ja, dat kan natuurlijk ook een stukje ass zijn, het heeft niet zo haar interesse, zeg het maar. Maakt ook niet uit, ik vind het wel fijn dat juf er serieus naar kijkt
.
Gisteren fietste ze bijna een moeder en kinderen ondersteboven, die moeder moest diezelfde kant op en mopperde nog even flink door achter me. En ik schoot ook nogal uit mn slof (tegen die moeder)... ik weet wel hoe ze fietst, maar als ik haar niet laat oefenen gaat ze het nooit leren.
Maar die moeder ziet natuurlijk een kind van bijna 8 wat fietst als een kip zonder kop.
En ik kan ook niet altijd alles tegelijk, opletten en ook nog aansturen gaat niet altijd helemaal vloeiend
.
En als ik dan onze 6 jarige zie fietsen, zo automatisch hand uitsteken, kijken, reageren op wat ze ziet, heel fijn. Maar ook wel een contrast...
We oefenen toch maar stug door...