abonnement Unibet Coolblue
pi_155317803
Okee de 'vul m'n gaten' (friekin_ r u watchin) / dilemma lijst:

James Bay ( :r ) / Imelda May / Project Rakija
DMA's / La Roux / Paolo Nutini
FFS/Mini Mansions
DJVT / Mo / Barns Courtney ( :D )
Gallowstreet / Father John Misty
ChemBro's / SBTRKT
Allah Las / 21 Pilots / Mighty Oaks
Ought / Interpol / AWOLNATION
Kendrick Lamar / Dolomite Minor
pi_155317824
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
James Bay ( :r ) / Imelda May / Project Rakija
DMA's / La Roux / Paolo Nutini
FFS/Mini Mansions
DJVT / Mo / Barns Courtney ( :D )
Gallowstreet / Father John Misty <------- overduidelijk deze
ChemBro's / SBTRKT
Allah Las / 21 Pilots / Mighty Oaks (vind dit geen van alle bijzonder)
Ought / Interpol / AWOLNATION
Kendrick Lamar / Dolomite Minor
pi_155317866
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
Okee de 'vul m'n gaten' (friekin_ r u watchin) / dilemma lijst:

James Bay ( :r ) / Imelda May / Project Rakija
DMA's / La Roux / Paolo Nutini
FFS/Mini Mansions
DJVT / Mo / Barns Courtney ( :D )
Gallowstreet / Father John Misty
ChemBro's / SBTRKT
Allah Las / 21 Pilots / Mighty Oaks
Ought / Interpol / AWOLNATION
Kendrick Lamar / Dolomite Minor
Wil je er ook een onderbouwing bij?

Projekt Rakija want feest, DMA's want de rest is minder... FFS want 2 bands tegelijk... Barns Courtney omdat iemand het moet gaan kijken, Chem Bro's want legendarisch, 21 pilots want waar heb je een reden voor nodig, Ought omdat ze er zijn en Dolomite Minor omdat het geen Kendrick Lamar is.
pi_155317919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja Gallowstreet / FJM is wel duidelijk wat de beter te verdedigen keuze is, al moet ik zeggen dat in hun bio de vergelijking werd getrokken met Jungle By Night, en dat was op DTRH toch wel zo'n beetje hét feestje van het weekend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:13 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

Wil je er ook een onderbouwing bij?

Projekt Rakija want feest, DMA's want de rest is minder... FFS want 2 bands tegelijk... Barns Courtney omdat iemand het moet gaan kijken, Chem Bro's want legendarisch, 21 pilots want waar heb je een reden voor nodig, Ought omdat ze er zijn en Dolomite Minor omdat het geen Kendrick Lamar is.
Mooi _O_ Dan ga ik toch in m'n eentje bij Barabas staan. En Dolomite / Kendrick vind ik écht een lastige. Kendrick heeft wel de potentie een grote te worden en dikke show neer te zetten, maar Dolomite is meer m'n genre...
pi_155317955
Wat betreft de bekende FFS/Mini Mansions-clash wil ik toevoegen dat als je louter komt voor een 'Take Me Out'-meedein-momentje en niet staat te stuiteren van de FFS-samenwerking dat je dat dan in de afgelopen 12 jaar al bijna iedere festivalronde had kunnen meemaken, en je echt wat gaat missen bij Mini Mansions (die ironisch genoeg de set dan weer openen met een Sparks-cover).

pi_155317957
Gallowstreet is ook heel leuk
Speelde niet voor niets 3 dagen op NSJ
pi_155317999
Gallowstreet is echt heel tof, vergelijking met Jungle By Night snap ik wel al is laatsgenoemde meer "afrikaans / zomerse klanken / andere ritmes dus"
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_155318019
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:17 schreef Aisumasen het volgende:
Wat betreft de bekende FFS/Mini Mansions-clash wil ik toevoegen dat als je louter komt voor een 'Take Me Out'-meedein-momentje en niet staat te stuiteren van de FFS-samenwerking dat je dat dan in de afgelopen 12 jaar al bijna iedere festivalronde had kunnen meemaken, en je echt wat gaat missen bij Mini Mansions (die ironisch genoeg de set dan weer openen met een Sparks-cover).

FF solo al regelmatig gezien inderdaad, maar goed, 2 bands in 1, unieke samenwerking blabla... Plaat moet ik nog luisteren :')
pi_155318032
kan ik niet gewoon een appje krijgen als er ergens iets tofs staat? dat iemand anders gewoon mijn Lowlands-programma voor me curateteert ofzo.
pi_155318181
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
Okee de 'vul m'n gaten' (friekin_ r u watchin) / dilemma lijst:

James Bay ( :r ) / Imelda May / Project Rakija
DMA's / La Roux / Paolo Nutini
FFS/Mini Mansions
DJVT / Mo / Barns Courtney ( :D )
Gallowstreet / Father John Misty
ChemBro's / SBTRKT
Allah Las / 21 Pilots / Mighty Oaks
Ought / Interpol / AWOLNATION
Kendrick Lamar / Dolomite Minor
Bam
pi_155318231
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:17 schreef Aisumasen het volgende:
Wat betreft de bekende FFS/Mini Mansions-clash wil ik toevoegen dat als je louter komt voor een 'Take Me Out'-meedein-momentje en niet staat te stuiteren van de FFS-samenwerking dat je dat dan in de afgelopen 12 jaar al bijna iedere festivalronde had kunnen meemaken, en je echt wat gaat missen bij Mini Mansions (die ironisch genoeg de set dan weer openen met een Sparks-cover).

Ja maar de FFS samenwerking zal je niet zo heel vaak meer zien op de Nederlandse festival weide.

Ik moet zeggen dat ik in het begin heel veel moeite had met het FFS album. Maar hoe vaker ik hem nu luister hoe beter hij begint te worden.
pi_155318241
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef WpuntNL het volgende:
kan ik niet gewoon een appje krijgen als er ergens iets tofs staat? dat iemand anders gewoon mijn Lowlands-programma voor me curateteert ofzo.
Doe ik wel voor een uurtarief van 40 euries. PM me.
pi_155318245
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja maar de FFS samenwerking zal je niet zo heel vaak meer zien op de Nederlandse festival weide.

Ik moet zeggen dat ik in het begin heel veel moeite had met het FFS album. Maar hoe vaker ik hem nu luister hoe beter hij begint te worden.
Dat eerste is an sich wel een redelijk zwaarwegende reden. Verwacht dat iets als DM nog wel vaker te zien gaat zijn.
pi_155318284
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:25 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Bam
Al kaartje gekocht.
pi_155318404
http://www.musicstate.nl/(...)o=festistatelowlands

Staan 5 acts op die ik dus niet ga zien :P.
pi_155318429
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:19 schreef WpuntNL het volgende:
kan ik niet gewoon een appje krijgen als er ergens iets tofs staat? dat iemand anders gewoon mijn Lowlands-programma voor me curateteert ofzo.
ja dat wil ik ook wel, zo kwam ik een paar jaar geleden door de ingang, stond nog ff met wat vrienden te overleggen; ''en nu niet allemaal een kant op vliegen, laten we bij elkaar blijven!" " lets stick to the plan!"

heey wat hoor ik daar? en weg was ik!
Sleigh Bells!
My god is the sun!
pi_155318437
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:34 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.musicstate.nl/(...)o=festistatelowlands

Staan 5 acts op die ik dus niet ga zien :P.
Recalcitrant mannetje
pi_155318464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja maar de FFS samenwerking zal je niet zo heel vaak meer zien op de Nederlandse festival weide.

Ik moet zeggen dat ik in het begin heel veel moeite had met het FFS album. Maar hoe vaker ik hem nu luister hoe beter hij begint te worden.
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat eerste is an sich wel een redelijk zwaarwegende reden. Verwacht dat iets als DM nog wel vaker te zien gaat zijn.
Ja, dat bedoel ik dus, als je niets met de samenwerking zelf zou hebben - wat in jullie geval dus niet het geval is, ik zeg het slechts in het algemeen - zou ik het lekker laten varen en er niet puur heengaan voor het meegedein op de festival-hitjes van weleer terwijl er elders zo'n fantastische live-act staat te spelen.

(En zelf kan ik het FFS-album met vlagen nog best waarderen en aangezien ik het eerder in het festivalseizoen gemist heb zal ik er waarschijnlijk wel staan, aangezien ik Mini Mansions al vaker zag, het kan zo simpel zijn ;).)
pi_155318507
He maar dus, ze zullen er vast staan dit jaar, de nieuwe huisband van DWDD. Maar wie zijn het?
pi_155318533
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
He maar dus, ze zullen er vast staan dit jaar, de nieuwe huisband van DWDD. Maar wie zijn het?
Pauw
pi_155318564
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Pauw
Ah mooi..... * WpuntNL zet streep door Pauw in blokkenschema.

Dankje! weer een plekje vrij!
pi_155318569
Ik denk kenny B
pi_155318579
My Baby past ook precies in het 'ons kent ons'-plaatje.
pi_155318588
Tellen foto's van in studio hangende New Wave-leden ook als opbouwfoto?

Ik heb er nog een zwikkie gevonden via Tweetdeck... maar da's allemaal nietszeggende backstage foto's... dus dat is jammer.
pi_155318592
kan ook. leuke band.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')