je wordt oud, ouwequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
maar ik vond zelf dat ik, zeker in het donker, beroerd zag.. nu heb ik dus de knoop maar eens doorgehakt en soms is het best wel fijn als je echt 20/20 zietOverdag hoeft het eigenlijk niet, maar nu met die containershit is het wel relaxed als je op 100 meter afstand het nummer en ook kentekens kunt lezen (zonder is echt 25 - 30 meter de max.
) , en in de avond terugrijden is wel heel erg veel beter.. daar had ik hem ook echt voor nodig. nu zie ik niet meer 200 meter voor me wat rode dingetjes, maar kan ik gewoon zien dat daar 3 auto's rijden
Dat hoop ik ookquote:
ja, bewustwording van het feit dat je slap uit je nek lult ook, maar dat zal bij jou nog een jaartje 10 - 15 duren denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toegeven aan de aftakeling is ook een teken van ouderdom.
duurt nu niet lang meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
Het-is-weeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeennddddtttt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet alleen nog blijven hangen hier tot kwart over elf
zwaai bij Born nog maar een keer; kans is groot dat ik daar zitquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
duurt nu niet lang meer
Maandag over de snelweg bij jullie huis. Stoppen doen we niet, zwaaien wel![]()
Je komt dus langs.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
duurt nu niet lang meer
Maandag over de snelweg bij jullie huis. Stoppen doen we niet, zwaaien wel![]()
ja en ik rijd niet aanquote:
nog minder dan een uurquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
Het-is-weeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeennddddtttt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet alleen nog blijven hangen hier tot kwart over elf
quote:Heb ik het goed gezien dat de ET 34 is? In welke staat zijn de velgen? Veel beschadigingen?
Als ik het dus goed begrijp zijn het geen originele BMW velgen, maar imitatie van BBS?
Het kan erger.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:59 schreef daNpy het volgende:
Weer zo'n grappenmaker (van Speurder dan)
[..]
Laten we eerlijk zijn, ook wij zouden dat doen. Je wilt toch het onderste uit de kan hebben. Ik heb het met een barcelona chair gehad. Stond aan de overkant en zag dat het huis te koop stond. Dus de helft geboden en gezegt dat ik binnen 5 min voor de deur zou staan. En dat is gelukt. Anders moet de verkoper een minimale prijs bij zetten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat is wel altijd aanwezige nadeel met marktplaats enzo. Net als mensen die de helft van de vraagprijs bieden en dan denken dat ze je een plezier doen door 'm meteen mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |