abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:12:44 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154726841
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, uitbarstingen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terrecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

De BNW-SC is een informele koetjes-en-kalfjes-en-VI-plaats, waar de luchtigheid en vriendelijkheid van de BNW'ers onderling geuit wordt.
link hier naar toe
BNW / [BNW SC] #186 Na het doorzakken komt de kater.

Dit topic is bedoeld als inhoudelijke, maar brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)


en

omdat er geen topic voor is!
Maar toch 1 die af en toe weer eens op komt dagen :P
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 29 juli 2015 @ 11:13:11 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154726850
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zal even kijken of ik het kan vinden, is alweer van een tijdje geleden.
Laat maar, (tenzij je al iets gevonden hebt :P ) Ik heb zelf even een google erop los gelaten.

http://nos.nl/artikel/201(...)dingsbericht-is.html (ging over een Japanse )
http://nos.nl/artikel/200(...)nticiteit-video.html (Ging over 15 mensen die onthoofd werden waar expliciet gezegd werd geen twijfel te hebben over de echtheid)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154727563
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Laat maar, (tenzij je al iets gevonden hebt :P ) Ik heb zelf even een google erop los gelaten.

http://nos.nl/artikel/201(...)dingsbericht-is.html (ging over een Japanse )
volgens mij bedoelde ik die ook.
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:11:54 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154728140
Die False Flag uitleg is niet het hele verhaal! :)

Voorheen werd er in de scheepvaart nog wel gewerkt met valse vlaggen, niet om een oorlog te vergoelijken, maar juist om aan te vallen en te plunderen. Dicht bij de vijand komen omdat hij dacht een vriendelijk schip te benaderen. Dichtbij komen en *poef* alle kanonnen leeg knallen en enteren. :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:01:24 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154729284
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
Die False Flag uitleg is niet het hele verhaal! :)

Voorheen werd er in de scheepvaart nog wel gewerkt met valse vlaggen, niet om een oorlog te vergoelijken, maar juist om aan te vallen en te plunderen. Dicht bij de vijand komen omdat hij dacht een vriendelijk schip te benaderen. Dichtbij komen en *poef* alle kanonnen leeg knallen en enteren. :7
Goede aanvulling, in ieder geval was het altijd om zich anders voor te doen dan ze waren, zoveel is wel duidelijk :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154731154
@jogy over die auto in Parijs, ik geloof dat die rariteiten al debunked waren. Als je wil zoek ik daar wel een bron bij als ik thuis ben ;).
  woensdag 29 juli 2015 @ 17:50:08 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154737326
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 juli 2015 @ 18:00:26 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154737564
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:07 schreef Scrummie het volgende:
@jogy over die auto in Parijs, ik geloof dat die rariteiten al debunked waren. Als je wil zoek ik daar wel een bron bij als ik thuis ben ;).
Daar ben ik best wel benieuwd naar. Hopelijk wringen ze zich geen breuk door alle bochten. 8-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154737894
quote:
Daar gaan we weer wat?

@jogy ga het zo zoeken voor je ;).
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 18:19:18 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_154737970
A short lesson in Cajun French: Lâche pas la patate.

Literally it’s “don’t let go of the potato.” But for Cajuns it means “don’t give up.” It means, if you’ll excuse the preschool imagery, no matter how hot the potato is, you have to hold on to it if you’re going to eat. It doesn’t matter how badly it burns, or how much longer you think you can grip it. You just do.

Last week, John Houser stood up and started firing a handgun at an evening movie showing in Lafayette, LA, injuring nine people and killing two women before finally killing himself. The aftermath has followed the same script as all the other shootings that keep on happening: people demanding to know how someone so clearly disturbed was able to buy a gun, politicians wringing their hands saying, "We can't do anything, y'all are on your own folks," while members of the community, the people most affected, struggle with a tragedy that's beyond explanation.

As some reporters have been quick to point out, the attack has thrust Lafayette into the national spotlight less than a year after the U.S. National Bureau for Economic Research announced that it was, perhaps objectively, the happiest city in the country. And it's true that Lafayette is most famous for food and music, and the festivals celebrating them, but those are the byproducts of a culture and a region that has survived a history of disaster.

After the shooting, I waited. I spent time with friends as news outlets tussled over the bones of information, planning to come back only when the details were in as neat a pile as possible. Then, the Westboro Baptist Church reared its sphincter of a head to crow that it’s coming here. They unveiled a video of their children marching, poorly, to the UL Lafayette fight song. Why were they coming here? Who knows: Maybe they’re coming to pay homage to Houser, which would say all you need to know. (Governor Bobby Jindal has since announced that state laws prohibit WBC from protesting the funeral.)

But the Cajun language outlasted the ban on French, Lafayette survived every storm and flood in memory, and we will not be cowed by an attention-desperate hate group with tax-exempt status or by some white supremacist, woman-hating motherfucker. You were not our first tragedy. You will not be our last. In crisis we close ranks around our wounded—we bring étoufée to hospitals, stay up after wakes, and we party through hurricanes while generators rumbling in carports keep the lights on. Then we clear the ruined branches from our neighbors’ yards before cleaning our own. We don’t let go of that potato. C’est tout, cher.

Hele artikel hier: http://www.gq.com/story/on-the-shooting-in-lafayette
pi_154738341
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar ben ik best wel benieuwd naar. Hopelijk wringen ze zich geen breuk door alle bochten. 8-).
Hier alvast 1 artikel:

http://observers.france24(...)-conspiracy-theories

Aantal conspiracy's worden debunked, waaronder de spiegels. De achteruit heb ik nog niet kunnen vinden, update zal zo wel volgen.
pi_154738504
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar ben ik best wel benieuwd naar. Hopelijk wringen ze zich geen breuk door alle bochten. 8-).
Hm. Kan jij ergens vinden waarin vermeld word door een conspiracy website waar ze die achterruit bespreken? Ik probeer het ergens te vinden dat dit word besproken, maar kan het überhaupt nergens vinden, laat staan dat het gedebunked word :P.
  woensdag 29 juli 2015 @ 18:47:39 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154738725
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hm. Kan jij ergens vinden waarin vermeld word door een conspiracy website waar ze die achterruit bespreken? Ik probeer het ergens te vinden dat dit word besproken, maar kan het überhaupt nergens vinden, laat staan dat het gedebunked word :P.
Ik denk dat we zelf de filmpjes moeten uit gaan pluizen dan. Bedankt voor de link, vanavond ff lezen :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator woensdag 29 juli 2015 @ 18:57:23 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_154738971
En daar zijn de onvermijdelijke hoax-verhalen over Lafayette :

http://investmentwatchblo(...)n-acadian-ambulance/
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:05:08 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154740920
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
En daar zijn de onvermijdelijke hoax-verhalen over Lafayette :

http://investmentwatchblo(...)n-acadian-ambulance/
:( prive video's wat is dat nu weer voor onzin!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154741003
AMSTERDAM – De Britse klimaatwetenschapper Peter Wadhams, verbonden aan de universiteit van Cambridge, verklaart dat drie van zijn collega’s mogelijk zijn vermoord nadat ze onderzoek deden naar het smelten van de ijskappen.

Dit zegt hij in een opmerkelijk interview met de Britse krant The Times. Ook hij zelf zou het doelwit zijn geweest toen een vrachtwagen zijn auto van de weg afreed.

Zijn collega’s, Seymour Laxon, Katherine Giles en Tim Boyd vonden binnen enkele maanden van elkaar de dood begin 2013.

Laxon viel tijdens oudejaarsavond van de trap, Giles werd op de fiets aangereden door een vrachtwagen en Boyd werd door de bliksem getroffen terwijl hij aan het wandelen was in Schotland. Hoe dit laatste kan zijn georganiseerd door huurmoordenaars weet Wadhams ook niet.

Wadhams beseft dat men hem mogelijk afschrijft als een gek voor het maken van deze beschuldigingen. “Het waren ongelukken voor zover men kon onderzoeken, maar het feit dat het zo dicht bij elkaar gebeurde, lijkt zo vreemd.”
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 29 juli 2015 @ 20:12:18 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154741188
"en Boyd werd door de bliksem getroffen terwijl hij aan het wandelen was in Schotland. Hoe dit laatste kan zijn georganiseerd door huurmoordenaars weet Wadhams ook niet."

:D. Dat schiet wel een klein gaatjes in zijn theorie ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154741291
quote:
11s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:07 schreef Sigaartje het volgende:
AMSTERDAM – De Britse klimaatwetenschapper Peter Wadhams, verbonden aan de universiteit van Cambridge, verklaart dat drie van zijn collega’s mogelijk zijn vermoord nadat ze onderzoek deden naar het smelten van de ijskappen.

Dit zegt hij in een opmerkelijk interview met de Britse krant The Times. Ook hij zelf zou het doelwit zijn geweest toen een vrachtwagen zijn auto van de weg afreed.

Zijn collega’s, Seymour Laxon, Katherine Giles en Tim Boyd vonden binnen enkele maanden van elkaar de dood begin 2013.

Laxon viel tijdens oudejaarsavond van de trap, Giles werd op de fiets aangereden door een vrachtwagen en Boyd werd door de bliksem getroffen terwijl hij aan het wandelen was in Schotland. Hoe dit laatste kan zijn georganiseerd door huurmoordenaars weet Wadhams ook niet.

Wadhams beseft dat men hem mogelijk afschrijft als een gek voor het maken van deze beschuldigingen. “Het waren ongelukken voor zover men kon onderzoeken, maar het feit dat het zo dicht bij elkaar gebeurde, lijkt zo vreemd.”

Haha, dat klinkt inderdaad bizar.

Maar ja, zoals jogy al zegt, die bliksem word dan wel heel apart :P. Of die bliksem is de enige echte toevalstreffer, en je hoort de geheime diensten vanaf hier nog gniffelen dat ze aan die gast in elk geval geen werk hadden. ;)
  donderdag 30 juli 2015 @ 08:49:39 #19
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154756840
http://www.telegraph.co.u(...)rofessor-claims.html

Hij twijfelt zelf al aan zijn claims, plus de vrouw van Laxon zei (in het bron artikel):
quote:
“It was very steep stairs and I heard Seymour fall,” said Ms Strawbridge, “It is just completely bonkers [to suggest murder]."
Ik kan alleen niet vinden waar de professor deze claims gedaan heeft. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 30 juli 2015 @ 09:06:46 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154756994
quote:
Weer een triggerhappy mafkees, maar vertel hoezo "daar gaan we weer"?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:21:08 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154768669
_O-

het zou mij niks verbazen als die Rusty niet eens heeft bestaan :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154768965
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:21 schreef controlaltdelete het volgende:
_O-

het zou mij niks verbazen als die Rusty niet eens heeft bestaan :D
Kan je een samenvatting geven van het filmpje qua bewijzen voor ik er 5 minuten van mijn leven aan ga verpesten?
pi_154769135
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan je een samenvatting geven van het filmpje qua bewijzen voor ik er 5 minuten van mijn leven aan ga verpesten?
5 minuten is niks - ga zelf ff kijken en ff goed denken wat je zelf van vinden....of moeten we veel meer dan 5 minuten van onze leventjes verpesten om jou e.a. te uitleggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 30-07-2015 17:50:48 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 17:55:50 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_154769365
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

5 minuten is niks - ga zelf ff kijken en ff goed denken wat je zelf van vinden....of moeten we veel meer dan 5 minuten van onze leventjes verpesten om jou e.a. te uitleggen?
'we'?
pi_154769403
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'we'?
'we' ja....als in 'we the people who don't believe blatant fckin lies'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154769442
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

5 minuten is niks - ga zelf ff kijken en ff goed denken wat je zelf van vinden....of moeten we veel meer dan 5 minuten van onze leventjes verpesten om jou e.a. te uitleggen?
Ik vroeg jou toch niets. En wat is er mis mee te vragen wat er in vermeld word als cad 'm al gezien heeft?
pi_154769461
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

'we' ja....als in 'we the people who don't believe blatant fckin lies'
Deze post is nogal een contradictie van de werkelijkheid.
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:13:10 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154769740
Lolligheden en uitlokkerij posts verwijderd (en een reactie erop die daardoor nergens meer op sloeg)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154769757
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:13 schreef jogy het volgende:
Lolligheden en uitlokkerij posts verwijderd (en een reactie erop die daardoor nergens meer op sloeg)
^O^
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:14:47 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154769780
En kijk het filmpje of kijk het niet. Het is maar 5 minuten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154769806
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:14 schreef jogy het volgende:
En kijk het filmpje of kijk het niet. Het is maar 5 minuten.
Wat bedoel je te zeggen? Dat ik niet mag vragen wat er in staat?
pi_154769895
Heb het filmpje gekeken.
Komt er dus feitelijk op neer dat deze RedsilverJ vind dat de shooter als 'conspiracy-nut' word neergezet door de government om deze groep te demonizen. En iets met gun-law.

Elke shooting = same story lijkt t wel.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_154769935
Kan iemand die niet in Amerika woont even uitleggen wat er zo fout aan is aan de ontwapening van burgers overigens?

Ik lees dat ook bijv. bij Jade Helm, dat dat een actie is om de wapens van de Amerikaanse burgers af te pakken. Nou, ik zou zeggen: Doe het! Eindelijk.
pi_154769959
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:20 schreef Divje het volgende:
Heb het filmpje gekeken.
Komt er dus feitelijk op neer dat deze RedsilverJ vind dat de shooter als 'conspiracy-nut' word neergezet door de government om deze groep te demonizen. En iets met gun-law.

Elke shooting = same story lijkt t wel.
Ah oke, nouja. Dat zou kunnen, dat hij zo word neer gezet. Zegt verder niets natuurlijk, behalve dan over de media in Amerika, of dat het er gewoon 1 is.
pi_154769991
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah oke, nouja. Dat zou kunnen, dat hij zo word neer gezet. Zegt verder niets natuurlijk, behalve dan over de media in Amerika, of dat het er gewoon 1 is.
Oja, White Supremacy werd ook nog genoemd, dat lijkt ook vaker terug te komen bij shootings. Verdacht!
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:34:05 #36
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154779367
Het is allemaal al is voorbijgekomen maar om het zo mooi allemaal op een rijtje te hebben is wel een blik waardig.

There is only one religion
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:56:26 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154780039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:22 schreef Scrummie het volgende:
Kan iemand die niet in Amerika woont even uitleggen wat er zo fout aan is aan de ontwapening van burgers overigens?

Ik lees dat ook bijv. bij Jade Helm, dat dat een actie is om de wapens van de Amerikaanse burgers af te pakken. Nou, ik zou zeggen: Doe het! Eindelijk.
Meh, stiekem, ondanks alle nadelen voor de burgers van de VS, ben ik voor een bewapende bevolking eigenlijk. Zodra het Amerikaanse volk daadwerkelijk ontwapend is kan de overheid echt volledig los gaan met relatief weinig strijd. Maar dat is een beetje hetzelfde als dat ik tegen beter weten in een fan ben van het koningshuis :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 00:20:13 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154780767
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Dance99Vv het volgende:
Het is allemaal al is voorbijgekomen maar om het zo mooi allemaal op een rijtje te hebben is wel een blik waardig.

Dude :{. Het is vast weer de zoveelste misfire maar hij komt wel overtuigend over :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:16:02 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154785864
http://nodisinfo.com/shoo(...)st-gun-control-plot/

Al die lone gun-men, het blijft een mooi scenario waar ze maar gebruik van blijven maken keer op keer want je kan er alle kanten mee op, erg handig bovendien om het volk te beïnvloeden. Bekijk de info, doe ermee wat je wilt. Op standaard opmerkingen dat het onzin is-bladibladibla- ga ik niet in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154785929
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
http://nodisinfo.com/shoo(...)st-gun-control-plot/

Al die lone gun-men, het blijft een mooi scenario waar ze maar gebruik van blijven maken keer op keer want je kan er alle kanten mee op, erg handig bovendien om het volk te beïnvloeden. Bekijk de info, doe ermee wat je wilt. Op standaard opmerkingen dat het onzin is-bladibladibla- ga ik niet in.
Wanneer ga jij eens een bron geven waarbij men niet aangeeft dat de rechter teelbal van gozer Y te scheef hangt en alles wel een hoax moet zijn?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:20:08 #41
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154785938
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 00:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Dude :{. Het is vast weer de zoveelste misfire maar hij komt wel overtuigend over :@.
Grappige is dat hij het wel brengt als zijnde een groot complot dat dan weer wel.
There is only one religion
pi_154785952
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Meh, stiekem, ondanks alle nadelen voor de burgers van de VS, ben ik voor een bewapende bevolking eigenlijk. Zodra het Amerikaanse volk daadwerkelijk ontwapend is kan de overheid echt volledig los gaan met relatief weinig strijd. Maar dat is een beetje hetzelfde als dat ik tegen beter weten in een fan ben van het koningshuis :').
Serieus? Ik kan er echt niets goeds aan vinden. Daar zijn er me veel te veel domme en onschuldige slachtoffers voor.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:22:43 #43
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154785994
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Serieus? Ik kan er echt niets goeds aan vinden. Daar zijn er me veel te veel domme en onschuldige slachtoffers voor.
Ontwapening van de politie daar zou meer zoden aan de dijk zetten. >:)
There is only one religion
pi_154786003
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:22 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ontwapening van de politie daar zou meer zoden aan de dijk zetten. >:)
Oh, dat daar genoeg mis is staat ook buiten kijf ja :P
pi_154786041
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Op standaard opmerkingen dat het onzin is-bladibladibla- ga ik niet in.
Maar je gaat al helemaal nergens op in en wat nu als blijkt dat die informatie wel onzin is?

De titel alleen al "Shooting at Lafayette Louisiana Theater is an Arch-Zionist Gun Control Plot" geeft al weinig vertrouwen en is de allu hoedjes versie van een Telegraaf kop. De onderbouwing gaat niet verder dan dat iedereen een "buffoon" is en andere onzinnige beledigende termen. Verder word er ook op geen enkele manier ingegaan op de stelling van de schrijver dat het een "absolute fake" is, dit word alleen maar herhaald. Wat overigens de standaard taktiek schijnt te zijn van dit soort schrijvers en nieuwsbrengers, alex Jones heeft hier ook een handje van gewoon hard roepen dat het zo is in de hoop dat de herhaling als onderbouwing blijft hangen bij het schaapachtige volk. Deze lui bedienen zich ironisch genoeg dan ook van dezelfde methode als waar ze "the powers that be" van beschuldigen.

Het is wel duidelijk in welke de kritiekloze "sheeple" zich het meest bevinden.

Ben jij trouwens echt van mening dat alles de schuld is van de joden zionisten? Gezien je "bronnen" en uitspraken lijkt het daar verdomd veel op
pi_154786065
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:
http://nodisinfo.com/shoo(...)st-gun-control-plot/

Al die lone gun-men, het blijft een mooi scenario waar ze maar gebruik van blijven maken keer op keer want je kan er alle kanten mee op, erg handig bovendien om het volk te beïnvloeden. Bekijk de info, doe ermee wat je wilt. Op standaard opmerkingen dat het onzin is-bladibladibla- ga ik niet in.
Kan een pagina waar de dood van Paul Walker als fake word neergezet niet echt serieus nemen eigenlijk :{
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:30:07 #47
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154786174
quote:
Filmpje niet gezien, linkje gelezen, half. Ik zie liever NL als voorbeeld, een fractie van de moorden ten opzichte van USA.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:41:00 #49
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154786336
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:22 schreef Scrummie het volgende:
Kan iemand die niet in Amerika woont even uitleggen wat er zo fout aan is aan de ontwapening van burgers overigens?
Als je dan de info krijgt dan weiger je die te lezen en te bekijken, deze info had je zelf ook even kunnen googlen was de eerste hit.
Wat Nederland betreft hebben criminelen vrij spel , het aantal huisberovingen is nog nooit zo hoog geweest en stijgende. Denk je als hier mensen een pistool hadden mogen bezitten het ook zo hoog zou zijn. Ik had geen medelijden met die gasten die het leven lieten bij die overval op die juwelier.
There is only one religion
pi_154786390
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:41 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Als je dan de info krijgt dan weiger je die te lezen en te bekijken, deze info had je zelf ook even kunnen googlen was de eerste hit.
Wat Nederland betreft hebben criminelen vrij spel , het aantal huisberovingen is nog nooit zo hoog geweest en stijgende. Denk je als hier mensen een pistool hadden mogen bezitten het ook zo hoog zou zijn. Ik had geen medelijden met die gasten die het leven lieten bij die overval op die juwelier.
Moet ik verplicht iets lezen dan? Dat doet een andere groep hier ook pertinent niet, dus waarom zou ik? Bovendien; wat hebben andere landen met mijn mening te maken? Ik zie hier in NL een bijzonder laag dodencijfer door moorden met vuurwapens, ten opzichte van een land waar wel wapens zijn (en de huisberovingen ook gewoon hoger zijn dan hier in NL, dus dat is een kul argument) als de VS (waar het om gaat).

Daar veranderd je linkje niets aan, en je filmpje ook niet.

En heb je ook geen medelijden met al die kinderen die het leven hebben gelaten nadat papa per ongeluk het pistool onbeveiligd liet slingeren?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 10:45:07 ]
pi_154786574
Begrijp ik het plaatje nou goed dat guncontrol een slecht iets is omdat het land anders ontegenzeggelijk verandert in een dictatoriale staat met massamoordenaars aan het roer?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:54:33 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154786583
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:20 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Grappige is dat hij het wel brengt als zijnde een groot complot dat dan weer wel.
Ik vind deze stiekem wel een topic waard eigenlijk. lekker uitpluizen of er onzin in zit en hopen dat het daadwerkelijk onzin blijkt te zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:55:21 #53
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154786591
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wanneer ga jij eens een bron geven waarbij men niet aangeeft dat de rechter teelbal van gozer Y te scheef hangt en alles wel een hoax moet zijn?
Wanneer ga jij eens positief discussieren ipv alles negatief benaderen? Je zit hier alleen maar om te vertellen wat jij NIET gelooft maar probeer eens iets te vertellen waar jij wel in gelooft.
Feyenoord!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:56:40 #54
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154786618
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:54 schreef kalinhos het volgende:
Begrijp ik het plaatje nou goed dat guncontrol een slecht iets is omdat het land anders ontegenzeggelijk verandert in een dictatoriale staat met massamoordenaars aan het roer?
Nee maar het laat zien hoe zinloos gun control is. Lijkt me vrij duidelijk....
Feyenoord!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:57:53 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154786640
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Serieus? Ik kan er echt niets goeds aan vinden. Daar zijn er me veel te veel domme en onschuldige slachtoffers voor.
Ik begrijp je punt en ben regelmatig geneigd om het met je eens te zijn op zich, alleen mocht blijken dat de VS stiekem toch evil is dan zie ik ook dat die bewapende rednecks een aardig obstakel vormen voor eventuele rare shit dat de VS (of groepjes binnen de (schaduw) overheid) uit zou willen voeren. Een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154786655
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wanneer ga jij eens positief discussieren ipv alles negatief benaderen? Je zit hier alleen maar om te vertellen wat jij NIET gelooft maar probeer eens iets te vertellen waar jij wel in gelooft.
Rot op Japie, wat is er nou weer mis met mijn post? Ik maak hier genoeg posts die vertellen waar ik in geloof, maak zelfs topics aan voor onderwerpen die mij interesseren. Maar daar zie ik je niet. Misschien dat het daar aan ligt.
pi_154786702
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:54 schreef kalinhos het volgende:
Begrijp ik het plaatje nou goed dat guncontrol een slecht iets is omdat het land anders ontegenzeggelijk verandert in een dictatoriale staat met massamoordenaars aan het roer?
Ja, dat zou het plaatje duidelijk willen maken, net als de link, waarbij massamoorden in 19xx in land XX nadat guncontrol toegepast als voorbeeld worden gegeven.
pi_154786734
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt en ben regelmatig geneigd om het met je eens te zijn op zich, alleen mocht blijken dat de VS stiekem toch evil is dan zie ik ook dat die bewapende rednecks een aardig obstakel vormen voor eventuele rare shit dat de VS (of groepjes binnen de (schaduw) overheid) uit zou willen voeren. Een beetje kiezen tussen twee kwaden.
Als de VS echt evil is, vormen rednecks met een erwtenschieter (in vergelijking met US military) natuurlijk niet echt een obstakel ;).

Misschien ben ik gewoon te naïef hoor.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:05:15 #59
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154786804
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef Scrummie het volgende:
Moet ik verplicht iets lezen dan? Dat doet een andere groep hier ook pertinent niet, dus waarom zou ik? Bovendien; wat hebben andere landen met mijn mening te maken?
Je stelde een vraag: Kan iemand die niet in Amerika woont even uitleggen wat er zo fout aan is aan de ontwapening van burgers overigens?

Je wil dus helemaal geen antwoord, lekkere discusiant ben je :6
There is only one religion
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:07:10 #60
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154786847
Knife Control: When You Can’t Impose Gun Control Because There Are No Guns



In Britain where citizens do not have the right to have a gun, violence still takes place using older methods, such as knives. Now, they are asking people to surrender their knives. Next comes sticks and stones. Some people will be violent no matter what weapon they can muster.

http://www.armstrongecono(...)onomics_blog/page/26
There is only one religion
pi_154786868
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:07 schreef Dance99Vv het volgende:
Knife Control: When You Can’t Impose Gun Control Because There Are No Guns

[ afbeelding ]

In Britain where citizens do not have the right to have a gun, violence still takes place using older methods, such as knives. Now, they are asking people to surrender their knives. Next comes sticks and stones. Some people will be violent no matter what weapon they can muster.

http://www.armstrongecono(...)onomics_blog/page/26
Wie gaat z'n besteklade dan ook ontdoen van messen om ze daar in te gooien :')
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:10:10 #62
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154786894
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Wie gaat z'n besteklade dan ook ontdoen van messen om ze daar in te gooien :')
Next comes sticks and stones.

Some people will be violent no matter what weapon they can muster.

:Y)
There is only one religion
pi_154786919
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Next comes sticks and stones.

Some people will be violent no matter what weapon they can muster.

:Y)
Dat klopt, maar moorden gaat wat moeilijker met een mes dan met een pistool.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:12:04 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154786930
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als de VS echt evil is, vormen rednecks met een erwtenschieter (in vergelijking met US military) natuurlijk niet echt een obstakel ;).

Misschien ben ik gewoon te naïef hoor.
Guerrilla shit kan een land pijn doen hoor, tuurlijk als de VS echt zijn eigen burgers gewelddadig wil pacificeren dan is het snel genoeg geregeld, dat staat buiten kijf verder. Even totaal buiten beschouwing gelaten dat de VS van de ene op de andere dag in een internationale PR nachtmerrie zou belanden en een paria zou worden.

Maar wat ik zeg, tegen beter weten in ben ik tegen die gun control. Het is jammer dat men er zo matig mee om kan gaan in de VS terwijl er genoeg landen zijn die ook bewapeningsrechten hebben en wel weten wat ze doen. Zweden volgens mij? Noorwegen?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154786941
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Next comes sticks and stones.

Some people will be violent no matter what weapon they can muster.
Heb het stukje wel gelezen hoor. Maar dat is ook een beetje wat ik bedoel, je kan ook veel schade aanrichten met een vork, of voor mijn part je schuimspaan. Geweld hou je.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat klopt, maar moorden gaat wat moeilijker met een mes dan met een pistool.
Pistool is effectiever ja, maar iemand's keel doorsnijden is net zo praktisch als je een moord wil plegen ;)
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:15:03 #66
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154786997
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:12 schreef Divje het volgende:
Pistool is effectiever ja, maar iemand's keel doorsnijden is net zo praktisch als je een moord wil plegen ;)
Dat maakt het voor aardig wat mensen een beetje te 'up close and personal' vermoed ik zo maar. Of je nou een trekker over haalt en de kogel de rest laat doen of dat je kracht zet om met een mes iemands strot door te snijden, maakt best een verschil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:16:04 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154787017
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee maar het laat zien hoe zinloos gun control is. Lijkt me vrij duidelijk....
Lijkt me beter dat ze dat belachelijke Second Amendment kunnen gaan schrappen!

Geen wapens voor burgers lijkt me veel beter.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:18:22 #68
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154787062
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Lijkt me beter dat ze dat belachelijke Second Amendment kunnen gaan schrappen!

Geen wapens voor burgers lijkt me veel beter.
Kan je wel vertellen dat dat NOOIT gaat gebeuren. Als een politicus dat probeert heb je gelijk een burgeroorlog. Amerikanen willen hun recht op het dragen van wapens. En ik snap dat wel, waarom zou een overheid WEL wapens mogen dragen en burgers NIET?
Feyenoord!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:19:10 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154787093
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Lijkt me beter dat ze dat belachelijke Second Amendment kunnen gaan schrappen!

Geen wapens voor burgers lijkt me veel beter.
Ja, laat de geweldsmonopolie maar in de handen van de immer welwillende overheden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154787147
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat maakt het voor aardig wat mensen een beetje te 'up close and personal' vermoed ik zo maar. Of je nou een trekker over haalt en de kogel de rest laat doen of dat je kracht zet om met een mes iemands strot door te snijden, maakt best een verschil.
True :Y was ook maar een voorbeeld hoe je redelijk makkelijk iemand vermoord met een mes ;)
Iemand in de zij steken en toevallig iets raken waardoor 't slachtoffer overlijdt aan inwendige bloedingen, duurt wat langer allemaal.
Pistool is de makkelijkste en snelste manier als je van iemand af wil.
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:22:12 #71
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154787156
JH15, er komt maar weinig info naar buiten sinds de invasie


vraag me af wat er allemaal gebeurt en gaande is en dat allemaal voor onze veiligheid :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 11:24:55 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_154787219
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:
JH15, er komt maar weinig info naar buiten sinds de invasie


vraag me af wat er allemaal gebeurt en gaande is en dat allemaal voor onze veiligheid :O
Wat heeft stroomuitval in Long Beach met onze veiligheid te maken?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:25:17 #73
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154787226
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:
JH15, er komt maar weinig info naar buiten sinds de invasie


vraag me af wat er allemaal gebeurt en gaande is en dat allemaal voor onze veiligheid :O
Dat valt mij ook al op, de bekende personen die daar verslag van zouden doen zijn verdacht stil zoals Dahboo77 en een paar anderen, wordt gevreesd dat ze iets overkomen is
There is only one religion
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:25:22 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154787227
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:
JH15, er komt maar weinig info naar buiten sinds de invasie


vraag me af wat er allemaal gebeurt en gaande is en dat allemaal voor onze veiligheid :O
Dat eerdere filmpje over Shemita had het er ook al over dat meerdere WalMarts gesloten zijn voor een half jaar wegens 'rioleringsproblemen'. dat vind ik ook wel frappant :@.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:25:41 #75
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154787231
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, laat de geweldsmonopolie maar in de handen van de immer welwillende overheden.
Precies. Dit is nou echt zo iets waar ik als een blad in de boom ben omgeslagen. Vroeger (voor mijn ontwakening) was ik faliekant voor het bannen van guns in de USA. Nu zie ik hoe belachelijk dat zou zijn aangezien dan alleen een overheid nog maar het recht heeft op wapens wat de macht van mensen nog meer zou verkleinen.
Feyenoord!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:30:43 #76
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154787359
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:25 schreef jogy het volgende:
dat meerdere WalMarts gesloten zijn voor een half jaar wegens 'rioleringsproblemen'.
Oh wist je dat niet? Daar doen de wildste verhalen over te ronde. Ondergrondse gangen en pre-FEMA-camps enz ,
There is only one religion
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:30:59 #77
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154787363
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat eerdere filmpje over Shemita had het er ook al over dat meerdere WalMarts gesloten zijn voor een half jaar wegens 'rioleringsproblemen'. dat vind ik ook wel frappant :@.

Ja ik weet het, ben op de hoogte ook van die shemittah en de bloedmaan enzo. Die Walmarts heb ik al eerder aangehaald maar ik werd natuurlijk voor gek verklaard. Er wordt inmiddels ook beweerd dat JH15 verlengd wordt naar november en uitbreidt naar Europa. Of deze info klopt geen idee. Informatie is nihil over deze (zogenaamde) oefening. Voor burgers is het lastig om beelden te maken en te verspreiden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:31:52 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154787387
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Lijkt me beter dat ze dat belachelijke Second Amendment kunnen gaan schrappen!

Geen wapens voor burgers lijkt me veel beter.
Ik denk niet dat dat het probleem is. Er zijn genoeg andere landen (Canada bijv) waar ook veel wapens per bewoner rondgaan waar het een veel kleiner probleem is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:33:29 #79
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154787442
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Er wordt inmiddels ook beweerd dat JH15 verlengd wordt naar november en uitbreidt naar Europa.
Heb je daar een bron van?
There is only one religion
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:36:28 #80
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154787520
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:33 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van?
http://allnewspipeline.com/FEMA_Going_Door_To_Door_In_Texas.php

even snel gezocht, maar ik ben het vaker tegen gekomen natuurlijk geen officiele bevestiging door the government als je dat soms bedoelt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:36:45 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154787529
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:18 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kan je wel vertellen dat dat NOOIT gaat gebeuren. Als een politicus dat probeert heb je gelijk een burgeroorlog. Amerikanen willen hun recht op het dragen van wapens. En ik snap dat wel, waarom zou een overheid WEL wapens mogen dragen en burgers NIET?
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, laat de geweldsmonopolie maar in de handen van de immer welwillende overheden.
Zoals in Nederland, de wetgeving is hier erg strickt en de meeste vuurwapen incidenten word gedaan door buitenlandse criminelen!
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar persoonlijk vind ik het wel beter..

In de VS kan elke mafketel een wapen krijgen, en men vind het gek dat er zoveel schietpartijen zijn..
8)7

En ja er word niet gekeken naar de geestelijk gesteldheid of leeftijd iedereen kan zonder al te veel problemen een wapen krijgen..

En ja ik snap dat het volk het niet tof vind! maar ik zeg ook dat is mijn mening!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154787560
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

http://allnewspipeline.com/FEMA_Going_Door_To_Door_In_Texas.php

even snel gezocht, maar ik ben het vaker tegen gekomen natuurlijk geen officiele bevestiging door the government als je dat soms bedoelt.
Omdat het de grootste mogelijke onzin ooit is. Hoe kan Amerika ooit Jade Helm gaan uitvoeren in Europa :').

Wel bedankt, voor het lachen op deze kut ochtend.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:38:37 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154787579
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat het probleem is. Er zijn genoeg andere landen (Canada bijv) waar ook veel wapens per bewoner rondgaan waar het een veel kleiner probleem is.
Ja maar daar is wel een wapenwetgeving die er voor zorgt dat kinderen en mentaal instabiele personen niet zomaar een wapen krijgen.
In de VS kan je gewoon een wapen aanschaffen in de supermarkt :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:26:18 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154788847
Wat Jade Helm Betreft: BNW / Jade helm 15 verzameltopic.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:26:33 #85
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154788849
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

http://allnewspipeline.com/FEMA_Going_Door_To_Door_In_Texas.php

even snel gezocht, maar ik ben het vaker tegen gekomen natuurlijk geen officiele bevestiging door the government als je dat soms bedoelt.
Ah , dank je ,doorgelezen en bekeken ^O^
There is only one religion
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:41:08 #86
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154789175
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar daar is wel een wapenwetgeving die er voor zorgt dat kinderen en mentaal instabiele personen niet zomaar een wapen krijgen.
In de VS kan je gewoon een wapen aanschaffen in de supermarkt :{
Ja als je soms die verhalen uit de VS hoort... Die 9-jarige die laatst met een uzi een klein ongelukje had bijv. Ik ben in de VS geen wapens tegen gekomen in de supermarkt, wel ammo. Zal ook vast weer per staat verschillen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_154789333
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

Zoals in Nederland, de wetgeving is hier erg strickt en de meeste vuurwapen incidenten word gedaan door buitenlandse criminelen!
Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar persoonlijk vind ik het wel beter..

In de VS kan elke mafketel een wapen krijgen, en men vind het gek dat er zoveel schietpartijen zijn..
8)7

En ja er word niet gekeken naar de geestelijk gesteldheid of leeftijd iedereen kan zonder al te veel problemen een wapen krijgen..

En ja ik snap dat het volk het niet tof vind! maar ik zeg ook dat is mijn mening!
Misschien verschilt 't 'n beetje tussen staten maar tis niet zo erg makkelijk als wat jij lijkt te denken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:59:53 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154789659
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja als je soms die verhalen uit de VS hoort... Die 9-jarige die laatst met een uzi een klein ongelukje had bijv. Ik ben in de VS geen wapens tegen gekomen in de supermarkt, wel ammo. Zal ook vast weer per staat verschillen.
Klopt, beetje regio gebonden.
als je in texas woont of in New york zal dit veel verschil uitmaken, maar dat komt omdat elke staat ook een ander beleid daarin heeft.
Dat wil niet zeggen dat een New yorker gewoon in een andere staat zonder problemen daar een wapen kan aanschaffen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 16:56:18 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154797032
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Precies. Dit is nou echt zo iets waar ik als een blad in de boom ben omgeslagen. Vroeger (voor mijn ontwakening) was ik faliekant voor het bannen van guns in de USA. Nu zie ik hoe belachelijk dat zou zijn aangezien dan alleen een overheid nog maar het recht heeft op wapens wat de macht van mensen nog meer zou verkleinen.
Idd, helemaal juist. Ik riep vroeger ook 'guns are bad' daar denk ik nu anders over. Als het volk geen wapens meer in handen heeft kunnen ze ook moeilijk in opstand komen of verzet (een coupe) plegen. Vandaar die toneelstukjes zodat we met zijn allen gehersenspoeld worden dat het bannen van guns beter is.

Als ik in Texas woonde ging ik snel een voorraadje aanleggen nu het nog kan. Maar ammo staat vast geregistreerd als je het (legaal) koopt. Makkelijk te achterhalen dus. Klop op je deur en je kan je rotzooi weer inleveren }:|
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154797112
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Idd, helemaal juist. Ik riep vroeger ook 'guns are bad' daar denk ik nu anders over. Als het volk geen wapens meer in handen heeft kunnen ze ook moeilijk in opstand komen of verzet (een coupe) plegen. Vandaar die toneelstukjes zodat we met zijn allen gehersenspoeld worden dat het bannen van guns beter is.
Welke toneelstukjes? En als het volk wapens in handen heeft kunnen ze in opstand komen en een coup plegen? Waarom is dat nog niet gebeurt dan in de VS, want dat is toch het bron van al het kwaad?

quote:
Als ik in Texas woonde ging ik snel een voorraadje aanleggen nu het nog kan. Maar ammo staat vast geregistreerd als je het (legaal) koopt. Makkelijk te achterhalen dus. Klop op je deur en je kan je rotzooi weer inleveren }:|
Hoe kom je erbij dat je alles weer moet inleveren als men op je deur klopt?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 17:00:17 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154797125
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Idd, helemaal juist. Ik riep vroeger ook 'guns are bad' daar denk ik nu anders over. Als het volk geen wapens meer in handen heeft kunnen ze ook moeilijk in opstand komen of verzet (een coupe) plegen. Vandaar die toneelstukjes zodat we met zijn allen gehersenspoeld worden dat het bannen van guns beter is.

Als ik in Texas woonde ging ik snel een voorraadje aanleggen nu het nog kan. Maar ammo staat vast geregistreerd als je het (legaal) koopt. Makkelijk te achterhalen dus. Klop op je deur en je kan je rotzooi weer inleveren }:|
Wapens zelf zijn niet slecht ( hebben geen geweten en zo is maar materiaal) de mensen die deze gerbuiken voor foute doeleinden en ook ongelukken komen geregeld voor..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_154817234
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Idd, helemaal juist. Ik riep vroeger ook 'guns are bad' daar denk ik nu anders over. Als het volk geen wapens meer in handen heeft kunnen ze ook moeilijk in opstand komen of verzet (een coupe) plegen. Vandaar die toneelstukjes zodat we met zijn allen gehersenspoeld worden dat het bannen van guns beter is.

Als ik in Texas woonde ging ik snel een voorraadje aanleggen nu het nog kan. Maar ammo staat vast geregistreerd als je het (legaal) koopt. Makkelijk te achterhalen dus. Klop op je deur en je kan je rotzooi weer inleveren }:|
De 'freedom to bear arms' is 'n deel van Amerikaanse geschiedenis,traditie enz. Ik heb 'n paar gewone,heel aardige,wat oudere amerikanen ontmoeten toen ik daar was.Ze waren helemaal niet 'gek op vuurwapens' of zo,maar ze hadden wel 'n vuurwapen die ze 'n beetje trots op waren.
Als 't fout of niet is,heb ik niet echt 'n mening over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154818147
quote:
Seems legit

“For example take 9/11 conspiracy theorists. Why do they hold onto their conspiracy theory despite the fact that there seems to be overwhelming evidence that it wasn’t an American government conspiracy to bring down the towers?

_O- _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 15:42:47 #95
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154819767
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wapens zelf zijn niet slecht ( hebben geen geweten en zo is maar materiaal) de mensen die deze gerbuiken voor foute doeleinden en ook ongelukken komen geregeld voor..
Mwa, kernwapens zijn zelf ook niet slecht (hebben geen geweten en zo is maar materiaal) toch is iedereen tegen kernwapens.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 2 augustus 2015 @ 10:32:25 #97
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154837199
http://www.collective-evo(...)der-suicide-but-why/

In korte tijd 8 (holistisch) artsen dood. Toeval of is er meer aan de hand, opgeruimd door BP misschien?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 2 augustus 2015 @ 11:06:13 #98
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154837529
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.collective-evo(...)der-suicide-but-why/

In korte tijd 8 (holistisch) artsen dood. Toeval of is er meer aan de hand, opgeruimd door BP misschien?
Het is toeval als de doodsoorzaak natuurlijk was, wanneer er wapens in het spel zijn is het vaak geen toeval ook gezien het tijdsbestek waarin dit gebeurt is en de plaats/locatie. Ik ben benieuwd wat de link tussen die 8 is.
There is only one religion
  zondag 2 augustus 2015 @ 11:08:47 #99
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154837562
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

_O- _O-

Ongelofelijk. Vooral ook de term "refuse to swallow recieved wisdom" about 911. Je lacht je toch helemaal een deuk.
Wiens brood men eet diens woord men spreekt, is hier volgens mij wel op zijn plaats.
There is only one religion
  zondag 2 augustus 2015 @ 12:37:45 #100
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154838646
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 11:08 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wiens brood men eet diens woord men spreekt, is hier volgens mij wel op zijn plaats.
Inderdaad. :Y
Feyenoord!
pi_154843579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Seems legit

“For example take 9/11 conspiracy theorists. Why do they hold onto their conspiracy theory despite the fact that there seems to be overwhelming evidence that it wasn’t an American government conspiracy to bring down the towers?

_O- _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

_O- _O-

Ongelofelijk. Vooral ook de term "refuse to swallow recieved wisdom" about 911. Je lacht je toch helemaal een deuk.
Hoezo zijn complottheoriestem krankzinnig?
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:15:36 #102
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154846171
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Hoezo zijn complottheoriestem krankzinnig?
Het onderzoek gaat over waarom complotters weigeren om de officiele info mbt 911 te geloven. Dat lijkt mij nogal een apart onderzoek aangezien het heel duidelijk is dat het officiele verhaal voor geen meter klopt en aan alle kanten rammelt.

Die professor kan beter eens een objectief onderzoek naar 911 doen.
Feyenoord!
pi_154846799
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het onderzoek gaat over waarom complotters weigeren om de officiele info mbt 911 te geloven. Dat lijkt mij nogal een apart onderzoek aangezien het heel duidelijk is dat het officiele verhaal voor geen meter klopt en aan alle kanten rammelt.

Die professor kan beter eens een objectief onderzoek naar 911 doen.
^O^
  zondag 2 augustus 2015 @ 19:40:51 #104
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154848540
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:15 schreef Japie77 het volgende:
Die professor kan beter eens een objectief onderzoek naar 911 doen.
Laat dat nou net zijn vakgebied niet zijn.
There is only one religion
pi_154860849
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het onderzoek gaat over waarom complotters weigeren om de officiele info mbt 911 te geloven. Dat lijkt mij nogal een apart onderzoek aangezien het heel duidelijk is dat het officiele verhaal voor geen meter klopt en aan alle kanten rammelt.

Die professor kan beter eens een objectief onderzoek naar 911 doen.
Geweldig om gelijk het punt van die professor te onderscrhijven ^O^

Ook al zou het officiele verhaal aan alle kanten rammelen daarmee is die alleen nog wel een stuk solider dan waar de de complotters mee aan zijn komen zetten.

Als je een complot aan wil kaarten kom je met valide argumenten waarom een verklaring niet klopt (en dan niet met el_mata natuurkunde) , je gaat dan niet een andere verklaring verzinnen wat rechtstreeks afkomstig lijkt uit een slechte Syfy productie wat nog onwaarschijnlijker is dan de bijbel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 08:37:22 ]
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:22:59 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154861245
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 08:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Geweldig om gelijk het punt van die professor te onderscrhijven ^O^

Ook al zou het officiele verhaal aan alle kanten rammelen daarmee is die alleen nog wel een stuk solider dan waar de de complotters mee aan zijn komen zetten.

Als je een complot aan wil kaarten kom je met valide argumenten waarom een verklaring niet klopt (en dan niet met el_mata natuurkunde) , je gaat dan niet een andere verklaring verzinnen wat rechtstreeks afkomstig lijkt uit een slechte Syfy productie wat nog onwaarschijnlijker is dan de bijbel.
Gelukkig zijn er genoeg onderzoeken die niet leunen op in de ruimte gebaseerde lasers of cgi tot en met, een roep om een nieuw onderzoek is niet bepaald het gedrag van een uit het lood geslagen conspiracy nutjob. Hoe graag je dat ook zou willen natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:43:27 #107
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154861592
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:42 schreef Japie77 het volgende:
_O- _O-

Ongelofelijk. Vooral ook de term "refuse to swallow recieved wisdom" about 911. Je lacht je toch helemaal een deuk.
Ik lach me kapot ja! :')

Meteen in een stuip schieten over een verkeerd geïnterpreteerde, verkeerd gequote en hele gangbare term. _O- En elkaar daarna meteen papegaaien: Ja he!?! Echt he!?! Stom he!?! :D

Goed bezig. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154861656
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er genoeg onderzoeken die niet leunen op in de ruimte gebaseerde lasers of cgi tot en met, een roep om een nieuw onderzoek is niet bepaald het gedrag van een uit het lood geslagen conspiracy nutjob. Hoe graag je dat ook zou willen natuurlijk.
De basis voor een roep voor een nieuw onderzoek zou fouten in het huidige onderzoek moeten zijn, dan moet je dus ook in staat zijn om die fouten te herkennen en verklaren waarom ze fout zijn.

Als je dan bijvoorbeeld aan komt zetten met gebouw 7 en dat die gezien de foto's en films nooit zo spontaan had kunnen instorten dan zou je een punt kunnen hebben maar het probleem daarmee is dat je dan alleen afgaat op beelden van 1 kant van het gebouw. Maar als je daar niet voor open staat als zelfbenoemd waarheidsvinder dan houd het snel op.
pi_154861685
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:43 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik lach me kapot ja! :')

Meteen in een stuip schieten over een verkeerd geïnterpreteerde, verkeerd gequote en hele gangbare term. _O- En elkaar daarna meteen papegaaien: Ja he!?! Echt he!?! Stom he!?! :D

Goed bezig. ;)
Ach het is BNW waar een bijzondere naam ook al een aanwijzing is dat we worden voorgelogen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 09:53:12 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154861770
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 15:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

_O- _O-

Ongelofelijk. Vooral ook de term "refuse to swallow recieved wisdom" about 911. Je lacht je toch helemaal een deuk.
Dat zegt die wetenschapper trouwens nergens op die manier hoor. Dat komt gewoon van die reddit poster. Waarschijnlijk omdat hij het er ook niet mee eens is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:00:08 #111
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154861906
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:53 schreef jogy het volgende:
Dat zegt die wetenschapper trouwens nergens op die manier hoor. Dat komt gewoon van die reddit poster. Waarschijnlijk omdat hij het er ook niet mee eens is.
En dan (in dat Reddit topic) vallen over het woordje "recieved". :) Terwijl het gewoon een term is voor 'gangbaar' of 'conventioneel'. Het heeft niets met (geforceerd) zenden of ontvangen te maken in deze context. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:54:08 #112
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154875706
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 08:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Geweldig om gelijk het punt van die professor te onderscrhijven ^O^

Ook al zou het officiele verhaal aan alle kanten rammelen daarmee is die alleen nog wel een stuk solider dan waar de de complotters mee aan zijn komen zetten.

Als je een complot aan wil kaarten kom je met valide argumenten waarom een verklaring niet klopt (en dan niet met el_mata natuurkunde) , je gaat dan niet een andere verklaring verzinnen wat rechtstreeks afkomstig lijkt uit een slechte Syfy productie wat nog onwaarschijnlijker is dan de bijbel.
Wat een boel aannames en onzin. Hoezo word het punt van die professor onderschreven door mijn post? En je neemt allemaal dingen aan wat betreft een verklaring die ik niet hebt gedaan.

Dus nog maar een keer: Het officiele verhaal rammelt aan alle kanten (word zelfs bevestigd door mensen die meegewerkt hebben aan het officiele onderzoek). Dus laten ze eerst maar eens een objectief onderzoek naar 911 instellen ipv een onderzoek naar waarom mensen officiele verhalen niet voor zoete koek slikken....En dan ook nog eens beweren dat deze mensen vatbaar zijn om IS te joinen.....Je zou zon figuur eigenlijk aan moeten klagen voor laster.
Feyenoord!
  maandag 3 augustus 2015 @ 19:55:21 #113
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154875742
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach het is BNW waar een bijzondere naam ook al een aanwijzing is dat we worden voorgelogen.
Wat doe je hier dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Japie77 op 03-08-2015 20:14:28 ]
Feyenoord!
pi_154876231
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 19:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan halve zool?
Ben je weer eens op de man aan het spelen japie? Dacht dat je van de inhoud was[edit]

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 03-08-2015 20:34:05 ]
  maandag 3 augustus 2015 @ 20:34:57 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154876862
Oké, klaar weer. Japie heeft zijn belediging zelf weggeëdit, dus weer terug naar beschaafd(achtig) discussiëren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 18:42:58 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154901737
de feestdagen komen er weer aan. Spyon Barbie.

Children press a button to chat with Hello Barbie, which “listens” to their speech and sends the audio recording over a WiFi connection to ToyTalk’s cloud-based servers, where that speech is recognized and processed. The Barbie can then make a response.

:{

http://www.independent.co(...)ildren-10115724.html

http://www.theregister.co.uk/2015/02/19/hello_barbie/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 18:47:30 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154901851
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:
de feestdagen komen er weer aan. Spyon Barbie.

Children press a button to chat with Hello Barbie, which “listens” to their speech and sends the audio recording over a WiFi connection to ToyTalk’s cloud-based servers, where that speech is recognized and processed. The Barbie can then make a response.

:{

http://www.independent.co(...)ildren-10115724.html

http://www.theregister.co.uk/2015/02/19/hello_barbie/
Ik zou dan wel even een packetsniffer aan mijn router hangen denk ik. Kijken of dat wicht alleen verstuurd wat het moet versturen :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154902595
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:
de feestdagen komen er weer aan. Spyon Barbie.

Children press a button to chat with Hello Barbie, which “listens” to their speech and sends the audio recording over a WiFi connection to ToyTalk’s cloud-based servers, where that speech is recognized and processed. The Barbie can then make a response.

:{

http://www.independent.co(...)ildren-10115724.html

http://www.theregister.co.uk/2015/02/19/hello_barbie/
Zolang er weinig bekend is over hoe Mattel met die informatie om gaat is het vrij frappant ja. Apple heeft met Siri bijvoorbeeld behoorlijk wat privacy maatregelen getroffen, daar word niets opgeslagen bijvoorbeeld. Bij Mattel wel, want ouders kunnen alles terug luisteren online.
pi_154904879
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:
de feestdagen komen er weer aan. Spyon Barbie.

Children press a button to chat with Hello Barbie, which “listens” to their speech and sends the audio recording over a WiFi connection to ToyTalk’s cloud-based servers, where that speech is recognized and processed. The Barbie can then make a response.

:{

http://www.independent.co(...)ildren-10115724.html

http://www.theregister.co.uk/2015/02/19/hello_barbie/
Maak je niet zorgen! Disney zijn ook toch betrouwbaar?! Tis maar voor de terechte,eerlijke opvoeding en veiigheid van de kinderen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 5 augustus 2015 @ 01:14:14 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154916048
Redelijk oud nieuws maar wel eentje met een typische bnw geur.


http://www.policestateusa.com/2015/gray-state-suicide/

APPLE VALLEY, MN — The project leader of the controversial film, “Gray State,” along with his wife and daughter, were found dead in their home in what authorities have labeled an “apparent murder-suicide.”

The bodies of David Crowley, 29, his wife Komel, 28, and their 5-year-old daughter were discovered lying in their home by a neighbor.

David and Komel Crowley David and Komel Crowley
The Crowley family had not been seen since before Christmas, and neighbors assumed that they were on an extended vacation. Neighbor Collin Prochnow said he grew concerned when packages piled up on the couple’s doorstep and he heard a dog barking inside.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154920462
quote:
11s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 01:14 schreef jogy het volgende:
Redelijk oud nieuws maar wel eentje met een typische bnw geur.

http://www.policestateusa.com/2015/gray-state-suicide/

APPLE VALLEY, MN — The project leader of the controversial film, “Gray State,” along with his wife and daughter, were found dead in their home in what authorities have labeled an “apparent murder-suicide.”

The bodies of David Crowley, 29, his wife Komel, 28, and their 5-year-old daughter were discovered lying in their home by a neighbor.

David and Komel Crowley David and Komel Crowley
The Crowley family had not been seen since before Christmas, and neighbors assumed that they were on an extended vacation. Neighbor Collin Prochnow said he grew concerned when packages piled up on the couple’s doorstep and he heard a dog barking inside.

Crowley? Familie van?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:08:07 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154920531
Ik ruik vooral het zoveelste familiedrama.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:22:29 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154920816
quote:
9s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:08 schreef Copycat het volgende:
Ik ruik vooral het zoveelste familiedrama.
Nee, hij is gezelfmoord. Kan. Niet. Anders.

(Of wel maar het is altijd wel verdacht-achtig als er een maatschappij-kritisch persoon met een missie/project opeens hartstikke dood in een huis ligt)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:00:42 #124
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154926178
quote:
9s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:08 schreef Copycat het volgende:
Ik ruik vooral het zoveelste familiedrama.
Met het belangrijkste project bezig uit zijn leven en dan kiest hij ervoor om zelfmoord te plegen en zijn familie uit te moorden. Yeah makes sense.....
Feyenoord!
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:03:07 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154926249
Want alle familiedrama's komen voort uit een enorme realiteitszin ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:04:03 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154926268
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:05 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Crowley? Familie van?
Die van Supernatural? Denk het niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154926420
quote:
6s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Die van Supernatural? Denk het niet.
Ik ken Supernatural niet. Maar luidt het antwoord ja of nee? :P
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:11:18 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154926447
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:10 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Ik ken Supernatural niet. Maar luidt het antwoord ja of nee? :P
Daar is een Crowley de 'king of hell' maar wat deze Crowley betreft, geen idee eigenlijk. Ik weet niet hoe populair die achternaam is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154926482
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar is een Crowley de 'king of hell' maar wat deze Crowley betreft, geen idee eigenlijk. Ik weet niet hoe populair die achternaam is.
waarom niet?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 14:18:02 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154926630
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_154926801
quote:
'"We deal with facts," he said. "The reality is this is a heartbreaking tragedy."
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:02:01 #132
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_154927772
quote:
Vind het maar vaag, zeker als de datum van overlijden maar gesteld wordt op de datum van het vinden van de lichamen, dit terwijl er aanwijzingen zijn dat het eerder gebeurt moet zijn gezien de opstapeling van pakketjes voor de deur.


It isn't known exactly when the three died. In its report, the medical examiner's office lists their date of death as the day they were found. Neighbors said they stopped seeing signs of life in the house around Christmas.
http://www.twincities.com(...)confirmed?source=pkg
There is only one religion
pi_154929239
Hier een bekende van Crowley die denkt dat het geen moord was, maar zoals de politie zegt, moord-moord-zelfmoord.

http://thenewsdoctors.com(...)-was-assassinated-2/
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:23:50 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154930154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:56 schreef Scrummie het volgende:
Hier een bekende van Crowley die denkt dat het geen moord was, maar zoals de politie zegt, moord-moord-zelfmoord.

http://thenewsdoctors.com(...)-was-assassinated-2/
Heb ik later ook gezien. Zeker de schermafdrukken van zijn Facebook wijzen wel in de richting van iemand die in de financiële problemen zat.



Mja, weten zullen we het waarschijnlijk nooit, geen idee wat ik minder erg zou vinden eerlijk gezegd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154930267
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb ik later ook gezien. Zeker de schermafdrukken van zijn Facebook wijzen wel in de richting van iemand die in de financiële problemen zat.

[ afbeelding ]

Mja, weten zullen we het waarschijnlijk nooit, geen idee wat ik minder erg zou vinden eerlijk gezegd.
Yep! Neemt niet weg dat ik het apart vind dat ze geen tijdstip van overlijden aanwijzen (tenminste, in de artikelen die ik vind zijn allemaal van januari of februari word gezegd dat dit nog niet bekend is of word). Lijkt me dat ze dat tegenwoordig toch vrij accuraat terug kunnen vinden bij een autopsie.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:35:23 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154930556
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Yep! Neemt niet weg dat ik het apart vind dat ze geen tijdstip van overlijden aanwijzen (tenminste, in de artikelen die ik vind zijn allemaal van januari of februari word gezegd dat dit nog niet bekend is of word). Lijkt me dat ze dat tegenwoordig toch vrij accuraat terug kunnen vinden bij een autopsie.
Misschien zijn we een beetje misleid door al die CSI achtige series waar ze het tot op de seconde uit kunnen rekenen door allerlei exotische processen. :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:33:46 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154932074
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:35 schreef jogy het volgende:

Misschien zijn we een beetje misleid door al die CSI achtige series waar ze het tot op de seconde uit kunnen rekenen door allerlei exotische processen. :P.
Zoiets denk ik ook. Die lichamen lagen er al een poos, in (verregaande?) staat van ontbinding. Verwacht dat een exacte time of death niet te geven is en dat daarom (volgens policy?) de dag van het vinden van de lijken wordt gebruikt als dag van overlijden.

Vind het altijd zo tragisch als ouders kinderen menen mee te moeten sleuren in een zelfverkozen dood.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:41:40 #138
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154935594
quote:
9s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 14:03 schreef Copycat het volgende:
Want alle familiedrama's komen voort uit een enorme realiteitszin ...
?? Het is dan ook geen familiedrama.....Dat maak jij ervan. Lijkt me duidelijk dat je wel snapt dat als iemand met HET project van zijn leven bezig is hij niet opeens even tussendoor zijn vrouw, kind en hemzelf gaan vermoorden. Of snap je dat niet?
Feyenoord!
pi_154935700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:05 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Crowley? Familie van?
OMG! Misschien Alistair z'n grootvader is ! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:53:29 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154935949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

?? Het is dan ook geen familiedrama.....Dat maak jij ervan. Lijkt me duidelijk dat je wel snapt dat als iemand met HET project van zijn leven bezig is hij niet opeens even tussendoor zijn vrouw, kind en hemzelf gaan vermoorden. Of snap je dat niet?
Jij maakt nu even hard aannames als Cc doet, dat zie je toch wel? Geld problemen kunnen vreemde dingen met een mens doen.

Het kan beide, het zou me niks verbazen als hij is omgebracht maar het zou me evenmin verbazen dat hij het wel zelf heeft gedaan en als ik heel cynisch ben zou ik zelfs kunnen denken dat hij heel misschien ook wel bedacht kan hebben hoe het eruit zou zien voor zijn doelgroep.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:55:11 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154936011
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:53 schreef jogy het volgende:

Het kan beide, het zou me niks verbazen als hij is omgebracht maar het zou me evenmin verbazen dat hij het wel zelf heeft gedaan en als ik heel cynisch ben zou ik zelfs kunnen denken dat hij heel misschien ook wel bedacht kan hebben hoe het eruit zou zien voor zijn doelgroep.
Now you're talking!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:57:27 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154936085
quote:
11s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Now you're talking!
Alleen als ik de deuren wijd open zet voor al het cynisme wat er in mij verborgen zit hoor, anders niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:59:39 #143
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154936150
Wie weet zit die gast met zijn gezin ergens op een tropisch eiland met een vette bankrekening :s)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 20:01:08 #144
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154936182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie weet zit die gast met zijn gezin ergens op een tropisch eiland met een vette bankrekening :s)
Die optie is er ook nog, ergens. Druk eilandje wordt het onderhand. Gezellig :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154936324
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie weet zit die gast met zijn gezin ergens op een tropisch eiland met een vette bankrekening :s)
Maar natuurlijk. Dit vind ik toch wel de meest voor de hand liggende verklaring.
pi_154936377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie weet zit die gast met zijn gezin ergens op een tropisch eiland met een vette bankrekening :s)
Tuurlijk. Bij alle andere hoax-en valse vlaggers.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 20:14:26 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154936543
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:01 schreef jogy het volgende:

Die optie is er ook nog, ergens. Druk eilandje wordt het onderhand. Gezellig :).
Als Illuminati-member Christiano Ronaldo

een eiland kan kopen voor zijn -wink wink- agent -wink wink- :
http://bleacherreport.com(...)land-as-wedding-gift , dan zijn al die solo-eilandjes natuurlijk peanuts voor de biggest bosses.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 20:21:25 #148
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154936743
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:53 schreef jogy het volgende:

[..]

Jij maakt nu even hard aannames als Cc doet, dat zie je toch wel? Geld problemen kunnen vreemde dingen met een mens doen.

Het kan beide, het zou me niks verbazen als hij is omgebracht maar het zou me evenmin verbazen dat hij het wel zelf heeft gedaan en als ik heel cynisch ben zou ik zelfs kunnen denken dat hij heel misschien ook wel bedacht kan hebben hoe het eruit zou zien voor zijn doelgroep.
Klopt, kan beide. Maar als die klootzakkenvrouw harde aannames doet kan ik dat ook. ;)
Feyenoord!
pi_154937413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie weet zit die gast met zijn gezin ergens op een tropisch eiland met een vette bankrekening :s)
Beetje plastiche chirurgie wordt ook wat goedkoper.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154937440
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Die optie is er ook nog, ergens. Druk eilandje wordt het onderhand. Gezellig :).
Er zijn genoeg eilandjes.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 5 augustus 2015 @ 20:55:03 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154937773
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn genoeg eilandjes.
Precies en rustige plaatsen. Ze zullen heus niet allemaal samen op één eiland zitten ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154937836
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

?? Het is dan ook geen familiedrama.....Dat maak jij ervan. Lijkt me duidelijk dat je wel snapt dat als iemand met HET project van zijn leven bezig is hij niet opeens even tussendoor zijn vrouw, kind en hemzelf gaan vermoorden. Of snap je dat niet?
Het is wel een familie drama hoor, tot nu toe dan. Dat maakt CC er dus niet van, dat is het volgens de politie gewoon. Lijkt me ook duidelijk dat als iemand met HET project van zijn leven bezig is, waar hij dus nog geen financiering voor rond kon krijgen, en verder geen inkomsten heeft, daar best depressief van kan worden en daaruit voortvloeiend zijn vrouw en kind vermoord, en hemzelf. Dat is nou eenmaal de menselijke psyche zoals we al wel vaker hebben mee gemaakt, in de USA, maar net zo goed hier in NL.
pi_154938320
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies en rustige plaatsen. Ze zullen heus niet allemaal samen op één eiland zitten ;)
Als ze allemaal naar 't zelfde plastic surgeon gaan,krijgen ze korting....(
of vergrotingen,onnatuurlijk :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 5 augustus 2015 @ 21:59:46 #154
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154940262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 20:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is wel een familie drama hoor, tot nu toe dan. Dat maakt CC er dus niet van, dat is het volgens de politie gewoon. Lijkt me ook duidelijk dat als iemand met HET project van zijn leven bezig is, waar hij dus nog geen financiering voor rond kon krijgen, en verder geen inkomsten heeft, daar best depressief van kan worden en daaruit voortvloeiend zijn vrouw en kind vermoord, en hemzelf. Dat is nou eenmaal de menselijke psyche zoals we al wel vaker hebben mee gemaakt, in de USA, maar net zo goed hier in NL.
Want als de politie iets zegt is het 100% waar. Net als dat wat in de krant staat of in het journaal 100% waar is....Of politici...
Feyenoord!
pi_154940373
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Want als de politie iets zegt is het 100% waar. Net als dat wat in de krant staat of in het journaal 100% waar is....Of politici...
Nee, maar in mijn wereld (en die van de rest van de wereldbevolking) werkt het principe: onschuldig tenzij het tegendeel bewezen is nog altijd vrij goed.

Je mag er van vinden wat je wil verder, maar jij zegt dat CC er iets van maakte, wat niet zo is. Je leest weer eens half en gaat dan gelijk als een dolle hyena erop, maar misschien moet je voortaan je beter inlezen voor je iets gaat roeptoeteren (zoals de rest, op 3/4 uitzonderingen na, hier altijd wel doet).
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:06:52 #156
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154940575
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, maar in mijn wereld (en die van de rest van de wereldbevolking) werkt het principe: onschuldig tenzij het tegendeel bewezen is nog altijd vrij goed.

Je mag er van vinden wat je wil verder, maar jij zegt dat CC er iets van maakte, wat niet zo is. Je leest weer eens half en gaat dan gelijk als een dolle hyena erop, maar misschien moet je voortaan je beter inlezen voor je iets gaat roeptoeteren (zoals de rest, op 3/4 uitzonderingen na, hier altijd wel doet).
Wat een aannames weer zeg. Waarom bemoei je je eigenlijk met een discussie tussen haar en mij? Niks beters te doen? CC zegt letterlijk " ik ruik een familiedrama" Ze maakt er dus iets van. En ik maak er iets anders van. Verder ben ik hier vrij rustig voor een "dolle hyena".

En wat onschuldig tot het tegendeel bewezen is ermee te maken heeft? Je bedoelt dat die man onschuldig is dus? Of is het al bewezen dat hij zijn vrouw en kind vermoorde?
Feyenoord!
pi_154940814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een aannames weer zeg. Waarom bemoei je je eigenlijk met een discussie tussen haar en mij? Niks beters te doen? CC zegt letterlijk " ik ruik een familiedrama" Ze maakt er dus iets van. En ik maak er iets anders van. Verder ben ik hier vrij rustig voor een "dolle hyena".
Ah, ik mag me niet met jullie posts bemoeien? Ik reageer ergens op, niet heel raar op een forum. Toch?
En dat ruiken had ik niet gezien, maar dan nog maakt ze er niets van. Maar goed, dat is een behoorlijke onzinnige discussie en zoals altijd; wij worden het never nooit eens, vooral niet over dit soort pietluttigheden.

quote:
En wat onschuldig tot het tegendeel bewezen is ermee te maken heeft? Je bedoelt dat die man onschuldig is dus? Of is het al bewezen dat hij zijn vrouw en kind vermoorde?
Nee, dat als politie zegt, met reden, dat het een familie drama is, dat ik het daar dan, tenzij ik andere bewijzen zie die totaal de andere kant op gaan, wat het dus direct verdacht en heel BNW zou maken, gezien de achtergrond. Maar, zoals ik al las in een artikel van een bekende van Crowley, is het volgens die bekende dus ook gewoon gegaan zoals tot nu toe bekend is.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:31:15 #158
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_154941706
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah, ik mag me niet met jullie posts bemoeien? Ik reageer ergens op, niet heel raar op een forum. Toch?
En dat ruiken had ik niet gezien, maar dan nog maakt ze er niets van. Maar goed, dat is een behoorlijke onzinnige discussie en zoals altijd; wij worden het never nooit eens, vooral niet over dit soort pietluttigheden.

[..]

Nee, dat als politie zegt, met reden, dat het een familie drama is, dat ik het daar dan, tenzij ik andere bewijzen zie die totaal de andere kant op gaan, wat het dus direct verdacht en heel BNW zou maken, gezien de achtergrond. Maar, zoals ik al las in een artikel van een bekende van Crowley, is het volgens die bekende dus ook gewoon gegaan zoals tot nu toe bekend is.
Tja als iemand met een enorm maatschappij kritische doc bezig is die al onwijs waar de trailer al onwijs veel hits van heeft gehad en de man is ook nog eens een exmilitair (die mensen worden vaak hoog aangeschreven in de USA) en dan terwijl hij midden in het project van zijn leven zit en daar volgens mij ook al funding voor had gevonden zijn vrouw en kind en hemzelf vermoord vind ik erg verdacht. Maar misschien is het inderdaad wel gewoon een familiedrama.
Feyenoord!
pi_154941757
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tja als iemand met een enorm maatschappij kritische doc bezig is die al onwijs waar de trailer al onwijs veel hits van heeft gehad en de man is ook nog eens een exmilitair (die mensen worden vaak hoog aangeschreven in de USA) en dan terwijl hij midden in het project van zijn leven zit en daar volgens mij ook al funding voor had gevonden zijn vrouw en kind en hemzelf vermoord vind ik erg verdacht. Maar misschien is het inderdaad wel gewoon een familiedrama.
Die funding was er nog niet, hij had gesprekken, maar zoals je van die bekende kan lezen waren het maar gesprekken nog. Helaas.. wie weet was het anders afgelopen als hij wel die funding had gekregen, bijvoorbeeld. We zullen het nooit weten waarschijnlijk.
pi_154941776
Nashville, er staat iets groots te gebeuren zeg ik je.

[ Bericht 26% gewijzigd door jogy op 05-08-2015 22:38:44 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 6 augustus 2015 @ 11:06:42 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154950724
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die funding was er nog niet, hij had gesprekken, maar zoals je van die bekende kan lezen waren het maar gesprekken nog. Helaas.. wie weet was het anders afgelopen als hij wel die funding had gekregen, bijvoorbeeld. We zullen het nooit weten waarschijnlijk.
Nou, als ik een beetje naar die youtube kijk was het project al bijna klaar verder, moest alleen nog een beetje opgepoetst worden. Wel karig dat je op de laatste hindernissen begint te struikelen qua budget, dat dan weer wel.

het was wel een redelijk charismatisch persoon, ook een ex militair en leek aardig populair te zijn met in ieder geval een aardig (pessimistisch) inzicht in de verenigde staten en waar het heen zou kunnen glijden. Misschien is die combinatie wel genoeg om iemand uit de weg te werken. Een beetje een combinatie van gevaarlijke trekjes. Inzicht, charisma en een voor het publiek nog steeds hoog aangeschreven beroep die dus kritisch is tegen zijn oude baas.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 6 augustus 2015 @ 11:46:40 #162
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154951690
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:33 schreef Divje het volgende:
Nashville, er staat iets groots te gebeuren zeg ik je.
http://www.tennessean.com(...)ch-theater/31171021/

Groot genoeg? ;)
Zou natuurlijk zo een False Flag gone wrong kunnen zijn. Lokale autoriteiten die niet op de hoogte waren van de federale Flase Flag actie en per ongeluk (te vroeg) hun airsoft dragende crisisacteur plat hebben geknald!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154951993
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

http://www.tennessean.com(...)ch-theater/31171021/

Groot genoeg? ;)
Zou natuurlijk zo een False Flag gone wrong kunnen zijn. Lokale autoriteiten die niet op de hoogte waren van de federale Flase Flag actie en per ongeluk (te vroeg) hun airsoft dragende crisisacteur plat hebben geknald!
Door de edit is m'n post niet zo leuk meer ;( ;)
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 6 augustus 2015 @ 12:01:19 #164
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154952062
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 11:58 schreef Divje het volgende:
Door de edit is m'n post niet zo leuk meer ;( ;)
Lieve mods! O+

[ Bericht 26% gewijzigd door jogy op 06-08-2015 12:01:44 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154993365
Zelf nog nooit van gehoord, maar het schijnt dat de leaks van Snowden hebben bevestigd dat het spionage programma "ECHOLON" bestaat, sinds de jaren 60. Nu niet meer actief geloof ik.

http://www.duncancampbell(...)there-echelon-system
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 23:57:49 #166
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155001991
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:12 schreef Scrummie het volgende:
Zelf nog nooit van gehoord, maar het schijnt dat de leaks van Snowden hebben bevestigd dat het spionage programma "ECHOLON" bestaat, sinds de jaren 60. Nu niet meer actief geloof ik.

http://www.duncancampbell(...)there-echelon-system
Volgens mij wist ik daar op de basisschool al van. Is al vrij lang een publiek geheim :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 8 augustus 2015 @ 02:01:07 #167
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155006023
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 23:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Volgens mij wist ik daar op de basisschool al van. Is al vrij lang een publiek geheim :)
Dat werd hier in ieder geval altijd als aluhoedje bullshit gezien.

Bedankt voor de link, scrummie :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155008944
Geen dank :). Word tijd dat al die documenten van Snowden gewoon openbaar worden met een lekkere zoekmachine erbij.
pi_155048949
Er schijnt best serieuze dreiging te zijn in Engeland aankomende week. Normaal zou ik zeggen; niets aan de hand en doorlopen, maar die Britten schijnen het vrij serieus te nemen:

http://www.dailymail.co.u(...)acular-Saturday.html

quote:
Jihadis plan to blow up the Queen at an event to mark the anniversary of the end of the Second World War
Police and MI5 are involved in a race against time to thwart the assassination plot orchestrated from Syria
Extremists aim to strike on Saturday by exploding a deadly pressure cooker bomb during events in London
Other members of the Royal Family, David Cameron, veterans and serving soldiers are due to attend event
Ook zouden eenheden van de RAF acties uitvoeren in Syrie om kopstoppen van deze 'terrorcell' te pakken.

Spannend weekje dus! En misschien goed om in de gaten te houden mocht er wat gebeuren, om eventuele false flag argumenten tegen of juist voor te spreken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2015 16:55:21 ]
  Moderator zondag 9 augustus 2015 @ 17:08:29 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_155049439
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 16:54 schreef Scrummie het volgende:
Er schijnt best serieuze dreiging te zijn in Engeland aankomende week. Normaal zou ik zeggen; niets aan de hand en doorlopen, maar die Britten schijnen het vrij serieus te nemen:

http://www.dailymail.co.u(...)acular-Saturday.html

[..]

Ook zouden eenheden van de RAF acties uitvoeren in Syrie om kopstoppen van deze 'terrorcell' te pakken.

Spannend weekje dus! En misschien goed om in de gaten te houden mocht er wat gebeuren, om eventuele false flag argumenten tegen of juist voor te spreken.
Ohh dat wordt in meer dan één opzicht een hete week dus :X
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:07:59 #171
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155146410
quote:
Justitie gijzelt zieke en zwangere mensen voor niet betalen bekeuringen.
Den Haag draait voor een groot deel op de camera’s van de politie en hun persoonlijke KGB, het beruchte en gevreesde Centraal Justitieel Incasso Bureau (CJIB).

Daar wordt echt met de botte bijl gehakt als je niet snel genoeg je portemonnee trekt.

Als er iets is in Nederland dat doet denken aan communistische tijden en de daarbij behorende wrede geheimediensten zoals de KGB dan is dat zonder meer het CJIB.

Het is jammer dat mensen toch in de rij staan om daar te mogen werken en dat zal ook de reden zijn dat ze het in Leeuwarden hebben gevestigd, nu niet bepaald een streek waar de banen voor het oprapen liggen.

De verhalen die de ronde doen over het gedrag van deze instantie, in combinatie met Justitie uit Den Haag, gaan over praktijken die niet thuis horen in een land dat zich beschaafd durft te noemen.

Een beschaafd land gooit geen hoogzwangere vrouwen de cel in omdat ze een paar honderd Euro aan bekeuringen hebben openstaan. Een beschaafd land gooit geen nierpatiënten in de cel vanwege een niet betaalde boete wanneer er geen dialyse-apparatuur beschikbaar is.

Dit land doet dat allemaal wel en allemaal vanwege geld. Overheden die worden gekocht door bankiers en volkomen maling hebben aan de bevolking doen wel alles wat in hun vermogen ligt om de laatste stuivers uit de zakken van arme burgers te persen.

Het schijnt dat zich bij de NRCV een klokkenluider heeft gemeld. Een dame die voorheen werkzaam was bij wat toen heette Justitieel Medisch Centrum en tegenwoordig Justitieel Centrum voor Somatische Zorg.

De reden dat deze vrouw uit de school klapt is als volgt:

‘Ik kon het niet meer aan en het over mijn hart verkrijgen. Ik ben opgeleid om mensen te genezen en te verzorgen, daarom heb ik voor dit vak gekozen. En dat gebeurt hier niet.’

Over hoogzwangere vrouwen die worden gegijzeld omdat ze een boete niet hebben betaald, zegt ze:

Zodra de weeën beginnen worden de aanstaande moeders naar het Bronovo-ziekenhuis gebracht waar ze bevallen. Vervolgens worden ze met of zonder baby weer achter de tralies gezet, afhankelijk van de gezondheid van de baby.

‘Het is werkelijk om te huilen. De gezondheidszorg is hier ondergeschikt aan de financiën van de overheid. Dit systeem kent alleen maar slachtoffers, want uiteindelijk lopen de schulden verder op en raken moeder en kind getraumatiseerd.’

Het gaat echter nog veel verder dan alleen zwangere vrouwen:

Tijdens onze ontmoeting vertelde de tipgever ook dat nierpatiënten rücksichtloss achter tralies worden gegijzeld, terwijl er geen nierdialyse-apparatuur aanwezig is. Volgens de oud-medewerker wordt er eerst gestraft en dan pas naar het medisch dossier van de gegijzelde gekeken. ‘Hetzelfde geldt voor hartpatiënten.’

Het is natuurlijk diep triest dat we leven in een maatschappij waarin mensen niet meer bestaan. Waar werkelijk alles in geld wordt uitgedrukt en opbrengsten belangrijker zijn dan het welzijn van mensen.

Een overheid die voor onderdanen hoort te zorgen, maar die in werkelijkheid ziel en zaligheid (en daarmee hun volk) verkoopt aan de duivel (bankiers).

bron
bron
Wat een prachtig land is Nederland. Gestapo viert weer hoogtij in dit corrupte politiestaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:10:24 #172
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155146471
quote:
NASA Is Allegedly Covering Up ‘Devastating’ Meteor Impact In Iran To Prevent Panic Ahead Of September 23 Asteroid Apocalypse

Conspiracy theory blogs are making claims that the recent meteor impact event in the Islamic Republic of Iran “devastated” parts of the country, but NASA and the Western media are covering up the truth to prevent panic ahead of the “Big One” — the asteroid impact apocalypse event that doomsday theorists say will occur on September 23.

According to reports in the conspiracy theory blogosphere, the scant coverage of the Iran meteor impact event by the Western media gives the false impression that it was a minor incident. However, according to conspiracy theorists, local sources say that the destruction wreaked by the meteor impact was “on an unimaginable scale.”

Conspiracy theorists say that silence by NASA and the Western media is proof of an impending asteroid impact apocalypse and evidence that the authorities cannot be trusted to inform the public about the danger ahead.

The Daily Sheeple argues that the focus on the Iran nuclear deal and Cecil the Lion is distracting attention from the real news.

bron
mmm waarom zou de MSM niets rapporteren over een meteorieten inslag
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155146486
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

mmm waarom zou de MSM niets rapporteren over een meteorieten inslag
Omdat dat niet gaat gebeuren.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:14:29 #174
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155146565
quote:
Politietraining leert Amerikaanse agenten om eerst te schieten en dan pas te praten
Politietraining leert Amerikaanse agenten om eerst te schieten en dan pas te praten
Hoewel steeds meer gevallen van politiegeweld het nieuws halen, blijft Amerikaans psycholoog William J. Lewinkski agenten trainen in de zogenaamde "shoot first"-methode. In de rechtszaal sluit hij zijn verdedigingsverhaal steevast af met de conclusie: de agent heeft correct gehandeld.

bron
Dergelijke strapatsen komt natuurlijk ook naar Nederland. De tendens is duidelijk zichtbaar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:15:43 #175
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155146598
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat dat niet gaat gebeuren.
Meteorieten inslag is al gebeurd. Dat er iets op stapel staat 23ste september staat er los van.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:17:51 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155146642
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Meteorieten inslag is al gebeurd. Dat er iets op stapel staat 23ste september staat er los van.
Oeh vertel :{

of bedoel je dit?

* 23-25 September 2015 | Global Climate Chaos (Laurent Fabius)
* 23-24 September 2015 | UNKNOWN (Year of Jubilee)
15-28 September 2015 | 70th Session of the United Nations General Assembly (New York City,US)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155146754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Meteorieten inslag is al gebeurd. Dat er iets op stapel staat 23ste september staat er los van.
Oh zo. Nouja, dan zal het niet interessant genoeg zijn schijnbaar. Fok! melde het overigens wel, net als een aantal andere websites, MSM inderdaad niet.

Waarom? Geen idee. Wat ik zeg; het zal niet genoeg clicks opleveren, waarschijnlijk.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:26:22 #178
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155146823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh zo. Nouja, dan zal het niet interessant genoeg zijn schijnbaar. Fok! melde het overigens wel, net als een aantal andere websites, MSM inderdaad niet.

Waarom? Geen idee. Wat ik zeg; het zal niet genoeg clicks opleveren, waarschijnlijk.
Dus nieuws gaat niet over inhoud maar over winstmaximalisatie. Zoals van de week dat Miss Piggy en Kermit uit elkaar zijn. Meerdere pagina artikel in de telegraaf.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155146841
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus nieuws gaat niet over inhoud maar over winstmaximalisatie. Zoals van de week dat Miss Piggy en Kermit uit elkaar zijn. Meerdere pagina artikel in de telegraaf.
Ja, dat klopt. Al een tijdje. Helaas.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:28:33 #180
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155146873
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oeh vertel :{

of bedoel je dit?

* 23-25 September 2015 | Global Climate Chaos (Laurent Fabius)
* 23-24 September 2015 | UNKNOWN (Year of Jubilee)
15-28 September 2015 | 70th Session of the United Nations General Assembly (New York City,US)

http://beforeitsnews.com/(...)d-music-3152786.html
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155146943
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus nieuws gaat niet over inhoud maar over winstmaximalisatie. Zoals van de week dat Miss Piggy en Kermit uit elkaar zijn. Meerdere pagina artikel in de telegraaf.
Kan je overigens nog een andere bron vinden dat er daadwerkelijk een meteoriet is neergestort? Ik kan niets anders vinden dan wat vage bronnen, die dan beweert dat een official het bevestigd heeft, maar dat kan ik dan weer helemaal nergens anders vinden.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2015 13:32:28 ]
pi_155147095
quote:
Heel veel wirwar allemaal, maar wel weer mooi BNW voer.

Maar als ik dit zo allemaal eens zie, en wat al ruim een paar jaar bezig is, blijkt het toch allemaal bijbels te zijn.
Ook onder veel filmpjes prediken gelovigen dat de gene die achter jezus zullen gaan staan het zullen overleven, op de één of andere manier.

Nu vraag ik mij af, ben jij gelovig? En denk jij dat dit ook werkelijk bijbels is allemaal?
Zelf ben ik niet gelovig, althans niet in de geloven die staan geschreven zoals het christendom en alle andere geloven met boekjes die van alles opleggen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_155147206
Andere bron: https://translate.google.(...)n&edit-text=&act=url

BBC, de Persische variant. Vertaald door Google translate, brengt het allemaal wat genuanceerder en van die grootschalige schade klopt dus, volgens dit artikel, niets van.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:14:01 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155148128
quote:
zo kan ik ook wel iets voorspellen

Op 23 november hebben we vast ergens regen op de planeet, er gaan mensen dood en er worden geboren!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:06:57 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155149599
Madonna geeft een concert, de 23ste. Dat is best rampzalig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:08:55 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155149658
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:06 schreef Copycat het volgende:
Madonna geeft een concert, de 23ste. Dat is best rampzalig.
met in het voor programma J bieber :'( de wereld gaat er aan!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155155020
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:06 schreef Copycat het volgende:
Madonna geeft een concert, de 23ste. Dat is best rampzalig.
Gaat ze weer vallen? :+
  donderdag 13 augustus 2015 @ 01:23:35 #188
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155167826
quote:
O, o, EU. We zouden elke dag wel een topic kunnen vullen met nieuwe wanstaltigheden die uit de ondemocratisch diepe krochten van Brussel omhoog komen borrelen. Makkelijk. En laat dat nou precies zijn waar de Britse pers mee bezig is, nu de VK zijn hoop heeft gevestigd op een EU-referendum. Want de Britten zullen het komende jaar alles uit de kast moeten halen om dat referendum af te dwingen en te winnen. Maar dan ook echt álles, want ze moeten daarbij opboksen tegen een Europese superstaat die gewoon een propagandapotje van 500 miljoen pond heeft klaarstaan om zichzelf bij het volk in een positief daglicht te zetten. Minimaal 500 miljoen, want door de ondoorzichtigheid van de Europese budgetten zou het ook zomaar wel eens om een paar miljard kunnen gaan. Allemaal geld dat de EU jaarlijks opzij legt voor het verkopen van zoete leugens aan de kiezers en het brainwashen van hun kinderen met leuke EU-stripverhalen. Van hun eigen belastinggeld. Een miljoenmiljard die de EU ieder jaar opnieuw stukslaat aan duizenden publicaties ter zelfpromotie. En bijvoorbeeld aan dit soort tranentrekkende video's waarin het vergane lijk van Sir Winston Churchill even uit zijn graf gehaald wordt om demense te vertellen dat we dus wel wereldvrede te danken hebben aan de bureaucratische moloch die we tegenwoordig de EU noemen. Om nog maar niet te spreken van de milieuvriendelijke steekpenningen waarmee de EU zo graag liefdadigheidsorganisaties omkoopt, daar zijn natuurlijk weer aparte potjes met belastinggeld voor. Nou Britten, maak je borst maar nat. Als dat referendum er komt dan, want het Britse parlement moet er eerst nog mee instemmen. Gaan wij ons nu even vermaken met mooie kinderkleurplaten over het schattige kleine sterretje op de Europese vlag. Hebben we tenslotte zelf voor betaald.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/08/eupropagandamachine_draait_doo.html
Het EU Fascisme kan niet op!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 09:39:25 #189
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155171904
Wtf? :r

Now that the Ontario Liberal Party has a majority in government and no election is in sight, Premier Kathleen Wynne has "coincidentally" announced that in the fall of 2015, she will reintroduce the graphic Sex Ed Curriculum that had outraged parents in 2010.

https://www.campaignlifec(...)?p=Sex_Ed_curriculum

It's important to consider the fact that this curriculum was also written under the direction of an alleged child pornographer, Mr. Benjamin Levin. He was the Deputy Education Minister at the time, serving under then Education Minister Kathleen Wynne. Levin was charged by police with 7 counts of making and distributing child pornography.

http://www.torontosun.com(...)ome-charges-in-march

Petitie

Eng wijf die Kathleen Wynne!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 09:51:13 #190
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155172103
quote:
13s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Wtf? :r
Oh noes!

quote:
The new curriculum document also has a much stronger undertone of sex as a purely recreational activity whose purpose is pleasure, apart from love or marriage.
Op de Christelijke moraalbarricades! Sex voor plezier :{w baby's broeden pvd!

Volgens mij val je in de welbekende BNW-waarschuwing 'Pas op een pedo!' val om 'de kinderen te beschermen' tegen (voor bepaalde groepen) ongewenste leermethodes.

Wat een site! :') Ik wist niet dat je je zo enthousiast zou lenen als spreekbuis voor de Christelijke moraalpolitie CAD. :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:17:38 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155172651
quote:
13s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Wtf? :r

Now that the Ontario Liberal Party has a majority in government and no election is in sight, Premier Kathleen Wynne has "coincidentally" announced that in the fall of 2015, she will reintroduce the graphic Sex Ed Curriculum that had outraged parents in 2010.

https://www.campaignlifec(...)?p=Sex_Ed_curriculum

It's important to consider the fact that this curriculum was also written under the direction of an alleged child pornographer, Mr. Benjamin Levin. He was the Deputy Education Minister at the time, serving under then Education Minister Kathleen Wynne. Levin was charged by police with 7 counts of making and distributing child pornography.

http://www.torontosun.com(...)ome-charges-in-march

Petitie

Eng wijf die Kathleen Wynne!
Ik heb de stukjes gelezen en zie er echt niets schokkends aan eigenlijk. het is niet zo dat ze tot in detail de werking van een strap-on of buttplug uitleggen met plaatjes. Of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:26:59 #192
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155172865
Heeft niks met geloof of religie te maken. Het is brainwashen van kinderen.


bah bah.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155173192
bah bah bah!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 10:41:01 #194
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155173203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Heeft niks met geloof of religie te maken.
Wat!?! :o Heb jij je eigen bron wel gelezen? Voorbeeld na voorbeeld van kleingeestige religieuze bezwaren op seksuele voorlichting.

CLC is een pro-life extreem conservatieve christelijke organisatie. Die een smear campaign kennelijk als gerechtvaardigde communicatietool zien.

Die groep is misschien wel erger dan ons eigen Bert Dorenbos! :N

quote:
Het is brainwashen van kinderen.


bah bah.
Je bedoelt sexuele voorlichting? :) Heb je zelf het curriculum gelezen?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:30:25 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155174239
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Heeft niks met geloof of religie te maken. Het is brainwashen van kinderen.


bah bah.
Het normaliseren van seks brengt wat mij betreft geen nadelen met zich mee. Maakt kinderen en jong volwassenen juist weerbaarder tegen potentieel misbruik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155174300
Hoort zo'n discussie niet meer thuis in een ander forumdeel? Ik zie diverse forumdelen waarin zo'n discussie plaats zou kunnen vinden, maar BNW is nou niet echt mijn eerste gedachte.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:45:31 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155174645
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Hoort zo'n discussie niet meer thuis in een ander forumdeel? Ik zie diverse forumdelen waarin zo'n discussie plaats zou kunnen vinden, maar BNW is nou niet echt mijn eerste gedachte.
Achterliggende idee is natuurlijk de (eventuele) samenzwering van het ritualistische misbruik van de hoogste regionen van de politieke en zakelijke macht. Gekker nog, dit concept sluit perfect aan op een belangrijk onderdeel van het boek waar dit forum zijn naam aan te danken heeft :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155174700
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Achterliggende idee is natuurlijk de (eventuele) samenzwering van het ritualistische misbruik van de hoogste regionen van de politieke en zakelijke macht. Gekker nog, dit concept sluit perfect aan op een belangrijk onderdeel van het boek waar dit forum zijn naam aan te danken heeft :P.
Dat bespreken leek me nou niet echt de intentie van cad, maar goed, het zal wel.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 11:48:29 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155174741
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Het normaliseren van seks brengt wat mij betreft geen nadelen met zich mee. Maakt kinderen en jong volwassenen juist weerbaarder tegen potentieel misbruik.
hoe ze in de VS omgaan met sexule voorlichting
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:19:24 #200
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155175565
Geniaal filmpje! Schrijnend onderwerp...

Én is in Nederland niet heel veel beter waarschijnlijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:33:17 #201
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155175920
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
Én is in Nederland niet heel veel beter waarschijnlijk.
Niet? Ik meen me nog te herinneren dat ik seksuele voorlichting heb gekregen die het allemaal wel oké uitlegde eigenlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:43:37 #202
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155176188
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:33 schreef jogy het volgende:
Niet? Ik meen me nog te herinneren dat ik seksuele voorlichting heb gekregen die het allemaal wel oké uitlegde eigenlijk.
Verschilt natuurlijk ook sterk per school! :) Op het Guido de Brés zal het ongetwijfeld anders gaan dan op een vrije school.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:45:02 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155176222
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Verschilt natuurlijk ook sterk per school! :) Op het Guido de Brés zal het ongetwijfeld anders gaan dan op een vrije school.
Ah, logisch, bij mij was het waarschijnlijk ter voorkoming van ongewenste tienerzwangerschappen bij toekomstige bijstandsmoeders.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 12:52:15 #204
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155176394
Terug naar de CLC want het zijn pareltjes!

https://www.campaignlifecoalition.com/index.php?p=EIE_Detail

Hier hebben ze problemen mee:

quote:
• would have taught 6 year olds about the sexual parts of the human body
• would have taught 8 year olds about homosexuality and “gender identity” (the idea that it is ok and normal to have a male body but self-identify as a woman, and vice versa).
• would have taught 10 year olds that “gender identity” and “sexual orientation” cannot be changed (a myth discredited by 150 years of psychological clinical evidence, plus the existence of thousands of men and women who have changed their orientation from homosexual to heterosexual)
Mooi detail ook, homoseksualiteit is totally wel te genezen! ^O^ :N
• would have given 6th graders instructions on the pleasures of masturbation and vaginal lubrication
• would have taught 7th graders about “vaginal [and] anal intercourse”.
The horror! :o

De website staat verder vol met intolerant geneuzel en het 'gevaar' van seksuele voorlichting. Verder quoten ze selectief en incompleet om hun verhaal kracht bij te zetten. Ze vertellen niet de (hele) waarheid en halen er irrelevante zaken bij om de boel zwart te maken.

Dit deden ze in 2010 en nu dus weer...

Ik snap werkelijk waar niet dat een BNW'er in dit soort propaganda en leugens tuint, laat staan het napraat. :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:08:12 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155176788
Ik had ook niets anders verwacht dat men over het algemeen dit soort modern onderwijs toejuicht. Het dient een ander doel dan voorkomen van bla bla bla en het normaliseren van seksualiteit. Ik zou mijn kind van school halen en zo denken 35.000 ouders er ook over. Vast allemaal religious nuts :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155177034
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik had ook niets anders verwacht dat men over het algemeen dit soort modern onderwijs toejuicht. Het dient een ander doel dan voorkomen van bla bla bla en het normaliseren van seksualiteit. Ik zou mijn kind van school halen en zo denken 35.000 ouders er ook over. Vast allemaal religious nuts :O
Welk doel dient het dan volgens jou?
En wat doet dit op BNW? Ik zie de link of het complot niet.
pi_155177524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Vast allemaal religious nuts :O
Ja.
Conscience do cost.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:45:36 #208
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155177573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik had ook niets anders verwacht dat men over het algemeen dit soort modern onderwijs toejuicht.
Ik had natuurlijk ook moeten weten dat je heel natuurlijk de kant van conservatieve christenen zou kiezen, daar komen immers ook de meeste conspiracies vandaan.
quote:
Het dient een ander doel dan voorkomen van bla bla bla en het normaliseren van seksualiteit.
Waar haal je dat vandaan? :)
quote:
Ik zou mijn kind van school halen en zo denken 35.000 ouders er ook over. Vast allemaal religious nuts :O
Dat is een behoorlijke drogreden. 35.000 ouders kunnen heel goed allemaal tegelijk een slecht idee hebben of steunen.

De SGP heeft 30k leden en de CU 20k.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_155177626
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Welk doel dient het dan volgens jou?
En wat doet dit op BNW? Ik zie de link of het complot niet.
Het doel van de illuminati zal nu wel niet meer depopulatie zijn maar het creeren van "seksvee" voor de elite of zoiets.

Ben wel benieuwd wat CAD haar problemen zijn met seksuele voorlichting op scholen, religieus schijnt het ondanks dat de bronnen oer-conservatief christelijk zijn tcch echt volgens CAD niet te zijn. Seksuele voorlichting lijkt mij alleen maar goed en landen waar dat onderwijs beter is geregeld kennen toch veel minder tienerzwangerschappen dan landen zoals de VS waar de christelijke moraal goed onderwijs in de weg staat.
pi_155177747
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:45 schreef SicSicSics het volgende:

Dat is een behoorlijke drogreden. 35.000 ouders kunnen heel goed allemaal tegelijk een slecht idee hebben of steunen.

De SGP heeft 30k leden en de CU 20k.
Sowieso is het een apart argument komende van iemand die in andere topics en discussies juist kracht schijnt te halen uit het feit dat haar mening impopulair is.
Conscience do cost.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 13:57:36 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155177913
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik had ook niets anders verwacht dat men over het algemeen dit soort modern onderwijs toejuicht. Het dient een ander doel dan voorkomen van bla bla bla en het normaliseren van seksualiteit. Ik zou mijn kind van school halen en zo denken 35.000 ouders er ook over. Vast allemaal religious nuts :O
Stiekem wel ja, mensen die denken dat homoseksualiteit besmettelijk en aan te praten is of zo. Het riedeltje dat seks iets is om je voor te schamen komt voort uit religiositeit en is eigenlijk best een naar verschijnsel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:01:16 #212
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155178013
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:52 schreef ems. het volgende:
Sowieso is het een apart argument komende van iemand die in andere topics en discussies juist kracht schijnt te halen uit het feit dat haar mening impopulair is.
Je zou het bijna kuddegedrag kunnen noemen!?

Bèh-doem-Tsssj

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:13:00 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155178304
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik had ook niets anders verwacht dat men over het algemeen dit soort modern onderwijs toejuicht. Het dient een ander doel dan voorkomen van bla bla bla en het normaliseren van seksualiteit. Ik zou mijn kind van school halen en zo denken 35.000 ouders er ook over. Vast allemaal religious nuts :O
Je hebt ook nog de Westboro Baptist Church die zijn inderdaad volledig coo coo.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Westboro_Baptist_Church

Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:24:25 #214
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155180134
quote:
9s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 13:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Stiekem wel ja, mensen die denken dat homoseksualiteit besmettelijk en aan te praten is of zo. Het riedeltje dat seks iets is om je voor te schamen komt voort uit religiositeit en is eigenlijk best een naar verschijnsel.
Daar heeft het niets mee te maken en al helemaal niet als ik voor mezelf spreek, al zullen er vast zulke mensen tussen zitten. Ik ben geen religious nut en ook geen homofoob maar die kaart wordt snel getrokken als je bezwaren hebt tegen dit soort sex education. Niks mis met voorlichting, grotendeels horen ouders dit te doen en het is ook niet verkeerd als onderwijs er aan bijdraagt maar niet op deze manier en daar al 6 jarigen mee gaan lastig vallen? Laat kinderen het over het algemeen zelf uitvogelen dit is alleen maar bewust aansturen naar een maatschappij met andere moral &standards.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:38:00 #215
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155180460
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar heeft het niets mee te maken en al helemaal niet als ik voor mezelf spreek, al zullen er vast zulke mensen tussen zitten. Ik ben geen religious nut en ook geen homofoob maar die kaart wordt snel getrokken als je bezwaren hebt tegen dit soort sex education. Niks mis met voorlichting, grotendeels horen ouders dit te doen en het is ook niet verkeerd als onderwijs er aan bijdraagt maar niet op deze manier en daar al 6 jarigen mee gaan lastig vallen? Laat kinderen het over het algemeen zelf uitvogelen dit is alleen maar bewust aansturen naar een maatschappij met andere moral &standards.
Fair enough. Al zou mij het niet boeien als mijn kind op 6 jarige leeftijd de benamingen van de geslachtsdelen te horen krijgt bijvoorbeeld.

http://www.cbc.ca/news/ca(...)gs-to-know-1.3059951
quote:
What does the new curriculum look like?

It will teach students in Grade 1 the proper names for body parts. Grade 2 students will learn about the broad concept of consent by being told that no means no. Concepts of gender identity will be introduced in Grade 3, though the curriculum doesn't get explicit and positions sexual orientation as one of the potential qualities that distinguish people from one another.

Discussions about puberty move to Grade 4 from Grade 5, while education about intercourse will take place the following year. Masturbation and "gender expression" will be taught in Grade 6, while kids in Grades 7 and 8 will discuss contraception, anal and oral sex, preventing pregnancy and sexually transmitted infections.

Students will also learn about online bullying and the dangers of sharing sexually explicit images electronically.
1st grade would be 6-7, depending on when you were born.
2nd grade would be 7-8, again depending on when you were born.
3rd- 8-9 years old
4th- 9-10 years old
5th- 10-11 years old
Middle School (Or Junior High)
6th- 11-12 years old
7th- 12-13 years old
8th- 13-14 years old

Laten we even heel erg duidelijk zijn dat ik het eigenlijk best heel suf vindt dat dit door school gedaan moet worden en niet gewoon in de privésfeer goed bespreekbaar is. maar het lijkt wel dat de seksuele voorlichting redelijk gelijk loopt met de gemiddelde hormoon huishouding en dat weerhoudt sommige kinderen er misschien van om echt vreemde capriolen uit te halen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155180580
edit: klaar met het gezeur dat het hier niet thuis hoort.

[ Bericht 81% gewijzigd door jogy op 13-08-2015 15:56:01 ]
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:45:24 #217
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155180663
Dit moet juist gedaan worden door scholen zodat de overheid controle krijgt, je kind gaat opvoeden en beïnvloeden. Daarom stond dit dan ook bovenaan op de to-do-lijst van die heks.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155180774
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit moet juist gedaan worden door scholen zodat de overheid controle krijgt, je kind gaat opvoeden en beïnvloeden. Daarom stond dit dan ook bovenaan op de to-do-lijst van die heks.
Ja, de vaak homofobe ouders in de VS kunnen dat veel beter. *;
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:49:31 #219
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155180784
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit moet juist gedaan worden door scholen zodat de overheid controle krijgt, je kind gaat opvoeden en beïnvloeden. Daarom stond dit dan ook bovenaan op de to-do-lijst van die heks.
Seksuele voorlichting is een plan van de overheid om controle over je kinderen te krijgen? Omslachtig... Als mensen vroeg leren wat 'piemel' betekend betalen ze als ze groot zijn liever belasting? Zoiets? :D

[ Bericht 32% gewijzigd door jogy op 13-08-2015 15:56:19 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:49:41 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155180789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit moet juist gedaan worden door scholen zodat de overheid controle krijgt, je kind gaat opvoeden en beïnvloeden. Daarom stond dit dan ook bovenaan op de to-do-lijst van die heks.
Beïnvloeden als in?
Op welke negatieve manier wordt een kind door seksuele voorlichting op school beïnvloed?
Dat het denkt dat seksualiteit normaal is, ook als het homoseksualiteit of een gender-issue betreft?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:50:18 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155180806
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit moet juist gedaan worden door scholen zodat de overheid controle krijgt, je kind gaat opvoeden en beïnvloeden. Daarom stond dit dan ook bovenaan op de to-do-lijst van die heks.
Dat mag ik hopen ja dat het ze beinvloed.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:51:04 #222
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155180836
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, de vaak homofobe ouders in de VS kunnen dat veel beter. *;
Je valt in herhaling, je vergeet de religieuze kaart die heb je ook nog als troef ;) btw het speelt zich af in Canada.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155181061
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je valt in herhaling, je vergeet de religieuze kaart die heb je ook nog als troef ;) btw het speelt zich af in Canada.
Okidoki, maar hoe beinvloedt de overheid de kinderen dan?
Door ze te vertellen dat ze een vagina hebben ipv een voorbips?
pi_155181094
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Okidoki, maar hoe beinvloedt de overheid de kinderen dan?
Door ze te vertellen dat ze een vagina hebben ipv een voorbips?
_O- :D
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:59:12 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155181103
Zo, nu weer terug op de rails graag. Het is het algemene complotten topic voor dingen die niet 'groot genoeg' zijn voor een eigen topic maar waar mensen wel een complot in zien. cad, ziet er een (onderdeel van een meta)complot in en dat bespreekt ze hier. Haar goed recht. En trek het niet in het belachelijke door een zwarte piet discussie bij te halen. bedankt maar weer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155181116
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O- :D
Jij denkt zeker ook dat je een piewie hebt. :6
pi_155181127
edit: nee.

[ Bericht 51% gewijzigd door jogy op 13-08-2015 16:04:48 ]
pi_155181619
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:59 schreef jogy het volgende:
Zo, nu weer terug op de rails graag. Het is het algemene complotten topic voor dingen die niet 'groot genoeg' zijn voor een eigen topic maar waar mensen wel een complot in zien. cad, ziet er een (onderdeel van een meta)complot in en dat bespreekt ze hier. Haar goed recht. En trek het niet in het belachelijke door een zwarte piet discussie bij te halen. bedankt maar weer.
Is zwarte piet a-sexueel dan?
There is only one religion
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:25:14 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155181924
Toch zou ik wel graag een antwoord op de vraag zien van cad. Wel zo netjes, als je iets opwerpt, dat je dan ook de vragen die het oproept beantwoordt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 16:38:51 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155182351
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef Copycat het volgende:
Toch zou ik wel graag een antwoord op de vraag zien van cad. Wel zo netjes, als je iets opwerpt, dat je dan ook de vragen die het oproept beantwoordt.
Eh ...
tegewoordig zie feedback en dergelijke maakt dat dus niks meer uit.
Je kan gewoon een vraag neer plempen en alles gewoon lekker negeren..

Netjes of niet netjes veel hebben er geen boodschap meer aan dus ik hoop dat je antwoord krijgt ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 17:51:48 #231
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155184552
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 16:25 schreef Copycat het volgende:
Toch zou ik wel graag een antwoord op de vraag zien van cad. Wel zo netjes, als je iets opwerpt, dat je dan ook de vragen die het oproept beantwoordt.

says it all :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 17:53:24 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155184604
quote:
Zou je zo vriendelijk willen zijn die ruim anderhalf uur aan beeldmateriaal in een paar zinnen samen te vatten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:00:15 #233
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155184765
quote:
5s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zou je zo vriendelijk willen zijn die ruim anderhalf uur aan beeldmateriaal in een paar zinnen samen te vatten?
Gaat over hoe de massa gehersenspoeld wordt dmv kleuren (mn paars), en de bekende rainbow, transgender agenda etc. Als je meer wil weten dan moet je zelf maar kijken, ik heb het nog niet helemaal af gezien. Deel II doe ik straks.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:06:21 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155184892
Thanks. Maar ben je er al wel achter waarnaartoe ze worden gehersenspoeld?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155184913
Paars is de kleur van 'the elites' en we weten allemaal dat die dol zijn op pedofilie. Volgens de stem. En en passant wordt een jong meisje aan haar haren meegesleept in dit bizarre filmpje.
Ik heb het een minuut of 7 volgehouden. :@
pi_155184949
quote:
5s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zou je zo vriendelijk willen zijn die ruim anderhalf uur aan beeldmateriaal in een paar zinnen samen te vatten?
Hersenspoeling voor onzekere mensen die iets willen hebben om op af te geven.
Conscience do cost.
pi_155185052
Beetje door het filmpje aan het scrollen. Meneer legt verkeerd uit wat dysphoria is, kan het ook niet uitspreken. Hij denkt dat de overheid kinderen gay en trans wil maken dmv toxic soup waar we in leven, chemtrails, bodyspray etc.
Intepreteert de doelstellingen van de stichting fout.
pi_155185126
Ja ok, ik kijk niet verder want ik moest echt een beetje overgeven in mijn mond. Wat een afschuwelijke, kortzichtige, haatzaaiende klaphark. :r
pi_155185159
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:17 schreef mootie het volgende:
Ja ok, ik kijk niet verder want ik moest echt een beetje overgeven in mijn mond. Wat een afschuwelijke, kortzichtige, haatzaaiende klaphark. :r
Maar heb je kunnen destilleren -waarom- de overheid iedereen gay wil maken? Van alle maffe dingen die dat kind beweert is het gedwongen homo-maken van de bevolking nog wel de meest opmerkelijke :D

En waarom seksuele voorlichting zou bijdragen aan het homo-maken van de kinderen :? Ik kreeg ook sexuele voorlichting op jonge leeftijd maar jongens waren nog altijd een no-go en meisjes waren rond die tijd ook nog vies.
Conscience do cost.
pi_155185199
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:18 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar heb je kunnen destilleren -waarom- de overheid iedereen gay wil maken? Van alle maffe dingen die dat kind beweert is het gedwongen homo-maken van de bevolking nog wel de meest opmerkelijke :D

En waarom seksuele voorlichting zou bijdragen aan het homo-maken van de kinderen :? Ik kreeg ook sexuele voorlichting op jonge leeftijd maar jongens waren nog altijd een no-go en meisjes waren rond die tijd ook nog vies.
Nee, nu mag jij een paar minuten lijden om dat uit te vogelen. *)
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:21:39 #241
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155185233
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:17 schreef mootie het volgende:
Ja ok, ik kijk niet verder want ik moest echt een beetje overgeven in mijn mond. Wat een afschuwelijke, kortzichtige, haatzaaiende klaphark. :r
Ik ben trots op je, lag in de lijn der verwachting om deze kaart te trekken. Hoe voorspelbaar :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155185265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ben trots op je, lag in de lijn der verwachting om deze kaart te trekken. Hoe voorspelbaar :*
Het is geen kaart.
Jij kan naar die man luisteren en denken: Goh, hij heeft wel een punt!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:24:00 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155185290
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:13 schreef mootie het volgende:
Hij denkt dat de overheid kinderen gay en trans wil maken dmv toxic soup waar we in leven, chemtrails, bodyspray etc.
Zodat de mensheid zichzelf uitroeit?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155185314
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zodat de mensheid zichzelf uitroeit?
Cad kan het vast veel beter uitleggen :@
pi_155185360
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zodat de mensheid zichzelf uitroeit?
Welke overheid wil dat nou niet! :')
Conscience do cost.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:32:44 #246
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155185507
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is geen kaart.
Jij kan naar die man luisteren en denken: Goh, hij heeft wel een punt!
Jij komt aan met haat zaaien wat kant noch wal slaat.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Cad kan het vast veel beter uitleggen :@
Ik ga niks uitleggen aan een stel mensen die er niet voor open staan. Trek je eigen conclusies maar over wat er zich afspeelt in de wereld maar daar is dit ook een onderdeel van. Of je vindt het onzin of niet, allemaal best wat mij betreft. Maar ik ga geen tijd steken in mensen die het bij voorbaat nonsens vinden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155185692
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jij komt aan met haat zaaien wat kant noch wal slaat.

[..]

Ik ga niks uitleggen aan een stel mensen die er niet voor open staan. Trek je eigen conclusies maar over wat er zich afspeelt in de wereld maar daar is dit ook een onderdeel van. Of je vindt het onzin of niet, allemaal best wat mij betreft. Maar ik ga geen tijd steken in mensen die het bij voorbaat nonsens vinden.
'Look at this man, or thing, or whatever it is.'
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:40:35 #248
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155185717
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:18 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar heb je kunnen destilleren -waarom- de overheid iedereen gay wil maken? Van alle maffe dingen die dat kind beweert is het gedwongen homo-maken van de bevolking nog wel de meest opmerkelijke :D

En waarom seksuele voorlichting zou bijdragen aan het homo-maken van de kinderen :? Ik kreeg ook sexuele voorlichting op jonge leeftijd maar jongens waren nog altijd een no-go en meisjes waren rond die tijd ook nog vies.
ja homo acceptatie in VS is puur vanwege minder kinderen. Elite is pro genocide. En ja vaccins is daar ook onderdeel van.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 18:42:53 #249
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155185769
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zodat de mensheid zichzelf uitroeit?
elite zet plannen uit. En het domme domme naïeve volk doet de rest.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155185779
Cad en lambiekje, wat vinden jullie eigenlijk van homosexualiteit?
pi_155185964
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja homo acceptatie in VS is puur vanwege minder kinderen. Elite is pro genocide. En ja vaccins is daar ook onderdeel van.
Oh men, hoe verzin je het toch allemaal |:(
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:36:30 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155187340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Want Amerika heeft teveel kinderen :?

[..]

Ik ben elite en ik ben niet pro genocide.

[..]

Broken record. Ik ben volgevaccineerd en whoop jouw ass.
Hij zelf ook hoor ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:38:14 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155187382
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja homo acceptatie in VS is puur vanwege minder kinderen. Elite is pro genocide. En ja vaccins is daar ook onderdeel van.
Eh in Nederland waren we toch even iets eerder en ook hier hebben we gewoon bevolkings groei en zo ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:52:56 #254
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155187797
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh in Nederland waren we toch even iets eerder en ook hier hebben we gewoon bevolkings groei en zo ;)
Ja dat komt door de immigranten. Onder de autochtone Nederlanders is de groei gelijk gebleven. Althans volgens de NOS zojuist. Tussen 2015 en 2060 zal de groei onder autochtonen zelfs afnemen.

http://www.nu.nl/binnenla(...)2044-immigratie.html
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:57:22 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155187943
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:52 schreef controlaltdelete het volgende:

Ja dat komt door de immigranten. Onder de autochtone Nederlanders is de groei gelijk gebleven. Althans volgens de NOS zojuist. Tussen 2015 en 2060 zal de groei onder autochtonen zelfs afnemen.

http://www.nu.nl/binnenla(...)2044-immigratie.html
Waardoor allochtonen en autochtonen steeds meer tegenover elkaar komen te staan. Wederom meewerkend aan hun eigen ondergang.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:07:10 #256
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155188268
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waardoor allochtonen en autochtonen steeds meer tegenover elkaar komen te staan. Wederom meewerkend aan hun eigen ondergang.
Jup. Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met meewerkend aan hun eigen ondergang en wederom nog wel? Dat het hun eigen schuld is waarschijnlijk?

Met voorbedachte rade bevolkingen tegen elkaar uitspelen dat is het. Ik heb verder geen problemen met allochtonen. Merk ook nooit iets van al die zogenaamde problemen in mijn multiculti buurtje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:11:49 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155188392
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:07 schreef controlaltdelete het volgende:

Jup. Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met meewerkend aan hun eigen ondergang en wederom nog wel? Dat het hun eigen schuld is waarschijnlijk?
Nee, ik bedoel net als de kinderen die door seksuele voorlichting op school naar een kinderloos bestaan worden gedrild. Onwetend.
quote:
Ik heb verder geen problemen met allochtonen. Merk ook nooit iets van al die zogenaamde problemen in mijn multiculti buurtje.
Hier hetzelfde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155191471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja dat komt door de immigranten. Onder de autochtone Nederlanders is de groei gelijk gebleven. Althans volgens de NOS zojuist. Tussen 2015 en 2060 zal de groei onder autochtonen zelfs afnemen.

http://www.nu.nl/binnenla(...)2044-immigratie.html
Geldt voor de meeste europese landen...de echte ras 'europeanen' zijn heel langzaam aan 't 'sterven'.
Hopelijk voor dat we allemaal 'kick the bucket' zijn we op de hoogte dat er geen mannen op de maan geweest zijn. bvb, :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155191693
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel net als de kinderen die door seksuele voorlichting op school naar een kinderloos bestaan worden gedrild. Onwetend.

[..]

Hier hetzelfde.
We zijn allemaal 'gedrilt' of geconditioneerd vanaf dag een. Op verschillenden niveau.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 13 augustus 2015 @ 21:36:54 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155191726
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:36 schreef Tingo het volgende:

We zijn allemaal 'gedrilt' of geconditioneerd vanaf dag een. Op verschillenden niveau.
Richting onze ondergang?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 augustus 2015 @ 21:45:50 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155192123
quote:
5s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Richting onze ondergang?
Richting een samenleving die de wereld niet opvreet als een stel opgefokte sprinkhanen. Misschien zitten er wel een begrijpelijke redenering achter. Ik zie hier op FOK! genoeg mensen rondhangen die voortplanting een slecht idee vinden, zijn meestal ook niet de domste die er rondlopen overigens dus waarom zou dat zich niet doorwerken tot hoogste regionen van de samenleving naar de mensen die er daadwerkelijk invloed op kunnen uitoefenen, hetzij openlijk hetzij heimelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155192268
quote:
5s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Richting onze ondergang?
Ik weet niet. Het zijn in ieder geval interessante tijden.

Edit: social engineering.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155193109
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Richting een samenleving die de wereld niet opvreet als een stel opgefokte sprinkhanen. Misschien zitten er wel een begrijpelijke redenering achter. Ik zie hier op FOK! genoeg mensen rondhangen die voortplanting een slecht idee vinden, zijn meestal ook niet de domste die er rondlopen overigens dus waarom zou dat zich niet doorwerken tot hoogste regionen van de samenleving naar de mensen die er daadwerkelijk invloed op kunnen uitoefenen, hetzij openlijk hetzij heimelijk.
En dan via chemtrails en bodyspray kinderen omturnen tot homoseksueel en transgender. Sounds like a plan. O+
  donderdag 13 augustus 2015 @ 22:38:36 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155194122
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 22:12 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan via chemtrails en bodyspray kinderen omturnen tot homoseksueel en transgender. Sounds like a plan. O+
Of, zorgen dat er in het gemiddelde huishouden 2 werkende mensen nodig zijn en mensen daardoor steeds later aan kinderen beginnen met alle gevolgen van dien. Kan ook. ( Nee, ik ben geen anti-feminist. De man zou ook thuis kunnen blijven om voor de kinderen te zorgen )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 03:32:01 #265
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155201038
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat dat niet gaat gebeuren.
Heb jij een glazen bol?
Feyenoord!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 03:33:35 #266
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155201047
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:07 schreef mootie het volgende:
Paars is de kleur van 'the elites' en we weten allemaal dat die dol zijn op pedofilie. Volgens de stem. En en passant wordt een jong meisje aan haar haren meegesleept in dit bizarre filmpje.
Ik heb het een minuut of 7 volgehouden. :@
Niet verwonderlijk aangezien jij nogal conservatief in je denken bent.
Feyenoord!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 03:38:49 #267
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155201074
Ik denk niet dat Cad of Tingo een probleem hebben met homosexualiteit an sich toch? Dat gebeurt namelijk in de natuur ook. Het gaat meer om de onderliggende problemen. Sex als symbool en het dumben down van mensen door sex symbolen etc.
Feyenoord!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 03:53:40 #268
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155201136
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 03:38 schreef Japie77 het volgende:
Ik denk niet dat Cad of Tingo een probleem hebben met homosexualiteit an sich toch? Dat gebeurt namelijk in de natuur ook. Het gaat meer om de onderliggende problemen. Sex als symbool en het dumben down van mensen door sex symbolen etc.
Ach , we worden allemaal voorgelicht maar owee als een jongetje in een jurk naar school gaat. Dan is de wereld te klein.
There is only one religion
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:09:09 #269
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155201642
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 03:33 schreef Japie77 het volgende:
Niet verwonderlijk aangezien jij nogal conservatief in je denken bent.
Filmpje en artikel van CLC zijn beiden ultra conservatief en jij maakt iemand die dat niet weg kan stouwen uit voor... conservatief?

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:31 schreef Tingo het volgende:
Geldt voor de meeste europese landen...de echte ras 'europeanen' zijn heel langzaam aan 't 'sterven'.
De échte 'ras' Europeaan!?!
Mijn oren blijven klapperen hier. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:13:02 #270
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155201687
Sowieso, rather insulting vinden jullie niet?

De maakbaarheid van homoseksualiteit, van transgender zijn? Daarmee suggereer je ook dat je iemand weer hetero zou kunnen maken... Dat seksuele voorkeur geen onderdeel is van jezelf, maar aangeleerd. Als je een homo ziet of aanraakt krijg je homoitis?

Jammer dat we nog steeds zo 'open minded' zijn. :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:44:00 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155202037
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 03:53 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ach , we worden allemaal voorgelicht maar owee als een jongetje in een jurk naar school gaat. Dan is de wereld te klein.
tenzij het carnaval is :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_155203251
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 08:09 schreef SicSicSics het volgende:

De échte 'ras' Europeaan!?!
Mijn oren blijven klapperen hier. :D
Ethnic Europeanen, Caucasian, - wat is nou PC deze dagen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_155203296
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 03:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb jij een glazen bol?
Ja, drie zelfs. Heb jij een bril?
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:27:52 #274
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155203911
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 09:53 schreef Tingo het volgende:
Ethnic Europeanen, Caucasian, - wat is nou PC deze dagen?
Voordat ik er meteen op los ga :@
Wat wil je hiermee zeggen? Wat wil je bereiken met zo'n opmerking?
Dat échte ras Europeanen aan het uitsterven zijn?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_155204147
quote:
18s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Voordat ik er meteen op los ga :@
Wat wil je hiermee zeggen? Wat wil je bereiken met zo'n opmerking?
Dat échte ras Europeanen aan het uitsterven zijn?
Ja - tis al jaren aan de gang. Ethnische europese maken wat minder babies en er zijn meer ''mixed-race' families. Ik vind 't niet erg hoor. Ik denk dat de 'over-populatie' issue ook bangmakerij is.
Voor mij mag iedereen 10 kinderen hebben als ze dat willen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:44:59 #276
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155204303
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 10:38 schreef Tingo het volgende:
Ja - tis al jaren aan de gang. Ethnische europese maken wat minder babies en er zijn meer ''mixed-race' families. Ik vind 't niet erg hoor. Ik denk dat de 'over-populatie' issue ook bangmakerij is.
Voor mij mag iedereen 10 kinderen hebben als ze dat willen.
Goed dat ik niet meteen boos werd :D ^O^ Ik krijg er enorm jeuk van en ik ben het zowaar eens met je eens.

Retoriek als 'etnische Europese mensen over 100 jaar in de minderheid' word ik altijd zo enorm misselijk van. Boeiend! We groeien als mensheid meer naar elkaar toe, mooi toch?

Maar deze retoriek en bangmakerij komt wel voor en vinden vaak gehoor in de (en daar zijn ze weer) rechts conservatief christelijke kringen. Dát zijn de bangmakers pur sang! :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:30:50 #277
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155205265
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh men, hoe verzin je het toch allemaal |:(
ik verzin het absoluut niet ... dat is NATO beleid. Ook wel bekend als Agenda21
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:32:06 #278
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155205297
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh in Nederland waren we toch even iets eerder en ook hier hebben we gewoon bevolkings groei en zo ;)
ja onder de zogenaamde geintegreerde allochtonen. Autochtonen is een afname.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:35:29 #279
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155205363
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik verzin het absoluut niet ... dat is NATO beleid. Ook wel bekend als Agenda21
Agenda21 is van de VN hoor, je haalt je agency's door elkaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:35:45 #280
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155205370
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:32 schreef Lambiekje het volgende:
ja onder de zogenaamde geintegreerde allochtonen. Autochtonen is een afname.
Maar waarom is die scheiding belangrijk?

Keert de NWO zich alleen tegen het roomblanke gepeupel? :) Als ik depopulatie op mijn agenda heb staan, zou ik er nog steeds van balen als die bleef groeien... Maakt niet uit hoe of waar. Ik faal.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:38:50 #281
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155205446
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 03:53 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ach , we worden allemaal voorgelicht maar owee als een jongetje in een jurk naar school gaat. Dan is de wereld te klein.
Ik vind zoiets juist leuk. En ook heel mooi om te zien als de ouders daar oke mee zijn.
Feyenoord!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:46:31 #282
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155205610
Ik vind het altijd een beetje een riskante discussie worden als er over rassen en bevolkingsgroepen wordt gesproken omdat het heel snel in een gebied kan komen waar zelfs eerlijke en niet kwaadaardige zorgen als racistisch en xenofobisch gezien kunnen worden.

Als wat er langzaamaan gebeurt een spontane en niet bewust beïnvloedde trend is dan maakt het mij persoonlijk niet veel uit, dan maar geen natuurlijke blondines meer over een paar honderd jaar. Als het een bewust gestuurd proces is dan ben ik er uit principe op tegen. Gaat heen met dat heimelijke gepor, zoek een andere hobby of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:46:52 #283
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155205616
quote:
6s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 09:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Oh noes!

[..]

Op de Christelijke moraalbarricades! Sex voor plezier :{w baby's broeden pvd!

Volgens mij val je in de welbekende BNW-waarschuwing 'Pas op een pedo!' val om 'de kinderen te beschermen' tegen (voor bepaalde groepen) ongewenste leermethodes.

Wat een site! :') Ik wist niet dat je je zo enthousiast zou lenen als spreekbuis voor de Christelijke moraalpolitie CAD. :N
In deze ben ik het totaal met CTRL eens. Waarom zou de overheid je kind moeten leren over dingen als seksualiteit? Wat heeft de overheid daar mee te maken? Het lijkt me dat je zelf als ouder daar toch over mag beslissen hoe je dat je kind bij probeert te brengen?
Feyenoord!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:52:47 #284
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155205744
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

In deze ben ik het totaal met CTRL eens. Waarom zou de overheid je kind moeten leren over dingen als seksualiteit? Wat heeft de overheid daar mee te maken? Het lijkt me dat je zelf als ouder daar toch over mag beslissen hoe je dat je kind bij probeert te brengen?
Het vervelende en schadelijke (voor het kind) is dat de overgrote meerderheid van ouders de gesprekken over seksualiteit totaal niet voeren, het is zo'n groots onderwerp en uit gêne laten velen het links liggen, dan de school maar. Eventueel met een 'opt-out' optie erin voor de ouders die er wel bewust mee om willen gaan. Een ouder heeft in principe zeggenschap over het kind tot het meerderjarig is met alle positieve en negatieve gevolgen van dien.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155205912
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom zou de overheid je kind moeten leren over dingen als seksualiteit? Wat heeft de overheid daar mee te maken? Het lijkt me dat je zelf als ouder daar toch over mag beslissen hoe je dat je kind bij probeert te brengen?
Totaal offtopic want meer een maatschappelijke discussie dan BNW, maar goed; Waarom de overheid (lees: scholen) het kind iets zou moeten leren? Omdat nu al jarenlang blijkt dat veel ouders daar te kort in schieten, dat zie je overal wel om je heen toch?
Als je het niet eens bent met die voorlichting wat je kind krijgt, zijn er genoeg mogelijkheden om in gesprek te gaan met de desbetreffende school om je ongenoegen kenbaar te maken. Wil de school niet mee werken; ik geloof dat je in NL (maar zelf geen kinderen, dus corrigeer me als ik fout zit) dan vrij genoeg bent om van school te veranderen mocht het je zo erg tegenstaan.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:00:13 #286
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_155205931
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:46 schreef Japie77 het volgende:
In deze ben ik het totaal met CTRL eens. Waarom zou de overheid je kind moeten leren over dingen als seksualiteit? Wat heeft de overheid daar mee te maken? Het lijkt me dat je zelf als ouder daar toch over mag beslissen hoe je dat je kind bij probeert te brengen?
In de ideale situatie zou het inderdaad niet alleen bij de school horen te liggen, de praktijk is (zoals jogy ook al aangeeft) weerbarstiger.

Ik denk wel dat school er altijd een rol in hoort te hebben. Met je ouders erover praten is 1 ding, met leeftijdsgenootjes iets heel anders. Daarbij vind ik ook dat "alternatieven" zoals abstinence only een halt toegeroepen zouden moeten worden. Als ouders dat niet doen, laat dan de maatschappij ervoor zorgen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:00:35 #287
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155205944
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:46 schreef Japie77 het volgende:

[..]

In deze ben ik het totaal met CTRL eens. Waarom zou de overheid je kind moeten leren over dingen als seksualiteit? Wat heeft de overheid daar mee te maken? Het lijkt me dat je zelf als ouder daar toch over mag beslissen hoe je dat je kind bij probeert te brengen?
De overheid wil je kind opvoeden. Die seksuele voorlichting heeft niks te maken met preventie of bewustwording. Bovendien dat ze kinderen anderen dingen leren dan anale seks en transgendershit. Leer ze dat ze met respect met elkaar omgaan ook mbt seks. Het is niks meer dan (mind) controle.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155205945
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik vind zoiets juist leuk. En ook heel mooi om te zien als de ouders daar oke mee zijn.
Ik niet. Ik vind het de normaalste zaak van de wereld. Vind dat niet mooier of minder mooi dan welk kind dan ook. Juist dat onderscheid zien en maken, geeft aan dat er nog veel te leren is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2015 12:01:12 ]
pi_155205973
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De overheid wil je kind opvoeden. Die seksuele voorlichting heeft niks te maken met preventie of bewustwording. Bovendien dat ze kinderen anderen dingen leren dan anale seks en transgendershit. Leer ze dat ze met respect met elkaar omgaan ook mbt seks. Het is niks meer dan (mind) controle.
Wat de fuck (no pun intended) is er mind control aan seksuele voorlichting? Heb je het zelf gehad vroeger?
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:05:40 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155206057
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De overheid wil je kind opvoeden. Die seksuele voorlichting heeft niks te maken met preventie of bewustwording. Bovendien dat ze kinderen anderen dingen leren dan anale seks en transgendershit. Leer ze dat ze met respect met elkaar omgaan ook mbt seks. Het is niks meer dan (mind) controle.
De Canadese Overheid dan, specifiek die van Ontario.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:08:20 #291
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155206129
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Het vervelende en schadelijke (voor het kind) is dat de overgrote meerderheid van ouders de gesprekken over seksualiteit totaal niet voeren, het is zo'n groots onderwerp en uit gêne laten velen het links liggen, dan de school maar. Eventueel met een 'opt-out' optie erin voor de ouders die er wel bewust mee om willen gaan. Een ouder heeft in principe zeggenschap over het kind tot het meerderjarig is met alle positieve en negatieve gevolgen van dien.
Nou ik weet niet hoe je daarbij komt dat de overgrote meerderheid van ouders dat soort gesprekken niet voert. Het gaat mij erom dat een overheid nu gaat beslissen over wat en wanneer ze kinderen voeden wat dat soort informatie betreft. Vind ik geen goede zaak. Zeker niet als het over zulk soort dingen als masturbatie, anale sex etc gaat.
Feyenoord!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:08:50 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155206143
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:05 schreef jogy het volgende:

[..]

De Canadese Overheid dan, specifiek die van Ontario.
Kwestie van tijd. Ook in NL wordt al jaar en dag bepaald door de overheid wat een kind geleerd wordt op school. Mind controle pur sang.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:10:30 #293
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155206195
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik niet. Ik vind het de normaalste zaak van de wereld. Vind dat niet mooier of minder mooi dan welk kind dan ook. Juist dat onderscheid zien en maken, geeft aan dat er nog veel te leren is.
Ga toch weg man.Het is duidelijk niet de normaalste zaak van de wereld. Dat soort kinderen worden in heel veel landen in elkaar geslagen of erger. Dus als jij dan een beetje gespeeld gaat lopen doen dat het de normaalste zaak van de wereld is ben je juist verkeerd bezig. Je bent dan ook nog eens aan het liegen trouwens. Er is inderdaad nog veel te leren.
Feyenoord!
pi_155206227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ga toch weg man.Het is duidelijk niet de normaalste zaak van de wereld. Dat soort kinderen worden in heel veel landen in elkaar geslagen of erger. Dus als jij dan een beetje gespeeld gaat lopen doen dat het de normaalste zaak van de wereld is ben je juist verkeerd bezig. Je bent dan ook nog eens aan het liegen trouwens. Er is inderdaad nog veel te leren.
Lezen Japie, zet je bril weer even op. Ik zeg toch ook dat IK het de normaalste zaak van de wereld vind, en dat dat zo zou moeten zijn?

Echt, serieus, leer godverdomme eens begrijpend lezen man, het is de zoveelste keer dat iemand X zegt en jij vervolgens met Y gaat reageren. En dan vervolgens roepen dat IK lieg. Pleur een eind op man.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2015 12:12:22 ]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:12:24 #295
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155206242
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

We zijn allemaal 'gedrilt' of geconditioneerd vanaf dag een. Op verschillenden niveau.
en daarom moet je ook naar school op het moment dat je kunt praten/lopen. Informatie van ouders/familie moeten de kop ingedrukt worden. En daarom is huiswerk uitgevonden dat een kind zich weer 'moet' afzonderen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:14:47 #296
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155206295
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Agenda21 is van de VN hoor, je haalt je agency's door elkaar.
het is veel breder hoor.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_155206317
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De overheid wil je kind opvoeden. Die seksuele voorlichting heeft niks te maken met preventie of bewustwording. Bovendien dat ze kinderen anderen dingen leren dan anale seks en transgendershit. Leer ze dat ze met respect met elkaar omgaan ook mbt seks. Het is niks meer dan (mind) controle.
Wat een onzin. Mindcontrole? Niemand heeft controle over de geaardheid van een ander. Geen overheid. Niemand.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:17:03 #298
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_155206354
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 11:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Het vervelende en schadelijke (voor het kind) is dat de overgrote meerderheid van ouders de gesprekken over seksualiteit totaal niet voeren, het is zo'n groots onderwerp en uit gêne laten velen het links liggen, dan de school maar. Eventueel met een 'opt-out' optie erin voor de ouders die er wel bewust mee om willen gaan. Een ouder heeft in principe zeggenschap over het kind tot het meerderjarig is met alle positieve en negatieve gevolgen van dien.
waarschijnlijk niet uit gene ... maar meer voorzorg dat je niet gepakt kan worden als pervert.

Het kind staatseigendom op het moment dat je het aangeeft bij gemeentehuis.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:17:05 #299
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155206355
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en daarom moet je ook naar school op het moment dat je kunt praten/lopen. Informatie van ouders/familie moeten de kop ingedrukt worden. En daarom is huiswerk uitgevonden dat een kind zich weer 'moet' afzonderen.
Juist.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155206356
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

en daarom moet je ook naar school op het moment dat je kunt praten/lopen. Informatie van ouders/familie moeten de kop ingedrukt worden. En daarom is huiswerk uitgevonden dat een kind zich weer 'moet' afzonderen.
Ja hoor. Huiswerk is niet om thuis uit te werken wat er op school onderwezen wordt. Het is puur indoctrinatie.
pi_155206361
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Juist.
Onjuist.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:30:00 #302
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155206651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 12:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kwestie van tijd. Ook in NL wordt al jaar en dag bepaald door de overheid wat een kind geleerd wordt op school. Mind controle pur sang.
Meh, ik geloof het niet echt eigenlijk. Proefballonnetjes hier en daar. Het enige wat ik wel erg nasty vind is dat die Benjamin Levin zo'n smerig personage is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')