abonnement Unibet Coolblue
pi_154422782
Fritzie! Gefeliciteerd *O*
  vrijdag 17 juli 2015 @ 19:52:22 #202
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154422818
Dank allen!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 20:21:07 #203
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_154423529
Gefeliciteerd Fritz! *O*
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_154424033
Gefeliciteerd Fritz!

Een weekendje weg met vriend. En het eerste wc bezoekje was meteen pret: bloed! Kan ik in ieder geval lekker een wijntje drinken :@ Cyclus van 27 dagen. Ik ben er vrij zeker van dat mijn lijf t weeë heeft opgepakt O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_154424207
Gefeliciteerd Fritz!!!
pi_154425710
Yeah, plusje!!! Gefeliciteerd Fritz, spannuuuund!
  zaterdag 18 juli 2015 @ 09:03:03 #207
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_154433758
*O* Fritz gefeliciteerd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154433780
Hoera, streepjes! Gefeliciteerd Fritz! *O*

Silver, fijn dat je lijf het weer heeft opgepakt! Geniet van jullie weekendje :)
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 10:37:31 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154434433
Geniet van je weekend weg sjois! Lekker wijntje drinken O+

Ik ben ook ongesteld geworden, op naar de volgende ronde :) vandaag zes jaar samen met lief dus vanavond lekker uit eten O+

En klopt dus dat mijn LF 12 dagen is :) precies 2 weken geleden was positieve ovulatietest.

[ Bericht 17% gewijzigd door MaJo op 18-07-2015 10:47:30 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_154436425
Goed nieuws allemaal :)
:)
pi_154437114
Gefeliciteerd Fritz!
Top dat de Clomid aanslaat bij majo, jammer dat je nu ongesteld bwnt geworden. Wel prettig dat je nu weet hoelang de luteale fase bij jou duurt.
Silver, fijn dat je lijf het goed doet. Geniet van de wijn en jullie weekendje weg!
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:44:24 #212
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_154437298
Van harte gefeliciteerd Fritz en vriendin, ik gun jullie een voorspoedige 9 maanden met een prachtig resultaat!

Majo, gefeli met jullie jubileum, geniet van je etentje!
Warempel, een drempel.
pi_154437492
Fritz woehoe gefeliciteerd!!! *O* kom je meeposten in z&g?

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef MaJo het volgende:

Gala wat een lompe hork zeg! En het is ook complete onzin. Vorige ronde was ik ook heel heftig ongesteld maar dat was absoluut geen miskraam. Anders zou deadly dat ook elke maand hebben :')

Eens met dat het behoorlijk lomp uit de hoek komt ja. Maar onzin is het niet hoor. Er wordt niet gezegd dat elke vorm van fors bloedverlies een vroege miskraam is, maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden als iemand ineens een behoorlijk heftigere menstruatie heeft dan normaal.
Bij mijn eigen vroege miskramen vloeide ik ook fors meer dan bij een gewone menstruatie. (en duurde het bovendien ongeveer 6 weken voordat ik weer menstrueerde, zoals te verwachten valt na een miskraam)
En ik hoor het van wel meer vrouwen dat ze hun vroege miskraam omschrijven als forse menstruatie.

Dus nee niet elke vroege miskraam geeft een grote leegloop, en niet elke vorm van fors bloedverlies is een vroege miskraam. Maar het is wel degelijk een mogelijkheid dus zo heel gek gedacht vind ik het niet van deze huisarts.
:)
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:23:42 #214
426379 elamanilo
elämänilo
pi_154437933
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:03 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
*O* Fritz gefeliciteerd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mooi gezegd Stroopwafelmeisje <3
  Moderator zaterdag 18 juli 2015 @ 14:48:01 #215
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154438295
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef mignonne het volgende:
Fritz woehoe gefeliciteerd!!! *O* kom je meeposten in z&g?

[..]

Eens met dat het behoorlijk lomp uit de hoek komt ja. Maar onzin is het niet hoor. Er wordt niet gezegd dat elke vorm van fors bloedverlies een vroege miskraam is, maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden als iemand ineens een behoorlijk heftigere menstruatie heeft dan normaal.
Bij mijn eigen vroege miskramen vloeide ik ook fors meer dan bij een gewone menstruatie. (en duurde het bovendien ongeveer 6 weken voordat ik weer menstrueerde, zoals te verwachten valt na een miskraam)
En ik hoor het van wel meer vrouwen dat ze hun vroege miskraam omschrijven als forse menstruatie.

Dus nee niet elke vroege miskraam geeft een grote leegloop, en niet elke vorm van fors bloedverlies is een vroege miskraam. Maar het is wel degelijk een mogelijkheid dus zo heel gek gedacht vind ik het niet van deze huisarts.
De kans bestaat ook zeker dat het wel zo is en mag ook benoemd worden maar hij had dan iets kunnen zeggen als "het zou kunnen dat". Door het zo stellig en ook nog eens lomp te zeggen kun je er helemaal weinig mee zeg maar.

Ik hoop trouwens dat mijn zware menstruatie echt kwam door de progesteron en dat ik niet weer zo'n menstruatie krijg, wat een ramp is dat :X ;(
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_154451104
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd fritz! *O* het werd wel weer tijd voor "streepjes" O+

Zoe ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Hopelijk is het nu snel voorbij :*

Gala wat een lompe hork zeg! En het is ook complete onzin. Vorige ronde was ik ook heel heftig ongesteld maar dat was absoluut geen miskraam. Anders zou deadly dat ook elke maand hebben :')

Hoe is het met deadly eigenlijk?
:W

Ik heb binnen 3 kalendermaanden 2x een menstruatie gehad waarvan er wat mee kwam waar ik echt de rillingen van kreeg hoor!
Maarja..ik heb nooit een positieve test gehad dus het kan niet.
Maar het zag er uit als iets... twijfel nogsteeds :{

Als ik de kalender mag geloven mag ik morgen weer de rode vlag uithangen.
Rare maand gehad, zere tepels! Warme wangen, buikpijn, vreetbruien...
Ach we wachten het maar weer af :{w
  zondag 19 juli 2015 @ 11:54:35 #217
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_154459410
Vanaf wanneer kunnen je tetten groter worden eigenlijk? Er is iets anders, en ik weet niet eens waarom of wat precies. Maar het zou niet mogelijk moeten zijn want ik zit nog maar een week na mijn ei. NOD is de 24e... :{
Warempel, een drempel.
pi_154459467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

De kans bestaat ook zeker dat het wel zo is en mag ook benoemd worden maar hij had dan iets kunnen zeggen als "het zou kunnen dat". Door het zo stellig en ook nog eens lomp te zeggen kun je er helemaal weinig mee zeg maar.

Ik hoop trouwens dat mijn zware menstruatie echt kwam door de progesteron en dat ik niet weer zo'n menstruatie krijg, wat een ramp is dat :X ;(
Dat de arts zich wellicht wat meer geīnteresseerd of empathisch op had kunnen stellen daar ben ik het mee eens. Hoewel we er niet bij waren natuurlijk en niet weten hoe lomp of empathisch er wel of niet gereageerd is. Maar goed afgaande op wat hier gepost wordt, ja dat had best wat inlevender gekund.

Ik reageerde vooral op dat jij zegt dat het complete onzin is. Dat is het zeker niet. Of het iets toevoegt om te weten dat dit een mogelijkheid is, is dan weer van een andere orde.
:)
pi_154459710
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat de arts zich wellicht wat meer geīnteresseerd of empathisch op had kunnen stellen daar ben ik het mee eens. Hoewel we er niet bij waren natuurlijk en niet weten hoe lomp of empathisch er wel of niet gereageerd is. Maar goed afgaande op wat hier gepost wordt, ja dat had best wat inlevender gekund.

Ik reageerde vooral op dat jij zegt dat het complete onzin is. Dat is het zeker niet. Of het iets toevoegt om te weten dat dit een mogelijkheid is, is dan weer van een andere orde.
Het ging inderdaad om de manier waarop hij het bracht. Oh ja hmm misschien wel een vroege miskraam. Maar omdat ik voor iets anders kwam ging hij er verder niet op in. En zelf was ik ook te verbaasd (ofzo) om er adrem op te reageren. Sowieso adrem reageren in het Duits :') is niet zo einfach.

En het is ook geen drama, we gaan gewoon weer vrolijk verder. Maar toch had ik het liever niet geweten, geloof ik.

En natuurlijk nog *O* voor Fritz! Jouw nick :D. Je bent erg populair hier in de buurt!
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 14:05:37 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154462493
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 23:28 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

:W

Ik heb binnen 3 kalendermaanden 2x een menstruatie gehad waarvan er wat mee kwam waar ik echt de rillingen van kreeg hoor!
Maarja..ik heb nooit een positieve test gehad dus het kan niet.
Maar het zag er uit als iets... twijfel nogsteeds :{

Als ik de kalender mag geloven mag ik morgen weer de rode vlag uithangen.
Rare maand gehad, zere tepels! Warme wangen, buikpijn, vreetbruien...
Ach we wachten het maar weer af :{w
Brrr dat klinkt niet prettig :X Maar stel dat het een hele vroege miskraam is dan zou je nog niks eraan kunnen zien he? Ik bedoel het is nog geen kindje zeg maar. Ik hoop dat je rare symptomen misschien iets moois te betekenen hebben O+

quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef Ronderotonde het volgende:
Vanaf wanneer kunnen je tetten groter worden eigenlijk? Er is iets anders, en ik weet niet eens waarom of wat precies. Maar het zou niet mogelijk moeten zijn want ik zit nog maar een week na mijn ei. NOD is de 24e... :{
Wat bedoel je met er is iets anders? Ik had deze maand vanaf de eisprong ook supergevoelige tepels en dat is nog steeds zo. Het kan dus van alles zijn :P Volgens mij krijg je normaal gesproken zo rond je NOD last van je borsten als het echt bij zwangerschap hoort maar dat zullen de zwangere meiden je beter kunnen vertellen :+

quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat de arts zich wellicht wat meer geīnteresseerd of empathisch op had kunnen stellen daar ben ik het mee eens. Hoewel we er niet bij waren natuurlijk en niet weten hoe lomp of empathisch er wel of niet gereageerd is. Maar goed afgaande op wat hier gepost wordt, ja dat had best wat inlevender gekund.

Ik reageerde vooral op dat jij zegt dat het complete onzin is. Dat is het zeker niet. Of het iets toevoegt om te weten dat dit een mogelijkheid is, is dan weer van een andere orde.
Dus wanneer je zo'n vroege miskraam krijgt dan heb je last van veel meer bloedverlies? Ik weet nog dat ik een paar maanden geleden dacht dat dat bij mij het geval was maar er werd hier toen gereageerd dat je zo vroeg dat soort dingen nog niet kunt merken (geloof dat Kwak dat zei). Interessant om te weten dat het dus toch wel zo is :)

quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:13 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Het ging inderdaad om de manier waarop hij het bracht. Oh ja hmm misschien wel een vroege miskraam. Maar omdat ik voor iets anders kwam ging hij er verder niet op in. En zelf was ik ook te verbaasd (ofzo) om er adrem op te reageren. Sowieso adrem reageren in het Duits :') is niet zo einfach.

En het is ook geen drama, we gaan gewoon weer vrolijk verder. Maar toch had ik het liever niet geweten, geloof ik.

En natuurlijk nog *O* voor Fritz! Jouw nick :D. Je bent erg populair hier in de buurt!
Woon je in Duitsland? O+ Waar woon je (ongeveer)? Mag ook in DM uiteraard :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 19 juli 2015 @ 14:11:19 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154462651
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef Ronderotonde het volgende:
Vanaf wanneer kunnen je tetten groter worden eigenlijk? Er is iets anders, en ik weet niet eens waarom of wat precies. Maar het zou niet mogelijk moeten zijn want ik zit nog maar een week na mijn ei. NOD is de 24e... :{
Bij beide zwangerschappen voelde ik mij al heel snel 'anders' na conceptie... De eerste keer waren we er nog niet zo actief mee bezig dus ik heb dat toen een beetje genegeerd, maar op een bruiloft 6 dagen na mijn eisprong heb ik de alcohol instinctmatig laten staan.
Bij de tweede zwangerschap (de eerste werd helaas een mk) 'wist' ik het 5 dagen na mijn ei al dusdanig zeker dat ik al heel vroeg durfde te testen en 6 dagen voor nod al een tweede streepje had.
KuikenGuppy
pi_154462713
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:

Dus wanneer je zo'n vroege miskraam krijgt dan heb je last van veel meer bloedverlies? Ik weet nog dat ik een paar maanden geleden dacht dat dat bij mij het geval was maar er werd hier toen gereageerd dat je zo vroeg dat soort dingen nog niet kunt merken (geloof dat Kwak dat zei). Interessant om te weten dat het dus toch wel zo is :)

Nee. Dan kun je last hebben van meer bloedverlies. Het hoeft niet zo te zijn maar t kan.
Het is niet zo dat elke zware menstruatie een "waarschijnlijk vroege miskraam is". Maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden. Hoeft niet, kan wel. T is niet zo zwart-wit.

En je weet dat dan eigenlijk alleen maar zeker wanneer je positief getest hebt en twee dagen later bijvoorbeeld ineens toch menstrueert cq een miskraam hebt. Ik heb ook wel eens forse menstruaties gehad en dat ik zeker wist niet zwanger te zijn. En dus 2 keer wel positief getest en daarna toch fors bloedverlies en 6 weken later pas weer aan de menstruatie. Evident vroege miskramen in de laatste gevallen en in de eerste gevallen zeker weten geen miskramen dus.

Alles kan. Het enige wat ik aangeef is dat een vroege miskraam gewoon 1 van de mogelijkheden is bij zwaar bloedverlies rond de datum van menstruatie. Het is alleen niet zo zwart-wit dat ieder zwaar blv een miskraam is en ook niet vice versa.
:)
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 14:16:35 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154462773
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nee. Dan kun je last hebben van meer bloedverlies. Het hoeft niet zo te zijn maar t kan.
Het is niet zo dat elke zware menstruatie een "waarschijnlijk vroege miskraam is". Maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden. Hoeft niet, kan wel. T is niet zo zwart-wit.

En je weet dat dan eigenlijk alleen maar zeker wanneer je positief getest hebt en twee dagen later bijvoorbeeld ineens toch menstrueert cq een miskraam hebt. Ik heb ook wel eens forse menstruaties gehad en dat ik zeker wist niet zwanger te zijn. En dus 2 keer wel positief getest en daarna toch fors bloedverlies en 6 weken later pas weer aan de menstruatie. Evident vroege miskramen in de laatste gevallen en in de eerste gevallen zeker weten geen miskramen dus.

Alles kan. Het enige wat ik aangeef is dat een vroege miskraam gewoon 1 van de mogelijkheden is bij zwaar bloedverlies rond de datum van menstruatie. Het is alleen niet zo zwart-wit dat ieder zwaar blv een miskraam is en ook niet vice versa.
Ik snap wat je bedoelt :Y Maar doel zelf op een keer dat ik dacht een vroege miskraam gehad te hebben omdat ik een soort kikkervisje verloor en daarna veel bloed en stolsels en toen werd er gezegd dat dit geen miskraam kon zijn omdat ik dan wel zwanger getest moest hebben. Maar door wat jij nu zegt geloof ik er wel weer in dat dat misschien toch wel het geval was toen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_154462907
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt :Y Maar doel zelf op een keer dat ik dacht een vroege miskraam gehad te hebben omdat ik een soort kikkervisje verloor en daarna veel bloed en stolsels en toen werd er gezegd dat dit geen miskraam kon zijn omdat ik dan wel zwanger getest moest hebben. Maar door wat jij nu zegt geloof ik er wel weer in dat dat misschien toch wel het geval was toen :)
Als je toen getest hebt en de test was negatief dan is de kans het grootst dat er geen zwangerschap is geweest :) Maar als het je houvast geeft om te denken dat het toch een zwangerschap is geweest dan kun ej dat natuurlijk in gedachten houden.
Bovendien is rond de 4 weken zwangerschap er nog geen duidelijke zwangerschap zichtbaar die je met het blote oog kunt zien. De vrucht/cellen zijn dan max 1.5 mm groot.
:)
  zondag 19 juli 2015 @ 14:23:47 #225
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154462947
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt :Y Maar doel zelf op een keer dat ik dacht een vroege miskraam gehad te hebben omdat ik een soort kikkervisje verloor en daarna veel bloed en stolsels en toen werd er gezegd dat dit geen miskraam kon zijn omdat ik dan wel zwanger getest moest hebben. Maar door wat jij nu zegt geloof ik er wel weer in dat dat misschien toch wel het geval was toen :)
Ik reageerde toen omdat ik het gevoel had dat men je een vroege MK probeerde aan te praten :)

Een kikkervisje kun je vlgs mij met die termijn echt nog niet verliezen, dus dat zou idd geen aanwijzing zijn. Althans: als je een embryo ter grootte van een kikkervisje hebt zou je wel positief moeten testen ja.

Veel bloedverlies kan idd een vroege mk zijn, een derde (?Toch?) van de prille zwangerschappen eindigt in een MK waarvan de allermeeste op die manier, volgens mij voor 80% onopgemerkt want niet overtijd of maar een paar dagen. Ik vraag me dan af of je het een MK moet noemen, of gewoon een mislukte innesteling.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')