abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 juni 2015 @ 20:47:50 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_153910696


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.




:D Topic titel?
Waar komt de topic titel vandaan?



Speciaal voor Nero :*
  zondag 28 juni 2015 @ 20:52:55 #2
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153910856
Onder andere looks, maar me zusje heeft wel veel gekeken naar anderen, alleen de R6 is terugkerende topper. Deze ziet er goed uit met dyno kit er al op, enige nadeel
is dat die een tandwiel heeft zodat ie op koppel wheelies kan trekken :') maar gelukkig zit origineel erbij.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_153911096
hahaha thanks :+
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Onder andere looks, maar me zusje heeft wel veel gekeken naar anderen, alleen de R6 is terugkerende topper. Deze ziet er goed uit met dyno kit er al op, enige nadeel
is dat die een tandwiel heeft zodat ie op koppel wheelies kan trekken :') maar gelukkig zit origineel erbij.
A right, okay. Ben benieuwd wat ze er van vindt. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 28 juni 2015 @ 21:51:38 #4
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153912858
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:59 schreef Nero22 het volgende:
hahaha thanks :+

[..]

A right, okay. Ben benieuwd wat ze er van vindt. :)
Ze is nog bezig met lessen, dus voorlopig kaap ik hem vast wel ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 28 juni 2015 @ 22:04:43 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_153913289
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Onder andere looks, maar me zusje heeft wel veel gekeken naar anderen, alleen de R6 is terugkerende topper. Deze ziet er goed uit met dyno kit er al op, enige nadeel
is dat die een tandwiel heeft zodat ie op koppel het gebrek aan koppel compenseert zodat hij wheelies kan trekken :') maar gelukkig zit origineel erbij.
fixed

En niet te vergeten 'hierdoor een schamele top van 190 km/u heeft' >:)

Jij had toch ook die Tenere? Of is die inmiddels ter ziele?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 28 juni 2015 @ 22:07:05 #6
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153913382
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2015 22:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

fixed

En niet te vergeten 'hierdoor een schamele top van 190 km/u heeft' >:)

Jij had toch ook die Tenere? Of is die inmiddels ter ziele?
De tenere is nu weer 100% showroom staat _O_ een man heeft hem overgenomen en compleet gerestaureerd.
Ik heb nu een XJ550 maar dan aangepast richting cafe.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 28 juni 2015 @ 22:14:33 #7
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_153913638
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 22:07 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

De tenere is nu weer 100% showroom staat _O_ een man heeft hem overgenomen en compleet gerestaureerd.
Ik heb nu een XJ550 maar dan aangepast richting cafe.
Pic?

Vind die BMW in V&A ook wel erg kewl, maar ik wil er niet nog een buikschuiver bij.. kijk nog steeds soms naar Twins, maar de spoeling wordt steeds dunner.. Ik hoop dat er een zooitje terug op de markt komen straks als de nieuwe er is :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 28 juni 2015 @ 22:29:34 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153914129
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef KneusTeun het volgende:
Onder andere looks, maar me zusje heeft wel veel gekeken naar anderen, alleen de R6 is terugkerende topper. Deze ziet er goed uit met dyno kit er al op, enige nadeel
is dat die een tandwiel heeft zodat ie op koppel wheelies kan trekken :') maar gelukkig zit origineel erbij.
Zou voor mij al een nee zijn. Wheelies zijn nu niet echt goed voor een motor.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 28 juni 2015 @ 23:36:29 #9
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153916238
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2015 22:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pic?

Vind die BMW in V&A ook wel erg kewl, maar ik wil er niet nog een buikschuiver bij.. kijk nog steeds soms naar Twins, maar de spoeling wordt steeds dunner.. Ik hoop dat er een zooitje terug op de markt komen straks als de nieuwe er is :P

Dit zichtbaar?

quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 22:29 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zou voor mij al een nee zijn. Wheelies zijn nu niet echt goed voor een motor.
Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 28 juni 2015 @ 23:39:59 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153916382
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit zichtbaar?

[..]

Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.
omdat je zoiets om de verkeerde reden monteert en waarschijnlijk als een mongool rijdt. Zeg niet dat t zo is, maar ik zou hem laten staan .
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153916592
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit zichtbaar?

[..]

Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.
Zichtbaar :Y. Maar ik denk dat ie doelde op een foto van de Tenere :@ :P.
  zondag 28 juni 2015 @ 23:55:31 #12
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153916904
quote:
3s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:46 schreef Anne het volgende:

[..]

Zichtbaar :Y. Maar ik denk dat ie doelde op een foto van de Tenere :@ :P.
Die heb ik helaas niet op foto ergens opgeslagen. :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_153916932
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:55 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Die heb ik helaas niet op foto ergens opgeslagen. :(
Wat is deze :(. Ik was ook schieuwnierig.
  zondag 28 juni 2015 @ 23:57:45 #14
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153916968
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

omdat je zoiets om de verkeerde reden monteert en waarschijnlijk als een mongool rijdt. Zeg niet dat t zo is, maar ik zou hem laten staan .
Daarom gaan we wel even kijken. En als alles gewoon netjes en recht is, dan zie ik geen probleem, aangezien het de eerste motor van me zusje is zal het ook nog wel een paar keer omdonderen of dergelijke. Uiteindelijk moet ze het zelf beslissen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 28 juni 2015 @ 23:59:41 #15
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_153917021
quote:
[im]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 28 juni 2015 23:36 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit zichtbaar?

[..]

Want? het is gewoon soort virtueel koppel. Betekent niet dat je niet meer normaal kan rijden. En zoals gezegd gewoon terug zetten van origineel en klaar.
De helft ja :+ Looking good ^O^

Je moet het net zo zien als een verlaagd Golfje met brulpijp, autostyle stickertjoening en 18 inch blingbling wielen die 2 keer de dagwaarde van het hok vertegenwoordigen; het kan een liefhebber zijn, of de mongool die het uiterlijk doet vermoeden :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 29 juni 2015 @ 00:00:58 #16
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153917048
quote:
11s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:56 schreef Anne het volgende:

[..]

Wat is deze :(. Ik was ook schieuwnierig.
Wat hij gedaan heeft is dat hij al 2 andere tenere's had, en eigenlijk wou hij deze kleurstelling, dus alle originele goede onderdelen van een reeds gerestaureerde over gezet op mijne, en de kappen hersteld of goede 2e hands of nieuwe opgezet. Kerel had echt liefde met het model. Uiteindelijk heeft hij me een keer een foto gestuurd, maar dat was of op mijn oude telefoon of ik heb hem per ongeluk verwijdert.

De andere had hij helemaal cross gemaakt, dus goede moderne veringen etc. en gebruikte hij om met een groep door de bossen te gaan.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 29 juni 2015 @ 00:03:06 #17
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153917094
quote:
14s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De helft ja :+ Looking good ^O^

Je moet het net zo zien als een verlaagd Golfje met brulpijp, autostyle stickertjoening en 18 inch blingbling wielen die 2 keer de dagwaarde van het hok vertegenwoordigen; het kan een liefhebber zijn, of de mongool die het uiterlijk doet vermoeden :P
Het KM aantal ligt dacht ik op 30.000 wat voor 2001 model prima is lijkt me, en als er aan de lagers en frame geen gekke dingen te vinden is dan zou het goed moeten zijn. Er zit ook al een dyno kit op en titanium uitlaat. Dus al met al kan het best wat leuks zijn.
quote:
De helft ja :+ Looking good ^O^
Downgrade wat power betreft, maar ik merk dat het erg leuk is dat je met zo'n 550 toch wel erg veel plezier hebt op de kleine bochtige wegen, je maakt veel meer gebruik van de power die aanwezig is dan met bijvoorbeeld een dikke racer.

[ Bericht 17% gewijzigd door KneusTeun op 29-06-2015 00:15:29 ]
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_153918628
Nou ja, zo'n lichtere vertanding is toch best nice. Zit het voor de Bandit ook te overwegen. Die 220km op top doe je toch niet voor je lol op een naked.

@Catch22 dringt het nu dan ook door waarom ik zei dat het onzin was toen jij postte dat 'het pas bij 100pk leuk begint te worden'? :+ GSXR600 komt ook pas echt los op zo'n 9k rpm trouwens. Weet niet of je daar al geweest bent? 8.5k draaien, in zijn 3, en dan open trekken. Da ga hard :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_153918686
Doodop na een dagje Eifel. :') :'( :D

8.45u vertrokken vanuit Utrecht, om 00.30u weer thuis in Utrecht. :D

Was leuk! Vooral omdat mijn instructeur ook meeging. Nou ja, ik ging met hem mee. :P Leuk om eens met hem te rijden zonder zijn stem te horen. :+
  maandag 29 juni 2015 @ 08:09:18 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153919935
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 01:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, zo'n lichtere vertanding is toch best nice. Zit het voor de Bandit ook te overwegen. Die 220km op top doe je toch niet voor je lol op een naked.

@Catch22 dringt het nu dan ook door waarom ik zei dat het onzin was toen jij postte dat 'het pas bij 100pk leuk begint te worden'? :+ GSXR600 komt ook pas echt los op zo'n 9k rpm trouwens. Weet niet of je daar al geweest bent? 8.5k draaien, in zijn 3, en dan open trekken. Da ga hard :+
Ja ben wel een paar keer op 12k geweest. Toen werd het leuk :P maar vooralsnog let ik vooral op de weg en niet op de revcounter als ik hem doortrek, dus exact weet ik het niet.

Maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die het met minder kunnen of willen hoor :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Catch22- op 29-06-2015 08:17:26 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 29 juni 2015 @ 09:28:29 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_153920559
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 01:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, zo'n lichtere vertanding is toch best nice. Zit het voor de Bandit ook te overwegen. Die 220km op top doe je toch niet voor je lol op een naked.

@Catch22 dringt het nu dan ook door waarom ik zei dat het onzin was toen jij postte dat 'het pas bij 100pk leuk begint te worden'? :+ GSXR600 komt ook pas echt los op zo'n 9k rpm trouwens. Weet niet of je daar al geweest bent? 8.5k draaien, in zijn 3, en dan open trekken. Da ga hard :+
Mjah, wheelies voorhanden in elke versnelling... sja.. leuk... maar... 220 rijden kost een hoop geld (áls ze je niet van de weg trekken en het alleen een flitsert is) en een wheelie is instant artikel 5 :X

Ik reed gisteren ook weer effe een rondje op de CB, en eigenlijk is er geen lol aan; alles wat er om je heen rijdt is supertraag voor je gevoel, je móet bijna overal inhalen voor je gevoel, en ik gaf een paar keer een beetje gas, en dan zit je ineens aan de 200 binnen een paar tellen :') Als je met de CB terugschakelt op een provinciale weg en je trekt de 4 een beetje 60 -70% door en je doet daarna in 5 ook nog een klein beetje gas, zit je al aan de 210 - 220 en dat gaat allemaal ongeveer 15 keer zo snel als je het kunt typen _O-

Ik moet er niet aan dénken om daar ook nog een andere vertanding op te gooien, dan wordt het ding levensgevaarlijk :% En nu bedenk ik me ineens dat er ook een mafketel rondrijdt op een CB1300 turbo :D _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_153920722
Eigenlijk ook precies de reden waarom mijn baby Ninja zo leuk is. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_153921049
  maandag 29 juni 2015 @ 10:49:46 #24
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153921560
quote:
10s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:07 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij en veel andere GP rijders zijn ook echt motorcross fans, mooi dat je ook zag dat ie even het gas lostrekt om zijn voorband omhoog te brengen :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 29 juni 2015 @ 22:29:03 #25
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153938649
nou R6 is gekocht, ding zag er echt super net uit. Kerel was er super zuinig op en onderhoud was ook allemaal netjes. Moet wel
zeggen dat met zo'n beest door hartje Nijmegen wel bijna werk is, op de snelweg wel even doorgetrokken naar 14k en damn wat een beest!!! stiekum wil ik ook wel eens kijken of het er in zit. Vandaag me titel ingenieur verdiend dus opzoek naar harde baan :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')