abonnement Unibet Coolblue
pi_153342319


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.




:D Topic titel?
Waar komt de topic titel vandaan?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_153342378
O+ Wat werd er verkocht in het vorige topic?
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:34 schreef Tankiej het volgende:
Iemand hier nog interesse in een navigatiesysteem? V&A / [TK] Garmin Zumo 550 (motornavigatie) :s)
quote:
9s.gif Op zondag 7 juni 2015 20:00 schreef Nero22 het volgende:
En o ja, of iemand mijn handschoenen wil overnemen voor een mooi prijsje. Ze zijn toch een maat te groot. Retefijne dingen, maar ik stoor me er wel aan dat ik bijna een halve centimeter "speelruimte" heb. ;(

V&A / [TK] Dainese zomer motorhandschoenen (maat L - zgan)
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 8 juni 2015 @ 00:24:32 #3
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_153342397
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  maandag 8 juni 2015 @ 09:57:08 #4
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_153346332


*O*


}:|

Dan is die laatste opeens zo'n 'ik ben 45 en rijd motor, elke keer weer een avontuur als ik naar de veluwe rij fiets.'
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 8 juni 2015 @ 10:05:45 #5
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_153346486
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_153347548
:')
pi_153347867
zo met een paar vloeken en zuchten zit de nieuwe navi steun op de motor :') hopelijk is het gerammel ook meteen weg

inb4dathoortbijeenyamaha
pi_153358202
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 06:59 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Die heb ik inderdaad mee gekregen. Is een heerlijke fiets en jezus wat een kracht, zelfs nu hij nog begrensd is.

[..]

Ja dat heb ik zeker, helaas alleen voor dit seizoen. Ik moet hem voor 30 september 16.00 uur weer inleveren of als ik er 15k km op heb gezet.
Er was trouwens nog 1 winnares die voor de S1000RR had gekozen, de rest had allemaal een R1200GS genomen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is het met de BMW? :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_153366209
Hahaha, er stond net een Tesla Model S 85D bij het stoplicht. Kon het niet laten >:)

Paar sprintjes gedaan, ging perfect gelijk op *) Na het derde stoplicht ging het raampje open, even zwaaien en geconcludeerd dat we even snel waren, maar het hierbij zouden laten in verband met boetes en ingevorderde rijbewijzen enzo :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_153380371
quote:
11s.gif Op maandag 8 juni 2015 18:10 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Hoe is het met de BMW? :9
Dat gaat prima!
Er staat al zo'n 2,5K Km op de teller.

Maar man man man wat een power heeft dat ding.
Ik heb de maximum snelheid van de machine nog niet gereden, maar ik weet ook niet of ik dat wel durf.
Ik merk wel dat ik al een beetje verslaafd ben aan de power. Als ik op mijn Fazer stap dan mis ik het wel...

Ik heb zondag trouwens voor het eerst met de Fazer op een "circuit" gereden, wat is dat verschrikkelijk gaaf om te doen! Dat is zeker voor herhaling vatbaar.
pi_153385718
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:43 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Dat gaat prima!
Er staat al zo'n 2,5K Km op de teller.

Maar man man man wat een power heeft dat ding.
Ik heb de maximum snelheid van de machine nog niet gereden, maar ik weet ook niet of ik dat wel durf.
Ik merk wel dat ik al een beetje verslaafd ben aan de power. Als ik op mijn Fazer stap dan mis ik het wel...
Zo'n S1000RR is toch wel een beetje het voorbeeld van een ideale sportmotor. :9 Zo zul je ook de cruise control en handvatverwarming missen denk ik. :D
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:43 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Ik heb zondag trouwens voor het eerst met de Fazer op een "circuit" gereden, wat is dat verschrikkelijk gaaf om te doen! Dat is zeker voor herhaling vatbaar.
Lelystad?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_153386072
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 16:58 schreef Nero22 het volgende:

Zo'n S1000RR is toch wel een beetje het voorbeeld van een ideale sportmotor. :9 Zo zul je ook de cruise control en handvatverwarming missen denk ik. :D

Cruise control gebruik ik bijna niet, alleen om even met mijn gashand te kunnen wapperen. En de handvatverwarming heb ik nog helemaal niet gebruikt, zal niet nodig zijn ook gok ik zo. :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 16:58 schreef Nero22 het volgende:

Lelystad?
Nee in Emmen op het TTT-circuit. Was een startersdag van Tracksays 4 All. Zeer goed opgezet als je het mij vraagt. Ik heb zelfs instructies gekregen van Ronald ten Braake en Ron van Steenbergen, niet de kleinste jongens uit motorland!

pi_153424520
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:43 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Ik merk wel dat ik al een beetje verslaafd ben aan de power. Als ik op mijn Fazer stap dan mis ik het wel...
En laat dat nou net zijn wat de heren van BMW met deze actie beogen :P dat jij zometeen huilend bij de balie staat om hem te kopen.
pi_153431235


zo na nachtdienst 3 van 4 nu op naar bed :P
pi_153431583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 05:57 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

zo na nachtdienst 3 van 4 nu op naar bed :P
Ik draai ook regelmatig nachtdiensten, en ik ben zo blij dat het 's morgens weer licht is. Heerlijk in het zonnetje naar huis. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_153433093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 05:57 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

zo na nachtdienst 3 van 4 nu op naar bed :P
Lekker weertje om naar huis te rijden
pi_153435606
¤188,000 over? Koop die nieuwe Honda! :7

Honda RC213V-S revealed at last

It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:01:24 #18
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_153437590
Dat heb ik momenteel niet in de knip
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:09:46 #19
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_153437817
Betaal je 188.000 voor een motor, krijg je er zulke spiegels bij...



_O- _O- :r
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_153448897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 05:57 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]

zo na nachtdienst 3 van 4 nu op naar bed :P
Mooi toch. Iedereen moet nog beginnen aan z'n werkdag en jij hebt 'm al gehad.
pi_153448926
Hoe vaak hebben jullie al een lekkere douche gehad van de ruitensproeier van je voorligger? :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 20:36:29 #22
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_153449616
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al een lekkere douche gehad van de ruitensproeier van je voorligger? :')
Vanmiddag nog, bestuurder kreeg de vinger van me!
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_153449702
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al een lekkere douche gehad van de ruitensproeier van je voorligger? :')
In een verleden heb ik een motorrijder achter me daarop getrakteerd. :@ Daarna kwam ie naast me rijden en deed hij
14.gif... :')
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:52:21 #24
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_153452018
Ik moest dus nieuwe zomerhandschoenen hebben, en kijk eens wat ik net in de koopjesbak bij Termaat tegen kom :)



Zelfs in de mooiste kleur 8-)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 11 juni 2015 @ 21:55:02 #25
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_153452105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al een lekkere douche gehad van de ruitensproeier van je voorligger? :')
Tig keer; die shit is niet lekker }:|

Elke keer weer jammer dat je dan net niet een pak lekkere vette vanillevla in je binnenzak hebt om die klootzak effe terug te pakken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')