abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 12:59:03 #1
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153068844
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MaJo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ronderotonde
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Stroopwafelmeisje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bottoms_up
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Barreltje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KapiteinCupcake
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Leonietje83
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fien10
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Felinecat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mazou
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onomatopee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SmallishBear
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sam1993
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Saarah
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Helaas niemand dus het wordt tijd voor een streepjesregen *O* :s) *)

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 03-06-2015 16:56:01 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 13:00:27 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153068890
Voor aanpassingen in de OP: stuur me een berichtje of quote me :)

Nu verder over teunisbloemolie en preseed :9
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153069464
Mijn NOD kan er wel uit Majo! En kut dat je lichaam je weer voor de gek houdt. :{

Fijn dat jullie poes er geen last van heeft gevalletje. Hier raden ze de echo wel echt aan omdat de hartruis zo extreem erg is. Zo weten we wat ze heeft en of medicijnen misschien iets voor haar kunnen betekenen.

Het is tijd voor strepen dit topic!
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 14:01:50 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153070846
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:20 schreef Fien10 het volgende:
Mijn NOD kan er wel uit Majo! En kut dat je lichaam je weer voor de gek houdt. :{

Fijn dat jullie poes er geen last van heeft gevalletje. Hier raden ze de echo wel echt aan omdat de hartruis zo extreem erg is. Zo weten we wat ze heeft en of medicijnen misschien iets voor haar kunnen betekenen.

Het is tijd voor strepen dit topic!
Ik heb het eruit gehaald :* Mja ik raak inmiddels wel gewend aan dat rare lichaam :')

Ik hoop echt dat medicijnen gaan helpen voor poes :*

En inderdaad, meer strepen! *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153072208
Nieuw topic, tijd voor nieuwe strepen!

Mijn NOD kan naar 21 juni Majo :)

Preseed: gekocht, maar we vergeten het eigenlijk altijd :D Niet echt nuttige ervaringen mee dus.
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 14:52:19 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153072591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 14:42 schreef onomatopee het volgende:
Nieuw topic, tijd voor nieuwe strepen!

Mijn NOD kan naar 21 juni Majo :)

Preseed: gekocht, maar we vergeten het eigenlijk altijd :D Niet echt nuttige ervaringen mee dus.
Ik ga het aanpassen!

Ik heb de preseed naast het bed liggen zodat ik het op het moment suprême kan pakken :9 Is ook niet elke keer trouwens, maar ach baadt het niet.... ;)

Het bloedverlies is helemaal gestopt, was dus alleen vanochtend opeens een flinke lading :? Ik heb eens terug zitten rekenen en ik zit vandaag 10 dpo dus het zou best wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn :o Die 2x bloedverlies vorige week was steeds een dag na het batsen dus ik gooi het even daarop. Het is dus nog niet verloren *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153072988
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 14:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ga het aanpassen!

Ik heb de preseed naast het bed liggen zodat ik het op het moment suprême kan pakken :9 Is ook niet elke keer trouwens, maar ach baadt het niet.... ;)

Het bloedverlies is helemaal gestopt, was dus alleen vanochtend opeens een flinke lading :? Ik heb eens terug zitten rekenen en ik zit vandaag 10 dpo dus het zou best wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn :o Die 2x bloedverlies vorige week was steeds een dag na het batsen dus ik gooi het even daarop. Het is dus nog niet verloren *O*
Gosh, ik hoop het echt voor je Majo! :Y *O*
pi_153073243
Fien, wat erg van je kitten! Hopelijk gaat ze er geen last van hebben, ik duim.

Ik ben vandaag bij mijn huisarts geweest en had het toch wat verkeerd begrepen. Ik ben wél immuun voor toxo, ik heb antistoffen, alleen woedt er momenteel wel een opflakkering van de toxo in mijn lichaam. Ik snap niet goed hoe dat kan :P maar volgens de huisarts zou dit totaal niet schadelijk zijn bij een eventuele zwangerschap, het kan alleen mogelijk lastig zijn voor mezelf, hoewel ik er eigenlijk niets van merk nu. De opflakkering zou mogelijk te maken hebben met een vitaminetekort dat ik nu heb (een zwaar tekort aan vitamine B12).

Nu moet ik antibiotica nemen voor de toxo en krijg ik de komende maand elke week spuitjes met vitamine B12. Vanaf de maand daarna zal ik levenslang 1 spuitje B12 per maand krijgen. Dus normaal moet mijn vitaminepeil wel snel terug in orde zijn nu, en verder hoef ik me om de toxo dus geen zorgen te maken. ;)
pi_153073277
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:03 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Gosh, ik hoop het echt voor je Majo! :Y *O*
En ik hoop ook mee Majo!
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 15:30:17 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153073892
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:03 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Gosh, ik hoop het echt voor je Majo! :Y *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:12 schreef Saarah het volgende:

[..]

En ik hoop ook mee Majo!
Ik hoop met jullie mee *O* ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:11 schreef Saarah het volgende:
Fien, wat erg van je kitten! Hopelijk gaat ze er geen last van hebben, ik duim.

Ik ben vandaag bij mijn huisarts geweest en had het toch wat verkeerd begrepen. Ik ben wél immuun voor toxo, ik heb antistoffen, alleen woedt er momenteel wel een opflakkering van de toxo in mijn lichaam. Ik snap niet goed hoe dat kan :P maar volgens de huisarts zou dit totaal niet schadelijk zijn bij een eventuele zwangerschap, het kan alleen mogelijk lastig zijn voor mezelf, hoewel ik er eigenlijk niets van merk nu. De opflakkering zou mogelijk te maken hebben met een vitaminetekort dat ik nu heb (een zwaar tekort aan vitamine B12).

Nu moet ik antibiotica nemen voor de toxo en krijg ik de komende maand elke week spuitjes met vitamine B12. Vanaf de maand daarna zal ik levenslang 1 spuitje B12 per maand krijgen. Dus normaal moet mijn vitaminepeil wel snel terug in orde zijn nu, en verder hoef ik me om de toxo dus geen zorgen te maken. ;)
Wat fijn dat die toxo niet schadelijk is tijdens een zwangerschap, dat is een hele opluchting! Hoe zit het eigenlijk met die AB en de effecten daarvan op een eventuele zwangerschap?

Ik heb ook een Vitamine B12 deficiëntie dus ik ontvang ook regelmatig prikken, die zijn goed te doen! Dan heb je waarschijnlijk ook erg weinig energie?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153074036
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Ik hoop met jullie mee *O* ;)

[..]

Wat fijn dat die toxo niet schadelijk is tijdens een zwangerschap, dat is een hele opluchting! Hoe zit het eigenlijk met die AB en de effecten daarvan op een eventuele zwangerschap?

Ik heb ook een Vitamine B12 deficiëntie dus ik ontvang ook regelmatig prikken, die zijn goed te doen! Dan heb je waarschijnlijk ook erg weinig energie?
Op de bijsluiter van de AB staat dat je in geval van zwangerschap raad moet vragen aan je arts, voor je het neemt. Wel een goede vraag, had daar nog niet bij stilgestaan *bloos*. Ik ga voor de zekerheid maar wachten met innemen tot ik ongesteld word.

En ik merk inderdaad dat ik niet veel energie heb, ik ga ook soms heel vroeg slapen om 's morgens uitgerust te zijn. Dus dat zal hopelijk ook wat beteren nu. :)
  vrijdag 29 mei 2015 @ 16:21:33 #12
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_153075696
Over vitaminen gesproken: de davitamon (w.o. de mama-vitamninen en foliumzuur) zijn tweede halve prijs bij de trekpleister. Inslaan!
  vrijdag 29 mei 2015 @ 17:57:49 #13
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_153078746
Whut the hell is preseed? Ik weet niet of ik durf te googelen :')
Warempel, een drempel.
pi_153079180
Meelurkt;

Oeee spannend MaJo! Zo ging mijn laatste cyclus ook! 2x bloedverlies na eisprong en innestelingsbloeding op dag 12 8-)
pi_153079654
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:57 schreef Ronderotonde het volgende:
Whut the hell is preseed? Ik weet niet of ik durf te googelen :')
voortijdige zaadjes :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 19:19:02 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153081129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:57 schreef Ronderotonde het volgende:
Whut the hell is preseed? Ik weet niet of ik durf te googelen :')
het enige niet zaaddodende glijmiddel :D

Oeh cocci ik hoop dat het bij mij ook zo zal zijn! Ik ga zondag testen, ik kan het bijna niet volhouden :X maar wil niet meer veel te vroeg testen!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153081520
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

het enige niet zaaddodende glijmiddel :D

Oeh cocci ik hoop dat het bij mij ook zo zal zijn! Ik ga zondag testen, ik kan het bijna niet volhouden :X maar wil niet meer veel te vroeg testen!
je hebt ook conceive plus :)
pi_153081567
Ik heb Kruidvat early testen gekocht. En nu twijfel ik of morgenochtend zal testen of zondag ochtend.
Ben er nu ineens zo erg mee bezig.

[ Bericht 16% gewijzigd door Fien10 op 29-05-2015 19:50:22 ]
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 20:15:35 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153083106
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

je hebt ook conceive plus :)
Ik dacht dat zelfs bleek dat die zaaddodender was dan gedacht? Maar weet er ook het fijne niet van :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 19:31 schreef Fien10 het volgende:
Ik heb Kruidvat early testen gekocht. En nu twijfel ik of morgenochtend zal testen of zondag ochtend.
Ben er nu ineens zo erg mee bezig.
Als het jou meer rust geeft gewoon morgen testen :Y Als je snel van slag bent door teleurstelling misschien nog even wachten?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153083262
quote:
je hebt ook conceive plus :)
Jaaaa, die heb ik! Baat het niet dan schaadt het niet, zwanger geworden bij gebruik. :)

En het is nu heel raar. Denk echt bijna zeker te weten dat ik nu weer zwanger ben. Voel me net als voor de MK. Maar ben ook heel erg bang voor de teleurstelling als het toch niet zo is... nog 9 nachtjes slapen voor ik een vroege test ga doen. (Omdat m'n lief een weekje weg is als ik wel 'echt' kan testen).
Ben zooooooo ongeduldig!

MaJo, ik hoop echt dat het een innestelingsbloeding is!
Fien, mijn katertje met enorme hartruis is nu ruim een jaar en super actief... en omdat ze zeggen dat hij niet oud wordt, genieten we dubbel en dwars van hem, maar zo blakend als ie nu is, geloof ik bijna niet dat ie misschien niet oud wordt... Hoop dat jouw katje ook verder heel goed gaat ondanks ruis...
  Moderator vrijdag 29 mei 2015 @ 23:34:10 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153090921
Oeh spannend Leonietje!! Jij weet ook inderdaad echt hoe het voelt, dan zul je het ook sneller herkennen. Maar binnen een week dus al symptomen? Ik ga voor je duimen!

Ik ga denk ik toch morgen testen, 2-3 dagen voor NOD :@ zal wel weer niks zijn maar ben veel te nieuwsgierig nu! :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153091009
Kom maar op met die streepjes!!!!! *O*
:)
pi_153091404
Spannend Leonietje ik hoop het voor je!! Fijn dat jullie kater het goed doet!!

Samen testen morgen MaJo? :P
  Moderator zaterdag 30 mei 2015 @ 00:02:17 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_153091747
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 23:49 schreef Fien10 het volgende:
Spannend Leonietje ik hoop het voor je!! Fijn dat jullie kater het goed doet!!

Samen testen morgen MaJo? :P
Is goed! O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_153094286
Hier negatief.. -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')