abonnement Unibet Coolblue
pi_152675723


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


It's funny
But not ha-ha funny.
pi_152675738
Om meteen met de deur in huis te vallen:
:X
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_152676122
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2015 13:16 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Dit kost wat, maar dan heb je ook wel wat. Een weekend lang met 6-8 motoren rijden. ^O^
http://www.silverline.nl/meer/de-ultieme-proefrit/


Zelfde muziek als in een Fok!MC rit video. :o :D
bedankt voor de tip, maar niet helemaal wat ik zoek ;) Ik wil iets meer vrijheid in de zin van behendigheid proberen op parkeerplaatsen, eigen stukken route rijden en het vrouwtje achterop..

Ziet er wel gezellig uit ;)
pi_152676198
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:13 schreef Thrilled het volgende:

[..]

bedankt voor de tip, maar niet helemaal wat ik zoek ;) Ik wil iets meer vrijheid in de zin van behendigheid proberen op parkeerplaatsen, eigen stukken route rijden en het vrouwtje achterop..

Ziet er wel gezellig uit ;)
Hehe, dacht ik ook wel. Het valt me trouwens wel op dat het aantal Silverline vestigingen sterk achteruit loopt.

In Amsterdam (als dat je regio is) kun je terecht bij Fris Motorverhuur.
http://frismotorverhuur.nl/motoren/
Groot aantal fietsen in het assortiment, en dan ligt het er een beetje aan wat je wil gaan rijden wat het je gaat kosten.


Voor een brede selectie Kawasaki kun je terecht bij Horeon in Zwanenburg:
http://www.horeon.nl/motoren/motorverhuur.php

De meeste (dan wel alle) Motoport vestigingen doen ook verhuur.

Dagje huren is best duur. Hier ga je niet snel onder de ¤70 met 150 km/dag (wat ik niet erg veel vind) zitten. Zelfs met de kleine fietsjes.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 17 mei 2015 @ 14:28:55 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152676511
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:13 schreef Thrilled het volgende:

[..]

bedankt voor de tip, maar niet helemaal wat ik zoek ;) Ik wil iets meer vrijheid in de zin van behendigheid proberen op parkeerplaatsen, eigen stukken route rijden en het vrouwtje achterop..

Ziet er wel gezellig uit ;)
Behendigheid proberen met een huurmotor? da's wel een beetje vragen om ellende natuurlijk :%
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_152677042
kleine slalom met ene suzuki huyabatsa
pi_152677968
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Behendigheid proberen met een huurmotor? da's wel een beetje vragen om ellende natuurlijk :%
ik zal niet de uitwijkmanoeuvre of andere risico-volle dingen doen :') maar met wat bochtenwerk en wat spelen op een parkeerplaats krijg je snel genoeg een idee van de machine
  zondag 17 mei 2015 @ 17:12:15 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_152683186
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 14:44 schreef Salatrel het volgende:
kleine slalom met ene suzuki huyabatsa
ik ken iemand die dat kan :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_152683339
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 17:12 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik ken iemand die dat kan :+
wie dan?
pi_152684890
Iemand nog genoten van het mooie weer? :s)
  zondag 17 mei 2015 @ 18:19:53 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_152685283
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Iemand nog genoten van het mooie weer? :s)
Ik wel, ik had les vandaag :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_152685372
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik wel, ik had les vandaag :)
Mooie dag om te lessen inderdaad.

Ik heb vandaag ook mijn lesje geleerd: laat je niet te veel afleiden door tegenliggers. Voor je het weet neem je nog een stukje berm mee in de bocht. :')

Echt, dat motorrijden wordt ooit m'n dood geloof ik. Afgelopen woensdag maakte ik ook al een inschattingsfout. :@
pi_152685393
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Iemand nog genoten van het mooie weer? :s)
Klein rondje. Ik had gehoopt dat de fietsenmaker langs zou komen, maar die reageerden toen ik terug was met het feit dat ze pas dinsdag/woensdag kunnen komen. -O-
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_152685398
Heerlijk idd, Voorschoten, Wassenaar, Stompwijk en Zmeer gereden. Scheveningen was druk, oldtimer evenement oid.
Where facts are few, experts are many.
pi_152685406
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:23 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mooie dag om te lessen inderdaad.

Ik heb vandaag ook mijn lesje geleerd: laat je niet te veel afleiden door tegenliggers. Voor je het weet neem je nog een stukje berm mee in de bocht. :')
Het gaat wel lekker he. Ik las ook al wat van je op MF - iets met oprit Vinkeveen. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 17 mei 2015 @ 18:24:08 #16
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_152685410
Lekker poetsen, toen mooi rondje Twente en even bij visser gummie kijken. Mooi dagje op de brommert al met al.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 17 mei 2015 @ 18:25:35 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_152685447
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 15:09 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik zal niet de uitwijkmanoeuvre of andere risico-volle dingen doen :') maar met wat bochtenwerk en wat spelen op een parkeerplaats krijg je snel genoeg een idee van de machine
Met gewoon een stukkie rijden ook; heb je geen parkeerplaats voor nodig. Parkeerplaatsen zijn om te parkeren B-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_152685458
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:23 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Het gaat wel lekker he. Ik las ook al wat van je op MF - iets met oprit Vinkeveen. :+
Haha, zie edit. :@
pi_152685524
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:25 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Haha, zie edit. :@
Hehe. Gewoon wat minder opgefokt doen. :P

Ik maakte al een flinke oeps in mijn eerste week: mijn acceleratie was niet wat ik gedacht had ("Ja duh")... :')

Komt vanzelf goed. :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_152685804
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:27 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Hehe. Gewoon wat minder opgefokt doen. :P

Ik maakte al een flinke oeps in mijn eerste week: mijn acceleratie was niet wat ik gedacht had ("Ja duh")... :')

Komt vanzelf goed. :)
Ach ja, ik moet nog leren rijden. :X Ik zal nog genoeg (inschattings)fouten maken. Hopelijk herhaal ik geen fouten. ;)

Dat roze pasje betekent in mijn ogen slechts dat ik zelfstandig mag gaan leren rijden, niet dat ik kan rijden. :P
pi_152685885
1500 km in 4 dagen gereden bij Winterberg in de buurt, vooral zaterdag was top
pi_152686675
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2015 18:38 schreef Maegrim het volgende:
1500 km in 4 dagen gereden bij Winterberg in de buurt, vooral zaterdag was top
mooi gemiddelde :P
pi_152686823
vandaag nog het minste gereden ja, beetje binnendoor en daarna snelweg naar huis :P

sauerland is wel wat minder leuk dan de eifel :O
pi_152687174
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2015 19:07 schreef Maegrim het volgende:
vandaag nog het minste gereden ja, beetje binnendoor en daarna snelweg naar huis :P

sauerland is wel wat minder leuk dan de eifel :O
eind september heb ik nog wel een weekje tijd voor eifel :P
  zondag 17 mei 2015 @ 21:46:32 #25
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_152694404
Met de tent zeker? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')