abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2015 @ 14:21:04 #251
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_152649727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 13:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Bij de Rue de Tesny ben ik altijd blij dat ik een stuurtas op m'n fiets heb. Hoef ik wat minder voorover te leunen om te voorkomen dat m'n voorwiel van de grond komt ;)
Ik heb bij dat kerkhof ooit eel eens gedacht van leg mij hier maar neer. In Pepinster is er ook zo'n lekkertje wanneer je van Banneux links -rechts die Rue de Jonckay op moest. Koud van die lange afdaling en dan die muur omhoog. Heerlijk.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_152650424
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 12:29 schreef ratatat het volgende:

[..]

Dat is toch iets voor je trainer?
Yep, fiets in de tacx, ANT+ dongle in je computer en je kunt fietsen in een virtuele omgeving, met andere Zwitft renners die op dat moment aan het fietsen zijn. Kan me voorstellen dat het in de winter best wel een leuke toevoeging kan zijn
  zaterdag 16 mei 2015 @ 14:58:33 #253
117107 MarcoD
.........
pi_152650523
Leuk ding die Tesny, een triple had leuk geweest daar..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zaterdag 16 mei 2015 @ 14:59:53 #254
117107 MarcoD
.........
pi_152650551
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:53 schreef Levitas het volgende:

[..]

Yep, fiets in de tacx, ANT+ dongle in je computer en je kunt fietsen in een virtuele omgeving, met andere Zwitft renners die op dat moment aan het fietsen zijn. Kan me voorstellen dat het in de winter best wel een leuke toevoeging kan zijn
Sowieso ideaal voor de echte fokker, lekker nooit meer je zolderkamer hoeven te verlaten _O_
pi_152650587
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 09:01 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

omdat ik geen kut zin had om die kuttoertocht met al die kuttourders te fietsen en ook mss wel omdat ik niet het goede verzet had voor die steile kutklimmen die erin zaten

Gios kopen?
Nah, volgende keer kom ik wel mee op het terras zitten ;)
pi_152650604
Ik heb nog nooit zo geharkt als op de Tesny :') ik was die dag niet fit en zat aan de paracetamol :')

Voie des Chars is ook zo'n klotending. Wat dat betreft vind ik de Redoute altijd prima te doen en zelfs leuk :P
pi_152650791
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:58 schreef MarcoD het volgende:
Leuk ding die Tesny, een triple had leuk geweest daar..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk terras?
  zaterdag 16 mei 2015 @ 15:23:04 #258
117107 MarcoD
.........
pi_152651074
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Welk terras?
Die ik ter plekken maak van de omgevallen renners!
pi_152651188
Had even geen tijd om de reacties te lezen, maar bedankt nog! WD40 had ik inderdaad in dat filmpje gezien, maar geen goed idee dus?
pi_152651467
2 weken geleden voor het eerst een hongerklop meegemaakt tijdens een rit. Als het even kan wil ik dat liever vermijden :P Nu ben ik dus naar een winkel geweest gericht op sportvoeding en heb daar een soort startpakket meegekregen, alles even goed doorgenomen en wat dingen getest. Uiteraard werkt het gewoon prima, het probleem is het alleen dat het voor mij als toerder best een dure bedoening wordt op deze manier :P

Mijn vraag is dan ook: Wat hebben jullie voor de langere ritten mee? Ik had nu mijn water vermengd met een soort sportdrankpoeder, ik had een energiereep mee en ik had zo'n gelletje mee. Die man zei dat zo'n gelletje gelijk stond aan 6 bananen.

Kortom: Wat is (naast specifieke sportvoeding) de meest energierijke/ruimtebesparende voeding? En is het nog verstandig om het water te vermengen met iets? Siroop hoorde ik iemand zeggen, maar daar zit niet zo gek veel in lijkt me toch?
pi_152651607
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:39 schreef nickhguitar het volgende:
2 weken geleden voor het eerst een hongerklop meegemaakt tijdens een rit. Als het even kan wil ik dat liever vermijden :P Nu ben ik dus naar een winkel geweest gericht op sportvoeding en heb daar een soort startpakket meegekregen, alles even goed doorgenomen en wat dingen getest. Uiteraard werkt het gewoon prima, het probleem is het alleen dat het voor mij als toerder best een dure bedoening wordt op deze manier :P

Mijn vraag is dan ook: Wat hebben jullie voor de langere ritten mee? Ik had nu mijn water vermengd met een soort sportdrankpoeder, ik had een energiereep mee en ik had zo'n gelletje mee. Die man zei dat zo'n gelletje gelijk stond aan 6 bananen.

Kortom: Wat is (naast specifieke sportvoeding) de meest energierijke/ruimtebesparende voeding? En is het nog verstandig om het water te vermengen met iets? Siroop hoorde ik iemand zeggen, maar daar zit niet zo gek veel in lijkt me toch?
Je moet je niet zoveel wijs laten maken door die verkoper. Verder gewoon meer in d1 fietsen om beter te worden in vet verbranden.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 16:09:57 #262
130803 Gripper
Get a grip
pi_152652247
Tecklenburg was een vies rondje zeg. Hele dag miezerweer. Na een superkort nachtje (gisteravond een bruiloft; dus slapen van 2 tot 6 ) pikte ik critic en kano op in zeist.

Onderweg al wat regen, en eigenlijk hebben we de hele verdere dag wel min of meer in de regen gereden. Critic ging voor de 100 km, kano en ik beiden voor de 160 maar besloten al snel dat 130 vandaag ook wel best was.

Ik reed helaas 2x lek, en had daarna niks meer bij me. Ben dus al snel omgekeerd, en terug naar de start met slechts 85 km op de teller: zonde want ik had echt goeie benen vandaag!

Nu weer terug naar huis. Morgen fietsen poetsen... Die zien d'r uit zeg.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_152652623
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:02 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb nog nooit zo geharkt als op de Tesny :') ik was die dag niet fit en zat aan de paracetamol :')

Voor het betere harkwerk beveel ik de Mortirolo aan, vooral als je 'm tijdens de Granfondo Giordana doet (voorheen de GF Marco Pantani). Dan mag je daarna nog verder harken op een colletje van 6 km aan 10% waar ik de naam ff van kwijt ben.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2015 16:23:42 ]
pi_152652900
Kruijswijk _O_ _O_ Wat een bazen etappe. Met een beetje mazzel pakt 'ie de etappe zelfs :o

Zonde.. Op 5km van de finish plafonneren

[ Bericht 17% gewijzigd door Levitas op 16-05-2015 16:47:14 ]
pi_152652928
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:02 schreef Tommeke het volgende:

Voie des Chars is ook zo'n klotending. Wat dat betreft vind ik de Redoute altijd prima te doen en zelfs leuk :P
Heb ik die ook es gereden?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_152653685
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 15:45 schreef ratatat het volgende:

[..]

Je moet je niet zoveel wijs laten maken door die verkoper. Verder gewoon meer in d1 fietsen om beter te worden in vet verbranden.
Het is toch ook geen onzin wat die beste man verkoopt. Het is gewoon goed spul, het probleem is alleen dat het als geheel pakket wat duur wordt. Bananen zijn ook heel voedzaam, dus dat is altijd goed. Vandaar ook mijn vraag voor tips m.b.t. andere voeding voor onderweg/iets om het water mee te vermengen :)
  zaterdag 16 mei 2015 @ 16:55:44 #267
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_152653701
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:09 schreef Gripper het volgende:
Tecklenburg was een vies rondje zeg. Hele dag miezerweer. Na een superkort nachtje (gisteravond een bruiloft; dus slapen van 2 tot 6 ) pikte ik critic en kano op in zeist.

Onderweg al wat regen, en eigenlijk hebben we de hele verdere dag wel min of meer in de regen gereden. Critic ging voor de 100 km, kano en ik beiden voor de 160 maar besloten al snel dat 130 vandaag ook wel best was.

Ik reed helaas 2x lek, en had daarna niks meer bij me. Ben dus al snel omgekeerd, en terug naar de start met slechts 85 km op de teller: zonde want ik had echt goeie benen vandaag!

Nu weer terug naar huis. Morgen fietsen poetsen... Die zien d'r uit zeg.
Heb de 160 gedaan vandaag, wat een kutweer. En ook lek gereden }:|
En man man man wat had ik het op een gegeven moment koud
.
pi_152653859
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het is toch ook geen onzin wat die beste man verkoopt. Het is gewoon goed spul, het probleem is alleen dat het als geheel pakket wat duur wordt. Bananen zijn ook heel voedzaam, dus dat is altijd goed. Vandaar ook mijn vraag voor tips m.b.t. andere voeding voor onderweg/iets om het water mee te vermengen :)
Wat voor afstanden fiets je dan?
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:13:17 #269
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_152654131
quote:

[..]

Wat ik eet en drink is nogal afhankelijk van hetgeen ik aan het doen ben. Tijdens een cyclo gebruik ik voornamelijk gelletjes en energierepen etc, maar die gebruik ik verder bijna nooit.

Meestal een banaan, ah fruitreep, snelle Jelle oid. In de bidons water en poeder voor sportdrank met water. Ik gebruik nu sportdrank van boom oid met ice tea smaak die vind ik goed te doen. Die hele zoete meuk wil ik niet.
.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:32:53 #270
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_152654710
quote:

Ach, zolang je nog geen zwarte sneeuw gezien hebt, valt het allemaal wel mee. Niet teveel wijs laten maken door verkopers en advertenties voor sportvoeding. Zolang je minder dan 5 uur op de fiets zit kan het allemaal redelijk simpel. Een gelletje mee kan nooit kwaad maar voor al die dure repen kun je ook gewoon
Snelle Jelle's of krentebollen meenemen hoor. En tijdig je zouten aanvullen dan komt het allemaal wel goed. Verder niet teveel over nadenken.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:33:23 #271
117107 MarcoD
.........
pi_152654720
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:31 schreef Patroon het volgende:

[..]

Heb ik die ook es gereden?
ja klimclassic 2013
pi_152654823
Op training neem ik altijd reepjes van de Lidl mee.
Met een cyclo gelletjes en een paar van die reepjes.
Ik neem altijd een bidon water mee en eentje met een beetje ranja erin (en natuurlijk dan vullen met water), als ik ga trainen of met een cyclo 750 ml bidons. Ga ik op de Nedereindseberg rijden, dan 500 ml bidons.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:54:32 #273
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_152655278
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:02 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

30km ws
pi_152655376
Ik heb ook de Tecklerbahn Rundfahrt gedaan, ook voor de 130 gekozen vanwege het weer. Ik had na twee(!) km een schroef in m'n band, door de velglint, maar even teruggefietst naar de technische post voor reparatie. Wat een rot weer, was in korte broek maar niet echt koud gehad. Ben goed alle heuvels overgekomen het was mn eerste tocht met heuvel. Hebben jullie dat treinongeluk nog gezien? Was net gebeurd toen ik er langs reed, bizar.
Aldus.
pi_152655603
quote:

[..]

Als de verkoper stelt dat een gelletje gelijk staat aan 6 bananen zit hij wel degelijk onzin uit te kramen. Verder denk ik dat als je ritten < 100km zijn speciale voeding niet echt nodig is. Misschien wel specifieke sportdrank.

Het is probleem zit hem denk ik meer in wat ik zelf ook eerst altijd deed: jezelf in 2 uur het snot voor de ogen fietsen. Dan kan je nog zoveel gelletjes naar binnen werken, hongerklop ga je dan niet voorkomen.
pi_152655612
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:54 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

30km ws
Ja precies gewoon van te voren wat eten en klaar
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:15:24 #278
545 dop
:copyright: dop
pi_152655720
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:12 schreef Andyy het volgende:
Maar ondanks dat jullie het vast niet willen geloven is m'n vorm stukken beter dan bij de meet.
ik geloof je andy met de meet was je wat ziekjes had je vooraf al gezegd.
en boven al jij was er bij dat kunnen heel veel bange poeperts hier niet zeggen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_152655831
quote:

Gedroogd fruit, snelle jelle, krentenbollen, stoppen voor pannenkoeken.
  FOK!fotograaf zaterdag 16 mei 2015 @ 18:24:46 #280
145146 Andyy
pi_152655904
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:15 schreef dop het volgende:

[..]

ik geloof je andy met de meet was je wat ziekjes had je vooraf al gezegd.
en boven al jij was er bij dat kunnen heel veel bange poeperts hier niet zeggen.
:*
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:27:53 #281
545 dop
pi_152655961
quote:

graan koekjes met of zonder chocolade. aanmaak limonade is ook dikke prima,
pakje dextro druivensuiker.
als je niet heel veel training en kilometers in de week hebt kun je gemakkelijk vooraf en achteraf voldoende echt gezonde voeding bij eten.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_152656707
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:02 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Meestal 80 tot 100 km. Maar wat voor jou misschien 150/200 is is voor mij gevoelsmatig 80/100 aangezien ik nog niet zoveel heb gereden hé :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:13 schreef Yankee het volgende:

[..]

Wat ik eet en drink is nogal afhankelijk van hetgeen ik aan het doen ben. Tijdens een cyclo gebruik ik voornamelijk gelletjes en energierepen etc, maar die gebruik ik verder bijna nooit.

Meestal een banaan, ah fruitreep, snelle Jelle oid. In de bidons water en poeder voor sportdrank met water. Ik gebruik nu sportdrank van boom oid met ice tea smaak die vind ik goed te doen. Die hele zoete meuk wil ik niet.
Oké en een cyclo is dan een koers? Jij zit dus bij een wedstrijdvereniging? Ik zit zelf bij een toervereniging ;) Die sportdrank is wellicht een goed idee, kan je die ook via internet bestellen? Voor de rest moet dan voorlopig idd een sultana/ontbijtkoek/banaan voldoen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:32 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ach, zolang je nog geen zwarte sneeuw gezien hebt, valt het allemaal wel mee. Niet teveel wijs laten maken door verkopers en advertenties voor sportvoeding. Zolang je minder dan 5 uur op de fiets zit kan het allemaal redelijk simpel. Een gelletje mee kan nooit kwaad maar voor al die dure repen kun je ook gewoon
Snelle Jelle's of krentebollen meenemen hoor. En tijdig je zouten aanvullen dan komt het allemaal wel goed. Verder niet teveel over nadenken.
Zwarte sneeuw :P? Zo erg was het ook weer niet, maar ik reed ongeveer 20 km/h en ik had het gevoel dat ik energie moest leveren voor 40 km/h :P Misschien is het ook wel een stukje gewenning inderdaad ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:09 schreef ratatat het volgende:

[..]

Als de verkoper stelt dat een gelletje gelijk staat aan 6 bananen zit hij wel degelijk onzin uit te kramen. Verder denk ik dat als je ritten < 100km zijn speciale voeding niet echt nodig is. Misschien wel specifieke sportdrank.

Het is probleem zit hem denk ik meer in wat ik zelf ook eerst altijd deed: jezelf in 2 uur het snot voor de ogen fietsen. Dan kan je nog zoveel gelletjes naar binnen werken, hongerklop ga je dan niet voorkomen.
Hm dat zei hij toch echt inderdaad.. Ik rijd met de groep vaak 80 tot 100 km. Dan rijd je mee in een tempo en kun je in principe niet harder of zachter. Als ik alleen rijd rijd ik vaak 40/50 km, maar dan wordt het inderdaad een soort tijdrit, dan wil ik die afstand z.s.m. afleggen inderdaad. Wat doe jij anders dan ?:P

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Gedroogd fruit, snelle jelle, krentenbollen, stoppen voor pannenkoeken.
Stoppen kan niet altijd :P Die voorgaande (ook krentebollen!) zijn wel een goed idee! Eet jij elk uur iets? En klopt 1 bidon per uur wel? Als je een beetje afstanden fietst dan zit je zo 4 uur+ op de fiets toch? Als je dan onderweg niet stopt, dan ga je toch geen 4 bidonnen meeslepen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:27 schreef dop het volgende:

[..]

graan koekjes met of zonder chocolade. aanmaak limonade is ook dikke prima,
pakje dextro druivensuiker.
als je niet heel veel training en kilometers in de week hebt kun je gemakkelijk vooraf en achteraf voldoende echt gezonde voeding bij eten.
Ik rijd inderdaad toch niet heel ver. Maar limonade zit toch niet zoveel in? Lijkt me zo'n sportdrankje (mengen wat water) toch beter?
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:03:43 #283
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_152656735
Tecklenburger Rundfahrt gereden, eerste 80% (tot na de Larchenweg) compleet on fire. Vrienden die ik normaal zag wegrijden bleef ik ruim voor. Weer was kut, continu regen en gemiddelde kou.

Na 130km dikke kramp gekregen in 3 beenspieren links die niet in de buurt van elkaar lagen. Elke beweging met mijn been deed pijn. Op hoge cadans terug kunnen komen en uiteindelijk op het randje van moordende kramp gefinished.

Mooie tocht, wel veel lek gezien (Grip ook zag ik op Strava?)
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:05:26 #284
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_152656776
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:58 schreef Z het volgende:
Ik heb ook de Tecklerbahn Rundfahrt gedaan, ook voor de 130 gekozen vanwege het weer. Ik had na twee(!) km een schroef in m'n band, door de velglint, maar even teruggefietst naar de technische post voor reparatie. Wat een rot weer, was in korte broek maar niet echt koud gehad. Ben goed alle heuvels overgekomen het was mn eerste tocht met heuvel. Hebben jullie dat treinongeluk nog gezien? Was net gebeurd toen ik er langs reed, bizar.
Alleen maar een ambulance zien staan in een afdaling.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_152656805
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 17:33 schreef MarcoD het volgende:

[..]

ja klimclassic 2013
Oja deze ,die lag mij wel..
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:21:16 #286
545 dop
pi_152657186
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:02 schreef nickhguitar het volgende:

Ik rijd inderdaad toch niet heel ver. Maar limonade zit toch niet zoveel in? Lijkt me zo'n sportdrankje (mengen wat water) toch beter?
sport drank is wel iets meer uitgebalanceerd, maar suikers zijn suikers.
ik gebruik beide
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:21:42 #287
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152657194
Klimclassic ging wel, gister het rondje ook wel en vandaag ging ik als de gesmeerde bliksem. Op de klimmen was ik niet de snelste maar daarna ging ik er okseliaans vandoor. Gripper kwam ik nadat hij mij gelost had effe tegen toen hij lek had, daarna in een groepje met 35-40 over 't vlakke gescheurd. Omdat hij eerder terug was gegaan zag ik 'm bij de finish pas waar ik toen best van op keek. Ik dacht dat hij achter me zat :D
Yankee, fred en de rest niet gezien. Wel heerlijk gereden ondanks het kutweer. En net heerlijk gegeten bij critic en madamecritic nadat ik al een avondje op hun zolderkamer had gebivakkeerd

Topweekend _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:22:55 #288
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152657222
Oja en ik ben een domme lul dus zag de intercity aan me voorbijrijden en was net te laat voor de sprinter.

19:39 gaat de volgende :'(
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:24:04 #289
545 dop
pi_152657252
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
Oja en ik ben een domme lul dus zag de intercity aan me voorbijrijden en was net te laat voor de sprinter.

19:39 gaat de volgende :'(
extra tijd om te fokken :D
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:33:27 #290
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152657489
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:24 schreef dop het volgende:

[..]

extra tijd om te fokken :D
Ja dat moet dan maar.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:35:21 #291
545 dop
pi_152657543
nog wat te neuken op het oog , of begin je ook z'n verstokte vrijgezelle fietser te worden zonder ander doel in het leven :+
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:36:04 #292
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152657566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:47 schreef Wombcat het volgende:
Ik denk dat er maar weinig mensen zonder hartslag fietsen
Ik denk dat op dit soort tochten de helft zonder rijd.
pi_152657790
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik denk dat op dit soort tochten de helft zonder rijd.
Sommige wielrenners fietsen idd als zombies.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:46:10 #294
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152657850
Ik lees het grapje nu pas ;(
pi_152658264
Ratatat had 'm ook niet zo snel door. Fietsen is kennelijk niet goed voor je denkvermogen.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 20:15:25 #296
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_152658790
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:21 schreef kanovinnie het volgende:

nadat ik al een avondje op hun zolderkamer had gebivakkeerd

Topweekend _O_
Dus het was niet eens je eigen kamer die. je daar volledig bevlekt had. Deed ik vroegah toch wat netter door daar de gordijnen voor te gebruiken. :W
  zaterdag 16 mei 2015 @ 20:17:45 #297
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152658881
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:15 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Dus het was niet eens je eigen kamer die. je daar volledig bevlekt had. Deed ik vroegah toch wat netter door daar de gordijnen voor te gebruiken. :W
Ik vond de leer van hartslagen zo spannend dat de druk er even vanaf moest ja.
Patroon begrijpt precies wat ik bedoel. Ik ben er nog van ondersteboven.
pi_152658975
Hartslag doet mij al lang niks meer :{w , maar kom niet met informatie over powerbased training, dan hou ik hem niet slap :')
  zaterdag 16 mei 2015 @ 20:21:22 #299
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152659015
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:20 schreef Patroon het volgende:
Hartslag doet mij al lang niks meer :{w , maar kom niet met informatie over powerbased training, dan hou ik hem niet slap :')
Die had critic niet. Verbeterpuntjes zijn er altijd.
pi_152659423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 16:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Voor het betere harkwerk beveel ik de Mortirolo aan, vooral als je 'm tijdens de Granfondo Giordana doet (voorheen de GF Marco Pantani). Dan mag je daarna nog verder harken op een colletje van 6 km aan 10% waar ik de naam ff van kwijt ben.
Klinkt vies.

Ik vreet altijd bananen en snelle jelles onderweg. En ranja. In koers altijd een gelletje mee en sportdrank met cafeïne.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')