abonnement Unibet Coolblue
pi_152731699
Grappig...even in de afvaltas gedoken :X en op de verpakking staat: twee porties en géen gewicht.
En hullie komen helemaal uit Indonesië... (8>
pi_152758798
Die spaghetti :9
pi_152763566
:Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_152765352
Wij hadden 15!! grote garnalen voor 2 personen :o
pi_152766259
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:19 schreef benkruk het volgende:
Wij hadden 15!! grote garnalen voor 2 personen :o
Wow! wij hadden dat amper voor 3 personen :P
Maar ik hou niet van garnalen dus alsnog tussen 2 verdeeld ;)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_152767579
heeft iemand nog foto's van het genen dat hij heeft gemaakt
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:26:01 #211
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_152778289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 19:19 schreef Trusten het volgende:
Die spaghetti :9
Vandaag was ik ergens anders dus heb mijn vriend de opdracht gegeven om absoluut NIET de spaghetti te maken. De vorige keer had hij het ook geflikt om de worst op te eten op een dag dat ik niet thuis was }:|
吴 曼 迪
pi_152793727
Ik mag trouwens 3 gratis boxen weg geven! Ik zelf verdien hier niets aan.

Je moet wel minimaal 2 boxen afnemen.

Als je de code wil stuur mij dan een berichtje.
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:13:26 #213
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_152794325
:9 die spaghetti met spinazi en chili was weer geyl, dat receptje houden we erin.

De worst voegde niet zo veel toe, ik maak het volgende keer wel gewoon met (vega)balletjes.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_152794674
dit was mn eerste hf week en die is goed bevallen! gekozen voor 3 dagen voor 1 persoon en ik had 8 garnalen :)
pi_152798582
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:22 schreef JaneDoe het volgende:
dit was mn eerste hf week en die is goed bevallen! gekozen voor 3 dagen voor 1 persoon en ik had 8 garnalen :)
^O^
pi_152800978
Hier 16 garnalen voor 2 personen. Oftewel 16 voor mijn vriend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152802522
Ik had er denk 18 voor 3.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_152805552
Ik heb voor komende week de 3-dagen box van HF besteld. De Duitse variant. Ben erg benieuwd! De recepten zijn anders dan in Nederland (geen asperges :'( ). De prijzen ook :').
pi_152807149
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:34 schreef Gala6183 het volgende:
Ik heb voor komende week de 3-dagen box van HF besteld. De Duitse variant. Ben erg benieuwd! De recepten zijn anders dan in Nederland (geen asperges :'( ). De prijzen ook :').
Recepten zien er wel goed uit
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:15:27 #220
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_152807200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 22:34 schreef Gala6183 het volgende:
Ik heb voor komende week de 3-dagen box van HF besteld. De Duitse variant. Ben erg benieuwd! De recepten zijn anders dan in Nederland (geen asperges :'( ). De prijzen ook :').
Wat moet je betalen? En is de samenstelling niet anders? Kan mij voorstellen dat ze in Duitsland meer dagen vlees erin hebben.
吴 曼 迪
pi_152807334
Voor aankomende week weer aangezet. Beetje structuur en gezondheid. ;( :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 20 mei 2015 @ 23:39:35 #222
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152807953
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:15 schreef megamandy het volgende:

[..]

Wat moet je betalen? En is de samenstelling niet anders? Kan mij voorstellen dat ze in Duitsland meer dagen vlees erin hebben.
55 euro voor 5 dagen 2 personen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 21 mei 2015 @ 10:09:23 #223
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_152814095
Een maand geleden had ik eigenlijk wel genoeg ervan qua eten. Maar toch doorgezet omdat ik anders duurder uit ben en ongezonder eten haal.
Sinds de laatste weken vind ik het wel weer verbeterd :D of het komt door de seizoenswissel ofzo, geen idee.
吴 曼 迪
pi_152814098
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 23:15 schreef megamandy het volgende:

[..]

Wat moet je betalen? En is de samenstelling niet anders? Kan mij voorstellen dat ze in Duitsland meer dagen vlees erin hebben.
Ik betaal nu ¤44,99 voor 3 dagen 2 personen.

Volgens mij zit er niet meer vlees in, maar ik laat me verrassen. Ben helemaal enthousiast geworden door de ervaringen in dit topic.
pi_152816808
De nieuwe week ziet er weer heerlijk uit:
https://www.hellofresh.nl/recipe/all/2015/6/classic-box/

Ik mis alleen nog een gerecht. 8-)
Make my day!
pi_152816944
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:52 schreef agter het volgende:
De nieuwe week ziet er weer heerlijk uit:
https://www.hellofresh.nl/recipe/all/2015/6/classic-box/

Ik mis alleen nog een gerecht. 8-)
https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/

Hier staan ze alle 5 :D
pi_152817506
Ik vind deze teksten nogal cryptisch elke keer
quote:
Allergenen
Gluten, Soja, Kan sporen van allergenen bevatten, Sesam
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_152828219
ik heb vandaag met de overgebleven ingrediënten nog eens de pastasaus gemaakt
alle verse dingen zijn zo goed als op! alleen nog een halve rode peper (ik had er 2 :? ) en een halve bak ruccola over
pi_152828313
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind deze teksten nogal cryptisch elke keer

[..]

Dat is een algemene waarschuwing aan mensen met ernstige allergieen, zoals pinda of noten. HF geeft geen garantie dat er geen sporen van deze allergenen in zitten ondanks dat ze niet op ingedrientenlijst staan
pi_152828690
quote:
Noms! :9

Die laat ik denk ik weer komen. Ik denk dat ik in de zomer minder HF bestel. Toch meer keuze in groenten dan in de winter, dus dan zorg ik makkelijker voor mijn eigen variatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_152829018
quote:
17s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:15 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb vandaag met de overgebleven ingrediënten nog eens de pastasaus gemaakt
alle verse dingen zijn zo goed als op! alleen nog een halve rode peper (ik had er 2 :? ) en een halve bak ruccola over
Dan had je zeker mijn rode peper? Bij mij ontbrak hij...

:N
pi_152829161
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:42 schreef benkruk het volgende:

[..]

Dan had je zeker mijn rode peper? Bij mij ontbrak hij...

:N
oeps! :@
pi_152829852
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 18:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat is een algemene waarschuwing aan mensen met ernstige allergieen, zoals pinda of noten. HF geeft geen garantie dat er geen sporen van deze allergenen in zitten ondanks dat ze niet op ingedrientenlijst staan
Klinkt nogal raar. Dan weet je dus niet vooraf om welke allergenen het gaat en of t voor jou geschikt is. Zet dan gewoon neer waarvan je het allemaal niet kan garanderen.

Ik zou t ook wel fijn vinden om verder vooruit te weten waar de allergenen precies in zitten, dan kan ik beter afwegen of ik moet pauzeren voor mn allergische kind.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_152830036
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Klinkt nogal raar. Dan weet je dus niet vooraf om welke allergenen het gaat en of t voor jou geschikt is. Zet dan gewoon neer waarvan je het allemaal niet kan garanderen.

Ze kunnen niks garanderen, dat staat er. Mensen die dood neervallen bij een vleugje pinda nemen nooit risico's als ze deze waarschuwing lezen.
  donderdag 21 mei 2015 @ 19:16:41 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_152830194
quote:
Ziet er goed uit! Moet sowieso nog een 2e box bestellen en dat mag je niet uitstellen tot in de eeuwigheid :+ Dus deze gaat het worden :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_152835697
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:12 schreef computergirl het volgende:

Ze kunnen niks garanderen, dat staat er. Mensen die dood neervallen bij een vleugje pinda nemen nooit risico's als ze deze waarschuwing lezen.
Mensen die dood neervallen van een voedingsmiddel gaan echt geen dingen als HF bestellen :+

Ik vond de spaghetti overigens echt niet lekker. Die worst was heerlijk, alleen dan liever gewoon opgebakken bij een andijviestamppotje of zo. Maar de pasta was yuck. Dat kan ik heel wat lekkerder.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152835931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mensen die dood neervallen van een voedingsmiddel gaan echt geen dingen als HF bestellen :+
.
Ja, dat zeg ik. Die eten niks met dit soort waarschuwingen en dus ook niet HF
pi_152839825
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 19:12 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ze kunnen niks garanderen, dat staat er. Mensen die dood neervallen bij een vleugje pinda nemen nooit risico's als ze deze waarschuwing lezen.
Dat staat er helemaal niet. Er staat dat iets in een gerecht sporen van allergenen kan bevatten. Dat kan over pinda gaan, maar ook over melk. Of ei. Of soja. Of noem maar op.
De boodschap dit kan sporen van alle allergenen bevatten vind ik nogal idioot naast een specifieke waarschuwing.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_152840076
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mensen die dood neervallen van een voedingsmiddel gaan echt geen dingen als HF bestellen :+
Oh? Ik val zelf niet dood neer van eten, mijn kind wel. Gaat vooralsnog prima met HF.

Ook mijn kind moet eten om te leven. Ik zie het verschil niet zo tussen HF en de supermarkt. Bij die laatste moet ik ook alles drie keer checken omdat er altijd wel een nog obscuurder hoekje van de verpakking te vinden is waar nog een spoortje van een of ander beschreven staat.
Hello Fresh zet ik op pauze als er teveel 'foute' gerechten zijn of ik niet het idee heb dat ik een ingrediënt makkelijk achterwege kan laten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_152841372
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat staat er helemaal niet. Er staat dat iets in een gerecht sporen van allergenen kan bevatten. Dat kan over pinda gaan, maar ook over melk. Of ei. Of soja. Of noem maar op.
De boodschap dit kan sporen van alle allergenen bevatten vind ik nogal idioot naast een specifieke waarschuwing.
De ingredienten van een maaltijd komen niet bij een producent vandaan, en gedurende het productieproces en transport kan HF niet uitsluiten dat de ingedienten een willekeurige kruisbesmetting oplopen. Is het nou echt zo lastig te snappen dat ze niet alle mogelijke allergenen gaan opnoemen? Enig idee waar je allemaal allergisch voor kan zijn? :o
pi_152841832
Ja ik heb daar een idee van. Ik weet toevallig ook dat er maar 14 zijn die verplicht op verpakkingen moeten (als ingrediënt, niet bij kruisbesmetting). Lijkt mij een prima te managen hoeveelheid.
En dat is, zoals ik al zei, niet anders dan in de supermarkt. Iig voor de voorverpakte producten.

Is het nou echt zo lastig te snappen dat ik graag wil weten of er voor mijn kind potentieel dodelijke ingrediënten in het eten zitten?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_152845147
Ze hebben zchzelf op deze manier ingedekt als iemand ziek of dood gaat door een (spoor van) een product.

Als er dan een heel klein aantal mensen zeggen, "dan koop ik geen HF meer", zal hun een zorg wezen. Die missen ze niet..

Ik snap ze deels wel, je kan niet overal/met alles/met iedereen rekening houden. Kost allemaal tijd en tijd is geld. En dat is nu net was ze verdienen willen..
pi_152845284
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 06:17 schreef benkruk het volgende:
Ze hebben zchzelf op deze manier ingedekt als iemand ziek of dood gaat door een (spoor van) een product.

Als er dan een heel klein aantal mensen zeggen, "dan koop ik geen HF meer", zal hun een zorg wezen. Die missen ze niet..

Ik snap ze deels wel, je kan niet overal/met alles/met iedereen rekening houden. Kost allemaal tijd en tijd is geld. En dat is nu net was ze verdienen willen..
Is het zo lastig en tijdrovend om 14 mogelijke allergieën te vermelden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2015 07:02:56 ]
pi_152845530
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 07:02 schreef Unites het volgende:

[..]

Is het zo lastig en tijdrovend om 14 mogelijke allergieën te vermelden?
ER zijn veel meer mogelijke allergieën.
pi_152845537
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 23:19 schreef Vanyel het volgende:
Ja ik heb daar een idee van. Ik weet toevallig ook dat er maar 14 zijn die verplicht op verpakkingen moeten (als ingrediënt, niet bij kruisbesmetting). Lijkt mij een prima te managen hoeveelheid.
En dat is, zoals ik al zei, niet anders dan in de supermarkt. Iig voor de voorverpakte producten.

Is het nou echt zo lastig te snappen dat ik graag wil weten of er voor mijn kind potentieel dodelijke ingrediënten in het eten zitten?
val HF mee lastig zou ik zeggen.
  † In Memoriam † vrijdag 22 mei 2015 @ 08:32:39 #246
43556 miss_dynastie
pi_152845806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 06:17 schreef benkruk het volgende:
Ze hebben zchzelf op deze manier ingedekt als iemand ziek of dood gaat door een (spoor van) een product.

Als er dan een heel klein aantal mensen zeggen, "dan koop ik geen HF meer", zal hun een zorg wezen. Die missen ze niet..

Ik snap ze deels wel, je kan niet overal/met alles/met iedereen rekening houden. Kost allemaal tijd en tijd is geld. En dat is nu net was ze verdienen willen..
Het zal ook wel een juridisch dingetje zijn, wellicht vanuit de investeerders. Die willen geen gedoe en wel veel groei. Het is een massaproduct en het zal ze inderdaad een zorg zijn verder...
pi_152852629
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd naar je review! Of heb ik er overheen gelezen? :@
Nee, ik had m nog niet geschreven ;)

Onze conclusie was dat wij HelloFresh beter vonden dan Mathijs Maaltijdbox.

Wij hadden 3 gerechten in MM. Aangezien je de recepten alleen ziet als je een box besteld hebt, noem ik hier de gerechten:

1) Spiesjes van zalmfilet met gebakken sesamaardappelen
De zalm was erg lekker, en de aardappelen met sesam was nieuw voor ons, erg smakelijk. Echter, er was een salade die alleen bestond uit komkommer en paprika met een gemaakte dressing, dat was erg karig. Wij hadden beiden een erg vol gevoel na deze maaltijd, de bekende baksteen .
2) Hierna hadden wij pasta met kip en spinazie
Deze bestond uit noedels, kipfilet, champigons, spinazie, tuinkruidenhoemoes, uienringen en amandelsnippers. Dit gerecht vonden wij het lekkerst van de 3 gerechten, maar wederom niet veel groenten en weer een erg vol gevoel ivm HF.
3) Het laatste gerecht, gehaktballetjes met lauwwarme rijstsalade vonden we beiden niet bijzonder.
Deze bestond uit meer groenten, maar de combinatie was niet lekker, rijst en bleekselderij, appel en rozijnen. De gehaktballetjes erbij waren wel lekker.

De gerechten van MM voelen meer traditioneel Hollands aan dan HF die ook vele internationale uitstapjes maakt. De klantenservice die mij belde en vroeg naar mijn ervaringen, gaf ook aan dat deze box niet veel groenten had, maar dit normaal wel meer is. In ieder geval, als je perse vlees en vis wil in je maaltijd heb je aan MM een goede, deze bieden geen vegetarische gerechten aan.
De recepten in MM zijn ook beter dan HF, er is hier geen enkele onduidelijkheid. Wel schrijft men teveel "Kook de lekkere pasta" ipv "Kook de pasta", maar goed wellicht is men enthousiast over de bereiden maaltijd.

Ben benieuwd naar ervaringen van andere maaltijden van MM!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:25:16 #248
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152854383
Waarom vindt je HF beter dan MM? In je post lees ik weinig slechts over MM. Of bedoel je dat je MM beter vindt dan HF? :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152855844
hoe ziet eigenlijk die sms en email eruit wanneer jullie die krijgen over de bezorgtijd
? rond welke tijdstip ontvangen jullie deze ?
pi_152855890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 13:31 schreef rspl382 het volgende:

[..]

Nee, ik had m nog niet geschreven ;)

Onze conclusie was dat wij HelloFresh beter vonden dan Mathijs Maaltijdbox.

Wij hadden 3 gerechten in MM. Aangezien je de recepten alleen ziet als je een box besteld hebt, noem ik hier de gerechten:

1) Spiesjes van zalmfilet met gebakken sesamaardappelen
De zalm was erg lekker, en de aardappelen met sesam was nieuw voor ons, erg smakelijk. Echter, er was een salade die alleen bestond uit komkommer en paprika met een gemaakte dressing, dat was erg karig. Wij hadden beiden een erg vol gevoel na deze maaltijd, de bekende baksteen .
2) Hierna hadden wij pasta met kip en spinazie
Deze bestond uit noedels, kipfilet, champigons, spinazie, tuinkruidenhoemoes, uienringen en amandelsnippers. Dit gerecht vonden wij het lekkerst van de 3 gerechten, maar wederom niet veel groenten en weer een erg vol gevoel ivm HF.
3) Het laatste gerecht, gehaktballetjes met lauwwarme rijstsalade vonden we beiden niet bijzonder.
Deze bestond uit meer groenten, maar de combinatie was niet lekker, rijst en bleekselderij, appel en rozijnen. De gehaktballetjes erbij waren wel lekker.

De gerechten van MM voelen meer traditioneel Hollands aan dan HF die ook vele internationale uitstapjes maakt. De klantenservice die mij belde en vroeg naar mijn ervaringen, gaf ook aan dat deze box niet veel groenten had, maar dit normaal wel meer is. In ieder geval, als je perse vlees en vis wil in je maaltijd heb je aan MM een goede, deze bieden geen vegetarische gerechten aan.
De recepten in MM zijn ook beter dan HF, er is hier geen enkele onduidelijkheid. Wel schrijft men teveel "Kook de lekkere pasta" ipv "Kook de pasta", maar goed wellicht is men enthousiast over de bereiden maaltijd.

Ben benieuwd naar ervaringen van andere maaltijden van MM!
Dank! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:38:12 #251
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152856482
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:20 schreef robinjoo1 het volgende:
hoe ziet eigenlijk die sms en email eruit wanneer jullie die krijgen over de bezorgtijd
? rond welke tijdstip ontvangen jullie deze ?
Meestal rond een uurtje of 6 vrijdagavond.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152862229
Vanwege vakantie voor het eerst geen HF. Sinds januari ergens begonnen vanwege twee full-time banen en beviel zo goed. Maar nu lekker restaurantjes pikken.
And the druids turn to stone...
pi_152862292
Groene asperge aardappelsalade was zalig O+ Alleen heb ik veldsla ipv rucola gebruikt. Ik vond de portie rucola deze week zo afschuwelijk onaangenaam bitter; was bang dat het de hele salade zou verpesten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_152862353
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 19:12 schreef Isabeau het volgende:
Groene asperge aardappelsalade was zalig O+ Alleen heb ik veldsla ipv rucola gebruikt. Ik vond de portie rucola deze week zo afschuwelijk onaangenaam bitter; was bang dat het de hele salade zou verpesten.
Goed idee! Dat ga ik ook doen. Viel mij ook al op dat de rocula mega bitter was!! :{
pi_152862431
Ik heb rucola in mijn vensterbank, ook bitter, maar heel anders. Vriendelijk bitter :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')