abonnement Unibet Coolblue
pi_155376979
quote:
Yes, thanks! :)
pi_155382904
Ik heb jaaaren geleden een aflevering van een serie of een (korte) film gezien.
Dacht zelf dat het twilight zone was oid, maar heb na lang zelf zoeken deze aflevering of film niet meer teruggevonden.

Het was science fiction, speelde zich af in de toekomst en de aarde was in een ruimte-oorlog verwikkeld met een 1 of ander buitenaards ras (dacht soort reptielen ofzo, ze konden dacht ik ook een nephuid aandoen en zich onder de mensen mengen waardoor de mensen paranoide werden want een onbekende kon zomaar de vijand zijn) en die oorlog waren ze aan het verliezen.

In een soort van laatste poging de oorlog toch in het voordeel van de aardlingen te beslechten, besloen ze met 1 ruimteschip naar de thuisplaneet van die aliens te vliegen en nij die planeet een soort supersterke bom te droppen om die thuisplaneet te vernietigen.

Echter ging er het 1 en ander mis onderweg naar de thuisplaneet van die aliens en 1 van de aardlingen werd achtervolgd door 1 van die aliens (terwijl ze aan boord van dat ruimteschip van de aardlingen waren) en die jonge jongen besloot aan het einde van de film (of aflevering) de bom te droppen omdat hij dacht dat anders de missie zou falen.

Deze man sloot zichzelf op in het bommendrop-kamer-dinges zodat die alien hem niet te pakken kon krijgen.
Hij dropte/lanceerde de bom en op dat moment kwamen er andere aardlingen aan de (afgesloten) deur en riepen iets van "WAT DOE JE?!? WAT BEN JE AAN HET DOEN?!?" en op dat moment keek hij door het bommenluik naar buiten en toen zag die jonge jongen pas dat de bom niet op de thuisplaneet van de aardlingen gedropt was, maar op de aarde zelf.

Iemand? Film/aflevering is denk ik 15 jaar of ouder.
pi_155384995
Ik zoek de titel van een BNN Progamma waar die gene 'een dame' allerlei parodie nummers zingt

Als: Ik draag je opa's pak, die staat me reten strak - van de kringloop op de hoek

En heeft/had ook een parodie op (pharrell williams) Happy

Ik kan raar genoeg niet op de titel komen & op de BNN site staat ook niks
Ik heb deze wel gehad, maar ik heb per ongeluk mijn Freemake gedelete

-Dank U,
  donderdag 20 augustus 2015 @ 18:27:42 #229
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_155385055
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:25 schreef Morice het volgende:
Ik zoek de titel van een BNN Progamma waar die gene 'een dame' allerlei parodie nummers zingt

Als: Ik draag je opa's pak, die staat me reten strak - van de kringloop op de hoek

En heeft/had ook een parodie op (pharrell williams) Happy

Ik kan raar genoeg niet op de titel komen & op de BNN site staat ook niks
Ik heb deze wel gehad, maar ik heb per ongeluk mijn Freemake gedelete

-Dank U,
Gloria neemt het letterlijk?

http://humortv.vara.nl/fr(...)-letterlijk-vrolijk/
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_155385199
Jaah Bedankt!

En 3thRock? Nog een BNN titel..

Van die neger & die blanke 'babalony' ofzo? Ook niks van te vinden o de BNN site..

-Bedankt,
pi_155385400
Ik heb 'm al: Belony

DankU
pi_155386108
Nog heel even!?

De eerste video van "Gloria neemt het letterlijk" Laat me je kussen

Is volgens mij niet de Gloria van al die video's daarna toch !?
Maar voor mij wel de leukste & lekkerste video met die skie's

Weet iemand misschien wie dat wel is?

-Gr, Morice..
  donderdag 20 augustus 2015 @ 20:39:14 #233
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_155389324
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb jaaaren geleden een aflevering van een serie of een (korte) film gezien.
Dacht zelf dat het twilight zone was oid, maar heb na lang zelf zoeken deze aflevering of film niet meer teruggevonden.

Het was science fiction, speelde zich af in de toekomst en de aarde was in een ruimte-oorlog verwikkeld met een 1 of ander buitenaards ras (dacht soort reptielen ofzo, ze konden dacht ik ook een nephuid aandoen en zich onder de mensen mengen waardoor de mensen paranoide werden want een onbekende kon zomaar de vijand zijn) en die oorlog waren ze aan het verliezen.

In een soort van laatste poging de oorlog toch in het voordeel van de aardlingen te beslechten, besloen ze met 1 ruimteschip naar de thuisplaneet van die aliens te vliegen en nij die planeet een soort supersterke bom te droppen om die thuisplaneet te vernietigen.

Echter ging er het 1 en ander mis onderweg naar de thuisplaneet van die aliens en 1 van de aardlingen werd achtervolgd door 1 van die aliens (terwijl ze aan boord van dat ruimteschip van de aardlingen waren) en die jonge jongen besloot aan het einde van de film (of aflevering) de bom te droppen omdat hij dacht dat anders de missie zou falen.

Deze man sloot zichzelf op in het bommendrop-kamer-dinges zodat die alien hem niet te pakken kon krijgen.
Hij dropte/lanceerde de bom en op dat moment kwamen er andere aardlingen aan de (afgesloten) deur en riepen iets van "WAT DOE JE?!? WAT BEN JE AAN HET DOEN?!?" en op dat moment keek hij door het bommenluik naar buiten en toen zag die jonge jongen pas dat de bom niet op de thuisplaneet van de aardlingen gedropt was, maar op de aarde zelf.

Iemand? Film/aflevering is denk ik 15 jaar of ouder.
Dat zijn een paar afleveringen uit de serie The Outer Limits.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Light_Brigade_(The_Outer_Limits)
https://en.wikipedia.org/wiki/Quality_of_Mercy_(The_Outer_Limits)
pi_155390200
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:39 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dat zijn een paar afleveringen uit de serie The Outer Limits.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Light_Brigade_(The_Outer_Limits)
https://en.wikipedia.org/wiki/Quality_of_Mercy_(The_Outer_Limits)
The Outer Limits! Helemaal vergeten! Ik ga gelijk je links lezen, doe daarna wel een edit :P

edit:
GEWEEEELDIG!!!

DAT IS HEM! *O*

Ik ga hem effe opzoeken en kijken, thanks!! :D
  Moderator donderdag 20 augustus 2015 @ 21:05:43 #235
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155390309
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

The Outer Limits! Helemaal vergeten! Ik ga gelijk je links lezen, doe daarna wel een edit :P
En van The Outer Limits heb je 2 series. Een heel oud, ergens uit 1960, en eentje die ergens rond 1995 begonnen is. De 2e serie heb ik gezien, en was erg gaaf :P :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_155391226
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En van The Outer Limits heb je 2 series. Een heel oud, ergens uit 1960, en eentje die ergens rond 1995 begonnen is. De 2e serie heb ik gezien, en was erg gaaf :P :P
Klopt, staat me wat van bij. Ik kende natuurlijk die nieuwe serie (jeugd enzo :P ), maar om de 1 of andere reden dacht ik altijd dat het die andere serie was, nogal wiedes dat ik hem nooit kon vinden :P
pi_155455331
Ik ben op zoek naar de titel van de volgende film, ik meen me t volgende te herinneren:

Er staat een (afrikaans) poppetje in een kast, deze kast staat altijd open. Op t moment dat de kast wordt dicht gemaakt worden de ogen van diegene uitgebrand.

Genre is horror. Iemand enig idee?
pi_155498592
Hi,

Hoop dat iemand hier mee kan helpen. Ik zoek een tekenfilm serie uit de begin jaren van Fox Kids. Het ging over een land waar alleen maar diermensen (Furries) woonden en in dat land was een reddingsbrigade met verschillende diersoorten (Konijn,Eekhoorn,Beer,Hert,enz). Die kregen dan een bericht dat ergens een ramp was zoals een trein op hol, overstroming of iets dergelijks. Dan werd een hele aflevering besteed aan het oplossen van die ramp en op het laatst keken ze dan nog terug op hun succesvolle redding en kreeg een van de redders een confetti regen cadeau omdat hij zogenaamd de beste redder van de dag was.

Weet iemand de titel?
  maandag 24 augustus 2015 @ 17:04:15 #239
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155501407
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef CuwpCawkeLuff het volgende:
Hi,

Hoop dat iemand hier mee kan helpen. Ik zoek een tekenfilm serie uit de begin jaren van Fox Kids. Het ging over een land waar alleen maar diermensen (Furries) woonden en in dat land was een reddingsbrigade met verschillende diersoorten (Konijn,Eekhoorn,Beer,Hert,enz). Die kregen dan een bericht dat ergens een ramp was zoals een trein op hol, overstroming of iets dergelijks. Dan werd een hele aflevering besteed aan het oplossen van die ramp en op het laatst keken ze dan nog terug op hun succesvolle redding en kreeg een van de redders een confetti regen cadeau omdat hij zogenaamd de beste redder van de dag was.

Weet iemand de titel?
Dat is Jungle Tales :Y

Vrij weinig over te vinden, maar op YouTube staan er nog enkele in het Scandinavisch..

  maandag 24 augustus 2015 @ 17:23:00 #240
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_155502088
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 01:06 schreef Exterminator het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van de volgende film, ik meen me t volgende te herinneren:

Er staat een (afrikaans) poppetje in een kast, deze kast staat altijd open. Op t moment dat de kast wordt dicht gemaakt worden de ogen van diegene uitgebrand.

Genre is horror. Iemand enig idee?
Trilogy of Terror?
Zijn meerdere delen van dus moet je even kijken.. Denk dat je iig deze zoekt.
pi_155521107
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:23 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Trilogy of Terror?
Zijn meerdere delen van dus moet je even kijken.. Denk dat je iig deze zoekt.
Nee, dit is 'm helaas niet :(
pi_155521413
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:04 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Dat is Jungle Tales :Y

Vrij weinig over te vinden, maar op YouTube staan er nog enkele in het Scandinavisch..

Haha, hoe kwam je hier dan achter dan? Ik was echt al jaren op zoek en dacht zelfs dat ik dit gedroomd had! _O_
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:07:13 #243
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_155655163
Op zoek naar een miniserie uit de vroege jaren 80. Over een indiaan of een man van indiaanse afkomst ( dacht ik) die onschuldig in de gevangenis beland. Moord, maar het was zelfverdediging. Wederom in mijn beleving.

Hij raakt betrokken bij 2 (mislukte) gevangenispogingen. Ik zie nog voor me hoe gevangenen daarvoor naar de gaskamer gestuurd werden.

Het verhaal is waargebeurd, althans zoals ik het me herinner maar het is dik 30 jaar terug en ik zou het graag nog eens willen zien.

Iemand enig idee?
pi_155691414
Ik zoek een film die zich afspeelt in een stadje waar de zon nooit onder gaat. Hierdoor krijgt de hoofdrolspeler geen nachtrust en wordt hij gek. Volgens mij is het met een moordzaak.

Hoop dat iemand de titel weet!
  zondag 30 augustus 2015 @ 22:17:12 #245
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_155691585
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 22:13 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zoek een film die zich afspeelt in een stadje waar de zon nooit onder gaat. Hierdoor krijgt de hoofdrolspeler geen nachtrust en wordt hij gek. Volgens mij is het met een moordzaak.

Hoop dat iemand de titel weet!
Insomnia
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_155701596
quote:
2s.gif Op zondag 30 augustus 2015 22:17 schreef Mark het volgende:

[..]

Insomnia
Het schoot me gister ook zomaar weer te binnen, logische naam ook haha. Bedankt Mark!
pi_155779823
Ik zoek de titel van een (eenmalig) tv programma op de NL tv dat ik gezien heb. Rond oud en nieuw moesten een aantal mensen op tv een wedstrijd tegen elkaar voeren wie het langst wakker bleef. Om de neiging naar slapen te onderdrukken deden ze bepaalde spelletjes/activiteiten. Uiteindelijk was er 1 winnaar.
That's n0rt for sh0rt
pi_155780905
Goedemorgen,

Ik zoek een programma, maar de omschrijving is misschien wat vaag.. Dus op hoop van zegen :P:

Dit programma was (schat ik) minimaal 15 jaar geleden op TV, volgens mij op de publieke omroep (gok bij Villa Achterwerk oid), en het was een Nederlands programma met acteurs (dus geen tekenfilm). Waren een soort korte sketches gespeeld door een aantal dezelfde acteurs, maar het waren niet heel veel verschillende acteurs. Dus de camera draaide dan weg naar een muur, daar zat dan een knipmoment in, en dan draaide de camera weer verder en waren de acteurs weer omgekleed en een ander typetje, en werd de illusie gewekt dat het doorlopend was :P... Ik was nog redelijk klein toen ik dit wel eens keek, dus mijn herinneringen zijn wat vaag.. Iemand een idee? :)
Wiseguy
pi_155782821
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 10:34 schreef JimmyB het volgende:
Goedemorgen,

Ik zoek een programma, maar de omschrijving is misschien wat vaag.. Dus op hoop van zegen :P:

Dit programma was (schat ik) minimaal 15 jaar geleden op TV, volgens mij op de publieke omroep (gok bij Villa Achterwerk oid), en het was een Nederlands programma met acteurs (dus geen tekenfilm). Waren een soort korte sketches gespeeld door een aantal dezelfde acteurs, maar het waren niet heel veel verschillende acteurs. Dus de camera draaide dan weg naar een muur, daar zat dan een knipmoment in, en dan draaide de camera weer verder en waren de acteurs weer omgekleed en een ander typetje, en werd de illusie gewekt dat het doorlopend was :P... Ik was nog redelijk klein toen ik dit wel eens keek, dus mijn herinneringen zijn wat vaag.. Iemand een idee? :)
Rembo en Rembo?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_155784713
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Rembo en Rembo?
Nee dat was 'm niet. Van wat ik me kan herinneren was het wel een beetje in de zelfde stijl, qua absurditeit :P
Wiseguy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')